Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/08/15 in all areas
-
6 points
-
Pe cat este de normal ca tu sa ceri cat vrei tu pe ele, pe atat este de normal ca si noi sa spunem ca vrei un pret aberant. E simplu. Asa e in comert.4 points
-
El ne arata o masina cu 80k km si tu ii arati una cu kilometrajul triplu. L.E. ...si diferenta de dotari: servotronic, combox, xenon adaptiv, scaune sport incalzite, comfort access - de exemplu.4 points
-
3 points
-
La balans probabil se referea si el cand zicea ca e mai usor cu manuala. Si da, de cele mai multe ori ai nevoie de balans ca sa iesi din zapada. Pentru ca se formeaza repede sant sub roata. La faza cu plecatul din treapta a doua e irelevant, pentru ca poti sa faci asta si cu cea manuala.3 points
-
Bravo Bro !!! Sa ai parte de bani si clientul de masina cat mai Multi KM.2 points
-
Deci pânĂŁ și Mache era sĂŁ-și ia un e90 cu uree... Ce-i așa greu de crezut ?2 points
-
automata e buna ca co mana poti invata sa scri corect romaneste in timp ce konduci2 points
-
Cost reduction si redesign to cost! De aia. E regula generala prin toate multinationalele. Toti vor sa castige tot mai mult, toti managerii au targeturi de reduceri de pret. Pe de alta parte, toti vor lucruri cat mai ieftine, companiile trebuie sa se conformeze altfel dispar de pe piata. Piata e plina de alternative ieftine din china si cam greu o companie ce produce un bun in Europa sau state sa fie capabila a concura cu o alta de garaj din China. Pe de alta parte patronii vor sa castige si ei tot mai mult, sa aibe profit tot mai mare. Mai departe concluzia o trage fiecare.2 points
-
in alta ordine de idei pentru colegii cu M54 de citit http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732 pana acum am bifat: 1. Valve cover gasket leak. inlocuita 3. Vanos oil line schimbat o garnitura in continuare am ceva urme acolo dar ca si cantitate nesemnificativ - o tin sub observatie 5.Power steering hoses at the reservior with cap o-ring - to be done 2. Water pump - schimbata2 points
-
Nota 10+++ pt Florin din Brasov(Vulcan)....super meserias omul si foarte de treaba. Azi mi-a schimbat si mie simeringurile la supape, kit distributie + o gramada de garnituri, verificat + completat antigelul, reglat faruri...etc...si pe deasupra muzica///care o asculta in garaj e de cea mai mare calitate2 points
-
2 points
-
Nu s-au inmultit deloc, s-a mai discutat pe tema asta in alte parti, unele Dyno-uri au factorul de coectie influentat putin sa indice mai mult ca tuner-ul respectiv sa demonstreze ca el scoate mai multi cai decat altii2 points
-
Nu, nu la J m-am referit ci la ET. Nu ai cum sa pui 255 cu ET13 pe E46 decat daca tai aripile Maxim am vazut pus 235 cu ET13 dar aripile trase la maxim, roluite, clema de la bara scoasa, camber negativ si tot freca. Nu ai nici o sansa sa pui 255 cu ET13 sub aripi stock. PS: La M3 ai stoc 255 pe ET26 pe spate dar si aripi mult mai evazate.2 points
-
Am decis sa renunt la Q7, l-am pus pe Autovit si astazi am cumparat un F13 640xd pe care il voi ridica de la dealerul BMW din Frankfurt vineri, de ziua mea. :frantics: Masina are toate optiunile pe care mi le-am dorit mai putin 2: - pachetul M - scaunele fata climatizate Masina are prima inmatriculare in 05/2012, pachet de garantie extinsa si BSI de 5 ani, istoric service complet, BMW Premium Selection si 85.800 km. Urmeaza primele retrofit-uri: 1. clusterul 6WB 2. volanul F1x M LCI (cel cu airbag rotund) 3. NBT 4. M Pachet Primele 2 sunt deja comandate. Lista de optiuni si ceva poze din showroom-ul dealerului. Modellbezeichnung: 640d xDrive Ausführung: Europa Typschlüssel: YM31 E-Code: F13 Karosserie: Coupé Lenkung: links Türen: 2 Motor: N57D30T1 - 3,00l (230kW) Antrieb: Allrad Getriebe: automatisch Außenfarbe: Rubinschwarz Metallic (X03) Innenraum: Excl.leder Nappa Erw./zimtbraun (NAEZ) Produktionsdatum: 12.04.2012 Werk: Dingolfing Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0X03 Rubinschwarz metallic Sonderlackierung "rubinschwarz-metallic", wie Schl. Nr. X03. S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2TBA Sport automatic transmission S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2FBA BMW LM Rad V-Speiche 366 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S3AGA Reversing camera S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4KSA Kontraststeppung S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO http://s3.postimg.org/f1u2e2xqn/image.png http://s3.postimg.org/e0ttoygr3/image.png http://s3.postimg.org/47cmc5emn/image.png http://s3.postimg.org/ooxknsqq7/image.png http://s3.postimg.org/5p2o1g8r3/image.png http://s3.postimg.org/w66s30g9b/image.png http://s3.postimg.org/rzlxnognj/image.png http://s3.postimg.org/4o2fcbrrj/image.png1 point
-
schimbare volan dreapta pe stinga...si invers... asiguram necesarul de piese. totul absolut functional, fara erori. costul final piese si manopera 800~1000 euro in functie de modelul de masina , timp de executie o saptamina... 0765378223... http://casetedirecti...ransaction.com/1 point
-
De vanzare 318i cu m-tech 2 de fabrica: bara fata/ spate/ praguri M, eleron M, jante M 17 225 fata cu 245 spate, shadow line ext, M sport suspension, M footrest, volan cu comenzi M, scaune sport alcantara incalzite, schimbator M, plafon negru M, ornamente praguri M, cd player, trimuri black cube, DSC III, senzori parcare spate, km 220.000. Taxa platita si nerecuperata. Jante iarna 16. Pret 5200 cu ambele perechi de jante.1 point
-
Nu te incadrezi cu banii.Pana in 25 k 4.0d nu exista nici o masina.1 point
-
Am vorbit cu cel care are e91 albastru la vanzare .A zis ca o lasa la 12500 euro.Din punctul meu de vedere face banii.1 point
-
ai lucrat cumva la vre-o fabrica ce produce asa ceva ca sa stii ca dezinformez ? ...poate esti/ai fost coleg cu mine si nu stiu de tine. Repet, furnizorii de turbo nu vand componente de turbo. (punct) E vrajeala ieftina ca le-au luat de nu stiu unde noi pentru tine.1 point
-
1 point
-
placutele scartaie de la montaj prost in majoritatea cazurilor. o sa te duci de 100 de ori acolo si tot la fel o sa faca.. schimba locatia ca sunt reprezentante bmw garla..1 point
-
1 point
-
Schimba si furtunele, daca tot umbli pe acolo. Mustea si la fostul meu E46, schimbat furtun + coliere si nu am mai avut probleme.1 point
-
este de la baterie,eu am fost cu ea la tester si ia dat acolo ca as fi schimbat bateria si imediat a pornit si dezaburirea,cica calculatorul vede ca bateria nu mai are amperajul care trebuie si taie din consumatori.inca am bateria veche pe masina pe care la cateva saptamani o pun pe redresor,si de atunci nu am mai avut probleme,la mine este problema ca fac doar 4 km pe zi cu masina si nu are timp sa se incarce.oricum astept inghetul sa o vad ce face,cum da semne ca nu mai poate am si luat alta.1 point
-
1 point
-
Autovit. Cea mai ieftina pe care o gasesti, daca vrei neaparat dinamometrica. Cuplul maxim pentru roti e de obicei ~120Nm. http://www.sculeserviceauto.ro/eshop/index.php?productID=6281 Dar din ce povestesti mai sus, opreste-te la prima vulcanizare. E mai sigur pentru tine si pentru cei din jur .1 point
-
In acelasi timp BMW spune ca trebuie sa dai jos si chiulasa1 point
-
Da, pot sa argumentez. Daca te documentezi un pic (chiar si pe google) o sa vezi ca Bmw spune clar ca inlocuirea distributiei se face cu motorul dat jos pe banc. Deci ca sa faci treaba ca la carte se da motorul jos. Nu stiu daca ai stat sub elevator la o masina cu motorul asta, ca daca ai fi stat nu m-ai fi intrebat de ce, nu e locul necesar pentru a da capacele jos, pentru a cala axele si pompa de inalte, pentru a schimba piesele nexesare si pentru a etansa totul la loc, cu motorul pe masina pur si simplu nu se pot face aceste operatiuni profesional si ca la carte. Numai bine!!1 point
