Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/15 in all areas

  1. Iti pun si eu o intrebare, daca tot iti permiti sa il iei la 11 metri pe un coleg care si-a permis sa iti atraga atentia in legatura cu km, ca faci cu cei ce nu au cont pe forum si vad anuntul de pe olx, le spui ca masina are in jur de 250.000 km sau o lasi pe aia cu 164.000? Nu ne lua pe toti de prosti.
    5 points
  2. Totuși, de ce ai vrea sĂŁ iei un exemplar atât de chel? Mai avea puțin și lipseau și oglinzile electrice...
    2 points
  3. Vad ca in anunt ai scris 164.000 km, iar in martie ai zis ca ar avea 220.000. Pana la urma cum e? Sare de 300...?!
    2 points
  4. Buna seara! Am si eu o problema.Vreau sa cumpar o masina din Bucuresti in data de 04/12 adusa din Belgia,cu 2 randuri de numere rosii scoase,acest rand al doilea este valabil pana pe 31 decembrie spune proprietarul,el a luat ambele randuri.El mi-a spus ca are si briefurile alea din Belgia ,dar nu este el ca proprietar in ele deoarece a luato pe platforma. Treaba sta in felul urmator: El zice ca singurele acte care mi le da el sunt Contractul de V-C si actele masinii,el zice ca fiscalul acela de la imp si taxe mi-l da de abia dupa ce inscriu eu masina la RAR in orasul meu si dupa ce-i trimit copie dupa cartea masinii imi trimite el fiscalul inapoi.Omul pare ok,nu vad de ce ar vrea sa faca "jmecherii",adica ce ar avea de castigat sa nu scoata fiscalul si sa-mi faca mie rau? El zice ca asa e in Bucuresti ca cica de ex in Cluj ti-l da pe loc,dar in Bucuresti asa se face cum am spus mai sus.Eu stiu ca poti sa-l platesti de "urgenta" o taxa de 35 lei parca in plus si ti-l da pe loc. Intreaba logica: Cum naiba sa cumpar masina fara sa-mi de-a fiscalul???? Am auzit deja nush cate pareri dar cea mai logica e sa mergem sa ia fiscalu sa-mi puna nush ce stampila pe el sa se vada ca nu are datorii si etc si de abia dupa i dau banii,dupa ce facem V-C.Am inteles ceva ca trebuie actele traduse ,dar eu stiu ca alea se pot traduce oriunde imediat in ziua respectiva,eu nu concep sa plec de acolo fara sa-mi de-a fiscalu,el zice ca asa face la toate masinile ca asta face aduce masini si ca daca vrem sa fim siguri ne arata alt fiscal in care se vede ca nu are datorii.
    1 point
  5. nu inteleg care e problema ca e zgomotos?! Mie imi place sa fie motorul zgomotos:X
    1 point
  6. Vad ca toti se vaita ca la automata schimba singura viteza cand ajunge pe rosu pe modul Manual, numai raceri pe aici. Doar ce am facut azi aproape 200km intr-un C3 1.4i manual, o parte dimineata si cea mai mare parte seara... si le doresc tuturor celor ofensati de faptul ca o cutie automata schimba singura treapta pe rosu, sa mearga in traficul asta de doi bani cu orice masina pe traseul care i-l dau in Bucuresti, la orele alese de mine si apoi o sa uite ca exista cutie manuala, si nu doar in Bucuresti... oriunde in lumea asta cutia automata se traduce prin Confort. Nu ai cum sa afirmi ca vrei Seria5 si manuala ca sa schimbi doar pe rosu, cand o sa faci asta doar de cateva ori pe an, ca nu esti la curse, dar sunt o gramada care nu se mai suporta si spun ca merele sunt acre, eterna poveste. Pentru toti racerii care merg doar pe rosu, faptul ca o cutie automata schimba treapta cand ajunge pe rosu este o functie special gandita de niste "prosti" ca sa protejeze motorul de "racerii" astia de ocazie. Si pentru ca azi mi-am facut o gramada de nervi in trafic cu aglomeratia asta si cutia manuala, maine o sa aleg un drum de aproximativ 50km intre Militari si Berceni tocmai ca sa ma bucur de relaxarea pe drumul cel mai lung spre casa.
