Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/16 in all areas

  1. Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.
    3 points
  2. Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.
    3 points
  3. Mi-a zis cineva de pe comunitatea BMW Bulgaria ca ar fii vazut masina in Sevlievo, undeva la vreo 40 km de Veliko Tarnovo. A zis ca o sa intrebe niste prieteni de acolo pt mai multe informatii.
    3 points
  4. mai rau este cand nu sunt seriosi si nici nu au preturi de 2 lei. 100 lei schimbat un vas de expansiune mi se pare un pret spre maxim la un e46. mie la Filaret (fosta reprezentanta Bmw) mi-au cerut 150 lei spre ex.
    3 points
  5. Vand elemente caroserie originale pentru BMW M3 e46 sau retrofit pt e46 coupe - piesele sunt in perfecta stare, fara a prezenta urme de avarii sau rugina - partea din fata prefer sa se vanda completa capota-aripi +/- bara fata - pentru un retrofit complet - ideal pentru posesorii de e46 coupe ce doresc un aspect mai agresiv al masinii sau doresc a realiza o replica caitativa de M3 Preturi - capota M3 cu powerdon (realizata din aluminiu) - 450e - aripi M3 cu difuzor lateral - 450e setul - bara fata M3 cu splitere - 300e - bara splte M3 cu difuzor din carbon original - 350e - ornamente prag cu emplema M3 - 300 lei Deasemeni, mai sunt la vanzare si alte elemente de M3 neoriginale / aftermarket - oglinzi incalzite M3 replica - 150e - jante style 220 replica - 450e (fata - 8,5j/19/ET28 - 225/35/19, spate - 9,5j/19/ET23 - 255/30/19) * preturile sunt usor negociabile, la anumite piese sau la cumpararea mai multor elemente (preturile sunt comparabile cu cele ale pachetului de fibra de la ARvision, numai ca vorbim de elemente origilale de caroserie, nu de imitaii din fibra) DETALII la telefon: 0721 635 981 sau pe PM http://thumbnails113.imagebam.com/45912/972872459117016.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/c8ef82459117021.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/987440459117027.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/7f3f98459117031.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/4d3ef9459117037.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/a1380c459117040.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/309af5459117051.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/740d81459117056.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/fef654459117065.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/b0c56f459117069.jpg
    2 points
  6. Nu de aia consuma mai mult, ca are de incalzit jumate de motor in plus )) Consuma mai mult pentru ca are 2 cilindri si inca 1000 cmc. Sunt 6 guri de hranit, nu 4. Si diferenta de consumul o iei ca reper cu ambele motoare calde evident. De aia ii zice consum la 100km nu consum la ora, ca doar nu-i semanatoare.
    2 points
  7. mai exista varianta 'de mijloc' M52(b28!) cu admisie de M50 - ar 'arata' ca un M50, celui de la ITP i-ar fi mai usor sa 'te creada', mai ales daca ai actualu' motor "fara serie" in carte. De asemenea, M52 s-a pus si pe E36. Dar de ce nu vrei M50b25? Daca trece de compresie si leaktest, constituie o baza ft solida si e semnificativ mai fara durere de cap tevatura cu RAR-uri ITP-uri etc.
    2 points
  8. " La fel si mecanicul care iti spunea ca vasul se schimba doar cu radiatorul. Din cate stiu asa este la e36, la e46 nu au nicio treaba." Sa se spuna aici, ca sa stim si noi, ceilaltii, ce model de BMW are radiator si vas de expasiune impreuna, de-nedespartit (mecaniceste)? Ca "tare"-s curios (...) ce "mecanic" destoinic toarna asa baliverne in urechile clientilor cu BMW.. Singurul care se poarta, repara cel mai constiincios/cu grija la masina ta esti TU.
