Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/21/15 in all areas

  1. daca te gandesti ca e vb de viata ta si de comfortul tau personal nu al statului ai sa treci peste . Oricum raportat la cat costa masina devine un detaliu . Poate la o masina mai ieftina ar trebui sa ai genul asta de blocaje . Daca te mai gandesti si la incidenta distributiei pe motorul 2.0 chiar ca depasesti total
    5 points
  2. Daca nici F10 nu merita motor 3.0 atunci ce ? )
    4 points
  3. E60, 525D, 2005, NFL, 2497cc, aprox 200k km reali, carte service. Masina o vand cu roti de iarna Style 134 (16), anvelope Pirelli Sotto Zero 2, si roti de vara style 135 (18) cu anvelope Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 cumparate de noi (doua DOT 2013, doua DOT 2014) Masina nu a fost implicata in niciun accident, insa are elemente revopsite, deoarece eu nu am putut lasa masina zgariata atunci cand s-a intamplat ceva, insa am facut poze inainte de interventii. Link prezentare forum (desi nu foarte actualizat): http://www.bmwclub.r...12468-e60-525d/ Serie sasiu: CR27498 Lista dotari: HYDRO STEERING-SERVOTRONIC BMW alloy wheel, trapezoid style 134 Interior trim finishers Titanium dark Kilometer-calibrated speedometer White direction indicator lights Language version German Sports seat Seat heating driver/passenger Through-loading system Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Xenon Light Automatic air conditioning Cruise control Preparation f mobile phone w Bluetooth Area-Code 2 for DVD M leather steering wheel Retrofit-uri: Logic 7 Aux-in Pret: 8000Eur, taxa platita si nerecuperata.
    3 points
  4. In primul rand va multumesc pentru gandurile bune !!! Si acum o scurta poveste referitor la accest blestemat de impozit , In 2008 am avut primul bmw seria 5 un 525 din 2006 , eu venind dupa un ford focus 1,7 tddi de 105 cp parca imaginativa ce a insemnat acel mic tractoras fata de uzina cu 6 pistoane ,iar de atunci am schimbat audi a6, a8, seria 7 , toate 3.0 bun, La un moment dat zic ia sa imi iau un 520 , ok gasit pe mobile urcat in avion ajuns probat placut ,trag in peco fac plinul si ma pun pe autostrada va dau cuv de onoare si ma jur pe ce vreti voi ca mi-am dat 2 palme in cap nu vreau sa se supere baieti cu motoare de 2.0 dar a fost cea mai mare greseala a mea cu masinile nu are nici un termen de comparatie am tinut masina fix 2 sapatamani si am dat-o asta in contextul ca eu 5 ani am condus doar 3.0 si nu am putut accepta o putere mai mica. Iar faptul ca ne gandim la impozit ca este 2200 pe an , eu cand fumam cheltuiam lunar pe tigari cam 400-450 ron Iar la cati bani cheltuim zilnic asta nu se mai pune !!! CONCLUZIA mea , cine merge cu un motor de 3.0 o perioada de timp nu mai vrea altceva, ma refer mai jos
    3 points
  5. Am fost si eu in situatia ta, 2.0d vs 3.0d si merita 3.0d din toate punctele de vedere. Daca prinzi si xdrive pe caroserie de seria 5, e de vis. Am un amic, a trecut de la E90 318i la F10 535d, e in extaz de fiecare data cand iese cu masina. Neajunsul cu impozitul trece dupa ce te urci la volan. Oricum cheltui banii aia pe altceva, intr-un final.
