Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/16/15 in all areas
-
Parerea mea este ca seria 1 dinainte arata mult mult mai bine. Dar daca ti-ai dorit o masina mai noua si mai fiabila, probabil ca decizia e echitabila.4 points
-
3 points
-
Tu il acuzai ca nu stie ce vorbeste, PIMP nu a facut decat sa iti demonstreze ca stie ce vorbeste. Adica ti-a aratat ca exista modelul ala de A3.3 points
-
Pret : 18899 euro ( cu jantele de iarna pe 18 si fara kitul de rezerva ) http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg2 points
-
Macar poti sa recunosti ca bmw e mai fun to drive . E destul de comun Audi asta a incercat lumea sa-ti spuna fiecare pe tonul lui . Dpmdv ai sa te plictisesti repede chiar daca acum vezi avantaje . Am avut si eu Audi A3 tot la bmw imi statea capul . Sa o stapanesti sanatos .2 points
-
Vezi sa nu incep si eu, si apai sa vezi ce iese din discutia asta. Uite ce zice wikipedia: The vehicle was unveiled in 2012 Geneva Motor Show.[29][30] and went on sale in Europe in September 2012. Eu nu am zis nimic cu rautate, doar ca nu am vazut un upgrade, sau care-i problema? Ti-ai luat un model 2003 cu facelift, f bine, tie sa iti placa, chiar neinteresant. Te-au deranjat remarcile? Du-te pe forumul audi. Ce sa mai zic..2 points
-
2 points
-
@Boner. Singura persoana ostilă de aici esti tu, cel putin asa se vede pana acum. Nimeni n-a comentat de masina ta, de fapt nimănui nu-i pasa, s-a comentat oarecum off topic. Si s-a comentat pe niste fapte concrete, din cate stiu eu, pe modelul tau, cel mai mic motor pe benzina a fost 1.4. 1.2 s-a pus doar din 2011 încolo pe urmatorul A3. Dar oricum, e irelevant, incearca sa nu te mai ataci atata si sa ne jignesti cu mersul la psihiatru si altele.2 points
-
Asa e. Un Audi A3 S Line 1.4tfsi 2011 http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/14/9296fdc424920169b565498e7e045b54.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/14/029224dbe5a60d0bfa722ba4e05d452c.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/14/e572d42d2088201fafae3e313601ae73.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Eu folosesc discuri si placute ATE la diverse masini de peste 500000 de km si niciodata nu mi au facut probleme. La directie si brate folosesc Lemforder si pot spune au fost extrem de fiabile. Folosesc mereu jante mici cu talon mare si asta protejeaza bratele. Cat despre reprezentate va las cu impresia voastra ca e ar fii cel mai ok, am prieteni mecanici la BMW Constanta si Brasov si stiu cam ce magari se fac pe acolo. Se iau piese de pe masini, se completeaza ulei in loc sa se schimbe tot ( dau drumul la 2 3 litri de ulei si baga 2 3 si gata schimbul).... si lucruri mult mult mai grave... gen cutie automata reparata in Romania la pret de RMFD Germania. La un moment dat daca sunam sa ii intreb daca au o turbina de 3.0d imi ziceau stai sa vedem ce masina avem prin service si gaseau o turbina in stare f buna. Proprietarul era informat ca turbina e pe duca si trebuie neaparat schimbata( aleg un proprietar care vine si declara :" pe mine nu ma intereseaza masina ce are eu o vreau pusa la punct). Gaseau ei o turbina distrusa sa o trimita in locul celei bune si proprietarul om de buna credinta se alegea cu o turbina noua care nu era necesara si deloc ieftina. O fii ok la reprezentate dar intr o tara civilizata nu in Romania2 points
-