    2 points
  9. in ziua de azi nici la reprezentata nu mai sunt mecanici de doame ajuta cel mai bun mecanic esti TU... eu de ceva timp nu mai duc masina la nimeni, treburile mici cum ar fi schimb antigel, etc le fac singur pentru orice altceva am reusit sa-mi gasesc un mecanic cu talent in manopera, ( doar atat) care il dirijez eu cum vreau fara sa comenteze nu il las sa faca absolut nici-o miscare fara sa-i spun eu... eu prima data ma documentez , si stiu exact despre ce este vorba , ce trebuie exact schimbat si ma duc la el, schimba piesa asta schimba piesa asta... mda cam asa sta treaba o regula de aur trebuie tinuta minte: -nu te duce la mecanic cu " ia vezi ce defect are" deaorece o sa ai o lista lunga si diferita de la mecanic la mecanic
    2 points
  10. Nu doar in Romania se intampla asa (vezi ultimul meu topic deschis). Grav este ca in tara nu se da nici macar bon de marcaj la service-urile de cartier.In caz de vrei sa faci o reclamatie esti al nimanui. Eu as face urmatoarea comparatie.Service in RO anul 2016 = restaurant din RO anii 90.Ciupim cat putem,si asa nu ne intreaba nimeni de sanatate. P.s.Vorbesc despre service-urile care stau ascunse si fac evaziune la greu, pentru cele care chiar fac treaba legala si de unde clientul pleaca multumit numai de bine.
    2 points
  11. Si daca ar avea 30 mii.. totusi pretul este greu de obtinut.
    2 points
  12. 6000k e albastra intradevar dar 5000k eu zic ca e mai alba decat 4300k care e galbuie putin..
    2 points
  13. Si mie mi s-a furat din fata casei. Cea mai buna metoda este un kill switch pe pompa de benzina/motorina. Pentru cazul in care se fura cu platforma merge varianta cu o caramida de C4 legata la un telefon mobil si ascunsa sub o bancheta. Daca masina nu mai e in parcare te urci pe bloc apelezi numarul si privesti in jur unde apar artificiile.
    2 points
  14. Vand BMW E90 325xi Masina nu are taxa platita. An Fabricatie = 2005 Putere = 218 CP Capacitate = 2497 cmc Km = 107.000 Dotari: - Tractiune integrala - Cutie Automata Steptronic - Jante Aliaj 16" cu anvelope de iarna - Xenon Adaptiv - Spalatoare Faruri - Proiectoare - Tapiserie Piele - Scaune Fata Incalzite - Dublu Climatronic - Volan cu Comenzi - Pilot Automat - CD Player + AUX - Cotiera - 4 Geamuri Electrice - Senzor Lumini si Ploaie - Senzori Parcare PDC etc. Ulei Castrol 10w-60 + filtre recent schimbate. Masina are parbrizul crapat, trebuie inlocuit ( 390 lei cu tot cu cheder si montaj ) Necesita un polish si curatare la interior. Pret: 6499 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2105_zps2jli9nqs.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2107_zpslj47qajn.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2108_zpsw7lgkqv3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2109_zpsofj0w84m.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2110_zpsqklgqwgq.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2111_zpsf1qutgdm.jpg
    1 point
  15. Pentru ca vreau sa trec la anvelope non rft si pentru iarna se scot la vanzare 4 anvelope RFT 205 55 16 Dunlop wintersport M3, dot 3709, mai au aproximativ 5-6 mm: http://s3.postimg.org/boj4inb5b/WP_20151108_10_39_40_Pro.jpg http://s3.postimg.org/gfnleetdb/WP_20151108_10_39_47_Pro.jpg http://s3.postimg.org/m2jybvvvz/WP_20151108_10_39_56_Pro.jpg http://s3.postimg.org/zed5l2ywf/WP_20151108_10_40_05_Pro.jpg http://s3.postimg.org/io1rvr0hb/WP_20151108_10_40_12_Pro.jpg http://s3.postimg.org/k0jgxmxwv/WP_20151108_10_40_32_Pro.jpg http://s3.postimg.org/94s32acz3/WP_20151108_10_46_33_Pro.jpg http://s3.postimg.org/kwfyd37lb/WP_20151108_10_46_37_Pro.jpg http://s3.postimg.org/4zlru44kv/WP_20151108_11_49_59_Pro.jpg Momentan sunt montate pe masina pesonala, nu au defecte. pret fix 800 ron,se pot vedea in Bucuresti si mai rar in Giurgiu
    1 point
  16. inteleg doar ca scopul ar fi sa o faca sa spuna ceva de masina colegului ....
