Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/15 in all areas

  1. Asta cu schimbatul filtrului epurator este un "bonus" de la ei. Cred ca au ei prea multe pe Stoc si vor sa scape de ele(sa nu mai spun ca pretul este 1100 lei fara manopera). Ai auzit pe cineva cu N47 sa schimbe filtrul epurator? Sa nu mai zic de flansa la cardan...masina nu are nici 200k km si trebui deja schimbata flansa? E din hartie aia sau se schimba odata cu uleiul ? Oricum discutii inutile. Spor la cumparare liviu, sa gasesti ceva pe gustul tau si vanzatorului spor la vanzare, este o masina corecta cu un pret pe masura. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    3 points
  2. Danyro, tu esti turc? Care-s alea superioare din usile fata? Nu ti-am spus ca in echiparea ta ai un singur difuzor (mid) pe usa fata? Daca suna mai prost, mai baga si tu bass si inalte din setari. Bogdan, in ce document ai citit tu aberatia cu codarea pentru tweetere? Poate gasesc si eu acolo cum sa-mi activez FLA chiar daca n-am piesele.
    3 points
  3. Astia de-si pun xenoane pe far normal fara lupe merita sa fie luati la intrebari. Toti ar trebui trasi pe dreapta si obligati sa si le dea jos. Evident ca subiectul asta este unul larg discutat si rediscutat, dar chiar sunt pericol pentru ceilalti participanti la traffic. Pana una alta daca ai modul din acela cu lupa din sticla, chiar daca modulul e pentru bec halogen, nu-s probleme daca iti montezi ulterior bec xenon. Altfel "bazatii" aia cu xenon pe far normal sunt niste cocalari.
    3 points
  4. Fiind pe un forum bmw, imi permit sa il pun peste audi ) Dar nu inteleg care e upgrade-ul (sau poate are multe optiuni) insa modelul asta e faceliftul modelului din 2003, iar motorul ce ti l-ai luat e cel mai slab din gama, singurul lucru ce-l ajuta e greutatea mica a masinii.
    2 points
  5. Sa te tii de ele cand demareaza in forta )))
    2 points
  6. Daca tot vorbim de ES uitati-va putin cate a schimbat un coleg de forum la un e60, aproape tot motorul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/135838-bmw-e60-530xi-272cp-2008/page__st__860 ca doar asa este recomandat:)), auzi si tu l-au pus sa schimbe si fulia la motor pe benzina cu 100k km la bord si multe altele, daca te vad ca esti mai darnic te cam rup in doua, am trecut si eu de cateva ori pe la ei si dupa ce am vazut cum e patronul am lasat-o moale, daca ii zici ca nu vrei sa schimbi ceva se urat urat le tine:)))
    2 points
  7. Din pacate am auzit si eu lucruri destul de proaste despre ES,am vazut un deviz facut unui coleg ,unele sume si piese care ar fi trebuit schimbate erau cel putin ciudate..
    2 points
  8. Mi se pare ca nu-s de acolo stopurile astea..isi pierde masina aspectul ala "curat"
    2 points
  9. Sunt un fel de reprezentanta, ma rog doar cu preturile, dar in rest mult mai jepcari, la ei cu orice masina te duci sigur are ceva scump de inlocuit, indiferent ca masina are 20k km sau 200k km.
