Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/13/15 in all areas
-
ES este un fel de minireprezententa BMW, o.O...am fost si eu la ei cu o mica problema(cea a furtului de la filtrul epurator caruia inse toceste garnitura si da cu ulei pe langa, ma puteau sa schimb filtrul epurator la n47, chiar daca la acest model nu se schimba sau se schimba cu tot cu capacul la tacheti si costa f mult, toata problema a fost rezolvata cu 50 lei...asta este doar o problema... M-am dus cu masina la o verificare periodica nu ca ar fi avut ceva, dupa verificarile lor masina era cam toata de schimbat din bara-n bara, nici aia la filaret n-au gasit cate au gasit mecanici de la ES. Asa ca dupa mecanici de la ES orice masina sh care ajunge acolo "trebuie cel putin schimbat tot de pe ea" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk4 points
-
Fie ca se aude fie ca nu se aude, N47-le tot are "probleme la motor" cum ii spui tu. Deci e aproape tot aia ca iei un N47 fara sunetul ala de distributie(destul de fin in cazul de fata din cate se intelege) sau cu el. Oricine de pe forum iti va recomanda ca prim lucru sa schimbi distributia. Poti sa iti iei un 2.0d fara zgomot si sa se rupa oricum. Nu spune nimeni ce sa faci cu banii tai, omul spune doar ca e gresit ca mentalitate sa fi dispus sa dai 25.000 pe o masina si sa nu mai fi dispus sa aloci o mie pentru distributie imediat ce iei masina, care dupa cum poti sa gasesti si pe topicul "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D" din subforumul "Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW" cedeaza si fara zgomot.2 points
-
Treaba cu n47 e subiectiva, orice n47 ti-ai lua e bine sa ii schimbi distributia, pt a dormi linistit. La al meu am avut distributia schimbata in germania si tot am mai schimbat-o odata. Deh N47 paranoia... Iar despre cutie, nu prea s-au auzit zvonuri(ca ar fi proasta), momentan. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk2 points
-
Mcliviu, Cat ai platit pentru vrerificarea aia ca sa afli nimic? Distributia si bratele fata erau 99,99% de schimbat la F10 cu N47....2 points
-
2 points
-
Este interesant ce vrei sa faci dar si dificil in acelasi timp. Blocul tau nu merita reparat in conditiile in care gasesti un M42 in stare relativ buna cu maxim 200 de euro. Este plin internetul de "M42 builds" deci surse de informatie ai. Cele mai bune ar fi: http://www.m42club.com/forum/ http://www.r3vlimited.com/board/index.php1 point
-
ok,bafta ,vezi ca preturile la piese pt M42 sunt destul de mari.indeosebi ce tine de distributie patine lant pinioane.1 point
-
Ma bucur ca iti place, sper sa pot identifica si rezolva si restul problemelor pana la asambrarea finala. In alta ordine de idei, aseara am adus scaunele acasa. Pentru ca nu am facut rost de o masina mai mare, le-am adus dezasamblate (am separat spatarele de sezuturi) sa incapa in citadina mica. Din aceleasi considerente, am adus doar capacul de trapa proaspat tapitat, inca nu am putut aduce si restul plafonului. Capacul de trapa are 2 brate metalice subtiri nituite, care au trebuit indepartate pentru tapitare, iar acum vor trebui nituite la loc. Sunt nituri foarte mici, sa vedem ce solutii gasesc. Partea buna este ca sunt notate a.î. nu pot fi montate gresit. Sunt imbracate intr-un film de cauciuc, film care e cam deteriorat. trebuie sa vad cum procedez sa il refac. De asemenea, din cauza eslasticitatii materialului, cusaturile nu au putut fi "scoase" perfect. Este vizibil de aproape, dar va trebui sa ma obisnuiesc cu ele. Mai bine de atat nu cred ca se putea decat cu un palfon nou OEM, ceea ce nu exista. Oricum, va fi deasupra capului, deci nu va fi permanent in campul vizual. In ceea ce priveste scaunele, vreau sa profit ca le am desfacute (procedura e oricum simpla _ 4 suruburi de scaun) si sa curat/degresez mecanismele de reglaj si sa le regresez. Ma tem ca daca