Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/04/16 in all areas
-
Am o tona de piese, trebuie sa ma apuc de montat!http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/04/6a136922838e0918751296713058edbf.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk5 points
-
Sunt o gramada de masini cu cutie manuala.Cutia automata este o optionala pe care o vrei sau nu o vrei .Daca vrei confort platesti si ai cutie manuala .Daca vrei sa simti masina ramai la cutie normala si cu banii respectivi mai pui alte optionale. Din punctul meu de vedere doar daca stai in Bucuresti este necesara automata ,sa schimbi vitezele intruna ore in sir devine obositor. Masina pare OK.3 points
-
Navigatia nu prea este profesionala. 606 Navigation System Business Navigationssystem Business nici scaunele nu prea sunt sport. O mica intrebare, unde este shadow line ? Daca din 2 randuri 3 sunt mincinoase...de km nici nu se mai pune problema. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk2 points
-
vai vai cata rautate pe unii oameni. pai, volanul M nu-mi place ca e gros, unii adora, eu urasc, e vorba de GUSTURI. cotiera de e46 este mica, are compartiment mic, si nu ofera dotarile unei cotiere de e60, la fel, e vorba de GUSTURI. Daca era atat de lata precum credeti voi, nici macar nu incapeau scaunele, insa au incaput fara nici o midificare. Cu interiorul nu inteleg ce mai aveti )) e interior individual recaro de e46 culoare cinnamon. ala ce mai are? )) vorba lui kathalin, va sperie noul? va sperie ceva diferit fata de ce vedeti pe acest forum? numai e46 cu m packet, un volan m si navigatie OEM? )2 points
-
Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.1 point
-
BMW Seria 3 Cabrio 320i E93 03/2008, 126.000 km reali M Pachet Interior si Exterior Interior integral piele Dakota Negru Plafon individual negru Scaune Sport M cu incalzire, full electrice, cu memorii si suport lombar Faruri Xenon Adaptiv. stopuri LCI LED Pachet Efficient Dynamic cu functie Start/Stop Comfort Access (keyless-entry-go) Soft Close portiere si portbagaj Decapotare Electrica din cheie Navigatie Profesionala NBT Touch cu harti Europa 2016 (inclusiv Romania) si HDD integrat Bluetooth, Comenzi Vocale TV Digital activat si in mers USB in cotiera (redare audio si video) Sistem de Sunet INDIVIDUAL Bang & Olufsen 880W - ORIGINAL BMW Camera marsariere Connected Drive (Internet, BMW Live, BMW Apps, Streaming muzica de pe telefon, Office) Volan multifunctional - CU INCALZIRE Praguri iluminate OEM BMW Oglinzi exterioare electrice, heliomate, cu incalzire rabatabile Oglinda interioara heliomata Asistenta la faza lunga Cruise Control cu functie de franare Paravant cu husa de depozitare Clima Automata in 2 zone (climatronic) Toate reviziile la zi in reteaua Automobile Bavaria / MHS Motors, se poate verifica istoricul complet la orice dealer BMW, km reali, accept orice test doar la reprezentanta BMW. Masina este absolut impecabila atat tehnic cat si estetic. Inlocuit in ultima luna: set cauciucuri Nexxen 18'' vara noi, kit ambreiaj, discuri fata+spate, placute fata+spate, bujii si bobine. Doar piese originale BMW. Are elemente revopsite din cauza ciupiturilor de pietre : bara fata, capota Parbriz schimbat tot din cauza unei sparturi de piatra in 07/2015. Inlocuit cu parbriz original Pilkington. TAXA PLATITA SI NERECUPERATA. Singurul proprietar al masinii. 16.500€ usor negociabil. Pentru interesati masina are topic aici pe forum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Filtrul de motorina este localizat sub masina in spatele scaunului soferului sub un mic scut!1 point
-
Motorul asta il am si eu,vezi ca are 560nm(nu e xdrive) Cel de 245 are 540nm. 6.5L intra1 point
-
Nu stiu cum ai putut sa ai atata rabdare si sa investesti atatia bani ,de care iti luai altaceva ... , oricum bv pt curaj si constinciozitate ps: recunosc ca nici mie nu imi place retrofitul de cotiera .. e46 e asa misto la interior !1 point
