Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/16/15 in all areas
-
In weekend am mai facut cateva interventii la masina, una care era foarte importanta, rezolvarea caldurii. Stiu ca mai sunt utilizatori care au avut problema asta si de aceea as vrea sa scriu aici poate ii va ajuta. Ca sa recapitulam, la mine pe partea dreapta nu baga caldura iar pe stanga baga doar aer caldut. Probleme identificate au fost ca termostatele nu mai lucreaza cum trebuie si de asemenea caloriferul din bord este infundat. Am cumparat cele doua termostate de la Cataxxl (cel de la EGR si cel principal, noi si originale BMW), o solutie de desfundat caloriferul si inca un bidon de antigel. La partea de termostate pot sa va zic ca cel principal avea urechile acelea de plastic rupte si practic el nu mai functiona (ramanea mereu pe deschis); nici cel de la EGR nu arata prea bine insa cred ca functiona corect. Solutia de desfundat caloriferul nu stiu cat de mult a ajutat dar metoda prin care l-am desfundat a fost sa bag apa cu presiune pe el. Se desfac cele doua furtune (cel de dupa pompa auxiliara de apa, si cel care iese din calorifer); sunt unul langa altul si se pot identifica usor. Se leaga un furtun la reteaua de apa (preferabil sa aveti un robinet in curte) si se conecteaza la unul din furtune. Concret se baga apa pe ambele parti, cu presiune si in reprize astfel incat sa se desfunda pe rand celulele care cauzeaza probleme. La mine la inceput a curs apa cu mizerie si pe masura ce opream apa si baga din nou socul mai desfunda cate o celula pana cand apa care curgea era curata si de asemenea puteai tine furtunul mai usor pe teava (nu mai era presiune asa mare in calorifer deoarece se desfundase si apa curgea liber). Foarte important este sa bagati apa si invers astfel incat sa iasa toata mizeria. Tin sa mentionez ca pompa de apa auxiliara este arsa la mine ca la multe alte masini si caldura functioneaza perfect dupa aceasta operatiune. Dupa aceste operatiuni caldura merge perfect, baga mult mai repede deoarece acum functioneaza corect ambele termostate si baga pe toate gurile de ventilatie deci inca o chestie bifata de pe lista. Am schimbat si filtrul epurator deoarece aveam o pierdere de ulei din cauza lui, cand l-am desfacut pe cel vechi acesta nu mai avea nimic in interior si din aceasta cauza vaporii de ulei nu mai erau intorsi in baie ci bagati in admisie. Am curatat si tapiteria si nu mai este intr-o stare atat de jalnica; acum arata chiar bine cu exceptia rupturilor. Una peste alta a fost un weekend in care am rezolvat destule chetii si ma declar multumit4 points
-
Salut! Nu am mai postat de ceva vreme, intre timp am pus folie pe luneta si geamuri, Llumar, transparenta 17%, pe faruri si proiectoare, si am schimbat distributia (multumesc cataxxl). Am gasit jantele astea pt vara, ce spuneti de ele? http://olx.ro/oferta/vand-jante-bmw-originale-model-m386-f20-f21-f22-f23-f24-ID4gNza.html#ff6bc843603 points
-
In ziua de azi nu toata lumea merge ca la raliu pe strazi si asa sunt destule accidente, motoarele din fabrica scot 200cp+ din 2l, 300cp+ din 3l , putere care ajunge pt daily drive asa ca lumea se orienteaza spre un condus cat mai placut, usor, luxos, etc. Multi prefera un motor silentios, masina antifonata, o navigatia profi, faruri cu care vezi noaptea ca si ziua ca sa ajungi la destinatie, nu suspensii care sa iti rupa spatele, motorul sa urle sa nu te auzi in masina, etc. Cine vrea opusul are o masina pt daily drive si una de alergat3 points
-
2 points
-
Cum ziceau si colegii mai sus, de la punctul 1 ar trebui sa incepi cu 1800 nu cu 3500. Si de acolo sa mai scazi. Asta nu e masina. Eu inteleg ca tu esti smecher si vrei bani, dar banii se muncesc nu se iau pe degeaba.2 points