    1 point
  7. La automata in cazul unei depasiri ai variante: 1.Ori o treci tu pe manual si bagi in treapta inferioara. 2.E desteapta automata,e suficient sa ii dai kickdown si stie ea ca e situatie "disperata" si schimba automat in treapta inferioara pt a avea turatie. 3.Poti sa o bagi tu in mod sport(doar tragi de schimbator spre tine) inainte sa intri in depasire si automat schimba in treapta inferioara si ai turatie,o pregatesti de depasire. Crde-ma sunt destept gandite cutiile automate,stiu face de toate,numai mancare nu,pt asta iti trebuie nevasta "manuala" .Toate dilemele ce le ai se vor lamuri cel mai simplu daca conduci automata.Iti zic ca merita.Mergi la orice reprezentanta din apropiere si cere sa testezi o masina cu cutie automata,principiul de functionare e cam acelasi la toate(PRNDMS).Dar sa nu fie Toyota Prius sau ceva hibride
    1 point
  8. Parerea mea e ca la seria 5 fiind o masina de clasa business,merita sa o iei cu cat mai multe dotari,iar cutia automata din pct meu de vedere e o dotare in plus,un moft pe care odata ce il ai nu iti mai trebuie fara .Si eu sunt in cautarea unui seria 5 dar E60 inca nu sunt decis ori 520d ori 530d,depinde ce o sa gasesc pe plac,cu dotari multe si intretinuta.Manuala merge mai bine pe masini mai mici,sportive gen Subaru,Toyota gt86 etc la care simti sportivitatea schimband manual vitezele.Si eu sunt pasionat de cutia manuala,si dupa BMW seria 5 daca o sa o duc la fel de bine financiar o sa imi iau poate o Toyota gt 86 pentru sportivitate,cu cutie manuala.Roaga pe vre-un coleg de prin orasul tau sa te duca o tura cu o masina cu automata si poate ti-o da si tie sa o condci macar intr-o parcare,cat de cat sa iti faci o idee Majoritatea spun doar avantajul pe care il ai in oras cu o automata.Dar automata te ajuta mult si la calatorii mai lungi,nu te oboseste,nu trebuie sa fii atent la schimbatul vitezei(chiar daca nu este solicitant,dar la drumuri lungi toate astea se aduna si te epuizezi).Dupa un drum de 300-400km ajuns acasa constati ca nu esti epuizat sau obosit cum ai ff daca ai conduce manuala.Asta a fost prima constatare a mea cand am condus automate la drum lung.
    1 point
  9. Si eu votez pt automata,comoditate maxima in oras si in rest.Iar la semafor e foarte simplu,apesi butonul P (parking)ca si cum ai pune-o la liber si ai trage frana de mana la o manuala, doar ca la automata apesi un simplu buton.Iar cand pornesti din loc tragi schimbatorul/joystick-ul in pozitia D (drive).Are si pozitia N (neutru)aici e la liber fara frana,P (parking) e liber + frana.Iti recomand sa conduci una inainte sa iei vreo decizie,sa nu iti iei manuala si mai tarziu cand o sa conduci o automata sa tanjesti si tu dupa automata
    1 point
  10. Pana nu conduci o masina automata paravrageala de aici e fara rost. Alege automata nu ai cum sa regreti, asa ca o parere.
    1 point
  11. Vanduta, se poate inchide. P.S. Intr-adevar, era doar un brat inferior cel care facea zgomot pe partea stanga.
    1 point
  12. Daca el zice ca masina este inregula punel pe el sa faca R.A.R-ul si ca platesti tu
    1 point
  13. numai sa fie ala defect...ma indoiesc...
