Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/16 in all areas

  1. Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.
    13 points
  2. Am finalizat mecanica http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/da97aa4147331d3a6d6fda94b00db255.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/9a06f91cccb515c3011fe3a13117e341.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Au avut 3 zile de lucru pline baietii http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/e11964261e2157986c73ec02f78de3ed.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/4518f566653d85d86d47260619622fc9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/df74fac61fd554885311fb786e210102.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ae188eb8cf0089273a0b539bdc8cace8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    4 points
  3. Azi e la SPA la colegul @DYC88. http://s18.postimg.org/uw0gv1gv9/image.jpg http://s18.postimg.org/n4jqwhcpx/image.jpg http://s18.postimg.org/49o062co5/image.jpg
    3 points
  4. Salutari si bine v-am gasit. Totul a inceput din vremea copilariei cand am vazut primul urs la mine in cartier, iar din acel moment am zis ca trebuie sa am si eu unul cand o sa fiu mare. Timpul a trecut si uite-ma posesor de E30. Ca specificatii se prezinta in felul urmator: Motor M40B16 cu 163.000 km care tind sa cred ca sunt reali conform istoricului Servodirectie Bara fata si spate Mtech 2 din fibra Cozoroc luneta din fibra Trapa manuala Evacuare inox Suspensie sport Jante aliaj R15(pentru vara) si table R14 pentru iarna Inchidere centralizata si geamuri manuale Faruri smoked cu lupa si angel eyes Stopuri smoked Proiectoare etc etc Ca planuri de viitor sunt urmatoarele: La partea mecanica mai trebuie putin lucrat in ce sens: de schimbat vascocuplajul, distributie, discuri+placute, punte spate cu discuri, flansa cardan, bucsi poliuretan si alte consumabile. Nu stiu cum a fost exploatata masina in trecut si prefer sa stiu ca mecanic este in regula. La partea de estetica: de rezolvat putina rugina jos la usa dreapta fata, refacut barile ca au cateva puncte de infloritura a fibrei, praguri si eleron Mtech 2 si sa o las mai jos putin de spate. Va las sa va delectati cu cateva poze (scuzati claritatea, nu detin un smartphone profi). Astept pareri si sfaturi. Multumesc!
    2 points
  5. daca vrei sa demontezi bateria -/+ la montare +/-.
    2 points
  6. of topic ca mi-am amintit de alt exemplu: -cumnatul meu a vandut prin 2007 un E30,a facut acte a scos masina de la fiscal tot tacamul.De atunci masina s-a plimbat pe la diversi,zilele trecute o vad la dezmembrat si ai spun,zice asta e si-a trait viata.Fix a doua zi firma lui primeste de la un executor judecatoresc o poprire pe salariu pentru amenzi rovignieta neplatite din 2012 pentru acea masina. luat-o pe fir si a descoperit ca masina apare la politie pe numele lui,cei de la CNADR iau datele de la politie si trimit amenda pe baza acelor date(din 2007) amenzile au ajuns la alta adresa(el s-a mutat din 2008) cei de acolo probabil ca nu le-au ridicat si uite asa s-a ajuns la executor.A luat un avocat si : -da in judecata CNADR pentru ca nu au verificat datele de la politie si nu au urmarit daca amenzile au fost sau nu ridicate plus inca ceva legat de daune morale -da in judecata pe cel caruia a vandut masina in 2007 deoarece nu a inmatriculat masina pe numele lui -cerere la politie pentru radiere auto din circulatie pe baza CV si fiscal Posibil sa arunce niste bani aiurea,dar macar nu a stat degeaba .
    2 points
  7. dar iti zic eu ca nu vezi cu 5000k cum vezi cu 4300k probat live cu Kenbobo ... diferenta enorma in favoarea 4300k-ului, acum fiecare alege ce vrea, gen lumina buna sau sa ii placa ochiului in parcare de 6000k nu mai zic, praf in ochi din toate punctele de vedere
    2 points
  8. nervi ,timp?e dreptul tau,de aia se duce dracu tara asta.Eu am contestat chiar daca pana la urma am pierdut,macar sa i se adune agentului ala plangeri.Ai 15 zile de cand primesti PV,din punctul meu de vedere ai sanse foarte mari de castig.trebuie dati in judecata altfel data viitoare poate se vor gandi de 2 ori cand mai fac magarii de genul asta. PS:daca tu consideri ca ai gresit cu ceva atunci,nu mai contesta,altfel e pacat.