-
1 point
-
E putin altfel solutia asta. Ideea e ca montezi modulul intre display si unitate. tii apasat butonul de meniu si schimbi intre unitatea CCC si Modul. Pentru camera totul va fi automat. Bagi in marșarier si ecranul afiseaza camera.1 point
-
Depinde de uzura uleiului. Pot sa-ti spun ca la mine dupa schimbul de ulei intra in viteza mai usor fara a forta si mai ales acel 'agatat' specific in treptele 1-2 s-a diminuat foarte mult, aproape inexistent. Schimbul s-a facut cu ulei OE Bmw MTF-LT2, iar uleiul din cutie era de culoare neagra(asemenator celui din motor).1 point
-
De asemenea sunt si eu interesat de acest retrofit, daca cineva e dispus sa ne spuna1 point
-
Eiback ProKit coboara garda cu 30mm fata si 25mm spate, specificatii oficiale. Pentru compatibilitate poti sa verifici codul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?1 point
-
Tu ai mers cu mașina cu praful ĂŁla ĂŽn interior? E sub orice critica, nu mĂŁ refer la partea estetica, ci la sĂŁnĂŁtatea ta..1 point
-
problema cu nivelul la gong/pdc se poate rezolva din codare. la tine este o incompatibilitate intre firmware-ul de pe cic si cel de pe statie pe care tocmai ce l-ai updatat. daca vrei sa functioneze totul corect, este obligatoriu ca TOATE modulele masinii sa fie la acelasi ilevel. Diferentele de firmware intre module duc la tot felul de probleme si din ce inteleg eu masina ta e un cocktail de module, statia e fabricata in 2005 (3 ani inainte de CIC) dar are ilevel nou, CIC-ul e din 2010 si nu a fost updatat niciodata, MULF-ul probabil e al masinii care e din 2009 daca imi amintesc eu bine. Un retrofit de CIC se face putin diferit daca vrei ca totul sa fie OK. Primul pas e sa faci un upgrade la toata masina si sa aduci toate modulele la acelasi ilevel, apoi pui CIC-ul si ii faci upgrade daca e cazul la acelasi nivel cu restul masinii. De ce crezi tu ca reprezentantele nu pot face upgrade de ilevel decat la toata masina si nu aiurea pe cate un modul cum li se nazare. Si pe F-uri este aceasi cerinta si iti pot da un exemplu de care s-au lovit multi. La F10 daca faci upgrade la kombi (orice versiune ar fi) si la restul masinii nu, cruise control-ul nu o sa mai mearga chiar daca este optiune de fabrica. O sa gasesti o eroare ciudata pe ICM (invalid checksum) si va fi greu sa intelegi de ce ICM-ul are o eroare de checksum cand tu nici nu te-ai atins de el. Cruise controlul nu va merge dar nu vei gasi nici o eroare referitoare la el pe nici un modul. Sa spui ca CIC-ul este "mai prost/slab" decat CCC-ul care a fost dezvoltat de BMW prin anii 1999-2000 e ca si cum ai spune astazi ca un Nokia 5110 este superior unui smartphone doar pentru ca avea butoane de cauciuc.1 point
-
1 point
-
Harti BMW 2016 - Torrent Aici aveti toate hartile posibile.1 point
-
1 point
-
Vrei sa dai bani in plus ca sa te coci pe scaun? eu as alege-o pe prima, parca a mai fost postata, e luata de la licitatie, km pe factura.1 point
-
Pai si daca se orienteaza la motor mai mare nu e mai mare chinul cu documentele? Plus ca atunci ar trebui sa il ia cu anexe, instalatie electrica etc. Din ce am vazut, omul foloseste masina si la drumuri lungi unde cred ca ii e suficient 116-le. Din cate stiu eu, cuzinetii uzati prezinta niste santuri longitudinale mai mari sau mai mici, in functie de avarie sau se exfoliaza. Daca aveau aspectul de "oglinda" nu cred sa fie probleme. In plus, daca motorul mergea bine cand a dus-o la service exceptand zornaitul de lant, cred ca ar merge in continuare, dar eu unul l-as schimba ca sa ies mai ieftin si sa am incredere in masina. Cand te apuci sa repari un motor in care nu stii ce a ramas ok si ce nu, poti sa ai surprize al dracului de neplacute, sunt patit si nu o data. Si-asa motorul ala e prezent pe mai multe modele BMW, se gaseste si la dezmembrari, iar scump nu va fi ca se vand cel mai repede alea diesel (majoritatea romanilor au optat pentru diesel).1 point
