Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/09/16 in all areas
-
Si mie mi s-a furat din fata casei. Cea mai buna metoda este un kill switch pe pompa de benzina/motorina. Pentru cazul in care se fura cu platforma merge varianta cu o caramida de C4 legata la un telefon mobil si ascunsa sub o bancheta. Daca masina nu mai e in parcare te urci pe bloc apelezi numarul si privesti in jur unde apar artificiile.3 points
-
Cu webasto pornit odatĂŁ cu motorul la temperaturi de sub -10 grade urca apa la 60-70 grade ĂŽn cam 4-5 km in oras, apoi urca mai greu la 90 grade pt ca webasto se oprește sau intra ĂŽntrun mod economic de functionare când antigelul ajunge pe la 60-70 grade. Așadar este exclus ca ĂŽn 2-3 km la temperaturi sub -10 grade sa ai antigelul de 90 grade...chiar și cu webasto!2 points
-
O cioarĂŁ obositĂŁ. Ce dracu cĂŁutați in locații d-astea ? Nici nu e vreun Courchevel la " peisage"...2 points
-
Ba si la mine la e46 m47 dureaza 5-6 km sa urce apa... Am termostatele schimbate... DureazĂŁ destul de mult si am si dracia aia electricĂŁ funcționalĂŁ pe circuitul de racire2 points
-
Ca o evolutie a sistemului de directie BMW a scos pe rand -Power Steering (clasica transmisie hidraulica) care probabil ramane cea mai utila/uzuala, "revolutionara" idee (nu doar a bmw-ului..)in usurinta manevrarii volanului. - Active Steering care a "adaugat" sistemului hidraulic de mai sus pe langa usurinta manevrarii in diferite unghiuri de intoarcere a rotilor la acelasi unghi de intoarcere al volanului, asta IN FUNCTIE DE VITEZA (turatia motorului) prin adaugarea unui mecanism mecanic in coloana volanului.. - Servotronic la acest sistem de transmisie (hidraulic) al directiei a fost adaugata o electrovalva care controleaza puterea transmisa sistemului hidraulic... ceea ce ei numesc usurinta in manevrare si precizia directiei se traduce in realitate (cel mai neplacut pe autostrada, in fapt) in (aproape) aceiasi usurinta in manevrare a volanului si implicit permanenta corectare a directiei pe autostrada pentru ca, controlul directiei nu mai este lasat DIRECT la mana soferului, "tehnologia" facand ajustari ale directiei peste ajustarile soferului. Destul de ciudat/neplacut.. Desigur ramane o parere personala; parca nu mai este aceeasi impresie data (si) prin volan ca masina se "tine" de asfalt.2 points
-
Salut, Revin cu o noua prezentare pe forum, de data asta cu un e39 520d touring, 06/2001. Sunt destul de obosit, dupa ce am alergat peste 3000km dus-intors sa o aduc, intr-un timp f scurt. Ca dotari ai fi: - trapa (f importanta ) - xenon OEM - PDC fata/spate - senzori de ploaie - climatronic - volan sport piele + comenzi - pilot - oglinzi heliomate - exterioare rabatabile electric - portbagaj cu soft close - functie confort pe cheie (geamuri, trapa, cred ca e standard) - pachet lumini - perdelute spate - cred ca are webasto, dar n-am primit telecomanda - navigatie 2DIN cu android (merg comenzile de pe volan la ea) - jante 17, nu stiu nr. modelului (am primit si un set de iarna pe 15) poate mai sunt si alte dotari mai nesemnificative. Km reali 254.000, TUV facut val. 06/2016, km pe TUV la momentul ala 239k. I-am schimbat uleiul la ATU inainte sa plec catre Romania, ca mi se parea cam negru. Sunt si parti negative, clar: - am luat-o doar vazand-o in poze, la fata locului am vazut ca interiorul e neingrijit, proprietara