    2 points
  9. Vand bmw e90 320d 163 cp M -paket, prima inmatriculare 02.2006 , foarte bine intretinut. Masina are 187322 km reali , verificabili in reteaua BMW. Dotari: -pachet sport M-TECH interior/exterior -cutie manuala 6+1 -scaune fata cu incalzire -pilot automat -navigatie -senzori parcare fata/spate cu afisaj in I-drive -trapa -sistem audio HI-FI cu difuzoare bass sub scaunele fata si statie de amplificare in spate -din fabrica -cotiera fata piele, reglabila si refrigerata -proiectoare ceata -geamuri electrice -2 chei, inchidere centralizata +alarma -cotiera spate cu suport pahare -bancheta spate rabatabila -dublu climatronic cu functie REST -oglinzi electrice incalzite cu functie antiorbire -isofix -volan piele reglabil pe inaltime/profunzime +comenzi pe acesta
    1 point
  10. frumoasa masinuta, bun venit si bafta cu ea!
    1 point
  11. ) la ora asta ciuciu, sunt toti acasa. Am fost in doua locuri si nimic. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ef6c17a1444df007dd7ff54f3816e0b7.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. franeaza brusc sau deloc. franeaza doar pana la 30km/h si doar atunci cand a detectat masina in fata si este foarte sigur ca sistemul a apreciat corect distanta intre tine si masina din fata. incercat si paraincercat sistemul personal.
    1 point
  13. Bun venit in club! Acum ca ti-ai indeplinit visul, o sa vezi ca incepe "distractia" Arata bine din poze, dar din experienta iti spun ca o sa vezi cum sta cu adevarat cu rugina daca o s-o desfaci toata. Nu stiu cat de mari sunt planurile... Si ca sa fiu gica contra, o sa te intreb, ca fost posesor frustrat de e30 m40b18, de ce 1.6? Ti-e de zi cu zi? Nu de altceva dar o sa te frustrezi daca vrei sa dai un cerc Mult succesc cu ea!
    1 point
  14. Am schimbat si becurile xenon cu unele OSRAM CBI ce ajung pana la 5500k ! Pun 2 poze facute in acelasi loc la o diferenta de 20minute ! Inainte tot Osram aveam, dar unul incepuse sa se inroseasca un pic ! Sunt multumit, diferenta este vizibila, numai ca ma asteptam sa fie un pic mai albastre ! Am inteles ca au nevoie intre 20-40 ore de functionare pana ajung la culoarea data de producator ! http://s22.postimg.org/svdtuz2r1/IMG_20160114_WA0008.jpg http://s9.postimg.org/72rqgm4gb/IMG_20160114_WA0007.jpg
    1 point
  15. Eu ti am zis sa ii dai pace, cel putin daca nu ai erori in bord, la e60 cand o lua razna incarcarea te umplea de erori in idrive.
    1 point
  16. Exact! Si eu sunt de parere ca, din pacate, unul dintre motivele pentru care nu prea se schimba mare lucru in tara asta este atitudinea noastra si faptul ca nu ne zbatem ca sa se aplice regulile in mod corect si egal, pentru toata lumea. Treaba cu timpul nu este o scuza. Esti lipsit de motivatie, asta este explicatia. Cu tot respectul Bala, daca era vorba despre altceva, cu siguranta iti faceai timp, asa te-ai consolat cu ideea, ai plecat capul si ai mers pe varianta comoda, iar ei au mai castigat cu un abuz. Nu conteaza ca ai fost mai mult sau mai putin vinovat. Datoria lor este sa faca lucrurile asa cum trebuie facute si din tot ce s-a scris pe aici, reiese faptul ca nu au facut asta. Chiar am urmarit acest topic cu interes, si trebuie sa recunosc, ca acest deznodamant m-a dezamagit, si chiar daca nu ne cunoastem nu ma asteptam sa o lasi asa. Eu unul imi luam 2-3 zile de concediu si ii impachetam de ma tineau minte.
    1 point
  17. Prima data iti apare masina rosie, apoi un beep si ulterior franeaza putin dar nu opreste masina, doar iti atrage atentia.
