Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/15 in all areas

  1. esti prost rau , se vede ca esti calculatorist d-asta de are degetele de pianist si se masturbeaza cu manusa pe mana sa nu lase urme , mafiot nu sunt dar spre deosebire de tine nu sunt pizda sa ma ascund sa vorbesc pe net de altii si masinile lor , sau sa ma bag in seama aiurea cum faci tu .... hai saracule vad ca te plictisesti in casa si faci comentarii aiurea
    11 points
  2. cocalar esti tu si cu familia ta prietene , daca ai ceva sa vorbesti cu mine ai nr de telefon masina este 27.12.2010
    8 points
  3. ultimele zile de asteptare au fost un chin , dar in final a ajuns masina. dupa ce am trecut prin mai multe variante de e46/e92/f30 cu diferite motorizari , majoritatea sportive, a venit timpul si pentru un M. poze aici ca sumar masina este un F83: 431 HP / 550 NM Transmision HECK Gearbox MECH Colour ALPINWEISS 3 (300) detaliat are : Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2MK M DCT WITH DRIVELOGIC 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 2VZ 19"LT/ALY WHEELS DO.SP. 437 M/MT BL 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 3AG BACKUP CAMERA 302 ALARM SYSTEM 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 387 WIND DEFLECTOR 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4LX HIGH.TRIM FIN. BLACKCHROM 4MC INTERIOR TRIM FINISHERS CARBON FIBRE 4NH AIR COLLAR 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AG LANE CHANGE WARNING 5AL ACTIVE PROTECTION 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DL SURROUND VIEW 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 552 ADAPTIVE LED HEADLIGHT 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES 6NS CONVENIENCE TELEPHONY WITH EXTENDED 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7ME M DRIVERS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8S2 CODING OF ALARM SIGNAL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8TH SPEED LIMIT INFO 845 ACOUSTIC BELT WARNING 886 ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 490 SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 563 LIGHTS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
    5 points
  4. De obicei genul asta de pretentiosi cauta mult timp o masina, cheltuie o gramada de timp si de bani, iar la sfarsit cumpara un cazan... Am un cunoscut care disperase toti dealerii Renault pe o raza de 300 de km( inclusiv Bucuresti) si la pana la urma a cumparat un Megane rupt in gura de la o firma de inchirieri. La un dealer in Bucuresti i-au zis ca masina care o cauta el este la alea noi...
    5 points
  5. Poate e un soft relativ bun,insa asta cu mi-a crescut doar 0,1 presiunea in turbina,sau mi-a limitat cuplul pt protectia cutiei le stii doar dupa studiul softului pe dyno.Asta e avantajul tunerului care lucreaza custom,pe dyno. Oricum,ai avut curaj sa faci softul acolo in conditiile in care deja 2 colegi au "studiat" softul,si era facut aiurea.Si nu e vorba ca nu merita 100 de euro pt lucrare,ca e ieftin,insa poate produce nasoale mult mai grave,care depasesc cu mult pretul normal al unui soft sigur,care e de vreo 300 de euro. Bafta!
    5 points
  6. Eu am vazut topicul omului , ma scuzi ca eu nu imi doresc mari figuri de la masina si sunt multumit de ce poate acum si nu vreau mai mult . Poate pt superpasionati de tuning nu e ok ce face omul .Dpmdv pt 100 E resoftare nu puteam sa cer mai mult . Si chiar nu trag de masina , merg civilizat , cand vreau poate mai mult si asta e bine , gen nu ma lasa la greu .Se simte ca motorul e mai elastic si f relaxat in ture , accelereaza liniar , iti spun eu ca chipul ala de la racechip pe care am platit 1100 ron nu facea asta . Cred ca mai daunator a fost ala . Eu am 0,1 presiune in plus in turbina . Daca era ardere proasta cred ca dadea fum grav . In fine nu am chef de polemici cu mari tuneri . Doar am anuntat aici ca masina nu mai are dpf , in ideea ca e un topic transparent si nu umblam cu cioara vopsita .
    4 points
  7. Si platesti si pretul corect pt asta ? realizezi ca cei 1000 E pe care nu trebuie sa-i platesti in reparatii se regasesc in pretul masinii de care trag toti in jos ca asa e pe autovit si exista blocaj mental in a pricepe ca o masina care e la cheie , merge ceas , piese schimbate la timp si intretinuta in adevaratul sens al cuvantului , nu cand auzi troncanituri la masina ajunge in service samd costa mai mult decat una cu motorul spalat si un vanzator care ridica din umeri .
