Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/19/15 in all areas
-
Mersi pentru inormati! Chiar arata foarte bine masina, deci se poate Cat despre faptul ca am 15k si ii dau pe toti pe o masina...so the fuck what? Ce vrei sa fac cu ei? De fumat nu fumez. De baut, nu beau prea mult. Femeie si copii n-am de intretinut(am abia 25 de ani). De drogat nu ma droghez. La curve nu ma duc. Ma multumesc sa stau in chirie, nu caut in viitorul apropiat sa imi cumpar casa. Activez intr-un domeniu in care se castiga bine (software, nu politica), si o sa imi permit sa am grija de ea pe viitor. Nu o sa dorm in masina. Nu o sa o tin in parcare. Dau toti banii care ii am pe masina pentru ca imi place. Daca as avea mai multi, tot in masina i-as baga, si sunt de parere ca daca e un lucru care iti place, trebuie sa ti-l cumperi. O sa revin cu un update in cateva zile dupa ce vad cateva masini. Va multumesc pentru pareri si informatii si... WISH ME LUCK!4 points
-
Nu trebuie sa va inflamati asa, dar e absolut uimitor cum apar unii care afirma ca nu e grav: sa cumperi de la samsari care fac manevre cu tva si evaziune (no o fii grav, dar cand injurati ca nu avem drumuri si spitale, ganditi-va ca ati ajutat pe unii sa isi cumpere lanturi de aur) sa cumperi de la persoane fizice care fac profit fara sa plateasca taxe la stat(hmmm....oare asa o fi peste tot in tarile alea luate ca model de noi) Pe de alta parte, e treaba ta ce faci cu banii tai, la fel de bine poti sa ii investesti in pacanele, curve, cluburi, etc, este alegerea ta, insa unii colegi au incercat sa iti sugereze ca fata de bugetul initial de achizitie va trebui sa iti asumi un alt buget,important ca procent din valoarea bugetului tau pentru cheltuieli prevazute(casco, placute, etc) si neprevazute(distributie, filtru particule, etc.), cheltuieli care apar invariabil la achizitia unui autovehicul uzat.3 points
-
3 points
-
@Alex Miron uita de topicul de aici ca ceva de bine nu o sa primesti, f30 la 15k se gasesc destule, o sa gasesti ce iti place, verifici vin-ul si voila afli destule, un service si aia e. Cautarea unei masinii nu este un drum pe Marte sau ceva asa greu cum se prezinta pe forum:))) Multi aici vorbesc pe banii tai , doamne ce oameni, mi-ar fi rusine ... daca ai 15k si vrei sa ii dai pe toti pe o masina dai si gata, e alegerea ta. Uite colegul nostru a luat cu 15,5k un f30 frumos, deci se poate: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/168161-cloca/.3 points
-
De acord cu tine, eu pe acolo (dar pret fara tva) am gasit 320d xdrive cu cutie automata, putini km si multe dotari, din 2013. Am luat-o in feb anul asta. Pt initiator - nu mai da nastere la discutii cu toti cunoscatorii care judeca faptul ca ai 15k si ii dai pe masina, le dai satisfactie, lasa-i in lumea lor mica, in fond fiecare face ce vrea cu banii iar topicul este despre altceva, detinatorii adevarurilor absolute sa plece in alta parte. Bine ca nu te intreaba de unde ai atatia bani ca sigur esti un excroc sau furi de la stat, sunt satul de d-astia. Insa cisteste printre randuri, sunt pe forum oameni care chiar stiu ce spun si se pricep la masini. Ti-as mai sugera sa iei in calcul si un casco, care la masina mea este vreo 1400 euro/an, insa dormi linistit. Fa-ti bine calculele pt ca te fura cautarile astea si risti sa depasesti mult bugetul initial, eu am plecat de la ideea ca dau 18k pe masina maxim si am ajuns la 25k.3 points
-
Cand vor intelege oare romanii ca pielea nu e o "dotare" obligatorie o masina cu scaune de piele implica AC care te paralizeaza ca sa nu-ti ia poponetul foc cand afara sunt peste 20grade, plus ca e infernal sa te mai urci in pantaloni scurti, ca sa nu atingi direct pielea. La fel este si cu ecranul din bord. Poate unii isi iau masina sa o conduca, nu sa se uite la un ecran care nu-i ajuta cu nimic sau la scaunele de piele in care te coci. PS: nu inseamna ca imi place masina. Sa dai 11.000e pt un 320d de la samsar este nebunie.3 points