    1 point
  18. Poze cu scaun sofer Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Incadrarea motoarelor turbo se face in felul urmator la motoare pe benzina se inmulteste cu coeficientul 1.7 si la motoare Diesel cu coeficient 1.5 Injectoarele trebuie neaparat sa fie de la un 535d de 272cp nu sau merg si cele de la 286cp? De povestit am spus cam tot ce situ despre masina pana la acest moment am achizitionat masina acum circa 2 saptamani ca pana acum am mers cu ea inchiriata. Era foarte bine si un M3 turbo sau compresor ca aveam si varianta asta insa bugetul pentru o masina pe benzina cu astfel de cilindree este prea mare pentru mine in acest moment si de asta am ales un diesel care este competiitv la grupa lui si nu consuma niste sume asa colosale Intradevar....singurul lucru care imi lipseste la volan in aceasta masina este sunetul unui motor pe benzina . Dar sper prin anularea evacuari sa mai castige ceva decibeli
    1 point
  20. inteleg doar ca scopul ar fi sa o faca sa spuna ceva de masina colegului ....
    1 point
  21. Super super super. FelicitĂŁri pentru ceea ce faci. Motorul tĂŁu nu este sub 3000? Sau FRAS ĂŽl face mai mare din cauza turbinei..? Injecție de 535d e plug&play ĂŽnsĂŁ ai ceva pierdere insesizabila de putere dacĂŁ nu sunt scrise injectoarele ĂŽn ECU. O sa mai revin pe topic când ajung la PC. Mai povestește-ne!
    1 point
  22. Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.
    1 point
  23. Injectoarele sunt mult mai simple si in consecinta mai ieftine decat cele de pe diesel. Cat despre volant, am auzit mult mai multe cazuri de probleme la d-uri decat la i-uri, probabil din cauza cuplului mai mare. Insa eu nu am avut probleme pe 318d nici cu injectoarele nici cu volantul. A fost o masina cat se poate de ok si de utila. Doar ca 318i mi se parea mai distractiva.
    1 point
  24. Ca si fost proprietar de 318i cu N42, confirm. Singura lui problema a fost distributia, problema ce se rezolva cu un nou kit. Daca nu ma insel urmatorul proprietar(tot de pe forum) a inlocuit si garniturile la supape. In rest masina a fost foarte ok, cel putin din punctul meu de vedere.
    1 point
  25. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru ca ati impartasit din experientele voastre. Acum sa raspund si eu la cateva dintre comentarii. Pentru XXL: ca mi-o merit e putin deplasat (parerea mea), eu sunt perfectionist si chiar am studiat foarte mult despre bmw si motorul meu si probleme si cum se schimba una alta. Dar vorba altora nu am scule necesare, nici experienta si nici spatiu (nu cred ca pot lucra la masina intr-o parcare si fara rampa, doar asa pe cric). Doi la mana nu am mers la mecanicul de pe colt. Aici in Tm e unul care e cel mai bun si face doar bmw-uri, dar, daca nu stai langa masina si te simte ca nu te pricepi te rupe (pune alte piese, nu schimba tot ca sa revii cand apar alte probleme). La cei doi mecanici am mers prin niste cunostinte care mi-au zis, fiecare in parte, ca e cel mai bun, nu te fura, nu e scump, lucreaza bine. Si toate sunt service-uri cu acte in regula, cunoscute in oras, care iti dau si deviz, factura (dar la treburi serioase nu la un schimb de antigel nu?). Deci nu am mers la primul Dorel de pe colt. Dar daca am ajuns sa merg la 3 mecanici diferiti ca sa-mi faca constatare si sa-mi spuna cu totii ca imi curge ulei (evident vizibil), si ca alte probleme nu are, si la 2 zile sa vad ca tasnea antigel la greu, dar nimeni nu a vazut, sau ca nimeni nu a vazut cum imi face ventilatia, ca nu are putere, pai de ce mai fac constatare generala la masina? Asa daca ma duc eu si-i zic ce sa faca si sa schimbe sa nu ia frate 100 de lei, doar ca are loc si chei. Si o ultima chestie, am o problema cu masina normal ar fi sa mi-o poata rezolva orice mecanic, ca de aia e mecanic si de aia a primit aviz pentru asta, nu sa caut o saptamana pe forumuri si pe youtube ca sa fiu sigur ca-i schimba ce trebuie. Eu sunt incepator, asta e prima masina si merg de buna credinta la un service si imi zice mecanicul ca trebuie schimbat radiatorul. Pai daca nu citeam si nu stiam ca se poate schimba separat luam teapa nu? Eu repar calculatoare, dar cand vine omul cu laptopul la mine nu-i trag de tastatura ca taranul ca nu e a mea, si ma comport finut cu piesele si nu-i bag piese pe gat de care nu are nevoie si curat si ce mai vad ne inregula, sau macar ii spun ca ar mai avea cate ceva de reparat. Dar poate de aia nu sunt bogat, ca nu sunt jepcar nu? Asta e probabil am eu prea multe asteptari de la Romania. Pentru Colombian: eu sunt din Timisoara, nu ma ajuta cu nimic mecanicii din Bucuresti, dar multumesc de raspuns si timpul acordat. Si totusi isi da seama careva ce ar putea fi cu ventilatia aia? putere insuficienta, scurt, piesa cu tepi, motoras?