    1 point
  17. Eu zic ca 320D>318i, pur si simplu pentru ca e vorba de N42. Daca era alt benzinar probabil merita mai mult, dar asa, problemele cunoscute de la tot ce inseamna N42 nu te scapa de dureri de cap. Plus ca sunt au ajuns f ieftine, pe la 3000eur iei un 318i, proprietarii multi cunosc problemele lui.
    1 point
  18. Am vazut ce vreau eu la 4800 acolo...totusi consumabilele cred ca le schimb cand imi iau masina, placuti de frana...etc...
    1 point
  19. avand in vedere ca vorbim de 318i valvetronic eu as exclude din start ideea ca 320d e mai complicat, ca o sa se strice ca nu stiu ce. si valvetronicul este foarte complicat ptr ceea ce se vrea un motor aspirat pe benzina si peste asta este si stricacios. poate chiar f stricacios ) dar preturile sunt cu totul altele la diesel decat la 318. eu asta as lua, daca mi-ar ajunge banii 320d daca nu 318i. diferenta se duce si spre 700-800 intre ele. un 320d cel mai chel si ieftin cam 3200+650 taxa un 318i cel mai chel si ieftin cam 2900 dar cu taxa 200-300. totusi recomand sa nu iei masina cu putine dotari. atentie ca dotari la e46 nu inseamna un climatronic sau 4 geamuri electrice. inseamna trapa, xenon, navi, scaune sport, pachet m. nu zic sa le aiba pe toate dar macar 2-3 din dotarile astea importante
    1 point
  20. O fii mai bun 3.0 dar peste 5-6 ani te chinui s-o vinzi
    1 point
  21. vezi ca knock sensor aia ai 2 pe masina, daca pica si al doilea o sa ai probleme mari. Mai bine ii schimbi sunt cam 100 de roni amandoi si cam trebuie data jos admisia sa ajungi la ei. 100% e copt plasticul de pe ei si sunt plini de chestii. Daca incepi sa ai detonatii, missfire risti sa omori motorul de tot, gen il iei si direct la fiare vechi cu ei.
    1 point
  22. Pai da, dar poate tu n-ai spatiu, scule, indemanare etc. Si nu, nu mai exista mecanici cu simti de raspundere in Ro, nu se baga unde vad ca e de munca, ii intereseaza doar profit rapid si mare.
    1 point
  23. sincer cel mai bun mecanic esti tu,la E46 cel putin gasesti pe net o gramada de DIY clipuri pe youtube iar sunt gramada edit:sau mai ai variata de mai sus.
    1 point
  24. Mihai nu am schimbat piesa cu tepi, dar nu a facut asa niciodata de cand am cumparat-o, abia dupa ce am mers mai turat sa vad ce poate a inceput (eu tot cred k e vreun scurt ceva nu face bine contact, cineva mi-a zis sa verific nichelina, dar nu vad ce pot verifica acolo). Bogdan sunt din Timisoara. Dmnu, nu vreau sa par din topor dar daca pentru tine 100 de lei pentru 15 min de lucru in scarba e putin, inseamna ca ne meritam soarta. De curiozitate tu cat castigi pe ora? Eu zic ca asta era operatiune de 50 de lei considerand ca acelasi tarif se percepe pentru schimbat fitre (care sunt 4), schimbat/echilibrat roti si alte operatiuni unde se foloseste o cheie si o surubelnita. Si asta era un nea mitica mecanicul, nu vreun service de top. Pai atunci daca ii zic sa-mi schimbe simeringurile cat imi ia? 500 de euro? In fine poate am eu asteptari prea mari pentru mecanicii nostrii. Daca i-am zis la unu, care lua 80 de lei/ ora, sa-mi sudeze ceva la toba, ca s-a desprins, si ii platesc timpul pierdut (2h = 160 de lei de ex), si el a zis ca nu ca trebe sa dea toata toba jos, si e munca de chinez batran si ca nu face. 100 de lei ca sa sudeze o urechiusa care s-a desprins si nu vrea, pai normal ca ia o lucrare de 15 minute si cere 100. Eu nu sunt zgarcit, nu negociez la 10-20 de lei. La ala cu antigelul i-am zis ca ii dau bani dar sa faca treaba calumea (schimba vas, schimba antigel, curata tot, nu-mi lasa apa inauntru de zici ca a plouat in masina cum a facut). Daca faci in scarba cere 30 de lei si atunci merg cei care nu vor calitate, dar sa ceri 100 si sa-ti bati si joc, sa-ti cer eu sa faci lucruri pe care in mod normal ar trebui sa le faci tu... In fine mai astept pareri despre ventilatie daca are cineva vreo idee si daca mai aveti ceva de spus despre preturile mecanicilor si cum sunt la voi in oras, daca vi se par normale sau nu postati aici, chiar sunt curios!
