Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/17/15 in all areas
-
Eu am votat accesorii, adica piesa dintre volan si scaun. O masina nu se strica asa usor, atata timp cat posesorul a intretinut-o sau o intretine corespunzator ori e sau a fost hamalita fara mila.2 points
-
Volan dat jos de pe masina mea, in stare impecabila. Pret 189€ negociabil. http://i67.tinypic.com/2w1tjk3.jpg http://i67.tinypic.com/35cpnxv.jpg http://i64.tinypic.com/dfhwgo.jpg http://i66.tinypic.com/13zobo4.jpg1 point
-
Proasta inspiratie cu george vb cu userul smaqol (adi) sa ti spuna ce probleme a avut dupa 2 ani sau cauta la el la topic si citeste,dar asta e credeam ca te documentezi inainte soryy1 point
-
Le am auzit pe toate acum, e60 520d nfl consuma mai putin ca e90 318d lci :goodjob:1 point
-
Pregatit de iarna , am asteptat ceva timp sa pot sa fac un review ,am 1500 km de la resoftare si scos dpf , totul ok , f sprintena chiar si sub 2000 rpm , consum cam la fel dpmdv , nu am urmarit treaba asta , cert e ca accelereaza imediat , nu se compara cu cipul care il aveam inainte . Cutia se comporta f bine , nu am lag mai deloc . Aveam valori mari pe dpf si dupa ce am tot studiat problema am ales sa il scot , cred ca i-a ajuns , partea buna e ca nu am fum mai deloc , oricum kickdown de la mine nu prea primeste , cel putin in oras nu prea am unde . Am mai schimbat releul bujii , in rest e cuminte ) Am pastrat flansele spate si pe jantele de iarna , arata mai bine asa . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9975_zpsdsxohuyl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9986_zpsgw9kmpci.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9978_zpsdijzgdff.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9980_zpsyelueo9h.jpg1 point
-
Da,garnitura capacului era coapta si apa se prelingea in cutie si din cutie pe sub torpedou in masina!In cutia aia vin montate mai multe relee,etc (https://i.ytimg.com/...xresdefault.jpg) asa arata ca sa iti faci o idee! Multumesc1 point
-
Am schimbat capacul si nu se mai prelinge apa pe sub torpedou Dupa 350 de euro cheltuiti la mecanic(dorel varianta nemteasca),am rezolvat eu problema cu 21 de euro,cat a costat capacul!1 point
-
Se rezolva itp=ul, nu e problema. Deocamdata il am facut pana in 2017 si nu ma stresez. Am terminat de desfacut azi tot interiorul, am ridicat mocheta....nu e asa de rau precum m-am asteptat. Nici bine nu e, dar na, ma asteptam la ceva mai grav la cat era de uda. A curs apa pe la trapa, momentan e lipita cu kit, silicon, plm....tiganeli, nici nu ma asteptam la altceva. Scaunul din dreapta nu mergea pe sina pana in fata....m-am chinuit sa incerc sa desfac suruburile din spate de m-a vazut Dumnezeu cu amandoi ochii...am desfacut 3 si am rupt cu tot cu tabla unu. Sa-i fie de bine. M-am chinuit cu mocheta iar, era si uda.... M-am chinuit, asta e cuvantul zilei, am fost si singur la atelier azi. Dar nu e stres.1 point
-
I-am facut revizia cu ulei Castrol Edge 5w30 si filtre Mann, am schimbat bateria (i-a ajuns 7 ani, mi-a aparut in repetate randuri martorul de baterie in bord, era originala pe masina), Bosch S3 90 amp, un set de stergatoare oem, verificat toate lichidele, verificat pe diagnoza, se prezinta perfect atat tehnic cat si optic.1 point
-