    2 points
  10. up 13.700.. e92 m pachet de la mama lui
    2 points
  11. Dupa 8 ani de Honda Accord s-a ajuns in punctul de trecere la o alta masina. Am pornit de la premisele ca urmatoarea masina sa aiva ca si dotari/optiuni neaparat transmisie automata, motorizare decenta atat ca si putere cat mai ales ca si cuplu, mai exact un 4 cilindri turbo de preferat diesel, sasiu cu o suspensie confort spre sport. Cum era de asteptat, mai intai am cauta un replacement in showroom-ul celor de la Honda insa ceea ce imi doream eu nu mai exista in portofoliul lor, si anume iteratie urmatoare a Accord-lui. Am tot sperat ca decizia celor de la Honda de a nu mai aduce in Europa un sedan midsize va fi revazuta si ne vor face o surpiza placuta, insa se pare ca cel putin pt moment aceasta optiune este inchisa. Mi s-a propus ca si alternativa un CR-V ce overall era interesant insa dimensiunile exterioare ale masinii nu sunt ceea ce imi doream, gabarit prea mare, practicalitatea nu zic ca nu era buna insa atata timp cat 90% din timp doar soferul e in masina nu vad rostul de pune pe asfalt un SUV. Si am inceput cautarile Intr-o ordine relativ aleatorie am trecut pragul celor de la Audi, Mazda si BMW. Mazda 6 m-a surpins foarte placut, modelul Revolution Top, avand plusuri ca un spatiu interior generos, calitate a finisarii placuta (nu stiu cat ar fi fost si de rezistenta in timp), lista de optionale cuprindea cam tot ce ai putea sa iti doresti de la o masina din zona de buget +30k. Test drive-ul a fost relativ scurt 10 km si nu am putut sa imi construiesc o imagine destul de patrunzatoare insa am apreciat foarte pozitiv motorul diesel 2,2 in combinatie cu cutia automata. Un mare plus pt AT6 de conceptie clasica cu convertizor de cuplu - foarte dinamica, schimbari de viteze line si la momentul oportun. Audi A4 - berlina clasica cu finisare excelenta, dotari de baza cam putine, model la sfarsit de cariera, cutia multitronic/CVT chiar daca in test a fost placuta in exploatare nu m-a convins datorita conceptiei si feedback-ului negativ in ceea ce priveste fiabilitatea. Una peste alta am ajuns la concluzia ca modelul actual Audi A4 nu este pentru mine BMW, la fel ca si Audi model premium, finisare cam in aceeasi clasa de calitate, lista de optionale pe 100 de pagini, foarte usor sa dublezi pretul masinii din vreo 10 bife . Am testat un 520 diesel AT8 si relativ repede am conchis ca nu e ceea ce imi trebuie - prea mare, perceptii de acceleratie lente, cred ca motorul de 184 CP e prea putin pt masa masinii. Am descoperit insa ca Seria 3 cu aceeasi motorizare este cu totul altceva dpdv dinamic, ca si spatiu interior mi s-a parut ok, pozitie la volan EXCELENTA, finisarea foarte moderna, bottom line cam era ceea ce imi doream ... Insa pretul era destul de prohibitiv si nu doream o masina ce in jargon ar fi fost catalogata "cheala" Asa ca ma consolasem cu ideea ca "plapuma se poate intinde doar peste Mazda 6" asta pana cand am luat pt un drive test prelungit peste weekend un 320 diesel si de aici a inceput nebunie Long story short, am reevaluat situatia, pretul BMW Premium Selection mult mai abordabil decat pt una noua, si am decis - BMW 320 xDrive Touring. Fabricata in August 2014, in circulatie din Noiembrie, rulata 14500 km. Lista de optionale cu mult peste ce mi-am dorit eu insa a fost decisiva la luarea deciziei de achizitie. Cateva din cele mai interesante dotari, ce pe mine ma incanta in mod deosebit, pachet M interior & exterior, transmisie automata sport, scaune sport, cruise control stop & go, faruri xenon adaptive control automat faza lunga, si nu in ultimul rand xdrive ce reprezinta un plus major iarna si nu numai. Am "inghitit" deja 5000 km si dpdv al meu urmatoarele ar fi +/-: + pozitie la volan excelenta, dupa ce te obinuiesti cu scaunele sport ce par dure la prima intalnire; + ansamblul motor/cutie excelent, caii putere ai motorului de 2 litri mai mult decat suficienti sa impinga/traga cele ~ 1,7 tone ale masinii. Cutia sport schimba dupa cum doresti, lin si comfortabil fara sa simti decat daca te uti in bord la turometru, sau te tine in scaun exploatand rezervele de putere si transmitand soferului (si nu numai) ca selectorul este in modul Sport, sau Sport+ . Pt drumurile mele cei 184 CP obtinuti din 2 litri sunt mai mult decat suficienti, insa as fi curios sa testez si motorul de 3 litri + directia sport variabila foarte precisa, m-am acomodat destul de repede cu feeling-ul asistarii electrice. + suspensia standard foarte buna pt drumurile noastre, destul de dura pt a aborda un stil de condus sportiv si destul de iertatoare cu calitatea drumurilor noastre. Am testat si una sport insa nu se potriveste ... varstei mele + spatiu interior (evaluare dpdv al nevoilor mele) mai mult decat suficient, ceva mai inghesuit in comparatie cu Accord-ul pt cei din fata insa mai aerisit pt cei din spate. Zone de depozitare decente (usi, cotiera, torpedo), portbagaj incapator cu o zona de deschidere foarte practica, un mare plus pt deschiderea electrica a hayonului si individuala a lunetei. + integrare multimedia foarte reusita, as zice ca inginerii BMW ce au proiectat zona de entertaiment au fost recrutati de la Apple. iPhone se simte ca la el acasa impreuna cu Connected Drive. + automatic cruise control foarte folositor in mers bara la bara sau pe autostrada, mai putin cand unii destepti forteaza depasirea si se repliaza fortat, instinctele te forteaza sa franezi iar tehnologia beepaie sa te atentioneze de un posibil impact precedata de o franare automata insa insuficienta; functie extinsa Collision Warning ajuta cand casti gura la peisaj in manual zice ca si franeaza automat insa am retineri sa o testez. + consum foarte rezonabil, urban intre 8-10l/100km, extraurban 5-7l/100km (cifre valabile pt drumurile si stilul meu), media pe 5000 km 6l/100km. Computerul de bord e un pic optimist in comparatie cu consumul de la plin la plin (~0,5 litri mai mult real). - antifonare group moto/propulsor mediocra, zgomotul motorului e transmis destul de pregnant in cabina, insa dupa 30-40 km/h este estompat de zgomotul rularii sau exista posibilitatea de a mari volumul unitatii audio.