    3 points
  6. .. are husa pe volan! :sorcerer: .. nu-i imbracat in piele, are doar o husa de piele pe volan.. se vede clar ca vine jos peste trim'ul de la volan.. Ar fi prea de tot sa fie imbracat asa in piele
    3 points
  7. Din 2008 de cand am avut primul bmw in 6 pistoane era un 525 din 2006 , nu am putut sa nu imi doresc mereu 3.0 . Personal il vad cel mai echilibrat motor
    3 points
  8. Va salut A venit vremea sa va przeint si eu noua achizitie !!! Mi-am vadut fosta masina in luna iulie 2015 , iar dupa am inceput cautarile care au durat aproximativ 2 luni tipm in care am bantuit autovitul si olx-ul !!! Bugetul meu era undeva pe la 22.500 -23.000 , intro zi vb cu Marius 05, si imi da un link cu un F10 530, motorizarea asta o cautam, masina frumoasa rau dar depasea bugetul meu !!! m-am tot uitat dupa masina asta cam 3 saptamani timp in care tot modifica pretul in favoarea mea , mi-am luat inima in dinti si am sunat si i-am cerut seria sa o verific ,ma suna de la reprezentanta si imi spune tov meu ca este masina super curata, km reali reviziile facute . Al sun si al intreb de ce da masina daca el a adus-o personal de 1 luna de zile masina avand numere rosi, si imi spune ca are mari probleme cu firma si ca este nevoit sa o vanda , imi spune ca el personal a adus masina luata de la Bmw Niederlassung Dusseldorf cu factura de 27.000 euro , ai spun sa imi trimita o dovada la cea ce zice , mia trimis pe whatsap facura pe numele lui si tot cea ce a spus era adevarat !! Din acel moment am intrat in fibrilatii masina verificata era ok, km buni optiuni peste cea ce eu vroiam cu mult , !!! Ce sa mai o lungesc am avut numai masini frumoase , dotate dar asta este vis Scurt isoric : masina pleca din germania in luna iulie 147.000 km, trecuti pe factura de la reprezentanta , iar eu o iau in septembrie cu 150.500 km Optiunile dupa Vin: C515151 Vehicle Identification Number WBAFW51080C515151 TypeFW51 Model 530d - EURDevelopment Code F10 Chassis LIMSteering LLDoors4 Engine N57Displacement 3.00 Power180 Drivetrain HECK Transmission AUT ColorBlack Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date2011-02-23 Adaptive Drive- Integral Active Steering -Automatic Transmission- Dynamic Damper Control- Dynamic DriveDynamic- Sports Leather Steering Wheel - Ext.line Alu. -Comfort Access-Fine-wood Trim- Ambient Light- Glas Roof-,Comfort Seats -Seat Heating F Driver/front Passenger -Autom. High-beam -Lane Change- Active Cruise Ctrl+stop&go- Headlight WasherAdaptive- Navigation System Professional- Head Up Display -Business/bluetooth-Hifi Loudspeaker SystemHifi -Active Protection For PedestriansDaytime- Lights Front And Rear aktive Si cateva poze
    2 points
  9. Foarte frumoasa masina sa ai grija de ia si sa o conduci prudent si fara incidente,de abia astept maine pornesc spre ro de fiecare data imi da emoti cand ma urc la volan f10 o placere sa-l conduci la drum mai lung.
    2 points
  10. Multumesc mult fratelo , tu mi-ai aratat-o
    2 points
  11. Nu fi rau brasovene. Masinile is foarte ok, dar motoarele mai noi de 2007 is un kkt.
    2 points
  12. frumoasa , sa o stapanesti sanatos . Un set de jante nebune i-ar prinde bine .
    2 points
  13. Eu nu inteleg cum va puteti trezii unii sa comentati astfel despre o asemenea masina/capodopera. Noul seria 7 e mult peste imaginatiile multora dintre noi si tu vi sa zici ca are jante prea mari,ca e prea jos,ca linia aripii e peste janta.. eu iti recomand sa faci un test drive cu ea si apoi roaga un moderator sa stearga acest topic si deschide altul dar nu la fel de "modest" ca acesta
    2 points
  14. urat facut , iar lacul despre care el vb ca este sarit nu are leg cu pietricelele ,ci ca a fost prost vopsita bara
    2 points
