Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/16/16 in all areas
-
Azi a iesit de la SPA de la colegul @DYC88. Multumesc DYC88, rezultatul e WOW! Deja a primit primele mici upgrade-uri..... http://s28.postimg.org/agnyjn0ix/image.jpg http://s28.postimg.org/t2m4k4ns9/image.jpg http://s28.postimg.org/8jr8f29ux/image.jpg http://s28.postimg.org/m4i0e6pnt/image.jpg http://s28.postimg.org/6ybyn8zmx/image.jpg http://s28.postimg.org/5fgki9t2h/image.jpg4 points
-
4 points
-
Am finalizat mecanica http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/da97aa4147331d3a6d6fda94b00db255.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/9a06f91cccb515c3011fe3a13117e341.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Au avut 3 zile de lucru pline baietii http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/e11964261e2157986c73ec02f78de3ed.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/4518f566653d85d86d47260619622fc9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/df74fac61fd554885311fb786e210102.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ae188eb8cf0089273a0b539bdc8cace8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.2 points
-
Multumesc,apreciez!! Am noroc maxim cu Cosmin,ca se streseaza el pentru mine si masina mea,zici ca ar fi a lui.Exceptand prietenia dintre noi,asa face cu fiecare client.Multe retrofituri le-am facut cu ĂŽndrumarea si ajutorul lui. Iar daca vorbim despre el ca om,jos pĂŁlĂŁria!!2 points
-
Frumoase jucariile! Pai pana acum nu i-a facut ca nu stia unde se fac banii de M4, cum va afla, isi va face o astfel de afacere. Pana acum doar asta il oprea, nu stia cum, ca sigur e capabil, el si ceilalti invidiosi.2 points
-
se vede de la o posta, in ultima poza are cutie automata )) si in penultimele manuala, deci 2 masini total diferite2 points
-
Hmmm nu stiu ce sa zic oare sunt asa de stricacioase e46 sau doar sunt foarte multi detinatori care isi spun defectele pe internet? mie pur si simplu' imi place e46, as putea sa mai astept 5-6 luni sa-mi iau e90 sau e60 bun, sau as putea sa-mi iau la banii astia un a4 b7 (6000euro) dar daca nu ma simt eu bine la volan de ce sa-mi iau masina mai noua? pentru parerile celorlalti care spun ca e46 e veche si daca vede o taratura de audi din 2007 chel de optiuni cu jante de tabla spun wow ce masina... si cand vad un e46 spun ca e cazan dar daca stau 5 minute pe scaunu' soferului intr-un e46 isi vand loganurile noi (fara servodirectie,ca asa e frumos un logan...sa fie din 2015)sa-si ia masina cu 13 ani vechime...dar na asa e romanul crede ca ce e mai nou e mai bun.2 points
-
Azi e la SPA la colegul @DYC88. http://s18.postimg.org/uw0gv1gv9/image.jpg http://s18.postimg.org/n4jqwhcpx/image.jpg http://s18.postimg.org/49o062co5/image.jpg2 points
-
Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru ca ati impartasit din experientele voastre. Acum sa raspund si eu la cateva dintre comentarii. Pentru XXL: ca mi-o merit e putin deplasat (parerea mea), eu sunt perfectionist si chiar am studiat foarte mult despre bmw si motorul meu si probleme si cum se schimba una alta. Dar vorba altora nu am scule necesare, nici experienta si nici spatiu (nu cred ca pot lucra la masina intr-o parcare si fara rampa, doar asa pe cric). Doi la mana nu am mers la mecanicul de pe colt. Aici in Tm e unul care e cel mai bun si face doar bmw-uri, dar, daca nu stai langa masina si te simte ca nu te pricepi te rupe (pune alte piese, nu schimba tot ca sa revii cand apar alte probleme). La cei doi mecanici am mers prin niste cunostinte care mi-au zis, fiecare in parte, ca e cel mai bun, nu te fura, nu e scump, lucreaza bine. Si toate