    1 point
  12. BMW Seria 3 Cabrio 320i E93 03/2008, 126.000 km reali M Pachet Interior si Exterior Interior integral piele Dakota Negru Plafon individual negru Scaune Sport M cu incalzire, full electrice, cu memorii si suport lombar Faruri Xenon Adaptiv. stopuri LCI LED Pachet Efficient Dynamic cu functie Start/Stop Comfort Access (keyless-entry-go) Soft Close portiere si portbagaj Decapotare Electrica din cheie Navigatie Profesionala NBT Touch cu harti Europa 2016 (inclusiv Romania) si HDD integrat Bluetooth, Comenzi Vocale TV Digital activat si in mers USB in cotiera (redare audio si video) Sistem de Sunet INDIVIDUAL Bang & Olufsen 880W - ORIGINAL BMW Camera marsariere Connected Drive (Internet, BMW Live, BMW Apps, Streaming muzica de pe telefon, Office) Volan multifunctional - CU INCALZIRE Praguri iluminate OEM BMW Oglinzi exterioare electrice, heliomate, cu incalzire rabatabile Oglinda interioara heliomata Asistenta la faza lunga Cruise Control cu functie de franare Paravant cu husa de depozitare Clima Automata in 2 zone (climatronic) Toate reviziile la zi in reteaua Automobile Bavaria / MHS Motors, se poate verifica istoricul complet la orice dealer BMW, km reali, accept orice test doar la reprezentanta BMW. Masina este absolut impecabila atat tehnic cat si estetic. Inlocuit in ultima luna: set cauciucuri Nexxen 18'' vara noi, kit ambreiaj, discuri fata+spate, placute fata+spate, bujii si bobine. Doar piese originale BMW. Are elemente revopsite din cauza ciupiturilor de pietre : bara fata, capota Parbriz schimbat tot din cauza unei sparturi de piatra in 07/2015. Inlocuit cu parbriz original Pilkington. TAXA PLATITA SI NERECUPERATA. Singurul proprietar al masinii. 16.500€ usor negociabil. Pentru interesati masina are topic aici pe forum.
    1 point
  13. Stop stanga cel dupa aripa F10 sedan .Piesa originala, Pret 300 ron 0724499678
    1 point
  14. vand bmw 530d M-paket din fabrica interior/exterior +jante pe 19 M (euro6) adus recent din Germania de 5 luni , masina personala inmatriculata ro , taxa 0 dovada anaf cutie 8+1 trepte 245 cai, suspensie reglabila (comfort, normal , sport sport+) active steering culoare grey metalic (perla)+shadow line Piele Bej Faruri Bixenon Adaptive cu functie cornering Camera marsarier ,Camere laterale(oglinzi) Camera 360 (top view) Asistenta la faza lunga, Head-up Display Side Assist Lane Assist Distronic Plus+ Oglinzi rabatabil electric Trapa electrica(de sticla) Soft close usi + buton portbagaj Climatronic 4 zone + incalzire in scaune toate 4 inchidere usi pe amprenta lumini ambientale usi (alb exterior) rosu la usi si scaune home lights scaune memorie electrice(scaune de seria7) masaj lombar etc sistem audio prologic 7 TV + DVD+ USB+ HDD(memorie) Navigatie mare 3d + Keyless go ,Keyless entry , start stop franeaza , accelereaza singura , pastreaza distanta , se parcheaza singura etc geamuri negre din fabrica pe spate senzori , parcare , lumini , ploaie + multe alte optiuni full service history (carte service germania), se accepta orice test BMW , merge impecabil ,(si arata foarte bine) km reali se poate verifica este o masina destul de rara cu foarte multe optiuni din fabrica , masina este inmatriculata RO , taxa este 0 fiind euro6 , dovada ANAF ultimul service 140.000 km la reprezentanta bmw , accept variante doar cu audi TT si diferenta sau bmw 320d 2009 minim PRET 26.500 e ( MASINA A COSTAT 32.000) POZE PE http://olx.ro/oferta/vand-bmw-530-f10-euro6-ID59iHV.html CA NU MERGE ATTACH FILE SA PUNE POZE MS
    1 point
  15. 0765350666 Olteanu Sorin. Vinde pompe noi la preturi sub pretul pietei. Pana atunci cupleaza furtunele pe direct ca nu se intampla nimic.