    1 point
  25. Ba da, inca exista mecanici buni insa aia nu lucreaza pe 2 lei
    1 point
  26. ce scaun jegos si tocit... eu am 200k km si n arata in halul ala. ori are 400k km ori a fost condusa de vreun obez
    1 point
  27. si mie imi face ventilatia asa cateodata, nu tot timpul. Da-i pace, si daca pica de tot atunci o schimbi. Ai schimbat cumva i ultimul timp, "piesa cu tzepi" ?
    1 point
  28. trebue sa iti faci o lista cu minimu de dotari care iti trebuesc,pentru ca o sa te coste foarte mult ca sa adaugi optionale,eu unu sunt fan benzina,degeaba iti recomand ce vreau eu ,dar ca sa trec peste asta când mi-am cautat e90 am vrut sa aiba,km sub 100 k,carte servis,xenon,hifi, navigatie mare,incalzire in scaune,senzori de parcare,tempomat,senzor ploaie,interior din piele,pana la urma mi-am luat fara interior din piele si cu navigatie mica,navigatia am schimbato mi-a mai ramas sa vad daca gasesc un interior,succes cu masina ,arata bine masina din linkul tau.
    1 point
  29. este exagerata faza cu manuala. acum manuala e tehnologie invechita? digital vs analog? cine s a obisnuit cu automata si nu ar trece inapoi pe manuala e ok. nu e parere unanima. eu am manuala, mi ar placea automata dar conduc f bine fara si nu i simt lipsa. nu e tragedie, nu patesti nimic cu manuala, trust me. nu lua masina doar ptr cutie, cumpara ce te avantajeaza pe tine. lumea si a expus destule pareri aici. sunt puncte diferite de vedere. trebuie sa mergi cu una sa vezi ce ti place tie, nu altora. iar diesel vs benzina e iar alta discutie fara sfarsit. amandoua au avantaje si dezantaje. ce se muleaza pe necesitatile tale cumperi. fa si calcul cat mergi, cat costa reviziile. eu mi am luat diesel ptr ca mi place diesel, desi cu benzina ieseam mai ieftin ca merg putin. dar mi am luat ca mi place cuplul, poti sa o resoftezi, are turbina etc..
    1 point
  30. Este un motor foarte bun si reusit,bineinteles este parerea mea personala, cu conditia sa schimbi distributia pentru linistea ta. Il am de peste un an, si mie nu imi vine sa cred ce performante are si mai ales consumul,acum are peste 200.000 si merge perfect si la -30 de grade. Inainte am avut un L6 intradevar sunetul motorului este altul, dar cind vezi in bord un consum de 7.3 in oras si 4.3 in afara te obisnuiesti rapid si cu sunetul de L4☺. La consum nu cred, iar la impozit iti dau dreptate este destul de performant.☺
    1 point
  31. Am avut 318d(acelasi motor 320d cu mai putni cai) si 318i. 318i este un motor mai complicat la care nu se baga orice mecanic. Eu am avut probleme cu distributia si nu accepta oricine sa se bage la schimb. Insa intretinut corect mi se pare un motor foarte distractiv si placut. In afara de distributie(kitul nou de distributie rezolva problema) nu mi-a mai dat batai de cap. Mi-a placut mult. Pe 318d ca si pe 320d apar problemele tipic diesel: mai pica un termostat de EGR, se mai infunda EGR-ul, trebuie sa fii atent la calapetele din galeria de admisie, etc. Dar per total este de asemenea un motor bun, daca este intretinut bine. Daca ar fi sa aleg, as lua 318i pentru ca suna mai bine si e mai placut. Cel putin asa a fost pentru mine. Doar sa fii atent cand il cumperi(nu ca d-ul poate fi luat la nimereala dar i-ul e putin mai delicat).