-
Proasta idee sa o duci la filaret Eu as face asa Chemi o platforma si o duci in alta parte asa cum e cat mai repede, oricum o sa te usuce constatarea la cat au desfacut aia. Schimbi patina sparta, curatata baia si sorbul bine, schimbat filtrul de ulei si uleiul si pornit motorul Totusi sorbul de ulei are o sita si mi-e greu sa cred ca bucati de plastic din patina au trecut de sita si chiar daca au trecut s-au oprit in filtru In cel mai rau caz poate s-a paradit si pompa de ulei, pompa e intre filtru si sorb ca traseu Inainte sa pornesti motorul scoti senzorul de presiune de ulei si conectezi un manometru si vezi ce presiune ai la ulei Se poate sa-ti fi indoit supape dar asta e o chestie care se remediaza suportabil ca costuri, schimbi supapele indoite si planezi chiulasa Dupa ce pornesti motorul daca intr-adevar bate inseamna ca a suferit din lipsa de ungere si cel mai bine ar fi sa te orientezi spre dezmembrari pentru ca e prea mare bataie de cap si costuri prea mari ca sa renteze sa-l faci Un motor chel ca al tau nu cred ca sare de 500 euro, chiar eventual daca tre sa-l schimbi te poti orienta spre un motor mai mare Masina merita sa o faci pentru ca vad ca ai intretinut-o si ai bagat bani in ea Chiar daca zici ca face 5000 euro la banii aia gasesti cazane Iti recomand sa te duci la Bogdan aka BM Garage pentru ca este un om cinstit, responsabil si cu preturi decente.1 point
-
1 point
-
Update! Masina a primit azi un nou remap...De ce? pff.. cam lunga poveste dar incerc sa o scurtez.. Citind zilele astea pe forum, am intrat la sectiunea masina mea si am inceput sa ma uit la topicul colegului @sm3agol, sa vad ce a mai facut la masina. Si am vazut ca si-a facut un nou remap+ dpf off la baietii de la powertech, si ca inainte a avut soft de la George care nu era ok deloc!presiunea prea mare in turbina,presiune mare in rampa,etc....Dupa ce am citit asta, nu am mai avut liniste, stiind ca si masina mea are soft tot de la george... Azi am mers pana la un baiat care face soft-uri custom, din 97 se ocupa doar cu asta.. Si l-am pus sa imi citeasca softul de pe masina si sa imi spuna ce si cum.. zis si facut.. Exact lucrurile care le-a spus @sm3agol in topicul lui, exact acelasi lucru mi l-a spus si baiatul respectiv.. Ca pe masina am un soft nu prost, foarte prost, ca are presiunea in rampa foarte mare, baga motorina prea multa si aer prea putin,,presiunea in turbina aiurea etc etc, multe la care sincer nu ma pricep.. I-am explicat, ca masina de la 3000-3500 in sus, la kickdown imi da fum foarte tare, si aproape continuu daca o tin in kickdown si mi-a explicat, ca din cauza softului facut prost, ca am un soft ca un powerbox mai mult, care iti baga aiurea presiune prea mare, multa motorina, etc. exact ce a explicat si colegul @smeagol.. Cand am facut soft-ul la george , masina mea avea 120 mii km si avea DPF activ, si nu am avut cum sa vad ca nu-i ok si nici nu stiam cu ce se mananca, in 2009 sau 2010 nu mai stiu exact.. doar dupa ce am dat DPF jos (pe la 180 si ceva de mii) am vazut ca scoate fum, si l-am sunat pe george si l-am intrebat care-i treaba ca da asa cu fum, ba chiar a fost la oradea si a vazut cu ochii lui.. Atunci mi-a zis ca sigur masina are ceva la injectoare, sau egr, sau ceva furtun crapat/fisurat... Am mers la mecanic, am verificat tot, injectoare,furtune, curatat galerie adminisie, egr, epurator, tot.. nimic, masina tot asa imi dadea fum in sarcina.. Am vorbit iar cu el, mi-a zis ca sigur nu-i din cauza softului, are ceva masina, injectoare