Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/16 in all areas

  1. @davyd esti contient ca 180k km a mai avut cel putin o data pe bord?interiorul cel mai probabil e reconditionat,de acolo si finetea. Se vede ca esti atins de euforie,te-a facut ala ca pe urs,1 data ai zis ca ai verificat deja istoricul si e ok,acum ne spui ca n a vazut reprezentanta de 5 ani.sunt curios daca se pastreaza masina in timp..dealtfel sa o plimbi linistit!
    7 points
  2. Nu-i graba cu semnalele.Pana la vara cand o bag la vopsit o sa caut ceva pe ebay cat mai oem posibil. Ma uitam azi la suspensie. Fata a coborat, pe spate cred ca mai are inca de coborat. Overall, dupa 100 mil bagati in piese, masina este cu totul alta. Totul e bine inchegat, este mai rigida, dar si mult mai controlabila pe curbe. Nu se mai simte nici cand pornesti sau opresti motorul datorita tampoanelor noi de la motor si cutie. Nu inteleg de ce se aude pompa de aer suplimentar cand o pornesc dimineata. Are un sunet foarte distinct, e un fel de rola coxata. Dupa 1 min se opreste. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160117/5a827524661ff5bd8aa3e37b1a9d61a2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  3. Serios? Astea sunt criteriile tale cand cumperi o masina? Pompa de apa si articulatiile , accesorii? Nu cumperi o masina ca trebuie schimbata rola intinzatoare? Ai aflat ca are parbrizul schimbat si cu toate astea ai mai fost curios de masina? Pff, curajos esti, nu multi s-ar incumeta la asa ceva... Nu ma intelege gresit, una e sa bata din toate incheieturile si alta e sa nu cumperi o masina ca are in deviz la reprezentanta trecute biletele antiruliu sau un capat de bara...cu asa pretentii si daca dupa 2 masini verificate in reteaua BMW te-ai saturat de asta, o sa ajungi cu una intr-un service de plictisiti, vor trage de brate iti vor spune "e buna nene" si sunt sanse mult mai mari sa fie un cazan. Ieftin si bun nu exista, rectific, in cazul tau, ieftin si excelent nu exista.
    5 points
  4. Mi-au sosit toate bucșele care aparțin punții spate, bĂŁrilor stabilizatoare și diferențialului. Am folosit o combinație de bucșe Lemforder și Powerflex (poliuretanice). De asemenea am primit și alte piese care au fost vopsite ĂŽn câmp electrostatic. Am folosit o combinație de gri albastru și negru. http://thumbnails113.imagebam.com/45972/ad4884459712090.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/a89baa459712096.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/9e626e459712102.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/df2b5f459712113.jpg
    4 points
  5. &davyd Daca ai luat o masina cinstita din partea mea numai de bine!Crezi ca e cineva invidios?! Sa o stapanesti sanatos!
    4 points
  6. ce ti mai place sa te minti singur . dupa spusele tale se pare ca tu ai gasit masina sh f buna si vanzatorul cinstit . asta inseamna sa fii binecuvantat . nu asta ar fi problema , dar dupa ce te ai vazut cu sacii n caruta , te dai "smardoi" ca de fapt tu ne ai ajutat.
    4 points
  7. Tu te gandesti sa schimbi turbine, injectoare, diferential care usor costa 2500 - 3000 de euro si stai in dubii pentru 300 euro cat te costa bucsele Powerflex necesar a fi schimbate? Intarirea subframe-ului trebuie sa fie obligatorie. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk
    4 points
  8. 2 points
  9. Salut,2 zile am avut ce sa fac (ti am citit tot topicul cu multa atentie) si nu puteam sa nu las si eu macar un reply. Dupa cum toata lumea ti spune,si pe buna dreptate ai o masina foarte frumoasa, de vis chiar,mai pe scurt esti un maniac,in sensul bun al cuvantului. Sper cat mai curand sa intru si eu in clubul vostru asa cum se cuvine,de aceea o sa va rasfoiesc topicele (asa cum am facut si la tine), pentru a acumula putina informatie despre aceste motoare(eventual poate poti sa am ajuti tu daca ai timp si esti dispus),adica la ce sa ma uit ce sa verific la o masina de genul,vb aia esti trecut si prin sita si prin ciur ) (stiu este un topic despre asta,dar este un talmes-balmes). Sper ca nu am fost plictisitor,astea fiind spuse,multa bafta in continuare si spor la treaba!