    4 points
  8. Prin fiabilitate ma refer sa nu mergi in fiecare saptamana in service ca te-ai dat la ea si incep sa urle toti senzorii. E de la sine inteles ca va fi o masina mai sensibila, cu intretinere mai delicata, insa ma astept sa faci vizite foarte dese in service. Adica sa te poti baza pe masina. Am un amic cu Golf 4 GTI, refacut motorul la Oradea, si a zis ca e satul de ea, la fiecare plimbare mai grabita, incep sa ii urle senzorii, sa dea semne ca ceva nu e ok, etc. Si omul isi permite multicele, nu e vorba de bani, ci de confortul psihic. Personal, confortul psihic, ca te poti baza pe masina in orice moment al zilei/lunii mi se pare extrem de important la o masina modificata, mai ales daca e singura pe care o detii. Ca o mai lasi in service cate o saptamana, odata la 6 luni, nu mi se pare tragic, dar peste asta, deja e cazul sa devii mecanic, sa te poti ocupa singur de ea.
    3 points
  9. Eu nu ĂŽnțeleg de ce te uiți musai la E60 LCI. Am cĂŁutat și eu ĂŽn buget ridicat oricum. Concluzie. .. DacĂŁ nu e epava, e prea scumpĂŁ. Tot ca și concluzie. .. mai bine cel mai ieftin LCI și mai bagi ĂŽn el. Tot ce am gĂŁsit necesita investiții serioase. Asta avand ĂŽn vedere ca voiam doar 2000D, n47 si știam ca trebuia schimbat lanțul. Tot ce gĂŁseam necesita pe langa lanț si o volanta sau o turbina si nu numai. Am luat E60 NFL 2006 cu M47 suficient de dotat și un consum incredibil de mic, mai ales cĂŁ ma obisnuisem cu 1.4/1.6 hdi. Am avut si N47 pe E90LCI de care nu eram deloc multumit la consum, mai ales ca ra 318D. La prima vedere E60 gĂŁsit nu necesitĂŁ nimic ĂŽn viitorul apropiat. Totuși am schimbat ulei și termostate. Tot ca o alta concluzie. .. e60 LCI gĂŁsești doar 3000D bune. Ăn rest e cam pierdere de timp. Majoritatea de 2.0 LCI sunt foste mașini de companie din afarĂŁ, rujate, parfumate și vândute pe RO conform cererii. E drept, am avut dambla la E60, am mai avut unul de care mi-a cam pĂŁrut rĂŁu ca l-am dat.
    3 points
  10. eu zic sa-ti iei un logan nou 0km si n-ai probleme. pun pariu ca din 100 de masini verificate care au 7 ani la toate le gasesti probleme. c
    2 points
  11. sa inteleg ca daca era 01.01.2011 o luai direct ? la treburi de genul diferenta de 1 an tii cont doar daca e FL vs NFL.altfel cred ca starea tehnica a masinii conteaza mai mult.
    2 points
  12. Eu zic sa te orientezi mai bine catre un logan nou sau un vw ceva daca esti asa de pretentios si eu cred ca ori te-ai uitat numai dupa gunoaie de masini, ori cauti un pret mult mai mic decat pretul pietei si de aici si banii care zici ca ii necesita investiti ulterior, asta cu 3000E sa necesite investitie eu nu o cred, ca nu zice nimeni sa nu mai trebuiasca de schimbat un ulei cu filtre , de verificat una alta insa doar daca gasesti si iei un gunoi care nu a fost servisat deloc sau foarte rar bagi atatia bani in el, ca un set de bujii si un releu nu te costa mai mult de 200E, la fel si un schimb de ulei. Cu 3000E faci la o masina sh de la reconditionarea cutiei(daca e automata ) si pana la turbina, articulatii etc si chiar si la E60 care nu e o masina foarte scumpa de intretinut. Tineti minte daca sunteti pretentiosi nu mergeti sa vizualizati macar masini care au pretul mai mic decat pretul pietei ca in 99% din cazuri sunt cazane rupte de realitate si bateti drumul degeaba si cred ca mai bine va orientati catre o masina care chiar daca are 2-300 mii km sa fie dreapta la caroserie si servisata la timp
    2 points
  13. Davyd din pacare asta e piata auto romaneasca. Dupa ce treci de samsari, dai de stereotipul proprietarului BMW. Mai bine cauti masina pe forum sau o iei din afara.