etc.. Nu era de la nici un injector sau alte prostii, era de la soft, azi am vazut diferenta intre un soft de calitate, facut custom pe masina ta, si un soft copiat..Este greseala mea ca am crezut atunci, ca orice soft este ok.. Nu am nimic cu george, chiar este un baiat ok, dar ori nu stie ce soft'uri face "tunerul" cu, care zice ca lucreaza si spune doar ce aude si el de la "celalalt" ori stie dar nu-i pasa. (pt. George)Daca citesti aici,ar fi ok sa vb cu omul care iti face soft-urile si sa ii spui nemultumirile noastre, daca as fi singurul as zice ca s-a nimerit doar la mine si sunt un caz mai "special", dar nu sunt singurul! .. Nu vreau sa ii fac reclama proasta sau ceva, dar mi se pare normal si corect, ca aici intre noi macar sa ne ajutam si sa ne dam sfaturi bune/utile ca si asa toata lumea incearca sa tepuiasca pe toata lumea, macar aici intre noi sa fim corecti si sa ne ajutam.. Ma bucur ca nu am stricat nimic grav pana acuma la masina, avand in vedere cum era facut soft-ul..Acuma stau pe ganduri, daca turbina nu mi-a cazut din cauza softului, inainte sa dau dpf'u jos.. Sau dpf'u s-a infundat prea repede din cauza softului prost, fapt care a dus la caderea turbinei.. Sincer, nici nu mai stiu ce scriu, prea mult de povestit, si fara rost, faptu-i consumat.. Important e ca acum sunt multumit, masina merge foarte bine cu noul soft, cuplu se simte liniar nu "brutal" ca inainte si nu mai am "locomotiva pe carbuni"sa dea fum in prostie.. Daca mai intelege cineva ceva din ce am scris pe aici, e ok .. Eu sunt prea nervos la ora asta... Daca stiam, faceam treaba asta mult mai repede, dar pana nu am dat de un om capabil si care sa stie cu ce se mananca soft'urile si sa imi arate negru pe alb ca nu-i bine ce am pe masina , nu am avut de unde sa stiu! omu cat traieste invata, pe pielea lui si pe banii lui din pacate! In concluzie, aveti grija daca va "mananca" sa remapati masina, unde si la cine o faceti, ca nu-i chiar o joaca si nu-i asa usor cum cred unii si cum am crezut si eu acum cativa ani cand am facut remaparea... Si multumesc colegului @sm3agol pentru ca a postat problema asta la el pe topic, asa mi-a dat si mie de gandit si am facut un lucru bun pentru mine si "masina mea" si poate si pentru alti colegi de pe forum...1 point
-
1 point
-
Si pe mine m ar bate gandul. Care e interfata aia? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Pai pt unii consum mixt = frecat zilnic masina in Bucuresti cu 8km/h si in weekend mers la munte bara la bara )1 point
-
Doamne cata rautate! Aveti dreptate consumul este cat ziceti voi la stilul vostru de condus eu afara mai mult de 5% nu scot cu masina.Pe testate si la pariu In oras nu pot spune intrucat merg mai mult in afara. Dar mixt mai mult de 6.5 nu am avut pe Bc. Si va rog fara comentarii inutile. V am spus aveti dreptate la masinile voastre. Hai sa fim politicosi!1 point
-
cunosc masina , am fost interesat de ea ( pentru un prieten ) ! este din ploiesti . .propietarul vrea sa para baiat finut dar e bagabont ! Cere ultimii bani 14000 e - pe o masina fara taxa si din 2007 ! este inscrisa pe numele unei persoane cu handicap1 point
-
am fost avertizat ca sunt foarte multi carcotasi pe aici asa ca nu o sa fierb cand citesc cronici "cu si despre cunoscatori" cu toate ca v-as baga de unde a-ti iesit, nu consider ca meritati mai mult decat reply-ul acesta. in cazul in care apare si un doritor pt masina, presupun ca va stii sa vorbeasca si sa negocieze. asa ca sa incepem ) @quze : esti slab ). puteai gasi un reply mai bun daca vroiai sa te bagi in seama (l-am vazut doar DUPA edit asa ca habar n-am ce ai scris initial). nu reproduce ca nu am nevoie sa stiu @leusteanu: si mai slab ) @raduI: presupun ca la banii