Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/17/15 in all areas
-
e46 este mai calitativ la interior, arata mai bine, dar este generatie putin mai veche. seria1 sufera la calitatea interiorului (chiar si fata de e46) dar este mai moderna, un aer de masina mult mai moderna (pana la urma e46 e scos in 97) eu as lua e46 320d an fabricatie 2004-2005. la banii astia va avea multe dotari, va fi intr-o stare mai mult decat buna. totusi eu as incerca sa mai pun ceva bani si cred ca te poti lipi de un e90 320d 2005-2006 pe la 7000-7500 in stare decenta, fara fff multe dotari (dar nici vorba de chel)......3 points
-
teapa se ia si din Germania.. alege ce-ti place in functie de ce gasesti disponibil.3 points
-
Înainte să continue discuția, dacă ajungi la o variantă de e46 pe benzină, să mergi pe 320i sau 325i. Eu am 318 și am un mic regret că nu e în 6 cilindri... PS: Vor veni colegi de forum care-ți vor spune că la 7k mai bine iei un e90, eventual LCI, că au văzut ei sigur pe Autovit una impecabilă. Nu e cazul, la banii ăștia o să găsești doar cazane.3 points
-
ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140.. si uite asa, de ajungi fix ca in romania clasica, cu X5 cu gume de iarna in august.. treaba asta se numeste normalization of deviance Cam asa au ajuns de au picat si naveta chanlenger.. gen am lansat la 15 grade si a fost ok, apoi au lansalt la 10 grade si a mers.. la 5 a bubuit.. da-o dracului merge la 10 si nu merge la 5.. Care face calcule dinastea si gandeste asa si un logan sh e prea mult pentru el, ca in maxim un 1 an nu o sa aibe bani sa il tina si pe ala.. un simplu exemplu : de vreo 2 ani RCA a crescut in ro cu 15-20%/ an la aia cuminit, fara accident. O sa creasca si mai mult. iti iei acum un v8 cu 4k, iei unul in stare foarte buna chiar, ai un mic accident in 3-4 luni cu loganul cu care mergi la servici si o sa ai rca la v8 ala in vreo 2 ani cam cat 1/2 din valoarea lui/an si de 2 ori cat costa sa ii inlocuiesti motorul cu totul.. bine oricum 1/4 din parcul auto din romania nu are rca, dar isi permite orice sa tina un 6L / V8 de 3-4 L .3 points
-
Rupe scaunul cu tine pentru cateva sute km si dupa asta o sa stai minim o seara sa o incarci, ca doar e electrica si nu se incarca in mers, dar nah ... unii inca viseaza la statii de incarcare de mare putere in curtea lor cand eu unul sunt curios cati din cei de pe forum isi permite sa instaleze sistem "dual charger" ca sa nu astepte 36 ore pentru o incarcare completa, nu de alta dar cea mai slaba incarcare la 220V "suge" cam 11kW, pe limba romana 4-5 AC-uri de casa la putere maxima Oricat de mult imi doresc sa fiu ECO, imi place masina, dar nu pare genul de masina pe care sa o folosesti decat in drumuri foarte bine programate, ex: acasa - munca - si eventual ceva frecus prin oras maxim. Asta in conditiile in care locuiesti la curte, si ai o instalatie electrica solida, sau te-a mancat in fund si ti-ai tras instalatie de 400v trifazic, caz in care iti permiti autonomia maxima la fiecare 4.5 ore Momentan nu ai cum sa ajungi in mai putin de 24h Bucuresti - Amsterda decat cand o sa instaleze statiile minune care iti schimba bateriile direct, pana atunci ramanem la alternativele clasice si asteptam sa evolueze treaba cu bateriile astea ca prea se lauda. Pe langa asta sunt o gramada de masini aici pe forum care au peste 500nm si nu se agita pe toate paginile ca masinile lor te baga in scaun si alte cele.3 points
-
Poti sa intelegi ca unii pur si simplu nu vor motor mic indiferent de orice argumente aduci contra ?3 points
-
