Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/15 in all areas

  1. Este vorba de un Bmw e60 adus din Belgia cu motorizare 2.0d 150cp, 204.xxx km reali, manual fabricat in 2006. Masina se prezinta impecabil atat estetic, interior-exterior, cat si motor. Sunt foarte multe modificari aduse la masina, atasez poze cum arata masina cand am luat-o si cum arata in prezent. Optiuni standard: Trapa Navigatie mare profesionala Scaune electrice din piele cu incalzire. Perdeluta electrica Senzori parcare fata=spate Senzori ploaie lumnini Before : Modificari: Pachet M Tech : Bara fata Bara spate cu difuzor dubla evacuare Praguri Suspensie Sport reglabila Jante M6 Originale in 2 latimi fata et12 8,5j , spate et 17 9.5j + Distantiere pe fiecare roata de 1.5 cm Montare lupe bixenon + instalatie xenon faza scurta, faza lunga, proiectoare, angel eyes ccfl Folie negru mat pe grile bara + ornamente cromate geamuri Folie fumurie clara pe faruri, proiectoare, semnale triple Tips-uri FK Anulate toba finala + toba intermediara Anulare DPF + soft la Powertech Buzau (155cp stock - 200cp dupa resoftare) AFTER:
    2 points
  2. e60 LCI 520d are specificatii mai bune decat 70-80% din parcul auto romanesc.Doar asa ca idee...
    2 points
  3. Multumesc de sugestie dar am intrebat frumos. Mai nou se citeste daca a scris corect si dupa aceea se raspunde?
    1 point
  4. Iti pot aduce kit complet la 800 euro - unitate - ecran - idrive - cablu video - cablu usb + port - emulator Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  5. distributia pica din start.e pe lant.masina a mers normal si la cateva zile cand am pornit-o a inceput sa faca figuri.senzorul l-am curatat dar nimic.urmeaza sa il schimb savad daca e vreo diferenta
    1 point
  6. Sal, Am un x3 de 8 ani, pachet original de fabrica 235.50.18 fata si 255.45.18 spate. Tot timpul am respectat dimensiunile DAR NU ESTE SUFICIENT. Atat timp cat exista producatori diferiti de anvelope fata-spate, vor exista acele zgomote ale cutiei de transfer. Sunt mici incompatibilitati provenite din diametre, textura, duritate si greutate iar xdrive/cutia de transfer va incerca sa corecteze nonstop-nu este o mare tragedie dar nu este f.indicat, poate aparea uzura in rotita dintata a actuatorului (care oricum lucreaza nonstop in transferul tractiunii fata-spate dar fara socuri). Chiar acum la schimbul de iarna am gasit 2 buc.fata Dunlop iar spatele Nokian - zgomotele au reaparut, deranjante. Am mai cautat, am avut bafta si gasit 2 buc.spate tot Dunlop, model/floare identica. Rezultatul: masina se comporta perfect de parca ieri a iesit de pe banda. Concluzia: - respectati regula aceluiasi producator/model anvelope Ura,
    1 point
  7. Doresc sa achizitionez jante bmw 316ti de iarna. Jante 17” cu anvelope 225/45R17 fata si 245/40R17 spate?
    1 point
  8. Nu,jante pe 16 cu 205/55/16 ce zici acolo tu sunt pentru vara.
    1 point
  9. de vreo 7 ani numai cutii automate am detinut. Mtor aspirat, apoi benzina turbo (un saab) si acum un diesel automat. am zis clar in postul anterior, cutiile automate de 7 trepte de la mercedes au fost proaste , deci nu are rost sa ne certeam pe tema aia, ca acolo sunt de acord cu tine.. am avut si pe motor aspirat. lag-ul, mai alses daca e automata clasica, si nu dkg, in special la modele mai vechi. e omniprezent. Problema ta cu depasiri, kickdown eu nu o am, pur si simplu i-au si lag-ul cutiei in calcul, si apas acceleratia ceva mai devreme. Daca nu ai invatat asta in mii de km facuti... Cutia in automata de la bmw asta noua, de exemplu poate cobaru 4 trepte in vreo 0.3 sec.. deci e bine. daca tu o faic mia repde cu o manuala.. ma indoiesc. Ai ci vorbim de masini de zi cu zi. M-am dat si eu pe Nurburgring, dar nu imi petrec juma de zi acolo, in fiecare zi. Nu neg placerea ta de a conduce cu o cutie manuala, dar in viata de zi, doamne fereste.. nu m-as intoarce la manuala ever.. In germania mai nou scod medii orare mai mici decat in Ungaria, de orase nu mai zic, nu prea vad unde o o mai ai.. Eu personal, daca mi-as permite o masina de track -day/week-end as lua una cu un DKG, dar bineinteles ca asta e parerea mea..