aia ai fi si tu in stare sa faci o oferta ) ai vrea sa schimbi si tu un pic motorizarea, macar de curiozitate daca n-ai curajul sa o faci permanent dar sincer nu cred ca ai rezista nici 3 luni cu impozit si consum de 2.500 benzin. ti-as mai raspunde doar de amorul artei (in cazul in care cunosti expresia) dar nu cred ca ne vom intelege ! daca sustineai ca se da cu vreo 2.000 mai putin era altceva ! puteam sa-ti explic ce inseamna TVA deductibil, eventual ce inseamna negociabil dar ai inceput cu stangul ce sa mai ! compari la pret un motor 6 cilindri in linie (nici macar V6 despre care unii sustin ca nu este echilibrat), o tractiune integrala dintre cele mai bune si o cutie automata cu ce ?? cu un 318 sau 320 DIESEL, 4 in linie? esti cu adevarat MAJESTIC AS F*CK ) si nu in ultimul rand @darius_x: aproape dar nu chiar, cel mai dĂŁstept dintre toti (in stransa concurenta cu radui). am gustat exagerarea si nu vorbesc despre "omu vrea sa si ia f30" ci la sintagma "si sa mai ramana si cu bani" daca tu gasesti f30 motorizare >2.000 pe benzina la 11.300 eur (defapt si mai putin de atat ca doar ai spun ca mai raman cu bani) fii dragut si da-mi un apel sa-mi spui pontul !1 point
-
1 point
-
Inca mai caut. Off topic: asta cu minusurile, mai bine scrie ce problema ai, argumentata, decat sa dai minusuri aiurea. Plin de copii pe aici pe forum care se joaca la butoane.1 point
-
Si poate o nuanta mai inchisa la interior? Zic si eu..avand in vedere ca e alb exteriorul. Un maro ceva..1 point
-
Depinde de multi factori. Eu vara merg cu dizele de 4 cilindri si am si un Isuzu ci gaz pe el tot de 4 cilindri cu care ies la softoffroad. Avantaje la 4 cilindri este consumul mult mai mic, autonomie imensa, una e turismul alta e 4x4 de 2300 de kg.. depinde fiecare cum cantareste situatia.. Oricum, daca benzina ar costa ca in State sunt sigur ca ar fi mult mai multi care ar alege v6 v8. E no brainer. Cam asta e ideea, ia fiecare ce il tine buzunarul. Si sa fie cat mai cost effective, ca unii chiar de isi permit, sunt mai pragmatici. Iar altii considera masina doar o unealta cu care merge din A in B si nu ingroapa inutil gramada de bani in asa ceva. Iar altii sunt pasionati, poate usor nerealisti si filantropi si isi asuma pierderile zilnice pe care le presupune o masina, sau mai multe. Asta e misto ca fiecare face ce vrea pe banii lui.1 point
-
Radu I, nu stiu de ce tot continui cu chestia asta cu gazul, de parca ce stii ce saracie reflecta, iar cel cu 20d ce bogat e de fapt. Iar ultima ta remarca e aiurea, instalatiile pe gaz de ultima generatie sunt chiar f destepte, si de mult nu mai trebuie sa apesi tu pe buton, la mers sportiv se trece automat pe benzina. Chiar n-are rost polemica asta, cel care are benzina/gaz poate rade de tine ca masina ta suna ca un tractoras, iarna tu stai cu geaca pe tine ca nu apuca motorul sa se incalzeasca prin oras, sa nu mai vorbesc de zgomot si vibratii la un diesel. Nu te gandi ca arat cu degetul catre tine, ca si eu am tot diesel, iti explic doar sa te uiti in curtea ta, pana sa te uiti in cea a vecinului.1 point
-
Sunt curios cum ai scoate caciula daca vin cu un 530i pe gaz, full option cu care merg toata ziua prin oras si la un consum de 18% pe gaz platesc 400 de lei pe luna. Masina mai scumpa decat a ta, mai multi cai, impozit mai mare, mai multe dotari - dar pe gaz, tot sarman ma faci ? Singura saracie impardonabila e lipsa de educatie.1 point
-
1 point
-
In Bucuresti viteza medie e de vreo 22-24 km/h. Sa fim seriosi, ala nu e consum de oras. Urban inseamna sa mergi doar in oras, nu sa mai faci cate un drum p-afara si sa te simti bine ca s-a dus sub o anumita cifra consumul. Aia inseamna sa-ti furi singur caciula.1 point
-