Pentru ca vreau sa trec la anvelope non rft si pentru iarna se scot la vanzare 4 anvelope RFT 205 55 16 Dunlop wintersport M3, dot 3709, mai au aproximativ 5-6 mm: http://s3.postimg.org/boj4inb5b/WP_20151108_10_39_40_Pro.jpg http://s3.postimg.org/gfnleetdb/WP_20151108_10_39_47_Pro.jpg http://s3.postimg.org/m2jybvvvz/WP_20151108_10_39_56_Pro.jpg http://s3.postimg.org/zed5l2ywf/WP_20151108_10_40_05_Pro.jpg http://s3.postimg.org/io1rvr0hb/WP_20151108_10_40_12_Pro.jpg http://s3.postimg.org/k0jgxmxwv/WP_20151108_10_40_32_Pro.jpg http://s3.postimg.org/94s32acz3/WP_20151108_10_46_33_Pro.jpg http://s3.postimg.org/kwfyd37lb/WP_20151108_10_46_37_Pro.jpg http://s3.postimg.org/4zlru44kv/WP_20151108_11_49_59_Pro.jpg Momentan sunt montate pe masina pesonala, nu au defecte. pret fix 800 ron,se pot vedea in Bucuresti si mai rar in Giurgiu1 point
-
poate nu iti incarca alternatorul cum trebuie, trebuie verificat. Si verificat si consumatorii eventual, dupa ce opresti masina. Baterie slaba/incarcare slaba foarte des provoaca probleme la cutiile automate, tot ce tine de elctrovalve/solenoizi la cutiile moderne sunt comadate direct de ECU si actionate electric.1 point
-
stiti ca sunt alternative gen ebay: http://www.ebay.co.u...9oAAOxyTjNSmLOu aproximativ 1800 ron discuri fata+placute+senzor, sa zicem ca pe spate e mai putin, poate un 1400 ron, manopera 150 de ron la un service normal = 3350 ron discuri+placute originale fata spate eu pana acum am luat de pe ebay elemente originale de franare si nu am avut nici cea mai mica problema . LE: kit complet fata spate http://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-BMW-F10-F11-Brake-Discs-Pads-Warnk-330mm-FA-330mm-REAR-BRAKE-KIT-/151842294818?hash=item235a818c22:g:WvwAAOxyXDhSmLQQ de la 3350 ron pana la 5500 ron, pretul de reprezentanta, e o diferenta insemnata.1 point
-
Pe mine nici nu ma interesa cine era initiatorul topicului, si nu ma intereseaza ca ai luat-o pe gratis pe asta. Eu doar am zis ca nu e upgrade, pentru ca nu e. Cat despre faptul ca te legi de persoana mea, ma cam doare-n f**d ce crezi tu, sau altii de pe forum, dar cam asa face toata lumea, cand nu mai are argumente, atac la persoana.1 point
-
Pacat ca se ajunge la astfel de discutii...ai avut un Bmw foarte cochet,nici pe mine nu ma da pe spate schimbarea,chiar deloc. Insa fiecare isi alegere masina in functie de gusturi,prioritati. Asadar iti doresc sa ai noroc de ea,sa o folosesti sanatos,si sa o bibilesti cel putin ca pe cealalta!1 point
-
Odata ce ai pus downpipe, masina nu o mai poti tine in garaj si la semafor cu geamurile deschise iti vine miros in masina !1 point
-
Am desfacut busonul de la radiator + vasul de expansiune + cel de pe blocul motor. Am asteptat sa curga tot afara. Pe urma am pus busonul de la vas la loc, am turnat apa in vas pana a curs din bloc doar apa curata, pe urma am turnat din nou pana cand a iesit apa curata din radiator. Am inchis tot circuitul, dupa care am umplut instalatia cu apa (distilata bineinteles), am pornit motorul + caldura, am mers asa 5 km dupa care am repetat procedura de mai sus. Dupa aprox 2 ture de genul ar trebui sa curga doar apa curata. La final, am scos toata apa si am pus normal, antigel HEPU 50:50 cu apa distilata. Eu am facut chestia cu apa goala 5km pt ca aveam antigel G12 roz inainte.1 point
-
Am vazut-o si eu , mi se mare cam mare pretul , avand in vedere dotariile .. Sub 12500 nu cred ca lasa ..1 point
-
1 point
-
Salut. Maine imi ajung piesele si le pun pe masina, dupa ce FAN curier nu a fost in stare sa livreze comenzile de 2 sapt. De 4 ori am fost cu franele in service, astazi ultima data. Mi-au schimbat discurile si placutele pe fata. Oricum, mi-am invatat lectia cu reprezentantele...1 point
