Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/31/15 in all areas

  1. Ma indoiesc sa gasesti vreodata astfel de vanzatori , ca in cele mai multe cazuri poate vanzatorului chiar i se pare masina ok, sau poate el nu are cunostinte prea mari de mecanica si nu e prea pretentios cum esti tu. Sfatul meu e sa te orientezi catre o masina noua, chiar daca nu e din gama premium ca e cam greu de gasit ce cauti tu se pare, si frumoasa si cuminte si devreme acasa
    2 points
  2. Probabil toate au cam atata sau mai mult,doar ca tu stii:))))
    2 points
  3. Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.
    2 points
  4. Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.
    1 point
  5. Coming soon: ======================================== VIN: WBA4B71070xxxxxxx Type code: 4B71 Model: 420D XDRIVE (EUR) E-F-R series: F36 Series: 4 Type: COUPE Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: X11 - FROZEN BRONZE METALLIC Upholstery code: ZAML - IND.ERW.LEDERAUS Prod.date: 2015-02-23 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S21C 19"M LM R.DO.SP.BICOLOR ORBITGRAU M S2VB Tyre pressure control (TPC) S2VF Adaptive M chassis S2VL Variable sport steering S3AC Trailer coupling S3AG Reversing camera S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN S4AE Armrest front, retractable S4DL AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND S4MR Interior trim strips, alum. hexagon S5AC High-beam assistant S5AL ACTIVE PROTECTION S5AS DRIVING ASSISTANT S5DA Passenger airbag deactivation S5DF Active cruise control+stop&go function S6AC Emergency Call System S6AE TELESERVICES S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6AN CONCIERGE SERVICES S6AP REMOTE SERVICES S6FV ONLINE ENTERTAINMENT S6NS Comfort telephony with Enhanced Smartphone Conectivity S6WA Instrument cluster with Extended Content P7R7 Innovation package P7VB COMFORT PAKET P7XP NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access P337 M Sports package S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S459 Seat adjustment, electric, with memory S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S563 Light package S575 Additional 12v sockets S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Individual equipment ======================================== ---- Processing Individual Sign “BMW individual” 0X11 Frozen Bronze metallic Paintwork “frozen bronze Metallic” (code X11). (Sepang bronze met. A32 / dull 2C clear coat FF95-0550 + hardener SC29-0160, ratio 100:33, co. BASF). **************************************** *** Sign “dull Paintwork” **************************************** ZAML BMW Individual extended leather trim Nutmeg Extended leather Merino nutmeg (nb. 7 984 746 / Sun Reflective Technology). Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. **************************************** Following items in leather Merino nutmeg - stamping leather in braid optics (nb. 7 984 750 / Sun Reflective Technology) - Door inserts Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. - Inlay-piping on seats **************************************** Following items with contrast piping in leather Merino smoked white (nb. 7 849 679 / Sun Reflective Technology): - Seats - Headrests **************************************** Following items with contrast stitching in platinum: - Double lap seam on seat side panels(without inner double lap seam on seat side panels) - Double lap seam on seat center panel(only on back seats) - Double lap seam on headrests (only on front seats) - Double lap seam on flap lid/armrest of center console - Lap seam on inlay-piping of seats Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn platinum (nb. 8 020 544), code 0672 E. **************************************** Following items in leather Walknappa black (nb. 1 938 942): - Handbrake lever gaiter Sewing thread black (nb. 1 905 499), code 0020. Quilting yarn black (nb. 1 963 800), code 0020. **************************************** Seam of front and rear seats according to sport seats individual. Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW). http://s22.postimg.org/3l1lrtsnx/IMG_0034.jpg http://s22.postimg.org/sbmorwin1/IMG_0035.jpg
    1 point
  6. Sunt singurul caruia nu ii place volanul? Scaunele alea arata foarte bine, e la fix si culoarea, dar volanul ar fi din alt film, cu atat carbon pe el. Nu cred ca il poti asorta acolo cu tot "piano black" din lume. De altfel interiorul imi pare mai degraba serios si subtil, decat sportiv, cum se vrea volanul.
