Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/16 in all areas

  1. nervi ,timp?e dreptul tau,de aia se duce dracu tara asta.Eu am contestat chiar daca pana la urma am pierdut,macar sa i se adune agentului ala plangeri.Ai 15 zile de cand primesti PV,din punctul meu de vedere ai sanse foarte mari de castig.trebuie dati in judecata altfel data viitoare poate se vor gandi de 2 ori cand mai fac magarii de genul asta. PS:daca tu consideri ca ai gresit cu ceva atunci,nu mai contesta,altfel e pacat.
    8 points
  2. Sectia de politie nu este politia locala, daca erai din Buc-Gl te puteam ajuta sa scapi foarte usor de povestea asta, du-te la un avocat neaparat, sa nu-i lasi asa, in primul rand nu au cum sa identifice pe cineva fara sa-l legitimeze si exista chiar o ordine interioara legata de chestia asta, pentru ca sunt nule in instanta in cazul unui proces, eu zic ca sunt 100% sanse sa anulezi PV in instanta, probabil sotul femeii respective este agent la sectia respectiva, daca el si-a pierdut timpul pentru un lucru banal dorindu-ti raul ar fi pacat sa nu-i faci si lui o surpriza, agentul constatator va fi chemat la proces si va avea multe de explicat, lucruri care-l pot costa si in plan profesional.
    5 points
  3. 4 points
  4. Se fac tot felul de balarii in politie. Eu, cu ocazia unei tamponari usoare in 2011, am ajuns la rutiera pentru constatare. Acolo am constatat ca aveam pemisul suspendat din 2007( 4 ani)... Noroc ca politistul constatator a fost baiat destept si nu a tinut cont de balarie. Fiind sambata mi-a zis sa merg luni la un birou de unde au luat o bifa de pe contul meu, reactia fiind: " Upss"... Permisul imi fusese suspendat de un dobitoc care ma acuzase de un accident cu fuga de la locul accidentului... Pe parcursul anchetei mi-a tot batut apropouri sa dau si eu ceva si sa inchida dosarul. Nu am acceptat si mi-am angajat unul dintre cei mai buni avocati din oras. Dupa prima intalnire a avocatului cu procurorul dosarul a primit NUP si mi s-a dat o hartie cu care sa imi iau permisul de la politie. Acolo a trebuit sa ma plimb la 10 ghisee si birouri( inclusiv seful serviciului rutier) pentru a-mi da permisul. Desi intr-un final mi l-au dat sunt convins ca bifa cu suspendat a ramas acolo intentionat pentru ca nu i-am dat spaga militianului. Cand am intrebat cine a uitat sa ia bifa pentru a-i face reclamatie mi-au spus ca a murit... Dupa experienta respectiva m-am jurat ca nu spun nici cat este ceasul unui politist fara avocat...
    3 points
  5. Am doi prieteni cu soft pe n47 biturbo, eu nu am avut motorizarea asta, unul intre ei il are de 100.000 km iar unul de cateva luni si nu stiu cat a mers. Dar tu ai avut soft pe n47 biturbo?! Vorba lui Lucian, daca rasfoiesti netul iti e frica sa te mai urci in masina... Am masina cu soft de 5 ani si nu am avut nici cea mai mica problema, deci nu stiu de unde scoti tu faza cu 15.000 km si dupa vandute. Ultima masina pe care am avut-o cumparata tot aici de pe forum avea soft daca nu ma insel de 5 ani, nici cea mai mica problema, turbina originala, 200.000 km+ Cum nici un tuner nu iti poate recomanda ca nu iti crapa turbina peste 3 luni sau un 1 an nici tu nu ii poti garanta ca nu ii pica maine daca nu isi face soft si o lasa cum e, cu soft sau fara soft poate sa ii pice oricum turbina. La faza cu dpf off chiar vorbesti aiurea, am avut pe majoritatea masinilor dpf off si nu inteleg de unde ai scos faza cu geamul deschis sau alte aberatii, adevaru e ca la modelele fara dpf nu puteai sa deschizi geamu, chiar te atentionau cand cumparai masina sa inchizi geamul la semafor :sarcastichand: Si faza cu banul, tipic romanesc, tu nu esti tot roman? O masina din punctul meu de vedere functioneaza mai bine fara dpf, el are ca scop reducerea de emisii in nici un caz nu te ajuta sa functioneze mai bine motoru si mai curat. Uita-te cata lume a fost multumita dupa ce a dat dpf jos daca tot te iei atat dupa forum. Eu chiar nu sunt genu sa ma bag in discutii contradictorii si nu te-am atacat in nici un fel, imi cer scuze daca mesajele mele te-au deranjat sau au fost deplasate, doar mi-am spus punctul de vedere si l-am argumentat. Seara buna.