-
Vis-a-vis de ruperea lanturilor de distributie la N47, nu cred ca e o regula generala, eu am un X3 E83 2.0d 2009 cu motor N47 177cp,are 240000km si nu a inceput sa zornaie ce-i drept am inteles ca a fost un lot de lanturi de distributie pe motoarele N47 cu 184 cp care au avut probleme1 point
-
hai ca te ajut eu cu pozele Stefy ... bafta la vanzare http://s12.postimg.org/8tcvwdlkt/84171218_1_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bucur.jpg http://s12.postimg.org/o61845a4d/84171218_2_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_fotog.jpg http://s12.postimg.org/48qphg1vh/84171218_3_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bmw.jpg http://s12.postimg.org/oua2n38u5/84171218_4_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_auto.jpg http://s12.postimg.org/527wnsxa5/84171218_5_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bucur.jpg http://s12.postimg.org/d17o54n0d/84171218_6_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg http://s12.postimg.org/5it4a8l19/84171218_7_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg http://s12.postimg.org/42hls3i4d/84171218_8_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg1 point
-
Primul proprietar sunt eu. Ala a fost un intermediar ca a adus-o si atat. Eu am alergat la RAR sa-i fac carte si asa mai departe. Doar eu sunt pe cartea aia. Nu exista alt proprietar in Romania la masina asta. Nu poti numi proprietar unu care a adus o masina ca sa castige un ban la ea. Eu incetez sa mai dau explicatii aici. De ce imi era frica de aia n-am scapat. A ajuns topicul meu de vanzare un loc de dat cu parerea, unde lumea ma invata cine e proprietar la masina mea, cati km are masina reali si asa mai departe. Pe alte forumuri genul asta de comportament mai ales la sectiunea bursa nu este tolerat, daca aici este imi pare rau dar va spun la revedere. Eu nu stau sa dau explicatii la toti care n-au ce face acasa si umbla pe forumuri sa invete pe altii cum sa-si vanda propriul lucru. Daca exista cineva interesat sa cumpere va stau la dispozitie la nr. de tel. din anunt, aici eu nu mai scriu, considerati-ma out!1 point
-
Sa umplut si clubul asta de o gramada de impresari, plus ca a basculat Dumnezeu o remorca de specialisti in achizitia de masini cu km reali.1 point
-
a ajuns si masinuta, am facut si o verificare la bmw. poate fi vazuta incepand de sambata, cand vom avea si poze. din ce am aflat istoricul este urmatorul: 25514km 27 iul 2012 52639km 3 apr 2013 77593km 28 oct 2013 104289km 23 sep 2014 132351km 23 iul 2015 si am aflat ca are si turbina mica schimbata, si de asemeni ca nu are accident, iar km sunt evident cei care ii vedeti o sa pun o poza si la verificarea facuta la bmw( chestii minore oricum )1 point
-
Daca stii foarte clar ca realul kilometraj al masinii este peste 220k, de ce nu specifici asta in anunt? De ce lasi minciuna pe fata? Colegii de mai sus au dreptate.1 point
-
Deci scaune. :hairy: Tre sa ajung sa le iau de la tapitat. Din pacate nu a mers artificiul cu folosirea materialului de pe o bancheta, era migala prea mare, iar lucrarea nu ar fi rezistat mult timp. S-au inlocuit doar lateralele scaunelor cu material nou (material auto, rezistent), iar in cazul scaunului soferului era dus si "miezul" spatarului, asa ca l-am inlocuit si pe ala cu material sehașcanou, pe pe un alt scaun similar. Legenda: galben - material nou albastru - material original (in pozele astea de calitate slaba nu se vad diferente intre cel nou de pe laterale si cel original de pe tetiere). verde - material sehașcanou In