Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/15 in all areas
-
Imi este scarba efectiv sa ma uit la e60 asta!!!Parca era un forum de pasionati nu amatori de harburi ordinare! Tu nu vezi cum stau rotile pe el?Interiorul?5 points
-
In mare e cam un mare fass faza cu marca uleiului,cel mai important este sa respecte norma specifica fiecarui motor.Oricum sunetul motorului este mult diminuat imediat dupa schimb.Eu am bagat in e60 ulei gm 5w30 care resppecta ll04 si acea c3 si a mers ca uns(~20lei/L).Am bagat acum bmw by shell si e acelasi lucru..2 points
-
Salutare! @Alex Miron, din cate am citit in acest topic, fara sa mi-o iei in nume de rau, esti cam tot ce cauta un samsar, esti clientul ideal ! "Nu te prea pricepi la masini" si mai ales ca "ti s-a pus pata pe F30" ... din cate vad, de de 2 saptamani cauti fara rezultat, cred ca dupa inca alte 2 saptamani de cautari fara rezultat vei intra "in sevraj". Inca nu ai gasist samsarul potrivit, care sa "te dea cu alifie" cum trebuie. Te-ai gandit ce vei face dupa ce vei da cei 15.000 pe un F30? Vreo 300 E te va costa inscrierea, vreo alte 350-400 E te va costa o revizie pe care trebuie sa o faci neaparat dupa achizitie, vreo alte 400 E te vor costa anvelopele de iarna, iar din primavara vreo alte 400 E anv de vara - preturi minime pentru anvelope noi /16"- si toate acestea doar daca masina este "in mintile ei" (fara probleme la suspensie, electronica si cu distributia schimbata - problema mare la N47!!) . Dupa achizitie , vei vedea ca o masina nu inseamna doar peco !2 points
-
doar astea de 2003-2004 sunt asa sau toate cele de facelift? eu stiam ca alea de facelift (toate, si 2001-2002) isi pastreaza setarea si alea de nfl nu.2 points
-
Multumesc de sugestie dar am intrebat frumos. Mai nou se citeste daca a scris corect si dupa aceea se raspunde?2 points
-
Este vorba de un Bmw e60 adus din Belgia cu motorizare 2.0d 150cp, 204.xxx km reali, manual fabricat in 2006. Masina se prezinta impecabil atat estetic, interior-exterior, cat si motor. Sunt foarte multe modificari aduse la masina, atasez poze cum arata masina cand am luat-o si cum arata in prezent. Optiuni standard: Trapa Navigatie mare profesionala Scaune electrice din piele cu incalzire. Perdeluta electrica Senzori parcare fata=spate Senzori ploaie lumnini Before : Modificari: Pachet M Tech : Bara fata Bara spate cu difuzor dubla evacuare Praguri Suspensie Sport reglabila Jante M6 Originale in 2 latimi fata et12 8,5j , spate et 17 9.5j + Distantiere pe fiecare roata de 1.5 cm Montare lupe bixenon + instalatie xenon faza scurta, faza lunga, proiectoare, angel eyes ccfl Folie negru mat pe grile bara + ornamente cromate geamuri Folie fumurie clara pe faruri, proiectoare, semnale triple Tips-uri FK Anulate toba finala + toba intermediara Anulare DPF + soft la Powertech Buzau (155cp stock - 200cp dupa resoftare) AFTER:1 point
-
@Crysis21 faci afaceri cu statul? Mi se pare enorm sa dai 1200e pe frane...totusi deja e o masina destul de banala pe strazi.Eu am schimbat la 520 placute spate TRW pt ca aceeasi firma sunt si etrierii si au costat 220lei cu senzor.este destul de rezonabila ca pret al consumabilelor.1 point
-
Eu am luat numere rosii doar cu factura de la COTW( trimisa pa mail) si CMR-ul de la transportator.1 point
-
1 point
-
Cea din a 3 pozitie arata bine si dotari multi, nu mai zic de cea cu M pack. ☺1 point
-
