Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/30/15 in all areas
-
3 points
-
asta numai dupa o verificare amanuntita la service poti sa afli. ai mai deschis un topic pe tema asta...daca eu iti spun ca a fost rasturnata, tu o iei de buna?2 points
-
Este vorba de un Bmw e60 adus din Belgia cu motorizare 2.0d 150cp, 204.xxx km reali, manual fabricat in 2006. Masina se prezinta impecabil atat estetic, interior-exterior, cat si motor. Sunt foarte multe modificari aduse la masina, atasez poze cum arata masina cand am luat-o si cum arata in prezent. Optiuni standard: Trapa Navigatie mare profesionala Scaune electrice din piele cu incalzire. Perdeluta electrica Senzori parcare fata=spate Senzori ploaie lumnini Before : Modificari: Pachet M Tech : Bara fata Bara spate cu difuzor dubla evacuare Praguri Suspensie Sport reglabila Jante M6 Originale in 2 latimi fata et12 8,5j , spate et 17 9.5j + Distantiere pe fiecare roata de 1.5 cm Montare lupe bixenon + instalatie xenon faza scurta, faza lunga, proiectoare, angel eyes ccfl Folie negru mat pe grile bara + ornamente cromate geamuri Folie fumurie clara pe faruri, proiectoare, semnale triple Tips-uri FK Anulate toba finala + toba intermediara Anulare DPF + soft la Powertech Buzau (155cp stock - 200cp dupa resoftare) AFTER:1 point
-
Nu 5-600. Un minim de 400 lei mi se pare decent pentru morimoto. Eu am dat vreo 350 la pret de importator si vezi noaptea cu ele mai bine decat cu astea oem de pe e60. Mai era cineva pe aici deja la al 4-lea set de lupe (ieftine) si tot cu probleme. Dar nu te lasa impresionat de-un carcotas ca mine. Ia-le care-ti plac tie.1 point
-
Bmw este masina premium, vorbim de bmw ca e naspa, discutam de f-uri zgomotoase dar mergem cu alte tigai, nu inteleg de ce grebuie sa citesc de cate ori intru pe forum asa ceva.... bmw este o marca care se adreseaza unui anumit tip de clienti la fel cum renault altui grup... asa si? 1000 de argumente indoielnice printre care si strugurii acri, de unde ideea ca toti care aleg bmw sunt total neexperimentati?1 point
-
cu 400 lei la APAN poti afla tot ce te intereseaza. Diagnoza mecanica si electrica.1 point
-
am avut si eu aceiasi problema, si tot -40 imi indica senzorul respectiv...era infundat dpf-u, dupa ce l am curatat si a revenit regenerare si o poate face singur pana la anumite limite, cand trece peste limita respectiva nu te mai astepta la regenerari din soft sau auto...trebuie dat jos taiata carcasa..etc1 point
-
Aia e , f frumoasa , schimba si pe autovit ca sunt mai reisite pozwle astea , nu mai costa modificarile acolo . Bafta cu ea1 point
-
automata cu padele. am trecut si eu tot de la manuala si nu regret. in oras, in orele de varf esti super relaxat. inafara orasului e foarte placut sa schimbi din padele.1 point
-
@Crysis21 faci afaceri cu statul? Mi se pare enorm sa dai 1200e pe frane...totusi deja e o masina destul de banala pe strazi.Eu am schimbat la 520 placute spate TRW pt ca aceeasi firma sunt si etrierii si au costat 220lei cu senzor.este destul de rezonabila ca pret al consumabilelor.1 point
-
Mai bine luai una cu mai multi km decat o fosta epava.sunt curios cat o ti:)1 point
-
Asteptam 7 aru ,nici nu stiu ce te mai complici cu vanzarea astuia,trebuia sa l dai la buyback1 point
-
Se scot nr rosii f usor.mare grija la acest aspect ca poate cauza mari batai de cap daca nu ai fiscal cu masina trecuta. @severin31 controler ul este diferit la cele cu navi,am vazut inclusiv f10 fara navi1 point
-
1 point
-
O cumpãrã omu' care m-a somat sa spun ca-i lovitã, acum cã, vãzând pozele ºi "cunoscãtor" fiind, s-a convins cã nu-i lovitã, cã ãsta era micu' impediment1 point
-