avand un caine (sau mai multi), trebuie facut un detailing, si trebuie inlocuite multe plastice care sunt rupte, crapate etc. Cred ca au muscat cainii si din perdelute, ca pe partea stanga una e rupta, si cea mica are plasticul rupt. De aceea nu pun poze cu interiorul pana nu ii fac curatirea. - dupa 110kmh masina vibreaza, nu f tare, dar destul, am observat ca nu mai face dupa ce trec de 130. Am verificat prezoanele, pare totul ok. Sa verific echilibratul jantelor prima data? In volan nu face. - Franele parca nu ma multumesc, sau nu sunt eu obisnuit cu ditamai balena, dar nu tin cum vreau eu, iar frana de mana tine f sus. - Cand mi-au schimbat astia uleiul, mi-au pus peste maxim, nu stiu ce naiba. Cred ca au o obsesie sa puna 6L in M47, sunt sigur ca atata au pus, sa scot excesul? In mod normal stateam langa ei, dar fiind in DE am zis ca nu e cazul. - ceva defecte la vopsea pe partea dreapta, iarasi, nu aveam cum sa le vad in poze astea. - nu are suport pahar Cam atata, si niste poze, in care apare si cealalta. Poate ma ajuta cineva si cu navigatia, nu am reusit nicicum sa fac IGO sa mearga:1 point
-
Prima piesĂŁ vopsitĂŁ ĂŽn câmp electrostatic. 1 strat de grund și 2 de vopsea. http://thumbnails105.imagebam.com/45807/25b4ae458068540.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45807/864f33458068564.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45807/547511458068590.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45807/5c174d458068618.jpg1 point
-
cum e daca nu e permanent? cum fuctioneaza si de unde ai dedus/aflat asta? ca sa nu mai lungim povestea, raspuns final: e permanent. e mult de explicat cum functioneaza si de ce crezi tu ca poate nu e permanent, dar e permanent!! butonul ala face altceva decat crezi tu. daca gresesc si imi dovedesti, atunci scuzele mele1 point
-
1 point
-
Termina ma cu prostiile si nu da minus daca nu stii ce vorbesti! Poti sa-ti sustii afirmatia ca ti se incalzeste dieselul la 90 de grade in 2-3km MAI ALES cand is -15 -20 de grade afara, cat vrei tu. Asta nu inseamna ca-i adevarat. La cate incalzitoare am montat/testat, cred ca-s mai in masura decat tine sa spun cum se incalzeste o masina. O fi avand a ta 10 incalzitoare in portbagaj de se incalzeste complet pana s-apuci sa te dezbraci.1 point
-
Consider ca acest incalzitor electric e foarte convenabil pentru cei care staau la casa sau au garaj la bloc cu 220 V disponibil, il bagi in priza cu un timer si il programezi sa porneasca cu o ora inainte sa pornesti masina. In 30 min urca apa la 60 grade, asta ar fi 1,5 kwh Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
daca masina ta nu functioneaza corect , nu inseamna ca toate sunt la fel1 point
-
Face acelasi lucru ca si Webasto. Dar nu-ti porneste ventilatia. Si nu-ti consuma motorina si curentul din baterie. In masina va fi cald doar dupa pornirea motorului, cand porneste si ventilatia. Insa apa fiind calda, lucrul acesta se va intampla foarte repede.1 point
-