    3 points
  6. Pai nu e nicio mirare, pentru ca modelele mai noi parca toate au fiabilitate din ce in ce mai scazuta. Si nu vorbesc doar de Bmw. La Mercedes parca e o idee mai bine. Nu pica turbine, dar mai pica injectoare. Eu la C klass am schimbat la 160 mii kit ambreiaj si volant, 90 milioane. La audi umbli cu uleiul in portbagaj. Totusi au trecut vremurile alea cand ziceai, iei Mertz pai te tine 4-500 mii lejer. In ziua de azi e o loterie totala si am senzatia ca platesti din ce in ce mai mult marketingul, pt ca fiabilitatea n-are nicio legatura cu pretul de achizitie, vedeti coreenele care sunt din ce in ce mai competitive. Pe de alta parte, ce nu pricep nici eu este cum naiba la masini de 50 60 mii euro pica turbine, distributii, egruri bla bla, cand loganele de taxi au 300 400 mii si au mers brici. Si sunt abuzate zilnic, conduse ca hotii de cai prin Bucurestiul asta infect. Pe cuvantul meu daca inteleg. Instalatorul meu are un Clio Symbol 1.5 dci luat de nou care are fix 420 mii de km si a schimbat doar pompa servo si caseta directie. Si a carat cu el la refuz. Si un Bmw de 50 60 mii euro nou te trezesti ca necesita turbine, distributii plus alte diverse care costa evident. Ar trebui sa ne obisnuim cu involutia asta calitativa, reducerea costurilor isi spune cuvantul peste tot.
    3 points
  7. Am avut 318d(acelasi motor 320d cu mai putni cai) si 318i. 318i este un motor mai complicat la care nu se baga orice mecanic. Eu am avut probleme cu distributia si nu accepta oricine sa se bage la schimb. Insa intretinut corect mi se pare un motor foarte distractiv si placut. In afara de distributie(kitul nou de distributie rezolva problema) nu mi-a mai dat batai de cap. Mi-a placut mult. Pe 318d ca si pe 320d apar problemele tipic diesel: mai pica un termostat de EGR, se mai infunda EGR-ul, trebuie sa fii atent la calapetele din galeria de admisie, etc. Dar per total este de asemenea un motor bun, daca este intretinut bine. Daca ar fi sa aleg, as lua 318i pentru ca suna mai bine si e mai placut. Cel putin asa a fost pentru mine. Doar sa fii atent cand il cumperi(nu ca d-ul poate fi luat la nimereala dar i-ul e putin mai delicat).
    2 points
  8. timpul nu este pierdut, poti face contestație in ziua in care ti s-a comunicat procesul verbal. poti merge la sectie sa ceri o copie ca sa ai dupĂŁ ce sĂŁ faci contestatie. dupĂŁ inregistrarea dosarului sanctiunile primite se suspendĂŁ deci si suspendarea dreptului de a conduce pentru 30 de zile este suspendata pe toata durata procesului (fond si apel). Astfel daca te duci la p. rutiera cu un certificat de grefa din care sa reiasa faptul ca ai contestat pv ul respectiv iti vei recupera permisul, care va ramane la tine pana cand se va solutiona (definitiv) contestatia. Si da, filmarea este probĂŁ, dupĂŁ cum a invocat un coleg art 341 din Codul de procedura civilĂŁ. Evident cĂŁ probele trebuei sa fie coroborate ĂŽntre ele. In ccea ce privește procesul civil , nu este definitĂŁ noțiunea de indiciu, aici discutĂŁm de probe sau nu. Despre indicii se vorbeste in procesul penal, dar si acolo filamrile sunt tot probe, oricum ai da-o tot acolo ajungi. Art. 341 Lucrurile ca mijloace de probĂŁ (1) Sunt mijloace materiale de probĂŁ lucrurile care prin ĂŽnsuÂşirile lor, prin aspectul lor ori semnele sau urmele pe care le pĂŁstreazĂŁ servesc la stabilirea unui fapt care poate duce la soluĂžionarea procesului. (2) Sunt, de asemenea, mijloace materiale de probĂŁ Âşi fotografiile, fotocopiile, filmele, discurile, benzile de ĂŽnregistrare a sunetului, precum Âşi alte asemenea mijloace tehnice, dacĂŁ nu au fost obĂžinute prin ĂŽncĂŁlcarea legii ori a bunelor moravuri.