    2 points
  14. Pregatit de iarna , am asteptat ceva timp sa pot sa fac un review ,am 1500 km de la resoftare si scos dpf , totul ok , f sprintena chiar si sub 2000 rpm , consum cam la fel dpmdv , nu am urmarit treaba asta , cert e ca accelereaza imediat , nu se compara cu cipul care il aveam inainte . Cutia se comporta f bine , nu am lag mai deloc . Aveam valori mari pe dpf si dupa ce am tot studiat problema am ales sa il scot , cred ca i-a ajuns , partea buna e ca nu am fum mai deloc , oricum kickdown de la mine nu prea primeste , cel putin in oras nu prea am unde . Am mai schimbat releul bujii , in rest e cuminte ) Am pastrat flansele spate si pe jantele de iarna , arata mai bine asa . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9975_zpsdsxohuyl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9986_zpsgw9kmpci.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9978_zpsdijzgdff.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_9980_zpsyelueo9h.jpg
    2 points
  15. Nu e o problema in sine , mai mult o curiozitate. De cand cu temperaturile cu minus din ultima vreme am observat ca a mea masina ( e90 lci 2.0d ) are un timp de incalzire foarte rapid. De exemplu afara erau -1 si dupa numai 1 km deja sufla aer cald pe ventilatie ..asa de repede se incalzeste la toti in habitaclu ? eu stiam/credeam ca dieselul se incalzeste mai greu decat un benzinar. Inainte pe g4 benzina mergeam cam 10-15 min pana sa am caldura in masina iar cu asta dupa doua strazi deja e cald bine. Ma gandesc oare sa aiba vreun sistem de incalzire cu rezistenta electrica pentru perioada rece ? Ca am verificat si in meniul secret daca am probleme cu termostatul si totul pare a fi in regula mai mult de 90 nu depaseste apa in mers. Asa o fi motoarele de generatie noua sau imi scapa mie ceva ... si nu , nu am webasto :")
    1 point
  16. Bine ca nu ai dat jos bordul!
    1 point
  17. Nu e premium nici passatul. N-am spus asta. Am zis doar ca pe golf-uri nu gasesti multe din optionalele ce le gasesti pe passat. Mai putini bani, mai putine pretentii. Si nu-s impulsiv. Scuze daca asta s-a citit pe fata mea. In alta ordine de idei, eu trecand de la passat la e60 lci, am fost foarte dezamagit de incalzire (adica lipsa ei). Pe acelasi traseu, acelasi regim de mers, aceleasi ierni (acum 6-7 ani cand mergeam cu passatul era chiar mult mai rece iarna), e60-ul se incalzeste mult mai prost decat passat-ul. Dardaiam dimineata pe jumate din cei 20km care ii fac pana la munca. Pe passat singura incalzire auxiliara era la vremea aia cel cu bujiile bagate in antigel. Cam in 2km aveam caldura si in 5-6 era apa la 90. La E60, in vreo 4km simteam un iz de caldura si cam in 15km era apa la 90. Asa ca am pus webasto pe amandoua si am rezolvat problema. Si cu toate astea, passatul se incalzeste cam de 2 ori mai rapid. In principal datorita traseului de incalzire foarte scurt => contact foarte mic cu mediul ambiant => pierderi foarte mici. Poate vreunul din voi a fost curios sa vada ce trasee interminabile are circuitul de incalzire la e60. E logic ca nu exceleaza la timpul de incalzire. La passat, antigelul iese din chiulasa, mai are 20cm de furtun si a ajuns in habitaclu. A nu se considera vreun versus. Incerc doar sa expun o mini-analiza bazata pe propriile mele experiente.
    1 point
  18. Bafta la modificari atunci, pana acum, ce zici, suna bine si fiabil .
    1 point
  19. Vand 4 jante de tabla pe 15 pt e 46 pret 220lei
    1 point
  20. Fara suparare, dar nu te-ai gandit o clipa ca ceea ce cauti tu cauta si altii, drept urmare jocul cererii si al ofertei este in favoarea vanzatorilor, drept urmare si pretul este pe masura, motiv pentru care si bugetul tau trebuie ajustat? Si chiar crezi ca vei gasi o masina second-hand, cu 6 ani si 150.000 km in stare perfecta? e o masina second hand, nu noua, drept urmare, la toate vei gasi defecte, ca nu o sa se apuce cineva sa inlocuiasca totul pe o masina si apoi sa ti-o vanda tie cu 13.000 euro.Ai putea avea surprize neplacute si la masinile achizitionate din afara, unde din spirit pragmatic si pentru a nu creste costurile, se face in multe cazuri o intretinere minimalista(a se citi interval service la 30.000 km). Mult succes !