Imi este scarba efectiv sa ma uit la e60 asta!!!Parca era un forum de pasionati nu amatori de harburi ordinare! Tu nu vezi cum stau rotile pe el?Interiorul?1 point
-
Asa preferi tu sa schimbi ceva. Afirmi pe un forum public ca nu te deranjeaza ca cel de langa tine e evazionist. Bravo :goodjob: Mi se face greata.1 point
-
haha , da un eveniment nefericit , nu as mai lua masina fara o verificare stricta inainte si nici nu m-as mai duce dupa ea la mama dracului nici daca e unsa cu miere si 3 femei dezbracate in ea . Cert e ca masina aia avea km reali , cred ca la iesirea din showroom a avut vreun accident cu un client in teste ) . In fine sanatosi sa fim , s-a vandut la scurt timp dupa ce am returnat eu cosciugul ala de masina, nu a mai stat pe autovit prea mult deci se vinde orice pe lumea asta ..nu atat la pretul potrivit cat la prostul perfect . Deci ochii in 14 -16 cat e nevoie .1 point
-
1 point
-
Nu stiu cat de iresponsabil sunt; mai degraba vad realitatea asa cum e si trebuie sa intelegi ca asta e piata auto romaneasca, nu din vina mea, nu din vina ta, drept pentru care "iresponsabil" numesti pe cine doresti si poti, nu pe mine! Cu gura mare pentru schimbare poate stai tu, eu prefer sa schimb ceva daca pot, fara sa dau din gura aiurea! on topic: poti la fel de bine sa platesti aia 15.000 ca avans la una rulata dar de la reprezentanta daca vrei ceva cu km verificabili pana la capat. La 15.000 avans, va ramane o rata mica pe perioada mica si scapi si de grija platii taxei de inmatriculare1 point
-
PĂŁrerea mea e ca ar trebui sa faci o analiza a pieței SH avand in vedere urmĂŁtoarele puncte ce "construiesc" prețul final: an fabricație, km, motorizare, cutie auto/manuala, istoric service, opțiuni (must have + nice to have), fĂŁra accident, bonitate vânzĂŁtor, etc. ĂncearcĂŁ sa selectezi de pe diverse site-uri o cantitate suficientĂŁ de mașini care sa corespundĂŁ celor dorite de tine si vezi ce preț min/max/medium reiese. Presupune cât consideri tu ca poți negocia, aplica acel discount, mai pune in plus cel puțin prețul unei revizii complete si ĂŽnmatricularea (inclusiv costuri de adus de afara dacĂŁ e cazul) si vei ajunge sa ai o idee mai adânca in privința bugetului. Ca sa fii prevĂŁzĂŁtor pana la capĂŁt eu as sugera sa mai ei in calcul ca o mașina SH cu km de la150k in sus se poate strica sau/si necesita o mentenanța ce costa (plĂŁcute, discuri, pneuri, etc) bine-nțeles intr-un viitor mai apropiat sau mai ĂŽndepĂŁrtat. InsĂŁ eu unul nu mi-as pune la bĂŁtaie tot bugetul pe achiziție ci as mai lasĂŁ o suma rezonabila si pot eventuale costuri ce pot interveni când ĂŽți e lumea mai draga. Din câte cunosc eu, si zic asta ca am studiat ceva piața pe parcursul acestui când am cĂŁutat un F30/31 320d xDrive, ceea ce ĂŽți dorești tu considerând ca mașina gĂŁsitĂŁ sa fie "ĂŽntreaga" din toate punctele de vedere ar necesita un buget in jur la 25.000 euro. Bafta la cĂŁutĂŁri!1 point
-
1 point
-
Oricat ne-am chinui sa explicam, el tot de la samsari o sa ia masina. Ca asa ii romanul. Vrea ieftin. Nu mai conteaza restul, important e sa fie ieftin. Si asta nu doar in cazul lui, se vede foarte clar ca la noi in Romania functioneaza foarte bine treaba cu 'samsarii'. E o vorba, prost ii ala care cumpara, nu ala care vinde.1 point
-
Verifica termostatele . Au scazut temperaturi acum daca apa nu ajunge la 90 grade nu va porni regenerare chiar daca e ok pe partea de bujii , releu . De obicei pica si astea la 2-3 ani cel putin cel de la egr .1 point
-
1 point
-
Si preferi sa iei masini de la samsari, doar din cauza ca nu ai rabdare sa mai stai putin?1 point
-
Lasa prostiile si mergi in Germania si cumpara de la privat. Nu iti pierde vremea si banii cu toti tiganii si samsarii din tara. Asculta daca vrei sa nu iti para rau.1 point