Nu am mai scris demult despre Bmw, Loganul l-am maritat. Ce am mai facut in ultimul timp: - reconditionarea electromotorului, asta era motivul pentru care pornea doar cand vroia - etansat cu silicon fetele de usi pe o parte, aveam infiltratii de apa - schimbat grila ventilatie centrala - schimbat perdeluta mica spate - schimbat unele lampi interioare deteriorate - activat US lights, schimbat germana in englenza in bord, avarii la incuiere/descuiere, resetarea BC-ului din butonul de BC, ca la e46 (la e39 nu puteam din moment ce aveam MID-ul dat jos, daca vrea cine detalii sa ceara), activarea unei functii US pe faza lunga si anume: https://www.youtube.com/watch?v=le0tLASfDIM. WINTER MODE ON: http://s24.postimg.org/3kqe8l9ap/IMG_20160109_160800.jpg http://s12.postimg.org/eajipcu21/IMG_20160109_162800.jpg http://s29.postimg.org/ifm79ysoj/IMG_20160108_084210.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
la e60 4x4 jantele trebuie sa aiba offset/ET 43, deci jantele de E60 RWD nu se potrivesc, mai degraba ET e de seria 3. eu nu ma complic sa pun altceva pentru ca nu vreau sa dau peste cap sistemul xDrive. La fel in cazul cauciucurilor, pun doar dimensiunea recomandata de bmw.1 point
-
1 point
-
Nu e grav ci foarte grav sa ai curaj sa mergi asa pe sosea,mai ales acum iarna, daca ai norocul sa te intalnesti cu cei IGPR SI RAR pe strada pentru verificarea tehnica a masinii, in mod sigur vei ramane fara talon si cu o amenda cat casa de mare. Recomandarea mea e sa incerci sa o repari cat mai curand, si pana atunci incearca pe cat posibil sa mergi cat mai putin cu masina.. Cu directia si franele nu e de joaca pe strada, mai ales acum cand amenzile sunt foarte mari. De exemplu: doar pentru ca nu ai anvelope corespunzatoare de iarna poti ramane fara talon + amenda, si apoi trebuie sa faci un drum iar la RAR, iar la Rutiera, + achitarea amenzii + ca te taxaza si cu ceva puncte , si daca li se pare ceva in neregula te trimite din nou sa faci inspectia tehnica la RAR, crede-ma ca nu mai vezi talonul masinii prea curand, mai repede dai masina la REMAT decat s-o repari. In aceeasi situatie e un coleg de serviciu cu un Seat,au trecut aproape 8 luni de cand iau luat talonul pentru starea tehnica neconforma, iar reparatiile il costa enorm, asa ca ai mareeeeee grija pe strada.1 point
-
1 point
-
Pielea,in afara elegantei pe care o confera,nu are alt plus,parerea mea,ca posesor de piele neagra. Nu-i problema iarna ca e rece,se incalzesc scaunele rapid,insa vara se incalzesc si mai rapid,si frige ca dracu' cand te urci in ea. As merge pe combinatie piele si textil,daca exista, si as alege fara discutie automata,mult confort.1 point
-
Sincer nu Ăâ˘tiu cum e pielea la F30 si peste topicul tĂŁu am dat ĂŽntâmplator, dar eu am mers câteva zile cu o masina care avea piele (nu alcantara, cu piele ĂŽntoarsĂŁ pe Ăâ˘ezut si spĂŁtar, ci piele in ĂŽntregime) si am zis ca nu mi-ar trebui niciodata asa ceva! Transpiri vara de zici ca esti la sauna. Si nu te amĂŁgi cu clima si alte cele, ca dacĂŁ apuca sa se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ si te urci direct in masina nu te mai salveazĂŁ nici mama klimei. Repet, dacĂŁ ai ventilaĂâşie sau piele ĂŽntoarsĂŁ e altceva, dar altfel... Eu nu m-aĂ⢠baga! Gesendet von iPhone mit Tapatalk1 point
-
Acum iti vad profilul. Da... in cazul tau nu se justifica. Monteaza incalzitorul unde ti-am indicat. Fizic, furtunul care trebuie intrerupt pleaca din pompa de recirculare/electrovalve de pe lonjeronul stanga si intra in habitaclu.1 point
-
Exact. Eu am platit anul trecut la Gothaer 268 eur/an la E60. :-) Intotdeauna fac casco cu fransiza mare pe dauna partiala, si o asigur pentru furt, vandalism, calamitati naturale, adica evenimente care nu depind de mine.1 point
-
