Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/15 in all areas
-
Am scris mai sus ca urmeaza hidrotransfer la trimuri, le fac piano black, sau un model special. Momentan, le tin asa. http://s14.postimg.org/z8i0gv37x/IMG_0699.jpg http://s14.postimg.org/dxkgcll3h/IMG_0708.jpg http://s14.postimg.org/86u9yvd3h/IMG_0709.jpg http://s14.postimg.org/gnts9shsd/IMG_0710.jpg http://s14.postimg.org/81lgs2zgt/IMG_0713.jpg http://s14.postimg.org/qkzr5qj2l/IMG_0714.jpg http://s14.postimg.org/8okdhlwct/IMG_0715.jpg http://s14.postimg.org/7dcm950r1/IMG_0716.jpg http://s14.postimg.org/alh3m6n0t/IMG_0717.jpg http://s14.postimg.org/p0uf7caod/IMG_0718.jpg5 points
-
nu e nimic de prins , doar ca la pretul asta de achizitie normal ca te apuca toate investitiile si la bmw e destul material . Ma scuzi eu nu am stiut ca la tine banii nu sunt o problema si nu stai intr-un buget ca noi toti de pe aici , m-am referit la modul general . Ma gandesc totusi ca dupa ce va fi gata va face banii investiti , mai exact la asta m-am referit adica fix ce ai spus si tu . E mai mare nebunia sa iei masina la pretul pietii si tot sa investesti in ea cat nu face , gen jumatate din valoarea de achizitie , iar aici nu poti contesta ca e doar pt placerea proprietarului nicidecum cu gandul la revanzare . Dar la tine e floare la ureche .4 points
-
Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.4 points
-
3 points
-
Eu nu as pune distantiere, cauta jante de pe e60 cu ET20 Sent from my iPad using Tapatalk2 points
-
Mi se pare un pret foarte ok.Rabdare,si sigur apare omul care cauta asa ceva. Bafta!2 points
-
Azi masina a primit becuri noi pt semnalizĂŁrile de pe spate: Philips Silver Vision. http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/23/4bd433a4be89d379e4fa22a8b53e1c94.jpg Becurile sunt pentru aspect, pentru eliminarea efectului de "galbenus", pe care il ai cu un bec portocaliu intr-o semnalizare transparentĂŁ. Poze comparative mai jos: http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/23/685a7072e27e3a70dc0fed9fb623da99.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/23/01d2bb9509469a553dce77c73b698858.jpg2 points
-
2 points
-
Am cumparat ceva pentru urs...un 2.5 24v de pe un e39 cu cutie si electronica. Sarbatori fericite sa aveti!2 points
-
Help ! Va rog sa ma ajutati cu dvd ul si internetul pentru un x3 f25 cu navigatie profesionala ! Multumesc anticipat !1 point
-
Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.1 point
-
Masina personala, euro 5 cu 206.000 km cu carte servis! In tara din 2014, eu sunt al doilea proprietar...masina e model efficeintdynamics, cu servodirectie electrica si grile radiator care se inchid si se deschid singure! Caroseria nu are elemente vopsite sau indoite, prezinte cateva zgarieturi foarte usoare de praf, interiorul fara nici o zgarietura, scaunul sofer are reglaj lombar! Jante pe 18 style 189 cu anvelope foarte bune de iarna....pret 10250 euro neg1 point
-
da, e cam japca la bucuresti cu preturile manopera. cu atat mai mult cand aude bmw? aa e complicat la astea )1 point
-
Nu mai scrie pe topicul asta , te rog, Merci de intelegere!1 point
-
Fulgul, pt pornit compresorul implicit aerul conditionat(pornesti frigiderul). Iar celalat buton are doua setari. Cerc simplu pt recircularea aerului din habitaclu (se inchid fantele care lasa aerul din exterior) A incercuit face acelas lucru dar automat in functie de anumiti parametri sau senzori .1 point
-
exista un raport Puma in care se zice ca incapand cu 04./2011 zgomotele au disparut.Au schimbat ceva part number.1 point
-
1 point
-
Si eu inainte sa cumpar masina am citit toate paginile.Am cumparat n47 si din cauza ca citisem toate paginile la fiecare zgomot suspect tresaream.Am ajuns acasa am verificat masina totul OK.Stau linistit si nu ma mai agit.Masina am cumparat-o de la reprezentanta si daca prezenta probleme la distributie o schimbau la reprezentanta gratis. Spor la cautat :goodjob: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html1 point