-
Pun eu link-urile cu motoarele ca nu ii asa greu. 1) N52 2) N531 point
-
Stiu ca termostatul de la egr il poti verifica sufland in el si daca se sufla greu inseamna ca e bun daca trece aerul usor prin el trebuie schimbat daca tot nu iti urca apa la temperatura optima atunci sigur e cel principal .1 point
-
Am si eu mai multe poze. Iese perfect. Am curatat la 3 masini deja. Nu ramane absolut nimic.1 point
-
Da. Clapetele se pun la loc, dupa ce se curata si ele foarte bine. Ai nevoie de un vas destul de mare, in care sa intre galeria acoperita total de apa si 2 kg de soda caustica. Si de asemenea ai nevoie de spatiu adecvat si indemanare si atentie, pentru ca trebuie intoarsa de mai multe ori, pana cand e ca noua. Apoi trebuie spalata cu jet de apa doar dupa ce se raceste de la sine. Toate astea pe langa demontat - montat pe masina.1 point
-
Asta e unul din dezavantaje, nu stii niciodata cat de mult consuma. Sunt avantaje si dezavantaje... eu unul nu mi-as porni webasto din telecomanda (oricum n-am) tocmai din motivul asta. Poate cea mai buna solutie e un garaj si gata. La mine porneste o data cu motorul, si deocamdata nu pot sa zic ca am inghetat in masina, ritmul de incalzire e mai lent ca la o benzinara, dar e ok. Singura problema e la maini, pacat de lipsa volanului incalzit1 point
-
Se fierbe in soda caustica, dupa ce se demonteaza tot de pe ea, inclusiv clapetele si garniturile. E ceva de munca dar se merita. Eu deja am facut 3 galerii la e90, si mai am una programata luna asta.1 point
-
Exista module aftermarket care au sim ĂŽn ele si poti activa webasto dând un sms la acel numĂŁr de cartela. Poti pune sâ˘i unul aftermarket, majoritatea vin cu calculator care citesâ˘te pe obd2 valorile masinii. Sistemul e usor de montat, practic se intercaleaza pe sistemul de rĂŁcire al motorului si pe cel de alimentare cu benzina. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
o intreaga prostie calculul asta. nu poti avea nici cea mai mica idee cat la % a mers masina aia in oras, cat a mers la drum lung, cat a stat cu motorul pe loc degeaba si asa mai departe. singura modalitate e sa te duci la dealer si sa verifici istoricul.1 point
-
Momentan am scos filtrul de particule si am facut chip tuning la ea. Alte interventii?1 point
-
fratilor nu are cum sa va spuna nimeni km reali....nici macar cei de la bmw. in epromul calculatorului se memoreaza orele de functionare a motorului si nu km, se calculeaza orele de functionare cu viteza media care parca era o valoare de 70km/h si se aproximeaza km masinii.1 point
-
ĂnseamnĂŁ cĂŁ ford e mai bun ca bmw. Sau ai luat un bmw la preț de ford.. Una din astea douĂŁ..1 point
-
Nu vorbeam cu tine...il intrebam in ideea ca am vazut ca nu a dus-o numai la reprezentanta.1 point
-
Salut, Cu masina nu s-a mers iarna niciodata, sta in garaj de obicei din Decembrie de la prima zapada si pana spre sfarsitul lui Februarie. Nu a avut niciodata cauciucuri de iarna. Am schimbat bujii/bobine acum o luna deoarece la o diagnoza aveam un misfire sporadic pe cilindrul 2 si ISTA recomanda schimbarea bujie+bobina pe cilindrul 2. Am preferat sa le schimb pe toate din 2 motive: 1. fiind puse toate in acelasi timp, daca a inceput una sa faca figuri probabil vor urma si celelalte in scurt timp 2. am un discount considerabil la BMW Germania de unde import piese si le iau la un pret foarte mic, platesc pe o bujie in jur de 5 euro iar pe o bobina in jur de 11 euro asa ca pentru suma asta nu merita sa schimb doar una.1 point
-
Felicitari! dar sa stii ca nu are 177 cai pentru ca este M sport!, are 177 cai pt ca este motor n47 care la acea perioada atat producea! sa te bucuri de ea1 point
-
Sunt singurul caruia nu ii place volanul? Scaunele alea arata foarte bine, e la fix si culoarea, dar volanul ar fi din alt film, cu atat carbon pe el. Nu cred ca il poti asorta acolo cu tot "piano black" din lume. De altfel interiorul imi pare mai degraba serios si subtil, decat sportiv, cum se vrea volanul.1 point