    2 points
  9. in concluzie eu vad multe probleme de procedura in speta de fata. eu vad sanse extrem de reale sa castigi o eventuala contestatie a procesului verbal (care momentan nici nu exista ) ) dar asta ar presupune multa bataie de cap, mult timp pierdut si in final nu ai chiar garantia totala ca vei castiga. avand in vedere si faptul ca ai o mica vina in acel incident eu personal punand in balanta cele spuse mai sus nu mi-as mai bate capul si as accepta suspendarea. daca esti decis sa contesti as merge maine si as face o hartie cu nr de inregistrare in care sa solicit niste lamuriri. punctual as spune ca in baza a ce hartie iti suspenda ei permisul? cum ti-l pot suspenda atata timp cat nu iti pot prezenta si un proces verbal. vor fi obligati sa iti dea un raspuns care spun eu ca poate conta mult intr-un eventual proces
    2 points
  10. Maine incepe distractia, schimb un portbagaj de piese. Intrebare pentru cei ce s-au lovit de problema: cand sunt sub 0 grade afara, la prima pornire de dimineata, se aude pompa de aer suplimentar. Merge cam 1 minut, dupa care se opreste. Problema e ca vajaie cam urat. Ce sa verific? E normal sa faca asa? Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  11. Bai, calmati-va ma, panicatilor. Am avut soft pe fiecare masina pana acum si nu am avut probleme niciodata din cauza la soft, daca masina nu e ingrijita corespunzator sau asa ai tu norocul sa ai probleme oricum o sa le ai si cu si fara soft. Sa fim seriosi, sunt atatea masini pe forum-ul asta cu soft si dpf off care merg de atatia km fara probleme si veniti voi si aberati acum. S-a discutat subiectu asta de milioane de ori si mereu o sa fie careva care sa fie pro si careva sa fie contra, exact cum e discutia diesel/benzina sau automata/manuala. Poveste fara sfarsit.
    2 points
  12. mi-e tarsa rau de tot din cauza starii vopselei btw, mi-am facut tratament la DYC:
    2 points
  13. Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.
    1 point
  14. La anii care le au deja oricum e loterie orice ai alege benzina sau diesel. Depinde de tine cati km faci , ce preferi si ce vrei de la masina aia. Eu unul as alege ce gasesc in stare mai buna. Si nu stiu ce sa zic de masinile 320d sub 200k km..... cam dubioase.
    1 point
  15. De ce neaparat diesel?.. Variante: 1) 316i din 2015, 6800km: http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-316i-Luxury-Line-Xenon%2CHiFi%2CNavi-Prof./vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2013,prx:25000,ful:petrol,vat:1,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,ehs:true/pg:vipcar/209438725.html 2) 320i din 2013, 33000km: http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320-i-Modern-Line-Glasdach-Navi-Xenon/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2013,prx:25000,ful:petrol,vat:1,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,ehs:true/pg:vipcar/219976895.html Iti sugerez calduros sa cauti un motor pe benzina, fascinatia pentru diesel nu prea mai e la moda, iar sa iti cumperi o masina doar pentru un consum mic e ca si cum ti-ai lua nevasta o urata doar ca iti gateste. Bafta!