    1 point
  14. Deci scaune. :hairy: Tre sa ajung sa le iau de la tapitat. Din pacate nu a mers artificiul cu folosirea materialului de pe o bancheta, era migala prea mare, iar lucrarea nu ar fi rezistat mult timp. S-au inlocuit doar lateralele scaunelor cu material nou (material auto, rezistent), iar in cazul scaunului soferului era dus si "miezul" spatarului, asa ca l-am inlocuit si pe ala cu material sehașcanou, pe pe un alt scaun similar. Legenda: galben - material nou albastru - material original (in pozele astea de calitate slaba nu se vad diferente intre cel nou de pe laterale si cel original de pe tetiere). verde - material sehașcanou In ceea ce priveste retul interiorului voi vrea o alta "coaja" de bord. Asta are urmele unui suport de telefon pe consola si vreau sa ramana "curat". Va trebui sa fac o lista a prinderilor si capitonajelor care nu au rezistat dezechiparii si sa le cumpar si pe acelea. Pe langa asta, vreau sa schimb manivela de actionare a trapei (am decis ca are farmecul ei si nu voi face retrofit la electric (nu vad valoarea in plus). Mai sunt de schimbat becurile de la iluminatul bordului. Rupsesem eu o plafoniera pentru care am obtinut un inlocuitor deja (cado) iar pe celelalte trebuie doar sa le curat. In restul interiorului sper sa nu mai fie nevoie de o alta investitie, in afara de curatare si noul head unit. Asta cu atat mai mult cu cat probabil la un moment dat voi vrea altul. Interiorul asta denumit la vremea aia "design edition" s-a pus doar pe 1.6 si 1.8. Pe langa asta, in decodorul de vin mie imi apare un alt interior, deci e clar retrofit. Problema e ca interiorul asta imi place mai mult decat acela si sunt usor in cumpana. Pe de o parte nu e a ei, pe de alta este echipare OEM si respecta perioada. Pana acum am: - mocheta sehas ca noo - volan reconditionat - plafon reconditionat - scaune recontitionate - inlocuit un sezut bancheta spate (avea o ciupitura, se schimba cu totul) Urmeaza: - curatare pentru intregul interior - revopsit ruloul de portbagaj (este o carcasa metalica, vopsita gri si in timp s-a zgariat - contine atat copertina pentru bagaje cat si plasa pentru animale de companie) - manivela trapa - headunit - "coaja" bord - becuri bord - prinderi + capitonaje.
    1 point
  15. Cand vorbim de sonorizare nu ne referim la BASS ci la calitatea sunetului pe ansamblu, mid range, inalte. "tun"-ul tau face galagie, nu sunet. Un pachet original BMW premium este mult mai de calitate (sunet).
    1 point
  16. Certificatul de radiere de la financiar se da in baza contactului de VC Nu are cum sa scoata certificatul fara sa aiba completat contractul de ambele parti
    1 point
  17. vara asta a cumparat un prieten bun un e90 din Buc si a facut prostia sa creada balivernele cu fiscalul si a luat masina fara fiscal. ca sa afle dupa vreo 3 sapt ca masina avea sechestru si era pe punctul de a ramane fara masina. abia pe la inceputul lui 2016 spera sa o poata inmatricula dupa o mare bataie de cap. asa ca nu crede orice tampenie si vezi sa fie vanzatorul in regula si nu pleca fara fisa de inmatriculare stampilata si/sau fara fiscal. intr-adevar poate sa difere procedeul institutiilor, insa nu cu mult. dar pe vorbe ca ti-l trimite dupa nu te baza. oricum eu ziceam pas daca auzeam propuneri de genu asta de la vanzator
    1 point
  18. Vanzatorul vrea sa spuna ca nu poate sa treaca masina la el la rol pentru ca nu are carte de identitate.De aceea te pune sa-i dai copie de pe carte.Sa o poata inregistra si apoi scoate de la primarie.Poti sa-l pui sa faca cartea de identitate si sa ti-o dea cu carte.Cartea mai costa 450 ron.
    1 point
  19. Am facut si eu schimbul de ulei cu noul ulei bmw si mi se pare ca noile bidoane sunt mai pline. E doar impresia mea?
    1 point
  20. X1 mai chel nu exista. Nu ai nici macar cotiera. KM sunt manariti cu siguranta, iar aia nu e 4x4 nici sa faci tumbe. Nu ai cum sa nu pui nici o optiune, dar sa pui xDrive. Eu zic sa te orientezi la banii aia pe un E90.