    1 point
  16. 1 point
  17. salut,am compilat informatiile din http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=916509 http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=906148 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=416660 o sa caut pe acasa poate gasesc foaia printata . edit:oricum a fost un cosmar toata treaba ca am tinut sa se faca ca la carte, am mai avut nevoie de un prieten si inca un mecanic din service pe post de balast. si cum am zis volanul tot stramb a ramas,am avut vreo 3 reveniri.
    1 point
  18. Are unul pozitionat aiurea sub cotiera Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. La masina mea (valvetronic coupe din 05.2002) taxa a fost 222 de euro. Rar-ul l-am facut in 30 octombrie (daca tin bine minte). Masina dadea fum albastru cu nemiluita. Consumul de ulei era intre 1-1.5 litri de ulei 0w40/1000km. In aceste conditii a trecut rar-ul fara probleme. Cat despre simeringuri iti recomand sa mergi la brasov unde mi-am schimbat si eu simeringurile. Te va costa in jur de 800 de lei manopera plus montaj. Nu iti recomand sa mergi la cineva care nu a mai schimbat simeringuri la valvetronic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. revine la vanzare , are 200.600 km Interventii si achizitii ce merita mentionate : Septembrie 2014 : - articulatie fata complet noua ( OEM + Lemforder ) - placute fata ( OEM ) - placute spate ( ATE ) - discuri spate ( ATE ) - saboti frana de mana ( OEM ) - garnitura baie ulei + suruburi ( OEM ) - garnitura corp filtru ulei + O-ring ( OEM ) - 6 bujii ( Bosch ) - schimbat curea accesorii ( Conti ) - schimbat antigel ( OEM ) - curatare admisie + motoras - curatare EGR - ulei Castrol Edge FST 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtre polen ( MANN ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) Noiembrie 2014 : - perne de aer OEM pe spate ( set nou luat si montat la Alex Teile - BMW Efficient Services , factura si garantie 2 ani din noiembrie 2014 ) Iulie-August 2015 : - discuri fata ( OEM ) - placute fata ( OEM ) - senzor placute ( OEM ) - fulie vibrochen ( OEM ) - releu bujii ( OEM ) - ulei BMW Shell 5W-30 - filtru aer ( OEM ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru polen cu carbon activ ( MANN ) - filtru combustibil ( MANN ) - schimbat lichidul de frana OEM - update la hartile de navigatie 2015-2( @neo_andersson ) - update la ultimul ilevel pentru F07 ( toate cele 40 de calculatoare au fost updatate fara probleme )( @neo_andersson ) Noiembrie 2015 : - rola intinzatoare ( INA ) - curea accesorii ( OEM ) Postari cu poze : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/page__view__findpost__p__2288871 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/page__view__findpost__p__2300587 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/page__view__findpost__p__2283107 http://www.bmwclub.ro/forums/topic/149974-530d-f07-gt/page__view__findpost__p__2278168 http://s23.postimg.org/72hhhrwdn/DSC_0258_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ry3rt0skr/DSC_0260_Medium.jpg http://s23.postimg.org/qn0lyamcr/DSC_0261_Medium.jpg http://s23.postimg.org/ca2km8cyz/DSC_0263_Medium.jpg http://s23.postimg.org/61lu6e4rv/DSC_0264_Medium.jpg http://s23.postimg.org/b92bx3vzf/DSC_0265_Medium.jpg http://s23.postimg.org/h3qx4tyuj/DSC_0267_Medium.jpg http://s23.postimg.org/dlex8fxyj/DSC_0269_Medium.jpg http://s17.postimg.org/gv6clrqbz/DSC_0259_Medium.jpg http://s17.postimg.org/672lmxgcv/DSC_0266_Medium.jpg Pret : 22.000 euro
    1 point
  21. Consumul ĂŽn BC se decalibreaza. Se poate ajusta/corecta din meniul ascuns al BC-ului. Trebuie fĂŁcut un calcul simplu la consumul unui plin unde sa stabilesti consumul real apoi exista o formula de calcul care ĂŽĂâşi genereazĂŁ un indice care se introduce ĂŽn BC. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Si tu ai citit pe sarite, nu? :-) Am spus eu pe undeva ca imi doream sa gasesc o masina "perfecta"? Am spus ca nu doresc sa iau o masina care sa prezinte vreo problema la cutie sau motor in momentul achizitiei, si care sa nu fi fost implicata in vreun accident care sa ii fi afectat structura. Greu...