    2 points
  10. poze . multumesc si colegului tradov22 pentru suportii de numere
    2 points
  11. Din cate spui tu ai decat functia STOP ca de pornit inteleg ca nu mai porneste singur...
    2 points
  12. Azi i-am montat grilele si pedalele M Performance. http://s7.postimg.org/lwrdzxhmv/IMG_0455.jpg http://s7.postimg.org/x6k3uvmo7/IMG_0458.jpg si pachetul 2TB (schimbatorul si padelele pe volan). http://s2.postimg.org/sguovhch1/IMG_0456.jpg http://s2.postimg.org/x1gvaew6d/IMG_0457.jpg Mai am in plan: - pragurile iluminate M Performance (au un pret foarte bun la BMW DE, mai putin de jumatate din cat am dat pe cele de E93) - farurile LED (sper sa gasesc la un pret OK) - modul TV OEM - camerele de TopView (astea le am in stoc dar nu ma inteleg cu BMW sa imi vanda cablurile HSD pentru ele, se vand cu toata instalatia din portiere si ajung la un pret de te lasa nervii)
    2 points
  13. Salut, Au scos modelul nou si "nu prea au avut timp" sa il testeze, pe principiul "piata il va testa cel mai bine"... Asa au facut si cu primele modele E92. Daca ai "noroc" sa poata fi reparata in perioada de garantie si/sau prin campanii de rechemare, bine, iar daca nu... din pacate trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. Nu pot sa inteleg politica actuala din piata (si nu doar BMW)... Ce au de castigat producatorii auto daca diminueaza constant fiabilitatea masinilor "aruncate" in piata ??? Nu cred ca se pune problema: "sa vindem piese si cat mai multa manopera", pt ca asta, pe termen lung, ar duce la pierderea prestigiului marcii respective, deci diminuarea cotei de piata si pierdere efectiv financiara... Sensul in care merge industria auto astazi este corect, insa DIRECTIA este GRESITA !!! Succes la remedierea problemelor aparute
    2 points
  14. Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.
    1 point
  15. te ajut eu la filaret cu programare si o cautare amanuntita
    1 point
  16. bine zici "in sfarsit"..ca de o vreme ai acaparat topicul asta, probabil de acolo si minusurile la orice post al tau.
    1 point
  17. 90% din masinile de la vanzare cu 200k au pielea facuta TERCI. Alea au km dublu, normal - nu se mai aplica explicatia ca au avut soferi grasi. Iar de la schimbat parbriz la schimbat parbriz si bara pe casco, e o diferenta. La fel cum e si de la o bucsa dusa la toata articulatia/directia/suspensia facuta varza.
    1 point
  18. Sa reinviem putin topicul masina a ajuns la 305000 km am inlocuit: -amortizoarele fata(sport setting suspension),flanse si protectii praf toate OE -pompa apa OE -flansa cardan OE -parbriz OE -schimb ulei si filre la Trado Motors -instalatie incalzire scaune pe aceasta cale multumesc colegului Rcc-67 -oglinda interioara originala M3 ce urmeaza sa o conectez la instalatia mainii
    1 point
  19. bmw e46 nu a avut niciodata START/STOP
    1 point
  20. Dupa mai bine de un an de zile, am legat butoanele OEM la plite. Nu trebuie nici un termistor la e36, se leaga direct la butoane. Reglajul puterii se face din buton, la fiecare 2-3 secunde plitele primesc curent cam o secunda - pentru prima treapta, iar pe treapta sunt alimentate non stop. Momentan le-am bagat la bricheta, pentru ca nu stiu cum sa le leg in continuare. Trebuie sa ma duc pana la pinul nr 2 al releului 15? 15 vad ca este "low speed radiator fan relay".
    1 point
  21. Ai probleme tehnice la motor. Sistem Start Stop sigur nu are.
    1 point
  22. http://images7.okr.ro/serve/auctions.v7/2015/may/09/b87133ec1585214ed93a9a294f6d85a2-1976147-1000_1000.jpg
    1 point
  23. Azi a iesit de la SPA de la colegul @DYC88. Multumesc DYC88, rezultatul e WOW! Deja a primit primele mici upgrade-uri..... http://s28.postimg.org/agnyjn0ix/image.jpg http://s28.postimg.org/t2m4k4ns9/image.jpg http://s28.postimg.org/8jr8f29ux/image.jpg http://s28.postimg.org/m4i0e6pnt/image.jpg http://s28.postimg.org/6ybyn8zmx/image.jpg http://s28.postimg.org/5fgki9t2h/image.jpg
    1 point
  24. Tot e bine , sa il pui si pe trip advisor
    1 point
  25. In urma comentariilor negative, se pare ca hotelul a fost scos de pe booking.
    1 point
  26. Pacat ca nu e 320d. In sensul asta am spus-o, ca era si mai bine daca era 320d.
    1 point
  27. Arata bine e91 ala rosu. Pacat ca e 318d. Oricum km probabil nu sunt reali. Daca sunt, merita banii.
    1 point
  28. Am finalizat mecanica http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/da97aa4147331d3a6d6fda94b00db255.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/9a06f91cccb515c3011fe3a13117e341.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Au avut 3 zile de lucru pline baietii http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/e11964261e2157986c73ec02f78de3ed.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/4518f566653d85d86d47260619622fc9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/df74fac61fd554885311fb786e210102.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ae188eb8cf0089273a0b539bdc8cace8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Ce treaba are instalarea INPA cu modelul masinii?