    1 point
  16. Verifica starea vasco-cuplajului. Preventiv, schimba pompa de apa (gasesti Meyle cu paleti metalici), antigelul, termostatul. Si evita sa folosesti solutii stop leak daca ai scurgeri. Daca rolele se invart usor la mana, fara zgomot si fara joc, eu zic ca n-ar trebui sa ai emotii pentru cateva mii de Km.
    1 point
  17. se pare ca pielea e foarte controversata. cel mai bine urca te in masina cu piele si vezi daca iti place. pielea are dezavantaje, dar eu personal o prefer. nu m as mai intoarce la interior textil. arata prea saracacios ptr gusturile mele. si pana se raceste in masina, vara in textil transpiram oricum. nu mai parcati cu fata la soare, daca ai si o folie pe spate e decent. eu iti recomand: - xenon - daca conduci noaptea, te ajuta la drum lung; - clima automata; - cutie automata - daca iti permiti intretinerea ei si eventual reparatia daca se defecteaza, e mult mai comoda; - senzori parcare; - webasto; - scaune incalzite- fac toti banii iarna. - sistem audio hi fi, dsp- cel de baza se aude mai rau decat sistem il de baza de la celelalte marci. - pilot automat, comenzi volan Restul nu sunt asa vitale: - navigatie - senzori presine pneuri - trapa - senzori ploaie, senzori lumini
    1 point
  18. 1 point
  19. S-a facut lumina! In primul rand si eu sunt de acord cu afirmatia ca pretul unui produs ar trebui sa reflecte si calitatea lui finala (binenteles ca acest pret final este dat de un complex de factori care fac ca acesta sa se cuantifice intr-o anumita suma - calitate, marketing, investitii etc.). Exemplul dat anterior - Vezi Renault Clyo 1.5 DCI cu motoare care functioneaza ... ceva km sa zicem si o alta masina, sa zicem cu pretentii usor mai mari, cu pret ... consistent mai mare si la care se duc destul de repede piese "forte" (( Da se pare ca in ziua de azi trebuie sa fim o societate de consum. Dar, chestiunea care eu vreau in acest moment s-o subliniez este o chestiune de atitudine si principiu. In urma verificarii tehnice facute de BMW reprezentanta din Mures, mi s-a comunicat ca atat EGR-ul este dus, cat si turbina mica, mai exact partea electronica (turbina care s-a schimbat la 59.000km, iar acum am 107.000km). Mi s-a mai comunicat ca ambele trebuiesc schimbate obligatoriu. Pret: 6.000lei. In mintea mea a fost ceva de genul: ok, daca e musai, nu am ce face si trebuie sa le schimb pe amandoua. In urma discutiei cu un coleg din Timisoara, mi se confirma ca la E60 daca EGR-ul este infundat, da si defect la actuator. M-am dus la reprezentanta, am intrebat daca este adevarata aceasta afirmatie. Raspunsul a venit promt: "FALS". Nu are nici o legatura una cu alta sunt defecte de sine statatoare si piesele trebuiesc inlocuite. M-am incapatanat, mi-am cumparat un EGR, m-am dus la un service de f buna calitate, l-am schimbat si ce sa vezi??!!!! Dupa inlocuire valoare turbinei mici trebuia sa fie standard 1033mBar si valoarea reala era 1020mBar; adica totul s-a rezolvat. Chestiunea de principiu de care eu ma leg este ca un service autorizat BMW, trebuie sa aiba standarde de calitate, iar beneficiarul final sa fie corect informat, iar acesta in functie de "n" factori, ia decizia finala. PS: ma bucur de masina
    1 point
  20. Se poate judeca in lipsa,angajezi un avocat si poti cere ca despagubire onorariul lui. In total faci vreo 4-5 drumuri daca te ocupi tu si te prezinti si la proces.La mine a durat cam un an toata distractia.
    1 point
  21. Da se poate suspenda si de catre cei de la sectie, dar trebuie legitimata persoana care va suporta contraventia, daca exista o filmare tot nu au voie sa-ti suspende permisul fara sa te cheme si sa dai cu subsemnatu ca tu ai condus masina atunci cand s-a savarsit ce e pe filmare sau sa indici persoana care o conducea, fiind proprietar e cam imposibil sa spui ca nu stii. Eu n-am mai auzit nicaieri de o astfel de practica, care nu e nici macar legala.