    1 point
  21. salut, daca nu e in park nu pot scoate cheia, verifica asta. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Darius. Nu am spus cĂŁ ar consuma mai puțin. Pe 318d cu greu scoteam sub 7% mediu. Nu e doar cazul meu... am câteva resoftari și cam așa e la toți: "SĂŁ consume mai puțin" E60 NFL cu M47 scot relaxat 7%. Chiar și la 8-9 nu mĂŁ deranjeazĂŁ atâta vreme cât se mișcĂŁ mai bine ca un 318d N47. Sunt la al 7lea BMW intr-un an. Am ceva experiențĂŁ Pe E90 NFL cu M47 scoteam puțin peste 6%. Pe E46 cu același motor aproape ieșeam pe 6% media. Cireașa de pe tort E60 nfl 525d resoftat la peste 200 cp cu DPF&EGR off mĂŁ invarteam la 7-7,5% si o chinuiam cĂŁ aveam cu ce.
    1 point
  23. cum e sa ai cont pe forum de 9 (noua) ani si sa nu cunosti regulamentul de la mica publicitate ?!?...UP se da la 7 zile, nu la 3 zile
    1 point
  24. Salut! Am un E91 care a venit din fabrica cu o priza 12V in cotiera si o priza in portbagaj. Urmeaza sa plec in concediu si am nevoie de mai multe prize pentru: lada frigorifica, incarcator telefon, incarcator tableta si statie emisie receptie. Am hotarat sa imi montez priza care vine sub torpedou. Gaura este gata facuta si priza am gasit in benzinarie. Cum se vede in poza am montat priza pe masca de sub torpedou - in dreptul pasagerul dreapta fata (masca este prinsa in 2 holsuruburi). Acum urmeza sa fac conexiunile electrice. Aici am o intrebare pentru cunascatori: Unde fac legaturile electrice? (tabloul de sigurante este langa torpedou deci cablajul nu e foarte lung). Nelamurirea mea este daca gasesc o modaliate de conectare cat mai apropiata de fabrica!!! Multumesc anticipat pentru sfaturi. Florin.
    1 point
  25. O sa fie foarte greu sa mai scoti directia buna. Eu am avut o problema similara, dar mai putin decat este la tine si tot nu mi-a iesit directia buna dupa ce am refacut-o. Si s-a lucrat serios la ea.
    1 point
  26. Eu as face o recarosare. Nu stiu daca gasesti in Romania, pe cineva capabil, sa iti faca masina la cotele date de fabricant si sa nu lasi 4 urme in zapada. E plin de masini cu volan pe dreapta, deci asta te avantajeaza.
    1 point
  27. Se rezolva itp=ul, nu e problema. Deocamdata il am facut pana in 2017 si nu ma stresez. Am terminat de desfacut azi tot interiorul, am ridicat mocheta....nu e asa de rau precum m-am asteptat. Nici bine nu e, dar na, ma asteptam la ceva mai grav la cat era de uda. A curs apa pe la trapa, momentan e lipita cu kit, silicon, plm....tiganeli, nici nu ma asteptam la altceva. Scaunul din dreapta nu mergea pe sina pana in fata....m-am chinuit sa incerc sa desfac suruburile din spate de m-a vazut Dumnezeu cu amandoi ochii...am desfacut 3 si am rupt cu tot cu tabla unu. Sa-i fie de bine. M-am chinuit cu mocheta iar, era si uda.... M-am chinuit, asta e cuvantul zilei, am fost si singur la atelier azi. Dar nu e stres.
    1 point
  28. Se poate inchide. S-a vandut!
    1 point
  29. M-am gandit si eu la un mom dat sa iau e60, si preturile nu sunt mici la masini cu km ok(pana in 150000) si cu ceva dotari min... Asta are xenon, cutie automata, clima bizonala, navi prof, scaune incalzite...deci are un min de cerinte. Interiorul lasa de dorit, dar daca nu esti pretention e ok...
    1 point
  30. Dar intr-un service care practica preturi de reprezentanta (desi nu este) si care umple devizul bazandu-se pe lipsa de cunostinte a clientului, cum poti avea incredere ?