CASCO...restul e cancan. Bagati fransiza mare pe dauna partiala, o sa vedeti ca obtineti cotatii decente1 point
-
Ai atatea lucruri de vizitat in alte tari de nu iti ajunge viata asta si inca va mai ganditi la cacatu ala de tara?1 point
-
1 point
-
Azi am schimbat narile cu unele negre mat (aftermarket), mi-am cumparat plastidip sa reconditionez plasticele care au zgarieturi si am mai schimbat amortizoarele de la capota ca de cand a venit frigul nu mai tin. Le-am schimbat cu unele noi, acum nu imi mai cade capota in cap. Intre timp, strang piese sa fac toate retrofiturile. -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - REZOLVAT/s] -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - REZOLVAT -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - REZOLVAT -perdeluta spate luneta - REZOLVAT -buton sport OEM - REZOLVAT -schimbator tip joystick (doar maciulia) - REZOLVAT -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - REZOLVAT -nari negru mat aftermarket - REZOLVAT -faruri facelift + LM2, welcome lights - REZOLVAT -presuri OEM cauciuc - REZOLVAT -eliminare folie de pe geamuri - REZOLVAT -montare perdelute la usile din spate - REZOLVAT -achizitie stergatoare OEM - REZOLVAT -retrofit pilot automat - REZOLVAT -inlocuire lampi numar led - REZOLVAT -combox + Bmw Apps, Connected drive - in lucru -stopuri hella celis pe fibra - in lucru -oglinzi rabatabile electric - in lucru -volan M5 cu padele - in lucru -pedale aluminiu+footrest - in lucru -ornamente praguri M - in lucru -inlocuire SMD ceasuri alb+rosu - in lucru -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in lucru -pachet lumini picioare - in lucru -parktronic fata+spate - in lucru -asistent faza lunga - in lucru -sistem audio logic 7 - in lucru -inlocuire completa suspensie - amortizoare KYB+flanse, arcuri Eibach Pro, brate inferioare+superioare Lemforder, bilete directie Lemforder, bielete antiruliu Lemforder, busci bara stabilizatoare Lemforder, tampoane motor OEM, tampoane cutie OEM, discuri Power Ate, placute Ate, revizie etrieri cu kit reparatie Ate, role ghidaj Ina, role intinzatoare INA, curele Contitech, pompa apa + termostat Hepu, inlocuire antigel, lichid frana, lichid servo, revizie compresor si freon, ulei motor, filtre, bujii, garnitura baie ulei - in lucru -servotronic + coloana de directie reglabila electric - in lucru -jante style 128 19" - la vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - la vara -vopsea completa culoare albastra M4 - la vara -evacuare inox din fata pana in spate - la vara1 point
-
Salut!Acest tip de separator nu trebuieste sa aiba serpentina,uleiul asfel recuperat nu poate fi reintrodus in baia de ulei deoarece in acest filtrul apare si condens de apa,practic uleiul este contaminat cu condens de apa.Daca te uiti pe YouTube o sa vezi acolo oil separator care separa uleiul si nu are serpentine montate in interiorul lui.Si spun din experienta,acel ulei ce se gaseste in separator,este contaminat cu apa.Unde mai pui ca acest ulei ORICUM pleca spre motor si era ars asa ca nu putem vorbi de economie la ulei.1 point
-
Ai primit lovitura fatala ... deja ai doua mari probleme pe cap ... distributie si turbina. S-a dus naibi bucuria de a avea BMW, cine te-a pus sa-ti cumperi? Cel mai bine, intra pe forum, ia-te cu mainile de cap si reproseaza-ti ca ti-ai luat BMW. Eu iti doresc cat mai multi km fara probleme, iar ca sa scapi de stres intra aici ca sa vezi ce aberam.1 point