La a mea dupa ce a fost schimbat separatorul de ulei am vazut ca tot consuma cam 1L/3000km. Am schimbat garniturile 11(sunt doua) si 12: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EV13-USA-01-2002-E46-BMW-320i&diagId=11_2187 Cand am desfacut 12 se vedea pe langa ca avea urme de ulei fiindca O-ringul era rupt. Cand l-am vazut era in 2 bucati si lipsea o parte din el. Dupa ce l-am schimbat cosumul este redus la cam 1L/15000km. Separatorul de ulei foloseste o teava de vid care merge la intake si o valva ca sa tina presiunea din crankcase un pic sub presiunea atmosferica. Daca intra aer pe la garnituri in crank case, valva de la separator nu poate scadea presiunea din crank case si valva ramane descisa. Cand valva este deschisa motorul inspira vapori de ulei continuu. Cu cat mai mult aer intra in crankcase cu ata mai multi vapori intra in motor. Cauta urme de unde iti curge ulei de la baza motorului si schimba garniturile. Ar trebui sa iti scada si consumul.1 point
-
Se incalzeste foarte repede n52.ul, in cateva sute de metri baga caldura1 point
-
Dar toata treaba asta nu are absolut nici o legatura cu clasa premium sau mai putin premium. Intotdeauna un motor diesel cu capacitate cilindrica mare o sa se incalzeasca mai greu decat un motor benzina cu capacitate cilindrica mica.1 point
-
Da, e90 are pompa auxiliara de incalzire a apei. De aia se incalzeste apa mai repede, probabil mai repede decat cu ce ai fost tu obisnuit mai inainte. Si da, probabil la tine inca functioneaza, dar carbunii aia se duc repede si este destul de greu sa ii schimbi (sau sa cumperi alta pompa daca binevoiesti)1 point
-
Pai nici nu am zis de competitie, dar tu crezi ca la ITP nu or sa te intrebe "ce-i cu schela aia inauntru"?.1 point
-
la 170k cat vrei tu , sunt pe cale de disparitie , 220k din 2009 ii ok zic eu . ( asta daca si aia 220k sunt reali ) dar cu siguranta 170k nu sunt )1 point
-
Da sunt frumoase,au dotari dar pentru banii respectivi au prea multi km parerea mea.Pe mine sincer ma foarte intereseaza un 20.000-30.000 km diferenta intre 2 masini deoarece eu maxim 15.000 fac pe an (acel and fiind si cand ma duc la mare si ies cel mai mult cu ea)..merg 90% in oras un 10-12.000 e normal la mine si de aia conteaza...O masina de la 170.000 km o duc la 228.000 cat avea una din alea in 5 ani.1 point
-
Cunoaste cineva masina asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-m-m3-ID7Gf2hb.html#bc11f291fb E la vanzare de ceva vreme si pretul a scazut treptat de la 8000E cat parca era initial1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu siguranta mai fun to drive. Seria 1 e beton la capitolul asta Ma plictisesc, o dau, iau alta. Nu e nici o drama Momentan imi place tare mult A3'ul. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
A venit si ceara de la Meguiars. Sa vedem ce minuni face :sorcerer: http://i65.tinypic.com/b99k07.jpg1 point
-
Tiganie maxima.. Uite ceva ce ar da bine pe masina ta : Zperformance ZP06 https://www.youtube.com/watch?v=KOPCzDL4w381 point
-
1 point
-
Seria 1 este o masina mica dar premium si asta se vede in primul rand in materialele folosite, nu stiu masina colegului prin ce a trecut dar la a mea sigur nu zdrangane tot interiorul la gropi. Un alt lucru important este ca nimeni nu face masini sa fie conduse prin gropi. La o masina de generatie 2004- nu cred ca exista model concurent din punct de vedere calitativ si al dotarilor. La 120d din perioada aia motorul este M47, cel cu distributia pe curea asa ai o alta asazisa "problema" lipsa. La 200k km trebuie sa te astepti sa schimbi discuri de frana, ceva pe la articulatiile fata/spate, neaparat sa cureti galeria de admisie, bujiile incandescente. Un aspect la care sa fii atent este sa aiba istoric verificabil adica sa nu cumva sa provina dintr-o dauna si reparata pentru colectionarii de chilipiruri. Despre 120i nu ma pot pronunta.1 point
