Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/15 in all areas

  1. Dar ai condus varianta cu xdrive?
    4 points
  2. Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.
    3 points
  3. Eu ma opresc,nu duce nicaieri discutia asta,iti schimbi vorbele in fiecare post de parca ai fi pe un forum de gradinita.Ba ai zis,ba n-ai zis,nici tu nu stii cum sa o mai dai. Sunt si eu curios totusi la ce te-ai referit cand ai zis ca se regleaza?La faptul ca poti sa dai spatarul/scaunul pe fata/spate? Scrii numai aberatii si citez :"nu se regleaza ca la cele comfort dar se regleaza"....despre ce fel de reglaj e vorba?cu mintea? Macar ai putea sa recunoști ca ai luat toti campii la plimbare..
    3 points
  4. eu am golit tot pe la busonul de golire de sub vas , am scos radiatoarele de pe masina sa le curat si am pus antigel + apa .. mi se pare ca bobo a exagerat putin ) mi se pare mai important sa cureti jegul dintre radiatoare ,radiatoare ce aparent par super curate..insa intre ele..
    3 points
  5. Nu e tocmai crem, este un maro inchis. Myx, cu ce schimba ecuatia, ca nu ma prind. Daca nu stiai cat am dat pe ea era alta situatie?
    2 points
  6. Am scris mai sus ca urmeaza hidrotransfer la trimuri, le fac piano black, sau un model special. Momentan, le tin asa. http://s14.postimg.org/z8i0gv37x/IMG_0699.jpg http://s14.postimg.org/dxkgcll3h/IMG_0708.jpg http://s14.postimg.org/86u9yvd3h/IMG_0709.jpg http://s14.postimg.org/gnts9shsd/IMG_0710.jpg http://s14.postimg.org/81lgs2zgt/IMG_0713.jpg http://s14.postimg.org/qkzr5qj2l/IMG_0714.jpg http://s14.postimg.org/8okdhlwct/IMG_0715.jpg http://s14.postimg.org/7dcm950r1/IMG_0716.jpg http://s14.postimg.org/alh3m6n0t/IMG_0717.jpg http://s14.postimg.org/p0uf7caod/IMG_0718.jpg
    2 points
  7. Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.
    2 points
  8. Orice masina merita un proprietar cel putin nebun
    2 points
  9. Am Audi, sunt fan Bmw, dar S-ul, dpmdv, e mult peste seria 7..astept sa vad cu ce vine noul A8, seria 7 l-am vazut live si pe mine nu m-a fascinat cu nimic. Ma refer strict la impactul vizual, nu la gadget-urile cu care vine, farurile laser, carboncore si alte prostii.
    2 points
  10. Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.
    1 point
  11. Masina personala, euro 5 cu 206.000 km cu carte servis! In tara din 2014, eu sunt al doilea proprietar...masina e model efficeintdynamics, cu servodirectie electrica si grile radiator care se inchid si se deschid singure! Caroseria nu are elemente vopsite sau indoite, prezinte cateva zgarieturi foarte usoare de praf, interiorul fara nici o zgarietura, scaunul sofer are reglaj lombar! Jante pe 18 style 189 cu anvelope foarte bune de iarna....pret 10250 euro neg
    1 point
  12. 2-3luni e mult?! Se vind mere de crezi ca treb sa se vanda repede? Vorbesc la Modul general, nu de vreo masina de mai sus
    1 point
  13. Te-a sunat deja prietenul meu. Asteapta poze parca. Am luat numarul de pe olx.
    1 point
  14. comentarii tipice pentru cei ce se saracesc si nu isi trateaza masina corespunzator... auzi de acum nu o sa mai iei bmw... pai atunci de acum nici nu mai scrie pe forum daca e asa ! Mecanicii sunt retarzi ,masina e pe treaba ei
    1 point
  15. Si acum te intreb ce vina are masina si marca ? De ce ai schimbat distributia avea zgomot ceva ?Ai sunat la reprezentanta sa vezi daca masina se afla la rechemare pentru distributie ?
