Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/18/16 in all areas
-
eu o duc la spalat , curat cat sa intru in masina si geamurile , evident stopuri , nr faruri . dupa spalare o duc in subteran la vreun mal sa se usuce5 points
-
5 points
-
Am recondiționat si Toba de la webasto,ca era toata plinĂŁ de rugina,am pus poze inainte si dupa: http://s15.postimg.org/ns12yz78n/image.jpg http://s15.postimg.org/fwly6f887/image.jpg http://s15.postimg.org/5hfrxib1j/image.jpg http://s15.postimg.org/ld4m0t1lz/image.jpg Dupa ce m-am ocupat de ea: http://s17.postimg.org/qqgnew9uz/image.jpg http://s17.postimg.org/wat4pj8q3/image.jpg4 points
-
3 points
-
&davyd Daca ai luat o masina cinstita din partea mea numai de bine!Crezi ca e cineva invidios?! Sa o stapanesti sanatos!3 points
-
2 points
-
Am ramas dator cu raportul final. In primul rand operatiunea a durat ceva mai mult decat programasem pentru ca oamenii implicati au mai fost prin concedii si sarbatorile au afectat programul initial. Pe scurt acum am 245 CP si 480 Nm. Am preferat sa pastrez doar 480 Nm pentru ca nu vreau sa fortez motorul si eu am des curse de 2000-3000 km pe saptamana cand am treaba cu masina si nu am chef sa raman pe vreun camp. Cum se simte masina? Pai prima data a fost foarte ciudat. obisnuit cu pachetul performance care face masina mai brutala si este doar cu o singura turbina cand m-am urcat in masina cu noua configuratie mi s-a parut ca nu accelereaza la fel de puternic. Cand m-am uitat insa la ceasul de viteze mi-am dat seama ca e doar o senzatie si atat. Diferenta e ca acum cu doua turbine masina are cuplu in orice turatie si o ia cam de pe la 1200 si urca vesela ca nebuna pana la linia rosie. A doua turbina intra pe la 2800-3000 de ture si efectiv masina innebuneste. Pana acum nu am vazut becul de DSP aprins, stiti voi ala galben, acum clipoceste uneori intr-o veselie mai ales cand accelerez in viraje. Mi se pare ca masina are deja un comportament mai aprobiat de un BMW cu tractiune spate si uneori fundul mai joaca putin dar foarte putin. Inca nu am facut un drum lung si nici consumul nu e relevant pentru ca vremea e foarte proasta insa cu prima ocazie o sa postez si ceva impresii de calatorie. Per total insa masina e o fiara in momentul asta. Accelereaza senzational in orice viteza si brusc au sens si clapetele de pe volan. Inainte cu pachetul performance nu prea isi aveau sens ptr ca aveam o curba de cuplu plata intre anumite ture si masina schimba mereu automat acolo deci nu prea avea sens sa o urci tu ca stia ea. Acum poti alege intainte de depasire sa conori in treapta ca sa nu schimbe in depasire dar chiar si acum o poti pune pe sport si schimba perfect. Ca senzatie la acceleratie masina seamana la comportament cu o masina cu motor mare aspirat. Urca in ture foarte rapid si trage in orice turatie. Peste 3000 de ture deja decolezi... Acum trebuie sa fiu atent la permisul de conducere sa nu ma trezesc la viteze cosmice prin zone interzise. Urca foarte repede si motorul nu se chinuie prea mult deci nu ai senzatia aia de drama ci pur si simplu te baga in scaun si te tine acolo. Per total desi e mai rapida in mod clar pare mai comfortabila pentru ca nu mai exista socurile la intrarea turbinei si trage liniar.2 points
-
Posibil ca el sa aibe webasto si tu nu . Sau al tau sa nu fie functional.2 points
-
Probabil spatele asa va ramane,mai cocotat,asta-i prokit-ul. Astept poze din lateral cand ai timp,te rog :)felicitari si spor in continuare!2 points
-
Mi-au sosit toate bucșele care aparțin punții spate, bĂŁrilor stabilizatoare și diferențialului. Am folosit o combinație de bucșe Lemforder și Powerflex (poliuretanice). De asemenea am primit și alte piese care au fost vopsite ĂŽn câmp electrostatic. Am folosit o combinație de gri albastru și negru. http://thumbnails113.imagebam.com/45972/ad4884459712090.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/a89baa459712096.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/9e626e459712102.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45972/df2b5f459712113.jpg2 points
