Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/27/15 in all areas
-
Revin cu un retrofit pe care am vrut sa il fac din prima zi . Montarea aerotermei ihka. Doua zile de munca mai tarziu pot spune oficial ca am e46 cu climatronic. Tin sa le multumesc frumos colegilor Rcc-67 pentru aeroterma si lui kenbobo pentru suport. http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/70943a4806d1e461ccead791d35bf2bb.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/76433199d3446ab20ea9c6ea8bf090cd.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/2b80f23bc0bdf662dc75581b6eb09123.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/60a402c67b9aed9b4484176e6f12c2be.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Ce gĂŁseÂşti pe net la noi cu denumirea MORIMOTO sunt niÂşte falsuri. Morimoto original poĂži comanda doar din USA. sent from moded c69031 point
-
1 point
-
Eu nu aveam foarte multa mizerie acolo, cel putin nu ca si la tine Pun o poza cu bordul: http://114.imagebam.com/download/WZGxD2o5mlv1_nPi2q9-XQ/45416/454158977/IMG_4729.JPG Am terminat si cu reparatia, a iesit bine dupa multe peripetii Prima spalare dupa aplicarea protectiei ceramice. Desi era jegoasa masina, sunt uimit de calitatea protectiei si usurinta cu care efectiv se scurge jegul de pe ea cand dau cu jetul. A ramas masina aproape curata complet dupa o tura de 2 min doar cu jetul. http://114.imagebam.com/download/4reKnSJJwCAiZYEVBhHNOQ/45416/454158980/IMG_4730.JPG Dupa cateva saptamani, in sfarsit am si eu sistem audio fara nici un zgomot Android 4.4.4 -> DAC USB 24bit -> amplificator JL Audio 500/1 pt subwoofer iar preout-ul acestuia spre amplificatorul ETON pt difuzoare + Hertz HSK165 fata si Focal 165A1 spate. http://www.youtube.com/watch?v=afblrhpfxVA1 point
-
nu se poate. mergi la reprezentanta autorizata cu masina si acolo iti vor spune daca a avut reviziile in serviceuri autorizate bmw si cati km a avut la fiecare revizie. dar nu e obligatoriu sa le fi avut. totusi la varsta asta km oricum sunt multi. ca sunt 250 mii ca sunt 400 de mii nu mai conteaza, important e sa mearga bine si sa fi fost intretinuta ca sigur au picat destule de pe ea pana la varsta asta. daca a fost reparat e ff bine, dar multe sunt lasate sa se adune defectele1 point
-
da filtru activ la 240.000 km...lumea s-a obisnuit cu ideea anularii filtrului,dar daca tu iei o masina cu filtrul de particule bun si dupa ti se strica inseamna ca tu nu ai stiut sa mergi cu masina.Filtrul de particule mai rar se strica de capul lui..ci din cauza soferilor,acum o sa sara multi "ca ce,ca nu-i asa,etc",dar de fapt asa e.Am avut si eu masina cu DPF,aproape 2 ani am tinuto si verificam DPF cam la 2 luni (aveam tester) si regenerari isi facea foarte rar si tot timpu era 4-7% incarcat maxim! Dar aveam si un stil de mers care nu-i dadea voie la filtru sa se colmateze.1 point
-
Deci daca are folie pe geamuri(fata/spate si pe dos) inseamna ca-i varza masina, ca nu merita nici sa suni? nu de alta, da sa stim cand ne punem masinile la vanzare astia care avem, sa le dam jos, sa ne sune si pe noi lumea :poke:1 point
-
Asta de AR nu cred ca e tocmai conforma si corecta deoarece mi-a zis unu ce venise sa vada e60-ul meu ca a vazut-o..ma gandesc ca o lua daca era ok.Am vazut-o si eu prin arad dar nu stiu detalii.1 point
-
Deci mai bune alea de la samsari ca au cartea noua si nu se mai stie numarul de proprietari.Masina pare in regula si pretul dupa parearea mea este unul bun.Am vazut e60 vandut cu 11800 e care nu arata asa de bine.(fara taxa,si carte)1 point
-
Am vecin cu 520d din 2009 euro 5 M pachet, automat cu joystick, navi mare etc....daca vrei il intreb cat vrea pe ea, masina nefiind inca la vanzare sau de vanzare1 point
-
@davyd Esti cumparatorul roman tipic de bmw,le vrei pe toate la bani putini!iti zice un coleg de o masina corecta la anumiti bani si nu e buna,trebuie negociata.E mai bine sa cheltui bani pe drumuri? Si mai taie din dotari ca la sh conteaza mai mult starea masinii nu 'em pachetu'1 point