  15. BMW Seria 3 Cabrio 320i E93 03/2008, 126.000 km reali M Pachet Interior si Exterior Interior integral piele Dakota Negru Plafon individual negru Scaune Sport M cu incalzire, full electrice, cu memorii si suport lombar Faruri Xenon Adaptiv. stopuri LCI LED Pachet Efficient Dynamic cu functie Start/Stop Comfort Access (keyless-entry-go) Soft Close portiere si portbagaj Decapotare Electrica din cheie Navigatie Profesionala NBT Touch cu harti Europa 2016 (inclusiv Romania) si HDD integrat Bluetooth, Comenzi Vocale TV Digital activat si in mers USB in cotiera (redare audio si video) Sistem de Sunet INDIVIDUAL Bang & Olufsen 880W - ORIGINAL BMW Camera marsariere Connected Drive (Internet, BMW Live, BMW Apps, Streaming muzica de pe telefon, Office) Volan multifunctional - CU INCALZIRE Praguri iluminate OEM BMW Oglinzi exterioare electrice, heliomate, cu incalzire rabatabile Oglinda interioara heliomata Asistenta la faza lunga Cruise Control cu functie de franare Paravant cu husa de depozitare Clima Automata in 2 zone (climatronic) Toate reviziile la zi in reteaua Automobile Bavaria / MHS Motors, se poate verifica istoricul complet la orice dealer BMW, km reali, accept orice test doar la reprezentanta BMW. Masina este absolut impecabila atat tehnic cat si estetic. Inlocuit in ultima luna: set cauciucuri Nexxen 18'' vara noi, kit ambreiaj, discuri fata+spate, placute fata+spate, bujii si bobine. Doar piese originale BMW. Are elemente revopsite din cauza ciupiturilor de pietre : bara fata, capota Parbriz schimbat tot din cauza unei sparturi de piatra in 07/2015. Inlocuit cu parbriz original Pilkington. TAXA PLATITA SI NERECUPERATA. Singurul proprietar al masinii. 16.500€ usor negociabil. Pentru interesati masina are topic aici pe forum.
    1 point
  16. Masina cumparata personal din Germania in iunie 2013 din reprezentanta BMW (Procar - Dortmund) cu istoric complet (BMW Premium Selection), la 127.000 km Inmatriculata pe persoana fizica, fara accidente. Data primei inmatriculari : aprilie 2009 VIN : WBAPN11060A256302 Dotari : Functie Start/stop & Brake Energy Regeneration Volan multifunctional Sport de piele Scaune fata incalzite sofer / pasager Faruri bi-xenon cu spalator Senzori de parcare fata / spate cu afisaj in bord Senzori de ploaie / lumini Aer conditionat automat cu 2 zone Pilot automat Interfata USB audio / Bluetooth telefon / Magazie 6 cd-uri Sistem de navigatie Business Folie omologata RAR fata + spate Poze aici : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7GfNu5.html#a740bcba1a Reparatii/intretinere facute : Inlocuit fulie vibrochen + volan + kit de ambreiaj - octombrie 2015 la BM Garage (Bogdan) - aprox. 4.500 RON. Inlocuit kit ditributie lant - noiembrie 2009 la Bimmer Service - aprox. 3.500 RON. A fost schimbat preventiv, din cauza discutiilor legate de motoarele N47, nu avea un zgomot suspect. Revizii facute la 10-15.000km sau un an la Bimmer Service - sunt trecute pe cartea de service, in continuarea celor din Germania. Reparatii/intretinere necesare : Necesita schimb placute fata Masina nu a fost vopsita deloc de cand am cumparat-o si prezinta urme de uzura specifice traficului din Bucuresti din ultimii 3 ani. Am preferat sa nu o vopsesc acum, pentru a nu genera intrebari de genul "Dar de ce e vopsita usa, aripa, etc. ? ...... a fost lovita rau ? ". Voi deduce aceste costuri din pretul final de vanzare. Revin cu mai multe poze,inclusiv cu elementele care necesita revopsire in post-urile urmatoare....am niste erori si nu pot atasa mai mult de o poza.
    1 point
  17. Arata bine masina, insa cealalta neagra cu piele crem, avea ''acel ceva'' pe care asta nu-l are. Insa sunt convins ca e mai placuta la condus si mai potenta, fiind model mai nou.S-o stapanesti sanatos ! Treaba cu impozitul e foarte simpla. Cand ai bani nimic nu e scump. Cand n-ai si te intinzi mai mult decat poti, incepi sa chitai ca, impozitu e mare, nu merita in tara asta etc, cred ca ati mai auzit clisee d-astea.
    1 point
  18. Ma surprinde la un E60 LCI. Pana acum o bucata de piele cusuta pe volan era privilegiul masinilor full fara piele, cu 140.000 km reali si cu un miros patrunzator de cazan.
    1 point
  19. mie mi se pare ca arata absolut senzational. chiar imi place ca e mai coborat
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos flavius!