    1 point
  23. Extraurban e cam 7% Urban cam asta este 13-14 iarna 15-16.
    1 point
  24. Asta imi era adresata mie, sa inteleg. Deci acum trebuie sa dau si explicatii pentru ce fac eu cu banii mei, nu? Mie mi s-a parut ca suntem asa, ca o comunitate in care discutam, ne ajutam... Interesant punct de vedere, ce sa spun. Cred ca ce-a fost de spus, s-a spus. Ii stricam omului topicul cu discutii pe margine, si nu are niciun rost.
    1 point
  25. eu la E60 LCI 530d am consum mixt momentan de 9-10 , in afara n-am avut sub 8 insa merg destul de tare si o cam fugaresc, iar pe oras cred ca un 11-12 cam asa ar trebui sa ia, insa la mine am problema ca nu imi merge webasto si posibil si termostatul sa trebuiasca sa il schimb ca nu prea se incalzeste cum trebuie si de aici si consumul un pic mai mare, o rezolv sper saptamana asta si revin cu detalii daca In orice caz am prieten cu 520d 2006 si are pe BC consum mai mare ca mine , ce sa zic daca vrei masina cu consum mic nu cred ca trebuia sa iei 3.0d, personal la puterea care o ofera si cuplu mi se pare f f ok consumul, chiar nu m-ar deranja sa fie si o idee mai mare ptr ce placere imi ofera cand o calc
    1 point
  26. 292 de cai, power-box DTE-CRD 14. Problema este ca majoritatea drumurilor in oras le fac la ore de trafic, cand toata lumea merge sau pleaca de la lucru. Pentru alte intervale orare, intr-adevar este undeva la 11. Sunt zile in care viteza medie este de 18 km/h... Consumul a scazut dupa ce mi-am pus rotile de iarna, pe 17. -roti 17: urban 12-13 extra 6.5 -roti 19: urban 14-16 extra 7.2
    1 point
  27. up price 26.000 masina in stare foarte buna din toate punctele de vedere a costat 32.000 acum 6 luni
    1 point
  28. nu am mai fost de mult pe aici. intre timp mi s-a lovit masina de catre un nene care a intrat prea tare pe strada unde parchez si a derapat dand peste a mea. daune se vede in poze.. dar este reparata... mai am capota de inlocuit dar doar la primavera deoarece nu vreau sa vopsesc una buna acum si sa se distruga de la pietre.. In rest mici upgradeuri la motor: injectoare de 2.0 non vanos cu 4 gauri, clapeta de acceleratie de 2.5, chip, filtru epurator luat de pe m52b28 si cu adaptare tub collector ulei condensat pe joja originala m20b20, si evacuare prin filtru de aer mic care acum are un tub collector ce dreneaza gazele sub masina. Am scos recircularea gazelor in admisie deoarece era o porcarie. De asemenea si incalzirea clapetei de acceleratie am anulat-o deoarece era prea multa furtunarie pe acolo. Am inlocuit si un support motor fisurat, am pus scaune electrice si am pastrat incalzirea si fetele de scaun de pe a mea deoarece cele primite erau distruse. A primit volan de m tech 1. Clima functioneaza si nu mai prelinge antigel pe la radiatorul de incalzitre. Am schimbat si valva de caldura deoarece facea probleme. Masina a primit incalzire si in oglinzi si acu merge si dezaburirea spate (vechiul proprietar este o parasuta....) Articulatia fata am inlocuit-o toata de noua si suspensia in una sport. Dar cum a fost lovita a trebuit sa inlocuiesc iar suportu bratelor de sus, bratul de sus, bieleta de directive, s-a dus aparatoarea de noroi, aripa, semnalu, faru, bara, armature, amortizoru de la armatura, capota. Masina merge bine. Fac singur la ea ce e de facut, este simpla, iar probleme mai sunt dar incet le rezolv pe toate. Cica scapa ulei pe la garnitura de chiulasa si am strans-o putin dar nu sufficient. Tot mai curge asa usor si o sa i mai dau o stransoare. Consumu e decent. Consuma mai mult deoarece am dus-o la un mecanic in primavara si ala a desfacut clapeta de acceleratie si cand a pus-o inapoi nu a mai pus furtunu de la vaporii de benzina... si tragea aer fals pe acolo si am descoperit problema asta din greseala. anyways Tratez cu un coleg sa o vand. Daca da atunci voi lua un 540i e34 combi, iar daca nu atunci v8 sau v12 scrie pe ea... plus frane, plus suspensie plus multe.