-
Nu am mai postat de ceva vreme pe aici,va multumesc pentru urari! Sper si eu sa nu apara probleme pana acuma nu m-a dejamagit. Azi masina a primit o spalare profi si 2 straturi de Jetseal 109. Is foarte multumit de rezultat. Sper ca saptamana viitoare sa am timp sa ii fac tratamentul la piele sa fie pregatita de iarna. Mai pun niste poze de la "spa". http://thumbnails114.imagebam.com/45257/e4a3fd452562701.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/45257/442f75452562715.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45257/81e3f3452562731.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45257/aefce8452562740.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/45257/d6c14e452562752.jpg1 point
-
cum sa ceri seriozitate maxima cand tu dai dovada (deocamdata) de un vanzator tare neserios? descrierea masinii "vraja marii", VIN sa nu pui, poze las' ca vedem si noi pe google, nr de telefon postat cu adaugari copilaresti...daca ar fi fost vreun potential interesat de vreun x3, eu cred ca l-ai pierdut deja1 point
-
O sa fiu dur,v-ati batut joc de masina ma rog poate nu tu in special,personal daca as vedea acum fostul 2.3 pe strada cum zici tu m-ar apuca plânsul si in secunda 2 ar fi inapoi la mine in curte.mai multe nu spun ca nu are rost.bine macar ca ai invatat ceva din experienta asta.oricum masina arata destul de ok,macar in poze iar probleme avut erau absolut normale.ma rog iti spuni ce i-am zis si lui Catalin,urs fara rugina nu exista(sau sunt extrem de rari sa zicem asa) urs care sa nu haleasca minim 5 mil lunar nu exista.Sunt masini de aproape 30 ani iar unele piese nu au fost schimbate niciodata.1 point
-
Americanesc gen, rollig coal . Si E46-le cu 400cp, cam mult fum da, sunt curios cat de fiabil mai e motorul ala.1 point
-
Dupa BMW, in motoarele N42/N46 trebuie 0w30/0w40/5w30/5w40 longlife 01 sau 04 Sub nici un caz sa nu pui 10w ca iarna o sa **ti motorul. Diferenta intre 5w40 si 10w40 este vizcozitatea la RECE. 0w, 5w, 10w este viscozitatea uleiului la rece si este important cand pornesti masina, dupa ce se incalzeste motorul nu mai are importanta. w20, w30, w40, w60 e viscozitatea uleiului cand e incalzit.1 point
-
De obicei e bine sa te uiti in oglinzi si sa te asiguri cand dai cu spatele perpendicular intr-o strada principala...un "baietas" n-a fost atent, si daca nu claxonam insistent, se urca peste mine, din "fericire", s-a proptit doar in oglinda...Incerc sa ma gandesc daca era un motociclist sau biciclist in postura mea si daca avea viteza, ce facea? In fine, rama a fost comandata si vopsita, trebuie doar sa merg sa o inlocuiesc. Intre timp, am pregatit ambele masinute de iarna. 6-ele are jante de iarna Style 117, incaltate cu Bridgestone Blizzak LM runflat 245/50/17. Despre e39 am postat pe celalalt topic.1 point
-