-
Salutare !! eu am facut toate reviziile la contempo cars brasov(sunt din brasov) si pot sa spun ca se fac magarii mari pai merge mai bine masina cand o duc la revizie ,dupa ce e gata merge mai prost legat de frane la f11 530d meu sunt ovalizate discurile fata sunt oem au fost schimbate tot la contempo brasov acuma au 40.000km sunt praf nu sunt bne de nimic cele oem le voi schimba cu otto zimmermann perforate exceptionale sunt peste oem clar (nu tot timpu originalul este calitativ din pacate ) masina vibreaza ff urat doar la franre de la viteze de peste 150KM h1 point
-
Nu cred ca a vrut un up-date, Poate a vrut o masina mai slabutza cu mai putine probleme. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Fiind pe un forum bmw, imi permit sa il pun peste audi ) Dar nu inteleg care e upgrade-ul (sau poate are multe optiuni) insa modelul asta e faceliftul modelului din 2003, iar motorul ce ti l-ai luat e cel mai slab din gama, singurul lucru ce-l ajuta e greutatea mica a masinii.1 point
-
Daca tot vorbim de ES uitati-va putin cate a schimbat un coleg de forum la un e60, aproape tot motorul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/135838-bmw-e60-530xi-272cp-2008/page__st__860 ca doar asa este recomandat:)), auzi si tu l-au pus sa schimbe si fulia la motor pe benzina cu 100k km la bord si multe altele, daca te vad ca esti mai darnic te cam rup in doua, am trecut si eu de cateva ori pe la ei si dupa ce am vazut cum e patronul am lasat-o moale, daca ii zici ca nu vrei sa schimbi ceva se urat urat le tine:)))1 point
-
1 point
-
Dar intr-un service care practica preturi de reprezentanta (desi nu este) si care umple devizul bazandu-se pe lipsa de cunostinte a clientului, cum poti avea incredere ?1 point
-
Mi se pare ca nu-s de acolo stopurile astea..isi pierde masina aspectul ala "curat"1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme pe aici,va multumesc pentru urari! Sper si eu sa nu apara probleme pana acuma nu m-a dejamagit. Azi masina a primit o spalare profi si 2 straturi de Jetseal 109. Is foarte multumit de rezultat. Sper ca saptamana viitoare sa am timp sa ii fac tratamentul la piele sa fie pregatita de iarna. Mai pun niste poze de la "spa". http://thumbnails114.imagebam.com/45257/e4a3fd452562701.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/45257/442f75452562715.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45257/81e3f3452562731.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45257/aefce8452562740.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/45257/d6c14e452562752.jpg1 point
-
Doar ca hint: OE inseamna ce vine de la Bavaria sau cum se spune "pe original" si OEM inseamna "pe producator". Cand ai scris OEM banuiesc ca te refereai "pe original".1 point
-
Da gizmo imi cer scuze sunt mai tensionat de vreo 2-3 sapt ..toti mi-au zis asta de la familie prieteni,colegi de servici etc..sper si eu ca sa o gasesc.Inca o data scuze! Sincer ma frustreaza sa gasesc cate o masina si dupa sa gasesc ceva la ea si tot asa..1 point
-