    1 point
  10. Las aici un tabel cu date despre Bolth Tread (diametrul ext. al "butucului" pe care intra janta, daca ma exprim bine) numarul de prezoane, diametrul cercului format de centrul axelor prezoanelor, si faimosul ET pentru mai toate seriile de BMW Asa toata lumea poate sti mai usor ce jante poate monta.Spor la citit! 1 Series E81/82/87/88 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-45 3 Series E21 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 3 Series E30 = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-35 3 Series E30 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 27-30 3 Series E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E36 M3 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 35-47 3 Series E46 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-47 3 Series E46 M3 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Fronts ET 30-47, Rears ET 20-27, 3 Series E90/91/92/93 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-45 3 Series E90/92/93 M3 = PCD 5x120, Centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 34-37 5 Series E28 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 18-25 5 Series E34 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-20 5 Series E34 M5 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 5 Series E39 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E39 M5 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-25 5 Series E60/61 = PCD 5x120 centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 15-32 5 Series E60 M5 (Saloon) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 5 Series E61 M5 (Touring) = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-32 6 Series E24 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. 6 Series E63/64 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 14-20 6 Series E63/64 M6 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 12-20 7 Series E32 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 19-26 7 Series E38 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 13-25 7 Series E65/66/67/68 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 10-25 8 Series E31 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. X3 E83 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E53 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. ET 40-45 X5 E70 = PCD 5x120, centre bore 74.0mm and M14x1.25 bolt thread. ET 37-53 X6 E71 = PCD 5x120, centre bore FRONT 74.0mm, centre bore REAR 72.5mm and M14x1.5 bolt thread. Z1 E30Z = PCD 4x100, centre bore 57.0mm and M12x1.5 bolt thread. Z3 E36 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 30-40 Z3 M Coupe/M Roadster = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. Z4 E85 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread. ET 45-52 Z8 E52 = PCD 5x120, centre bore 72.5mm and M12x1.5 bolt thread.
    1 point
  11. deci ma dispera astia care dupa ce ca nu ofera toate detaliile de la inceput si omit lucruri, pe urma incep sa desfaca firul in 4 si sa te puna sa ghicesti ce dracu e stricat fara sa vezi ti-am spus sa masori presiunea la ulei cu manometrul, la cald, nu mai o da de gard si zi cat era presiunea cand a masurat-o ala e clar ca daca ai o problema la pompa sau cuzineti apare mai ales la cald cand se subtiaza uleiul
    1 point
  12. Off, problema nu se va rezolva de la sine, neaparat trebuie sa dai jos baia de ulei, si sa verifici toate componentele din motor, Cand pleci de pe loc uleiul este rece si presiunea e mare ,cand ajunge pe la 80 C uleiul devine mult mai subtire,mai fluid, este doar o descriere doar pentru tine ca sa poti ingelege mai usor ce se intampla in motor, Nu te lua dupa becul de la ulei deoarece senzorul de ulei mai ales la masinile cu numar mare de Km, este o pacaleala totala,dacase aprinde dupa 10Km, inseamna ca ai o problema mare de tot, cu pompa de ulei, in primul rand, dar s-ar putea sa ai probleme mari cu uzura cuzinetilor, a axei cu came, mai bine zis cu lagarele pe care sta axa cu came. Oricum motorul tot va trebui sa-l desfaci si sa verifici pompa de ulei, (se afla pe axul motorului), si mai ales de verificat uzura lui,si pe unde mai pierde ulei. Nu il folosi asa cum este el acum deoarece daca uleiul nu ajunge corespunzator catre cuzineti, si catre lagarele axei cu came, te va costa foarte scump pe viitor. In legatura cu relantiul , ai incercat ce ti-am sugerat? Rog raspuns mai detaliat. Apropo la relanti asa cum este el acum, motorul este zgomotos? Ma refer dupa ce se incalzeste? In privinta uleiului, de ce nu pui 5w40 original? E 30 lei 1 litru si nu este scump, dar diferenta intre el si altele este foarte mare. Bulb de presiune este vorba de acea situatie in care presiunea de ulei este prea mare (cu motorul rece sa mergi doar cu 6500 rot/min)si astfel de deschide aceasta supapa si arunca surplusul de ulei inapoi in baia de ulei. Pacat de masina pentru ca este o masina robusta ,dar ma tem ca la faza cu uleiul ti-ai cam facut-o singur. Degeaba intrebi in stanga si dreapta cam ce poate fi, nu vei primi decat sfaturi, nimeni nu se baga la desfacut motorul. Cel mai bine ar fi daca ai gasi pe cineva care sa te poata ajuta macar sa poti da jos baia de ulei, si capacul de la _chiulasa_ sa poti verifica cat de cat uzura motorului, si puse inapoi, pompa de ulei.