-
http://olx.ro/oferta/trimuri-bmw-e90-e91-ID3buVR.html#0b7792499e Pretul lor este undeva la 350 RON. Tu le vinzi la 660 RON (in situatia in care mai are si ureche rupta)2 points
-
haha , da un eveniment nefericit , nu as mai lua masina fara o verificare stricta inainte si nici nu m-as mai duce dupa ea la mama dracului nici daca e unsa cu miere si 3 femei dezbracate in ea . Cert e ca masina aia avea km reali , cred ca la iesirea din showroom a avut vreun accident cu un client in teste ) . In fine sanatosi sa fim , s-a vandut la scurt timp dupa ce am returnat eu cosciugul ala de masina, nu a mai stat pe autovit prea mult deci se vinde orice pe lumea asta ..nu atat la pretul potrivit cat la prostul perfect . Deci ochii in 14 -16 cat e nevoie .2 points
-
deci mai important este omul care vinde decat obiectul in sine. Daca samsarul respectiv il lasa sa verfice masina unde vrea el si rezultatul este ok, are toate actele in ordine la masina si nu este colorat la fata (asta este regula mea speciala), ar trebui sa refuze deal-ul ? Eu am fost tepuit de exemplu de cei de la BDT Ford care mi-au vandut o masina din flota lor SH cu 18000 km la bord si am descoperit acum cateva luni cand am facut niste zgarieturi chit de toata frumusetea sub vopsea, deci masina a fost lovita in trecut pe partea aia. De atunci nu ma mai uit asa mult la cum arata vanzatorul (in afara de regula aia) ci la obiectul pe care il cumpar.2 points
-
Observ ca sunt foarte multi rautaciosi care doar zic "N-ai cum frate sa scoti masina buna la banii astia" fara sa argumenteze de ce masinile care sunt la vanzare in romania pe site-uile de specialitate ar fi proaste. Care ar putea fi problemele lor? Au toate injectoare / turbine / volante stricate? Au toate probleme cu distributia? Au toate km dati inapoi? Cat despre faza cu km... Vorbim de masini de 2-3 ani vechime care au intre 130k-200k km la bord. Deci intre 43k - 100k in medie pe an. Crezi ca ar da toti km inapoi de la 250k la 150k, sperand ca cine le cumpara nu le verifica? Nu ma intereseaza afirmatiile celor care nu ma ajuta cu pareri despre ce si unde sa caut, la ce sa fiu atent si ce probleme pot aparea la acest gen de masini. Multumesc2 points
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg1 point
-
Da, ĂŁștia sunt cei 1% care rĂŁmân. Cel mai sigur poți sĂŁ fii cu o mașinĂŁ luatĂŁ de nouĂŁ din România și cu 1-2 proprietari pânĂŁ acum. Partea proastĂŁ e cĂŁ la BMW de obicei vorbim de mașini chele sau eu pânĂŁ acum nu prea am vĂŁzut nimic interesant.1 point
-
In weekend am facut traseul Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu-Cluj-Tg.Mures-Sighisoara-Brasov-Bucuresti, in total 970km, consum 8.5 pe BC. Nu am mers incet dar nici nu am menajat-o unde s-a putut. Pe la Targu Mures a inceput sa imi arate nivel lichid racire scazut, am oprit si am observat pierderi undeva in zona pompei de apa dar era noapte + scut si nu mi-am dat seama exact. Am mai facut vreo 3-4 opriri pentru completare pana in Bucuresti, urmeaza sa o programez in service pentru remediere. Cateva poze http://s1.postimg.org/j032ok3x7/IMG_20151117_WA0021_2.jpg http://s1.postimg.org/atb2wzdun/IMG_20151117_WA0023_2.jpg http://s1.postimg.org/57onsxd5r/IMG_20151117_WA0042_2.jpg http://s1.postimg.org/40aq0pn1b/IMG_20151117_WA0075.jpg http://s1.postimg.org/njfba2lsv/IMG_20151117_WA0000.jpg1 point
-
Nu e o regula,dar de obicei masinile ingrijite de la proprietar nu au km dati inapoi (asta daca nu le-au luat cu km masluiti)1 point
-