sunt service-uri cu acte in regula, cunoscute in oras, care iti dau si deviz, factura (dar la treburi serioase nu la un schimb de antigel nu?). Deci nu am mers la primul Dorel de pe colt. Dar daca am ajuns sa merg la 3 mecanici diferiti ca sa-mi faca constatare si sa-mi spuna cu totii ca imi curge ulei (evident vizibil), si ca alte probleme nu are, si la 2 zile sa vad ca tasnea antigel la greu, dar nimeni nu a vazut, sau ca nimeni nu a vazut cum imi face ventilatia, ca nu are putere, pai de ce mai fac constatare generala la masina? Asa daca ma duc eu si-i zic ce sa faca si sa schimbe sa nu ia frate 100 de lei, doar ca are loc si chei. Si o ultima chestie, am o problema cu masina normal ar fi sa mi-o poata rezolva orice mecanic, ca de aia e mecanic si de aia a primit aviz pentru asta, nu sa caut o saptamana pe forumuri si pe youtube ca sa fiu sigur ca-i schimba ce trebuie. Eu sunt incepator, asta e prima masina si merg de buna credinta la un service si imi zice mecanicul ca trebuie schimbat radiatorul. Pai daca nu citeam si nu stiam ca se poate schimba separat luam teapa nu? Eu repar calculatoare, dar cand vine omul cu laptopul la mine nu-i trag de tastatura ca taranul ca nu e a mea, si ma comport finut cu piesele si nu-i bag piese pe gat de care nu are nevoie si curat si ce mai vad ne inregula, sau macar ii spun ca ar mai avea cate ceva de reparat. Dar poate de aia nu sunt bogat, ca nu sunt jepcar nu? Asta e probabil am eu prea multe asteptari de la Romania. Pentru Colombian: eu sunt din Timisoara, nu ma ajuta cu nimic mecanicii din Bucuresti, dar multumesc de raspuns si timpul acordat. Si totusi isi da seama careva ce ar putea fi cu ventilatia aia? putere insuficienta, scurt, piesa cu tepi, motoras?2 points
-
Maine incepe distractia, schimb un portbagaj de piese. Intrebare pentru cei ce s-au lovit de problema: cand sunt sub 0 grade afara, la prima pornire de dimineata, se aude pompa de aer suplimentar. Merge cam 1 minut, dupa care se opreste. Problema e ca vajaie cam urat. Ce sa verific? E normal sa faca asa? Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !1 point
-
Cine ma cunoaste stie, sunt un pic nebun cu masinile. In ultima vreme am un Sclass la care nu prea am ce sa fac, merge zilnic fara probleme ) spre deosebire de Bmw. Asa ca, m-am hotarat sa incep un nou proiect, sa am cu ce sa-mi ocup timpul. Masina este un E60 525i 192cp, din 2004, automata. Ca si dotari nu are mare lucru: -6 airbaguri -sonorizare stock cu magazie cd -unitate CCC cu display mic fara navigatie -clima -dsc, abs -senzori ploaie, lumina, presiune roti -oglinda electrocroma, oglinzi electrice si incalzite -interior piele neagra scaune standard cu electric pe spatar si incalzite -4 geamuri electrice -faruri adaptive cica (asa scrie in VIN), dar nu stiu exact daca chiar am asa ceva Evident ca am facut o lista cu ce voi face cu masina si suna cam asa: -inlocuire completa suspensie fata si spate - voi inlocui toate piesele suspensiei cu piese noi si o voi cobora cu niste arcuri Eibach de 30 -voi inlocui tot sistemul de franare cu Power ate si placute noi, kit de reparatie etrieri, etc -voi face revizie completa la lichide, filtre - cutie, motor -voi schimba role, pompa de apa, termostat, curea, rulmenti etc Dupa toate operatiunile, voi incepe cu retrofit-uri: -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - deja l-am montat -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - deja montat -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - deja montat -perdeluta spate luneta - deja am montat-o -buton sport OEM - deja l-am montat -oglinzi rabatabile electric - in 2016 -volan M5 cu padele - astept