Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/04/15 in all areas
-
Primul proprietar sunt eu. Ala a fost un intermediar ca a adus-o si atat. Eu am alergat la RAR sa-i fac carte si asa mai departe. Doar eu sunt pe cartea aia. Nu exista alt proprietar in Romania la masina asta. Nu poti numi proprietar unu care a adus o masina ca sa castige un ban la ea. Eu incetez sa mai dau explicatii aici. De ce imi era frica de aia n-am scapat. A ajuns topicul meu de vanzare un loc de dat cu parerea, unde lumea ma invata cine e proprietar la masina mea, cati km are masina reali si asa mai departe. Pe alte forumuri genul asta de comportament mai ales la sectiunea bursa nu este tolerat, daca aici este imi pare rau dar va spun la revedere. Eu nu stau sa dau explicatii la toti care n-au ce face acasa si umbla pe forumuri sa invete pe altii cum sa-si vanda propriul lucru. Daca exista cineva interesat sa cumpere va stau la dispozitie la nr. de tel. din anunt, aici eu nu mai scriu, considerati-ma out!5 points
-
Eu nu iau pe nimeni de prost dar tu de ce ma iei de hot? De unde stii tu ca eu nu spun la toata lumea care e interesata care sunt km adevarati? Uite o captura la o discutie: http://s12.postimg.org/4zgpkps49/Capture.jpg Nu o sa pun in anunt km reali pentru ca in bord masina arata numarul ala de km. Oricine este cu adevarat interesat sa cumpere deja stie sau va sti care este adevarul, le dau pana si link catre topicul masinii. Asa ca va rog incetati cu rautatile ca nu v-ati gasit omul. Daca sunteti la vanatoare de samsari vanati-l p-ala care mi-a vandut-o mie si a modificat km nu pe mine!5 points
-
Eu nu te acuz, ti am citit topic-ul de prezentare al masinii si sincer sunt impresionat de cate modificari i-ai adus in 8 luni. Ai bagat multi bani in ea si arata foarte bine. Ce nu imi place, si este un forum si imi permit sa o spun, este faza cu km si nu esti tu primul proprietar in Ro, primul proprietar a fost un samsar care a adus o masina lovita (usor?) din Germania, a reparat-o, i-a dat kilometrajul inapoi, apoi ti-a vandut-o tie, dupa care tu i-ai facu o verificare la sange (dupa cum spui tu).2 points
-
Are dreptate cdanutzx ... automata isi face treaba ...cu o mana poti face altceva :-p2 points
-
a ajuns si masinuta, am facut si o verificare la bmw. poate fi vazuta incepand de sambata, cand vom avea si poze. din ce am aflat istoricul este urmatorul: 25514km 27 iul 2012 52639km 3 apr 2013 77593km 28 oct 2013 104289km 23 sep 2014 132351km 23 iul 2015 si am aflat ca are si turbina mica schimbata, si de asemeni ca nu are accident, iar km sunt evident cei care ii vedeti o sa pun o poza si la verificarea facuta la bmw( chestii minore oricum )2 points
-
Daca stii foarte clar ca realul kilometraj al masinii este peste 220k, de ce nu specifici asta in anunt? De ce lasi minciuna pe fata? Colegii de mai sus au dreptate.2 points
-
Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.1 point
-
Am un seria 3 manuala si vreau sa fac un upgrade la Seria 5 din 2012 in sus. Problema e ca nu stiu ce sa fac, sa imi iau cutie manuala sau automata, voi ce spuneti? Care sunt facilitatile de a avea o cutie automata si care sunt dezavantajele ei. Nu am condus niciodata vreo masina automata si mi se pare ciudat, tocmai de aceea as vrea sa aud mai multe pareri. De ce am vrut manuala? Imi place sa simt eu masina, sa schimb cand vreau eu, imi place sa schimb peste 3000 de ture, ceea ce stiu ca doar in modul Sport ar schimba masina peste 2500, cred. Daca ma insel, as vrea sa ma contraziceti. Din ce am auzit, cand o bagi in modul manual, defapt nu e manuala 100%, ci daca simte ea ca ar trebui sa fi intr-o alta viteza, iti schimba si nu te lasa sa faci downshifting sau chestii de genul, gresesc cumva? Multumesc, as vrea sa aud niste pareri, va rog.1 point
-
Buna alegere .Sa ne zici ce parere ti-a i facut despre automata dupa test drive Atentie la piciorul stang,sa nu cauti din instinct ambreajul si sa apesi frana pentru ca o vei apasa la maxim si te arunca in parbriz :sweat: (iti zic din patite )1 point
-