    1 point
  22. Poti activa US Style pe LCM-ul de nFL
    1 point
  23. Eu am decupat nervurile din capitonaj si a intrat roata perfect, e60 sedan.
    1 point
  24. ai scos polistirenu ala negru si nu ti-a incaput ????????????? poate te ajuta pozele astea
    1 point
  25. en am sedan , ca sa incapa roata rezerva slim acolo e nevoie sa scoti capitonajul respecvtiv , nu intra peste , eu asa am procedat si a intrat perfect , ulterior am vandut capitonajul .
    1 point
  26. pana acum nu sunt probleme am avut pe NFL 6000k si lumina era albastra. acum am pus 4300 k sa fie lumina mai alba.
    1 point
  27. Este lucratura doamnelor acolo , faci contestatie, proces, aduci si tu martorii cu care erai in masina si au vazut acelasi lucru ca tine, dureaza cateva luni pana se solutioneaza, tu in acest timp circuli cu dovada pana la solutionarea cazului in favoarea ta, in cel mai rau caz daca vin cu inregistrari etc, iti suspenda atunci permisul pe o luna si aia e. Parerea mea, eu cel putin asta as face. de unde pana unde ti-au recunoscut si fizionomia , daca ii mai intrebi de doua ori poate iti spun si cu ce erai imbracat.
    1 point
  28. Cred ca asta o sa fie maxima anului. Cine era agentul respectiv, Robocop?
    1 point
  29. Povestea cu echipajul de la sectia 5 si cea cu fizionomia sunt inventate. Motivul a fost clar ca tu sa ramai pieton si se pare ca doamnele cu pricina te-au lucrat.
    1 point
  30. Plata a jumate din amenta se face din momentul cand ai primit PV, nu din momentul cand ai primit amenda, daca Pv ajunge peste 2 ani, tu din momentul acela ai 48 de ore sa platesti amenda, facand dovada cu biletul de recomandare de la posta. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  31. Merita sa le trantesti un proces , politia locala sta la panda si trimite constatari , daca nu au probe video e doar praf in ochi, analizeaza ei fizionomii , cred ca iau si amprente prin corespondenta. Daca te-au privat de dreptul de a plati jumatate , un avocat poate anula amenda, intre timp ai permis
    1 point
  32. Sa-i recomandam un golf 1.9sdi, fara turbo, fara AC, fara geamuri electrice, pacat ca are ABS si airbaguri, poate se strica. Hai sa fim realisti, in ro. se cumpara sh-uri la greu, foste masini de flota, cumparate la licitatie, rulate de N soferi 150-200k km si care merg f bine, el daca isi cumpara un sh vechi de 2 ani, cu garantie si sub 50k km, ce ar putea sa fie atat de rau ?
    1 point
  33. Asa,dar plasticul acela nu se dezlipeste de la caldura,cand se infierbanta reflectorul,acel plastic nu se topeste?
    1 point
  34. Azi le-am facut cunostiinta. http://s22.postimg.org/782xnb1ul/image.jpg
    1 point
  35. cam asa am facut si eu,am polizat ca sa poata intra tabla si apoi piulita de fixare referitor la ornamente ,eu am rupt acele cleme din interior si polizat un colt pt a intra pana la refuz, apoi le am lipit cu pistol cu bagheta plastic.
    1 point
  36. se plictiseste si o sa fie deprimat
    1 point
  37. Oficial dupa catalogul ZF cutia 8HP45 suporta max 500Nm. Dar deja are stock 450Nm asa ca nu prea e indicat sa o duci spre limita max ca si asa e cam la limita. Si nu inteleg ce putere vrea in plus, eu sunt f multumit de cuplul asta si 218cp pe al meu F10, d-apoi pe seria 1 care e mult mai mica si usoara. p.s nu stiu exact daca are tot cutia asta, pe LCI la F10 s-a pus alta cutie 8HP55 care suporta max 550Nm.
