Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/10/15 in all areas
-
astea sunt povesti. Si turbinele noi sunt toate rmfd-uri de fapt ca si cutiile automate. Si reconditionarea la ZF, fabricantul e 2k euro si cutie "noua" la BMW e 4k , care de fapt e tot o cutie RMFD si facuta tot la zf, ca nimeni dela bmw nu stie nici macar de capat sa traga de ea.. Fix la fel e si la turbine.2 points
-
E tiganie ca vreau sa schimb interiorul cu unul comfort doar sa pun incalzire in scaune sau cu un interior care sa aiba incalzire scaune sau sa fac chestia asta la reprezentanta?Nu cred!Nu mi-a luat mintile,mi sa pus pata si am zis ca vreau doar 3 optiuni pe ele.CLimatronic,navi mare CIC,incalzire scaune.Nu dau o groaza de bani pe o masina ca sa nu am o amarata de incalzire in scaune... Mi se pune din ce in ce mai rau cand vad ca nu gasesc.Nu sunt in stare sa o iau cu orice km..sa fie corecta si sa aiba pana la 210.000 maxim reali.Masina respectiva are casco,luata din Romania,cu ce sunt dati in fata sunt 202.000 km reali in total.Masina este impecabila din ce spune proprietarul,oricum as duce-o la BMW sa o verific total.Chestia este ca vb cu cei de la bmw,zisera ca nu au cum sa faca retrofitul asta la masina si acum sa vad ce optiuni am,ma duc dupa ea in maxim 2 sapt daca stiu clar o treaba cu incalzirea,sa montez sau cu un schimbat de interior adica clar sa stiu ca pot sa iau piesele si om sa imi codeze si monteze...daca nu ,nu o iau.2 points
-
am vazut ca toti pun la dotari - recuperarea energiei la franare - , toate sunt full si n au nici macar incalzire in scaune. anunturile sunt cu cuvinte stalcite , litere mancate , greseli gramaticale... si eu am pretentii de o masina buna.2 points
-
In sfarsit am trecut la F10....525dA. Am luat-o din Stuttgart de la un dealer pe nume " Tommy Automobile". Detest Autovitul si nu mai cumpar din Ro in veci...cel putin un BMW Masina care sper sa o tin macar 4,5 ani. Scopul a fost sa gasesc ceva pana in 120k km, scaune comfort cu ventilatie, navi prof, trapa, butonul pt eco pro,comfort,sport etc. Nu tineam neaparat sa am jante 19" dar imi plac mult ca look.....schimba total aspectul. Masina e perfecta interior exterior, cutia super ok, km 113600 la bord, a avut reviziile facute numai la 20k km la acelasi dealer BMW din Stuttgart...lucru cam "neobisnuit" in DE....pt ca majoritatea fac la 30k minim. Omul se pare ca a tinut la masina. A schimbat si anvelopele in toamna plus discurile, etrierele si placutele Masina se comporta exemplar, mai ales pe curbe se simte cum lucreaza spatele....275/35 R19 Pirelli Zero. Pe fata am 245/40 R19 acelasi profil Pirelli. WBAXA31080DW60241 http://i62.tinypic.com/2vto23c.jpg http://i57.tinypic.com/331n1pe.jpg http://i62.tinypic.com/2vuk1up.jpg http://i58.tinypic.com/2nt8to8.jpg http://i61.tinypic.com/2aglonb.jpg1 point
-
Nu e de 177cp,am luat masina azi, e motor M47 de 163cp, are doar DPF... Si e foarte ok masina1 point
-
Am luat o, am mai negociat, in afara de bara fata care a fost revopsita, e impecabila exterior/interior si mecanic la fel. O singura bataie am simtit usor sub volan, o bucse,cred, sigur nu e sunet de caseta. Am cautat LCI cu motor M47, chiar daca e 2007, eu sunt multumit. O sa fac o prezentre in sectiunea adecvat dupa ce ii fac revizia.1 point
-