E nu gasesti. Pai unde cauti tu? Sunt destule pe mobile si mai ieftine , gen 23-26mii, nu 30mii. Si pana in 160mii km. Daca vrei comfort ia 5ul. X3 asta nou e inghesuit rau. http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525dA-xDrive-AHK-SHZ-LEDER-PDC-KAMERA/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B20%3B,frn:01-2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false,vcg:limousine,fwd:true,xhl:true,nvs:true/pg:vipcar/218385607.html http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525d-xDrive-NaviProf-Hifi-Xenon-Leder/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B20%3B,frn:01-2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false,vcg:limousine,fwd:true,xhl:true,nvs:true/pg:vipcar/218623412.html http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525d-xDrive-Aut.-Head-Up-Soft-Close/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B20%3B,frn:01-2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false,vcg:limousine,fwd:true,xhl:true,nvs:true/pg:vipcar/218683912.html Sau asta...pack M http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-525d-xDrive-Limousine/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500%3B20%3B,frn:01-2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false,vcg:limousine,fwd:true,xhl:true,nvs:true/pg:vipcar/214064709.html1 point
-
Mergi in general cu ea asa lasata ? Ca nu prea inteleg cum ai putea merge cu ea asa pe burta. Masina arata bine , la interior schimba-i volanul in primul rand, o sa arate mult mai bine cu unul M sport.1 point
-
Exista si masini din 2009 cu rulaj de 25k pe an insa au pret pe masura . Chiar si pe siteurile de licitatii cele cu rulaj mai mic au pret mai mare. De aceea vanzatorii iau masini cu multi km pt ca nu cresc mult in licitatie. ( la care evident ca le dau inapoi.)1 point
-
Nu vreau sa te descurajez cu km dar la 140k din afara e putin probabil sa fie reali, mai ales din 2009. Eu am din 2010 E90lci si am dus-o la Braila la Apan si mi-au spus ca sunt reali iar la Baneasa au zis din start ca ii arata cu rosu, deci sunt umblati la ei. Ca sa nu mai spun ca am luat un Mercedes C-Klasse din 2012 cu 170 000 iar la reprezentanta au zis ca are dati inapoi 100 000, deci are 270k. E drept ca ambele merg impecabil de bine, mai bine chiar ca fosta masina pe care o aveam de noua de la reprezentanta si am vandut-o la 55 000km. Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea.1 point
-
Era o vorba, cica ford, citroen, renault si peugeot sa nu cumperi niciodata1 point
-
1 point
-
Pe langa faptul ca dai mai mult pe o masina diesel si o iei cu mai multi km, se incalzeste greu si trebuie sa mergi tiptil sa nu uzezi motor/turbina cat ai uleiul rece, strici DPF, uzezi ambreiajul si stai in clantzanit de motor. N-am nimic cu motoarele diesel, am mers pasager in e39 530d si este sublim raportat la cost/zgomot/consum/putere, chiar mi-as lua. La fel si 1.9tdi-urile care sunt indestructibile si costa cat costa. Dar sa dai atatia bani pe un N47 pus pe o masina cheala mi se pare nebunie. Un F30 320d de 15-17k este depaaaarte de a avea dotarile pe care le vrea initiatorul topicului. N-ai de ce sa te "indragostesti" de ea. Nu inteleg placerea de a sta intr-o masina cheala in zgomot de diesel 4 cilindri cu teama de a nu-ti crapa motorul din cauza super distributiei. Si imbatandu-te cu ideea ca "mananca putin frate!". Inteleg un e90 NFL dotat la 10k, inteleg un FL la 12K sa zicem, dar nu un F30 chel diesel!1 point
-