-
cum zgomotul la mine revenise dupa nici 1 an si aprox 15000km, m-am dus iar la verificari cu "stetoscopul". s-a constatat ca face din nou...ca urmare se schimba inca o data pe garantie...e mai des decat filtrele :-)1 point
-
Si acum ca ai rezolvat-o e cea mai buna masina din nou, nu?1 point
-
~3500 Lei la multe service-uri, unele cu activitate aici pe forum, sau chiar (aproape) gratis la BMW, daca masina are reviziile facute la ei si la timp. Eu am schimbat-o la BMW Filaret si am platit cu totul cam 1100 Lei, din care grosul a fost reprezentat de niste piese care nu erau incluse in kit-ul de distributie si am vrut eu sa le schimb si pe alea, daca tot am umblat la ea. Sfatul meu este sa nu te dai inapoi de la a cumpara doar pt ce ai vazut aici fiindca lumea (inclusiv eu) a ajuns sa o schimbe mai mult de frica, rareori rupandu-se cu adevarat. Spor!1 point
-
Eu nu aveam foarte multa mizerie acolo, cel putin nu ca si la tine Pun o poza cu bordul: http://114.imagebam.com/download/WZGxD2o5mlv1_nPi2q9-XQ/45416/454158977/IMG_4729.JPG Am terminat si cu reparatia, a iesit bine dupa multe peripetii Prima spalare dupa aplicarea protectiei ceramice. Desi era jegoasa masina, sunt uimit de calitatea protectiei si usurinta cu care efectiv se scurge jegul de pe ea cand dau cu jetul. A ramas masina aproape curata complet dupa o tura de 2 min doar cu jetul. http://114.imagebam.com/download/4reKnSJJwCAiZYEVBhHNOQ/45416/454158980/IMG_4730.JPG Dupa cateva saptamani, in sfarsit am si eu sistem audio fara nici un zgomot Android 4.4.4 -> DAC USB 24bit -> amplificator JL Audio 500/1 pt subwoofer iar preout-ul acestuia spre amplificatorul ETON pt difuzoare + Hertz HSK165 fata si Focal 165A1 spate. http://www.youtube.com/watch?v=afblrhpfxVA1 point
-
Eu ma opresc,nu duce nicaieri discutia asta,iti schimbi vorbele in fiecare post de parca ai fi pe un forum de gradinita.Ba ai zis,ba n-ai zis,nici tu nu stii cum sa o mai dai. Sunt si eu curios totusi la ce te-ai referit cand ai zis ca se regleaza?La faptul ca poti sa dai spatarul/scaunul pe fata/spate? Scrii numai aberatii si citez :"nu se regleaza ca la cele comfort dar se regleaza"....despre ce fel de reglaj e vorba?cu mintea? Macar ai putea sa recunoști ca ai luat toti campii la plimbare..1 point
-
Si la cele sport pe care le am eu este fix la fel. Se umfla pernitele laterale, se regleaza spatarul cum vrei. Nu are memorii ca la comfort.1 point
-
Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap... Tot parere personala si subiectiva1 point
-
Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.1 point
-
ai luat-o bine(moca) daca nu are alte hibe pe acte sau mecanica/caroserie, daca stau mai bine sa ma gandesc , eu de atatia bani i-am facut cado' sotiei un ceas :turned: deci fiecare cu ale lui pasarici.. spor cu ea ! poate o faci mai smechera decat a lu' myx !1 point
-
normal ca nu merita , probabil daca avea 5000 in plus acum ar fi luat ceva mai bun . Daca investesti in timp , nu simti cheltuiala ))1 point
-
Eu m-am urcat in ambele (nu am condus nici una); S-ul este impunator in interior, sobru, "greu", ca o mobila clasica, din perioada renasterii, dar restaurata pentru mileniul 3; 7-le, este mai agil, mai high-tech, mai aproape de cei ce stau toata ziua cu gadget-uri in mana; Pentru ce vrea sa fie clasa de lux, in care sa stai in dreapta spate in fotoliu, ambele isi au oamenii tinta: un antreprenot tanar sau cineva care are 35+ ani si face bani pe bursa, ii sta mai bine intr-un 7; unui om in varsta care vine doar la adunarile generale sa vada in ce directie merge afacerea, va cobori din S; Inca ceva, la cat de elegant este S-ul, fac o nota discordanta cele doua monitoare (cel cu navigatia su mai ales cel ce inlocuieste cadranele)....e ca si cum ai incastra un televizor LED in rama de tablou (stiti la ce ma refer)....imi pare cam....nu din acelasi film Una peste alta....ca si prestanta, in S...te simti domn; In 7...e altceva, nu stiu daca in bine sau in rau.1 point