    1 point
  16. Really? :poke: Tu ori fabulezi ori nu ai habar despre ce e vorba! Pune o poza cu reglajele astea,poate scaunele tale sunt mai speciale L.E. Am vazut acum pozele din primul post,nici vorba de ce zici tu
    1 point
  17. @pope ai PM @Myx la primavara clar o sa incerc ca de mult timp ma bate gandu. In sfarsit mi-am facut chef sa ii curat interiorul si sa ma ocup de piele cu leatherique rejuvenator oil si prestine clean. In stilul personal cred ca am exagerat cu cat am pus Maine sper sa termin. http://thumbnails114.imagebam.com/45414/bbb3d3454138262.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45414/7a6f9c454138269.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45414/9a9f65454138275.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/45414/0db0da454138280.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45414/7f16d2454138290.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45414/1b3d01454138296.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45414/33858f454138299.jpg
    1 point
  18. posibil sa trebuiasca codata bateria pentru ca alternatorul sa stie cat sa incarce
    1 point
  19. normal ca nu merita , probabil daca avea 5000 in plus acum ar fi luat ceva mai bun . Daca investesti in timp , nu simti cheltuiala ))
    1 point
  20. Indraznesti sa lasi o cheie in masina pentru asta? Nu mai simplu montezi un webasto cu telecomanda? Exista chiar si pentru benzinare.
    1 point
  21. 1 point
  22. Ciprian, nu ai inteles nimic din postul meu.. 1. ca sa fiu pasionat de o anumita marca auto, nu inseamna automat ca trebuie sa si detin o masina apartinand respectivei marci. Pana si meseria de jurnalist auto implica, in cel mai bun caz, un simplu test drive cu o masina pentru realizarea unui editorial. 2. am spus foarte clar: "ma refer strict la impactul vizual", comparatia intre 7 si S eu am facut-o doar din acest punct de vedere. 3. fiind o parere personala, bazata pe gusturile/preferintele mele, nu poti tu sa vii si sa imi spui ca e gresita. ESTETIC, interior+exterior, dpmdv, S e peste 7.
    1 point
  23. Arata ca un seria 3 tiganit. Nu mai e sobru, nu mai e elegant. Poate live arata altfel
    1 point
  24. Bai davyd, daca nu ai o solutie, abtine-te. Daca nu ai vreun amic cu un motor, iarasi, abtine-te. Postezi sa te afli in treaba, dupa ce ca te mai rastesti si la alti colegi pe topicul cu masini de vanzare. Acum stie omul ce TREBUIA sa faca, pe moment, a facut ce a crezut ca ok. Platea pe platforma cat pe motor, din Germania pana in Romania. N-am nimic cu tine, dar mai ia o pauza de la forum si cautat masini, o sa iti priasca. -------- @AdrianHH - ideal e sa gasesti un motor pe care sa il poti auzi, eventual si conduce masina putin. Dar e suficient si sa il auzi la rece si cald. De preferat sa iei mecanicul cu tine. La una dintre fostele masini i-am schimbat motorul si mi l-a montat cel de la care l-am luat, ca se ocupa cu dezmembrari. Garantia, in cazul meu, ne-am dat o tura si cam atat. Avuse omul experiente neplacute cu dat garantie, cand un cretin, a mers prin padure si turat motorul pana l-a omorat. Ce-i drept, nu am avut probleme cu motorul si merge si in ziua de azi, vad masina uneori prin oras. Sunt si care dau 3 luni garantie pe motor, bineinteles, pentru o utilizare normala, nu scoala de piloti de VTM. Despre pret, nu ma pricep, ar trebui sa fie ok si daca e masina cu volan pe dreapta ca motorul e acelasi. Legat de acte, gasesti pe site-ul RAR cu exactitate, ce documente iti trebuie.
