Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/27/15 in all areas
-
Nimic mai frumos decat o masina curata prin zapada. Legat de soft, e clar ca al tau avea probleme daca inainte era fumigena iar acum nu e. Insa ca fapt divers, n-o sa intalnesti tuner care sa laude munca altui tuner. Toti fac troaca de porci softul concurentei. E cerinta obligatorie in bransa.4 points
-
2 points
-
Cine te-a pacalit ca exista faruri originale cu angel eyes la e46 ???2 points
-
Incerc sa va prezint masina mea, un e38 730d din 2001, cumparat acum trei ani in urma de mine din Cluj, de la Dn. Cenan. Masina a necesitat o investitie serioasa, pentru a face fata cerintilor mele. Eu de natura sunt un perfectionist,e de bine sau de rau. Cele mai serioase au fost- reconditionare convertizor si cutie de viteze, remediere probleme SRS, vopsirea tuturor zonelor cu defecte cosmetice, inlocuire articulatii, bucse, brate s.m.d cu probleme, schimbat toate discurile frana cu placute noi, interior de piele "comfort", navigatie MK4, termostate noi, vas expansiune nou, reconditionare pompa de inalta presiune, schimbat pompa electrica- ambele (din rezervor si cea de sub picioare), debitmetru nou, reparat Webasto, proiectoare noi si montat xenon in proiectoare, Angel eyes SMD,eleron luneta, jante BBS ultrausoare pe 18 cu anvelope noi, reparat pixelii bord, astea ce-mi amintesc in la repezeala, in mare de consumabile nu zic nimik....... In general de masina sunt multumit, consum aceptabil, comfort maxim, fiabila, piesele schimb sunt la pret acceptabil Caroseria asta e fermecatoare, este cred ca una, ce combina toate atu-urile anilor 90 Incerc sa postez cateva poze actuale.Pe parcursul topicului am sa postez si poze din istoricul masinii Intentia este de a prezenta masina si cer parerea voastra, de bune si rele1 point
-
nu, dar eraorea de sonda lambda + Fuel Supply / Mixture Control poate fi si aer fals. verifica tot ce tine de aer/vacuum.1 point
-
Asculta l pe razzzzvan, are dreptate, schimba cureaua mare cu una originala bmw, intrucat aceea are un puf special pe caneluri si scapi 100% de problema, de aceea cand torni apa pe cea veche nu mai face, dar nu tine deoarece se evapora de la caldura motorului.1 point
-
Am mai bifat un retrofit: CIC http://s1.postimg.org/f8bmw5hmj/image.jpg http://s1.postimg.org/wa92bzlvf/image.jpg http://s1.postimg.org/4k7vxb7nf/image.jpg http://s1.postimg.org/5l84mfomz/image.jpg http://s1.postimg.org/xiscjvofv/image.jpg http://s1.postimg.org/4ufegnm9n/image.jpg http://s1.postimg.org/3plcb9zsr/image.jpg1 point
-
Eu cu 40d ma apropii de 100.000 km si pana acum nu am avut absolut nici o problema, sper sa rĂŁmânĂŁ la fel si de acum ĂŽncolo. Mai am o cunoĂâ˘tinĂâşa cu un 3.0 sd din 2008 care are in jur de 180.000 km si nici pe el nu l-am auzit sa se plângĂŁ de ceva. Acum depinde si de noroc si de cât de ĂŽntreĂâşinutĂŁ a fost maĂâ˘ina pe care o sa o iei. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
si eu tot la cel dupa 2011....ca i 3.0d sau 4.0d nu implica o mult prea mare diferenta la fiabilitate...desi sunt voci care afirma contrariul....de asta am si cerut pareri posesorilor sau celor cu service auto... multumim ionut de raspuns1 point
-
Deci sa inteleg ca cel mai bun ulei pentru bmw este motul1 point
-
Update: Am cerut un atestat ANAF pentru timbru, taxa se impune totusi. Pretul nou 3950 euro, negociabil.1 point
-
Da, stiu, ti-ai pus after market. Nu o sa ai probleme cu politia, sunt perfect legale. Ai doar grija sa nu iti ia foc masina1 point
-
Nu mai cititi printre randuri, omul a scris clar cat avea in Olanda, acum cat a facut-o samasarul...1 point