    1 point
  13. Ai 2 probleme majore cu care te confrunti: presiunea mica de ulei (ar fi util sa ne spui cati Km reali are masina) si daca s-a facut vreodata schimbul de ulei la timp si ce tip de ulei s-a folosit( conteaza mult in ce stare ai luat-o si daca s-a intervenit asupra ei) Chiar si la turatii foarte mici becul nu ar trebui sa se aprinda,posibil ca uzura pompei de ulei sa fie mare,daca mai adaugi si faptul ca in motor o fi si namol amestecat cu ulei, atunci asta e.Singura modalitate de remediere ar fi de dat jos baia de ulei ,si pompa si vazut in ce stare se afla. 2-Variatiile la relanti nu au nicio legatura cu becul,desi cu cat turatia e mai mica cu atat si presiunea de ulei scade. Foarte posibil sa ai un furtun spart ca sa traga aer fals pe undeva, infige joja de ulei bine, si incearca asa :desfa furtunul de recuperare gaze arse de la capatul care intra in galeria de admisie, lasa capatul lui in aer, si in locul de unde l-ai scos (teava care intra in galeria de admisie)astupa teava cu un dop de cauciuc,o bucatica de lemn taiata rotund , cu orice care ar putea astupa teava care intra in galeria de admisie. Ai grija sa nu incurci capacul de _chiulasa_ cu galeria de admisie, ca nu cumva sa astupi iesirea gazelor arse din capacul de _chiulasa_. Daca astfel iti va sta la relanti ,iti voi spune in continuare ce sa faci, dar problema mare este pesiunea scazuta.
    1 point
  14. Deci ralantiu e oscilant? S-ar putea sa aibe legatura cu debitmetru, aer fals, sonda lambda, eu stiu. Debitmetru nu baga aer, ci masoare debit de aer ca intre in motor, si asta sta la baza pentru calcule de cantitate de benzina injectata.
    1 point
  15. Salutare Colegilor de pe acest Forum! Inainte sa achizitionez acest BMW, BMW forum m-a ajutat foarte mult si am cules o multime de informatii utile, si de aceea tin sa multumesc initiatorilor acestuia cat si membrilor lui. Masina mea: 390L/PN11/ 318d -N47D20C-,Negru(culoarea care defineste cel mai bine aceasta marca) Cumparata de curand fabricatie 2009,(eu vin de pe un Golf 5 1.6 benzina aspirat), si acest Bmw mi se pare WOW, masina a cost putin sub 10K iar ca dotari utile pentru mine as enumara: - navigatie - tapiserie piele, - dublu climatronic, - oglinzi electrice pliabile - cotiera fata spate - cruise control - senzori parcare - senzori ploaie - computer bord restul vor rezulta din codul VIN al masinii: WAPN11080VJ94412. Masina are in prezent putin peste 140 de mii de km din cartea serice si verificarea amanuntita in reteaua BMW si inspectie in service autorizat km sunt reali. Pe viitor: Folii omologate,becuri(inca studiez piata), poate jante pe 17. ( Astept propuneri pareri care sper sa fie constructive)
    0 points
  16. Buna ziua, De o saptamana am achizitionat un Bmw seria 3 2009, facelift si cam tot de atunci urmaresc si acest forum. Masina e adusa din Germania de mine. Pentru mine masina asta e vis. Am avut si am numai dubite (fiat doblo,renault kangoo) businessul a fost mereu pe primu plan dar anul acesta am decis sa ma rasfat si eu:) si mi-am luat prima mea masina personala. Masina nu a avut nici o problema. Am venit cu ea direct din Germania acasa, are 155000 km, mi-a placut foarte mult la ea culoarea si ca a fost foarte intretinuta. Cum am ajuns acasa i-am facut o revizie completa, am schimbat cureaua, rola ghidaj, ulei cutie, ulei diferential si am schimbat si ceva pe la etriere (am un lapsus acum) Nu e full options dar mi se pare ca are cam tot ce ii trebuie. Codul Vin pentru dotarile masinii este: WBAPR31040A730358. Pe viitor nu stiu exact daca merge dar as schimba volanul cu unul cu comenzi pe el, si scaunule as cauta sa fie electrice. Pozele sunt print screen-uri de la anunt:). Altele nu am:)) O zi buna
    0 points
  17. Frumoasa culoarea. Am eu volan cu comenzi ramas in urma upgrade-ului la volan M. Ma anunti printr-un pm, l-am adus ieri in Bucuresti.