voi folosi solutie de frane/carburatoare voi matui/curata vopseaua. Exista si riscul patarii tapiteriei si as vrea sa evit dezasamblarea totala. Legat de tapiterie: dupa cum ziceam, desi materialul nou nu este exact precum cel original, diferentele sunt minimale si nu cred sa fie evidente unui ochi neatent sau neantrenant. Asta e bine; asta ma bucura. materialul original ramas, cel cu modelul caracteristic are uzura minimala. Cele mai evidente sunt cele 3 cusaturi longitudinale care sunt duse in unele zone. Remedierea lor ar fi fost foarte dificila si riscanta pentru integritatea tapiteriei; am zis pas. Pe langa asta, scanul pasagerului are o mica urma de uzura in zona de jos. Nu este foarte evidenta, iar pasagera din dotare cantareste vreo 43 Kg dupa o masa buna, deci pentru moment stam in grafic. Cealalta problema se refera la "pernuta" reglabila din sezut pe partea soferului, care, la fel, este putin tocita intr-un colt. Ce am mai gasit este o ciupitura pe "pielea" capacului de pe spatele unuia dintre spatare. Ala e simplu de schimbat si va fi cel mai probabil remediat "alta data". Tre sa mai las chestii de facut la ea, altfel ma plictisesc repede. Am intrat si in posesia bucatii de bancheta spate pe care eu o aveam ciupita. Asta e intr-o stare buna, doar ca murdara. Asta nu este o problema, pentru ca oricum tot interiorul va intra la curatat. Sper sa functioneze curatarea si sa nu afecteze materialele invechite si obosite moral. Nu as rezista psihic cautarii unui alt interior si sa iau de la capat - tapitat, bricolat, curatat. In concluzie, scaunele sunt departe de a fi perfecte, dar sunt intr-o stare suficient de buna tinand cont de varsta masinii. Pe scaune se observa cat de murdare sunt tetierele. Curatarea este foarte binevenita Diferenta dintre materiale Defect scaun pasager Defect sezut sofer Capac trapa Detaliu cusatura trapa1 point
-
Sunt un fel de reprezentanta, ma rog doar cu preturile, dar in rest mult mai jepcari, la ei cu orice masina te duci sigur are ceva scump de inlocuit, indiferent ca masina are 20k km sau 200k km.1 point
-
Buna ziua dragi prieteni pasionati de BMW, am si eu un E60 520d an 2008, si ma bat de urmatoarea problema, si nu prea stiu cum sa i dau de cap : - Vinerea trecuta(acum doua saptamani, ma intorceam de la servici spre casa, am oprit pt 5 minute la posta, cand am revenit la masina si am vrut sa i dau cheie, masina a pornit exagerat de greu, dupa ce a pornit a scos o tura buna de aburi/fum pana acasa(500m aveam pana acasa) si am lasat-o asa pana a doua zi dimineata! a doua zi dimineata am pornit-o la sfert de cheie, insa dupa ce am dat doua trei ture cu ea, dupa ce se incalzeste face presiune mare in vasu de expansiune si nu mai porneste decat foarte greu, in schimb daca deschid busonul si iese presiunea porneste usor (mai pierd si lichidul) Constatari: - furtunul care iese din radiator si merge in motor e in permanenta rece! - temperatura motorului era in permanenta intre 100-109 grade ( am schimbat termostatul si acum imi variaza intre 89-94 grade insa furtunul tot rece e) - din cauza temperaturi, mi-a dat o data sezizare sa conduc cu grija ca e supra incalzit ( l-am si oprit si am asteptat sa se raceasca) - am verificat pompa de apa ( paletele sunt ok functionale, nu patineaza) - apa/antigelul e curat/uleiul e curat - am verificat in mare parte si radiatorul furtunele daca sunt infundate Deci ce ar trebui sa mai verific/schimb?1 point
-
Liviu, acum am vazut ce ai scris referitor la mhs. Ai vazut ce le-am cerut: verif generala, iar raportul lor este pe hartie. Altceva nu mi-au mai zis, verbal.1 point
-
@mcliviu parerea mea pentru tine sa iti iei o masina noua daca tot cauti perfecta. Am fost si eu la efficent service ei per total sunt ok doar ca preturile sunt prea mari si cam exagereaza( destul de mult) cu schimbatu la multe, trebuie si patronul sa faca bani nu?1 point