-
Update! Masina a primit azi un nou remap...De ce? pff.. cam lunga poveste dar incerc sa o scurtez.. Citind zilele astea pe forum, am intrat la sectiunea masina mea si am inceput sa ma uit la topicul colegului @sm3agol, sa vad ce a mai facut la masina. Si am vazut ca si-a facut un nou remap+ dpf off la baietii de la powertech, si ca inainte a avut soft de la George care nu era ok deloc!presiunea prea mare in turbina,presiune mare in rampa,etc....Dupa ce am citit asta, nu am mai avut liniste, stiind ca si masina mea are soft tot de la george... Azi am mers pana la un baiat care face soft-uri custom, din 97 se ocupa doar cu asta.. Si l-am pus sa imi citeasca softul de pe masina si sa imi spuna ce si cum.. zis si facut.. Exact lucrurile care le-a spus @sm3agol in topicul lui, exact acelasi lucru mi l-a spus si baiatul respectiv.. Ca pe masina am un soft nu prost, foarte prost, ca are presiunea in rampa foarte mare, baga motorina prea multa si aer prea putin,,presiunea in turbina aiurea etc etc, multe la care sincer nu ma pricep.. I-am explicat, ca masina de la 3000-3500 in sus, la kickdown imi da fum foarte tare, si aproape continuu daca o tin in kickdown si mi-a explicat, ca din cauza softului facut prost, ca am un soft ca un powerbox mai mult, care iti baga aiurea presiune prea mare, multa motorina, etc. exact ce a explicat si colegul @smeagol.. Cand am facut soft-ul la george , masina mea avea 120 mii km si avea DPF activ, si nu am avut cum sa vad ca nu-i ok si nici nu stiam cu ce se mananca, in 2009 sau 2010 nu mai stiu exact.. doar dupa ce am dat DPF jos (pe la 180 si ceva de mii) am vazut ca scoate fum, si l-am sunat pe george si l-am intrebat care-i treaba ca da asa cu fum, ba chiar a fost la oradea si a vazut cu ochii lui.. Atunci mi-a zis ca sigur masina are ceva la injectoare, sau egr, sau ceva furtun crapat/fisurat... Am mers la mecanic, am verificat tot, injectoare,furtune, curatat galerie adminisie, egr, epurator, tot.. nimic, masina tot asa imi dadea fum in sarcina.. Am vorbit iar cu el, mi-a zis ca sigur nu-i din cauza softului, are ceva masina, injectoare etc.. Nu era de la nici un injector sau alte prostii, era de la soft, azi am vazut diferenta intre un soft de calitate, facut custom pe masina ta, si un soft copiat..Este greseala mea ca am crezut atunci, ca orice soft este ok.. Nu am nimic cu george, chiar este un baiat ok, dar ori nu stie ce soft'uri face "tunerul" cu, care zice ca lucreaza si spune doar ce aude si el de la "celalalt" ori stie dar nu-i pasa. (pt. George)Daca citesti aici,ar fi ok sa vb cu omul care iti face soft-urile si sa ii spui nemultumirile noastre, daca as fi singurul as zice ca s-a nimerit doar la mine si sunt un caz mai "special", dar nu sunt singurul! .. Nu vreau sa ii fac reclama proasta sau ceva, dar mi se pare normal si corect, ca aici intre noi macar sa ne ajutam si sa ne dam sfaturi bune/utile ca si asa toata lumea incearca sa tepuiasca pe toata lumea, macar aici intre noi sa fim corecti si sa ne ajutam.. Ma bucur ca nu am stricat nimic grav pana acuma la masina, avand in vedere cum era facut soft-ul..Acuma stau pe ganduri, daca turbina nu mi-a cazut din cauza softului, inainte sa dau dpf'u jos.. Sau dpf'u s-a infundat prea repede din cauza softului prost, fapt care a dus la caderea turbinei.. Sincer, nici nu mai stiu ce scriu, prea mult de povestit, si fara rost, faptu-i consumat.. Important e ca acum sunt multumit, masina merge foarte bine cu noul soft, cuplu se simte liniar nu "brutal" ca inainte si nu mai am "locomotiva pe carbuni"sa dea fum in prostie.. Daca mai intelege cineva ceva din