Am inteles... Am facut o programare la un test drive pe un Seria 5 automat, sa vad cum e... Mersi fain ca m-ati lamurit!! P.S. - Aveam dubii inclusiv in a alege intre seria 5 2012 si seria 3 2012... si am ales seria 5 pana la urma.1 point
-
1 point
-
Eu nu va inteleg 'ura' asta. Daca nu era corect, omul putea sa spuna in topicul de prezentare ca a cumparat masina personal din Germania, ca a verificat-o si e in stare perfecta, iar kilometrii sunt reali. Si nu mai facea nimeni scandal caci nu stia nimeni nimic.1 point
-
Cum am mai spus,cutia e foarte desteapta,si nu te lasa sa te faci de rusine in depasiri.Daca conduci lejer,nu ai probleme absolut deloc in depasiri,chiar in D(Drive),daca vrei sa o faci pe nebunul,aduci o treci in S(Sport) si atunci depasesti la limita fara nici o emotie.De cand am masina,peste 1 an,am depasit in modul Sport,de vreo 3 ori,cand era graba foarte mare,coloana de masini,depasiri de 3-4 in acelasi timp,trafic contrasens foarte aglomerat etc.Cu E90 manual am fost Galati-Viena si am ajuns cam obosit.Cu F10 automat,am facut Galati-Budapesta si a fost altceva,mult mai confortabil,as mai fi mers cateva sute de km .Sincer nu stiu ce cauta inca cutia manuala,pe F10 inca1 point
-
1 point
-
Bine spus Gabi;).Daca vrei confort iti iei automata iar daca vrei sportivitate doar pt a schimba pe rosu atunci iti iei Subaru sau Ferarri .Si mie mi se pare normal sa schimbe singura cand simte ca vrei sa crapi cutia de viteze1 point
-
Pai are si topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/170050-vand-2005-bmw-seria-1-m-sport-120d/page__pid__2311240#entry23112401 point
-
Am inmatriculat masina adusa pe platforma acum 3 luni si am procedat astfel: - C-V intre proprietarul din De si mine; -pe baza C-V si a briefului mare tradus, inscriere pe rol la taxe si impozite; -planificare RAR pentru certificat autenticitate si CIV; -la biroul circulatie declaratie pe proprie raspundere, olografic, ca masina a fost adusa pe platforma. In cazul in care vanzatorul a scos numere rosii, obligatoriu fiscal concomitent cu stampila pe fisa de inmatriculare. Refuza sa dea fiscal, cauti alta masina. Bafta!1 point
-
@Dan-2.0tdi 4 motion 2004 chiar 107.XXX zice bordul.Masina luata de noua de la Porsche .mai sunt si scapari din astea.acum ca daca ar fi sa se vanda nu crede nimeni ca are km aia e alta discutie 2.5-ul din dotare la fel are 120.000 km si e 2001.identic ca mai sus daca vreau sa il dau . PS:ursul are 29X.XXX km ce-i drept din 90 pana acum sunt oarecum plauzibili. @Boner - cel mai ok ar fi sa pui km reali inapoi pe bord( la "baieti")sau sa specifici nr real de km in anunt.1 point
-
1 point
-
eu am avut o problema la filtru de particule, dupa am mers la cineva, care numai cu asta se ocupa si cu turbine(in gherla)... Din natura meseriei care o prestez momentan, ii cunosc pe toti de care s-a vorbit in topicul acesta, dar nu pot sa recomand pe nimeni, i am laudat si pe cei de la LKM, si m-au ars pe mine...1 point
-
Totuși, de ce ai vrea sĂŁ iei un exemplar atât de chel? Mai avea puțin și lipseau și oglinzile electrice...1 point
-
Parca a mai fost discutia pe aici, nu sunt singurul care am primit bara M si far xenon pe masina non M, non xenon (e90) la 2 firme de asigurari diferite. RCA-ul vinovatului, nu casco ca sa ne intelegem.1 point
-
Buna seara tuturor, Profitand de acest weekend prelungit mi-am alocat niscai timp pt a studia ceea ce imi doream de ceva vreme in ceea ce priveste coding & navigation updates Dupa ce m-am documentat pe bimmerpost si mi-am format o idee de ansamblu, am instalat E-Sys 3.24 (inclusiv ESysLauncher), PSdZData 56.1 si am purces la drum. Lista de codari ce se pot implementa e destul de lunga, unele sunt destul de practice aducand valoare in utilizarea de zi cu zi si ma refer la activarea proiectoarelor ca si welcome lights, modificarea numarului de blink-uri a semnalizarii, aprinderea luminilor din manerul usilor in reverse, afisarea temperatura din pneuri. Sunt si codari ce pot aduce un plus dpdv estetic, schimbare logo in KOMBI display, animatie de start a NBT sau modificare culori sport gauges, insa moda e intotdeauna trecatoare si in consecinta nu prea sunt de interes pt mine. http://i.imgur.com/zEQUuzb.jpg?2 Foarte mult am apreciat posibilitatea de a genera FSC code pt update-ul navigatiei :sorcerer: Europe NEXT 2016-1 Procesul de update consuma destul de mult timp, cred ca a durat in jur de o ora, si din ce am observat daca nu se face cu motorul pornit se mai si opreste (probabil la mijloc e un timeout al HU NBT) insa stie sa fac resume. http://i.imgur.com/qMXSaj8.jpg?1 http://i.imgur.com/e8keOqo.jpg?1 La multi ani Romania!!!1 point
