Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/26/15 in all areas

  1. Da. Si i-Drive-ul tot noi l-am facut.
    2 points
  2. Salutare! Sunt la inceput de drum cu "restaurarea" a unui E34 520 Touring ce-l detin de prin 2010 dar cu care nu am facut 20.000Km in Romania, am mers cu el cam 1 an zi de zi, dupa care l-am cam abandonat, mergand doar ocazional, iar in ultimul an nu m-am atins de el deloc. Pe la jumatatea anului trecut am avut o tentativa de vanzare dar nu am primit nici macar 1000e pe ea avand in vedere ca ofeream fiscal si adeverinta ANAF cu taxa nerecuperata, iar in mecanica nu trebuie investit mare lucru la momentul asta trebuind facuta doar revizia(ulei+filtre), un set de placute de frana si toba finala schimbata...in rest nu bate absolut nimic pe ea, in fine, dupa tentativa asta esuata am luat decizia ca-i pacat de ea s-o las asa si m-am apucat de "munca". Batrana va intra saptamana viitoare la vopsit,printre pozele postate am pus si o poza cu un capac de oglinda de 39 gasit prig garaj pe la "mesteru" vopsit exact in culoarea ce am cumparat-o,e o nuanta apropiata de ce aveam,e din aceeasi paleta de culori de la BMW doar ca am adaugat 500gr perla mov la fiecare litru de vopsea, adica 2kg vopsea si unul de perla. Masina fiind aproximativ cheala ca dotari,doar AC are in rest nimic , am avut destule de luat si inca mai am...pana in momentul asta am cumparat capota+narile si ochelarii facelift,pragurile facelift,plansa de bord de facelift cu airbag pasager,pachetul ala de lumini la interior care are lumini la parasolare,casetofon+magazie CD originale,bandourile fata-spate noi, bandourile laterale SH,toate 4 macaralele electrice+comenzile si instalatia electrica pt ele,semnalele fata si lucasurile aripi alb-fumuriu si multe alte maruntisuri care nu-mi vin acum in minte. In continuare sunt in cautare de un interior complet in stare buna de piele cu trimuri de lemn si jante 18'' ceva mai deosebit, ceva concav gen Ac Schnitzer Type 2. Nu stiu inca la suspensie ce o sa-i fac, as vrea sa o mai cobor 5-6 cm de fata si nu vreau sub nici o forma suspensii sport, ori niste arcuri sport doar, ori arcuri de M// ,ori taiat 2 spire din arcuri am mai vazut pe la altii...asta ramane sa vad dupa ce o scot de la vopsit si gasesc jante sa-mi placa si binenteles si convenabile la pret (n-as prea vrea sa mai mult de 500e pe ele) asta in contextul in care nu trebuiesc reconditionate si au si niste gume decente care sa mai tina macar 1 sezon.
    1 point
  3. Au fost cumparate pentru Bmw e90 320d 163cai, dar nu a fost neovoie sa le inlocuiesc, apoi am vandut masina Pret 45 lei bucata sau 160 lei toate 4 Bucuresti, sector 1 0766 969390
    1 point
  4. S-au dat...si erau chiar bunicele.. desi am mers toata vara cu ele Gata si anvelopele de iarna - Continental ts850. Recomand best tires shop - 1615 cu tot cu montaj ( livrate direct in serviceul lor ) 2 dot 3915 2 dot 3615
    1 point
  5. Era o vorba, cica ford, citroen, renault si peugeot sa nu cumperi niciodata
    1 point
  6. Cine te-a pacalit ca exista faruri originale cu angel eyes la e46 ???
    1 point
  7. s-a rezolvat.un destept de mecanic mi-a inversat fisele intre ele.va multumesc oricum
    1 point
  8. Prima zapada de anul acesta, prinsa azi in drum spre Cluj.. Am fost inspirat sa o incalt cu bocancii de iarna, acum 2 zile.. :brr:
    1 point
  9. Poti sa spui mai concret ce anume nu s-a montat corect? Adica nu e rocket science sa montezi aceste bucse.
    1 point
  10. Multumesc. Si masina ta arata foarte bine. Sa te bucuri de ea cat mai multi km fara reparatii. Bucsele de la brate au fost montate incorect si s-au deteriorat, au capatat putin joc , astfel am cumparat bucse noi urmand ca maine sa le montez daca e gata masina http://thumbnails114.imagebam.com/44949/fd5b69449483010.jpg
    1 point
  11. imi recomanda cineva un mecanic care ar putea face o anulare de EGR la un 520d N47 2009 ? Daca se poate in Oradea ....Bihor ....sau macar in zona N-V a tarii . (presupun ca trebuie si resoftare)
    1 point
  12. Ce motor ai tu de 140 CP? La e90 facelift 320d?
    1 point
  13. Daca era pe firma as fi mentionat in anunt. Masina nu mai este la vanzare. Rog un moderetor sa inchida topicul.
    1 point
  14. * care costa la jumatate si nu au pretentii de masina sport.
    1 point
  15. Ar fi fain sa se poata monta folosindu-se acelasi principiu de functionare ca la F,altfel e doar de aspect.
    1 point
  16. A fost un mod finut de a spune ca nu esti interesat de masina lui
    1 point
  17. Ai mers macar asa de proba cu motor de 2.0 pe E60? Mie personal mi se pare cam o gluma proasta combinatia asta si decat sa dai atatia bani pe o lesinatura din asta mai bine cauti 3.0d Dintre cele 2 imi place mai mult cea neagra
    1 point
  18. Masina a costat 3500 euro(pierdutĂŁ la jocuri de noroc)cumpĂŁratĂŁ de mine cu 6000euro si investit in ĂŽntretinere si retrofituri mai mult decat a costat...nu circul cu masina decat cateva luni pe an din cauza jobului,de aici si decizia de a ĂŽnmatricula masina pe Bulgaria ,consider ca impozitul "Nerusinat" mai bine il investesc in retrofituri Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Daca are 42000 km, ii faci o revizie si aia e
    1 point
  20. Nu era nici o gluma. Tu te astepti sa vii pe forum, spui 3 cuvinte si cineva, pac, sare solutia. Uneori chiar daca mergi in service si pui tester este dificil de identificat o astfel de problema ce poate avea diverse cauze, dar tu crezi ca aici se rezolva totul cu puterea mintii. Pana nu pui tester si o vede un om cu experienta, va fi greu de identificat. Mult succes!
    1 point
  21. Masina cu autoprotectie la figuranti... ce tare. E model custom! Mergi si tu normal daca nu ai bani de service!
    1 point
  22. Mersi pentru raspuns, Claudiu. Acum, sincer, nu stiu cum arata cel "nou", eu le stiu pe cele "vechi", pe care le cumpar de vreo 10 ani. Ce are specific cel in care este Shell?
    1 point
  23. Mai pun in continuare niste poze cu stadiul actual Imi cer scuze ca a trbuit sa fac mai multe postari...un admin daca e destul de amabil poate sa mi-le mute pe toate in prima postare sau sa stearga ce crede de cuviinta. Multumesc .
    1 point
  24. Si cum il afecteaza? La M54 se specifica si in cartea tehnica faptul ca pentru a obtine performante maxime sa se utilizeze benzina de min 98.
    1 point
  25. Problema e la voi. Voi vreti sa arate service-ul lux, sa fie dotat ca la reprezentanta, sa ofere factura la orice manopera, dar preturile sa fie scazute. Cand investesti zeci de mii de euro intr-un service, clientela tintita nu sunt cei de pe forumuri care vin cu piesele lor, alegandu-le pe cele mai ieftine de la vanzatorii care au la randul lor cele mai mici preturi, iar care apoi se duc la service-ul care le ofera pretul cel mai redus pentru manopera. Este evident ca n-am nici un motiv sa-i laud din moment ce am un atelier in acelasi domeniu, deci sunt foarte obiectiv. Sigur ca aspectul unui service n-are nici o legatura cu serviciile oferite. Exista service-uri care arata foarte bine, dar nu ofera servicii calitative si exista service-uri care arata modest, dar care fac treaba buna. Si viceversa. Eticheta costa.