ce am scris pe aici, e ok .. Eu sunt prea nervos la ora asta... Daca stiam, faceam treaba asta mult mai repede, dar pana nu am dat de un om capabil si care sa stie cu ce se mananca soft'urile si sa imi arate negru pe alb ca nu-i bine ce am pe masina , nu am avut de unde sa stiu! omu cat traieste invata, pe pielea lui si pe banii lui din pacate! In concluzie, aveti grija daca va "mananca" sa remapati masina, unde si la cine o faceti, ca nu-i chiar o joaca si nu-i asa usor cum cred unii si cum am crezut si eu acum cativa ani cand am facut remaparea... Si multumesc colegului @sm3agol pentru ca a postat problema asta la el pe topic, asa mi-a dat si mie de gandit si am facut un lucru bun pentru mine si "masina mea" si poate si pentru alti colegi de pe forum...1 point
-
Oricum are viata lunga...desi a mers 225k fara probleme...dar depinde si in ce conditii.1 point
-
Daca tot a iesit soarele,am zis sa ii fac o spĂŁlare corecta si o ceruire http://s10.postimg.org/6dye5xtph/image.jpg http://s10.postimg.org/r9g33g0it/image.jpg http://s10.postimg.org/uf0otnj51/image.jpg http://s10.postimg.org/6mrdi4h45/image.jpg1 point
-
mai bine te uiti dupa un x3 sau un audi q5. Sunt putin mai mici decat un x5 dar nu cu mult. nu o sa fii dezamagit. Sunt si mai sprintene1 point
-
niciunul din modele nu merge pe e90-ul tau,parerea mea.Cel mai bine ar da un set OEM:)1 point
-
http://images.sodahead.com/polls/000171133/polls_logical_awesome_5712_612070_answer_2_xlarge.jpeg1 point
-
Nu pot sa inteleg logica ta..te-ai obosit sa intri pe forum, sa faci un topic nou pt asta, desi stiai care ar fi cauza pt problemele alea. Iti era lene sa te duci sa iti umflii rotile si asteptai sa te certe cineva pe forum si sa te trimita la vulcanizare ? P.S Schimba bucsa aia si fa geometria, altfel vor aparea din nou. Eu dupa ce am schimbat capete de bara, bielete, biele, brat mi s-au aprins in bord DSC,DBC, si senzorul de presiune la roti. Am facut geometria si dupa am sters erorile.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Ti-am dat link catre topic sa vezi exact ce si cum. Logic ca in anunt am scris cat arata masina in bord ! Doar nu scriam altceva ... Nu mai citi printre randuri doar ca sa te afli in treaba. Nu pacaleste nimeni pe nimeni sunt cat se poate de transparent si deschis pt orice eventual cumparator. Pentru bagatori in seama nu am timp.0 points
-
Ate e original pe masina.diferenta intre oem si Ate este fix cartonul in care sunt impachetate discurile. Zimmerman asta cine stie pe unde sunt facute.. Dar discurile se verifica se dau jos si se pun pe masina de plana. Imediat vezi la micrometru daca sunt ovalizate discurile.... Asa am patit si eu la scorpio aveam soc in caseta am duso la reparat si dupa tot soc aveam. Tot asa a zis si ala ca de la discuri am luat discuri originale si tot asa. Am schimbat fuzeta ca a zis ca e din butuc si tot asa. Dupa am reparat iar caseta la alt "meserias" si dupa tot asa facea. Am recuperat bani de la amandoi cu amenintari. Ma gandeam sa ii dau foc facea urat rau la orice franare usoara. La franare brusca era ok . Intr un final costisitor am luat caseta noua 50 de mil si suprize surprize problema s a rezolvat... dar nu de mine ci de urmatorul proprietar.... iar unul din motive al vanzari a fost aceasta caseta care nu ii dadeam de cap E de la meseriasul ce a reparat... asa imi facea si mie la scorpio hahaha-1 points
-
Depinde, unele sunt facute dintr-un plastic mai casant si rezista mai bine la indoituri. sunt bune.-1 points
-