-
Eu nu inteleg cum va puteti trezii unii sa comentati astfel despre o asemenea masina/capodopera. Noul seria 7 e mult peste imaginatiile multora dintre noi si tu vi sa zici ca are jante prea mari,ca e prea jos,ca linia aripii e peste janta.. eu iti recomand sa faci un test drive cu ea si apoi roaga un moderator sa stearga acest topic si deschide altul dar nu la fel de "modest" ca acesta1 point
-
cand am facut prima revizie filtrul de aer pentru motorul asta nu exista decat OE la a doua revizie exista deja filtru MANN dar am luat tot OE pentru ca era pe stoc ms pentru aprecieri , se vinde pentru un upgrade din toate punctele de vedere ( LED-uri , NBT , Bang & Olufsen )1 point
-
1 point
-
Mai nou anvelopele se pun dupa cum ni se pare noua sau cum avem noi chef, nu se mai tine cont de ce recomanda producatorul, ce scrie in carte... ciudata treaba asta la unii... Daca jantele sunt de aceeasi latime (acelas J pentru ce naibi sa pui diferit spate fata de cele din fata) daca ai aceeasi latime la jante pui aceeasi latime si la anvelope logic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, așa ziceam și eu. Am pus astĂŁ-varĂŁ pe fațĂŁ și am mers cam o mie de km,dupĂŁ care a inceput sĂŁ vibreze volanul la frânare..bani aruncați aiurea...1 point
-
0 points
-
Nu ma intelege gresit, nu stau roz cu banii, dar, imi permit lunar sa aloc un buget pentru astfel de distractii. Ma refeream la faptul ca daca as fi vrut sa mai pun banii pentru o masina mai scumpa, as fi pus, dar, asta a fost o ocazie si am profitat de ea. Si eu sunt muritor de foame ca multi altii, dar, stii cum e, pentru masini gasim intotdeauna bani0 points
-
0 points
-
Am vĂŁzut si eu 7-le live, ieri prin Bucuresti. Am stat destul de mult pe lângĂŁ el in trafic si l-am analizat cât am putut de bine, sau cât mi-a fost permis de trafic. Este frumos, ĂŽmi place mult (parca aratĂŁ mai bine in poze), dar in comparaĂâşie cu "S-ul" ....cu pĂŁrere de rĂŁu o spun, ....sau mai bine m-a abĂâşin , chiar vroiam sa fie peste S, dar nu este Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
0 points
-
Atunci vindel si iati Audi, MB, Jaguar,Lexus sau orice alt ceva, dupa care revii pe forum si ne zici si noua cum este.0 points
-
Si eu am patit asa la un E70, discuri ATE aproape noi (aprox 8k km) Am rezolvat problema la un service de rectificat chiloasa, au pus pe strung discurile si problema a disparut. Se pot ovaliza destul de usor, la spalatorie spre ex. daca vi cu ele incinse si sa da prima data un jet de apa la roti , pot aparea probleme..-1 points
-
depinde de disc , materiale ,uzura nu cred ca e chiar imposibil sa se deformeze la vreun impact puternic .-1 points
-
Pune frâne pe original,nu ate și alte bĂŁlĂŁrii..-1 points
-
Inainte de a citi topicul tau, am parcurs topicul meu de la fostul E39... Imi e dor sa vad cum ceva ce trece prin mainile mele capata o noua forma si din nimic iese ceva frumos-1 points
-
Nu e a mea, sunt ĂŽn cĂŁutare și eu de un BMW. Trec de la vw la BMW și nu prea știu la ce sĂŁ mĂŁ uit. De câteva zile stau pe forum și citesc și de asemenea pe olx și site-uri din afarĂŁ. Știe cineva de ce afarĂŁ sunt mai scumpe decât ĂŽn țarĂŁ? SĂŁ fie oare doar TVAul dedus care face ca prețul sĂŁ fie jos?-1 points
-
520 d berlina euro 5 cutie automatĂŁ și cu climatronic. Cam astea sunt minimele mele cerințe:) nu cred ca sunt pretențios, nu?-1 points
-
Dezactiveaza dpf din soft, mergi la cineva care stie ce face sa nu ai probleme, acum cat nu ai facut multi km de cand l ai dat jos fizic de pe masina.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00