ceea ce priveste retul interiorului voi vrea o alta "coaja" de bord. Asta are urmele unui suport de telefon pe consola si vreau sa ramana "curat". Va trebui sa fac o lista a prinderilor si capitonajelor care nu au rezistat dezechiparii si sa le cumpar si pe acelea. Pe langa asta, vreau sa schimb manivela de actionare a trapei (am decis ca are farmecul ei si nu voi face retrofit la electric (nu vad valoarea in plus). Mai sunt de schimbat becurile de la iluminatul bordului. Rupsesem eu o plafoniera pentru care am obtinut un inlocuitor deja (cado) iar pe celelalte trebuie doar sa le curat. In restul interiorului sper sa nu mai fie nevoie de o alta investitie, in afara de curatare si noul head unit. Asta cu atat mai mult cu cat probabil la un moment dat voi vrea altul. Interiorul asta denumit la vremea aia "design edition" s-a pus doar pe 1.6 si 1.8. Pe langa asta, in decodorul de vin mie imi apare un alt interior, deci e clar retrofit. Problema e ca interiorul asta imi place mai mult decat acela si sunt usor in cumpana. Pe de o parte nu e a ei, pe de alta este echipare OEM si respecta perioada. Pana acum am: - mocheta sehas ca noo - volan reconditionat - plafon reconditionat - scaune recontitionate - inlocuit un sezut bancheta spate (avea o ciupitura, se schimba cu totul) Urmeaza: - curatare pentru intregul interior - revopsit ruloul de portbagaj (este o carcasa metalica, vopsita gri si in timp s-a zgariat - contine atat copertina pentru bagaje cat si plasa pentru animale de companie) - manivela trapa - headunit - "coaja" bord - becuri bord - prinderi + capitonaje.1 point
-
Am mai bifat un retrofit: CIC http://s1.postimg.org/f8bmw5hmj/image.jpg http://s1.postimg.org/wa92bzlvf/image.jpg http://s1.postimg.org/4k7vxb7nf/image.jpg http://s1.postimg.org/5l84mfomz/image.jpg http://s1.postimg.org/xiscjvofv/image.jpg http://s1.postimg.org/4ufegnm9n/image.jpg http://s1.postimg.org/3plcb9zsr/image.jpg1 point
-
1 point
-
Nu este nici o problema. E doar o avertizare ca temperatura de afara este scazuta, si exista pericol de inghet. Stai linistit :console:1 point
-
Daca ajungi la oradea... sigur iesi de acolo cu 330-340 de cai pe dyno ) Eu nu l as numi chiar norisor !1 point
-
Mi-am facut un cadou neplanuit , anume un set de faruri cu tot cu sistemul de Aim Control, care apropos este pneumatic sau hidraulic (nu prea se pune internetul de acord). In fine, ideea e ca "robinetul" din bord este o pompa din care pleaca furtune catre un piston care actioneaza fiecare far. Daca am smuls un furtunas din ala e pa tot sistemul, cica trebuie altul cu totul. Din ce mi-am dat seama, farurile de pe urs au fost schimbate, sau cel putin le-au fost inlaturate pistonasele. Desi avea sistemul din fabrica, au mai ramas doar "robinetul" din bord si furtunele retezate langa far, dupa cum bine observase colegul pishky in urma cu un an. Farurile au sticlele in stare foarte buna (boala lor este o matuire a sticlei de faza lunga pe interior), dar au cateva prinderi rupte. Sunt dintr-un plastic care se imbatraneste ca laptele. Noroc, se pot comanda noi inca, pentru ca nici cele de pe farurile mele nu sunt mai breze.1 point
-
Nu e complet adevarat, 35 e talonul pe spate daca pui anvelope 255/35/18, tu ai spus ca vrei sa pui 225 fata spate, asa ca ai nevoie de 225/40/18 fata spate. Personal nu mi se pare buna alegerea. 225 pe spate la puterea aia, mai bine luai jante cu ET mai mare pe spate sa poti pune cum e standard: 255/35/18 pe spate iar cu anvelope semi-slick-uri cum doresti tu, ai fi avut aderenta mult mai buna mai ales ca momentan tu nu ai nici LSD PS: Jantele o sa dea foarte bine pe masina, ma batea si pe mine gandul la un moment dat sa trec la acest model.1 point
-