nu am mai fost de mult pe aici. intre timp mi s-a lovit masina de catre un nene care a intrat prea tare pe strada unde parchez si a derapat dand peste a mea. daune se vede in poze.. dar este reparata... mai am capota de inlocuit dar doar la primavera deoarece nu vreau sa vopsesc una buna acum si sa se distruga de la pietre.. In rest mici upgradeuri la motor: injectoare de 2.0 non vanos cu 4 gauri, clapeta de acceleratie de 2.5, chip, filtru epurator luat de pe m52b28 si cu adaptare tub collector ulei condensat pe joja originala m20b20, si evacuare prin filtru de aer mic care acum are un tub collector ce dreneaza gazele sub masina. Am scos recircularea gazelor in admisie deoarece era o porcarie. De asemenea si incalzirea clapetei de acceleratie am anulat-o deoarece era prea multa furtunarie pe acolo. Am inlocuit si un support motor fisurat, am pus scaune electrice si am pastrat incalzirea si fetele de scaun de pe a mea deoarece cele primite erau distruse. A primit volan de m tech 1. Clima functioneaza si nu mai prelinge antigel pe la radiatorul de incalzitre. Am schimbat si valva de caldura deoarece facea probleme. Masina a primit incalzire si in oglinzi si acu merge si dezaburirea spate (vechiul proprietar este o parasuta....) Articulatia fata am inlocuit-o toata de noua si suspensia in una sport. Dar cum a fost lovita a trebuit sa inlocuiesc iar suportu bratelor de sus, bratul de sus, bieleta de directive, s-a dus aparatoarea de noroi, aripa, semnalu, faru, bara, armature, amortizoru de la armatura, capota. Masina merge bine. Fac singur la ea ce e de facut, este simpla, iar probleme mai sunt dar incet le rezolv pe toate. Cica scapa ulei pe la garnitura de chiulasa si am strans-o putin dar nu sufficient. Tot mai curge asa usor si o sa i mai dau o stransoare. Consumu e decent. Consuma mai mult deoarece am dus-o la un mecanic in primavara si ala a desfacut clapeta de acceleratie si cand a pus-o inapoi nu a mai pus furtunu de la vaporii de benzina... si tragea aer fals pe acolo si am descoperit problema asta din greseala. anyways Tratez cu un coleg sa o vand. Daca da atunci voi lua un 540i e34 combi, iar daca nu atunci v8 sau v12 scrie pe ea... plus frane, plus suspensie plus multe.1 point
-
Tu ai facut foarte bine; ai stiut cand sa renunti si uite, ai scutit o mie de nervi. Ursi or sa mai fie, poate peste 2 ani o sa iti pice pe alt fier, sau pe altceva. Suma viciilor ramane constanta.1 point
-
poti sa bati campii cu teorii despre procese de fabricatie cat vrei tu eu iti spun cum sta treaba, si e si transparenta si binecunoscuta, apare direct in codul piesei ca e RMFD, fix ca la multe altele, nu numai ca e RMFD ci ca e si genuine BMW , la un pret corespunzator de "piesa originala" Costurile astea sunt niste povesti, in tari miaserioase, unde statul e puternic, producatorii auto au luat amenzi zdravene pentru magariile astea Dar adevarul asta este, daca tu crezi ca cumperi o piese "genuine" BMW , de multe ori vei primi un RMFD, si mai ales tot ce tine de cutii, turbine, diferentiale, compresoare de clima...ai 99% sanse sa fie de fapt un RMFD si multe alte piese complexe care se preteaza la asa ceva. uite un exemplu la plezneala gasit in 30 s pe google.. Genuine Factory BMW OEM Part - 2011 BMW 335d - Base L6 3.0 Liter DIESELTurbocharger- Turbocharger & Components - EURO RMFD TURBO SMA11657802587 - Sale Price: $747.74 fix pe reaoloem, doar e gurul pieselor bmw.. http://www.realoem.c...1&q=11658518205 aia 740 de usd in