Sigur asa gandesc samsarii...eu zic ca atunci cand te duci sa cumperi o masina sa ii spui samsarului exact cat esti dispus sa i dai peste banii investiti de el...adica 10%...i a vezi ce spune... Si cand o sa se uite ala crucis la tine spune i ca in banii aia vrei si o masina dotata peste medie... Sunt convins ca experienta pe care o vei trai va fi...PRICELESS2 points
-
Te contrazici singur, pompa de injectie nu e acelasi lucru cu pompa de inalta presiune...2 points
-
din punctul meu de vedere e destul de simplu, daca am bani si nu ma intereseaza aspectul financiar iau 6, 8, 10 sau 12 cilindri, daca ma intereseaza acest aspect si nu am bani ia 3 sau 4 cilindri iar in ceea ce priveste masina electrica eu zic, ca atata vreme cat sunt lupte pentru monopolul titeiului masina electrica nu prea are viitor nu am vazut pe nimeni sa faca un calcul, cat platesti pentru a incarca bateria si cata autonomie ai in acei bani si cat platesti sa faci un plin de combustibil benzina sau motorina si cata autonomie am in acei bani, unde nu mai pui ca la cea electrica trebuie sa stau sa astept sa o incarc, in schib cu cealalta trec prin peco faci plinul si tragi cardul2 points
-
nu prea inteleg postul tau. motoarele mari sunt FIX pentru oamenii aia pt care nu conteaza impozitul, nu sunt interesati de consum si asa mai departe. mergand mai departe bmw-urile in general indiferent de motorizare sunt pentru oamenii aia; de aia exista bmw si dacia logan. de aia cel mai ieftin bmw costa cat vreo 2 dacii logan noi.e foarte important sa faci alegerea perfecta pentru tine. aici intervine problema, cand faci o alegere care nu e tocmai cea potrivita, de aici pleaca totul. intr-adevar in contextul actual chiar nu prea mai este mare smecherie sa iei peste 2.0(de fapt la unii producatori sa vrei sa iei si nu prea mai ai ce, pt ca nu mai ofera ) ). dar la masinile mai vechi era cu totul altfel. in rest eu spun ca un motor puternic este de preferat tocmai in Romania, tara unde nu ai autostrazi ci ai dn-uri la greu unde esti nevoit sa faci fel de fel de depasiri...2 points
-
Asa cum scrie si in titlu, sunt nevoit sa cumpar cat se poate de repede o masina. Ca si criterii: E90 sau E60 diesel maxim 2500 cmc, inmatriculat RO, preferabil taxa platita si obligatoriu acte in regula. Buget maxim alocat 8000 euro. La o oferta exceptionala se majoreaza pana la 10000. Masina poate sa aiba si ceva probleme de natura estetica sau mecanica, insa usoare.(In loc sa fie ascunse prefer sa le remediez eu). In nici un caz sa nu aiba airbaguri sarite, sau dauna totala. Se ofera plata cash si zic eu seriozitate. Contact in topic sau PM. Multumesc!1 point
-
Se vinde BMW 320D Touring, anul 2002, cutie de viteze automată step-tronic, rulaj 216800. Dotări: Interior piele neagră, navigație bussines 16:9 color, modul GPS, sistem multimedia hi-fi, încălzire în scaune, climatronic, faruri xenon cu reglaj automat de nivel și pornire automată, becuri Osram Night Breaker, senzor ploaie, retrovizoare cu funcție anti-orbire, oglinzi electrice încălzite, cotiera, alarma OEM, magazie 6 cd-uri, cârlig Westfalia retrofit cu modul electronic de control, tăviță portbagaj din plastic, preșuri vară velur și iarnă cauciuc, ambele OEM. Toate dotarile sunt functionale. Vine la pachet cu 8 roți, 4 BBS RC90 R17 cu gume noi Michelin Pilot 215/40/R17, alte 4 jante de tablă cu gume bune 205/55/R16. Intervalele de service dese, ulei la maxim 10k km, întreținerea a fost făcită în regie proprie dar păstrată în cartea mașinii. Am pastrat un dosar consistent cu facturi și garanții pentru toate piesele achiziționate pe durata a 3 ani, nu a dus lipsă de nimic. Recent schimbat ulei, filtre, saboți frână de mână, plăcuțe frână față. Programat și un schimb ulei și filtru, garnitură la cutia de viteze. Are nevoie de un nou proprietar pasionat și grijuliu. Motivul vânzării este lipsa de utilizare fiind a treia mașină, merită să fie condusă în continuare. Taxa 0, certificat fiscal eliberat în data de 15.10.2015. Răspund la telefon între 12:00-14:00 sau după 17:00, puteți trimite mail sau SMS înafara acestor ore și voi încerca să răspund rapid. Poze aici: http://olx.ro/oferta...-0-ID4QlDE.html PRET: 4650 euro1 point