-
Asta imi era adresata mie, sa inteleg. Deci acum trebuie sa dau si explicatii pentru ce fac eu cu banii mei, nu? Mie mi s-a parut ca suntem asa, ca o comunitate in care discutam, ne ajutam... Interesant punct de vedere, ce sa spun. Cred ca ce-a fost de spus, s-a spus. Ii stricam omului topicul cu discutii pe margine, si nu are niciun rost.1 point
-
Ai fi dispus sĂŁ dai circa 1.132.50.000 lei pe o mașinĂŁ, dar nu, sĂŁ zicem 2.000 lei (cam jumĂŁtate din cât scrie pe acel deviz) ca sĂŁ o ai stas? Nu mai bine, mai pui ĂŽncĂŁ de 2 ori pe atât și o iei nouĂŁ? MĂŁcar așa, poate-poate, vei fi mulțumit. SĂŁ fii amabil sĂŁ pui și devizul mașinii pe care o vei cumpĂŁra, dupĂŁ.1 point
-
Da, fix asa fac, apoi cer 9000lei fara fluide, la Bavaria costa aproape 10000lei cu tot cu fluide.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://postimg.org/gallery/1mt331nvy/ aveti aici verificarea facuta de mine la mhs, imediat ce a venit masina, verificare in care eu am cerut/raportat ce este scris de la "verificare generala" pana la "rotile virate" si este si verificarea facuta de liviu, in care gasiti mai multe "lucruri". va las pe voi sa considerati care sunt de facut si care sunt de umplutura(daca exista). pe langa asta, la verificarea lui liviu, a zis cel care se ocupa de service: citez: "are doua zgomote din cinci la distributie" si cam atat de la mine.1 point
-
Salut!Nu se comporta ABSOLUT la fel.Ti se pare,diferente exista.Frana de motor este muuult mai slaba,si pana in 2200 masina este mai lesinata.DAca poti trece peste aceste aspecte atunci totul este ok.Timp de un an am avut si eu anulate clapetele,si am vazut care sunt diferentele,asa ca le-am montat la loc.Daca masina este fabricata dupa data de 09-2004 axul la clapete este ingrosar de la 3mm la 4,5 mm iar suruburile ce fixeaza tablitele sunt si ele mai groase.DACA SUNT CURATATE PERIODIC,aceste clapete nu se mai rup.1 point
-
Colegu' calmeza-te putin, lumea incearca sa te ajute nu e nevoie sa ne insulti! Tu compari e60 cu cele mai ieftine f30 si f10 de pe piata. Ce te face sa crezi ca alea sunt ok si nu sunt daune reparate? Ai fost sa le vezi? Si inca ceva, te-ai uitat la ce preturi sunt masini similare cu ce cauti in Germania?1 point
-
cum sa ceri seriozitate maxima cand tu dai dovada (deocamdata) de un vanzator tare neserios? descrierea masinii "vraja marii", VIN sa nu pui, poze las' ca vedem si noi pe google, nr de telefon postat cu adaugari copilaresti...daca ar fi fost vreun potential interesat de vreun x3, eu cred ca l-ai pierdut deja1 point
-
...pai unde sunt pozele?!? Dupa care zici sa nu deranjeze lumea cu intrebari stupide sau sms(numai damele de companie "baga" textul asta)... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Ai verificat tot...mai putin ce era mai important. Pune mana pe radiator dupa ce incalzesti bine masina si vezi in ce proportie este cald/rece acesta. Numai dupa aceeea poti verifica chiulasa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://postimg.org/gallery/eds8g4li/ aveti pozele la o rezolutie destul de mare. mai am de pus cateva poza la intrarile in service( un istoric de la ALD ) si poza la cele 3 chei...si am facut si verificare la BMW, pt cine doreste1 point
-
1 point
-
Buna seara, dupa tot ce am vazut scris mai sus de catre anumiti membri, azi dimineata ne-am decis sa ducem masina la reprezentanta BMW Apan Motors din Iasi unde s-au confirmat spusele noastre cu reviziile chiar am aflat si de restul reviziilor si tot istoricul masinii Inca o data se confirma ca cele spuse de userul "florin1967" nu este nimic adevarat (dar ca sa fiu domn poate a dat D-l Florin gresit seria masinii la verificat) Stiu ca este greu sa screzi ca nu sunt km reali ai masinii pentru ca piata 80-90% dar mai ramane si un procent de 10 % care sunt reale datele (sunt niste procente orientative) Mai jos o sa va dau