europa se transforma in euro (nu curs de schimb ci direct, cam asa merge la toate preturile de US) si se mai pune si TVA, adica fix pretul turbinei aleia originale si noi care ai tu impresia ca o primesti de la BMW baneasa sau de aiurea. Asta ca sa incheim discutia cu turbina noua.. ( poate exista, dar eu nu am vazut de mult, poate doar pe motoare ultra noi si aparute de 3 luni gen ) Asa ca de fapt ai de ales intre reconditionarea de fabrica " OEM Genuine BMW" si reconditionarea la atelierul lui Gica, care poate fi si ea foarte buna calitativ comparabila cu reconditionarea de fabrica, ca turbina noua nu cred ca gasesti.. Astea le stiu toti vanzatorii de piese, dar nu sunt prosti sa faca reclama la treaba asta, ca in momentul ala clar incepi sa ai ca optiune si reconditonarea la atelierul lui Gica in loc sa dai 1000 de euro pe OEM.1 point
-
Pai la logan trebuie sa fii nebun sa o recondiționezi , una noua costa 2200 RON dar na , si mașina costa 9000 noua.1 point
-
...sau un Logan cu girofar Nu stiu cat e folclor sau nu, insa pe vremea lui raposatu' pleaca un marinar in voiaj si ca un om gospodar acopera batrana Dacie 1300 cu o prelata. Cand se intoarce, da omu prelata jos si surpiza masina se "transformase" total, vopseaua se albise, optionale gen statie radio/girofar/etc. De buna credinta marinarul nostru se duce la Militie si le zice patania ... happy end pt militieni ca si-au recuperat masina - Dom'le tu stii de cand cautam hotu'??? - omu cu buza umflata ca a lui a ramas de negasit1 point
-
Am cautat acum si am vazut si vin-ul. Modelul pre-lci a fost inceput in martie 2007 - dupa cum am zis tot ce se vede e de lci, mai putin motor si cutie. Ce nu inteleg este de ce vinul arata optiunea 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS - nu inseamna bord cu bandoul negru? (in poza e argintiu) Ce numar are? Daca are MRX (a avut 200 si ceva de mii de km acum cateva luni) Stii ca sunt Braila deci daca ai nevoie de ceva, te ajut.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca as putea as da la toti meltenii care pun xenon am si tot felul de mizerii nereglate cu 500.000 de lumeni in mecla lor de cocalari obositi.......dar nu pot.1 point
-
Salut Poti lua legatura cu user' SKW...sigur iti poate da o parere. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
foarte frumoasa masina si foarte ingrijita. Acum imi trebuie si mie soft si finala PS:Daca tot a fost colegul Rapy22 pe la cluj http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/09/fade436112d50af8fbeb853686d58df5.jpg Daca tot a fost colegul Rapy22 pe la cluj Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Americanesc gen, rollig coal . Si E46-le cu 400cp, cam mult fum da, sunt curios cat de fiabil mai e motorul ala.1 point
-
Pai de aici vine si faptul ca o turbina reconditionata costa 1500RON, pe cand o turbina noua OEM costa 6500RON. Daca faci un calcul simplu de pret al unei turbine, cred ca pana la urma oricine isi poate da seama de faptul ca miezul reprezinta poate 85% - 90% din pretul de 6500RON, pe cand acea carcasa de aluminiu unde se monteaza toata partea activa a unei turbine, costa mult mai putin. Ganditi-va ca sunt multe piese cu carcase de aluminiu, poate mult mai mult aluminiu decat cel care se utilizeaza la fabricarea unei carcase pentru turbina si care costa muult mai putin. Pana la urma daca intreg miezul unei turbine reconditionate