sa vina din marea Britanie (e un volan facut pe comanda) -schimbator tip joystick (doar maciulia) - in 2016 -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in 2016 -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - in 2016 -jante style 128 19" - in vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - in 2016 -stopuri hella celis pe fibra - in 2016 -asistent faza lunga - in 2016 -pachet lumini picioare - in 2016 -bluetooth - in 2016 -parktronic fata+spate - in 2016 -vopsea completa culoare albastra M4 -evacuare inox din fata pana in spate Proiectele sunt costisitoare, in sensul ca e multa munca si sunt multe piese de gasit, dar, nu e imposibil. Cand am luat-o, masina avea jantele din poze de E90, dar cu et-ul si cauciucurile gresite. Am cumparat cauciucuri dimensiunea corecta, am pus distantiere ca sa pot ajunge la ET-ul corect, insa la vara voi pune alte jante. Inca nu am poze cu ce am facut, dar voi face in cursul zilei de astazi si le voi posta.1 point
-
Te salut Multumesc pentru aprecieri ! Turbina bine inteles ca se face la mister Bogdan zis "Haplea". Pompa va fi Walbro 255. Ramforsare volanta am gasit undeva pe la Odorheiul Secuiesc daca nu ma insel,nu mai stiu exact cum se numesc baietii,placa si disc momentan am ce rezista la 850Nm. Cand spun upgrade frane ma refer in primul rand la alti etrieri cu mai multe pistonase si furtune metalice,abia pe urma discuri si placute.1 point
-
1 point
-
Nici nu am avut emoții,eram sigur ca rezolvi tu cumva!! De fapt cu toate lucrurile faci la fel,LUCRARE ARTISTICA!! Daca știam ca faci si webasto,era trimis de mult,numai tu,de fiecare data cand mi-ai lucrat ceva la masina,ai omis sa zici!! Vezi ca vine si webasto de la ML spre tine. UrmeazĂŁ sa te specializezi si pe Mercedes si aia e,iti platesc chirie la Alba si aici te tin!!!1 point
-
Reparatie capitala: - ECU nou - unitate completa din 2008 curata interior/exterior - suportul curatat si vopsit http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/46556135HAH.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/46556137pfO.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/46556136tAm.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/46556138YUe.jpg Si functional (mai galagios fara toba si filtru): https://www.youtube.com/watch?v=yDVAeoXqWS8&feature=youtu.be Trebuie doar montat pe masina.1 point
-
Azi i-am montat grilele si pedalele M Performance. http://s7.postimg.org/lwrdzxhmv/IMG_0455.jpg http://s7.postimg.org/x6k3uvmo7/IMG_0458.jpg si pachetul 2TB (schimbatorul si padelele pe volan). http://s2.postimg.org/sguovhch1/IMG_0456.jpg http://s2.postimg.org/x1gvaew6d/IMG_0457.jpg Mai am in plan: - pragurile iluminate M Performance (au un pret foarte bun la BMW DE, mai putin de jumatate din cat am dat pe cele de E93) - farurile LED (sper sa gasesc la un pret OK) - modul TV OEM - camerele de TopView (astea le am in stoc dar nu ma inteleg cu BMW sa imi vanda cablurile HSD pentru ele, se vand cu toata instalatia din portiere si ajung la un pret de te lasa nervii)1 point
-
1 point
-
Salutari si bine v-am gasit. Totul a inceput din vremea copilariei cand am vazut primul urs la mine in cartier, iar din acel moment am zis ca trebuie sa am si eu unul cand o sa fiu mare. Timpul a trecut si uite-ma posesor de E30. Ca specificatii se prezinta in felul urmator: Motor M40B16 cu 163.000 km care tind sa cred ca sunt reali conform istoricului Servodirectie Bara fata si spate Mtech 2 din fibra Cozoroc luneta din fibra Trapa manuala Evacuare inox Suspensie sport Jante aliaj R15(pentru vara) si table R14 pentru iarna Inchidere centralizata si geamuri manuale Faruri smoked cu lupa si angel