    1 point
  26. N-am putut vota pentru că nu pot alege una dintre acele mărci. Nu există o cea mai respectată marcă, sunt respectate ĂŽn general maşinile scumpe, indiferent de marcă. Nu contează marca maşinii pentru ceilalţi participanţi la trafic ci valoarea maşinii, nu neapărat realistă ci aparentă. Ideea de bază este că majoritatea ĂŽncuiaţilor din trafic au impresia că dacă sunt obraznici cu unul care are o maşină pe care o consideră dubioasă sau scumpă, sunt şanse mari să iasă un conflict pe care astfel ĂŽncearcă să-l evite. Pe de altă parte, au impresia eronată că dacă ai o maşină mai ieftină, automat eşti un lake sau un fătălău patentat. E un alt aspect prin care se demonstrează lipsa de civilizaţie şi de respect pentru cei din jur. Există oricum o doză de exagerare ĂŽn topicul ăsta din câte văd. ÂŞtiu despre cine e vorba când eÂşti cu MAS-ul Âşi vor sĂŁ nu fie sodomizaĂži. :twoup:
    1 point
  27. A dat bine zapada la Cluj azi si cred ca o sa persiste. Arata bine masina . Ma bucur ca ai scris de problemele cu fumul, si a mea e resoftata + dpf off insa nu da fum la kickdown,din fericire pentru mine.
    0 points
  28. Pune cureaua mare originala bmw si o sa scapi de scartait
    0 points
  29. ca sa montezi trimul ala trebuie decupat pt ca daca ai nfl nu iti va permite cursa manetei , am facut eu asa ceva practic se decupeaza cam 2 cm , e nevoie de un dremel de mana si revopsire trim . Vezi la mine pe topic cum a iesit cu schimbator smg , e ceva migala dar schimba total aspectul consolei . Dremel trebuie cumparat daca nu gasesti pe cineva sa-l taie . Eu am facut perosnal totul mai putin vopsitul . Si eu as merge pe cel de f. Din ce stiu ca sa montezi pe cel de lci trebuie taiat putin din levierul manetei pt ca altfel va fi prea inalt . Incearca sa il infigi si vezi cum arata, iluminarea va fi destul de usor de facut sunt detalii pe net
    0 points
  30. 0 points
  31. Ceva pareri despre aceasta masina? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GflER.html#2d4a98b31f
    0 points
  32. nu il donezi pe celalalt?) Glumeam. On:super masina
    0 points
  33. 0 points
  34. Vinzi o masina la 20k+ euro. Pune poze cu ea complet, din toate unghiurile, detaliate. Sau macar spune ca masina e lovita.
    0 points
  35. A fost lovita pe dreapta sau de ce sta capota asa ?
    0 points
  36. Ar fi fain Practic nu se poate ,ar trebui schimbata si cutia ,cel putin la nfl ,ideea este ca cel vechi nu este din peisaj la modificarile aduse ,de aceea vreau sa il fac mai placut la vedere Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  37. Isteti astia de la BMW Sibiu. Ca aia de la BMW xxxx care nu vroiau sa bage ulei LL-01 in BMW-ul meu ca cica e nou si deci trebuie neaparat LL-04. La fel ca si la motorina, bagi de unde ai experienta ca e buna, pina la proba contrarie, din pacate in Ro asta este. In rest, benzina din zona oricum vine de la aceeasi rafinarie si difera doar aditivii si cantitatea lor. Crezi ca 2-3 unitati octanice face o diferenta mare la temperatura de ardere incat sa iti distruga catalizatorul care oricum are cateva sute de grade in regim normal de functionare? Uita-te aici Temperatura de ardere in functie de combustibil, diferenta e de 2-3°C in cilindru si in camera si in evacuare. Din contra, cu o benzina cu CO mai ridicata ai sanse mai mici de detonatie in motor, in plus, la benzinele premium aditivii sint mai buni. Eu bag de 100-102 octani (RON) Motorul are acum 55.000km, destui la ~250km/h, consum zero de ulei si cand e cald, toarce de maraia de placere mecanicul de la BMW:)))))
    0 points
  38. Bag numai de 95 de la Mol sau Omv si mai rar Rompetrol. Mi-au zis la BMW Sibiu sa nu bag de 100 ca afecteaza catalizatorul.