Poze cu evacuarea terminata. Legat de sunet nu ii diferenta foarte mare. Pentru cine nu stie sunetul motorului ii insesizabil. Doar cand isi regenereaza DPF suna diferit si mai frumos,dar totul ii random. Trebuie sa imi mai schimb suruburile de la scutul termic. Cei de la bavaria mi-au spus ca imi trebuie surub m8 ,dar defapt ii surub m6. Pentru volan cu padele trebuie sa modific ceva la cablurile masinii? http://thumbnails113.imagebam.com/43727/1d31a3437260471.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/120e75437260477.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/6d7c1c437260485.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43727/34e946437260490.jpg1 point
-
In primul si primul rand imi pare rau pentru necazul prin care treci si ii doresc multa sanatate bunicii tale. Legat de despagubirea acestui nefericit eveniment te sfatuiesc sa deschizi deja dosar de daune la sigurator. In mod normal ar trebui sa iti acorde atentie deosebita din primul moment. In ultima vreme s-au inmultit casele de avocatura care cumpara drepturi de despagubire si cu ajutorul unor judecatori indirect implicati in cazuri obtin despagubiri de neimaginat. Asta si este principalul motiv al cresterii daunalitatii pe RCA , implicit al cresterii tarifelor de asigurare !1 point
-
si peste 10, 20, 25 de ani va intoarce la fel de multe capete (poate mai multe chiar). :goodjob:1 point
-
N-am mai scris de ceva vreme pe aici, masina a hibernat in garaj pe timp de iarna, intre timp a ajuns la 45 000 km, am facut revizia mai devreme (computerul imi arata ca la 60 000 km ar fi urmatoarea revizie, dar obisnuiesc sa-i fac revizia la 15 000 km sau un an (ulei Castrol Edge 5w30 (in jur de 7 litri) + filtre MANN (ulei, aer, polen). Intre timp am vopsit bara fata/spate si am inlocuit toate jantele pe casco (am reusit sa le julesc pe toate, ce-i drept minor, dar daca tot am platit asigurare pana acum...am zis sa o fac..) Ce sa mai zic, masina arata si merge ca noua, zambesc de fiecare data cand o conduc, intoarce o gramada de capete si in ziua de azi desi e fabricatie 2008.1 point
-
Cine sa-mi dea bani? Tata mare? Vrei sa iti arat motor N52 la care nu se aude nici un tacanit la 175 de mii de km si merge perfect? Si nici macar nu s-a folosit 0W40, s-a folosit numai 5W30. Eu doar am pus aici concluzia la care s-a ajuns in topicul respectiv de pe e90-forum.de, practic am tradus ce zicea baiatul ala acolo. Citeste topicul intreg, are pagini bune, si ai sa vezi ca modul de exploatare influenteaza foarte mult banii bagati in reparatii la motorul asta, care are defect de fabricatie. Tocmai ca BMW nu zice nicaieri de modul de exploatare, zice sa bagi bani in reparatii. Chiar sunt curios daca in cazul tau motorul a fost exploatat in genul in care am scris in topicul de mai sus, sau dimpotriva, mers in turatii minime in faza de incalzire si mers mult pe distante scurte fara ca motorul sa ajunga la temperatura normala de exploatare. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, dar daca mai multi oameni au ajuns la concluzia empirica ca motorul nu se strica daca respecti chestiile alea de mai sus, inseamna ca sunt sanse mari ca asa sa fie. Singurul dezavantaj ar fi un consum putin mai ridicat de benzina, dar pentru N52B25 sau N52B30 nu cred ca consumul e factorul de alegere.1 point
-
Cati bani ti-au dat? Chiar crezi ca toti suntem niste copii? Daca tu numesti fiabilitate la tot ce am scris eu mai sus...iarta-ma, dar ma sterg undeva cu parerea ta! Asta e cea mai penibila scuza cu modul de exploatare gresit. exista un mic adevar, dar tu il faci cat o camila!1 point
-