    1 point
  25. Prin fiabilitate ma refer sa nu mergi in fiecare saptamana in service ca te-ai dat la ea si incep sa urle toti senzorii. E de la sine inteles ca va fi o masina mai sensibila, cu intretinere mai delicata, insa ma astept sa faci vizite foarte dese in service. Adica sa te poti baza pe masina. Am un amic cu Golf 4 GTI, refacut motorul la Oradea, si a zis ca e satul de ea, la fiecare plimbare mai grabita, incep sa ii urle senzorii, sa dea semne ca ceva nu e ok, etc. Si omul isi permite multicele, nu e vorba de bani, ci de confortul psihic. Personal, confortul psihic, ca te poti baza pe masina in orice moment al zilei/lunii mi se pare extrem de important la o masina modificata, mai ales daca e singura pe care o detii. Ca o mai lasi in service cate o saptamana, odata la 6 luni, nu mi se pare tragic, dar peste asta, deja e cazul sa devii mecanic, sa te poti ocupa singur de ea.
    1 point
  26. Poate e un soft relativ bun,insa asta cu mi-a crescut doar 0,1 presiunea in turbina,sau mi-a limitat cuplul pt protectia cutiei le stii doar dupa studiul softului pe dyno.Asta e avantajul tunerului care lucreaza custom,pe dyno. Oricum,ai avut curaj sa faci softul acolo in conditiile in care deja 2 colegi au "studiat" softul,si era facut aiurea.Si nu e vorba ca nu merita 100 de euro pt lucrare,ca e ieftin,insa poate produce nasoale mult mai grave,care depasesc cu mult pretul normal al unui soft sigur,care e de vreo 300 de euro. Bafta!
    1 point
  27. Eu am vazut topicul omului , ma scuzi ca eu nu imi doresc mari figuri de la masina si sunt multumit de ce poate acum si nu vreau mai mult . Poate pt superpasionati de tuning nu e ok ce face omul .Dpmdv pt 100 E resoftare nu puteam sa cer mai mult . Si chiar nu trag de masina , merg civilizat , cand vreau poate mai mult si asta e bine , gen nu ma lasa la greu .Se simte ca motorul e mai elastic si f relaxat in ture , accelereaza liniar , iti spun eu ca chipul ala de la racechip pe care am platit 1100 ron nu facea asta . Cred ca mai daunator a fost ala . Eu am 0,1 presiune in plus in turbina . Daca era ardere proasta cred ca dadea fum grav . In fine nu am chef de polemici cu mari tuneri . Doar am anuntat aici ca masina nu mai are dpf , in ideea ca e un topic transparent si nu umblam cu cioara vopsita .
    1 point
  28. Proasta inspiratie cu george vb cu userul smaqol (adi) sa ti spuna ce probleme a avut dupa 2 ani sau cauta la el la topic si citeste,dar asta e credeam ca te documentezi inainte soryy
    1 point
  29. Sunt exagerat de scumpi BMW Telie (a.k.a. Efficent Service). Mie mi-au dat deviz (oferta) pentru kit ambreiaj si volant 5700 lei. Aceleasi piese, cu tot cu manopera, m-a costat 2900 lei. Am mai fost la alte service-uri si toata afacerea ma ducea la 2400-3500, in functie de service. Diferenta probabil au scos-o din burta. Sigur au pus sa manance si gura lor ceva..
    1 point
  30. Esti sigur ca daca pune 10w-40 o sa ii consume mai putin ulei? Eu m-as gandi de doua ori inainte sa bag 10w-40.
    1 point
  31. Optiunea de-a nu porni cand e slaba bateria, prea putin conteaza. Motorul incalzit, va porni mult mai usor si va folosi mult mai putin curent la pornire decat unul bocna. Legat de nivelul de combustibil, oricum sonda din rezervor nu e pana la fund. Mereu iti va ramane o rezerva de 5-10L de care nu se atinge. Si cum spuneai tu, cel mai mult conteaza telecomanda.