    1 point
  21. @Rayne - Am fost si eu fix in situatia ta. Depinde ce masina iti gasesti, la mine, a fost o oferta de nerefuzat si am trecut peste "problema" impozitului. Mai exact, "m-a gasit" masina, nu eu pe ea. Si dupa 300km facuti sambata, fara pasageri (deci mers mai sportiv, trebuie sa recunosc, am avut niste portiuni in care am abuzat de masina) - nu regret alegerea. La mine marele impediment era RCA-ul, ca nu am inca 30 de ani, dar o sa ramana masina inmatriculata pe firma, asa ca de problema asta, am scapat. Momentan e 1100lei/an, cu B0
    1 point
  22. Nu pot vedea filmuletul aici, dar ce-i asa de greu de inteles ca bujiile sunt preincalzite in momentul in care iti apare si mesajul in bord, urmat de o scurta pauza dupa ce ai apasat butonul de Start, timp in care intr-adevar bujiile se incalzesc a.i. sa aprinda motorina. Dupa acel timp de 3-4sec, porneste singura. Tot despicam firu-n 10, facem teoria chibritului din orice rahat. Daca 10 iti spun ca-i alba, dar tu batman vi si spui ca neagra totusi, ar trebui sa-ti pui un semn de intrebare.
    1 point
  23. Chiar nimeni nu observa volanul retapitat profi?
    1 point
  24. din pacate problema cu distributia este si la f10 530d M57 245cp patine de doi lei , etc ... se sparg si 3.0d poti sa le faci revizia la 20.000 tot se va rupe lantul am auzit 3.0d cu zgomot de lant din pacate in 2005 sa terminat tot pt Bmw la motoarele 3.0d ,cele din ziua de azi dupa 250.000 trebuie sa le scgimbi distributia daca apuca 250.000 nu sariti sunt fan BMW dar sunt dezamagit de f10
    1 point
  25. Si eu am facut experimentul asta cu patinatul in treapta 4 pana plecam cu masina de pe loc si ajungeam la regimul de mers pentru treapta respectiva Disparea tremuratul cateva zile dupa care reaparea Pana la urma am schimbat ambreiaj si volant si a disparut problema complet de 6 luni si vreo 10.000km
    1 point
  26. Deci daca are folie pe geamuri(fata/spate si pe dos) inseamna ca-i varza masina, ca nu merita nici sa suni? nu de alta, da sa stim cand ne punem masinile la vanzare astia care avem, sa le dam jos, sa ne sune si pe noi lumea :poke:
    1 point
  27. Frumoasa rau neagra, si cu un motor pe masura .. Vad ca tot pe 3.0 mergi in continuare... Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  28. Nu era mai putina bataie de cap cu um swap la un 3.0d softat?
    1 point
  29. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfMWz.html#58e14a1664 asta daca e conforma cu anuntul merita zic eu. Mare adevar ai zis aici. E valabil si la restul gamei BMW. N47 eu unul nu iau decat cu pe o masina cu garantie extinsa. Cel mai probabil voi lua N57, un motor extrem de capabil si fiabil.
    1 point
  30. Frumoasa masina!!! Sa o ingrijesti si sa o stapanesti sanatos si fara accidente!
    1 point
  31. Poate pentru ca este o masina destul de scumpĂŁ (de ĂŽntreĂâşinut si de cumparat), care are o forma controversata, nefiind chiar pe placul tuturor? In oricine caz, masina arata foarte bine dpmdv. Bafta la vânzare! Gesendet von iPhone mit Tapatalk
    1 point
  32. akon te rog frumos sa nu te bagi ca spui numai prostii...de curiozitate stii care e bugetul meu de zici ca vreau bani putini? am vazut zeci deja pe forumul asta care vor E60 la 5000-7000 Euro,tu macar stii cati bani sunt dispus sa dau pe un E60 2009 Euro 5 cu 3 optiuni minime (navi mare,climatronic,incalzire scaune?) termina cu cocalarismele de "em pachet",nu ma intereseaza daca are sau nu,daca are m pachet sau alte optiuni in plus masina care o vreau foarte bine,daca nu iarasi foarte bine...nu stiu cum va mai gasiti cate unul sa aruncati cate o vorba fara sa va uitati macar in spate la topic. P.S iti fac o favoare,ma duc cu pretul pana la 13000( si doar in cazuri extreme ma duc foarte putin mai sus).Eu nu cred ca la o masina de 7 ani vechime la acesti bani merit sa iau un cazan,sau o masina fara macar cele 3 optiuni. Re-edit: Aia e o masina corecta? nici macar nu a zis de km ,optiuni,sau macar poze si mi-a zis pretul 14.000,de unde ai dedus tu ca este o masina corecta? esti cel care o vinde sau esti prieten cu el de imi vinzi gogosi mie aici?