cateva date despre reziciile din reprezentanta si cateva poze aferente(nu o s ale pun pe toate ca sunt vreo 25 de hartii de informatii despre masina si revizii inclusiv controlul de pe cheie CBS - 23.04.2009 - 2.284 km (interventie reglare usa fata) - 24.04.2009 - 3.879 km (schimbare baterie navigatie , failure software error) - 10.07.2009 - 10.662 km (schimbare cablu maner usa) - 28.09.2009 - 11.731 km (retaining bracket , stabilizer bar loose) - 28.01.2010 - 19.746 km (revizie cu filtre) - 05.10.2010 - 33.661 km (inlucuire antigel si pompa de apa) - 23.03.2011 - 41.433 km (revizie ulei si filtre + placate frana - 05.03.2012 - 63.773 km (revizie ulei si filtre) - 04.02.2013 - 80.120 km (ulei + filtre + cauciucuri si mai este ceva ce nu inteleg - aici detin si factura in original) - 16.09.2013 - 92.782 km (inlocuire alternator si niste verificari ) - 12.10.2015 - 156496 km (revizie ulei si filtre aici detin si factura in original) Am toate reviziile detaliate stampilate la ce v-am enumerat mai sus + dotarile masinii cu care a venit echipata ca sa nu mai fie pb Mai jos o sa pun cateva din pozele de la ce v-am scris aici Dupa postare am rugamintea sa-si ceara scuze persoana cu acuzatiile pe considerentul meu ca poate a fost doar o greseala din partea lui Rog si un operator sa vada acest subiect si sa vina cu o solutie fata de aceasta situatie neplacuta care mi s-a creat Multumesc!!! PS: Cine vrea un seria 7 extraordinar ma poate contacta fara nici o ezitare , accept orice test doreste1 point
-
De vinzare E46 320Cd,150 cp,euro 4,153 Co2,din 2004 ,taxa de timbru=445 euro Numere de export valabine pina in 28 august 2015 apoi se pot scoate 3 rinduri de numere rosii Nerulata in tara ,import Italia,kilometrii reali ,149k,se pot dovedi cu carte/istoric service complet precum si cu masina in sine Optiuni :FULL fara Piele )) ,glumesc, se poate vedea si in poze,volan sport multifunctional,Bord Computer,pilot automat, CD player cu functia mode +magazie de CD,cotiera ,trimuri de aluminiu +ce vine standard la acest model,DSC,proiectoare,geamuri electrice,etc Defecte :Optice:vopseaua prezinta mici probleme inerente virstei(nu se pot vedea in poze)+a avut parte de un polish de amator(au ramas holograme) la interior putin dezlipita tapiteria pe usi de la caldura Tehnic:pe diagnoza apare eroare la bujii In rest masina merge foarte bine, nu bate nu troncane,nu da cu fum, trage din orice turatie,accept orice test,orice defect gasit in afara de cele mentionate scad contravaloarea (dar nu o sa fie cazul:) ) Pret 5450 euro negociabil numai dupa vederea masinii(masina este si pe alte siteuri dar la alt pret) tel:0733 014 212 http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1722.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1704.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1706.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1708.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1711.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1715.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1713.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1716.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1709.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1718.jpg1 point
-
In caz ca nu stiai, sunt si alte surse din care poti cumpara o masina in afara de internet:) Acum dute si bagate in seama pe alt topic.1 point
-
E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":1 point
-
eu zic ca i.ai stricat aspectul cu folia aia pe parbriz....mi se pare de "coca". era foarte frumoasa fara. mai bine puneai folie pe geamurile fata si atunci era ceva frumos.. in rest..e faina tare masina1 point
-
1 point
-