-
Gata opreste-te! Stergeo de la "favorit" si cauta alta...de ajuns aceste informatii sa te convinga sa nu te duci dupa ea. Edit: da lowlife...ma intelegi ce vreau sa zic...nu inseamna ca daca are un numar de ani are voie sa fie gaurita,imputita,bucsi,brate,ulei,lovita etc.Permit unele probleme care deja ma gandesc la ele cum sa le rezolv in drum spre masina,dar daca mai gasesc inca 10 probleme la ea..nu mai imi bat capul.1-2 retrofituri pot sa ma chinui sa le fac,adica sa tai chiar din cele 3 optiuni care le vreau,pe partea de caroserie pot sa o rezolv la mine la servici cu vopsea originala tot perfect reparatie,niste senzori,niste brate pe parte mecanica pot si aia sa fac...un interior gaurit ,murdar si acolo pot sa fac ceva sa schimb ce nu se poate face si cosmetizare,dar nu sa le aiba pe toate...si chiar mai multe.1 point
-
Asa se face cu anul. Nu e anul de productie, e "model year". Nu vad de ce te incurca ceva luni in plus. Cei care tineti partea samsarilor ce vand masini rupte cu scuza ca au 6 ani, imi pare rau, dar inseamna ca si voi aveti cazane. Poate ar fi trebuit sa va urmati singuri sfatul de a lua Logan decat sa mergeti cu BMW ca cele de care zice davyd. Cati n-am auzit ca si-au facut credite sa ia BMW si apoi o ard cu cauciucuri SH si fara casco.. si apoi umbla cu anvelope SH si o vopsesc cu sprayul. O masina se tine cum a iesit din fabrica, se duce anual la verificat si se schimba ce trebuie. De aia sunt scumpe masinile vechi in afara fata de Romania, ca nu sunt epave. Nu o lasi sa cada tot de pe ea ca tu ai dat la credit jumatate de salariu timp de 5 ani si dupa aia incerci sa i-o vinzi unui prost cu scuza ca e veche.1 point
-
Update! Masina a primit azi un nou remap...De ce? pff.. cam lunga poveste dar incerc sa o scurtez.. Citind zilele astea pe forum, am intrat la sectiunea masina mea si am inceput sa ma uit la topicul colegului @sm3agol, sa vad ce a mai facut la masina. Si am vazut ca si-a facut un nou remap+ dpf off la baietii de la powertech, si ca inainte a avut soft de la George care nu era ok deloc!presiunea prea mare in turbina,presiune mare in rampa,etc....Dupa ce am citit asta, nu am mai avut liniste, stiind ca si masina mea are soft tot de la george... Azi am mers pana la un baiat care face soft-uri custom, din 97 se ocupa doar cu asta.. Si l-am pus sa imi citeasca softul de pe masina si sa imi spuna ce si cum.. zis si facut.. Exact lucrurile care le-a spus @sm3agol in topicul lui, exact acelasi lucru mi l-a spus si baiatul respectiv.. Ca pe masina am un soft nu prost, foarte prost, ca are presiunea in rampa foarte mare, baga motorina prea multa si aer prea putin,,presiunea in turbina aiurea etc etc, multe la care sincer nu ma pricep.. I-am explicat, ca masina de la 3000-3500 in sus, la kickdown imi da fum foarte tare, si aproape continuu daca o tin in kickdown si mi-a explicat, ca din cauza softului facut prost, ca am un soft ca un powerbox mai mult, care iti baga aiurea presiune prea mare, multa motorina, etc. exact ce a explicat si colegul @smeagol.. Cand am facut soft-ul la george , masina mea avea 120 mii km si avea DPF activ, si nu am avut cum sa vad ca nu-i ok si nici nu stiam cu ce se mananca, in 2009 sau 2010 nu mai stiu exact.. doar dupa ce am dat DPF jos (pe la 180 si ceva de mii) am vazut ca scoate fum, si l-am sunat pe george si l-am intrebat care-i treaba ca da asa cu fum, ba chiar a fost la oradea si a vazut cu ochii lui.. Atunci mi-a zis ca sigur masina are ceva la injectoare, sau egr, sau ceva furtun crapat/fisurat... Am mers la mecanic, am verificat tot, injectoare,furtune, curatat galerie adminisie, egr, epurator, tot.. nimic, masina tot asa imi dadea fum in sarcina.. Am vorbit iar cu el, mi-a zis ca sigur nu-i din cauza softului, are ceva masina, injectoare etc.. Nu era de la nici un injector sau alte prostii, era de la soft, azi am vazut diferenta intre un soft de