    1 point
  31. 1 point
  32. Nu are cum sa fie euro6 daca anul din anuntul de pe olx ( 2011 ) este real.
    1 point
  33. O sa ajungi la tabla daca o mai polishezi mult.
    1 point
  34. Arata foarte bine si lumineaza puternic,ma uit la poza 2 si fac atata lumina incat se poate citi numarul de inmatriculare oglindit pe capota la E90 :LMAO:
    1 point
  35. senzori are pe spate, PDC-ul e retrofit facut de mine de pe un e39 NFL. PDC-ul e OEM, masina nu a avut de fabrica pdc, de fapt nu a avut foarte multe de fabrica lasa-mi ceva poze si vorbim
    1 point
  36. Am si Quattro si X-drive si mi se pare net superior x-drive. Atata timp cat am vazut masina de armata 6x6 sau senilata blocata in zapada sunt perfect de acord ca nici un AWD nu te poate scoate din zapada foarte mare.
    1 point
  37. Nu ma iau de nimeni, evident ca parerile sunt impartite, si mie imi place tractiunea spate dar x-drive sta mai bine in curbe, face plecari mai bune si te ajuta ceva mai mult iarna. Totusi confirm ca si tractiunea spate este ok iarna daca ai anvelope bune contrar acelor mituri care circula si astazi in gurile celor care nu au condus macar o iarna un rwd. Chiar si vara prefer sa conduc un rwd. BMW anyway.
    1 point
  38. X3-ul meu a venit echipat diect cu asemena carlig dar momentan singura utilizare, pentru mine, poate sa fie doar ca "protectie" pentru pupaciosi, doar ca arata naspa cu carligul scos la vedere. Din experienta voastra se merita sa faci putin rabat la frumusete pentru siguranta ?
    0 points
  39. Da ,pretul corect il platesc,dar de acuma platesc pretul corect cum am spus mai sus,daca fac km aiurea prin tara si masina are probleme imi plateste verificarea la bmw.Nu e obligatoriu,cum vanzatorul are conditii,am si eu conditiile mele,pana la urma la mine sunt banii,la el este masina fiecare face cum doreste pana gaseste. Cea mai mare nesimtire sa chemi omu de la orice km,sa-si lase toate treburile,sa-si ia zi libera de la servici si cand te duci constati ca e un cazan de masina...merita batuti genu asta de vanzatori,eu personal nu mi-as permite sa fac asa,ma gandesc ca mi-ar da ala in cap sa vina de la 400 km distanta si eu sa-l fi mintit cu ceva sau sa "omit" ceva sa-i spun.Are o ruptura de 2 cm pe scaun (ex) spune-mi naiba sa stiu,are vreun element caroserie schimbat de catre el..la fel spune-mi sa stiu si sute si mii de exemple. Vanzatorul isi vinde marfa si trebuie sa stie ce vinde mai ales la bani de genul asta,daca vanzatorul te minte in legatura cu produsele poti sa-i faci plangere la institutiile statului,in cazul nostru vanzatorul abuzeaza ca stie ca n-ai ce sa-i faci moral-legal,dar atunci actionezi pe parte fizica cand vezi ca esti luat in batjocora.Oricum deja a inceput sa mi se faca o scarba de vanzatori de genul...
    0 points
  40. Ma bucur sa aud ! Eu asa am facut cand am mai cumparat din germania si tare mult mi-a placut. Ai timp sa o savurezi pana ajungi in tara, abia acolo daca vrei poti sa o sui pe platforma pana la Bucuresti !
    -1 points
  41. my car ii sta bine ? sau le dau jos
    -1 points
  42. Dacia 1310. Senzatii,demaraje,burn
    -1 points
  43. e 26.000 negociabil adica 25.500 nu ?
    -1 points
  44. Le am auzit pe toate acum, e60 520d nfl consuma mai putin ca e90 318d lci :goodjob:
    -1 points
  45. Noile motoare se incalzesc mult mai repede pentru ca sunt din aluminiu spre deosebire de M47, M57 care sunt din fonta
    -1 points
  46. Ma poate ajuta cineva...am probleme cu al meu 316i..1.8 n46 18a.cand pornesc se aude un sunet ciudat metalic, multi zic ca lantul de la distributie 2_3 secunde.apoi nicio problema nu face tot timpul ma gandesc la intinzator poate.azi am pornit si cand accelerez sau decelerez sa achimb viteza se aude un zgomot "tac " ce ar putea fi? Distributie decalata; intinzator..motorul nu mai merge parca asa frumos si nu mai trage cum tragea... Inca ceva, daca ai distributia decalata un dinte, doi papa ulei? K imi papa ulei; din uleiul cu care a venit din germania nu a papat deloc, am facut schimbul castrol 5w40 l a papat , s a aprins becul galben.am schimbat motul5 w40 la fel papa.ce o fi?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.