-
Salut, Ca sa bage aer cald/rece si in spate, setati panoul din fata pe "picioare". Nu o sa bage chiar temperatura setata ...dar macar va fi o diferenta de la rece la cald.1 point
-
Misto, pretul este destul de atractiv. Am tot incercat sa te sun dar ai o problema cu telefonul...1 point
-
Daca din fabrica e46 ar fi venit cu cotiera asta, toti erati multumiti ca asa au gandit inginerii si designeri de la BMW. La fel si cu volanul si tableta... Ce sa mai zic... plin de designeri prin zona care apreciaza/dezapreciaza doar cu argumentul nu e original. Daca imbinarile intre cotiera de e60 si masina potrivesc bine, nu raman spatii goale si totul pare original atunci nu pot decat sa te felicit! Apreciez ce ai facut, imi place cum arata, mai putin stopurile rosii.1 point
-
Eu am fost la un deutch Park, unde a fost pusĂŁ pe un tester de ĂŁla Cum au aia la bmw la reprezentanta Ăâ˘i Mi-a zis ca la km nu a umblat nimeni ca sunt reali,acu nu Ăâ˘tiu cât de adevĂŁrat e,dar se confirma cu cartea service Ăâ˘i cu o garanĂâşie data de parcul auto de unde a fost cumpĂŁratĂŁ unde erau trecuĂâşi nr de km când a fost cumpĂŁratĂŁ Ăâ˘i ĂŁla cu diagnoza nu Ăâ˘tia de ĂŁsta. .. Trimis de pe al meu GT-I9515 folosind Tapatalk1 point
-
nu e nimic de prins , doar ca la pretul asta de achizitie normal ca te apuca toate investitiile si la bmw e destul material . Ma scuzi eu nu am stiut ca la tine banii nu sunt o problema si nu stai intr-un buget ca noi toti de pe aici , m-am referit la modul general . Ma gandesc totusi ca dupa ce va fi gata va face banii investiti , mai exact la asta m-am referit adica fix ce ai spus si tu . E mai mare nebunia sa iei masina la pretul pietii si tot sa investesti in ea cat nu face , gen jumatate din valoarea de achizitie , iar aici nu poti contesta ca e doar pt placerea proprietarului nicidecum cu gandul la revanzare . Dar la tine e floare la ureche .1 point
-
Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.1 point
-
nu se poate. mergi la reprezentanta autorizata cu masina si acolo iti vor spune daca a avut reviziile in serviceuri autorizate bmw si cati km a avut la fiecare revizie. dar nu e obligatoriu sa le fi avut. totusi la varsta asta km oricum sunt multi. ca sunt 250 mii ca sunt 400 de mii nu mai conteaza, important e sa mearga bine si sa fi fost intretinuta ca sigur au picat destule de pe ea pana la varsta asta. daca a fost reparat e ff bine, dar multe sunt lasate sa se adune defectele1 point
-
Asa de scumpa n-ar fi. Dar ca nu place modelul in RO, asta cam asa e, iti dai seama dupa cate anunturi sunt pe autovit cu GT. Peste 90% din cei care cauta 5er se orienteaza in special spre F10.1 point
-
Bateria o ai pe caroseria masinii, iar alternatorul e pe motor, motorul sta pe suporti de cauciuc nu e sudat de caroseria masinii, asa ca nu exista nicio legatura directa mecanica si nici electrica intre caroseria masinii si motor respectiv alternator.Legatura intre minusul bateriei si caroserie , intre caroserie si carcasa motorului se realizeaza cu ajutorul unui fir de cupru care are la capete papuci electrici care sunt legati la capete de suruburi ce ruginesc in timp. Daca aceasta legatura nu e buna , nici alternatorul nu o sa incarce bateria bine ci cu o tensiune mai mica. Tensiunea se masoara cu un aparat de masura ,voltmetru pe scara de 20V, intre minusul bateriei, (adica borna - minus a bateriei) si carcasa alternatorului, acest procedeu dureaza 1 secunda. -Turatia motorului rece sau cald e dictata de catre calculatorul masinii, si nu are nicio legatura cu alternatorul, doar cu uzura motorului. -Daca spui ca atunci cand motorul e cald , cu consumatorii porniti iti scade turatia la relanti , inseamna ca in acest caz ,nici nu poti pleca de pe loc fara sa turezi motorul. -Fara consumatori multi, ar trebui sa pleci de pe loc fara nicio problema ,daca ridici usor pedala de ambreiaj.,FARA A APASA ACCELERATIA, daca nu reusesti acest lucru, poate fi o problema mecanica (uzura motorului), sau poate ca calculatorul nu poate compensa scaderea turatiei. Verifica acest aspect din nou si cu motorul rece si cand e cald.1 point