-
Misto, pretul este destul de atractiv. Am tot incercat sa te sun dar ai o problema cu telefonul...1 point
-
Asta e un balast care merge pe e46 cu faruri AL. Am cumparat si eu din dezmembrari, cu 100 de lei, perfect functional.1 point
-
Salut tuturor!Se scoate la vanzare un Bmw seria 3,model 320d.Masina este fabricata in 2002,luna a 11 daca nu ma insel.Este faceliftul modelului e46. Masina are 223.000 de km,sta pe dreapta de ceva(un an de zile),proprietarul este plecat din tara,masina fiind lasata in grija unei rude. Din ce stiu eu despre masina,pot sa spun ca uleiul si filtrul cutiei de viteza a fost schimbat la reprezentata Mercedes,restul consumabilelor nu stiu daca au fost schimbate sau nu,dar oricum dupa un an de zile trebuiesc schimbate,deci necesita schimb ulei si filtre ale motorului. Ca si dotari masina are: Incalzire scaune,senzori ploaie,senzori lumini,pilot automat,computer de bord,navigatie mica,clima,comenzi volan,4 geamuri electric(geamurile prezinta si folie fumurie),spalatoare faruri,angel eyes,proiectoare ceata,astea sunt toate dotarile care imi trec prin cap momentan,saptamana aceasta revin cu poze detaliate si o lista cu toate dotarile autoturismului si mai multe informatii! Taxa nu am absolut nicio idee daca este platita sau nu,astept sa vina proprietarul in tara pentru a discuta personal cu el mult mai multe detalii! Are pedale sport de M. Interiorul este ingrijit,curat. Exteriorul nu prezinta rugina,vopseau este ok,nu are elemente revopsite. Mai multe detalii pot oferi dupa data de 24 decembrie.Se poate viziona cu un telefon in prealabil. Mai multe detalii dupa data de 24.Vine cu jante originale Bmw pe 16,cu cauciucuri de iarna. Pret:2700 de euro,negociabil Telefon:0734776001 Bogdan Poze aici: http://postimg.org/gallery/31253ruho/92b23a86/1 point
-
Rog un moderator sa inchida threatul.In cazul in care masina va mai fi valabila am sa revin cu un anunt complet in care am sa specific toate dotarile pe care le are masina,stare taxei de inmatriculare si alte informatii de ordin mecanic,estetic,etc.Multumesc mult de tot!1 point
-
Nu este masina mea:)banuiam oricum ca este imensa taxa,mi am reinmatriculat astra g ul si a fost taxa in jur de 1200 de euro,banuiam ca si la asta bate tot pe aici.Pai inafara de senzori de parcare ce mai ar trebui sa aiba?Piele?eu unul pe aia nu o consider dotare:)1 point
-
Nu e premium nici passatul. N-am spus asta. Am zis doar ca pe golf-uri nu gasesti multe din optionalele ce le gasesti pe passat. Mai putini bani, mai putine pretentii. Si nu-s impulsiv. Scuze daca asta s-a citit pe fata mea. In alta ordine de idei, eu trecand de la passat la e60 lci, am fost foarte dezamagit de incalzire (adica lipsa ei). Pe acelasi traseu, acelasi regim de mers, aceleasi ierni (acum 6-7 ani cand mergeam cu passatul era chiar mult mai rece iarna), e60-ul se incalzeste mult mai prost decat passat-ul. Dardaiam dimineata pe jumate din cei 20km care ii fac pana la munca. Pe passat singura incalzire auxiliara era la vremea aia cel cu bujiile bagate in antigel. Cam in 2km aveam caldura si in 5-6 era apa la 90. La E60, in vreo 4km simteam un iz de caldura si cam in 15km era apa la 90. Asa ca am pus webasto pe amandoua si am rezolvat problema. Si cu toate astea, passatul se incalzeste cam de 2 ori mai rapid. In principal datorita traseului de incalzire foarte scurt => contact foarte mic cu mediul ambiant => pierderi foarte mici. Poate vreunul din voi a fost curios sa vada ce trasee interminabile are circuitul de incalzire la e60. E logic ca nu exceleaza la timpul de incalzire. La passat, antigelul iese din chiulasa, mai are 20cm de furtun si a ajuns in habitaclu. A nu se considera vreun versus. Incerc doar sa expun o mini-analiza bazata pe propriile mele experiente.1 point