-
Matematica aia a ta e cam defecta.. Indiciu: adauga tva la 11.020 si vezi cat iti da.1 point
-
Cand iei o masina, mai ales de la samsari, te astepti la ce e mai rau. Nu te gandesti ca tu dai de masina buna la care mai "negociezi" 1500euro. Negociatul il faci cu vanzatorii privati care ori n-au stiut pretul pietei, ori n-au stiut de un defect, ori n-au stiut cat costa remedierea unui defect, ori sunt pur si simplu nesimtiti. Niciodata nu vei prinde un samsar care sa-ti vanda o masina sub pretul pietei, sau, cum viseaza marii negociatori, intr-o aparenta pierdere. Masina ieftina + samsar = 99% tzeapa. De ce sa ti-o negocieze tie cu 1500 pe minus cand putea s-o puna cu 1000 mai putin, sa "negocieze" 500 si s-o dea instant?! iti spun eu de ce, pt ca se cauta fazani care sa auda de ditamai discountul si sa creada ca fac afacere.1 point
-
Sigur asa gandesc samsarii...eu zic ca atunci cand te duci sa cumperi o masina sa ii spui samsarului exact cat esti dispus sa i dai peste banii investiti de el...adica 10%...i a vezi ce spune... Si cand o sa se uite ala crucis la tine spune i ca in banii aia vrei si o masina dotata peste medie... Sunt convins ca experienta pe care o vei trai va fi...PRICELESS1 point
-
la pretentiile tale iti gasesti de la 19.000 in sus.... 15.000 sunt masinile cele mai chele cu kilometri dati inapoi1 point
-
Cu 15 mii sa aiba si sub 150 mii reali, eu nu stiu unde ati vazut voi. Cred ca mai bine suplimentezi bugetul in macar 2 mii si vei gasi ceva decent.1 point
-
Daca esti pasionat nu trebuie sa te muti in UK vorbesc petru ca eu am facut conversia la masina mea e 46(vezi la semnatura) Este mult mai usor la e39 si e 60 au semne unde trebuie sa pui padalierul si coloana de directie Mai mult de 2 zile nu iti ia lipitul cablurilor iar caseta si conductele o zi Mai pune 2-3 zile asamblatul pieselor Si un filmulet, aproape toata lucrarea1 point
-
Ce tip de aral? Cum adica 1 litru restul apa? Asta e valabil daca traiesti in dubai. :twoup:1 point
-
Seria 4 arata asa: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02590/BMW-4-series-1-web_2590654b.jpg Daca masina ta nu e ca asta poate ar trebui sa postezi la sectiunea potrivita.0 points
-
@akon ) nu, sunt un simplu programator, pasionat de masini. legat de frane: am citit multe sfaturi cum ca multe discuri OEM au probleme, se ovalizeaza, etc. asa ca am preferat sa nu risc. crede-ma ca nu imi place sa arunc bani aiurea, dar franele si anvelopele sunt domenii la care nu m-as gandi nicio clipa sa fac economie.0 points
-
Vezi pe site la dealer ce oferte au, mai mult de 25.000e nu ofera sigur la buyback.0 points
-
0 points
-
De ce i-ati dat minusuri la om ? ne plac tuturor BMW-urile, dar cele de 2.0 d sunt f.zgomotoase. Vorbind de ultima generatie a producatorilor, clar BMW e printre cele mai zgomotoase. Doar ca fiind o masina premium e bine antifonata. VW are motoare silentioase. Ford, ultima generatie de diesel, suna f.f.bine. Nu mai zic de Mazda , Toyota, Honda, la care motoarele diesel aproape ca nu se aud la ralanti. Foarte echilibrate si ca sunet si ca vibratii. Deci hai sa vedem lucrurile dintr-o perspectiva corecta. De fapt nu ne luam BMW pt.fiabilitate. Cu BMW urile am avut cele mai multe probleme raportat la numarul de km parcursi. Am si Renault , pe care l-am urat de cand ma stiu, si l-am considerat un "trabant" de masina, dar spre surprinderea mea, nu doar ca am facut o gramada de km cu foarte putine probleme ( si e o masina in varsta ) ci e si hilar de ieftin de reparat. Cu toate astea, cu prima ocazie, trec din nou la BMW.0 points
-