La service de cartier nu prea vad cum ca acolo stai langa mecanic si daca nu esti complet idiot iti dai seama daca nu iti schimba tot uleiul. La BMW nu stai langa nimeni. Nu fac asta la ordinele sefilor ci din cauza salariile mici si a lacomiei. Cei drept nici sefii nu prea ii verifica temeinic asa cum ar fii normal si asta pentru ca de multe ori ingineri ( pila la vreun patron) sunt slabi pregatit si mecanici il fraieresc. La Constanta adusesera intr un timp sef de service un german care ce crezi nici nu ii trecea prin cap ce prostii faceau astia. Adica omul nici nu concepea ca ei ar putea sa nu schimbe tot uleiul . Nici serviceul de cartier nu e o idee buna si uneori este destul de costitoare ca daca mecanicul nu stie ce are masina si o iei prin eliminare te ajunge mai scump ca la BMW. In schimb sunt suficiente serviceuri serioase cu personal bine pregatit si corecti ( pretul mai mic ca la Bmw dar nu chilipir). Din pacate nu sunt povesti Asta imi place mie ca oamenii cred in sistem ... e bine baieti. Exact pe asta se bazeaza si ei cand iti zic ca ti a cazut turbina doar e service bmw nu te or minti oameni aia nu? E firma serioasa domne dai un ban da stai in fata1 point
-
Ce rahat de comparatii faci tu?520 cu 530?trw cu OE?frane complete cu placute?...si daca e masina intalnita pe strazi ce?nu e voie sa dai bani multi pe intretinere?1 point
-
1 point
-
Pai pt unii consum mixt = frecat zilnic masina in Bucuresti cu 8km/h si in weekend mers la munte bara la bara )1 point
-
Nu stiu cum e la e90 dar la e60 daca era frig afara si apasai direct sa porneasca, masina e destul de desteapta si astepta singura pana se actionau bujiile si dadea singura la automat dupa(mai pe romaneste daca dadeai direct sa porneasca nu dadea la automat pana nu se actionau bujiile),valabil si la cele cu cheie si la cele fara. Ce zici tu e valabil la masini mai putin destepte. Cred ca si la e90 e la fel, poate sa ne zica un posesor, eu am avut e60. Oricum la f-uri, cel putin de la seria 5, nici nu exista slot pt cheie. Apesi direct start.1 point
-
Vad ca ai in lista acolo si 520i, a carui dinamica este considerabil mai slaba fata de un 520d in daily driving.1 point
-
1 point
-
Mi-am spus parerea in urma experientelor avute direct cu ei,nu vreau sa dezvolt,insa in mare parte m-am referit la respectul fata de client.1 point
-
Si eu am avut numai experiente bune cu ProLeasing Ploiesti la toate masinile. Dar ca un sfat, plateste intermediar la 15mii de km un schimb de ulei +filtru, e pacat de motor pentru cat costa sa nu le faci mai ales in Romania... Mai ales daca planuiesti sa tii masina peste perioada de garantie Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
+1 pentru Service Premium - m-a ajutat de fiecare data si nu m-a uitat cu programarea/comanda cum au facut altii(de obicei nu dau review-uri negative si nici acum nu o sa incep) + Nelu care este un baiat super si un mecanic desavarsit +1 pentru cataxxl - pentru ca m-a surprins de fiecare data cu promptitudinea sa la cereri de oferte dar si pret. +1 pentru msasha - all around great guy1 point
-
1 point
-
Profitand de oprirea ploilor si weather forecast ... mi s-a intamplat de multe ori sa spal masina si sa ploua imediat dupa. http://i.imgur.com/ECZerEl.jpg http://i.imgur.com/c6DdTTw.jpg http://i.imgur.com/WHwnCS5.jpg http://i.imgur.com/4Ekhuwv.jpg http://i.imgur.com/dABLPFx.jpg1 point
-
Nu exista asa ceva. Aveam un prieten care lucra la Porsche Nord, cu asta se ocupa, vindea masini. Si mi-a spus ca e o prostie, ca aia in germania primesc un cod, atat. Codul ala contine culoarea, optionalele samd. Habar n-au ei unde pleaca masina respectiva. Ei primesc doar codurile pe baza carora se fac masinile, ulterior pleaca unde trebuie, dar codurile intra unul dupa altul in linia de productie. Cat despre nemti, m-am lamurit cu ei. Aroganti si complexati de superioritate, dar n-au 4 coaie, tot oameni sunt si ei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Au