eyes Stopuri smoked Proiectoare etc etc Ca planuri de viitor sunt urmatoarele: La partea mecanica mai trebuie putin lucrat in ce sens: de schimbat vascocuplajul, distributie, discuri+placute, punte spate cu discuri, flansa cardan, bucsi poliuretan si alte consumabile. Nu stiu cum a fost exploatata masina in trecut si prefer sa stiu ca mecanic este in regula. La partea de estetica: de rezolvat putina rugina jos la usa dreapta fata, refacut barile ca au cateva puncte de infloritura a fibrei, praguri si eleron Mtech 2 si sa o las mai jos putin de spate. Va las sa va delectati cu cateva poze (scuzati claritatea, nu detin un smartphone profi). Astept pareri si sfaturi. Multumesc!1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina! Sa ai noroc de ea. M-am uitat la filmuletele tale si ma mir ca ai intrecut m3-ul.1 point
-
Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.1 point
-
Probabil a cerut ceva piesa si un admin i-a editat mesajul. Mai incercati sa si ganditi.1 point
-
De ce neaparat diesel?.. Variante: 1) 316i din 2015, 6800km: http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-316i-Luxury-Line-Xenon%2CHiFi%2CNavi-Prof./vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2013,prx:25000,ful:petrol,vat:1,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,ehs:true/pg:vipcar/209438725.html 2) 320i din 2013, 33000km: http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320-i-Modern-Line-Glasdach-Navi-Xenon/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_-21_,frn:2013,prx:25000,ful:petrol,vat:1,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,ehs:true/pg:vipcar/219976895.html Iti sugerez calduros sa cauti un motor pe benzina, fascinatia pentru diesel nu prea mai e la moda, iar sa iti cumperi o masina doar pentru un consum mic e ca si cum ti-ai lua nevasta o urata doar ca iti gateste. Bafta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Goodies shadow line high gloss http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/08/bc1d178993933515479b4914dcd04c72.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
O poza de sezon + interiorul: http://105.imagebam.com/download/59fMRTPp37t79vqWQh8T8A/45703/457027396/5.JPG http://105.imagebam.com/download/PWZSijNIgE583ZxPIxVVHg/45703/457028542/6.JPG http://105.imagebam.com/download/x1BcNXrO-_b69GTOfef-Hg/45703/457027381/1.JPG http://105.imagebam.com/download/HGat5pLRvOOKZY2eFMrfnw/45703/457027385/2.JPG http://113.imagebam.com/download/ikwr7nbrol03PiAvYgzd-A/45703/457027395/4.JPG http://105.imagebam.com/download/Bh4Y4XN8sU6dV58lcJrg_w/45703/457027390/3.JPG1 point
-
Azi am schimbat narile cu unele negre mat (aftermarket), mi-am cumparat plastidip sa reconditionez plasticele care au zgarieturi si am mai schimbat amortizoarele de la capota ca de cand a venit frigul nu mai tin. Le-am schimbat cu unele noi, acum nu imi mai cade capota in cap. Intre timp, strang piese sa fac toate retrofiturile. -interior complet Bmw M5 cu scaune active, incalzite, electrice, fete de usi, torpedou, consola centrala - REZOLVAT/s] -plafon, stalpi, manere, lampi M5 - REZOLVAT -navigatie CIC - varianta cu hdd de 80gb, idrive-ul nou, clima noua, etc - REZOLVAT -perdeluta spate luneta - REZOLVAT -buton sport OEM - REZOLVAT -schimbator tip joystick (doar maciulia) - REZOLVAT -shadow line exterior - nu am gasit nicaeri intreg - REZOLVAT -nari negru mat aftermarket - REZOLVAT -faruri facelift + LM2, welcome lights - REZOLVAT -presuri OEM cauciuc - REZOLVAT -eliminare folie de pe geamuri - REZOLVAT -montare perdelute la usile din spate - REZOLVAT -achizitie stergatoare OEM - REZOLVAT -retrofit pilot automat - REZOLVAT -inlocuire lampi