-
Dar de unde stiti asa cert ca are km dati inapoi? Toti faceti reviziile la reprezentante? Eu banuiesc ca majoritatea schimba uleiul in alte serviceuri. Cat despre pielea in stare impecabila, este asa imposibil sa fie si oameni care sunt atenti cand se urca, cand coboara, care nu au 120 de kile ca sa uzeze aripioarele scaunului, etc? Iar faza cu parbrizul e de ras. Adica daca ii schimbi parbrizul e ceva rau? Eu la unul dintre C klassuri am schimbat parbrizul pe casco pt ca avea mici ciobituri de la pietre care se vedeau in soare si aveam un fix. Am vopsit bara si capota tot pt ca aveau mici ciobituri de la pietre. Fix inainte sa expire Casco pentru ca ulterior am schimbat firma. Mai degraba lasi masina zgariata ca sa vina nea CaisĂŁ sa zica "mama ce masina cinstita are vopsea originala?" Daca omul a zis ca pare ok masina si ca proprietarul parea serios, de unde aveti voi certitudini ca nu e asa? El e incantat de masina, dar mare noroc cu expertii forumului care citesc in globul de cristal si ii bagĂŁ mintile in cap ))) Doamne ajuta-ne cu zapada )2 points
-
ce ti mai place sa te minti singur . dupa spusele tale se pare ca tu ai gasit masina sh f buna si vanzatorul cinstit . asta inseamna sa fii binecuvantat . nu asta ar fi problema , dar dupa ce te ai vazut cu sacii n caruta , te dai "smardoi" ca de fapt tu ne ai ajutat.2 points
-
http://images7.okr.ro/serve/auctions.v7/2015/may/09/b87133ec1585214ed93a9a294f6d85a2-1976147-1000_1000.jpg2 points
-
Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.1 point
-
Vand BMW E90 325xi Masina nu are taxa platita. An Fabricatie = 2005 Putere = 218 CP Capacitate = 2497 cmc Km = 107.000 Dotari: - Tractiune integrala - Cutie Automata Steptronic - Jante Aliaj 16" cu anvelope de iarna - Xenon Adaptiv - Spalatoare Faruri - Proiectoare - Tapiserie Piele - Scaune Fata Incalzite - Dublu Climatronic - Volan cu Comenzi - Pilot Automat - CD Player + AUX - Cotiera - 4 Geamuri Electrice - Senzor Lumini si Ploaie - Senzori Parcare PDC etc. Ulei Castrol 10w-60 + filtre recent schimbate. Masina are parbrizul crapat, trebuie inlocuit ( 390 lei cu tot cu cheder si montaj ) Necesita un polish si curatare la interior. Pret: 6499 EURO Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2105_zps2jli9nqs.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2107_zpslj47qajn.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2108_zpsw7lgkqv3.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2109_zpsofj0w84m.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2110_zpsqklgqwgq.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2111_zpsf1qutgdm.jpg1 point
-
***TAXA PLATITA SI NERECUPERATA*** CERTIFICAT FISCAL*** INMATRICULATA RO***PROPRIETAR IN ACTE** Masina se prezinta IMPECABILA din punct de vedere Tehnic si Estetic! Masina a fost cumparata de noua din Germania si adusa in RO. Masina este echipata tip *INDIVIDUAL* si este Facelift. In CIV are trecuta omologarea EURO 4 cu Co2(257g). S-a Platit Timbru de mediu in valoare de 2.973 RON. Se elibereaza Certificat Fiscal. Culoarea masinii este Gri (Aspensilber Metallic-339) VIN: WBADT61020CE50399 Motorul este M54 Dubu Vanos 231 HP / 300 NM Consum: -Urban: 12l/100km -Extra: 6.5l/100km Ca si dotari: - Volan M - Unitate Navigatie MKIV - Cd Player //Alpine cu USB + Mp3 + Aux - Oglinzi rabatabile electric - 10 Airbaguri - Dublu climatronic - DSP Hifi System Professional Sound - S-EDC (Control Dinamic al amortizoarelor) - Trapa sticla - Interior Seria *7* cu Memorii - Scaune electrice + incalzire + masaj lombar - PDC Fata/Spate - Coloana Electrica Volan - Servotronic - Faruri Xenon Fabrica - Carlig detasabil - Roata rezerva pe 17" Style 32 - Jante 16" Cu anvelope NOI de iarna - ABS / DSC III - Cutie Automata ZF 5HP-19 - Senzori Ploaie + Lumina - Sac Ski - Geamuri Spate + Luneta Laminate de Fabrica (Individual Sun Protection Glazing-761) In motor s-a pus doar ulei Castrol Titanium FST 5W-30 Pret: 5.000 Euro Neg 0770.954.640 / 0751.365.456 Cristi1 point
-