    1 point
  33. Gata opreste-te! Stergeo de la "favorit" si cauta alta...de ajuns aceste informatii sa te convinga sa nu te duci dupa ea. Edit: da lowlife...ma intelegi ce vreau sa zic...nu inseamna ca daca are un numar de ani are voie sa fie gaurita,imputita,bucsi,brate,ulei,lovita etc.Permit unele probleme care deja ma gandesc la ele cum sa le rezolv in drum spre masina,dar daca mai gasesc inca 10 probleme la ea..nu mai imi bat capul.1-2 retrofituri pot sa ma chinui sa le fac,adica sa tai chiar din cele 3 optiuni care le vreau,pe partea de caroserie pot sa o rezolv la mine la servici cu vopsea originala tot perfect reparatie,niste senzori,niste brate pe parte mecanica pot si aia sa fac...un interior gaurit ,murdar si acolo pot sa fac ceva sa schimb ce nu se poate face si cosmetizare,dar nu sa le aiba pe toate...si chiar mai multe.
    1 point
  34. Asa se face cu anul. Nu e anul de productie, e "model year". Nu vad de ce te incurca ceva luni in plus. Cei care tineti partea samsarilor ce vand masini rupte cu scuza ca au 6 ani, imi pare rau, dar inseamna ca si voi aveti cazane. Poate ar fi trebuit sa va urmati singuri sfatul de a lua Logan decat sa mergeti cu BMW ca cele de care zice davyd. Cati n-am auzit ca si-au facut credite sa ia BMW si apoi o ard cu cauciucuri SH si fara casco.. si apoi umbla cu anvelope SH si o vopsesc cu sprayul. O masina se tine cum a iesit din fabrica, se duce anual la verificat si se schimba ce trebuie. De aia sunt scumpe masinile vechi in afara fata de Romania, ca nu sunt epave. Nu o lasi sa cada tot de pe ea ca tu ai dat la credit jumatate de salariu timp de 5 ani si dupa aia incerci sa i-o vinzi unui prost cu scuza ca e veche.
    1 point
  35. sa inteleg ca daca era 01.01.2011 o luai direct ? la treburi de genul diferenta de 1 an tii cont doar daca e FL vs NFL.altfel cred ca starea tehnica a masinii conteaza mai mult.
    1 point
  36. nu trebuie sa scoti pompa, scoti furtunul care intra in rampa si pui contactul, daca pompa merge bine trebuie sa sara benzina la vreo 2 m asa..
    1 point
  37. Am desfacut busonul de la radiator + vasul de expansiune + cel de pe blocul motor. Am asteptat sa curga tot afara. Pe urma am pus busonul de la vas la loc, am turnat apa in vas pana a curs din bloc doar apa curata, pe urma am turnat din nou pana cand a iesit apa curata din radiator. Am inchis tot circuitul, dupa care am umplut instalatia cu apa (distilata bineinteles), am pornit motorul + caldura, am mers asa 5 km dupa care am repetat procedura de mai sus. Dupa aprox 2 ture de genul ar trebui sa curga doar apa curata. La final, am scos toata apa si am pus normal, antigel HEPU 50:50 cu apa distilata. Eu am facut chestia cu apa goala 5km pt ca aveam antigel G12 roz inainte.