    1 point
  30. Maine incepe distractia, schimb un portbagaj de piese. Intrebare pentru cei ce s-au lovit de problema: cand sunt sub 0 grade afara, la prima pornire de dimineata, se aude pompa de aer suplimentar. Merge cam 1 minut, dupa care se opreste. Problema e ca vajaie cam urat. Ce sa verific? E normal sa faca asa? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. Salut, am un 320i si cat timp merg in oras temperatura imi sta la 105g dar furtun care iese din termostat si se duce la radiator este rece, nici macar caldut.... abia cand o scot la autostrada si-o scap pe la 140-160km la ora atunci scade brusc la 80g si urca iar la 105....... caldura in masina baga doar pe-o parte si pe alta rece . Niste pareri va rog
    1 point
  32. La piele senzatie de rece e mai intensa, proabil de aceea ti se pare. La textil, dupa ce te asezi, dispare senzatia de rece, insa la piele e altceva. Cand vrei, facem o proba. Asta se intampla de obicei dimineata la prima pornire, pentru ca pe parcursul zilei, desi motorul a fost oprit, incalzirea in scaune porneste foarte repede dupa actionarea butonului. Probabil consumand mult curent la pornire, nu da voie altor consumatori pana ce nu incarca putin bateria. Citisem undeva despre acest lucru.
    1 point
  33. Au venitttttt http://s7.postimg.org/dff0mfbs7/IMG_0931.jpg http://s7.postimg.org/fipfu3bl3/IMG_0932.jpg http://s7.postimg.org/6menq5kyv/IMG_0940.jpg http://s7.postimg.org/eclfvanaf/IMG_0945.jpg http://s7.postimg.org/65tg3px7r/IMG_0946.jpg http://s7.postimg.org/4my1yqqnb/IMG_0947.jpg http://s7.postimg.org/ld9fo2p2f/IMG_0948.jpg http://s7.postimg.org/bjs8b9mxz/IMG_0949.jpg
    1 point
  34. Azi am avut o mica sedinta foto: http://114.imagebam.com/download/duJ2otZZddyJRD45IMSpjg/43493/434924288/DSC_7032.jpg
    1 point
  35. Pt mine avantajul RFT-urilor a fost acela de a schimba suspensia(brate, bucsi) cam la 6-8 luni.
    1 point
  36. NU va zgarciti in a NU PUNE CAUCIUCURI cat se poate de calitate, cu reputatie, ca doar "AMPRENTA" A PATRU PLICURI VA DESPART de sant, "de decor" ... de ACCIDENTE! BMWurile nu au reputatie proasta, doar cei din spatele volanului pot sa nu gandeasca sanatos si asta pentru ca nu au realizat ce morman de fiare poate ajunge doar din cauza unor anvelope proaste. Eu folosesc Michelin Xgreen enery saver. Foarte bune la franare si pe ploaie. E drept ca sunt "cam" de ploaie. M-au tinut (adica trebuie sa le schimb pe cele de pe spate curand) 40k ceea ce am inteles ca este aproape de normal. Fata e super ol, probabil or sa crape pe laturi cand le dau jos; tot Michelin Xgreen.. A, am observat si o mica imbunatatire a consumului cu ele ceea ce e excelent, ma indeamna sa dau banii pe altele doua, noi.
    1 point
  37. Gata, am terminat upgrade-ul la intercooler. Am pornit mașina cu noul intercooler și de abia se întăreau puțin coturile de silicon, cea ce, după cum bine zicea și Kenbobo, înseamnă o presiune mică pe traseu. Nu înțeleg cum se poate folosii o mașină la care ai mărit intercooler-ul fără să modifici și turbina și softul. Bănuiesc că dacă o las așa voi avea un lag foarte mare, dar nu am ce face, mă duc cu ea așa la Iași la Completchip Tuning. Au sosit și tips-urile, alese tot împreună cu prietenul meu Kenbobo. Urmează să refac și evacuarea săptămâna viitoare. Las pozele să vorbească despre zbaterile mele. P.S. Din păcate nici după 6 săptămâni, după ce le-am plătit prin paypal, nu au ajuns lupele de la Theretrofitsource. Să-i ia naiba pe americani, îi credeam mai serioși. http://thumbnails110.imagebam.com/39456/a69b2b394556492.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/5ce965394556494.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/39456/e76778394556495.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/39456/cb6295394556488.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/5bd445394556489.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/39456/3be6da394556496.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/39456/709232394556500.jpg
    1 point
  38. Pai logic pentru ca vorbeai de parca ti-ai luat ceva ca lumea, ca te-ai dus in Germania, bla bla bla. Ma gandeam la 15-20 000 euro, vreo scula de masina, nu masini la 5000 euro. Cand iei o masina de 5000 euro se poate intampla orice. Iar masinile premium de 5000 euro sunt cea mai mare capcana. Poti baga inca 5000 euro in ele in cateva luni de la achizite. Nu se stie niciodata.