ar fi livrate intr-adevar de Mitsubishi ori Garret adica cei care au facut si turbinele ce sunt montate pe masini, atunci cu siguranta la final pretul de reconditionare ar fi mult mai mult decat 1500RON. Pana la urma acel miez face toata treaba, acolo sunt piese care trebuie sa fie confectionate din materiale speciale, cu niste tolerante foarte stranse si mai ales care se rotesc la turatii de zeci de mii de rpm-uri, poate chiar sute de mii. Trebuie sa intelegi ce inseamna acest lucru. Pe langa tot ce tine de materiale, mai intervine si partea cu calibrarea, pentru care ai nevoie de scule speciale si cunostinte. Uitati-va ca totusi nu-s asa multe firme ce produc turbine, nu le gasesti la orice colt de strada, semn ca nu oricine e capabil sa execute asa ceva. Trecand peste aceste explicatii, miezurile ce le folosesc astia de reconditioneaza turbine mai mult ca sigur ca-s luate din locuri gen China, cu o calitate inferioara celor originale, de aici si diferenta enorma de pret. Turbina reconditionata nu-i acelasi lucru cu o turbina noua.1 point
-
Cred ca stie toata lumea cum arata un X3 facelift :goodjob: http://www.autoevolution.com/cars/bmw-x3-e83-2007.html#agal_41 point
-
Eu nu am gasit pe facelift motor M47. Probabil sigur are N47. Pana la urma am luat NFL cu M47, asta fiind criteriul principal, sa aiba "distributia in fata"1 point
-
si km? Andrei, e totusi o diferenta intre o masina cu kilometraj sub 100k km si una peste 200k km. NU EXISTA masina dotata, intretinuta, cu km putini si ieftina. Trebuie sa renunti la ceva de aici, iar cineva cu capul pe umeri care isi cauta o masina buna, pe care sa o tina pentru o perioada lunga ori renunta la unele dotari, ori pulseaza la pret.1 point
-
Pai eu ce ii ziceam. Nu se da neam la banii aia. Acum care o vrea s-o ia ca are doar ~ "80mii km" ....in fine.1 point
-
1 point
-
Unele masini, in special cele cu cold climate version sau cele care au fost codate asa din diverse motive, au setat ca atunci cand scade temperatura sub 3 grade sa se activeze automat dezaburirea pe luneta. Initial si eu mi-am activat-o dar m-a disperat ca de multe ori, defapt in majoritatea timpului nu era inghetata luneta pe timp de toamna si se activa aiurea asa ca am dezactivat-o.1 point
-
azi si a vandut un prieten un e91 din 2011 320 d, m pachet interior+ext albastru M, XENON, navi mare, sistem audio hi fi etc la 10700 a fost pe olx o saptamana! deci nu cred ca merita 12500 un break1 point
-
Experienta mea cu ei a fost asa: am fost la ei anul trecut cand aveam niste probleme de lipsa boost la turbina, in sensul in care aveam presiune cum trebuie spre 2700 rpm. Am ajuns in service, diagnoza a constat intr-un test dinamic cu testerul si masina ruland, unde au constatat ceea ce stiam si eu, si anume intarzierea respectiva. Mi-au desfacut partea de filtru de aer ca sa ajunga la tubina (eu am motorul de 2.5d, L6), si un baiat de acolo a dat verdictul: domn'le turbina e praf, are joc axial (el verificand "la mana"). Mergem sus in birou sa imi faca devizul, care ajunge la nici mai mult nici mai putin de +4000 RON (am pastrat devizul lor). De ce 4000 RON? Pentru ca ei reconditioneaza turbina, plus te pun sa faci schimb de ulei (cumva logic, desi eu abia facusem revizia), teava de alimentare cu ulei a turbinei, plus multe alte briz briz-uri. Daca nu accepti partea cu revizia, nu primesti garantie. Am zis