-
Salut, am intampinat o chestie ciudata. Incepe cam asa... Seara la o plimbare prin oras... Aproximativ 1.800 rpm, calc acceleratia si se aprinde check engine-ul in bord si palpaie... Masina da rateuri zici ca ii dai gazu cu portia... Se stinge checkul trage se aprinde nu mai trage. Opresc in prima parcare, scot cheia o bag poreste totul ok. Peste cateva zile iar se repeta povestea... Iar.. Intro seara urc un deal... Opresc la semafor... Dau gazu mai tare sa nu plec in spate... Placa masina ramane checkul aprins... Opresc iar o pornesc... La fel aprins... Masina merge trage bine din cate observ, ajung acasa... Dimineata cobor la masina... O pornesc... Checkul stins... Merge bine trage perfect... Iar o scap si o calc sub 2.000 iar problema... Intreruperi, o calc tare... Se stinge merge bine. Ce poate sa fie ? In ultima plimbare simt ca sa lenevit un pic... Sau poate mi se pare... Dar daca o calc sub 2.000 se aprinde checkul... Peste 2.000 nu apare niciodata... Am facut o alte plimbare... Cu un risc destul de mare... Nu lasat sa scada sub 2.200 si in deal plecat turat ca sa fiu sigur... Totul ok. Luand in calcul ca pentru check engine sunt 50 de probleme... Nu stiu cu ce sa incep... Iar la tester abia peste 2 saptamani ajung... Wtf... Multumesc pentru timpul pe care il pierzi tu cel care imi citesti mesajul de plangacios...1 point
-
1 point
-
Mie mi se pare cĂŁ depinde mai degrabĂŁ de mașinĂŁ. Nu e ca și cum negociezi un serviciu, ci ĂŽncerci sĂŁ cumperi ceva de la o persoanĂŁ (o sĂŁ-i spunem samsar, cĂŁ probabil la unul d-ĂŁsta vei gĂŁsi) care vinde un produs cu un oarecare adaos. PĂŁi ca el sĂŁ lase >10% din prețul inițial cu cât ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ a luat-o din țĂŁrile strĂŁine? 13k? 14k? PĂŁi ce F30 gĂŁsești la 14k p-afarĂŁ? Chiar și dacĂŁ iei ĂŽn calcul „pierderea” TVA-ului tot nu cred cĂŁ gĂŁsești ceva ĂŽntr-adevĂŁr ok.1 point
-
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/17/e48652dbe3864f37a7f3a29446125f54.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/17/bee049befae3ae53d3048f1049bf7e6d.jpg In parcarea unui singur hotel de 4 stele din Luxmbourg sunt 5 statii de incarcare pentru Tesla. In 3 zile de fiecare data cand am intrat/iesit din hotel a fost minim o masina la incarcat... Sent from my iPhone 6 using Tapatalk1 point
-
As dori sa mai citesc sfaturi de la tine.1 point
-
Ia-ti Seria 1. Nu vei fi dezamagit. E motor mai nou, tehnologie mai noua, design cat de cat actual si e f. practic hatchback-ul. Poti sa cari cu ea si cutii voluminoase, chestie ce nu o poti face in 3 sedan .1 point
-
Daca nu ai nevoie sa cari bagaje, persoane (4) si o folosesti in marea parte a timpului in oras( si la drum intins este distractiva) eu iti recomand seria 1(spun asta ca detin un seria 118d fl si un e46 320d fl break) imi place mult mai mult sa conduc seria 1 decat seria 3 mai ales in oras, intradevar in seria 1 la drum lung ma doare partea lombara a spatelui(scaune normale) ceea ce in seria 3 (scaune sport) nu am simtit.1 point
-
masina iti iei atunci cand situatia financiara ti-o permite. masina de multe ori necesita costuri total imprevizibile. masina iti iei cand iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea ei. pentru ca altfel se transforma un mare stres masina. am cunostinte unde e "doliu" in casa lor cand se strica cate ceva. de aia spun ca daca iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea unui 4cilindri (cum vad eu normalitatea) atunci nu te vor afecta cu nimic costurile putin mai mari de la 6 cilindri (in afara de impozit unde am spus ca sunt niste diferente aberante).1 point