    1 point
  21. culoare argintie , no question )
    1 point
  22. Eu personal de 3 saptamani am facut un upgrade de la e46 320 d cutie manuala la e61 530d cutie automata si sunt super multumit de ea. Si ca sa nu te plictisesti ai optiunea sport sau si mai si poti sa o faci si manuala cea ce e super ok. Stau in franta si masina am cumparat-o din koln si pe autostrada am mers si auto si mod sport si manual. Acum depinde de fiecare dar eu unul consider ca e mult mai confortabil sa conduci una automata decat manuala.
    1 point
  23. Bmw este masina premium, vorbim de bmw ca e naspa, discutam de f-uri zgomotoase dar mergem cu alte tigai, nu inteleg de ce grebuie sa citesc de cate ori intru pe forum asa ceva.... bmw este o marca care se adreseaza unui anumit tip de clienti la fel cum renault altui grup... asa si? 1000 de argumente indoielnice printre care si strugurii acri, de unde ideea ca toti care aleg bmw sunt total neexperimentati?
    1 point
  24. Desigur, seara la mișcare, la salĂŁ, la pâine sau la fotbal mergi pe jos sau pe bicicletĂŁ, nu cu BMW cĂŁ strici imaginea!
    1 point
  25. Si tu vrei sa te cred ca de aia ti-ai pus gaz, ca sa poluezi mai putin? Sau ca motorul ala al tau aspirat inghite mai multa benzina decat poti tu sa cumperi. Asa da, intradevar, decat sa ai bmw si sa stai cu el in fata blocului, mai bine il pui pe gaz
    1 point
  26. "Eu iti platesc salariul" banuiesc ca nu prea intelegi prea mult. Traduc: contribui la salariile angajatilor prin factura, daca nu as fi client lor ca multi altii nu ar avea bani de salarii, corect? Ca am lamurit aspectul asta, da e o companie privata cu pretentii si in calitate de client am pretentii, ca sunt clientul lor. Ei au pretentii sa ceara de ex pe placute frane marca textar in ambalaj de bmw de 2x si ceva pretul decat la alt distribuitor de piese? Si da, cand intru intr o reprezentanta bmw, am pretentia sa mi se vb normal si decent, nu sa ma priveasca ala asa de de sus si sa ma vada asa mic... Asta ca vorbeam de pretentii.
    1 point
  27. Ce aveți? Omu vrea sa si ia f30 si sa mai rĂŁmânĂŁ si cu bani probabil..
    1 point
  28. Dupa aproape 3 ani cu masina mea.....aflu ca e lesinata :LMAO: :LMAO: si ca de fapt 0-100 km/h in jur de 5,8 sec sunt de neglijat.Naspa,ma gadesc si eu sa o schimb :flowers:
    1 point
  29. O comparatie intre M4 si 328xi nu e tocmai corecta...nu cred ca cineva care coboara dintr-un M4 poate fi impresionat de un 328 in alt aspect decat cel legat de confort. Cat despre Toyota Camry, nu stiu ce motor aveai pe ea, dar din ce am gasit , cel mai puternic a fost de ~160 cp, deci nu vad cum ar putea sa fie mai rapida ca 328-ul.
    1 point
  30. Cred ca ar trebui sa te intereseze cat de mult vei deranja tu pe colegii de trafic...
    1 point
  31. un disc fata de m3 e46 este 1200 de lei, unul de m3 csl e46 este 1300 de lei cele de m sunt perforate. un set de placute fata 600 lei da, piesele sunt mai scumpe dar sunt facute sa suporte un regim abuziv ceea ce inseamna ca la o folosire cotidiana timpul in care se uzeaza o piesa este mai lung decat la o masina normala. daca iei numai gropi se strica si un 335 si un m3. din 2007 si pana acum, m-ul pe care il am a primit: consumabile (ulei, filtre, bujii, placute, discuri, curele, cauciucuri) Reparatii: -bascula stg fata (doar pivotul era defect dar se schimba cu totul). -capete de bara stg+dr Atat. are 60.000 Si a mai primit din cand in cand apa, paie si bataie. Se adauga la costuri de exploatare si impozitul care este dublu si un pic fata de 335.
    1 point
  32. Un topic stricat in stilul BMWCLUB.RO . Cred ca asta este un motiv pentru care nu o sa mai existe intalnire BMWCLUB , vorbarie multa fapte putine. Masina arata foarte bine, se vede ca a fost intretinuta ca la carte.