numar led - REZOLVAT -combox + Bmw Apps, Connected drive - in lucru -stopuri hella celis pe fibra - in lucru -oglinzi rabatabile electric - in lucru -volan M5 cu padele - in lucru -pedale aluminiu+footrest - in lucru -ornamente praguri M - in lucru -inlocuire SMD ceasuri alb+rosu - in lucru -hidrotransfer la trimuri - vreau sa le fac piano black (momentan sunt gri titan) - in lucru -pachet lumini picioare - in lucru -parktronic fata+spate - in lucru -asistent faza lunga - in lucru -sistem audio logic 7 - in lucru -inlocuire completa suspensie - amortizoare KYB+flanse, arcuri Eibach Pro, brate inferioare+superioare Lemforder, bilete directie Lemforder, bielete antiruliu Lemforder, busci bara stabilizatoare Lemforder, tampoane motor OEM, tampoane cutie OEM, discuri Power Ate, placute Ate, revizie etrieri cu kit reparatie Ate, role ghidaj Ina, role intinzatoare INA, curele Contitech, pompa apa + termostat Hepu, inlocuire antigel, lichid frana, lichid servo, revizie compresor si freon, ulei motor, filtre, bujii, garnitura baie ulei - in lucru -servotronic + coloana de directie reglabila electric - in lucru -jante style 128 19" - la vara -pachet complet M exterior OEM - bara fata si spate, praguri, cu toate accesoriile originale - la vara -vopsea completa culoare albastra M4 - la vara -evacuare inox din fata pana in spate - la vara1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mie imi place volanul maxim. E cel mai misto volan pe care l-am avut vreodata. Referitor la cum se potriveste cu restul, as putea sa fac o combinatie de Piano black cu carbon - de ex, sa fac trimul de la schimbator piano black si cel de la bord, iar manerele de pe usi in carbon - hidrotransfer Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Azi am montat lm2 si faruri de lci. Multumesc SKW pentru ajutor! A muncit o zi intreaga, super baiat! http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/9e2512e2879d49ba8bc4fff5d7303f6b.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/e8d11554725efc68b62fbc95b83ddd61.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/68b8ebc98b4ea371f31cc4e6f6a5d7d8.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/30/6a1b4f99434554c483ab5947c62ad9af.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Au venitttttt http://s7.postimg.org/dff0mfbs7/IMG_0931.jpg http://s7.postimg.org/fipfu3bl3/IMG_0932.jpg http://s7.postimg.org/6menq5kyv/IMG_0940.jpg http://s7.postimg.org/eclfvanaf/IMG_0945.jpg http://s7.postimg.org/65tg3px7r/IMG_0946.jpg http://s7.postimg.org/4my1yqqnb/IMG_0947.jpg http://s7.postimg.org/ld9fo2p2f/IMG_0948.jpg http://s7.postimg.org/bjs8b9mxz/IMG_0949.jpg1 point
-
Da, un E60 in mintile lui pleaca de la 6000 in sus pe piata la noi. Sunt unele si la 4500-5500 dar majoritatea sunt cadavre, fara acte, fara taxa, fara istoric, fara nimic.1 point
-
nu e nimic de prins , doar ca la pretul asta de achizitie normal ca te apuca toate investitiile si la bmw e destul material . Ma scuzi eu nu am stiut ca la tine banii nu sunt o problema si nu stai intr-un buget ca noi toti de pe aici , m-am referit la modul general . Ma gandesc totusi ca dupa ce va fi gata va face banii investiti , mai exact la asta m-am referit adica fix ce ai spus si tu . E mai mare nebunia sa iei masina la pretul pietii si tot sa investesti in ea cat nu face , gen jumatate din valoarea de achizitie , iar aici nu poti contesta ca e doar pt placerea proprietarului nicidecum cu gandul la revanzare . Dar la tine e floare la ureche .1 point
-