ok, multumesc, am platit constatarea si am plecat. L-am sunat pe un prieten bun, si mi i-a recomandat pe cei cu care lucreaza el. Am vb cu cineva la telefon si am stabilit o programare. Am dus masina la mecanic, i-am zis sa dea jos, sa o duca la ei sa ii faca ce e necesar. Ajuns acolo, fara sa stie de mine neaparat, mi-au verificat turbina si mi-au zis ca nu are rost sa imi schimbe nimic la ea, ca nu are absolut nimic turbina, dar daca tot am desfacut-o ar merita sa o curete de depunerile de calamina. Montat turbina la loc si masina ruleaza fara probleme. Asta era acum un an. Concluzia o trageti voi.1 point
-
1 point
-
Un mare adevar. Asta e motivul pentru care toate masinile noi sunt pline de suprize. Daca un BMW intre 1990 - 2000 avea 90 % din piese produse in Germania acum le poti numar pe degete. Costurile de productie minime se reflecta in calitatea produsului. Dar nu e problema pentru ca piata de vanzare este mare, plina de oameni needucati care isi doresc doar sigla BMW. Si acum serios credeti ca a scazut vanzarea motorului n47 doar pentru ca i se rupe lantul? NU, va garantez eu. Se discuta pe forumuri pe la service uri DAR majoritatea cumparatorilor nu au habar de aceasta problema.1 point
-
Am incercat sa-i fac din nou un test, insa din pacate nu am reusit sa intru in calculator!! Daaaar... asa cum multi imi spuneau ca ar fi de vina ABS'ul si ca in prima faza trebuie schimbat senzorul /ii .. faza este ca am ABS!!! Deci problema ar fi din alta parte Ba chiar din ceea ce am remarcat eu prin diferite topicuri si site'uri de profil, se pare ca semnul este de la LICHIDUL DE FRANA !! ?? Este adevarat? citez : "Este normal sĂŁ fie aprins când este trasĂŁ frâna de mânĂŁ. DacĂŁ rĂŁmâne aprins și dupĂŁ eliberarea frânei de mânĂŁ, poate indica un nivel scĂŁzut al lichidului de frânĂŁ (verificați și completați)"1 point
-
1 point
-
salutare Ce parere aveti ,am buget 10.000 euro vreau sa aduc un 535d din 2005-2007 (272cp) din germania la 220-260.000km sunt multi km pt acest model? tinand cont ca e rulata in germania ,motorina buns a avut ceva probleme la cutie de viteze? sau alte probleme? bugetu pt masina 7500 ero max+timbru mediu 3300euro1 point
-
Bala, eu nu cred asta cu pompa de inalte, nu inteleg ce se poate regla acolo. Si daca imi permiteti cu totii o parere personala; utilizez de la 0 un n47 care are in prezent 195.000 km. Este un N47D20A, care a inceput sa aiba zgomot de lant pe la 35.000km. Abia perceptibil. La 128.000 km am inlocuit-o la contempo bv, se auzea deja din masina, cu toate inchise la asta ma refer. Facuta pe culanta conform ultimului PUMA de la momentul ala adica decembrie 2012. Arbori si toate cele. In curand implineste 70.000 km din momentul inlocuirii. Se aude din nou. Nu ma insel cand spun, ca se aude mult mai putin decat atunci cand avea 70.000 cu ea originala. De cand am inlocuit-o fac schimburile de ulei la max. 9.000-9.500 km inainte le faceam dupa bord. Ii confirm spusele lui Service Premium, masina a fost resoftata la inlocuire, lucru evident in exploatare si recunoscut si de ei in scris ulterior. Baietii care au lucrat sunt convins ca nu stiau, ei au mufat-o si calculatorul si-a facut treaba. Asa sunt si invatati, sa faca lucruri cu ochii inchisi. Nu mint cand tehnicianul expert de acolo imi verifica indicele de viteza al anvelopelor, care nu mai erau cele originale bineinteles, si imi spunea