-
in afara de impozit, unde intr-adevar costurile sunt uriase (200 lei 2,0, 8 milioane 2.5, 20 mil 3.0) cine isi permite sa intretina un BMW 4 cilindri (masina cu preturi maricele la intretinere, comparativ cu mai toate marcile, sa recunoastem) ca la carte, sau sa ma exprim altfel, isi permite sa intretina corect un 4cil isi va permite fara nici cea mai mica problema si un 2.5 sau 3.0; problema apare cand nu iti permiti sa intretii nici 4 cil. iar situatiile astea sunt des intalnite!1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-6-635-ID7Gfv8N.html#e5a56d2185 Stie cineva ceva de asta? Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e adevarat, emulatorul de nbt pentru E6x si E7x are afisaj si control integral atat pentru clima/venitlatie cat si pentru scaune (incalzire si ventilatie). Aici e un mic demo pe un E71 :1 point
-
Tu ai mers cu mașina cu praful ĂŁla ĂŽn interior? E sub orice critica, nu mĂŁ refer la partea estetica, ci la sĂŁnĂŁtatea ta..1 point
-
Foarte frumoasa! Ii sta foarte bine cu semnale portocalii. Schimba-le si pe cele din aripi tot cu unele portocalii ca sa fie " la linie ". Nu i-ar sta rau nici cu o bara de facelift, sau cel putin incearca sa dai plasa aia argintie jos ca se vede urat tare. Panoul de la ventilatie nu se aprinde pentru ca cel mai probabil s-au ars becurile din interior. Le poti inlocui, nu sunt greu de schimbat.1 point
-
pai la E46 diferenta care ar trebui data pentru schimb e foarte mare.Un 325i sedan/coupe se max4000-5000 eur si nu stiu cati ar da 2000 eur diferenta.pentru iarna foarte bune sunt 205/55/16. Parca ca mai inguste si mai inalte sunt ok pentru iarna.1 point
-
Incalzire in scaune zici? Si butoanele unde sunt? E after-market? Idem si pentru volan, head-up display...1 point
-
Anuntul ramane acum doar pentru SCHIMB - varianta de vanzare pica. Ma intereseaza schimb doar cu: - E90 325i sedan cu sau fara diferenta din partea mea, in functie de dotarile si nr de km al masinii oferite (nu imi convine sa dau diferenta pentru o masina cu la fel de multi km ca a mea, chit ca e cu cativa ani mai noua) - E46 325i sedan + diferenta - E46 323i sedan + diferenta - E46 320cd cabriolet - E46 318d sedan + diferenta - E46 320d compact sau sedan, preferabil modelul de 136cp + diferenta - E46 325ti compact + diferenta . . Azi am schimbat bucsele de la puntea spate (toate 4), bucsele de la grup (toate 3) si bucsele de la brate (cele mari) + discuri si placute spate - in total 1900 lei cu tot cu manopera. Puntea a fost data jos, demontata, curatata si vopsita in negru 1k anti rugina. http://i.imgur.com/37fSOXRl.jpg http://i.imgur.com/iHh8Y1Sl.jpg http://i.imgur.com/7vAOUAsl.jpg http://i.imgur.com/9MOJUx9l.jpg Pe spate am luat discuri si placute ATE. Am vrut sa iau brembo ca pe fata dar nu puteau aduce placute pentru ele decat in 7-8 zile. In curand o sa ajung si la interior - retapitat volan si cusut coltul de la scaunul soferului. O poza cu noile jante si cauciucuri pentru iarna: BMW Style 42 16" originale + cauciucuri SAVA Eskimo 225/65 R16 http://i.imgur.com/v3TGLQah.jpg1 point
-
1 point
-
Nu te-am vazut sa postezi chestia asta si pe topicele de prezentare ale colegilor care merg cu gume "stretched" pentru look-ul masinii. Porcesti topicul omului dupa ce nici nu a incercat sa ascunda dimensiunile.1 point
-
ce vorbesti ?? mananc masina daca tu inregistrezi dimensiunea asta pe CIV-ul masinii Sa nu fiu inteles gresit ,n-am nimic nici cu tine nici cu masina,dar te rog nu induce userii in eroare.Gumele alea nu sunt pt. e46 Ca le rulezi,tu sau altcineva ,e problema voastra,dar nu sunt conforme cu dimensiunile cerute de producator.1 point