Prima evacuare a fost facuta la Pilot. Primul soft a fost facut la Exelixis... Mecanicul care 70% din munca si toate piesele care s-au pus si schimbat este munca lui.Dupa parerea mea in Bucuresti este un singur mecanic pentru BMW.Pana sa ajung la el dupa ce am luat masina am mai fost pe la fel si fel care habar nu aveau despre motoarele BMW.Acesta este Nasi sau pentru pasionati cunoscut precum DGH ! Turbina a fost modificata de maestrul in turbo Bogdan cunoscut si ca Haplea. A doua evacuare apartine unui baiat pe nume Shen. Al doilea soft are semnatura dupa parerea mea maestrului inginer Dragos-Complete Chip. Eu i-am cautat,i-am gasit si le multumesc pentru toata munca lor,au facut cu adevarat un om fericit,voi ii puteti cauta sau cauta alte variante este alegerea voastra exact cum am avut si eu de ales. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si poate am omis sa ii numesc! Dupa sfaturile si invataturile trase este timpul sa incep si practica. Aproximativ 1 an daca nu mai bine am cautat alte jante.Sa fie concave sau sa fie cu buza,sa fie usoare sau sa fie neaparat OEM pentru ca sunt mai rezistente,sa fie aftermarket sau originale si nu in ultimul rand sa dea bine si pe masina nu doar in poze pentru ca pe masina vor sta ! Am ajuns la concluzia ca cel mai bine i-ar sta cu ceva concav si modelul cel mai potrivit ar fi "furculitele" de CSL,dar cum facem ca acelea sunt originale doar pe 19?Iar la drumurile noastre pe 19 nu vreau sa pun orice s-ar intampla !Multi p-aici pe forum m-au luat la misto deoarece caut de atata timp si ce fac mai iau sau nu si tot felul de rautati... Intr-un final m-am hotarat BBS RC 300. Le-am achizitionat acum cateva zile dupa lungi cautari pentru ca le vroiam pe cele cu ET 13 nu ET38. Sunt toate 8,5j ET 13 si vor face pereche cu semi-slick-uri 225/35/18 si 225/40/18 pe care nu le-am achizitionat inca dar sunt in cautari deoarece as vrea sa le iau pe cele mai usoare si cu cel mai bun grip.Cam greu,nu? Jantele trebuiesc sablate si revopsite si nu are rost sa le mai pun acum pentru ca vine iarna si iarna stam pe ganduri si pe oua. Jantele au incredibila greutate de 8,3kg/buc si am inteles ca as putea sa fac o roata completa de greutate 14-15kg,asta ar insemna anvelopa de aproximativ 6-6,5kg(searching...)fata de ce am acum 23kg/buc(aveam 22,5kg/buc cu anvelopele tocite) ar trebui sa fie o diferenta sesizabila cele 8kg/roata.Am inteles ca 1kg per roata care munceste = 10kg per greutatea totala... http://s20.postimg.org/jgq0hm1tl/Picture_191.jpg http://s20.postimg.org/46q5af6bd/Picture_192.jpg http://s20.postimg.org/lhgk2fxyx/RC300.jpg http://s20.postimg.org/qu5egklvd/rc300_II.jpg1 point
-
Toata vara m-am bucurat de noile performante. Intre timp am mai ascultat pareri,am mai tras concluzii,am inteles lucruri. Importanti nu sunt CP ci CP/kg dar degeaba ai CP/kg daca nu ii poti face sa galopeze. Ok,dar oare se poate mai mult?MAI MULT ?!Se mira pana si unii dintre cei care au lucrat la msina."Pentru ce iti trebuie mai mult,doar nu te duci la curse cu ea" asta mi se tot spune in ultimul timp.Da,nu ma duc la curse cu toate ca as fi fost asteptat dar consider ca nu este tocmai pentru acel segment si nici nu vreau sa fie.Nu va avea niciodata rollcage si tot timpul va fi pentru strada cu performante maxime,sau cel putin eu asta sper si incerc. Cum aceste performante nu se puteau in 2005 cand 3.0d a iesit din fabrica,asa nici cand am inceput proiectul nu se putea mai mult dar cuvantul cheie este "cand".Cu trecerea timpului evoluam si putem merge mai departe. Incep sa conturez urmatorii pasi dar din pacate toata vara am fost ocupat cu alt proiect nu de natura auto si am pierdut ceva teren. Cu toate astea am vrut neaparat sa o duc pe cel mai bun drum si cel mai frumos peisaj de la noi,Transalpina. Bucata de drum incepand de la Ranca pe parcursul a 50 km este impecabil,abia