    -1 points
  39. gresit tind sa te contrazic putin, bmw-urile diesel sunt unele din cele mai sgomotoase diseluri....mai nou si tdi-u e mai silentios ca un diesel bmw.... nu inseamna ca se aud ca tractoru dar fata de alte dieseluri sunt mai sgomotoase... cum ar fi hdi dci, crdi tdci... tdi(tdi mai nou a devenit silentios)
    -1 points
  40. Citind acest topic, sau orice deținĂŁtor de N47, nu mai poți nici sa pornești masina. DupĂŁ ce se descrie aici devine urgentĂŁ schimbarea "preventivĂŁ" a kitului de distribuție. Are cineva o lista cu cel putin 10 masini cĂŁrora lanțul sau distribuția a picat in urma exploatĂŁrii normale? Ar trebui sa fie o lista cu sute de masini, la câte N47 sunt pe strada. Asa, ca zornĂŁie, ca mi se pare, ca pâlpâie, am tot citit. Dar si cei care au schimbat distribuția, dupĂŁ 20 mii km au revenit la aceleași simptome de zornaiala si mai stiu ce. Nu isi pune nimeni problema ca asta e zgomotul normal al motorului? Ok, BMW a facut recall pe aceasta tema, sa zicem recunosc o problema aici dar nu este general. Te doare capul citind pe aici atâtea bazaconii...ca soft ca nesoft. pana acum, eu NU am vĂŁzut un N47 sau altul cu distribuția rupta si motorul facut praf. OPEL, VW, FIAT, etc am vĂŁzut, dar BMW nu. Sper sa nici nu vad. In concluzie, discuțiile de aici sunt EXAGERATE
    -1 points
  41. Sincer mi se pare inteleapta decizia ta de a inscrie masina in Bulgaria.La asta ma gadesc si eu.Ori imi iau un 520 facelift si il inscriu in romania(dar nu va fi masina visurilor) ori imi iau un 530 sau 535 facelift si il inscriu in bulgaria si scap de impozitul exagerat(dar asa o sa am masina visurilor) :hyper: .Indiferent de prejudecatile oamenilor "uite la ala si-a luat bmw dar nu isi permite sa il inscrie in tara si la trecut pe bulgaria).Vb aia "mi se rupe" .Pe banii mei fac ce vreau,prefer sa dau la bulgari bani mai putini decat la putorile din parlamentul romaniei.Astept pana in vara ce iese modelul nou se seria 5 pentru ca atunci va scadea pretul si la e60 . Daca circuli iarna cu ea,ma gadesc ca te-ar ajuta un parbriz incalzit(in caz ca nu il ai deja) si webasto La ce ajuta preĂŽncĂŁlzitorul motorinei?
    -1 points
  42. Climatronic are? De cati cai?
    -1 points
  43. Dar de ce vrei sa faci aceasta anulare?
    -1 points
  44. ca sa se infunde iar in cateva luni ?