Am scris mai sus ca urmeaza hidrotransfer la trimuri, le fac piano black, sau un model special. Momentan, le tin asa. http://s14.postimg.org/z8i0gv37x/IMG_0699.jpg http://s14.postimg.org/dxkgcll3h/IMG_0708.jpg http://s14.postimg.org/86u9yvd3h/IMG_0709.jpg http://s14.postimg.org/gnts9shsd/IMG_0710.jpg http://s14.postimg.org/81lgs2zgt/IMG_0713.jpg http://s14.postimg.org/qkzr5qj2l/IMG_0714.jpg http://s14.postimg.org/8okdhlwct/IMG_0715.jpg http://s14.postimg.org/7dcm950r1/IMG_0716.jpg http://s14.postimg.org/alh3m6n0t/IMG_0717.jpg http://s14.postimg.org/p0uf7caod/IMG_0718.jpg1 point
-
Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.1 point
-
normal ca nu merita , probabil daca avea 5000 in plus acum ar fi luat ceva mai bun . Daca investesti in timp , nu simti cheltuiala ))1 point
-
1 point
-
Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.1 point
-
Da. Multumesc. Acum functioneaza fara sa.i fi facut nimic. Doar verificari. Sa nu porneasca sub un anumit voltaj sau ceva de genu'?1 point
-
SP Daten v50.2 Complet, pe modele: https://mega.co.nz/#F!h48UlKiI!VWXtthp41iwK6Z5sPjFGCA1 point
-
Salut, sunt pe 18", ET 8 fata, 9 spate, cauciucuri 225 / 40 / 18 in stare f buna!1 point
-
Inpa 5.0.2 in Engleza http://www.sinodownloads.com/down/download/ecutool/350517-inpa%20k+can.rar Standard_Tools_Setup_2.12 https://mega.co.nz/#!HBxi3CTa!AyhnTQTrMv6kQ3E0OJ8CTCuPU1tHfRVQ2wYF5H8J4ek SP Daten 50.2 https://mega.co.nz/#F!nshRWaLA!NbXQSw7903FIt0JdU81zCA Profile pt NCS http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=843787&d=1365551949 NCS Dummy http://api.viglink.com/api/click?format=go&key=2da308de027de3f8c64fad0967976c1f&loc=http%3A%2F%2Fforums.bimmerforums.com%2Fforum%2Fshowthread.php%3F1553779-NCS-Dummy-Taking-the-expert-out-of-NCS-Expert&v=1&libId=bbc3a504-7206-435c-9d22-d4fdb2cd1cf2&out=http%3A%2F%2Frevtor.be%2Fncsdummy%2Fncsdummy.zip&ref=https%3A%2F%2Fwww.google.ro%2F&title=NCS%20Dummy%20-%20Taking%20the%20expert%20out%20of%20NCS%20Expert&txt=Download%20NCS%20Dummy%200.6.0.1&jsonp=vglnk_jsonp_139022591215871 point
-
Chiar daca ar exista o lege europeana cu referire la acest fapt, legislatia Europeana se aplica in relatia dintre statele membre. Fiecare stat al uniunii Europene este stat suveran si guverneaza independent treburile interne. Te-as ruga sa nu mai faci flame degeaba daca nu ai ceva concret, documentat si la obiect. Iti repet ca sa intelegi o data pentru totdeauna: in Romania nu exista nici un fel de specificatie legislativa sau de alta natura referitoare la acest lucru, odata platita taxa de prima inmatriculare masina este bun individual cu drept de proprietate si uz. Pana la aparitia unei astfel de legi, ne supunem doar prevederilor RAR, care dupa cum s-a descris in nenumarate posturi ale mele, nu specifica nimic legat de acest lucru. Atat timp cat masina prin mijloacele de analiza ale RAR-ului este conforma, nu exista nici un fel de problema legata de acest detaliu. Daca nu intelegi ce inseamna Uniunea Europeana precum si definitia de stat suveran nu te baga in subiecte care te depasesc. Romania are legile ei proprii la care ne supunem toti iar pe teritoriul Romaniei se aplica doar regimul legislativ al Romaniei. Este un lucru elementar sa cunosti aceste detalii. Iti multumesc pentru amabilitatea cu care ne-ai facut atenti la aceste detalii inutile si inexistente ce le-ai expus mai sus. P.S. Filtrul de particule se elimina si fizic dupa cum am scris, in mai multe posturi. P.S.1 Inca o data ma repet in speranta ca chiar vei pricepe: Masina scoate normele Euro 4 si fara filtru de particule pentru ca are catalizator si pentru ca setarea electronica a gestiunii motorului este gandita pentru aceste norme. S-a tot explicat in posturile de mai devreme. Citeste mai atent in totalitate.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00