    1 point
  7. Aproape toate, cine stie sa caute, sa verifice , ia masina macar cu km reali.
    1 point
  8. Cu placere. Masina are ultima intrare in service in iulie 2015 la aproximativ 148.000 km.
    1 point
  9. Andrei, tu ai clima in spate, de asta ma refer ca noi discutam despre altceva. Tu ai guri de ventilatie si in stalpii B intre usi? Referitor la retrofit, nu ma pot pronunta, dar nu cred ca e rentabil deloc. Am impresia ca trebuie alta cotiera centrala (asa cred, nu stiu sigur) si cred ca e nevoie de inclazitor, improvizatii, habar n-am exact...in fine...am cautat ceva, vag, dar am realizat ca oricum nu are cine sa o foloseasca de pe bancheta
    1 point
  10. noi vorbim de altceva aici andrei...
    1 point
  11. Azi am montat lm2 si faruri de lci. Multumesc SKW pentru ajutor! A muncit o zi intreaga, super baiat! http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/9e2512e2879d49ba8bc4fff5d7303f6b.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/e8d11554725efc68b62fbc95b83ddd61.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/68b8ebc98b4ea371f31cc4e6f6a5d7d8.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/6a1b4f99434554c483ab5947c62ad9af.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Acela e un rezervor de vaccum. Furtunul din spatele lui duce la electrovalva de la turbo, iar cel din fata trece peste motor si intra intr-un T exact sub egr
    1 point
  13. Tot ignoranta te-a facut sa dai o gramada de bani pe o masina fara dotari esentiale? Nici nu credeam ca exista o astfel de masina fara navigatie....
    1 point
  14. Rulment de presiune pe duca. Cum sa cureti rulmentul si sa il ungi cu vaselina si sa il pui inapoi? Automat cand schimbi ambreiaj schimbi si rulmentul de presiune. Poate inainte sa dai jos cutia nu auzeai zgomotul de la rulment sau poate chiar nu suna...dar odata dat jos si umblat la el in cel mai fericit caz uruitul apare dupa cateva sute de km, al tau face din prima. Schimba-l si nu o sa mai ai acel zgomot. Ps: Unde ai gasit acel mecanic?
    1 point
  15. La fel e pe oricare incepand cu E60, prea putin conteaza dotarile. Multa electronica, mari consumatori de curent. E destul sa deschizi portiera ca se trezeste toata masina si ai un consum de 7-8A. Adica echivalentul a 2 faruri. In plus, nici sistemul de incarcare nu e chiar potrivit, incarcarea facandu-se lent pentru a prelungi viata bateriei. Nu s-au gandit ca motorul nu merge non-stop si daca-l tot opresti, ajungi in punctul in care consumi mai mult decat produci.
    1 point
  16. Daca e samsar nu a bagat nici un leu in ulei si alte consumabile.Samsarii baga bani doar in aspectul estetic,revopsit,curatat interior,polishat ,dat km inapoi etc.Daca trebuie schimbat uleiul doar reseteaza intervalul de service.
    1 point
  17. unii samsari au si cate 2-3-5-7 masini. oamenii vand o masina, o adunatura de fiare, asa cum le cumpara asa le vand. nu o sa accepte nimeni niciodata sa plateasca el testul daca masina nu iese bine. iar bani de investit in orice masina sh sunt, chiar daca vorbim si de f10 2012-2014. vorbind strict de masinile recent aduse de la licitatii sansele sa iei o masina cu "100" de probleme (adica f multe) sunt destul de micute, la marea majoritate este problema doar de km sau ma rog 1-2 elemente revopsite care pe unii ii pot inapoi, desi sunt masini de sute de mii km, greu sa gasesti una 100% neatinsa; inca ceva, nu aveti incredere in ce zic samsarii ca i-au schimbat uleiul sau nu stiu ce acum 3 zile. cu atat mai mult ce zicea baiatul mai sus, cica uleiul de la cutie il schimbase iar ala de la motor nu.