    1 point
  26. Am luat si eu ceva tepe pe la mecanici de reprezentanta specializati pe marca in cauza(ba chiar si pe componente, in cazul meu Webasto) deci e putin prea departe sa spui ca omul si-o merita si ca trebuia sa stea nopti nedormite sa caute mecanici. In fond e o masina de care te folosesti, nu singurul scop si tel in viata. Mergi in limita bugetului pe care il ai, ce-i drept nu la primul "tamplar" de la coltul blocului care in pauza de masa mai bate si un cui in sasiu ca sa "tina". Am constatat si eu ca mecanici care chiar sa nu experimenteze pe masina clientului mai sunt putini. Nu de putine ori am fost nevoit sa ma duc cu masina prin reprezentante din alte orase ca sa fiu sigur ca merg pe mana buna.
    1 point
  27. 320 D cu 200 000 km,aia SIGUR nu sunt reali,rusii ,turcii,arabii,polonezii,fac ce fac si romanii,dau km inapoi.Asa ca nu are cum sa fie 320D cu 200000km si in 3000 Eur.Auzi,full si pachet M.Pai asta e apoape gratis,la asa dotari.
    1 point
  28. Vai-vai, sa ne grabim sa ne luam "automate" ca daca nu mai prindem? Da ce "distractiv" o sa fie sa conduci atunci.../ toti babalacii pot apasa pedala de acceleratie (fara sa munceasca creierul) Normal ca astia de la BMW tre sa faca si ei un ba(..). Sa poata sa conduca oricine masinile lor.. Sa fim si noi ca americanii, sa ne uitam (noi asti-laltii.. cu manuale..) ...iarna la filmulete amuzante cum se "bocanesc" masinile intre ele ..pe youtube Sunt deja invidios ca nu am "automata"
    1 point
  29. timpul nu este pierdut, poti face contestație in ziua in care ti s-a comunicat procesul verbal. poti merge la sectie sa ceri o copie ca sa ai dupĂŁ ce sĂŁ faci contestatie. dupĂŁ inregistrarea dosarului sanctiunile primite se suspendĂŁ deci si suspendarea dreptului de a conduce pentru 30 de zile este suspendata pe toata durata procesului (fond si apel). Astfel daca te duci la p. rutiera cu un certificat de grefa din care sa reiasa faptul ca ai contestat pv ul respectiv iti vei recupera permisul, care va ramane la tine pana cand se va solutiona (definitiv) contestatia. Si da, filmarea este probĂŁ, dupĂŁ cum a invocat un coleg art 341 din Codul de procedura civilĂŁ. Evident cĂŁ probele trebuei sa fie coroborate ĂŽntre ele. In ccea ce privește procesul civil , nu este definitĂŁ noțiunea de indiciu, aici discutĂŁm de probe sau nu. Despre indicii se vorbeste in procesul penal, dar si acolo filamrile sunt tot probe, oricum ai da-o tot acolo ajungi. Art. 341 Lucrurile ca mijloace de probĂŁ (1) Sunt mijloace materiale de probĂŁ lucrurile care prin ĂŽnsuÂşirile lor, prin aspectul lor ori semnele sau urmele pe care le pĂŁstreazĂŁ servesc la stabilirea unui fapt care poate duce la soluĂžionarea procesului. (2) Sunt, de asemenea, mijloace materiale de probĂŁ Âşi fotografiile, fotocopiile, filmele, discurile, benzile de ĂŽnregistrare a sunetului, precum Âşi alte asemenea mijloace tehnice, dacĂŁ nu au fost obĂžinute prin ĂŽncĂŁlcarea legii ori a bunelor moravuri.