    0 points
  18. Daca intradevar ralantiu este prea mic, incepi cu o curatare de valva / motoras de ralantiu. Turumetru ce iti arata? Poti verifica si presiune de ulei la un service dupa ce ai remediat problema cu ralantiu si daca becul tot se aprinde.
    -1 points
  19. si inca ceva, imi zicea cineva ca 70% poate fi ceva bulb de presiune . se poate asa ceva ?
    -1 points
  20. La C63 nici dupa 10.000km nu a "invatat" stilul de condus, in plus, in Sport sau Manual, unde raspundea un pic mai bine, pornea cu 1-a de pe loc si 255 pe spate sint putin pt 600 si ceva Nm. Pacat, pt ca motorul era de vis, chit ca avea un consum de 14-15 mergand cu 120-130 si de peste 20 cand o lasai sa fuga. Nu fac nici o generalizare, am condus multe cutii automate, din diverse generatii, diverse solutii constructive si diverse nr de trepte: de la 3 la 9. Am precizat: pt placerea de a conduce - pt asta nimic nu bate o cutie manuala. In motorsport se fuge dupa ultima sutime de secunda, comfortul pilotului, protejarea mecanicii, etc. In viata reala te duci la automata cand fie nu ai idee despre cum se conduce o masina, fie ai parte de trafic infernal si preferi sa ajungi acasa fara crampe la picior. Tot in viata reala, o cutie manuala nu e deloc mai lenta decit una automata daca stii sa mesteci in benzina. Ai incercat sa ii dai un kickdown la o automata, pt o depasire sau sa te dinstantezi de ceva pe autostrada? Cat sta sa gandeasca, mai incearca si 1-2 trepte pina se opreste la una, etc. Alternativa e sa o tii mereu in Sport sau Race, dar atunci se duce naibii comfortul pt ca sta mereu in trepte mici si tureaza motorul degeaba. Jurnalistii auto, si la asta ma refer la presa straina ca astia din Ro nu se pun, toti prefera cutia manuala pt ca ofera un grad mai mare de participare la experienta de a conduce. Eu ramina la preferinta mea: pt condusul de placere tot ceva cu o cutie manuala as cumpara. O buna combinatie: RS4 B7...incredibil cum poate sa mearga si sa sune masina aia. In plus, la motoare puternice, prin cutia manuala ai un mai bun control al tractiunii nu lasi totul pe seama masinii si a unui calculator. Uiti sa te gandesti ca la alea 80% din masini, mai nou, cei 150CP sint obtinuti prin supralimentare, deci o mare parte din CP sint disponibili de foarte de jos (cuplu motor mare la turatii reduse) si deci o cutie automata se descurca fara a bate la ochi. Incearca o cutie automata pe ceva aspirat, la care ii trebuie ceva ture sa se miste bine, gen motor Wankel, pe RX8. Pe Prius de exemplu, din cauza complexitatii, nu cred ca ne-am descurca mai bine decit acel CVT controlat de calculator avand in vedere ce si cate dracii participa in orice secunda la propulsie. Ultima experienta au fost cateva mii de km cu un 991 4 GTS cu PDK. Avea functia aia de "mers in gol". Nimic mai enervant...sa mergi pe autostrada si din 3 apasari de acceleratie, 2 sa fie in gol, pt ca taman atunci s-a pomenit si ea sa o lase sa curga si sa intrerupa legatura motor cutie (vezi in bord cum cade acul de la turometru la turatie de relanti). Sau pe niste sosele, am vrut sa o fugaresc putin dar m-am lasat pagubas: forta inutil motorul cu turatii f mari, "pocnea" treptele de zduguia masina, etc. Mereu erai cu ochii pe turometru si pe indicatorul minuscul al treptei folosite in loc sa enjoy the view si the experience.