de fapr cred ca intrebarea e ok gasesti o masina de 15.000(toti banii) dar ghinion peste 2 luni pica distributia si trebuie sa o platesti din buzunar- minim 1000 eur,iti permiti?intretinerea e relativ scumpa la masinile astea cred ca la asta se refereau colegii.Casco e 1500 eur pe an mai zicea cineva pe aici,so masina va manca undeva la 200-300 eur pe luna fara sa mai luam in calcul eventuale costuri neprevazute.Personal am o regula nu iau masina cu ultimii bani,mai pastrez maca 500-1000 eur acolo.Cam la toatea masinile luate am schimbat gume/discuri la ceea ce cauti tu posibil sa fii nevoit sa faci acelasi lucru- inca 500-1000 eur se adauga1 point
-
Sa prind un post afara pe 100k/an pot si fara sa am bani. Si care ar fi problema sa imi iau acum una de 15k si alta de 40k peste 3-5 ani ?1 point
-
16.100 euro ti se pare un pret corect? Num naiba sa dai atata pe ea? Cauta in Germania sa vezi pretul corect la dotarile respective, acela este un pret f. mare. Succes1 point
-
Ce poti lua pana in 15mii. Putine la banii astia dar sunt cateva. http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320d-Efficient-Dynamic-Edition-SD/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B10%3B,frn:01-2012,dmg:false,vcg:limousine/pg:vipcar/218206482.html http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320d-Efficient-Dynamics/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B10%3B,frn:01-2012,dmg:false,vcg:limousine/pg:vipcar/211971524.html1 point
-
+1 Dus la un atelier de tinichigerie si il rezolva instant. Ceva de genul Am facut procedura respectiva la 2 prezoane,la fel nu credeam ca mai salvez butucul.1 point
-
”il” este gramatical corect pretenas!...baga un pic de gramatica!!!...si eu cred ca esti dus cu pluta...la limba romana! Cu ce ajuta el? Postarea initiala despre Road Map 2016 a fost a altcuiva. El nu a facut altceva decat sa-si de niste aere si atat: ”vezi bai fraiere ca nu stii sa folosesti forumu, ia uite la mine ca io stiu” vedetisme de 2 lei de aici rezultand cocalarismul de bucuresti la care faceam referire...Suspend? Eh...crezi ca ma poate arde undeva aceasta forma comunista de cenzura atata timp cat eu trebuie sa primesc si sa accept dojenele nesimtite ale unui individ care nu este cu nimic mai presus de etica bunului simt!...Doar traim intr-o tara cu totul si cu totul intoarsa cu fundul in sus!1 point
-
1 point
-
Aia e incuietoarea de siguranta. Nu iti lipseste decat aparatoarea de plastic de pe ea. In rest e perfect functionala, lamela de deblocare e acolo. Ma mir cum a cazut, ca e turnata pe lamela aia...1 point
-
PĂŁrerea mea e ca ar trebui sa faci o analiza a pieței SH avand in vedere urmĂŁtoarele puncte ce "construiesc" prețul final: an fabricație, km, motorizare, cutie auto/manuala, istoric service, opțiuni (must have + nice to have), fĂŁra accident, bonitate vânzĂŁtor, etc. ĂncearcĂŁ sa selectezi de pe diverse site-uri o cantitate suficientĂŁ de mașini care sa corespundĂŁ celor dorite de tine si vezi ce preț min/max/medium reiese. Presupune cât consideri tu ca poți negocia, aplica acel discount, mai pune in plus cel puțin prețul unei revizii complete si ĂŽnmatricularea (inclusiv costuri de adus de afara dacĂŁ e cazul) si vei ajunge sa ai o idee mai adânca in privința bugetului. Ca sa fii prevĂŁzĂŁtor pana la capĂŁt eu as sugera sa mai ei in calcul ca o mașina SH cu km de la150k in sus se poate strica sau/si necesita o mentenanța ce costa (plĂŁcute, discuri, pneuri, etc) bine-nțeles intr-un viitor mai apropiat sau mai ĂŽndepĂŁrtat. InsĂŁ eu unul nu mi-as pune la bĂŁtaie tot bugetul pe achiziție ci as mai lasĂŁ o suma rezonabila si pot eventuale costuri ce pot interveni când ĂŽți e lumea mai draga. Din câte cunosc eu, si zic asta ca am studiat ceva piața pe parcursul acestui când am cĂŁutat un F30/31 320d xDrive, ceea ce ĂŽți dorești tu considerând ca mașina gĂŁsitĂŁ sa fie "ĂŽntreaga" din toate punctele de vedere ar necesita un buget in jur la 25.000 euro. Bafta la cĂŁutĂŁri!1 point
-