-
Eu am luat numere rosii doar cu factura de la COTW( trimisa pa mail) si CMR-ul de la transportator.1 point
-
1 point
-
prea riscanta pt Ro ) , mai ales schema cu parcarea din cheie .1 point
-
E ajunsa de mai mult timp masina in tara , vezi clipul lui Buhnici e postat de cateva zile bune .1 point
-
@InSide: ma tenteaza alte optiuni, volanul M e deja la locul lui din primul moment de viata al masinii http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg Whish list-ul meu pt moment este rear view camera si lane departure warning.1 point
-
Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg1 point
-
Fara a intra in polemici si doar pt a crea discutii constructive incerc sa raspund punctual @Raul_bog: da intradevar BMW e peste Honda din multe puncte de vedere, finisare, feeling, driving, etc. Dupa prima saptamana de condus chiar am remarcat impreuna cu sotia ca s-a ridicat stacheta si la urmatorul replacement va fi dificila alegerea a altceva Ca multi dintre noi, am condus si alte masini anterior, si memoria imi aduce pe retina timpurile cand un Renault Megane era de "vis" ... dar vremea trece pretentiile se diversifica, nevoile implicit capata si alte valente etc etc si ajungem sa ne dorim si acel ceva ce probabil nu era "abordabil" la inceputuri si nu ma refer neaparat doar dpdv financiar. @Ionut_marius: nu stiu ce sa zic despre fiabilitatea motoarelor actuale de la Honda insa de cele vechi pot vorbi in cunostinta de cauza din propia experienta. Am condus 200k km 2,2 dieselul de la Honda, timp in care eu am fost multumit si consider ca a fost fiabil, cat si cum ar insemna sa comparam, cert este ca dpdv al meu atata timp cat a mers din prima pana in ultima zi fara sa imi creze probleme pot conchide ca a fost foarte fiabil. Downsizing e o strategie folosita de mai toti producatorii auto in ziua de azi, marea majoritate a taiat din volumul agregatelor cu un scop cat se poate de clar - eficientizarea mai multor parametri in speta consum si implicit poluare. Unora le-a iesit mai bine altora inca nu, insa e cert ca directia e una singura @Mihai vigariu: perceptia asupra calitatii difera de la individ la individ insa impresia mea era legata si fata de modelul anterior al Mazda unde mie nu imi placuse combinatia de materiale si am observat un improvment serios ce a fost aplicat modelului cu facelift. Comparat cu Honda Accord model 2007 ce l-am avut as zice ca actula Mazda 6 e peste la interior, insa e ocomparatie inegala, vorbim de lucuri ce nu au acelasi numitor de timp. @dorubimotoru: ai presupus corect: La Cetate - Port Cultural1 point
-
Inca un rând de poze (observ ca exista limitĂŁri in ceea ce privește nr de poze ce pot fi publicate intr-un post) http://i.imgur.com/y5dfU2W.jpg http://i.imgur.com/BdiQ3Ry.jpg http://i.imgur.com/6yjgmmi.jpg http://i.imgur.com/OvxFUGD.jpg http://i.imgur.com/jB5Usqy.jpg http://i.imgur.com/RJP4GnS.jpg1 point
-
Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg1 point
-
ofer seria pentru verificare . in decembrie 2014 ultima intrare in D are 166, 167mii , nu vorbi daca nu esti in cunostiinta de cauza . ms1 point
-
am sa o zic eu , farurile nu-mi plac , se vede rau ca sunt aftermarket ,in rest e frumusica , mai ales jantele1 point
-
In lucru Nu stiu cat se poate vedea in poza dar angel eyes urile sunt extrem de puternice! Win! http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/2baefa1a43ec62d178b2c4a63e7bc1d1.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Filtrul de motorina e cel mai putin periculos dintre toate filtrele. Din proprie experienta iti spun ca pana se infunda trec multe schimburi de ulei. Iar cand se infunda, e simplu: brusc nu mai trage. Niciun alt pericol nu te paste.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