1 point
-
E m3, iar la cum arata si pare sa fie ingrijit e chiar chilipir. Dar na, e usor sa postezi ca sa nu adormi.1 point
-
Aha. Si acum cauti sa cumperi capace sh? Apoi ne miram de ce dispar de pe masini....1 point
-
bine spus cavaliere...Akon te rog sa te abtii ca spui numai prostii( fac si rime:)) ) Lucrez la o reprezentanta ca si consilier service ,habar nu aveti cati oameni schimba parbrize pe luna doar pentru ca sunt zgariate de la pietricele.La fel si pentru aripa,bara,usa etc...el mi-a zis ca a avut casco,dupa ce am facut actele mi-a spus sincer care e treaba cu masina,mi-a spus ca nu a vrut sa zica dinainte ca sa nu credem noi ca ne vinde gogosi...masina a luato de la reprezentanta din germania unde proprietara a fost o femeie,femeia a luat masina prin leasing si nu stiu cum a dato la reprezentanta inapoi(cred ca buy-back).Masina fiind in acte 2008 el a luato la finalul lui 2012 inceput 2013.De aia a zis ca masina a mers in 4-5 ani 135.000 km si in 3 ani el a facut 44.000 km. 15.000 km intr-un an e ok,mi-a zis ca a mers decat in oras si cateodata in exterior.Baiatul a avut numai bmw-uri de ani de zile si mi-a zis ca acuma imediat o sa se duca afara sa caute un F10 (motivul pentru care a dato),mi-a zis ca daca nu isi lua banii pe ea 12500 nu o mai dadea,mie mi-a lasat de la 12800 la 12500 si a mai scos 100 acolo cu greu,pur si simplu nu i-am gasit probleme pentru care sa-i scad.Da pielea este in stare impecabila desi el de 3 ani a fumat in ea.Omul era pasionat de masini si i placea sa aiba grija de ele,mi-a dat si solutia pentru tratament de piele care imi zicea ca facea cam 1 data la sapt in afara de iarna ca mi-a zis si mie ca nu e bine iarna.. Poate au fost si gogosi ,dar per ansamblu s-a batut totul cap in cap.Km sunt reali. Ce sigur esti tu ca a avut inca o data 180k in bord si ca pielea este reconditionata...as zice ca citesti in carti ca vrajitoarele.Da scaunele plasticele au urme de folosire,zgarieturi,exfolieri(manerele de la usa si plasticele de la scaune de jos daca te uiti de la 30 cm se vad).Cand i-am zis ca masina nu a mai intrat de 5 ani la bmw,ma intrebat "Tu unde o sa faci reviziile?" si i-am spus adevarul ca nici eu nu o sa le fac la bmw sa dau 2.000 lei pe revizie cand pot sa dau 600 lei.Cine e samsar,cine nu a avut grija de masina se vede imediat...IMEDIAT! o masina intretinuta se observa si invers. O sa-i fac topic masinii,dar astept sa comand bujiile,sa vad ce fac cu grilele ca vreau sa le iau pe alea cromate full si sa o spal sa-i fac poze.1 point
-
eu ti-as sugera totusi sa te mai uiti inca o data... de braduletul/maimutoiul de la oglinda nu mai zic nimic (nici de butonul de Parktronic, butoanele pt incalzire scaune "Detalii nesemnificative"), si inca ceva ... nu stiam ca manualele au 2 pedale si schimbator cu PRND, dar nu merita sa-mi bat capul, doar l-am ajutat pe om, in schimb tu...1 point
-
1 point
-
Salut, ma poate ajuta cineva cu o verificare a istoricului pt: WBAKK31000E251037 Multumesc. P.S.: la care dintre cele doua reprezentante din Bucuresti imi recomandati sa merg pt verificarea tehnica. Sankiu.1 point
-
bine zici "in sfarsit"..ca de o vreme ai acaparat topicul asta, probabil de acolo si minusurile la orice post al tau.1 point
-