calitate, facut custom pe masina ta, si un soft copiat..Este greseala mea ca am crezut atunci, ca orice soft este ok.. Nu am nimic cu george, chiar este un baiat ok, dar ori nu stie ce soft'uri face "tunerul" cu, care zice ca lucreaza si spune doar ce aude si el de la "celalalt" ori stie dar nu-i pasa. (pt. George)Daca citesti aici,ar fi ok sa vb cu omul care iti face soft-urile si sa ii spui nemultumirile noastre, daca as fi singurul as zice ca s-a nimerit doar la mine si sunt un caz mai "special", dar nu sunt singurul! .. Nu vreau sa ii fac reclama proasta sau ceva, dar mi se pare normal si corect, ca aici intre noi macar sa ne ajutam si sa ne dam sfaturi bune/utile ca si asa toata lumea incearca sa tepuiasca pe toata lumea, macar aici intre noi sa fim corecti si sa ne ajutam.. Ma bucur ca nu am stricat nimic grav pana acuma la masina, avand in vedere cum era facut soft-ul..Acuma stau pe ganduri, daca turbina nu mi-a cazut din cauza softului, inainte sa dau dpf'u jos.. Sau dpf'u s-a infundat prea repede din cauza softului prost, fapt care a dus la caderea turbinei.. Sincer, nici nu mai stiu ce scriu, prea mult de povestit, si fara rost, faptu-i consumat.. Important e ca acum sunt multumit, masina merge foarte bine cu noul soft, cuplu se simte liniar nu "brutal" ca inainte si nu mai am "locomotiva pe carbuni"sa dea fum in prostie.. Daca mai intelege cineva ceva din ce am scris pe aici, e ok .. Eu sunt prea nervos la ora asta... Daca stiam, faceam treaba asta mult mai repede, dar pana nu am dat de un om capabil si care sa stie cu ce se mananca soft'urile si sa imi arate negru pe alb ca nu-i bine ce am pe masina , nu am avut de unde sa stiu! omu cat traieste invata, pe pielea lui si pe banii lui din pacate! In concluzie, aveti grija daca va "mananca" sa remapati masina, unde si la cine o faceti, ca nu-i chiar o joaca si nu-i asa usor cum cred unii si cum am crezut si eu acum cativa ani cand am facut remaparea... Si multumesc colegului @sm3agol pentru ca a postat problema asta la el pe topic, asa mi-a dat si mie de gandit si am facut un lucru bun pentru mine si "masina mea" si poate si pentru alti colegi de pe forum...1 point
-
Prima instalare pe E60. http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/687/mivz.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/819/o9q8.jpg1 point
-
Salutari, stie cineva de asazisa decarbonizare a motorului care consta in, pulverizarea apei distilate , motorul fiind pornit la temperatura optima si tuaratie 2500 RPM? A facut cineva lucrul asta? La pompe duze am inteles ca a facut bine, tratamentul asta. Sunt curios la common rail. Daca a facut cineva, va rog frumos impartasiti-ne si noua. Sarbatori fericite !!!!0 points
-
Trebuia un torx sanatos, o tubulara zdravana si rezolvai acasa, eu asa am facut .... De banii care i ai dat luai o trusa bunicica de scule0 points
-
0 points
-
0 points
-
Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic. Singurul risc care il stiu, e acela de a pune apa in exces si se poate bloca motorul. Am vazut pe youtube la pompe duze 130 cai, si nu s a intamplat nimic.0 points
-
Asta fac constant marinarii la motoarele diesel auxiliare de pe vase. Din ce stiu, motoare turbo-diesel din generatia anilor 90, echivalent w124. Pe de alta parte, avand in vedere ca procedura este simpla, esti constient de riscuri?0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
UP...369€ neg. Mai am si 1 buc Racechip Pro2 , 100€ neg. http://i65.tinypic.com/2duyyx.jpg-1 points
-
-1 points
-
http://i65.tinypic.com/149b815.jpg http://i66.tinypic.com/o74k6u.jpg http://i66.tinypic.com/2je724p.jpg http://i66.tinypic.com/t99lz6.jpg-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
L-am montat si eu pe F10 si chiar isi face treaba exemplar. Parca nu l-as mai vinde )) Merge pe orice N47 2.0d.-1 points
-