-
Nu e premium nici passatul. N-am spus asta. Am zis doar ca pe golf-uri nu gasesti multe din optionalele ce le gasesti pe passat. Mai putini bani, mai putine pretentii. Si nu-s impulsiv. Scuze daca asta s-a citit pe fata mea. In alta ordine de idei, eu trecand de la passat la e60 lci, am fost foarte dezamagit de incalzire (adica lipsa ei). Pe acelasi traseu, acelasi regim de mers, aceleasi ierni (acum 6-7 ani cand mergeam cu passatul era chiar mult mai rece iarna), e60-ul se incalzeste mult mai prost decat passat-ul. Dardaiam dimineata pe jumate din cei 20km care ii fac pana la munca. Pe passat singura incalzire auxiliara era la vremea aia cel cu bujiile bagate in antigel. Cam in 2km aveam caldura si in 5-6 era apa la 90. La E60, in vreo 4km simteam un iz de caldura si cam in 15km era apa la 90. Asa ca am pus webasto pe amandoua si am rezolvat problema. Si cu toate astea, passatul se incalzeste cam de 2 ori mai rapid. In principal datorita traseului de incalzire foarte scurt => contact foarte mic cu mediul ambiant => pierderi foarte mici. Poate vreunul din voi a fost curios sa vada ce trasee interminabile are circuitul de incalzire la e60. E logic ca nu exceleaza la timpul de incalzire. La passat, antigelul iese din chiulasa, mai are 20cm de furtun si a ajuns in habitaclu. A nu se considera vreun versus. Incerc doar sa expun o mini-analiza bazata pe propriile mele experiente.1 point
-
Aha,deci in germania nu găsim un diesel de 2-3 ani sub 200 de mii,pentru că așa scrie pe bmw club. Lol. Că ai adus tu numai petarde de acolo,e altă poveste...1 point
-
Daca tot nu stii sa folosesti functia "search" atunci deschide manualul masinii, sa stii ca se gaseste si pe net in cazul in care nu il ai. Oricum e o procedura foarte complicata ... nu cred ca esti pregatit pentru asta ( Oreo ) Descarci, dezarhivezi , pui pe stick, bagi stick-u, upgradezi, bagi codul FSC si surpriza... ( daca nu ai USB atunci se scrie pe DVD )1 point
-
1 point
-
Pentru mine este practica, si asta conteaza nu-mi place cotiera de e46, de asta am pus de e60. daca voiam masina sa fie oem+ puneam de e46, insa oem nu e mereu alegerea pe care mi-o doresc1 point
-
Fara vreo valoare ca tot am vazut faza cu releul. Sa schimbi releul cu totul in loc de a schimba doar carbunii nu reprezinta in nici un caz o greseala. Carbunii pe care-i cumperi separat nu sunt de aceeasi calitate cu carbunii care vin cu tot cu releul. In plus, e riscant pentru ca nu ai de unde sa stii cand te vor lasa. Piesele astea care se vand pentru alternatoare si electromotoare sunt facute de tot felul de producatori, multi no name, iar calitatea e foarte relativa. Cand banii sunt o problema, compromisul merita. Dar daca-ti permiti, mai bine pui o piesa de calitate si stii ca nu vei avea probleme. Cat despre ideea ca se pot schimba carbunii la orice service, e o ineptie. Din moment ce carbunii sunt in contact cu colectorul care se invarte, evident ca sunt supusi la vibratii. Asa ca lipitura trebuie sa fie facuta foarte bine. Conteaza inclusiv calitatea fludorului. Pe piata exista fludor calitativ si fludor mai putin calitativ. Asa ca te poti duce la orice service si sa-ti faca o lipitura de mantuiala si sa te trezesti cand mergi la drum lung ca nu mai ai deloc incarcare.1 point
-