    1 point
  38. Pai fiind n47 le cu 2 turbine, care si asa e predispus la stricaciuni ( vezi si pe forum un coleg cu turbina mica picata a 3l2 a oara in decurs de 100 mii km), atunci iti asumi plusul ala discutabil de performante. Tu crezi ca fie el si tuner "expert", iti obtine 260 de cai fara o scadere majora a fiabilitatii care si asa e indoielnica? Putere crescuta inseamna boost marit in turbina, deci parerea mea e ca as cantari de 2 ori inainte sa fac asta. Gandeste te ca ele crapa si stock la utilizari normale, nu blanite in 4000 rpm frecvent. Asa ca oare cat de fiabil ar fi cu 260 de cai obtinuti la 4000 rpm? Daca esti dispus sa accepti ca ti se poate strica oricand, go for it.
    1 point
  39. Inchipuie-ti ca stiu macar atata lucru, am avut cateva zeci de masini de-a lungul vremii. Ma refeream la loganul 1.5 dci, care are acelasi motor de pe clio in diferite variante. Sunt o groaza de Loganuri diesel taxi in Bucuresti. In plus, chiar si cele pe benzina au majoritatea peste 300 mii, ba in plus toate avand gpl. Deci eu zic ca sunt etalon de fiabilitate
    1 point
  40. Poate o sa ma acuze lumea "vulpea la struguri viseaza", eu avand e60, dar parca f10 e si mai putin fiabil ... tot citesc si ma minunez ca masini de 50.000€ au probleme peste probleme. Mi se pare incredibil sa schimbi turbina la fiecare 50000km, distributii, caseta de directie ... Ce sa-ti spun ... bafta, dar parca iti pierzi increderea in masina mult visata.
    1 point
  41. Pielea,in afara elegantei pe care o confera,nu are alt plus,parerea mea,ca posesor de piele neagra. Nu-i problema iarna ca e rece,se incalzesc scaunele rapid,insa vara se incalzesc si mai rapid,si frige ca dracu' cand te urci in ea. As merge pe combinatie piele si textil,daca exista, si as alege fara discutie automata,mult confort.
    1 point
  42. Da cred ca ai dreptate. Da am intrat asa usor intr-o usoara vrie, hmmm... Masina merge si arata super ok. Am dus-o-n service si mi s-a confirmat ca totul este mai mult decat in regula. Extrapoland (exagerat) este ca atunci cand stii c-o sa mori si nu te mai bucuri de viata. Prin urmare, o pun pe modul sport + padele si .... sa am parte de cati mai multi km La fel si voua. Tuturor, La multi ani! Si fericiti, binenteles ))
    1 point
  43. Majoritatea posesorilor de n47 nu intra pe forumuri si cred ca mai bine de ei, ca se bucura de masini in loc sa stea dupa drobul de sare sa nu pice. Am de 2 ani si un Mercedes si zilele trecute ma intreaba o cunostinta " vai dar inainte sa il cumperi, nu stiai de problema cu vilbrochenul? Ca pica des la motoarele astea" )) si ii zic ca n-am schimbat un bec la ea in 2 ani si ceva ) La fel si la Audi unde completez juma de bidon de ulei intre schimburi, dar masina merge foarte bine blanita pe cat posibil. Parerea mea, fara sa intru in polemici cu nimeni, ca mai bine mergi cu masina, vizitezi serviceul la revizii si nu ii cauti nod in papura. Te bucuri de ea si lasi schimbarea "preventiva" atata timp cat nu ai zgomote si ti-a verificat-o. Zau asa, unii nu au timp de forumuri si cred ca merg fara greturi cu masinile lor. Sa o stapanesti sanatos, la multi ani!
    1 point
  44. Noroc sau nenoroc, inca nu stiu cum sa-l incadrez, dar cand am cumparat masina m-am interesat dupa VIN si am aflat ca s-au schimbat, atentie, ambele turbine in Belgia la 59.000km, pe garantie. In acel moment am zis ca si la NASA a mai explodat cate o racheta __ ((, prin urmare BMW-ul nu-i ferit nici el de ... diverse probleme )). Mi le-am asumat. Dar acum imi vine sa zic, vorba unui amic: "aoleu maica" (( Daca stau sa fac o analiza a celor 2 probleme, turbina mica si distributia, banui ca turbina n-o fi un capat de tara, dar ce te faci domle" daca tu te dai cu masina si ti se duce distributia? Asta cum o fi? Intr-un limbaj mai neortodox: "naspa"?