    -1 points
  21. Ai condus multe cutii, e ok argumentatia ta impotriva automatei. Dar automata de 8 trepte de pe BMW ai condus-o ? Si zici ca: Eu ramina la preferinta mea: pt condusul de placere tot ceva cu o cutie manuala as cumpara. O buna combinatie: RS4 B7...incredibil cum poate sa mearga si sa sune masina aia. Dar cand dai dintr-a I-a intr-a II la 7000 de ture, de cate ori nu iti intra ? Si dupa cate rateuri tre sa schimbi ambreiajul ? Vorbesti de cazurile extreme, asa zisele edge cases - observ un oarecare mit al manualei construit in state unde manuala e rara. Dar e rara cu un motiv, hai sa vedem: dintr-o mie de masini, 999 sunt un cotet ambulant cu cutie manuala. O automata le-ar salva grav de la stadiul de cotet si le-ar ridica la rangul de masini obisnuite. dintr-o mie de soferi, 999 sunt varza in a-si coordona miscarile la volan cand trebuie sa potriveasca ei turatia dintr-o cutie de tip manual. celorlalti pana la o mie pur si simplu le e lene sa o faca mereu. dintr-o mie de cazuri de trafic reale, o masina cu manuala se gaseste in 999 din aceste cazuri intr-o treapta gresita ceea ce impiedica ori deplasarea la viteza normala , ori pune in pericol viata ocupantilor - noroc ca ii mai feresc ceilalti. Condu tu un motor mic dizel cu manuala si o sa devii credincios daca scapi cu bine 1000 de km.
    -1 points
  22. Si daca se poate sa fie si FL si full, full, perfecta si fara zgarieturi si cu 150.000 km. La pretul care il vrei tu, o sa iei o coaja de masina si neinmatriculata
    -1 points
  23. Ai mers macar asa de proba cu motor de 2.0 pe E60? Mie personal mi se pare cam o gluma proasta combinatia asta si decat sa dai atatia bani pe o lesinatura din asta mai bine cauti 3.0d Dintre cele 2 imi place mai mult cea neagra
    -1 points
  24. Desigur, seara la mișcare, la salĂŁ, la pâine sau la fotbal mergi pe jos sau pe bicicletĂŁ, nu cu BMW cĂŁ strici imaginea!
    -1 points
  25. Am glumit, oricum nu mai vreau s-o vand.O si scot acuma de la vanzare.Nu mai gasesc asa ceva niciodata la 15.000 de euro
    -1 points
  26. Si daca e pe lant ce? Poate sari daca e vreun intinzator slabit sau o pornesti impinsa...
    -1 points
  27. Daca era pe firma as fi mentionat in anunt. Masina nu mai este la vanzare. Rog un moderetor sa inchida topicul.
    -1 points
  28. Nu vreau sa te descurajez cu km dar la 140k din afara e putin probabil sa fie reali, mai ales din 2009. Eu am din 2010 E90lci si am dus-o la Braila la Apan si mi-au spus ca sunt reali iar la Baneasa au zis din start ca ii arata cu rosu, deci sunt umblati la ei. Ca sa nu mai spun ca am luat un Mercedes C-Klasse din 2012 cu 170 000 iar la reprezentanta au zis ca are dati inapoi 100 000, deci are 270k. E drept ca ambele merg impecabil de bine, mai bine chiar ca fosta masina pe care o aveam de noua de la reprezentanta si am vandut-o la 55 000km. Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea.
    -1 points
  29. am vazut ca sunt destule cu "umpic" si de lectii gramaticale care apar pe ecranul navigatiei..e f folositor.
    -1 points
  30. Fără să suni, îți dai seama că nu e preț de 320, ci de 318, ceea ce probabil este. Ceea ce pare prea bun să fie adevărat, de cele mai multe ori este fals! Aș face pariu că interiorul nu e cel original, scaunele posibil retapițate. Cotiera față e neagră, la uși doar panourile laterale sunt maro, nu și cele de lângă, jos. Ce a zis, la tel, vânzĂŁtorul? Interiorul face impresie deosebitĂŁ. Nu menționeazĂŁ cĂŁ ar avea scaune ĂŽncĂŁlzite.
    -1 points
  31. Fosta masina era un Chevrolet Cruze. Aspectuos dar problematic.
    -3 points
  32. -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.