-
Nu chiar neglijabila. Ale tale sunt cu 3 cm mai mici Poti folosi cu incredere un calculator de echivalente http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html1 point
-
Cum ti-am zis si pe privat,iti zic si aici, daca tot vrei musai diesel,opteaza pe un E90 2.0d 163 cp.1 point
-
1 point
-
Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.1 point
-
Si care e liga corecta din perspectiva ta de bogat care nu se uita la impozite ? Se pare ca e o problema a romanilor mentalitatea asta fudula. Ce sa fac, eu ma gandesc si la impozit ca e practic, mai am inca 4 masini, una e chiar v8 ( sunet care face toti banii de impozit). Pe bune, intreaba si prin Olanda, Belgia si vezi tipii de acolo care se uita si ei la impozite si nu sunt asa "bogati" ca noi. Ps: asta inseamna sa fii mafiot, sa platesti statului cateva zeci de milioane pe an degeaba si sa nu iti pese ca si cum nu ar fi banii tai. Este fix ca si mentalitatea aia conform careia daca iti pui gpl esti un mare taran. )) mai scriau unii pe alt topic ca vezi doamne cum sa ai Bmw si sa ii pui Gpl.. de zici ca e vreun Lamborghini un Bmw de 10-20 k euro. Ma rog, tipic romanesc. El tine coada sus si mananca de la Lidl mustar de 1 leu.1 point
-
Numai bogati pe forum. Cica o masina nu se cumpara luand in calcul si taxele.. esti sarantoc daca iei in calcul si impozite si rca, consum etc? Pai atunci de ce nu aveti toti 335-uri? Penibile remarci, dar banuiecs ca astia de nu iau in calcul impozit de 25 mil pe an, nu se zgarcesc cand vine vorba de niste cauciucuri noi, nu? Da' de unde, impozitul esti barosan daca il platesti si mai bine mergi cu cauciucuri sh. ) Ontopic, 320i facelift evident ca e de preferat insa sunt mult mai scumpe decat cele nfl. Automatele nu stiu daca le gasesti cu cutiile decente incat sa nu itinfaca probleme. Cea din anunt este de mult la.vanzare, insa e posibil sa nu se fi vandut din cauza pretului. Depinde si de bugetul tau pana la urma.1 point
-
Omul vrea motor de maxim 2000cc daca ii trebuie mai mare spunea minim 2000cc si tu vorbesti de puterea mea financiara. Este 2500ron impozitul la 3000cc greseala mea macar eu iam spus un sfat legat de motoare, un om cu scaun la cap ia in calcul si taxele tu doar ai postat aiurea si vad ca tiam insultat orgoliul de om cu "masina" Daca n-ai de gand sa dai un sfat util, abtinete.1 point
-
1 point
-
ai dreptate , multa bafta cu ea si tot binele . navigatie o faci mare cu 500 euro imediat se rezolva1 point
-
Eu am fost la ei pt 2 operatiuni mai mult decat banale, dar si alea au facute in dorul lelii. Ce vorbim noi aici de diagnosticat, planat chiulase si reparat motoare la acest service? Eu iti recomand sa folosesti cu incredere formularul de reclamatii ANPC pt. refuzul de a-ti oferi factura fiscala pentru lucrari, asta daca nu cumva ati agreat de comun acord in prealabil un pret mai mic fara acestea.1 point
-
da mai multe detalii....ce carbuni ai luat si de unde....ceva poze erau mai concludente.....redimensioneaza pozele daca ai. interesant ce ai facut bravo edit:de ce ai demontat si corpul pompei?nu era suficient sa demontezi doar partea cu rotorul?1 point
-
salut baieti, Gata , am rezolvat problema cu pompa auxiliara . A durat putin mai mult deoarece am fost foarte ocupat , Am schimbat carbunii la pompa si acum functioneza impecabil , Costul lucrarii a fost de 5 lei ( doi carbuni) si a durat aproximativ o ora . Asta seara am pus testerul pe masina si nu mai am eroare pe pompa . Va sfatuiesc sa incercati pentru ca se merita , mai bine 5 lei decat 650 .1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00