    1 point
  29. Daca as putea as da la toti meltenii care pun xenon am si tot felul de mizerii nereglate cu 500.000 de lumeni in mecla lor de cocalari obositi.......dar nu pot.
    1 point
  30. Deci pânĂŁ și Mache era sĂŁ-și ia un e90 cu uree... Ce-i așa greu de crezut ?
    1 point
  31. Cand cautam masina, gasisem un E90 din 2010 sau 2011 184cai euro 6.. Nu stiu ce e asa greu de crezut ca si asta e.
    1 point
  32. Are,are.. Si la noi gäseºti la orice peco..
    1 point
  33. Frumoasa masina, multe dotari, spor la vanzare
    1 point
  34. 1 point
  35. Blue Performance. Astea sunt euro 6
    1 point
  36. 1 point
  37. E pe viata ca sotia.
    1 point
  38. Frumoasa, bafta! Dar esti sigur ca e euro6?
    1 point
  39. comfort access dar fara amprenta
    1 point
  40. hai ca te ajut eu cu pozele Stefy ... bafta la vanzare http://s12.postimg.org/8tcvwdlkt/84171218_1_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bucur.jpg http://s12.postimg.org/o61845a4d/84171218_2_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_fotog.jpg http://s12.postimg.org/48qphg1vh/84171218_3_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bmw.jpg http://s12.postimg.org/oua2n38u5/84171218_4_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_auto.jpg http://s12.postimg.org/527wnsxa5/84171218_5_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6_bucur.jpg http://s12.postimg.org/d17o54n0d/84171218_6_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg http://s12.postimg.org/5it4a8l19/84171218_7_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg http://s12.postimg.org/42hls3i4d/84171218_8_1000x700_vand_bmw_530_f10_euro6.jpg
    1 point
  41. Superba masina,si km putini! Bafta
    1 point
  42. nu vreau sa fiu rau dar la aproximativ 3500 euro nu o sa gasesti niciun e46 din 2004+ in mintile lui si cu optiuni
    1 point
  43. Chiar sunt curios ce a verificat user-ul de mai sus Ca o parere proprie, nici un samsar nu se agita atat sa-si sustina masina (in special ca nu avea cu ce)
    1 point
  44. Ceva de toamna. Folie Oracal proiectoare si grile negru mat.
    1 point
  45. Nu e chiar cum a explicat cel de sus dar sunt diferente.Cel putin la marcile non premium. Fiecare masina cand iesie de pe banda, primeste o nota ca bebelusul la nastere. Cele care au o nota mica ( sub nota de trecere) sunt trimise la dealeri cu seria de caroserie taiata pentru piese de schimb. Cele premiante sunt tinute pentru europa de west, iar cele cu note mai mici, dar peste nota de trecere sunt trimise in est. Voi chiar credeti ca robotii industiali fac TOAte masinile perfect egale? Nu mai dau un rateu mic, un plastic care nu sta chair cum trebuie, o grosime a lacului care nu e chiar perfecta? Voi credeti ca daca iese un ford cu grosimea lacului mai subtire cu cativa microni decat norma, aia caseaza masina?
    1 point
  46. Sincer,cu jantele astea m-ai " bagat in ceata " noroc ca ai aprinse proiectoarele.......
    1 point
  47. Nu are da' dupa ce-i da statu amenda de 1600ron sigur o sa-si cumpere. Chiar ma gandeam ca legea a fost extrem de binevenita, s-ar fi circulat foarte prost daca lumea nu s-ar fi echipat de iarna.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.