Salut @Adi7, nu exista un torrent cu harta custom pentru BMW Business convertita de pe Audi mmi2g. Harta este facuta de mine si ofer linkul pentru download doar la cerere in mesaj privat. Cu stima, Cristian1 point
-
Sigur accidentele mortale pt pietoni erau din cauza lantului,li se infasura de gat,chiar daca au scapat saracii nevatamati de la un impact cu o masina ce mergea cu 150 km/h , ghinion mureau sufocati de lantul de distributie. Oricum interesanta prezentarea motorului N47,dar franceza ma omoara1 point
-
Exact la Bucuresti e jecmaneale pe fata(900 ron DOAR PE MANOPERA!!!!)pai frate doar nor fi singuri din Romania..am fost la un service in DEVA ,e un baiat acolo care aproape in fiecare zi schimba simeringurile ..meserias frate, am fost de fata la toata manopera a durat 3 ore jumate ... ASA ca va rog nu mai vorbiti prostii de aer comprimat sau vacuum ca sa scoateti simeringurile sus in capul pistonului, baiatul asta a folosit o unealta destul d simpla(ce cala de distributie ce prostii) si lea scos pe rand aducandule in capul pistonului, intradevar simeringurile siau pierdut proprietatile si nu mai erau elastice...plastic intarit, nici nu ma mir ca consuma 1 litru /500 km. Acum nu mai iasa gram de fum , si cu ocazia asta mia pus distributia la punct, parca trage si mai bine.O sa revin cu un post dupa 1000de km si o sa va spun daca mai papa. Toata distractia??? 450 RON!!(Manopera + Simeringuri) Extrem de multumit, daca doriti numarul pt contact service dati un pm.1 point
-
10k pentru un pre-LCI e sf , pai eu cand o pun pe a mea la vanzare cat sa cer ? 12-13k? nu iti ofera nimeni banii astia deja la 15-16k gasim f30 manual, sa fim seriosi totusi1 point
-
In calitate de fost proprietar,vazand discutia iscata,simt nevoia sa spun cate ceva. In momentul vanzarii masina era intr-o stare foarte buna zic eu,ceea ce cred ca se poate spune si in momentul de fata,nefiind o masina cu vicii ascunse. Dupa vanzare,va spun sincer ca mi-a trecut prin cap de cateva ori sa o iau inapoi,fiind o masina care mi-a intrat la suflet. Desi este o masina buna tehnic,impecabila estetic,pretul de 10k mi se pare exagerat,pentru ca: taxa de inmatriculare a fost aprox. 700-800 euro ( avand trecute in carte emisiile unei cutii manuale ) , jantele pe 19 actuale style 95 doar au inlocuit alte jante 19 style 199, masina este doar M packet exterior. Am ramas in relatii bune cu Cristi,dar am vrut sa spun unele chestii despre cheltuieli,caci eu am avut niste investitii sanatoase in masina asta,si am dat-o tot la pretul pietei.Stiu,poate am fost fraier. Multa bafta!1 point
-
De unde ai scos-o pe asta cu cutia automata care da 1500 euro in plus la pret in Romania? Asta e o fabula in cel mai bun caz. Nici macar optiunile nu cresc pretul in mod real. In Romania conteaza alte detalii. Starea tehnica aparenta, aspectul, numarul de km si anul de fabricatie. Optiunile conteaza la un F10 sau un F30, nu la un E90 prefacelift. Masinile foarte dotate apar in Romania abia atunci cand scade pretul. Deci nu optiunile conteaza in principal. Poti sa ai cel mai dotat E90. Daca motorul e mare, va costa cat un 320d semi chelios. O masina valoreaza atat cat este dispus cineva sa plateasca pentru ea. Ala e pretul real.1 point
-
Ca un punct de plecare pentru orice discutie legata de masina ai putea totusi pune un pret aici, altfel cam suna a anunturile puse in geamurile masinilor, de genul " Vand [Masina X], an [ABCD], pret convenabil, pentru mai multe detalii sunati la [...]". Acum sa inceapa sa ploua cu minusuri.1 point
-
salut, am si eu un e46 316i 09/2002 si am fix aceasi problema, da foarte mult fum dp ce sta la relanti si mananca 1L la 200km. Ii bag castrol 10w40 acum. Nu am apucat sa citesc toate paginile si am sa sar direct la subiect. Un mecanic bun care ar putea schimba simeringurile fara sa dau _chiulasa_ jos ? si un pret orientativ piese+manopera ? Va multumesc !1 point