-
Dar intr-un service care practica preturi de reprezentanta (desi nu este) si care umple devizul bazandu-se pe lipsa de cunostinte a clientului, cum poti avea incredere ?1 point
-
Problemele enumerate de tine nu se regasesc pe hartiile de verificare. Aaaa, ca zis nea Cheie Fixa ca s-ar parea ca... Atata timp cat nu a scris nimeni negru pe alb, nu exista. Cu atat mai mult ca ai mers la ce service ai vrut, necrezand devizul Mhs.1 point
-
Discutam. De ce te superi cand ti se spune ca esti ca majoritatea cumparatorilor romani? Vrei la bani de sh, produsul ca nou, zero investitii. Dar de ce doar atat? Ar putea orice vanzator sa schimbe consumabilele in fata cumparatorului, sa-i faca plinul si bonus o reducere de o mie euro. Daca si asta era masina cu probleme... Ai scris ceva de zgomot metalic la distributie, daca nu apare pe deviz, ar trebui considerata doar o afirmatie rauvoitoare.1 point
-
1 point
-
Salut! A venit timpul sa-mi iau primul 5er, dupa 316i NFL, 320iA FL, 325 ci FL si 320d E90 NFL. Dupa mai multe tentative de a-mi gasi un 5 care sa-mi placa, acum aproape 2 luni am reusit sa gasesc unul care sa fie aproape de ceea ce imi doream: -LCI -motor de 3 litri -scaune sport/comfort -navi professional -bixenon Acestea au fost dorintele minime, in plus mi-ar fi placut steptronic si trapa…restul se mai pot adauga mai usor sau mai greu Xdrive a venit la pachet cu masina, nu cautam, dar nu m-a deranjat Topicul va fi un jurnal de bord ca sa zic asa, in care voi tine evidenta lucrarilor de intretinere si eventuale upgrade. Initial am zis ca nu mai fac mare lucru la masina, am luat-o intr-o stare foarte buna, dar…BMW e boala grea, asa ca usor-usor am inceput sa ma gandesc la divese upgrade. Masina este un sedan 525d xDrive din 04.2008, culoare foarte frumoasa spacegrau metallic , motor de 3 litri, 197 cp, 196.500 km in nov.2015 cand am luat-o. Vehicle Identification NumberWBANY51000CW84229 Poze nu prea am facut, am cateva din anuntul de vanzare, dar promit sa revin cu poze proaspete0 points
-
Vreau sa fac swap la al meu E46 318i, dintre 2.5 si 2.8 (generatie E46) care este mai fiabil ? Am vazut la consum ca 2.5 ia 12.8 si 2.8 ia 12.5, de curiozitate, de ce aceasta diferenta ? Multumesc.0 points
-
0 points
-
In filmele SF poate. Nici macar cu Webasto nu ajunge apa la 90 in 2-3km. Poate vara la +20 grade afara. In niciun caz la -20. Eu am Webasto, functioneaza 20 de minute inainte de plecare si cam in urmatorii 5km e apa la 90.0 points
-