si dotarile din fabrica: Type Value VIN WBAVC31020PS25148 Type code VC31 Type 320D OL (EUR) E series E90 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drive HECK Transmission MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2005-06-14 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S200A DIESELPARTIKELFILTER Diesel particle filter S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S2BFA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 154 BMW alloy wheel, double spoke 154 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Green windscreen, green shade band S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S418A GEPAECKRAUMPAKET Luggage compartment package S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system Code Description (interface) Description (EPC) S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S601A TV-FUNKTION TV function S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Telematics preparation S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Preparation, Teleservice Code Description (interface) Description (EPC) S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business P735A BASICPACKAGE Basic Package L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Code Description (interface) Description (EPC) S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German1 point
-
Din vest vin motoarele cu probleme, ca ei le tin cativa ani in revizii de 30.000 apoi isi bat esticii capul cu ele.1 point
-
Am mers in weekend si cu leonul sotiei si parca e sculptata in marmura maneta de schimbat vitezele. Nu vibraza nici la ralanty, nici la accelerari bruste. Orice faci cu masina STA NEMISCATA.Si nu ca oscileaza 1mm in loc de 3mm - nu oscileaza deloc. Am zis sa nu ma bag in vorba pana nu sunt atent la acest aspect. In general nu retii un lucru care nu te deranjeaza asa ca am asteptat sa verific obiectiv.1 point
-
Asa o fi la masinile premium. la alea mai ieftine nu trepideaza <_< . Eu am avut 3 masini VAG, toate diesel si la nici una nu facea schimbatorul asa. Eu ma gandeam sa schimb tampoanele la cutie sau motor dar daca si dupa ce le schimb face la fel, mai bine ma las pagubas din start. Confirm ca este mai putin deranjant.1 point
-
Suntem o echipa de specialiĂâ˘ti ce activam in domeniul electic/electronic si soft pentru o gama mare de autoturisme BMW folosind cele performante echipamente si scule/accesorii, cu experienĂâşĂŁ de minim 10 ani! Garantie minim 6 luni si asistenta la instalare!! Reparatii audio M-Ask /Logic 7 sau resoftare/update soft IDrive CCC 2003-2008 CIC 2008-2012 NBA 2012 Update GPS Reparatii ECU, PDC,Confort(FRM 1,2,3),precum si alte calculatoare! Tester profesional: codari,diagnosticari,imperecere unitati,update soft! Pretul variaza in functie de aparat si reparatie! Contactati-ne pentru o oferta! Pentru reparaĂâşie este nevoie doar de unitatea de reparat nu de autoturism! Amplificator Bmw Logic 7 sau M- ASK Defecte: Nu citeste cd,dvd sau blocat Nu are sunet sau distorsioneaza NavigaĂâşia nu porneste sau se blocheaza Difuzoare care nu se aud. Precum si alte amplificatoare audio OEM(Bose, Harman, JBL) sau aftermarket(Kenwood, Alpine,Blaupunkt,etc) care nu se aud, nu pornesc,ĂŽntrerupe/distorsioneazĂŁ,intra in protecĂâşie, etc... Nr telefon (0766) 707 942 Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Sa umplut si clubul asta de o gramada de impresari, plus ca a basculat Dumnezeu o remorca de specialisti in achizitia de masini cu km reali.0 points
-
Iti pun si eu o intrebare, daca tot iti permiti sa il iei la 11 metri pe un coleg care si-a permis sa iti atraga atentia in legatura cu km, ca faci cu cei ce nu au cont pe forum si vad anuntul de pe olx, le spui ca masina are in jur de 250.000 km sau o lasi pe aia cu 164.000? Nu ne lua pe toti de prosti.0 points
-
Am glumit, oricum nu mai vreau s-o vand.O si scot acuma de la vanzare.Nu mai gasesc asa ceva niciodata la 15.000 de euro0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00