    1 point
  30. data viitoare poate se vor gandi de 2 ori cand mai fac magarii de genul asta. despre asta e vorba pana la urma,daca acum nu pateste nimic o sa se repete si alta data pentru ca se poate. Repet am contestat amenda pentru trecut pe rosu - trecusem pe verde organu a dedus ca am trecut pe rosu,i-am demonstrat atunci pe loc ca nu are dreptate,nu a contat a zambit la mine si a zis contesta daca vrei.Asta am facut,am contestat cu poze ,cu schita,am zis sa fiu cinstit si sa nu iau martor(oricum a stat o ora sa scrie PV doar ca sa il scrie ca la carte) din ce am inteles o sa ai apara la dosar si lui plangerea.Am pierdut timp si bani?da,dar sper ca undeva se contorizeaza plangerile astea. Ca sa citez pe cineva din "sistem" se pleaca de la prezumtia ca tu esti vinovat,si tu trebuie sa arati ca esti nevinovat,ai martori mai ai 50% sanse sa scapi,ai video saunt cam 25% sanse sa scapi,mergi ca mine doar cu o schita si explici ca "logica"organului nu e buna?pierzi.Iar organul da declaratie pe proprie raspundere ca a vazut semaforul direct si neobstructionat(adica o declaratie mincinoasa in conditiile in care nu putea vedea semaforul ala deloc) si te rezolva.A doua oara as contesta din nou,doar ca acum am invatat ce sa fac,filmez tot iau martori de pe strada notez ora data absolut tot.
    1 point
  31. Maine incepe distractia, schimb un portbagaj de piese. Intrebare pentru cei ce s-au lovit de problema: cand sunt sub 0 grade afara, la prima pornire de dimineata, se aude pompa de aer suplimentar. Merge cam 1 minut, dupa care se opreste. Problema e ca vajaie cam urat. Ce sa verific? E normal sa faca asa? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  32. pana acum nu sunt probleme am avut pe NFL 6000k si lumina era albastra. acum am pus 4300 k sa fie lumina mai alba.
    1 point
  33. Azi le-am facut cunostiinta. http://s22.postimg.org/782xnb1ul/image.jpg
    1 point
  34. In ce hal a ajuns BMW, niste nesimtiti care profita de clientii care apreciaza sportivitatea si tractiunea spate sau xdrive.
    1 point
  35. Daca citeasti cele 206 pagini de distributie, gata placerea de a avea BMW, nu mai ramane decat stresul. Eu am la bord fix 220000km, vad ca rezista, nu m-am stresat sa ma duc la mecanici sa o asculte, eu unul nu aud nimic. Asa ca bucurate de masina pe care ti-ai dorit-o.
    1 point
  36. N-am mai trecut demult pe forum, data este de pe consumul instant, fluctueaza intre 6.5-9.5 , depinde cat de bun/drept e drumul, dar cel mai mult sta la 7-7.5 Un mic update, am foliat trimurile in negru gloss si mat (urasc lemnul de desupt). Cel mai bun timp scos pe 1/4 mile a fost de 13.8sec 170km/h. Pe sport contact 5 runflat cu 4mm pe spate. https://www.youtube.com/watch?v=0VpPH02niyg&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=PeRxBD5_39A&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=zJDUrfqUles Pot spune ca cei 600nm sunt ca un drog. Edit: am schimbat linkurile de la video de pe farcebook pe youtube pentru a fii mai usor. Multumesc pentru -1 (haha)
    1 point
  37. Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.
    1 point
  38. Masina ruleaza 280cai si 600nm cu valva EGR anulata de 6 luni fara nici-o problema, recomand resoftare, consumul a scazut cu 0.5-1L
    1 point
  39. Placa E comprimata la maxim dupa ce dai cutia jos.. Ca sa refolosesti placa noua iti/le trebuie dispozitivul de resetare a diafragmei discului de presiune pentru remontare.. :sorcerer: Discul de alta grosime poate sa impiedece debrierea Re-edit: pentru cei care ar trebui sa stie despre ce e vorba nu pentru cei care dau vot negativ (aiurea..)