    -1 points
  45. Imi pare rau sa iti spun, dar orice motor bun "mananca" putin ulei. Daca is face ungerea bine. Asa ca daca vrei sa te lauzi in continuare, nu mai spune ca motorul tau are "consum 0 de ulei"
    -1 points
  46. Ceva becuri ramase, in urma vanzarii masini Bec XENON OSRAM D1S in stare fff buna - pret 60 lei. Bec Xenon Philips D1s 35w, functional- pret 40 lei 2x becuri pozitie cu tot cu soclu HALOGEN- 50 lei ambele. 0766 969390 Doar predare persoanala, bucuresti, sector 1. Multumesc
    -1 points
  47. Trimurile prezinta urme de folosinta. Trimul mare de pe bord are o ureche rupta. Pentru mai multe poze va stau la dispozitie. PRET: 150 eurohttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/a64cf62277032d5c7f25827727a6bc19.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e175b47117796b8f73aec4cc35b2e159.jpg%5B/%5Bimg%5Dhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/7721da801aeb16bf1313be28010b79ba.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e5205797aa625842d728fd7ad5351bd7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/6c9886a0b5c11eae41a8d30f56ec7e3a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/ef2c0a857c695715b06309b222ffcf45.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/af15a912071be01459416807ae01eb20.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/026a56e911cfdadb78313c7cc7af38ae.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/f4866ec9bd03aec5bba0347f389bcb21.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/56fccc1cd70094fbe7d0b08fd583ae7b.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/1c29a2d04d785e228ef84c60b9d05139.jpg
    -1 points
  48. si eu imi sustin afirmatia ca piesele bmw sunt relativ mai scumpe ca si la alte marci cum ar fi peugeot si vb din experienta , inainte sa-mi dati minus din nou la aceasta afirmatiie specific cu toata modestia ca la ora actuala detin peugeot 407 , bmw 320d e46 si un audi a5 si stiu sa fac diferenta la preturile intre marci din experienta si nu din povesti, mai ales ca sunt o persoana care imi place sa bag banii in masina mea, pana acum la peugeot au fost cele mai ieftine piese si un exemplu ar fi : distributia 407 diesel m-a costat 530 ron cu manopera cu tot, nu altundeva decat la simode reprezentata craiova unde la bmw m-a costat doar revizia atata , la peugeot revizia complecta costa undeva la 220 lei pot sa spun ca peugeot-urile sunt mai fiabile ca si bmw, ( nu tin cu peuegeot, dar imj place sa fiu realist) am avut 2 ani de zile 407 si n-am avut nici-un fel de problema cu el, acum am tot un 407 si il am de cateva luni bune il am in irlanda unde imi fac treaba cu el ( asta inseamna omorat, zapacit, si aproape neingrijit) si nu am absolut nici-o problema cu saraca masina , trebuie sa inlocuiesc o singura bucsa ca sa fac din nou itp-ul la 320d in nici 2 luni de cand il am am schimbat deja bucse brate fata, ambreiaju mai trebuie sa schimb suporti motor, volanta, diferentialu, si credetima ca stiu ce inseamna o masina 'omorata' si asta chiar nu a fost, din contra, si am luato si de la un batran care se vedea ca o ingrijea... nu e tocmai sectiunea potrivita sa ne lom la contre, suntem deja off topoc... dar m-am suparat putin pt ca mi-ati dat minus la acesta afirmatiie undeva mai jos.
    -2 points
  49. Dupa indelungi cautari si vazand ca o gramada de autoturisme pe care le-am verificat aveau km dati inapoi, m-am hotarat sa iau totusi acest F10 datorita anului de fabricatie, a kilometrilor si a pretului. Masina e fabricatie 2013, prima inmatriculare o are in luna 12.2013 in Olanda si e adusa in tara in 09.2014. Proprietarul sustine ca masina la momentul aducerii in tara avea 42.00 km, sa zicem cat de cat credibil deoarece 42.000 km facuti in 9 luni nu mi se par extrem de putini. Acum masina are pe bord 78.000 km ... Masina merge intr-adevar impecabil ,ca noua , nu am nimic de reprosat , DAR ... cum IEFTIN si BUN nu exista , masina in momentul cand a fost adusa in tara era atinsa (nu foarte tare) in partea dreapta, tocmai in zona VIN-ului si de aceea VIN-ul a fost repansonat de catre RAR... Totusi am zis ca o iau deoarece pretul a fost unul foarte bun, si dupa cum ziceam mai sus, masina intr-adevar merge ca noua. Ca dotari nu se remarca cu nimic ... ce are optional e doar piele neagra, bixenon ,incalzire in scaune, navigatie business si senzori de parcare fata-spate.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.