deci mai important este omul care vinde decat obiectul in sine. Daca samsarul respectiv il lasa sa verfice masina unde vrea el si rezultatul este ok, are toate actele in ordine la masina si nu este colorat la fata (asta este regula mea speciala), ar trebui sa refuze deal-ul ? Eu am fost tepuit de exemplu de cei de la BDT Ford care mi-au vandut o masina din flota lor SH cu 18000 km la bord si am descoperit acum cateva luni cand am facut niste zgarieturi chit de toata frumusetea sub vopsea, deci masina a fost lovita in trecut pe partea aia. De atunci nu ma mai uit asa mult la cum arata vanzatorul (in afara de regula aia) ci la obiectul pe care il cumpar.1 point
-
Sigur asa gandesc samsarii...eu zic ca atunci cand te duci sa cumperi o masina sa ii spui samsarului exact cat esti dispus sa i dai peste banii investiti de el...adica 10%...i a vezi ce spune... Si cand o sa se uite ala crucis la tine spune i ca in banii aia vrei si o masina dotata peste medie... Sunt convins ca experienta pe care o vei trai va fi...PRICELESS1 point
-
1 point
-
Iti recomand service faur ZF din bucuresti pt schimb ulei CV1 point
-
Tehnologie extraterestra.... iti repara motorul in caz ca se strica...self regen. @Bmwbm : a demonstrat cineva ca uleiul Castrol este falsificat? Toata chestia poate sa fie o antireclama cum procedeaza toate firmele mari. Crezi ca aia de la Shell sunt Dumnezeu pe pamant cu fabricile lor si aia de la Castrol sunt piele ... hai sa fim seriosi despre ce vorbim aici.1 point
-
Dupa indelungi cautari si vazand ca o gramada de autoturisme pe care le-am verificat aveau km dati inapoi, m-am hotarat sa iau totusi acest F10 datorita anului de fabricatie, a kilometrilor si a pretului. Masina e fabricatie 2013, prima inmatriculare o are in luna 12.2013 in Olanda si e adusa in tara in 09.2014. Proprietarul sustine ca masina la momentul aducerii in tara avea 42.00 km, sa zicem cat de cat credibil deoarece 42.000 km facuti in 9 luni nu mi se par extrem de putini. Acum masina are pe bord 78.000 km ... Masina merge intr-adevar impecabil ,ca noua , nu am nimic de reprosat , DAR ... cum IEFTIN si BUN nu exista , masina in momentul cand a fost adusa in tara era atinsa (nu foarte tare) in partea dreapta, tocmai in zona VIN-ului si de aceea VIN-ul a fost repansonat de catre RAR... Totusi am zis ca o iau deoarece pretul a fost unul foarte bun, si dupa cum ziceam mai sus, masina intr-adevar merge ca noua. Ca dotari nu se remarca cu nimic ... ce are optional e doar piele neagra, bixenon ,incalzire in scaune, navigatie business si senzori de parcare fata-spate.0 points
-
Prima de ce? Nu poți scoate numere roșii fără să ai cartea de identitate. În anunț e bifată ”Navigație Gps” la opțiuni. De unde știi că nu are?0 points
-
Pai nu prea e bine sa tratam punctual o problema atat de complexa. Lanturile au caracter temporar. Se pun in caz de forta majora si nicidecum sa mergi cu ele tot timpul. Deasemenea, zapada trebuie sa fie cat de cat afanata, altfel, pe zapada inghetata=gheata e ca si cum ai merge cu ele pe asfalt. Adica dauneaza major masinii, mai ales la BMW-uri care au suspensiile mai rigide e dezastru. Eu am cu mine si un set de lanturi, sa fie acolo, nu se stie peste ce poti da. Va recomand modelul cu romb. "Ciorapii" aia care se pun pe pneuri sunt buni doar pentru zapada mica, eventual usor inghetata. Mi se pare cea mai slaba si aiurea solutie asa ca nu e prea mult de zis de ea. Pneurile de iarna sunt un must have in conditii de