    1 point
  18. mamaa.. ce misto. dar de ce 320 si nu 330 sau 328i e destul de grea cu xdrive
    1 point
  19. a mea are 500.000km si are lantul original. nu se aude nimic. daca se rupe schimb motorul si gata.
    1 point
  20. Daca era vorba de mine habar nu am media de fapt stiu ca Buc Pitesti o faceam in aprox 40 min Pitesti-Valcea undeva la 50min daca prindeam liber si Valcea -Sibiu ...nu am prins niciodata liber asa ca stateam 30 min in diverse cozi,intotdeauna se lucra cand am mers eu .PS:bineninteles ca timpii de mai sus cresc in functie de trafic mai ales pe tronsoanele Pitesti-Valcea Valcea-Sibiu.
    1 point
  21. Bun consum cu 2,5-ul scot cam dublu pe traseul asemanator Sibiu-Valcea-Pitesti-Bucuresti ce-i drept in general merg mai tare pe unde se poate
    1 point
  22. esti prost rau , se vede ca esti calculatorist d-asta de are degetele de pianist si se masturbeaza cu manusa pe mana sa nu lase urme , mafiot nu sunt dar spre deosebire de tine nu sunt pizda sa ma ascund sa vorbesc pe net de altii si masinile lor , sau sa ma bag in seama aiurea cum faci tu .... hai saracule vad ca te plictisesti in casa si faci comentarii aiurea
    1 point
  23. cocalar esti tu si cu familia ta prietene , daca ai ceva sa vorbesti cu mine ai nr de telefon masina este 27.12.2010
    1 point
  24. Trebuia sa te faci profesor universitar, nu-si au rost glumele astea inteligente pe aici pe forum defapt isi au rostul... ca vad ca mai toti sunt cu capul ca MenDark Iti zic eu la ce ajuta... sa-ti iei comment-uri la misto, ca la asta e bun romanul
    1 point
  25. 320d - categoric - este o motorizare foarte reusita pe 2003-2004 - merita - ai 150 cai si daca prinzi si o cutie in 6 trepte e super tare - eu am 3 masini: doua touringuri din 2003 si o limo din 2004 toate 320d, toate in 6 trepte - super satisfacut de putere, viteza si consum! Nu pleca cu idei preconcepute - dieselul zilelor noastre este mult mai elaborat si evoluat decat benzina...Bafta!
    1 point
  26. Pai in primul rand asteapta pana se mai incalzeste afara.Compresorul de la aerul conditionat nu porneste sub o anumita temperatura.Iar 16 grade este minimul care apare acolo pe afisaj la toate modelele.Deci orium nu trebuie sa te agiti cu clima decat cand o fi mai cald afara.