-
Intradevar cand elimini toate scurgerile de ulei (garnituri tot) si schimba si simeringurile de la supape si fitru epurator cu furtunele aferente si tot nu scapi de consumul uleiului,poti incerca totusi si-un ulei mai gros:)1 point
-
Ala pus de mine era doar un model. Nu ma intereseaza strict modul ala. Am si precizat asta. Calitatea o evaluez eu personal Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Salutare tuturor, Unii dintre voi stiti ca am avut probleme cu motorul masinii datorita ruperii distributiei. Informatii gasiti in topicul deschis aici. Ce nu stiti este ca am trait o experienta total neplacuta pe care vreau sa o impartasesc si voua ca sa nu treceti prin ce am trecut eu. Este destul de mult de povestit. Masina a fost dusa la Bimmer Service pentru diagnosticare deoarece in luna decembrie fusesem la ei pentru inlocuirea bujiilor. Cea mai mare greseala a fost ca am dus masina la Bimmer Service si va sfatuiesc sa evitati serviceul aminit anterior. O sa incerc sa povestesc totul intr-o maniera organizat desi cand imi amintesc ma apuca nervii. Aspectele pe care le reclam sunt urmatoarele: 1) Desi Bimmer Service este service autorizat RAR, iar Robert se lauda cu acest lucru, nu am primit nici o nota de constatare sau vreo factura care sa dovedeasca contravaloarea platii serviciilor achitate.. Asta chiar daca am platit respectiva constatare cu 800 lei. Pe langa acei 800 de lei am mai platit 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei, cost neacoperit de nici un document financiar justificativ. 2)Constatare initiala gresita. Constatare finala gresita. Mi s-au comunicat urmatoarele: • Motorul nu se mai putea repara fiind compromis total • Pompa de ulei era gripata, prin urmare totul este uzat si compromis, inclusiv turbinele. • Distributia era intr-adevar rupta. Constatarea a fost facuta la repezeala si era incompleta; nu ai de unde sa stii daca un motor se repara sau nu pe ghicite. Cei de la Bimmer Service au spus ca motorul de pe masina mea e bun de aruncat desi nu era spun asta pentru ca au demontat doar chiulasa si capacul de distributie si au facut referiri despre starea motorului fara sa-l desfaca total. In concluzie, pot afirma ca respectiva constatarea a fost o dovada de ignoranta, incompetenta sau lene. 3) Prezentarea situatiei intr-o maniera dramatica, fara iesire. Solutiile propuse de Bimmer Service au fost: • achizitia unui alt motor sh • sau reparatia motorului defect ( citez “mai mult ca sigur nu merita reparat pentru ca este compromis iar costul de reparatie ar fi imens datorita componentelor afectate”) • vanzarea masinii in starea actuala ( la momentul respectiv cu motorul defect) Din solutiile prezentate de Bimmer Service, enumerate mai jos (a,b,c) singura solutie pentru mine ar fi fost varianta c-(vanzarea masinii). Situatia a fost prezentata de asa natura incat varianta a sau b nu putea fi luate in considerare de mine pentru ca “nu sunt mecanic, nu am service si nu pot urmari indeaproape motorul si oricand se poate sa se strice” Cat despre varianta c, mi s-a parut suspect ca cineva sa fie interesat de achizitia unei masinii cu un motor defect fara a o putea proba si atunci l-am intrebat pe Robert cine ar putea sa fie interesat. Ghiciti raspunsul?!?!?...... Ei bine, Robert mi-a facut o oferta de 13000 euro iar la o zi distanta a crescut oferta initiala cu 1000 euro ajungand la 14000 euro. Ba mai mult, la un moment Andrei_VUV m-a sfatuit sa o vand cu 12000 euro. http://s22.postimg.org/iojg3n9pd/image.jpg Cu aceasta ocazie as vrea sa stiu in ce calitate posteaza