tipsurile tale sunt f naspa montate , din cauza ca nu ai dat 2 bani pe treaba asta )) asta e stilul tau . Eu doar ti-am atras atentia ca sa corectezi ,percepi gresit .Intre mine si tine e o dif prea mare ca tu sa mai comentezi ceva pe topicul meu . E ca si cum un obez mi-ar spune mie cum sa lucrez abs , asa te percep eu pe forumul asta . Adica nu te pot lua in serios cu nimic. Si am incheiat rautatile cu tine ca vad ca despre asta e vb Schimbatorul e f frumos , modarea asta se face pe afara f des ca acolo am si vazut si am analizat poze 2 luni pana sa ma hotarasc , in realitate arata f bine , nu reusesc eu sa surprind cat de frumoasa e maneta care e si noua. Nu ma astept sa placa la toti si nici nu am montat pt asta . In interiorul meu , trimuri argintii , volan , padele e un detaliu semnificativ . Pun aici diy complet , se poate pune si pe E90 ,cineva deja m-a intrebat detalii pt montaj prin PM . http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=232777 PS acum ma repliez si sper sa pot monta un CIC , ma tot uit la poze si navi Business e tot ce arata naspa acum . Si inca o poza )1 point
-
1 point
-
Am avut o mica nebunie cu volan padele si s-a realizat Retrofit efectutat de NEO . Padele functionale , e mult mai placut de schimbat manual din padele decat din schimbator si ceva mai rapid , mai ales in depasiri . Se pare ca din peisajul ala mai lipseste un CIC sau macar un CCC LCI ))1 point
-
Daca est in interesat vand eu un 325Xi. Istoric complet si lipsit de probleme. IN plus - te invat si cum sa nu ai probleme . N52-ul este un motor foarte vechi si depasit din toate punctele de vedere. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/161579-vand-bmw-325xi-e92/0 points
-
ultima oferta valabila 7 zile dupa care iese de la vanzare 20.000 de euro - jante 18 + jante 21 + kit rezerva0 points
-
Pune bujii BERU si releu la fel. Sunt printre cele mai bune. Eu am platit 189 ron pe releu plus 4*65bujia = 260 ron. Manopera nu ar trebui sa fie mai mult de 100 ron. Daca inlocuiesti bujiile, sa inlocuiesti si garniturile de la galerie, sunt in jur de 10 lei. Sa curesti si valva EGR care oricum trebuie sa o dai jos.0 points
-
tin sa te contrazic amarnic, nici un constructor de masini nu pune relee la 5v cand toata instalatia masinii e pe 12v, ce spui tu de joasa tensiune si inalta tensiune sunt cele mai mari aberatii pe care le`am auzit in viata mea si din ceea ce spui se vede ca nu ai pus mana in viata ta pe un releu ca sa nu mai zic sa`l desfaci si sa vezi ce are in el. pentru cunostinta ta iti repet asa cum i`am spus si celuilalt user eu m`am referit la releul de bujii de la 320d nfl si in nici un caz la cel de fl sau la cel de la modelele mai noi. ca o completare sa stii/stiti si voi ca bujiile nu incalzesc motorina ci camera de ardere.....si cu asta am incetat sa dau explicatii unora care pur si simplu se cred mesteri dar ei intra pe forum ca sa schimbe o siguranta cu harta in mana. m`am nascut practic cu pistolul de lipit in mana nu vreau sa ma dau mester/inginer electronist dar totusi nu acept asemenea bazaconii.....0 points
-
De ce ti-ai lua 530 manual? Cutia automata dupa parerea mea e musthave pe asa masina. In principiu pretul probabil e corect, desi e curios cine a configurat 530 manual.0 points
-
Deci, daca aveti in general un stil de conducere calm, de-a lungul timpului acceleratiei va deveni din nou lipsit de vlaga si va fi nevoie din nou de o astfel de resetare. Se recomandĂŁ ca acest lucru sĂŁ fie efectuat la fiecare 3-6 luni dacĂŁ simĂžiĂži nevoia ca masina dvs. sa fie iar "nervoasa".IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat. IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat. Ăn primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati ĂŽn scaunul Âşoferului Âşi apoi introduceĂži cheia. RotiĂži cheia ĂŽn poziĂžia "2". PoziĂžia "2" este acea pozitie ĂŽnainte aceleia in care se porneste motorul. AÂşteptaĂži 10 secunde Âşi apoi reveniti cu cheia la poziĂžia "0", care este poziĂžia iniĂžialĂŁ. DupĂŁ care aÂşteptaĂži din nou 10 secunde Âşi apoi porniĂži motorul. Acum ati resetat masina in privnta modului de rĂŁspuns al acceleratiei, masina va demara iarasi ca la inceput, dar cu timpul se va adapta la modul dvs, de conducere pe care il veti adapta dupa aceasta resetare.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00