    1 point
  33. Eu ma abtin, sunt nebun nu sunt nebun cu pretul cerut e fix problema mea si doar a mea, important este ca sunt nebun pe banii si pe bunurile mele, nu pe ale voastre. Ce pot sa zic este ca anumiti "oameni" de pe aici sunt recunoscuti pentru carcoteli si scris mult si degeaba pe burta goala. Pace si bere la cutie pentru toata lumea. Puteti sa va mutati pe alt thread pentru discutii de genu.
    1 point
  34. Cand faci 10K in 2 saptamai , cumperi un filtru de particule ,nu faci revizia in service-uri obscure mergi in reprezentanta , nu te vaiti tot timpul de consum si cumperi anvelope second . Cand ai cumparat masina asta ai facut un pomelnic JENANT in aria Cumparari. Sau atunci nu erai peregatit financiar ? Nu m-am putut abtine , nu te supara !!
    1 point
  35. Ca un punct de plecare pentru orice discutie legata de masina ai putea totusi pune un pret aici, altfel cam suna a anunturile puse in geamurile masinilor, de genul " Vand [Masina X], an [ABCD], pret convenabil, pentru mai multe detalii sunati la [...]". Acum sa inceapa sa ploua cu minusuri.
    1 point
  36. Si cand e agitatie si merge bine nu ne mai dam interesul? Stii cum se spume 1000 de lucruri bune si unul prost e destul sa strice imaginea. @lym eu am renuntat la review pozitiv si main ales negativ..e degeaba
    1 point
  37. cel mult poti sa mai incerci un tel . :)Realizezi ca e un service , e ceva agitatie .
    1 point
  38. Din cauza ca in afara banda 1 e rupta de camioane, iar prin oras risti sa iasa cineva din parcare cu spatele si sa te loveasca.
    1 point
  39. Inseamna ca bmw a facut 335d special pentru femei. Interesant Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. Din câte am citit f10 are patru variante de sonorizare. Cea standar cu 6 boxe care nu cred ca face mare lucru, sunetul standard de BMW care e cam varza. Apoi avem cele doua variante de hifi care se vad cel mai bine aici: http://www.bmw-sg.com/forums/attachments/elebest-pte-ltd/49352d1365683627-bmw-original-sound-system-wiring-diagram-amph-ampt.jpgPlus sonorizarea b&o care e destul de rara. Din ce am mai vĂŁzut retrofit de hifi speakers, adicĂŁ prima varianta dupa sonorizarea standard e plug and play si exista si diy. Din proprie experiența pot sa iti spun ca sunt foarte mulțumit de optiunea HiFi System Professional DSP (S677A).
    1 point
  41. Pentru ca sunt prea fortate sa ajunga la 163, astea de 136 si 150 de ce nu mananca ulei?
    1 point
  42. Nu are nici un rost sa ne atacam degeaba. Amandoi spunem acelasi lucru, dar in moduri diferite. Personal, eu nu as elimina masina din cauza pretului. Dar 90% dintre cumparatori asta fac.
    1 point
  43. 10500+1600 taxa=12100. Asta e singurul motiv.
    1 point
  44. )) poti sa ceri si 20k conteaza daca da cineva banii astia....
    1 point
  45. Pe bune ?! Mai e cineva in tara asta care crede ca un diesel din 2005 are 160k KM ?
    0 points
  46. Totusi X1 costa 10700 euro.Fiecare lucru are pretul lui.Verifica masina si daca este OK cumparo.
    0 points
  47. ma ce de comentarii,nu iau eu masina o ia o prietena,sa zicem ca nu tine foarte mult la dotari.in ce ma priveste pe mine mai sus de E46 nu cred ca o sa urc,nu prea pot spune ca ma omor dupa modelele noi.altfel nici eu nu am pretentii mari de la masina.AC si motor pe benzina cu 6 cilindri sa fie ce pica suplimentar e bonus .
    0 points
  48. 4x4 si km putini (daca se dovedesc reali). Teoretic, cel putin, nu o sa aibe cine stie ce probleme cu ea. Conteaza mai mult sa ai incredere intr-o masina ca te duce in siguranta si fara sa ramai in drum, decat sa fie "full" .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.