    1 point
  38. Azi mi-am facut de lucru si am instalat modulul racechip pt modificarea raspunsului in acceleratie. Cablul pentru mufa de la pedala l-am folosit pe cel de la fostul E60. Functioneaza perfect si pe F10, are 6 setari disponibile. Pana voi gasi client pentru el il tin pe masina ca imi place http://i67.tinypic.com/2la8yvn.jpg http://i65.tinypic.com/kbx377.jpg http://i66.tinypic.com/zxwg9d.jpg
    1 point
  39. Soare, frumos....a ajuns si la 127.000 km azi , o suma rotunda http://i68.tinypic.com/2dgt9jr.jpg http://i63.tinypic.com/skuznl.jpg http://i64.tinypic.com/15xchs.jpg http://i63.tinypic.com/rqyfeb.jpg
    1 point
  40. Cum adica "agata" cutia automata?! :getlost:
    1 point
  41. Cam 5-600.000km, vreo 150-200.000km cu BMW-uri: 116/118/120i/d, 318/320d, 335ix, E92 M3, 520d, 523i, 525d, 530i/d, 550i, E39 si E60 M5, 640d, 740xd si Z4 E89. Sedan, combi, cabrio/roadster. Viteza maxima...undeva un pic peste 300. Vreo 10.000km sint la viteze de 250-300km/h. Am condus si pe circuite ceva km: Spa, Nurburgring, Hockenheim, Boxberg, Bilster Berg, etc. In general in jur de 10-20.000km cu o masina. Motoare diesel, benzina, hibrid, cutii automate (dublu ambreiaj, convertor, CVT, ambreiaj automatizat, etc) sau manuale, de la 3 la 9 viteze. Motoare fata, spate, central, de la 3 la 10 cilindri. Tractiuni fata, spate si integrala. Edit: am uitat sa zic ca pe Dacie am inceput Nimic nu invata cum se face o depasire ca Dacia 1300, cu treapta 3 prea scurta pt peste 80 si a patra prea lunga sa mai acelerezi de acolo spre 100 sa iei tirul turcesc ))))
    1 point
  42. Eu cred ca ne pacalesti, nu vrei sa o vinzi!
    1 point
  43. Si am trecut si pragul de 50000km. In continuare nici cea mai mica problema! Totul functioneaza in parametrii, reviziile intr-adevar le fac la 15000km. In continuare sunt extrem de incantat de ea http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/b9c5a6d17db768f5b919ec8dc2ed115c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/7a4081aa823070620bc3e6a38645ce5a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/e76c649531dbbb858247acb83231c1f7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/d4559ea7c94a07462bb5af718f3bc500.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk Si ca tot am zis ca pun poza ci scaunul... http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/a298fa8a601ac04c1351be45f86f261c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/6ed1c7a28cdd36090a551d70ccaf9c0f.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk
    1 point
  44. Frumoasa tara...pacat ca e locuita...
    1 point
  45. A innnebunit lumea cu taxa asta, pai ce sa recupereze daca e euro 5 ,300 de euro? Lol:)) oricum cine intreaba pe aici tot felul de prostii nu e un posibil cumparator, o persoana interesata pune mana pe tel si suna.
    1 point
  46. Gasesti orice piesa de 528i doar nu e 3.0 CSL :blink:
    1 point
  47. cred ca ceri cam mult pe ea si i-ai tras si vreo 100 de mii de km inapoi
    0 points
  48. Dupa un drum Ploiesti-Sibiu-Paltinis-R.Valcea-Pitesti si acasa...600km cu mai putin de juma' de rezervor si consum mediu 5.0% Poate si din cauza traficului dar nici cu E60 n-am scos asa consum ) http://i68.tinypic.com/wmjkwn.jpg http://i68.tinypic.com/ape5wk.jpg http://i65.tinypic.com/16gikrb.jpg App, infernal traficul pe Valea Oltului, cred ca e ultima data cand mai dau pe acolo.
    0 points
  49. Din experienta, eu nu cred ca dieselul porneste la -10 grade doar din compresie: simplu motorina la rece (si la cald, peste 40-50 grade cred) are proprietatea de a se lipi de peretii cilindrului si atunci reduce foarte mult fenomenul de compresie (compresia are eficacitate cu cat jetul - de fapt spay-ul de motorina injectat respecta unghiul dat de injector - respecta unghiul prescris). Ca fapt informativ, am aflat de la un inginer BMW ca bujiile incandescente sunt activate, insa nu 100%, incepand cu temperatura de 10-13 grade! Eu consider ca indiferent de anul fabricatiei masinii, ar trebui sa asteptati stingerea tuturor martorilor (bujia aia incandescenta nu se incalzeste intr-o fractiune de secunda, ii trebuie 2-3 sec probabil)
    0 points
  50. A venit si ceara de la Meguiars. Sa vedem ce minuni face :sorcerer: http://i65.tinypic.com/b99k07.jpg
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.