Mers acolo cu o masina asigurata casco si facut flagrant cu filmare si tot ce trebuie. Sprininul politiei nu stiu daca il vei avea asa ca trebuie sa fii pregatit pentru orice. Depinde care este scopul tau: sa iti recuperezi dauna sau sa te razbuni. Pe mine unul ma deranjeaza ideea de nesiguranta si gandul ca cineva atenteaza la bunurile altei persoane. Aici este vorba pur si simplu de niste nenorociti, de niste jeguri de adolescenti care nu duc lipsa de bani. Aici nu vorbim de saracia din bulgaria ci de tupeul nemarginit si dorinta unora de a face bani nemunciti, in mod rapid (mentalitate de care, sa nu fim ipocriti, nu suntem straini). Eu m-am simtit bine peste tot unde am fost la bulgari; serviciile sunt mai ok decat la noi, oamenii mai serviabili, dispusi sa te ajute, in contrast cu japca de pe valea prahovei de exemplu. Cum spuneam, trebuie sa fii sigur ce vrei sa faci, mai mult, daca mergi pe pista asta trebuie sa ai mare grija. Hotii nenorociti ca astia (daca sunt si drogati) sunt in stare de orice, asemenea unei fiare incoltite.0 points
-
Pai nu e nicio mirare, pentru ca modelele mai noi parca toate au fiabilitate din ce in ce mai scazuta. Si nu vorbesc doar de Bmw. La Mercedes parca e o idee mai bine. Nu pica turbine, dar mai pica injectoare. Eu la C klass am schimbat la 160 mii kit ambreiaj si volant, 90 milioane. La audi umbli cu uleiul in portbagaj. Totusi au trecut vremurile alea cand ziceai, iei Mertz pai te tine 4-500 mii lejer. In ziua de azi e o loterie totala si am senzatia ca platesti din ce in ce mai mult marketingul, pt ca fiabilitatea n-are nicio legatura cu pretul de achizitie, vedeti coreenele care sunt din ce in ce mai competitive. Pe de alta parte, ce nu pricep nici eu este cum naiba la masini de 50 60 mii euro pica turbine, distributii, egruri bla bla, cand loganele de taxi au 300 400 mii si au mers brici. Si sunt abuzate zilnic, conduse ca hotii de cai prin Bucurestiul asta infect. Pe cuvantul meu daca inteleg. Instalatorul meu are un Clio Symbol 1.5 dci luat de nou care are fix 420 mii de km si a schimbat doar pompa servo si caseta directie. Si a carat cu el la refuz. Si un Bmw de 50 60 mii euro nou te trezesti ca necesita turbine, distributii plus alte diverse care costa evident. Ar trebui sa ne obisnuim cu involutia asta calitativa, reducerea costurilor isi spune cuvantul peste tot.0 points
-
Trebuia sa pui altceva, beru nu mai sunt de calitate mai mult de 2 ani nu tin, cel mai bine originale.-1 points
-
Ok, o sa se simta cald dupa 7 minute in masina de la -10 grade, dar tot enorm de multa energie (prin comparatie) sa ajungi la 50 de grade de la -10 grade. Sper ca vorbim despre eficienta nu altceva. A, merita, daca ai de facut distante scurte pana la lucru (...bateria nu se mai incarca (dupa ce pornesti de la -10 grade..), motorul nu are sanse sa ajunga la regim pana ajungi la lucru..) si in masina nu se incalzeste suficient..; da, asa merita.. dar tot ne-economic ramane. Iar exemplu ramane unul extrem pentru conditii extreme (unde, fie vorba intre noi nu BMW se conduce.. si exista cel mai probabil statii de pornire, la asa temperaturi)-1 points
-
SAlut!In acest an mi-am montat pe 320d-ul meu un separator de ulei(intre iesirea gazelor de ulei din capacul de la culbutori si tubulatura de la turbina)Separatorul l-am facut singur,dupa ce am studiat cateva zile netul.Astazi dupa ce am parcurs 2113km,peste 80% in regim urban,am desfacut separatorul de ulei sa vad ce este acolo.Acolo erau fix 100 ml ulei,si foarte putin condens.Asa ca separatorul isi face treaba,eu consider ca separa undeva la 80% din gaze,20% mai scapa catre turbina si intercooler.Am de gand sa inbunatatesc separatorul de ulei ca sa faca o separare de peste 95%.Iata si o fotografie cu dovada.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00