Subscriu la ce a spus colegul mai sus - frumoasa masina. Incurca putin colantul pe plafon si ... Mirela, vazator de masini cu numere provizorii din Zalau. Imi cer anticipat scuze fata de cei din Zalau, dar pana acum nu am vazut masina de vanzare, cu numere provizorii, in zona Zalau, care sa fie ok. Fie lovite, alt an, alti km, prostii, nebunii. Verifica f atent masina - nu e bine sa ai prejudecati, dar e bine sa fii precaut - parea mea.1 point
-
1 point
-
Ideea cu filarmonica era doar un exemplu. Oltenii nu prea frecventeaza filarmonica oricum. Dar in Sibiu sunt pline facultatile de olteni din Valcea. Si da, majoritatea vin imbracati in trening la facultate (tin sa precizez ca nu la facultatea de sport, si nu in timpul orelor de sport). "Ai inteles boss"?1 point
-
Oricat ne-am chinui sa explicam, el tot de la samsari o sa ia masina. Ca asa ii romanul. Vrea ieftin. Nu mai conteaza restul, important e sa fie ieftin. Si asta nu doar in cazul lui, se vede foarte clar ca la noi in Romania functioneaza foarte bine treaba cu 'samsarii'. E o vorba, prost ii ala care cumpara, nu ala care vinde.1 point
-
1 point
-
Si ce il impiedica sa vada si sa testeze cateva masina aduse de samsari (in service-uri, cu prieteni care se pricep...) ? Ca aia nu le aduc din Africa, tot din Germania le aduc insa tu nu vei putea sa le scoti niciodata le pretul cu care le cumpara ei (+ drumul tau pana acolo). Eu zic sa te apuci de cautari pe net si cauta pe langa reprezentanta (care teoretic poate sa-ti spuna intrarile in service si numarul de km) un service serios specializat in BMW-uri la care sa verifici partea mecanica. Bafta!1 point
-
Din ce vad pe mobile.de, ca sa merg doar la privat, am nevoie de vreo 17500E1 point
-
Daca ajungi la oradea... sigur iesi de acolo cu 330-340 de cai pe dyno ) Eu nu l as numi chiar norisor !1 point
-
Hai sa mergem putin inapoi la clasa de matematica. Daca o masina inafara costa 14k, ca sa o aduci in tara te costa inca vreo 500, deci un cost total de achizitie de 14500. Sa presupunem ca pierzi, pe undeva tva-ul, deci costul de achizitie coboara la 14500 * 0.76 = 11020E Sa presupunem ca nu faci chestia asta degeaba, si o vinzi cu 11020, ci vrei si tu un 10% din afacerea asta, deci ... aproximativ 12.200E. Eh, nu ma intereseaza genul acesta de masini. Cu un calcul identic, insa reversed, as putea plati 15.000E pe o masina care un samsar o aduce cu 18000 din afara (17500 + transport) la care dupa ce recupereaza tva-ul il costa 13700E si eu ii ofer 10% din costul masinii ca si profit, deci 15070E Do the math first.1 point
-
Pe topicurile de vanzare de aici am tras un ochi, insa am gasit un singur F30 postat in ultimele 6 luni si are 178.000km. As prefera ceva pana in 150.000. Cat despre E90, poate ca ar fi alegerea rationala insa voi face o alegere la care primeaza ochiul si anul de fabricatie. Cat despre ce vreau, ma intereseaza sa nu fie chiar motorul de 116cp, 143 ar fi cel minim insa nu m-as supara sa il gasesc pe cel de 184cp. Probabil 70% din kilometri vor fi facuti in bucuresti, deci prea mare nevoie de putere nu am. Primeaza insa modul cum se prezinta masina si optiunile. P.S: Imi place si E90-ul insa dupa cum spunea si nepot, nu prea as vrea sa dau 15000E pe o masina de 5 ani cu 2 modele in urma1 point
-
SĂŁracul scaun al șoferului. Nu a vĂŁzut conducĂŁtor auto sub 100 de kilograme. M-aș hazarda sĂŁ afirm cĂŁ e o mașinĂŁ ĂŽmpuțitĂŁ.1 point
-
Nu mi se pare exagerat de scump avand in vedere ca un cip Tuning e de pe la 250ââÂŹ - 1..........ââÂŹ. Plus ca ai avantajul de a il Monta si demonta oricand. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Eu le duc lipsa in fiecare minut in care stau in masina. Mi-am dat seama de asta dupa ce am vandut golful care avea si suporti de pahare si trapa, iarasi alta modificare care o am in plan. Fa-ma sa inteleg!! Ai de gand sa ii tai plafonul pentru ai pune trapa?? Asta ai vrut sa spui??1 point
-