iarna. S-a discutat pe n topicuri ce si cum cu ele, temperatura etc. Deasemenea sunt bune atunci cand e gheata, polei. Pneurile cu crampoane de la Nokian iar sunt marfa. De ce sunt bune si de ce sunt deosebite cele de la Nokian. Pai in primul rand beneficiaza de toate avantajele crampoanelor plus ca astea se retrag pe asfalt, astfel micsorandu-se uzura accentuata atat a crampoanelor cat si deteriorarea asfaltului. Sunt interzise in tarile cu apa calda, mai putin tarile nordice. In cazul folosirii lanturilor se recomanda si folosirea pneurilor de iarna. Pentru Romania, o tara central europeana cu o clima foarte schimbatoare, cu ierni in care temperaturile alterneaza de la chiar +20 de grade Celsius pana la -15, chiar -25 de grade Celsius, cei de la Nokian au dezvoltat un pneu Nokian WR G2 foarte bine adaptat conditiilor mai sus descrise. Asadar, evitati sa uzati prematur pneurile de iarna atunci cand la noi iarna e ca vara si ne trezim cu 20 de grade Celsius afara si in acelasi timp aveti un pneu care se descurca aproape la fel de bine ca leaderii pneurilor de iarna in conditii de iarna. Acest pneu se numeste all weather, atentie, nu confundati sau amestecati cu all season, ala e altceva. Au mai fost amintite anumite dispozitive care inlocuiesc lanturile de iarna. Sunt niste solutii foarte bune si acelea care inlocuiesc cu brio lanturile si vin cu avantajul montarii/demontarii lor mult mai usoare. Ca si lanturile sunt solutii temporare. In fine, mai sunt multe de zis dar participam cu totii la discutie :twoup: Pana una alta e important sa avem pneuri de iarna si nu doar atat, e important sa avem o masina cu tractiune fata sau integrala. Mercurile si BMW-urile sunt vai mama lor in anumite conditii de iarna. Cea mai mica panta daca te-ai oprit, pleci maine de acolo. Fara suparare dar e o realitate, daca nu ai cum sa iti iei elan, esti pa.-1 points
-
Nu-i niciun risc; va merge perfect, ca din fabrica! Doar puterea e cam la fel: 218 vs. 280 cp-1 points
-
-1 points
-
In primul rand incearca sa reduci aluziile si aprecierile subiective la cat de multa sau cat de putina minte are lumea. Pentru ca nu as baga mana in foc pentru ce ai zis tu mai sus. In al doilea rand nu e "topicul tau", acesta este un forum/topic public. Tot respectul pentru cei care au abilitatea si cunostintele sa faca aceasta operatiune de a muta volanul de pe dreapta pe stanga sau invers. Dar ideea de a face asa ceva, ca nu iti permiti sa ai o masina normala, asamblata in fabrica, e o tiganie. Nu doresc nimanui sa cumpere un e60 "in stare excelenta nu bate nu troncane condus de o batranica in Germania" care de fapt a fost una cu volan pe dreapta cumparata cu 3500 euro si vanduta cu 7000.-1 points
-
facelift e incomparabil mai fiabil. NFL este cunoscut cu probleme des intalnite la pompa de injectie, injectoare, si turbina. Facelift inseamna ca multe din probleme s-au rezolvat, pe scurt. Recomandarea mea e faceliftul.-1 points
-
http://olx.ro/oferta/trimuri-bmw-e90-e91-ID3buVR.html#0b7792499e Pretul lor este undeva la 350 RON. Tu le vinzi la 660 RON (in situatia in care mai are si ureche rupta)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Acum, fiind frig, nu se mai oprește pânĂŁ nu face climatronicul temperatura setatĂŁ și ai timp destul la dispoziție sĂŁ ĂŽți amintești sĂŁ apeși butonul Start-Stop.-1 points
-