Capota era/a fost deschisa, imi cer scuze Masina nu a fost lovita, garantez. Se poate verifica. Vine 7-arul, de asta este de vanzare. Imi cer scuze si iti multumesc ca ai lasat totusi anuntul Pretul: 29 500 Euro Multumesc, masina e superba, intr-adevar Imi cer scuze pentru poze, sunt de doi lei, intr-adevar, pacat c-am facut masina de ras Asa este, a fost deschisa. Imediat pun alte poze putin mai reusite sper De fapt, e o masina cam la 30 000 de euro ... Sigur, special pentru tine pun imediat pozele, cu siguranta esti interesat de ea, ca altfel ma gandesc ca nu te bagai in seama rautacios ("spune ca masina e lovita") si aiurea Faci niste afirmatii fara sa ai vreo treaba, este ca si cum eu m-am baga in seama la un Lamborghini...in fine, iarta-ma ca-ti raspund la fel, ma opresc0 points
-
Valabil. Masina este in Suceava. Mai am un 320d anul 2000 de vanzare, neinmatriculat cu M tech 1 de fabrica, volan sport, tapiserie piele partial, jante 17 AC, alarma OEM la 3000 euro. Ma intereseaza si schimburi cu e60 525 sau e90 320. Nu merg pozele de pe tel. O sa le incarc din calculator.-1 points
-
Nu si-a pus de facelift, nu e nici o diferenta, l-a luat sa-l vanda, si apropo Andrei vezi ca ai voie 3 anunturi pe aria de vanzare ))-1 points
-
salutare! ce parere aveti merita 535d(286cp) sau 530d 235 cp stiu ce poate 535d lci pana la sfarsitul anuli vreau sa aduc un e61 pachet M clar buget 13-14.000 stiu nu sunt multe pe mobile.de dar voi gasi ceva sa imi placa ramane sa vad ce aleg 535 sau 530 vreau sa aud niste pareri din partea celor care detin un 535d lci multumesc!-1 points
-
-1 points
-
mai repede sa fie probleme cu sincronul de la cutie de la treapta a3a decat cu ambreiajul in sine.-1 points
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-4-420-ID7GfC7z.html#e11ef0be73 Drobeta Turnu Severin 0744859522-1 points
-
Topicul lui Alex Miron era "sfat achizitie F30", hai sa nu-i stricam topicul omului si sa deviem la " F30 versus..."-1 points
-
sus! in luna decembrie expira RCA-ul. drept urmare masina intra la hibernare pe perioada iernii. oferta de vanzare ramane. bafta !-1 points
-
Dupa indelungi cautari si vazand ca o gramada de autoturisme pe care le-am verificat aveau km dati inapoi, m-am hotarat sa iau totusi acest F10 datorita anului de fabricatie, a kilometrilor si a pretului. Masina e fabricatie 2013, prima inmatriculare o are in luna 12.2013 in Olanda si e adusa in tara in 09.2014. Proprietarul sustine ca masina la momentul aducerii in tara avea 42.00 km, sa zicem cat de cat credibil deoarece 42.000 km facuti in 9 luni nu mi se par extrem de putini. Acum masina are pe bord 78.000 km ... Masina merge intr-adevar impecabil ,ca noua , nu am nimic de reprosat , DAR ... cum IEFTIN si BUN nu exista , masina in momentul cand a fost adusa in tara era atinsa (nu foarte tare) in partea dreapta, tocmai in zona VIN-ului si de aceea VIN-ul a fost repansonat de catre RAR... Totusi am zis ca o iau deoarece pretul a fost unul foarte bun, si dupa cum ziceam mai sus, masina intr-adevar merge ca noua. Ca dotari nu se remarca cu nimic ... ce are optional e doar piele neagra, bixenon ,incalzire in scaune, navigatie business si senzori de parcare fata-spate.-1 points
-
De vanzare 318i cu m-tech 2 de fabrica: bara fata/ spate/ praguri M, eleron M, jante M 17 225 fata cu 245 spate, shadow line ext, M sport suspension, M footrest, volan cu comenzi M, scaune sport alcantara incalzite, schimbator M, plafon negru M, ornamente praguri M, cd player, trimuri black cube, DSC III, senzori parcare spate, km 220.000. Taxa platita si nerecuperata. Jante iarna 16. Pret 5200 cu ambele perechi de jante.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00