Revin cu un update, de data asta nu tocmai placut. Ieri am reusit sa spal masina cap coada si eram foarte incantat de treaba asta. Buuun, totul ok pana aici... In dimineata asta m-am trezit fara sticlele de la oglinzi. Camere nu am in zona, deci nu am cum sa vad cine le-ar fi putut fura. Daca cumva gasiti pe net oglinzi de E90 LCI din Bacau, va rog sa-mi dati de stire. Intre timp, m-am apucat deja sa caut altele pe care sa le gravez si probabil o sa ma apuc sa dau si 1000lei pe o alarma viper, legata si la claxon. Bineinteles...dupa incident, o sa cumpar si o camera video de supraveghere de pus pe geamul casei care sa bata fix pe masina, daca altfel nu se poate... Pe aceasta cale le doresc celor care le-au furat, sa le cada degetele inainte sa dau de ei. P.S. Am un mare ciocan si niste cuie ruginite pe care o sa vi le infig in degetele alea jegoase.-1 points
-
Pai nu ma deranjeaza poti sa vinzi cui vrei tu, dar una e sa spui de mine ca am preturi mari cand tu vinzi mai scump ca mine.. se cam bat cap in cap )-1 points
-
De unde stii cu cat vand eu? Si oricum am avut doar un volan in plus si un airbag, atata tot. Nu ma compar cu tine-1 points
-
Vad ca in anunt ai scris 164.000 km, iar in martie ai zis ca ar avea 220.000. Pana la urma cum e? Sare de 300...?!-1 points
-
Intelege ce vrei, sau te duci si testezi diverse uleiuri pe buzunarul tau si apoi o sa fii mai fericit si cu buzunarul mai gol, dar fericit.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Dupa cum zice si titlul, dupa ce am vandut E46, am luat deja o masina noua, iar astazi am platit avansul pentru un E90 LCI 320d Efficient Dynamics. Masina este fabricata 11/2010, are 117.000km reali, carte service. Ca dotari are urmatoarele: - navigatie - jante aliaj - scaune sport - scaune incalzite - senzori parcare spate - senzor ploaie - proiectoare - oglinda cu efect anti-orbire - climatronic - geamuri electrice - cruise control - computer de bord - garantie extinsa Si poate ar mai fi ceva omis, dar voi reveni cu informatii curand. Masina este cumparata direct de la dealer BMW. Am ales optiunea asta fix pentru linistea mea si pentru garantie si tot ceea ce nemtii fac inainte de achizitia masinii (plin facut, revizie completa etc). Initial as fi vrut un 318d, insa toate cele pentru care vorbisem cu dealerul s-au vandut de pe o zi pe alta. Drept urmare, am decis sa n-o las si pe asta sa-mi scape. Mai multe poze voi posta dupa ce ridic masina. Dealerul mi-a zis ca are nevoie de cam 5 zile pentru a face toate hartiile, actele, revizie etc. Sper ca pana vineri sa fie gata, iar vineri sa o ridic din Kassel. Ca upgrade vor fi urmatoarele: - grile colantate in negru cu dungile M (cum am avut la E46) - jante de vara minim pe 17 - folie transparenta 50% pe toate geamurile - retrofit xenon cu lupa Mai aveti idee de alte optiuni sau chestii ce se pot activa din soft? Gen US lights sau altele de genu'? Imi puteti recomanda pe cineva care sa poata face retrofitul pentru xenon? Eventual si un pret pentru toata treaba?-1 points
-
Intrebare: Azi dimineata am constatat faptul ca atunci cand accelerez se aude un zgomot metalic, ca o bataie ceva, pana aproape de 2000rpm. Zgomotul (tacanitul) asta dispare cand ma apropii de 2000 rpm. Se aude mai ales in treapta 2 si 3. Credeti ca e distributia sau ce ar putea fi?-2 points
-
Pe scurt, la intrebarea din topic; pentru ca ECU interpreteaza comunicarea cu blocul de control al bujiilor, iar daca tot blocul e.defect ECUul nu va "vedea" bujiile ci, ceea ce "spune" controlorul de bujii.-2 points
-
-2 points
-
Beru sunt praf In fiecare an mi se arde cate una Mi-am comandat originale eu Fa un preheat test pentru bujii cu DIS ul-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00