    1 point
  32. Nu s-a lasat calcat in picioare de sistem! A fost victima unei ne.utute si a unui prostovan, probabil frustrat ca munceste in perioada sarbatorilor! Asta cu "dai si lupta" e ptr. cei ce nu au treaba. Cei ce nu au timp, merg mai departe. Crezi ca daca platea un avocat si castiga in instanta, ala patea ceva? Tot asa de prostovan ramanea! Si era pacat de banii dati la avocat.
    1 point
  33. nervi ,timp?e dreptul tau,de aia se duce dracu tara asta.Eu am contestat chiar daca pana la urma am pierdut,macar sa i se adune agentului ala plangeri.Ai 15 zile de cand primesti PV,din punctul meu de vedere ai sanse foarte mari de castig.trebuie dati in judecata altfel data viitoare poate se vor gandi de 2 ori cand mai fac magarii de genul asta. PS:daca tu consideri ca ai gresit cu ceva atunci,nu mai contesta,altfel e pacat.
    1 point
  34. N-avem de unde sa stim noi pe unde iti curge tie ulei. Pune ceva poze macar sa ne dam cu parerea. Sau vrei sa ghicim?
    1 point
  35. ai dreptate intr-un fel dar,faceam referire special la 320i in detrimentul unui 320d cu semnul intrebarii cu 316i la noi nu faci mare economie, consumul e undeva apropiat, iar la RCA si impozit e o diferenta destul de mica care nu prea merita luata in considerare. deci decat sa cauti 316i, treci pe 320i cei care cauta 316i e doar ceva psihologic, exceptand ca gasesti un 316i super mega dotat si ingrijit si nu prea te intereseaza cati cai are.
    1 point
  36. de ce sa nu cumpere nimeni 320i, intradevar poate se vinde mai greu ca un 320d, dar sa nu exageram, personal cand cumpar o masina o tin cel putin 4-5 ani si fac in jur de 10-12 mii km pe an, as prefera oricand un 320i in mintile lui decat un 320d sa stau sa ma rog sa fie km reali... exceptam situatiile in care un 320d este chiar ingrijit, dar stim f bine cum se aduc la noi masinile @137mii km ca romanul nu suporta sa aiba mai multi km o masina din 2012.
    1 point
  37. Incarca 14, 23 in spate la baterie si la fel in fata. Bateria ii Varta 77ah Silver Dynamic are 5 luni, pe tester bateria are 12,5 v si 85 % capacitate. Ce sa fac? Sa elimin incalzitorul? Am scos mufa de la el si la fel face. Daca scot mufa de la debitmetru nu mai face... Dar nu cred ca ii de la el TE ROG FRUMOS DESCHIDE_TI TOPIC. Lasa-ma sa gasesc rezolvare la al meu aici nu te mai baga cu problema ta.
    1 point
  38. mi se pare total sf sa le faci un flagrant. nici nu stii daca vine politia in timp util. te mai trezesti si cu alta masina furata. iar legat de baiatul si fata aia, refuz sa cred ca in Bulgaria pana si hotii de masini gen e90 sunt de genul alora! o fi Bulgaria dar am "pretentia" ca hotii de acolo sunt hoti nu niste sarmani. e un pic de mai multa exagerare, i s-a stricat omului vechitura care are vreo 20 ani vechime, si-a pozat-o pe platforma si acum voi credeti ca ala se ocupa cu platforme. la fel si cu garajul de dezmembrari, si-a facut o tiganie la bara lui fatza, si-a vopsit-o home made printr-un garaj de 2 lei pentru ca nu a avut bani de un service cu cuptor si voi trageti concluzia ca se ocupa cu dezmembrari si vopsit auto..
    1 point
  39. Pune specificatiile jantelor, sunt doua versiuni e38/e39, iar centrarea pe butuc e diferita.
    1 point
  40. E39 525, 490.000 km, ce este ala service auto? Au dat toti faliment din cauza mea, nu ma duc in service decat sa schimb uleiul si filtre. Masina care a circulat 400.000 de km in ro sa troncane ? Cum e sunetul ala ca eu nu il stiu? Doar la loganuri de 40.000 km l-am auzit. Ma gandeam sa o vand, dar cine o cumpara cand masina a fost pe luna si inapoi? ) Super incantat, nu se mai fac masini ca alea!