Darius. Nu am spus cĂŁ ar consuma mai puțin. Pe 318d cu greu scoteam sub 7% mediu. Nu e doar cazul meu... am câteva resoftari și cam așa e la toți: "SĂŁ consume mai puțin" E60 NFL cu M47 scot relaxat 7%. Chiar și la 8-9 nu mĂŁ deranjeazĂŁ atâta vreme cât se mișcĂŁ mai bine ca un 318d N47. Sunt la al 7lea BMW intr-un an. Am ceva experiențĂŁ Pe E90 NFL cu M47 scoteam puțin peste 6%. Pe E46 cu același motor aproape ieșeam pe 6% media. Cireașa de pe tort E60 nfl 525d resoftat la peste 200 cp cu DPF&EGR off mĂŁ invarteam la 7-7,5% si o chinuiam cĂŁ aveam cu ce.0 points
-
0 points
-
Masina nu se mai vinde! Se poate inchide. Multumesc pentru gazduire.0 points
-
0 points
-
Masina super: http://olx.ro/oferta/bmw-520d-automat-piele-xenon-exclusive-2009-ID5csKg.html0 points
-
Nu e niciun scurt. E calitatea proasta a rezistentei de incalzire din scaun. Fiind prea casant materialul din rezistenta, s-a rupt si la punctul de sectionare s-a supraincalzit. Fenomenul asta se intampla de obicei la masini cu vechime de peste 10 ani. Si... se pare ca si la noile BMW-uri.0 points
-
Nici nu ma gandeam ca au bagat blue performance E6 din 2010, e prima data cand vad asa ceva Dar asta nu are un rezervor separat pt aditivul ala AdBlue sau cum ii zice?-1 points
-
-1 points
-
Pret : 18899 euro ( cu jantele de iarna pe 18 si fara kitul de rezerva ) http://s26.postimg.org/g8561bs9l/P1000811_Custom.jpg http://s26.postimg.org/4hr8jxzh5/P1000810_Custom.jpg http://s26.postimg.org/fg2i24o2h/P1000809_Custom.jpg http://s26.postimg.org/670bs0f6h/P1000807_Custom.jpg http://s26.postimg.org/eb8fwr1ll/P1000805_Custom.jpg http://s26.postimg.org/5p56c5pll/P1000801_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7w9f02uvt/P1000797_Custom.jpg http://s26.postimg.org/qxe9fueop/P1000795_Custom.jpg-1 points
-
-1 points
-
Eu as face o recarosare. Nu stiu daca gasesti in Romania, pe cineva capabil, sa iti faca masina la cotele date de fabricant si sa nu lasi 4 urme in zapada. E plin de masini cu volan pe dreapta, deci asta te avantajeaza.-1 points
-
O sa fie foarte greu sa mai scoti directia buna. Eu am avut o problema similara, dar mai putin decat este la tine si tot nu mi-a iesit directia buna dupa ce am refacut-o. Si s-a lucrat serios la ea.-1 points
-
Eu nu ĂŽnțeleg de ce te uiți musai la E60 LCI. Am cĂŁutat și eu ĂŽn buget ridicat oricum. Concluzie. .. DacĂŁ nu e epava, e prea scumpĂŁ. Tot ca și concluzie. .. mai bine cel mai ieftin LCI și mai bagi ĂŽn el. Tot ce am gĂŁsit necesita investiții serioase. Asta avand ĂŽn vedere ca voiam doar 2000D, n47 si știam ca trebuia schimbat lanțul. Tot ce gĂŁseam necesita pe langa lanț si o volanta sau o turbina si nu numai. Am luat E60 NFL 2006 cu M47 suficient de dotat și un consum incredibil de mic, mai ales cĂŁ ma obisnuisem cu 1.4/1.6 hdi. Am avut si N47 pe E90LCI de care nu eram deloc multumit la consum, mai ales ca ra 318D. La prima vedere E60 gĂŁsit nu necesitĂŁ nimic ĂŽn viitorul apropiat. Totuși am schimbat ulei și termostate. Tot ca o alta concluzie. .. e60 LCI gĂŁsești doar 3000D bune. Ăn rest e cam pierdere de timp. Majoritatea de 2.0 LCI sunt foste mașini de companie din afarĂŁ, rujate, parfumate și vândute pe RO conform cererii. E drept, am avut dambla la E60, am mai avut unul de care mi-a cam pĂŁrut rĂŁu ca l-am dat.-1 points
-
cum e sa ai cont pe forum de 9 (noua) ani si sa nu cunosti regulamentul de la mica publicitate ?!?...UP se da la 7 zile, nu la 3 zile-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00