Problema a fost rezolvata. Am schimbat semeringuri supape si segmenti. Semeringurile de la supape erau coapte efectiv, segmentii erau ok, dar i-am schimbat oricum daca tot am desfacut motorul. Cauza problemei a fost un radiator ascuns intre carenajul de la roata dreapta si bara de protectie, plin cu pamant. Pana acum nimeni nu a stiut ca acolo este radiatorul de ulei si ca fiind atat de aproape de roata este indicat a fi curatat periodic..1 point
-
cam asa era legislatia in Germania, 2mm la cele de vara, 4 mm la cele de iarna. LA TUV sau la un control pe strada, daca nu indeplineai norma asta plecai pe platforma. Controale la adancimea profilului la turisme nu prea am vazut in afara de inspectia tehnica obligatorii, dar de exemplu utilitare si tiruri mai opreau. Spunea cineva ca pe afara se schimba la 6mm.. complet fals..ce vezi tu venite cu 6mm sunt cauciucuri defecte, care nu mai merg puse pe masini mai serioase.. aia le schimba ca la viteze mari au probleme cu ele, in Romania mai merg. Daca tu ai impresia ca zgarctitii aia din vest le schimba asa benevol, te inseli amarnic.. aia opresc apa la dus cand se sapunesc si la prima factura de peste 600 de euro au vandut masina..si . schimba caucicurile la 6mm. PAi tu nu iti dai seama ca daca pe mine ma tineau un set de caucicuri noi de vara 18k km, ata la mers in halul in care se mergea pe acolo. pai daca le schimbam la 6mm cred ca nu ma tinea un set nici 5k km.. Si nu aveam fiara fiarelor, e in biet 525i vechi de cand lumea si mai e si automat, pai la asta daca ai cauciucuri cat de cat bune, pe asfalt uscat nu pleaca cu scart nici sa o rogi... iar burnout nu am facut cu el in viata mea, nici nu cred ca e posibil cu automata de care am au... Ce e drept ii dadeam pe autobahn de ii sareau capacele.. si de aici si uzura f mare.. In acesi situatie aveam prieten cu 530d, altul cu 545i.. gumele de vara tineau gen 15-18k.. la 18k erau deja la 2 mm si sub... Eu unul ma cruceam cand auzeam pe aici de gume care tin cate 40k km.. apoi am mers si eu mai mult de cand sunt in tara si da.. la cum se merge pe la noi gen moarte lenta... da, cred ca o sa tina si la mine 40k km...1 point
-
0 points
-
Roata slim pe 16 cu cric si coarba de roti la 230 lei in stare foarte buna...07256910590 points
-
0 points
-
0 points
-
Andrei, am facut asta inainte. Am verificat masina fara sa merg la BMW, dar nu am cerut informatii ultra detaliate (si uneori unele informatii nu sunt inregistrate detaliat). Eu doar speram sa nu fie distributia. Cand a zis Alex de distributie, mi-a pierit tot cheful. Chiar voiam masina aia...0 points
-
Mama ce scoruri ) S-au invatat la bani multi astia cu efficient sau cum le-o zice. Cred ca si daca era noua cu 0 km la bord tot gaseau aia ceva sa bage la deviz0 points
-
Cel mai corect ar fi sa raspunda vanzatorul; dupa ce am platit verificarea, i-am transmis si lui informatiile.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Nici nu ma gandeam ca au bagat blue performance E6 din 2010, e prima data cand vad asa ceva Dar asta nu are un rezervor separat pt aditivul ala AdBlue sau cum ii zice?-1 points
-
Aici exagerezi. Poate cand o sa o vinzi, daca o sa o vinzi la 10k dupa ce ai schimbat uleiul din cutie, o sa recomande schimbarea lui daca se uita la bord si nu au informatia legata de aceasta operatiune pe care tu ai efectuat-o sau nu. Pe principiul cand iei o masina despre care nu stii nimic, schimbi preventiv (schimbi minim ulei si filtre).-1 points
-
De acord, si sunt constient de asta. una este sa bagi bani in reparatii, altceva este sa fii nevoit sa schimbi motorul (worst case scenario). Daca totusi o sa iau N47, o sa iau unul care nu prezinta probleme cand il cumpar. Sunt constient ca aceasta problema exista, mi-o asum, dar nu vreau sa incep cu "investitii". Asa, raman cu actuala masina, care merge si ea, chiar daca are 200K, si care nu m-a lasat niciodata pe undeva. Eu merg cu masina asta cu familia, nu am chef sa vin cu autobuzu' din vreo calatorie, ca ii dau foc. La propriu.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00