    1 point
  32. De ce nu s-ar putea? Webasto e un incalzitor auxiliar independent, ce poate functiona si in garaj, fara masina. Atat ca astea benzinare sunt ceva mai rare, motoarele pe benzina incalzindu-se relativ repede si fara ajutorul unui incalzitor auxiliar. A... daca vrei sa fie complet integrat in sistemul masinii si sa-l programezi din meniul acesteia... e o tzara mai complicat. Eu zic sa mergi pe prima varianta.
    1 point
  33. Imi pare bine ca ti-ai rezolvat problema! Eu nu am actiuni la atelierul din Deva, doar am relatat cum si cu cat s-a rezolvat inlocuirea semeringurilor, in speranta ca ajut si pe altii cu aceste informatii. Totul depinde de mecanicul care efectueaza operatia. Daca mecanicul are priceperea si sculele necesare, lucrarea se poate face si in varful muntelui (vreau sa zic ca nu trebuie un atelier cu super dotari). In legatura cu inginerul de acolo: sa fii domn e o intamplare, sa fii om e lucru mare...
    1 point
  34. iti dai seama ca la interior principalul interes era fata de scaunul soferului.
    1 point
  35. Ce mah, E60-ul poate avea pretentii de masina noua. Nu ai ce sa-i reprosezi. E pur si simplu impecabil tehnic si estetic! ML-ul... continua aceeasi linie. Dar tot E60-ul l-as alege.
    1 point
  36. Salut am si eu o intrebare. Am un 320i 2171 cmc din 2002 facelift si am fost plecat din tara aproximativ 1 an. Intre timp fratele meu a mai pornito a mai plecat cu dar tot odata a mai ramas si fara benzina cu ea dar si fara baterie si acum de multe ori porneste foarte greu chiar si dupa ce ii pun si iau contactul de 5 6 ori. Cateodata raman aprinse si becurile de la asc dtc dts si ce mai este pe acolo. Eu mam gandit ca daca a ramas fara benzina si a tras si ultimul strop ar fi filtru de benzina poate sa dus si el saracu. Dar problema este ca nu stiu unde se afla. De curand am schimbat si piesa cu craci ca nu mai mergea clima,asta sa rezolvat. Deci poate cineva sa ma ajute cu o poza sau ceva detalii unde il gasesc sau care ar fi cauza porniri mai greoaie. Tin sa precizez ca nu face mereu asa.
    0 points
  37. Eu zic sa mai citesti o data postul cu nr.24.. "Se umfla,se regleaza" tu ai scris,nu eu..cum se regleaza pernele laterale?Te apesi pe ele? M-ai vazut cumva agitat?Stai linistit,sunt foarte relaxat!
    0 points
  38. Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap... Tot parere personala si subiectiva
    0 points
  39. Dezactivezi DTC-ul (sau cum ii zice pe F10) daca invarte si nu te misti. Apoi invarte ambele roti pana prinde aderenta. O sa te obisnuiesti, nu e pe atat de nasol pe cat se zvoneste, cu transmisie automata pe zapada. La E46 apasam o data pe butonul DSC si o lua din loc, doar atentie trebuie, sa "simti" masina. Mai sus am gresit si eu cu masa masinii. Sunt 83kg in plus fata de aceeasi varianta, insa fara xdrive. 254kg e diferenta intre E60 525xdA LCI si E46 320dA FL(asta fiind fosta masina).
    0 points
  40. 83kg diferenta la E60 525xdA LCI (~1700kg). Insa pentru mine, merita xdrive, dupa 2 BMW-uri cu tractiune spate si 1 VW cu tractiune fata. Feeling zero, n-as spune, insa se simte diferit fata de tractiune spate. Mai degraba, nu se simte, e lina. Ce-mi place mie personal, la xdrive, e ca nu se mai ridica botul cand accelerezi tare la urcare pe panta. Doar merge, cu pofta . Important e tu sa fii multumit, daca tractiunea spate iti place in defavoarea xdrive, e ok . Sa ai noroc de ea !