    1 point
  41. Ai atatea lucruri de vizitat in alte tari de nu iti ajunge viata asta si inca va mai ganditi la cacatu ala de tara?
    1 point
  42. Pentru proprietar poate nu ar fi deplasate niste postari pe forumurile BMW din Bulgaria, cu poze, serie masina, etc......macar sa sensibilizeze cat mai multa lume; masini s-au furat si se vor fura in continuare, peste tot in lume (intotdeauna se vor gasi solutii tehnice), insa in cazul de fata probabil este vorba de o complicitate intre cativa angajati ai hotelului si hoti. Si nu putem generaliza, nu este toata Bulgaria o tara de hoti, si dpdv personal pot spune ca merita vizitata, sunt zone frumoase, gastronomie interesanta, etc...
    1 point
  43. Am stat langa masina cand au verificat. Au tras de toate si singurul joc este in caseta. Prima reprezentanta a stabilit ca este un joc normal, cu toate ca am stat in dreapta cand au facut test drive la ei in curte , au trecut peste popici daia de se mai pun ca si limitatoare de viteza iar pe partea stanga s-a auzit un zgomot suspect fata de partea dreapta si m-am uitat la cel de la volan sa ii vad reactia si mi-am dat seama dupa fata lui ca nu este in regula. Apoi a stat o juma de ora cu directorul care da avizul pentru piese , m-am uitat la ei si o cam coteau baietii. Pana la urma a spus ca sa facem alta programare si sa vina un reprez de la BMW Romania sa vada si el. Ideea este ca nu am mai avut timp de asa ceva si astazi am fost la cel de-al doilea service sa vad parerea si trebuie sa astept sa se duca zapada sa facem test drive. Eu imi mentin parerea ca este defect de caseta . Inainte de asta am avut X6 si la fel am simtit pe la 100.000 km un joc in volan si s a dovedit a fi suport de planetara si tampoane motor. Le-au schimbat si a disparut. Niciodata nu m am inselat . Simt imediat masina cand are o problema .
    1 point
  44. @horeapopa in afara de perne care daca pica le schimbi obligat restul sunt upgradeuri nu poti sa zici ca le iei in fiecare zi.practic eu inteleg asa -Ace vinde o masina ok care are intretinere facuta la zis si ca care s-au mai schimbat niste piese destul de scumpe - aici cumparatorul scapa de o cheltuiala -apoi in banii aia da si niste jante misto care cumparatorul le ia sau nu - daca nu ai plac le vinde si ia si niste bani pe ele - again win pentru cumparator
    1 point
  45. Hai ma lasati-o dracu',ca e plin de f10 si f01 pe strazi,similare ca intretinere,deci nu aia e problema..nu are cautare gt-ul,zic eu. O masina ingrijita si intretinuta,succes la vanzare!
    1 point
  46. Eu am cumparat aplicatia Carly for Bmw(bmwwhat) + adaptorul bluetooth original,chiar astazi mi-a ajuns comanda si pot spune ca-si merita toti banii.Inainte am avut adaptorul acela aftermarket si puteai face doar diagnoza+stergere erori..Cu noul adaptor se poate coda foarte usor.. Stie cineva cum se numeste setarea, prin care se anuleaza bip-ul atunci cand masina e oprita iar cand deschizi portiera incepe sa sune?Cred ca optiunea asta de atentionare audio e doar daca ai optinea keyless go.Am intrat la functiile de codare din aplicatie,sunt foarte multe acolo,dar nu o gasesc.
    1 point
  47. Acum cu angel eyes, black grill & ///M stripes http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/c27cf5c3f7b13d6176afd9e4732d66c3.jpg
    1 point
  48. http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/03/b93461f4122ed3cc3824ee8bc65a222a.jpg
    1 point
  49. Sper sa nu fie considerat up. Se adauga pompa ulei: 350 lei. Poze: http://thumbnails105.imagebam.com/41076/efb436410758070.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/41076/37914d410758075.jpg http://thumbnails107.imagebam.com/41076/de1ea8410758079.jpg
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.