pe naiba alta calitate. Tu crezi ca-si face BMW linie de asamblare special pt Romania ori pt tarile mai sarace? Ori tu crezi ca au repere mai slabe si repere mai bune pe care le asambleaza in functie de tara unde va merge masina? Nici nu-ti dai seama ce complicatii si pierderi le-ar provoca astfel de masuri unor companii atat de mari a.i. sa coordoneze atatea variante de repere ori procese. In toate comaniiile astea automotive se pune accentul mai nou pe reducerea costurilor. Tot ce spui tu, se traduce prin costuri, ce se rasfrang mai tarziu in pretul produsului. Se cauta tot mai mult folosirea unui reper la cat mai multe modele, ii zice carry-over. Reducerea nr-ului de part numbere si cate si mai cate actiuni de genu. Sunt povesti. Da, daca vor sa vanda ceva mai ieftin pe o piata mai saraca atunci vor lansa o versiune total noua cu un alt indicativ, la care se va observa din start ca are o calitate mai precara. Acest lucru nu cred ca se aplica celor de la BMW. Ei vor sa fie recunoscuti pt aceeasi calitate oriunde pe glob, ca-i Germania, ca-i China ori SUA etc Daca trebuie realizate anumite adaptari pentru o anumita zona, gen volan pe dreapta, alte reglementari ori poate clima este mai calda ori mai rece, atunci aceste ajustari se vor opera doar asupra anumitor repere a.i. sa functioneze in regula si in acele conditii mai extreme ori situatii mai diferite decat cele comune. Asa cum spuneam mai sus cu reducerea costurilor, poate ca intr-adevar intre doua masini construite in perioade diferite, chiar daca sunt din aceeasi generatie, ca urmare a unui proces de "redesign to cost" sa "optimizeze" anumite piese in genul: mai reducem grosimea la plasticul asta cu 1mm ca poate sa functioneze si asa fara probleme. La final ei au economisit nu stiu cate Kg de material plastic, automat mai putini bani cheltuiti sa obtina piesa respectiva, iar la final tie ca si comparator nu-ti mai scade nimic de cele mai multe ori. Asta se traduce printr-un profit crescut ce va ajunge in buzunarul companiei.1 point
-
Salut, am fost si eu la acest service dupa ce am citit acest topic in care toti l-ati laudat.am un e46 care a avut probleme cu incalzirea in habitaclu.am sunat joia trecuta pentru pentru o programare si m-au programat pt luni dimineata la ora 9;30 saptamana asta .cand am ajuns acolo au bagat masina in service si unul din mecanici s-a apucat de treaba incepand cu o constatare vizuala rapida dupa care i-a bagat testerul unde a stat cu testerul pus aproximativ 1 ora fara ca cineva sa se mai ocupe de ea mecanicul respectiv se apucase sa schimbe un termostat sau ceva de genu afara in fata atelierului la un alt client cu un mercedes sprinter probabil cunostinte pt ca se cunosteau intr-un tarziu vine la mine sa imi spuna ca panoul de clima nu imi raspunde pe tester si in prima faza asta ar fii problema si ar mai putea fii caloriferul din bordul masinii infundat iar rezolvarile sunt urmatoarele :sa ma duc sa probez un alt panou de clima pt ca iei nu au unul cu care sa imi faca o proba iar caloriferul nu au timp sa il dea jos pt ca au acordat decat o ora programarii mele.....am ramas fara cuvinte...eu unu nu recomand parerea mea e ca daca nu ai vreo lucrare mai importanta adica care sa te coste multi bani nu isi bat capu cu mici probleme....1 point
-
1 point
-
BMW-urile nu se strica, prin urmare, nu-i vad utilitatea acestui topic!1 point
-
Banuiesc ca nu ai anuntat cumparatorul de problema cu incalzirea in scaun1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00