acest individ. Se pare ca de fapt el face lobby, sau cum se spune prin popor - e sageata lui Robert. Incerca sa ma influenteze sa vand masina pretinzand fara vreo experienta in domeniu ca motorul e compromis si ca ar fi mai bine sa vand masina, alegand el si pret. Sunt curios daca a folosit aceeasi unitate de masura cand a stabilit pretul pentru vanzarea propriei sale masini. Pe undeva prin aceasta faza mi-am pierdut increderea in service si am zis ca oricare din variante as alege cu siguranta nu voi mai colabora cu service-ul patronat de Robert sau cu Robert ca si persoana. Pentru ca sub aspectul de “eu te ajut, pentru tine o fac, de aia iti fac o oferta de achizitie” am inteles ca are un interes, acela de a achizition masina. Am hotarat sa iau masina de la ei asteptand sa imi aduca un motor sh de afara un var. Dar, stand pe ganduri si fiind nelinistit am hotarat sa mai cer o opinie la un alt service. Service-ul unde am dus masina au constatat urmatoarele: • Au demontat baia de ulei pentru a verifica uzura vilbrochenului si cuzinetilor. S-a descoperit uzura normala. Motorul a avut presiune de ulei pana in momentul in care s-a rupt distributia, iar pompa de ulei a fost demontata si verificata. • Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. • Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei. • Concluzia constatarii a fost ca motorul poate fi reparat ceea ce s-a si intamplat. 4) Chiulasa nu a fost reconditionata corespunzator. Asa cum am amintit mai sus, cei de la Bimmer Service m-au taxat cu 450 lei pentru reconditionatul chiuloasei si mi-au predat-o putand fi oricand pusa pe masina. Eu ma gandeam ca o vand si am intrebat daca totul este ok si poate fi vanduta, iar Robert mi-a spus ca bineintes ca poate fi pusa direct pe masina. Dupa verificarea chiulasei de catre un atelier specializat, s-a descoperit ca aceasta a fost doar planata si supapele nu etansau, scaunele de supape nu au fost rectificate, supapele nu au fost rectificate ci doar curatate, iar 4 dintre ele erau strambe. Desi erau strambe mi-a fost predata drept o chiulasa functionala si reconditionata. Ciudat a fost ca in prima constatare mi s-a spus ca trebuie schimbate 5 supape, iar ulterior ei mi-au dat chiulasa fara sa schimbe vreo supapa sustinand ca au fost reconditionate si nu mai este nevoie 5) Inlocuirea suportilor de numar de pe masina cu suporti marca Bimmer Service fara acceptul meu. Culmea tupeului a fost ca m-am trezit cu suportii de pe masina inlocuiti cu unii ce contin reclama Bimmer Service. Aceasta manevra a fost efectuata fara sa mi se solicite acordul si sunt indignat ca in loc sa se lucreze la motor s-a trecut la inlocuirea suportilor ca doar era mai important. A fost o perioada solicitanta pentru mine, fiind des pus in situatia de a nu sti in ce parte sa apuc, dar se pare ca tot raul a fost spre bine si acum totul functioneaza ok putand sa ma bucur de masina si de motorul refacut. Am ales sa reconditionez motorul pentru ca doar partea superioara a fost afectata si stiu ca sunt multe componente noi, stiu exact ce este in el. Un motor din dezmembrari este la noroc. Cu unele exceptii, toate motoarele din dezmembrari au sub 100km conform vanzatorilor dar niciunul nu iti ofera o garantie mai mare de 30 de zile. Asa ca daca aveti ghinionul sa va loviti de astfel de evenimente va sfatuiesc sa incercati sa reconditionati motorul vostru si nu aruncati banii pe altele din dezmembrari. Motorul merge perfect si vreau sa le multumesc pe aceasta cale mecanicilor care au fost extraordinari, dand dovada de profesionlism, seriozitate, daruire si cel mai important corectitudine. Bravo baietii, ma inclin in fata voastra!1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00