cu o nonsalanta uimitoare in glas ca daca acum sunt Y in loc de V original, poate asta este cauza... Am lucrat aproape 10 ani la doua centre integrate de activitati auto, mare parte a perioadei in etapa lor de importator, apoi dealer cu reprezentantele deasupra. Oamenii de acolo sunt foarte departe de multi dintre cei de aici. Ei asa sunt si alesi, sa fie sub profesional pregatiti fata de cei de deasupra si sa execute, dupa proceduri bineinteles. Pot fi si bine intentionati, insa degeaba. NU STIU asa cum stiu oamenii din ateliere, nu ma intereseaza minusurile si plusurile pe care le voi primi, sunt departe de experienta acumulata de acestia din urma, de pasiune nici nu poate fi vorba. Nu exista pasionat in reprezentante, nu au nevoie de asa ceva. Altele sunt criteriile de selectie acolo, si e valabila si in tari cu traditie din vest treaba asta! Personal l-am cunoscut pe Bogdan, pe Cosmin doar pe forum. Vorbesc doar despre ei, pentru ca ceilalti pe care ii stiu nu sunt activi aici. Sunt la ani lumina de oricine din reprezentante. Iar accesul la informatie, e deja o joaca astazi, mai ales la varsta lui n47, ca despre el vorbim! Si pentru ca v-am batut destul la cap, cred ca utilizator, si asta este spun suficient sa am dreptul sa imi exprim o parere, ca distributia asta este o consumabila, cu un termen de viata mai redus decat cea a altor motoare cu lant de pana acum. Ce inseamna s-a recalibrat pompa? Crezi-nu crezi, insusi m.s. dir. Tehnic de la contempo bv mi-a recunoscut asta! In scris!!!1 point
-
Nu-i nici un risc. L.E: Vad ca cineva a dat -1. E mai usor sa apesi pe un buton decat sa oferi un contraargument. Evident ca nu exista nici un risc din moment ce montezi piesa imbunatatita. Operatiune care se poate face si la BMW pe baza recall-ului. Inainte de aparitia zgomotelor care sa indice uzura, este o varianta de urmat. Mai ales ca piesa nu costa mult.1 point
-
1 point
-
f11il vand in iulie anu asta ,e cu cutie manuala, navi profesional, piele ,head up disp ,etc km are 196.000 pret undeva in jurul 17.000eur +tva (e pe firma) nu cred ca cei din germania vand 535d uri la 7500 8000 eur praf in primul rand aleg una cu toate reviziile facute la bmw si interventii mai majore alea sigur sunt bune (chiar daca mai bag 1000eur )1 point
-
E mai fiabila strict pentru ca este mai noua. Stim cu totii ca se taie mult din calitate in ziua de azi. Pe moment pare mai fiabila dar odata cu trecerea anilor o sa fie chiar mai gaunoasa decat un E60 de azi.1 point
-
Imi place cum incepe topicul: ce parere aveti?...si cand ne dam cu parerea vine si ne spune el ca nu i adevarat ca sunt f fiabile... Mai si zice ca o verifica la reprezentanta in Germania...pai daca ai fost acolo si ai adus o masina ar trebui sa stii ca aia nu si pierd timpul cu chestii din astea. Iti place, o vrei, o iei...cam asa procedeaza aia...Rar sa gasesti pe cineva dispus sa piarda timpul cu tine... Iar ca sa renunti la un f11 ca sa iti iei un cazan...pt ca la banii aia numai masini ca lumea nu sunt... Si afirmi cu atata tarie ca f10 nu e mai fiabil decat e60...iti spun eu care am avut doua e60 si doua f10 ca f10 e mai fiabil...1 point
-
consider ca la 8000 eur iti iei un 535d touring fff bun cu 250.000 km din 2005 2006 nustiu dar unii vorbesc si nau vazut macar germania unde adevarat ca poti gasi si rable dar si masinibn intretinute fff bine in primul rand f10/f11 nu este fiabil fata de e60/e61 clarr asta o vad de pe o zi pe alta (atat ca f10 are tehnologie mai avansata ) in rest sunt mult mai slabe (a mea are 192.000km )1 point