Nici o grija. Si asa nu se inghesuie lumea la el....poate li se pare scump dar asta e, nici sa-l dau pe nimic nu vreau, asa mai bine il tin eu.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Un strungar ti le scoate fara probleme. In Timisoara stiu unul care mi le-a desfacut si mie acu ceva ani la o masina.-1 points
-
Si eu am patit acelas lucru in urma cu 2 saptamâni,du-te si cumpãra un "tarot" pe dimensiunea prezonului(antifurt)-1 points
-
exista scula speciala pentru scos antifurturile tip "floare". neoficiala varianta dar in 20 de minute se scot toate 4. daca iei unul nou in mana si il studiezi atent ii poti intelege logica.-1 points
-
Asa de scumpa n-ar fi. Dar ca nu place modelul in RO, asta cam asa e, iti dai seama dupa cate anunturi sunt pe autovit cu GT. Peste 90% din cei care cauta 5er se orienteaza in special spre F10.-1 points
-
11.500 mai greu,dar cu 12.000 ar trebui sa gasesti.La mine se fac 2 luni de cand caut,dar mergem inainte! Bafta!-1 points
-
Dezactiveaza dpf din soft, mergi la cineva care stie ce face sa nu ai probleme, acum cat nu ai facut multi km de cand l ai dat jos fizic de pe masina.-1 points
-
la cei care am scos filtrul am fost asigurat ca nu vor fi probleme cu functionarea. de altfel baietii cu asta se ocupa. si abia acum merge masina ok, adica o simt lejera nu ingatuita. nu vad ce ar putea sa se strice in starea asta.-1 points
-
Salut!Hai sa fim seriosi,dar chiar sa o tii in 250 si sa nu consume"pic" de ulei,eu nu cred.Nu consuma ulei atunci cand este in stationare,cand ii dai 250 nu mai cred ca nu consuma.La situatia actuala verifica simiringurile de la supape.-1 points
-
Si mie mi sa aprins martorul la motor cu mesajul 'putere redusa ca rugam conduceti moderat....' Am facut diagnoza a dat eroare pe actuatorul turbo,egr si nu mai stiu ce,mentionez ca de cate ori sa aprins nu a stat mai mult de 2 min,masina tragea normal,am resetat si de atunci am mai favut 800km sa mai aprins odata 1min si atathttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/26/c6133f464a52241abc4fbd6bef16b9da.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
E un hybrid cat se poate de chel...poate daca era cu dotari multe se dadea...-1 points
-
-1 points
-
Mi s-a ars un angel eye.. pe partea dreapta ..trebuie inlocuit tot soclul sau gasesc si bec de vanzare ..daca da unde gasesc, ce tip e si cum pot sa l montez... din cate am vazut eu e cam inghesuita treaba e acolo. Mersi mult ! (masina e un e90)-1 points
-
Cumpar bara fata SH M-Tech pentru E60 sau Cumpar Paket M-tech complet in urmatoarele conditii: 2500 lei cash si bara fata/spate + praguri de pe sedan LCI culoare spacegrau metallic-1 points
-
Salutare. de ceva vreme masina mea nu mai tragea deloc. la 140km/h era blana si nu vrea mai mult. Pe depasiri era dezastru imi era frica sa mai fac asa ceva. Intre timp s-a spart racordul flexibil a doua oara intr-un an. Am fost la un service specializat in tobe si tubulaturi si mi s-a confirmat ca filtrul de particule este infundat. l-au inlocuit baietii cu doua catalizatoare unul in altul, fara sa faca alta modificare de soft. Masina a fost de nerecunoscut dupa aceasta operatiune. Este racheta, nu scoate fum, doar ca afuma un pic evacuarea finala ceea ce nu ma deranjaza. Acum o tine gorneta de la 0-240 ))))-1 points
-
Racechip Ultimate pentru benzina sau diesel. Se poate programa in functie de motor/ marca masinii. Produsul este inca in garantie de la Racechip. Folosit cateva luni pe un BMW 114d F20 model nou 2015. Disponibil incepand cu 20.10.2015. Pret 375€ negociabil. Nou e 479€ fara transport din Germania, cu totul cam 500€. http://i59.tinypic.com/2myt6gy.jpg http://i60.tinypic.com/34xgw93.jpg http://i62.tinypic.com/o9mz9z.jpg http://olx.ro/i2/oferta/racechip-ultimate-ID4PDnU.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=71411470&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details-1 points
-
Dar e 535i, adica si cu motor benzina 3.0. Si poate si de aici pretul scazut pt ca benzina la F10 nu se cumpara, 99% iau diesel fara discutii.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00