Fără să suni, îți dai seama că nu e preț de 320, ci de 318, ceea ce probabil este. Ceea ce pare prea bun să fie adevărat, de cele mai multe ori este fals! Aș face pariu că interiorul nu e cel original, scaunele posibil retapițate. Cotiera față e neagră, la uși doar panourile laterale sunt maro, nu și cele de lângă, jos. Ce a zis, la tel, vânzĂŁtorul? Interiorul face impresie deosebitĂŁ. Nu menționeazĂŁ cĂŁ ar avea scaune ĂŽncĂŁlzite.-1 points
-
Pai scoate-o si uitate la ea , daca e arsĂŁ o schimbi ðŸËâŚĂ°Ĺ¸Ë⌠Intradevar pare a fi nr 8, cea roĂâ˘ie-1 points
-
Trimurile prezinta urme de folosinta. Trimul mare de pe bord are o ureche rupta. Pentru mai multe poze va stau la dispozitie. PRET: 150 eurohttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/a64cf62277032d5c7f25827727a6bc19.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e175b47117796b8f73aec4cc35b2e159.jpg%5B/%5Bimg%5Dhttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/7721da801aeb16bf1313be28010b79ba.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/e5205797aa625842d728fd7ad5351bd7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/6c9886a0b5c11eae41a8d30f56ec7e3a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/ef2c0a857c695715b06309b222ffcf45.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/af15a912071be01459416807ae01eb20.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/026a56e911cfdadb78313c7cc7af38ae.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/f4866ec9bd03aec5bba0347f389bcb21.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/56fccc1cd70094fbe7d0b08fd583ae7b.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/19/1c29a2d04d785e228ef84c60b9d05139.jpg-1 points
-
Asteptam 7 aru ,nici nu stiu ce te mai complici cu vanzarea astuia,trebuia sa l dai la buyback-1 points
-
-1 points
-
Deoarece era prea frumos cĂŁ de la achiziție, acum o jumĂŁtate de an, nu ĂŽmi fĂŁcuse nicio problemĂŁ, ieri, ĂŽn mers, dupĂŁ aproximativ 100 de km, deodatĂŁ, ventilatorul climatronicului, aflat pe AUTO, nu mai sufla aerul, nu se mai simțea pe nicio treaptĂŁ. ApĂŁsând dezaburire parbriz, funcționeazĂŁ pe cea mai mare treaptĂŁ de vitezĂŁ, de asemenea, pe minim rĂŁcorește habitaclul cu ventilatorul suflând maximum. Pe manual nu e nicio problemĂŁ: dacĂŁ direcționezi jetul orizontal sau ĂŽn altĂŁ poziție, poți regla treptele ventilatorului cum dorești. Problema se manifestĂŁ numai pe AUTO, respectiv nu se mai simte, aude ventilatorul. Climatronicul pe AUTO antreneazĂŁ ventilatorul numai dacĂŁ ĂŽi stabilești temperatura 16 sau 28 grade. La tester, azi nu a apĂŁrut nicio eroare. Cândva, voi merge ĂŽn week-end la reprezentanțĂŁ pentru a elucida misterul.-1 points
-
http://olx.ro/oferta/bmw-530d-m-ID51V5A.html un coleg din Constanta? pareri?-2 points
-
-2 points
-
Da Florin , mai astept poate gasesc o varianta mai low-cost , pentru ca nu dispun momentan de aceasta suma . multumesc oricum-2 points
-
Omul cu aparatul nu a reperat nimic, pe tester totul e ”oki doki” și neștiind ce are, cĂŁ vedea cĂŁ nu suflĂŁ prin toate orificiile a dat și el cu ghicitul ĂŽn cafea: ”O fi senzorul din habitaclu, poate nu bagĂŁ prin centru, deoarece considerĂŁ, ĂŽn mod eronat cĂŁ ai deja 25 grade”. Dar ceea ce omitea el e faptul cĂŁ același senzor dacĂŁ ar fi problematic ar trebui sĂŁ opreascĂŁ introducerea de aer cald pe sus și jos, nu doar ĂŽn zona pieptului.-2 points
-
am vazut ca sunt destule cu "umpic" si de lectii gramaticale care apar pe ecranul navigatiei..e f folositor.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00