    1 point
  39. Deci ai dat 5-6000 euro. Iti dai seama ca e foarte greu sa cumperi un BMW ca lumea in banii aia. Preturile in Germania pentru o masina in stare buna si cu putini km sunt mai mari decat la noi. Eu n-am nimic cu alegerea ta. E un compromis corect. Insa n-ai cum sa spui ca iei o masina mai buna decat un BMW. Ai luat o masina mai buna decat un BMW foarte uzat, compromis moral si tehnic. Un BMW sh de sub 15 000 euro in Germania si de peste 100 000 euro este o loterie.
    1 point
  40. Ia compara pretul la un seria 1 la acelasi an si aceeasi km cu astra si o sa vezi ca bmw-ul costa dublu , premium sau non-premium sau cum o fi...
    1 point
  41. o suspensie nu este totul la masina, sincer am auzit placa asta peste tot pe unde scrii, cred ca nu este nimeni pe forum care sa nu stie ca ai kw pe masina
    1 point
  42. @Bala: Asa este, insa nu este neaparat ceva nou. Toate masinile care au anumite lucruri foarte avansate ajung mult mai repede la dezmembrari decat celelalte. E valabil si pentru unele masini vechi, de exemplu S-klasse-uri mai vechi care aveau tot felul de lucruri foarte scumpe pe ele. @Zoidberg: Da, E39 nu e o masina ieftina la intretinere, doar e BMW. Dar E60 si E65 costa mult mai mult din punct de vedere al intretinerii, iar pe langa apar costuri care inainte nu existau. Se strica display-ul de la idrive, te trezesti ca dai 600 euro plus montaj si codare. Nu e chiar asa. Trim-ul din jurul schimbatorului de la E60 e un plastic ordinar vopsit. Am demontat unul si e foarte usor si micut, un plastic infect. Pai la E39 toata consola centrala e din lemn. Cat costa sa faci consola aia din lemn sau din aluminiu si cat costa sa faci trim-ul ala din plastic si in rest tot calul ala din carton si plastic la E60?
    1 point
  43. Evident ca e vorba de o evolutie. Strict tehnic privind, nivelul este cu totul altul. Insa ideea asta de masina devenita gadget are si multe dezavantaje. Cel care-si cumpara o masina noua de genul asta nu prea le va simti. Dar cei care cumpara asa ceva sh le vor simti cu siguranta. Iti iei un E60 dotat cu sistemul ala cretin care urmareste masina din fata (ACC) si n-ai casco si lovesti un caine. Te asteapta o reparatie de vreo 2000 euro, doar senzorul fiind peste 1000 euro. Toate aceste gadget-uri costa foarte mult. E39 si E34 sunt mult mai apropiate din punct de vedere tehnic decat E39 si E60. Un Audi A4 din 2013 are 4 module pentru un singur far. Exista foarte multe exemple de acest fel. A cumpara o masina sh de genul asta poate fi o greseala.
    1 point
  44. E39 pare totusi mai bine facut decat E60. Un E60 sh cu peste 200 000 km mi se pare un cosmar. Mai ales daca e vorba de o masina foarte dotata. N erori, probleme peste probleme. E60 nu este o masina pe care s-o cumperi sh sau cel putin, nu la peste 150 000 km. Nu e vorba doar de E39 vs. E60, e vorba despre consumerism in general. Masinile premium mai vechi erau facute mai bine. Fabricatia lor costa mai mult. Asta cere piata, deci asta primeste piata.
    1 point
  45. de asta am schimbat marca. desi am masina proasta, stiu sigur ca nu pot avea pretentii la cati bani am dat pe ea. daca am masina premium, altfel stau treburile.
    1 point
  46. salut, dezamagitor ...
    1 point
  47. induci lumea in eroare. mai bine te abtii
    0 points
  48. In toate pozele e cutie manuala, se vede destul de clar.
    0 points
  49. Up / 4300eur / azi 16.01.2016 s.au schimbat bujiile si releul de la bujii / pegatita de iarna geroasa / pret negociabil.
    0 points
  50. Ieftina la 15.000? E fabricatie 2010, nu 2011.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.