asfaltat,nu credeam ca exista asa ceva la noi in tara.I-am facut cateva poze pentru ca totul era asa de perfect. Pe acest drum nu a contat ca era deal sau vale,cuplul facea legea. http://s20.postimg.org/m45ba75q1/image.jpg http://s20.postimg.org/4e96t6rw9/image.jpg http://s20.postimg.org/c4fyybu7t/image.jpg http://s20.postimg.org/7srd9bnax/image.jpg http://s20.postimg.org/9ylo3tqrd/image.jpg http://s20.postimg.org/843royxfd/image.jpg http://s20.postimg.org/c1r1edk8p/image.jpg http://s20.postimg.org/64s7uo9fd/image.jpg http://s20.postimg.org/5y9gugtyx/image.jpg http://s20.postimg.org/e2hkz7ge1/image.jpg1 point
-
Buna ziua, Dupa 1 an de la achizitia acestui model de masina, pot sa afirm urmatoarele concluzii: 1. per general este o masina reusita care imbina toate nevoile unei persoane active , dar nu exceleaza in a indeplini ceva anume strict; 2. spatiul interior destul de mic chiar si in fata, mi se pare chiar ingust. Nu sunt un tip masiv , am 174cm si 74 kg, dar mi-ar fi placut mai mult spatiu. 3. este fiabila.am parcurs 30.000 km, are acum 204.000 km, fara sa ma necajeasca cu ceva complicat. Problema senzorilor de parcare s-a rezolvat schimband 2 senzori. Rola intinzatoare mi-a cedat, dar din vina mea, acolo este alta poveste, pt cine doreste o detaliez.Schmb uleiul si filtrele la 15.000km , filtrul de motorina la 30, nu stiu de uleiul din cutie daca e adevarata povestea cu lifetime. Lantul nu se aude, merge ca un tractor(diesel) clasic, fara bataie si alte zgomote suplimentare. 4. confort - nu exagerat. Ma asteptam la mai mult de la o masina premium.Cam nota 8 si nu cred ca sunt pretentios daca vin de pe un Logan de nou , condus timp de 9 ani. Zgomotoasa peste 120 , interiorul cu materiale destul de slabe calitativ, plastice dure care chiar scartaie, torpedou fff mic, este doar pt o cutie de prezervative . Cutia este super, , softul mi se pare ok schimba treptele in functie de talpa, incarcare si inclinatia drumului .Directia este destul de greoaie, mai greoaie decat la Logan. 5. Xdrive- este fenomenal. Nu merg la limita cu masina, dar iarna acest sistem este o placere. Nu simti cand intra in functie, este ca un robotel discret care vrea doar sa te multumeasca.Simti doar ca merge unde o duci. Desigur si acesta are limitele sale, am ramas impotmolit in zapada afanata pe loc drept... si m-au impins trecatorii. 6. consum.Extern- autostrada- 115km/h vit medie bc, -6,8%, incarcat cu inca 2 persoane si bagaje(am fixat pilotul la 140, 95% din timp); drumuri cu 2 benzi/sens- 95km/h vit medie bc -6.0-6.2%, gol. Deci pe undeva pe la 6,5 media. Am observat ca: vit medie aprox 80km/h- cons 5,9-6,1 ;In general consumul variaza in functie de drum, talpa,directia vantului , intre 5,4(vant din spate) si 6,5 . In oras, nu stiu exact dar 10% cred ca ia sigur, mai ales in sezonul rece. Nota generala nu depaseste 8,5. Ma asteptam la mai mult de la o masina cu un pret astronomic de noua, cica 52,000euro. Nu as fi dat banii pe asa ceva de nou. E mult brand aici si desigur fiabilitate zic eu buna tipica BMW. Eu sunt o persoana care tine masinile mult timp, imi place sa ma folosesc de lucruri si sa le ingrijesc pt a avea o explaotare lunga in conditii de siguranta. Motorina pun numai de la Rompetrol, aceea ieftina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Doar manopera 600 euro... Caseta de directie o am eu la 250 euro... Multumit?....1 point
-
1 point
-
Eu mi-am cumparat 2 brate si 2 bucse pret 11 mil, dar nu m-as risca sub nicio forma sa pun un brat rectificat,consider ca tin mai mult la viata mea decat la 11 milioane. Parerea mea...Eu zic ca daca era ceva sigur faceau si cei de la BMW interschimbabili dar, inseamna ca nu e sigur asa ca mai bine stau linistit1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00