    1 point
  40. Salut vezi ca sub pompa de vacuum mai e un capac pe _chiulasa_. Ala e 100% pierde pe acolo. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
    1 point
  41. Presupun ca nu stii ce inseamna indicii uleiului, altfel nu ai putea spune ca e "prea subtire" (probabil vrei sa spui 'prea fluid'). 0W40 e mai putin vascos la rece si mai vascos la cald decat 5W30. Deci, in termenii tai, 5w30 e "mai subtire" decat 0w40, asadar argumentul tau este nul. P.S. : Si eu folosesc tot 5W30.
    0 points
  42. Ce e prea subtire? Uleiul 0W40, da e destul de subtire LA RECE, dar la regim (80-90 grade) vascozitatea probabil e foarte buna! Nu am auzit de veri ata de fierbinti in Romania. Recunosc si datorita "varstei" motorului... (si) am si "recomandat" pe alte topicuri.., nu plec dupa 5-10 secunde dupa ce i-am "dat" cheie ci dupa 1-2 minute, fie iarna fie vara (iarna poate chiar 3-4 minute) indeosebi daca masina a stat 8-9 ore!! Este masina zilnica, ce m-a "slujit" fara ca motorul sa zica "pass" nefunctionand. O am de peste 72k km , sau 3 ani si ceva. Stiu ca a "facut" multa autostrada pana sa ajunga la mine, unde face destula.. Are vreo 4 revizii de dealer la impresionantele( jignitoarele...)30k km.. (Nu pre ma intereseaza argumentele altora atat timp cat nu "pica" exact in ceea ce (nu) am aflat/stiu eu despre motoare cu ardere interna pana in acel moment.. Fiecare "trage" de motorul masinii sale dupa cum considera; mie nu imi pasa de "fenomenul poluare" atat timp cat timp cat asta poate avea ATINGERE/ardere la buzunare..)
    0 points
  43. sorry dar nu ai inteles nimic din ce am zis noi pe aici.Altfel e decizia ta si o respect.
    0 points
  44. Cu evacuare goala, intercooler mare, injectoare de pe 535d (varianta de 272cp e plug&play, cele de 286cp sunt ceva mai greu de montat pt ca au altfel conductele si nu merita bataia de cap), turbina GTB2260VK hibrid , ambreaj + volanta intarite o sa iasa ce trebuie, dar neaparat sa ai in vedere un LSD, (nu te complica cu diferential de M3), mai bine diferential Quaife dedicat pt masina ta + ca trebuie sa mergi la cineva care stie ce face in materie de soft si o sa ai intre 300 si 350 cp.
    0 points
  45. Orice antireclama produce si efecte inverse, e valabil si aici. Mi-a zis unu pe fb, dupa ce a vazut cazul, ca se va duce special la velico, se va caza la hotelul respectiv si va incerca prin toate mijloacele sa buleasca receptionera...ca i a cazut cu tronc !
    0 points
  46. Eu as inchiria un bmw si as plati niste recuperatori si as face un flagrant sa ii prind pe nenorociti Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  47. Best of luck, poate reusesti sa dai de ea. Bate-l la cap pe tipul care a vazut masina, cred daca eram eu in locul tau plecam direct acolo
    0 points
  48. in ziua de azi nici la reprezentata nu mai sunt mecanici de doame ajuta cel mai bun mecanic esti TU... eu de ceva timp nu mai duc masina la nimeni, treburile mici cum ar fi schimb antigel, etc le fac singur pentru orice altceva am reusit sa-mi gasesc un mecanic cu talent in manopera, ( doar atat) care il dirijez eu cum vreau fara sa comenteze nu il las sa faca absolut nici-o miscare fara sa-i spun eu... eu prima data ma documentez , si stiu exact despre ce este vorba , ce trebuie exact schimbat si ma duc la el, schimba piesa asta schimba piesa asta... mda cam asa sta treaba o regula de aur trebuie tinuta minte: -nu te duce la mecanic cu " ia vezi ce defect are" deaorece o sa ai o lista lunga si diferita de la mecanic la mecanic
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.