    0 points
  41. Nu are hibe. Cunoșteam proprietarul și masina. A fost doar foame mare de bani, de pe o zi pe alta. Eu am sĂŁrit cu ei mai repede ca alții ). Și eu i-am fĂŁcut cadouri nevestei și de sume mai mari, Iti spun eu ca mĂŁcar acolo investiția e mai sigura și are efecte pe termen lung/scurt )
    0 points
  42. ai luat-o bine(moca) daca nu are alte hibe pe acte sau mecanica/caroserie, daca stau mai bine sa ma gandesc , eu de atatia bani i-am facut cado' sotiei un ceas :turned: deci fiecare cu ale lui pasarici.. spor cu ea ! poate o faci mai smechera decat a lu' myx !
    0 points
  43. "Scaunele sport ofera o mai buna sustinere ca cele comfort"?...aici nu cred ca vorbesti serios :getlost:
    0 points
  44. eu nu trec la alta marca in viata mea raman la BMW pana la moarte dar sincer sunt mai gaunoase tot mai gaunoase e60lci ee tanc pe langa f10 ce credeti ca la f10 la motorul 3.0d 245 sau 258 sau 299,313,381 cp nu se rupe lantul de distributie va zic eu ca se rupe a sunt aceleasi piese de 2 lei la distributie la fel ca la n47 2010 2011 etc... daca apuca 300.000 km e bine dar nu apuca lant de slaba calitate patine din plastic exact cum sa zis rahat dupa 2007-2008 la 3.0d dar ramane cel mai bun disel in 6 cilindrii din lume
    0 points
  45. Frumoasa masina, e mai misto decat aia de pe forum pe care aveai de gand sa o iei.
    0 points
  46. Merci Dragos. Sper ca ai plecat undeva la mai bine. ðŸËĹ
    0 points
  47. Nu fi rau brasovene. Masinile is foarte ok, dar motoarele mai noi de 2007 is un kkt.
    0 points
  48. Cand ai inceput sa auzi sunetul de prima oara trebuia sa faci STOP! Mai ales ca stiai problemele care le-ai avut si stiai ca tot internetul e plin de chain replacement! Tu din Romania te-ai dus cu sunetul in Germania,ai mers pe acolo si vroiai sa mergi la intoarcere tot la fel! Stiu ca poate te grabeai,aveai treaba etc,dar nu ajungeai nici pe aproape aici daca te opreai de cand ai auzit sunetul.Putea sa i se intample oricui,poate si mie,zic POATE pentru ca eu nu cred ca as mai merge decat pana in urmatorul oras la un service sau m-as opri oriunde si as suna la o platforma..Imi pare rau ! Sper sa se rezolve! P.S si aia din Germania niste dobitoci,nu ma gandeam la asa ceva niciodata..sa te lase sa pleci cu zgomotul ala!auzi sa se duca cu testeru la tine sa nu-i mearga! Dne..
    0 points
  49. BMW 335 i Cabrio - an fabricatie 2007. prima inmatriculare 10.2007 cumparata din Romania de noua, Automobile Bavaria - km 95.000 - serie sasiu: WBAWL71000PX40371 -2979 cmc , 225 kw , 306 cp benzina, 4 locuri, -cutie automata 6+1. Dotari exterioare: -Oglinzi exterioare Carbon -Eleron Carbon -Evacuare Sebring -Bi-xenon cu angel eyes led -Jante oem style 193 m-spoke 18 - 225 fata / 255 spate -Arcuri sport (Eibach) -Culoare Crimson Red Dotari interioare: -Tapiserie piele integrala Dakota rosu Korall -Navigatie profesionala -Pachet confort -HiFi speaker -CD changer 6 CD , mp3 -Dublu climatronic -Scaune incalzite -Finisaje piano black + carbon -PDC, senzori parcare -Senzori lumina -Senzori ploaie -Bluetooth -Pachet lumini + lumini ambientale - follow me home -Oglinzi heliomate si retractabile -Din telecomanda: se decapoteaza + alarma -Cauciucuri vara/iarna -Autoturismul este impecabil, atat exterior cat si interior Pret: 16 000 euro
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.