    1 point
  27. BMW Seria 3 Cabrio 320i E93 03/2008, 126.000 km reali M Pachet Interior si Exterior Interior integral piele Dakota Negru Plafon individual negru Scaune Sport M cu incalzire, full electrice, cu memorii si suport lombar Faruri Xenon Adaptiv. stopuri LCI LED Pachet Efficient Dynamic cu functie Start/Stop Comfort Access (keyless-entry-go) Soft Close portiere si portbagaj Decapotare Electrica din cheie Navigatie Profesionala NBT Touch cu harti Europa 2016 (inclusiv Romania) si HDD integrat Bluetooth, Comenzi Vocale TV Digital activat si in mers USB in cotiera (redare audio si video) Sistem de Sunet INDIVIDUAL Bang & Olufsen 880W - ORIGINAL BMW Camera marsariere Connected Drive (Internet, BMW Live, BMW Apps, Streaming muzica de pe telefon, Office) Volan multifunctional - CU INCALZIRE Praguri iluminate OEM BMW Oglinzi exterioare electrice, heliomate, cu incalzire rabatabile Oglinda interioara heliomata Asistenta la faza lunga Cruise Control cu functie de franare Paravant cu husa de depozitare Clima Automata in 2 zone (climatronic) Toate reviziile la zi in reteaua Automobile Bavaria / MHS Motors, se poate verifica istoricul complet la orice dealer BMW, km reali, accept orice test doar la reprezentanta BMW. Masina este absolut impecabila atat tehnic cat si estetic. Inlocuit in ultima luna: set cauciucuri Nexxen 18'' vara noi, kit ambreiaj, discuri fata+spate, placute fata+spate, bujii si bobine. Doar piese originale BMW. Are elemente revopsite din cauza ciupiturilor de pietre : bara fata, capota Parbriz schimbat tot din cauza unei sparturi de piatra in 07/2015. Inlocuit cu parbriz original Pilkington. TAXA PLATITA SI NERECUPERATA. Singurul proprietar al masinii. 16.500€ usor negociabil. Pentru interesati masina are topic aici pe forum.
    0 points
  28. daca vin de la 200-300-400-500 km distanta si masina e buna si nu ma mintit cu nimic vanzatorul, care e logica sa nu o cumpar? si in primul rand daca masina e buna eu platesc verificarea,daca nu e buna nu eu o platesc si normal ca nu o cumpar sau daca ma mintit cu ceva..
    0 points
  29. asa este. toate care vin de afara au peste 300-400k. cand achizitionezi o masina de afara trebuie sa iei in calcul cam 100k pe an.
    0 points
  30. vrea o diagnoza,de dat cu parerea nu cred ca ajuta,dar probabil un senzor abs pe moarte/murdar.
    0 points
  31. Dacia 1310. Senzatii,demaraje,burn
    -1 points
  32. Nici nu ma gandeam ca au bagat blue performance E6 din 2010, e prima data cand vad asa ceva Dar asta nu are un rezervor separat pt aditivul ala AdBlue sau cum ii zice?
    -1 points
  33. Da....exact, numar de COCALAR )
    -1 points
  34. Pai eu n-am literele despartite "boss". Nu am nevoie sa ies in evidenta ca tine. Probabil voi astia va credeti la origine mai cu motz asa...in fine. Aaa...era sa uit, probabil esti din aia care parcheaza pe 2 locuri la mall sau pe locurile de handicap...ca deh...asta inseamna sa fii mafiot ..hahaha
    -1 points
  35. Pai colegul zice ca nu-i baga cald in spate. La ce altceva te referi?
    -1 points
  36. Probabil ca la alea fara clima in spate nu baga caldura indiferent de setarea aia din rotita. Stiu de la fostele e60,e90 ca la fel aveau problema asta. Nu stiu de ce am luat minus la postarea de mai sus, probabil nici ala nu stie de ce a dat ori habar nu are de subiect.
    -1 points
  37. Da, am guri de ventilatie si intre stalpi. Si pe acolo baga cald.
    -1 points
  38. E65 o fi altceva. La restul cred ca asa e facut sistemul, baga doar calai cel mult pe spate.
    -1 points
  39. se poate ferifica km la reprezentanta daca masina a facut schimburile la reprezentanta. la mn ia verificat. a bagat cheia intrun aparat si ia aparut tot istoricu masini . bineinteles pana sa plece din germania.. daca e rulata in ro nu prea ai cum sa ii verifici. nici io nu ma pricep bine. dar io asa am facut. bafta
    -1 points
  40. Eu am clima din poza si n-am avut probleme pana acum. Baga caldura mai bine ca in fata chiar, cu rotita pe rosu si pe 25grd frige de rupe. http://i66.tinypic.com/ffcsk2.jpg
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.