-
nu imi zi am adus f11530d in 2013 si na costat mult drumu 350e taxa se recupereaza in instanta1 point
-
credetima am vazut la alex teile in bucuresti 535d cu peste 750.000km astea mai ales in germania la 250.000km is ffff tinerele!!! 535d a fost si este printre cele mai fiabile masini facute de bmw!!! logic ca o verific pe stand in reprezentanta bmw in germania!!! si credetima nemtii le ingrijesc (merg mult pe autosrazi impecabile,nu e praf ca la noi,motorina buna,etc...) momentan am un f11 530d dar la vara il vand1 point
-
Cam inactiv topicul asta...am rezolvat-o cu arcurile...am pus de la un disca de ambreiaj...functioneaza perfect1 point
-
1 point
-
La BMW acel sistem se numeste LAD. EDC e un sistem activ, bazat pe senzori de viteza, incarcare masina. La E34 e un sistem simplist, mecanico-hidraulic. O tija legata la bratul suspensiei deschide un circuit hidraulic comun cu servodirectia, care impinge uleiul hidraulic in amortizoarele din spate, in functie de incarcarea masinii. Daca imi aduc aminte corect, in manual este prezentat si un buton pe bord cu care poti ridica manual suspensia. Probabil e o optiune la masina. Din ce stiu eu, LAD-ul a fost doar pe touringuri si pe M5. LA E39 sistemul e pe perna de aer dar nu am vazut/citit principiul de functionare. La E34 am pus mana pe acolo, am reglat cum mi-am dorit eu suspensia pe masina pe spate. Banuiesc ca daca ai sistemul LAD pe masina, poti sa-ti pui acea aplicatie pe masina. La E34 nu e nimic electric deci ar trebui implementat. La E39 nu stiu cum functioneaza exact sistemul LAD dar daca e pe perna de aer si seamana sistemul cu cel de la Range Rover P38 (ca tot erau in grup atunci si banuiesc ca foloseau ceva asemanator) atunci poti sa implementezi acea aplicatie comandand compresorul de aer care ridica pernele. Pentru masinile dotate cu arc elicoidal si care nu au amortizorul trecut prin arc exista niste camere care se introduc in interiorul arcului si care pot fi umflate la mana, cu pompa sau conectate la un compresor la buton. Rulotistii folosesc acest sistem pentru a ajuta suspensia spate, stiut fiind ca rulota cocoseaza arcurile pe spate.1 point
-
Cam la asta trebuie sa ne asteptam de la o tara consumatoare.. care a ajuns sa stie mai bine engleza decat romana. Pana la urma felul in care scrie nu arata ca este o masina buna sau nu... ba mai mult, in unele cazuri speciale cred ca dai de o masina mai intretinuta cu cat sunt cuvintele mai ciudate dar nu are rost sa filozofam aici. Sunt masini bune dar nu multe... chiar am dat si eu de una buna, dar nu am putut sa ma inteleg cu acea persoana. il intrebam ceva... mi-o servea de zici ca la el erau si banii si masina si eu eram in plus. (daca nu s-a convins de 3-4 luni de cand are masina postata, se va convinge cand mai scade inca 1000 la ea ca sa o vanda, pe langa mia de euro scazuta pana acum)0 points
-
2 imi pusese si mie capac dar nu am fost hotarat (oscilez intre e60 sau e90) - una a fost cu ecrane in tetiere (tot motor de 2 - cred ca la aia te referi) si a fost una, LCI, full (packet-trapa-incalzire-scaune comfort), motor de 3L - 9000, dar cred ca avea probleme... s-a dat imediat oricum...0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00