    1 point
  45. Ai primit lovitura fatala ... deja ai doua mari probleme pe cap ... distributie si turbina. S-a dus naibi bucuria de a avea BMW, cine te-a pus sa-ti cumperi? Cel mai bine, intra pe forum, ia-te cu mainile de cap si reproseaza-ti ca ti-ai luat BMW. Eu iti doresc cat mai multi km fara probleme, iar ca sa scapi de stres intra aici ca sa vezi ce aberam.
    1 point
  46. Si a mea are aprox 230000 si se aude fix la fel cum se auzea la 160000 cand am adus-o din germania...deci daca e sa se rupa se rupe oricum. Cand am fost in service sa rezolv o problema la conductele de la freon era un x6 3.0d care la 90000km i s-a rupt lantul, a schimbat omu tot ce era de schimbat si la 175000 ce sa vezi, s-a rupt iar...deci se intampla si la case mai mari.
    1 point
  47. salut,am compilat informatiile din http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=916509 http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=906148 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=416660 o sa caut pe acasa poate gasesc foaia printata . edit:oricum a fost un cosmar toata treaba ca am tinut sa se faca ca la carte, am mai avut nevoie de un prieten si inca un mecanic din service pe post de balast. si cum am zis volanul tot stramb a ramas,am avut vreo 3 reveniri.
    1 point
  48. e problema unora ca vor sa de-a 15.000 euro pe o masina veche de 7 ani cu peste 180.000 km.Eu am spus ca nu ma intereseaza cutia...piele,doar sa aiba 3 optiuni de baza.Am zis ca daca este masina foarte ok renunt la navi(adica sa o iau mica si o schimb eu dupa). Unii cer si 18.000 E60,nu e vina lor...e vina altora ca dau parerea mea.Mai mult de 13.500 nu se merita niciun E60 oricum ar fi el doar din prisma anului si a km.De gasit gasesti numai ca mai greu...asta e.daca e sa nu gasesc un e60 ok,iau un e class la 14500 euro din 2010 impecabil tot la 190.000 km bi turbo 205 cp 2150 cm3.Sau oricum pana la 15.000 gasesc un e class cel putin la fel de bune ca E60-urile respective. Scz de off topic marius ,cum am spus iti urez succes sa o vinzi cat mai repede!
    1 point
  49. in alta ordine de idei pentru colegii cu M54 de citit http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732 pana acum am bifat: 1. Valve cover gasket leak. inlocuita 3. Vanos oil line schimbat o garnitura in continuare am ceva urme acolo dar ca si cantitate nesemnificativ - o tin sub observatie 5.Power steering hoses at the reservior with cap o-ring - to be done 2. Water pump - schimbata
    1 point
  50. Solutia este sa ramai la RFT! Mi se pare aiurea sa stai acum cu cauciucuri in portbagaj daca nu exista spatiu dedicat! Intr-adevar sunt mai rigide RFT-urile, asta fiind principalul dezavantaj, dar eu zic ca avantajele compenseaza acest lucru! Pe vara am RFT de 16 si sincer sa fiu fata de cele normale de iarna tot pe 16, eu nu resimt o diferente chiar atat de mare! Nu stiu cum este la 17 ori 18, cu siguranta ca sunt si mai rigide din cauza talonului mai ingust, dar la fel este si la cele normale de 17, 18 in comparatie cu unul de 16! La iarna viitoare vreau sa-mi iau tot RFT! Ma ingrozeste gandul sa ma prinda ceva vreme tipica iernii prin nu stiu ce pustietate, noaptea, ninsoare si eu sa stau sa schimb la cauciucuri pe marginea drumului! Am kit de pana, dar ce te faci daca gaura este mai degraba un "gauroi"! Pe de alta parte RFT-urile iti ofera siguranta si in caz de explozie! De fapt RFT-urile nu explodeaza in comparatie cu unul normal!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.