Revin si eu cu un update, masinuta va avea parte de o polisare "wet sanding" , sper sa iasa asa cum imi doresc Intre timp am reusit sa ma "privatizez", deschizand un garaj dedicat "nebunilor" ca mine. Gasiti toate detaliile pe pagina de fb daca sunteti interesati de servicii de detailing, safe wash si multe altele. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto1 point
-
Am fost de multe ori si la reprez bmw dar pentru comenzi accesorii sau piese si alte treburi, nu pt schimb ulei sau revizie generala. Asta si din cauza timpului meu, programului lor si locatiei nu tocmai accesibila avand in vedere ca e in afara orasului, nu neaparat din cauza costurilor. In fine, nu vad ce problema ar fi, revizia oricum e un lucru banal pe care il poti face in multe locuri.1 point
-
1 point
-
Atata timp cat inca mai fac si L6, V12, nu ma derangeaza cu nimica ca au facut si L3 si tractiune fata. Fiecare isi cumpara ce ii place si ce i se potriveste cel mai bine.1 point
-
Decat sa investeasca in liniile de productie pentru seria asta, mai bine investeau in fiabilitatea modelelor consacrate. :thumbsdown:1 point
-
Se poate cumpara unul nou, in primu rand. Asta e durata lor de viata . E consumabil. Asa cum filtrele de polen, aer, ulei etc le pui noi, asa si cu asta. Costa cam 2000euro. Dar e masina premium, ne permitem. Asa am sa fac eu cand ajung la mesajul ala.1 point
-
Nu, in niciun caz, miscarea asta se poate face f fin, alarma nu simte nimic. Testata de mine pe toate partile. Alarma cealalta de care zic, cu senzori de miscare, suna la miscarea oglinzilor, dar n-am vazut in comert sa existe ceva asemanator. Viper are senzor de perimetru (de care am avut si e un rahat), si senzori volumetrici de interior (masoara presiunea aerului). Daca gasesti un senzor care e suficient de destept sa detecteze miscarea oglinzii, dar care sa nu dea in rest alarme false, posteaza aici. PS: Eu as incerca aici, vad ca baietii astia au o gramada de senzori, care poate si functioneaza.0 points
-
0 points
-
Imediat o sa apara aici ode aduse samsarilor, ca sunt baieti descurcareti si aduc masini la preturi bune....lol, adevarul este ca majoritatea masinilor sunt masluite si eventual s-au facut si inginerii fiscale, ceea ce spune mult despre caracterul vanzatorilor, dar fiecare e liber sa faca afaceri cu cine crede de cuviinta. Si faptul ca sunt vandute rapid in tarile de origine nu se datoreaza unei situatii de criza economica care ii determina sa vanda toate bunurile de valoare, ci pentru ca vehiculele respective se apropie de sfarsitul perioadei de exploatare economica, sau necesita investitii importante. Si da, masinile respective au ca target pe cei prea naivi sau putin dotati intelectual sa verifice temeinic, sau pe cei ce se mint singuri ca dracul nu e atat de negru si ca o sa aiba masina visata intr-un buget foarte limitat. Si sunt multi, din pacate..... On topic: avand in vedere faptul ca doresti sa utilizezi masina preponderent in mediul urban, te-ai gandit la un model cu motor pe benzina?0 points
-
Pai de aia! Ca ar trebui sa te intereseze. De aia merge tara asta asa cum merge. Din cauza la iresponsabili dinastia ca tine! Si mai stam si cu gura mare ca vrem schimbare...0 points
-
Da' de ce nu te intereseaza genul asta de masini? Cu TVA, fara TVA, samsarul tot ala e, masina tot aia e. Nu inteleg de ce te deranjeaza ca e ala evazionist. In plus, calculul tau ti-ar prinde bine tie, dar in realitate, atat masina achizitionata cu 14.500-TVA=11.020, cat si aia de 18.000-TVA=13.700 vor costa tot atat ca samsarii nu-si belesc piata unul altuia niciodata (corb la corb...). Tu cel mai bine cauta-ti o masina care sa ti se potriveasca si care sa fie buna tehnic si lasa calculele si artificiile financiare ale alora ca nici nu te ajuta si nici incurca deloc.0 points
-
0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00