Nu-i graba cu semnalele.Pana la vara cand o bag la vopsit o sa caut ceva pe ebay cat mai oem posibil. Ma uitam azi la suspensie. Fata a coborat, pe spate cred ca mai are inca de coborat. Overall, dupa 100 mil bagati in piese, masina este cu totul alta. Totul e bine inchegat, este mai rigida, dar si mult mai controlabila pe curbe. Nu se mai simte nici cand pornesti sau opresti motorul datorita tampoanelor noi de la motor si cutie. Nu inteleg de ce se aude pompa de aer suplimentar cand o pornesc dimineata. Are un sunet foarte distinct, e un fel de rola coxata. Dupa 1 min se opreste. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160117/5a827524661ff5bd8aa3e37b1a9d61a2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Tu te gandesti sa schimbi turbine, injectoare, diferential care usor costa 2500 - 3000 de euro si stai in dubii pentru 300 euro cat te costa bucsele Powerflex necesar a fi schimbate? Intarirea subframe-ului trebuie sa fie obligatorie. Trimis de pe al meu HTC One folosind Tapatalk1 point
-
Serios? Astea sunt criteriile tale cand cumperi o masina? Pompa de apa si articulatiile , accesorii? Nu cumperi o masina ca trebuie schimbata rola intinzatoare? Ai aflat ca are parbrizul schimbat si cu toate astea ai mai fost curios de masina? Pff, curajos esti, nu multi s-ar incumeta la asa ceva... Nu ma intelege gresit, una e sa bata din toate incheieturile si alta e sa nu cumperi o masina ca are in deviz la reprezentanta trecute biletele antiruliu sau un capat de bara...cu asa pretentii si daca dupa 2 masini verificate in reteaua BMW te-ai saturat de asta, o sa ajungi cu una intr-un service de plictisiti, vor trage de brate iti vor spune "e buna nene" si sunt sanse mult mai mari sa fie un cazan. Ieftin si bun nu exista, rectific, in cazul tau, ieftin si excelent nu exista.1 point
-
1 point
-
Azi a iesit de la SPA de la colegul @DYC88. Multumesc DYC88, rezultatul e WOW! Deja a primit primele mici upgrade-uri..... http://s28.postimg.org/agnyjn0ix/image.jpg http://s28.postimg.org/t2m4k4ns9/image.jpg http://s28.postimg.org/8jr8f29ux/image.jpg http://s28.postimg.org/m4i0e6pnt/image.jpg http://s28.postimg.org/6ybyn8zmx/image.jpg http://s28.postimg.org/5fgki9t2h/image.jpg1 point
-
) la ora asta ciuciu, sunt toti acasa. Am fost in doua locuri si nimic. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ef6c17a1444df007dd7ff54f3816e0b7.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am finalizat mecanica http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/da97aa4147331d3a6d6fda94b00db255.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/9a06f91cccb515c3011fe3a13117e341.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Au avut 3 zile de lucru pline baietii http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/e11964261e2157986c73ec02f78de3ed.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/4518f566653d85d86d47260619622fc9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/df74fac61fd554885311fb786e210102.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ae188eb8cf0089273a0b539bdc8cace8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Incadrarea motoarelor turbo se face in felul urmator la motoare pe benzina se inmulteste cu coeficientul 1.7 si la motoare Diesel cu coeficient 1.5 Injectoarele trebuie neaparat sa fie de la un 535d de 272cp nu sau merg si cele de la 286cp? De povestit am spus cam tot ce situ despre masina pana la acest moment am achizitionat masina acum circa 2 saptamani ca pana acum am mers cu ea inchiriata. Era foarte bine si un M3 turbo sau compresor ca aveam si varianta asta insa bugetul pentru o masina pe benzina cu astfel de cilindree este prea mare pentru mine in acest moment si de asta am ales un diesel care este competiitv la grupa lui si nu consuma niste sume asa colosale Intradevar....singurul lucru care imi lipseste la volan in aceasta masina este sunetul unui motor pe benzina . Dar sper prin anularea evacuari sa mai castige ceva decibeli1 point
-
Probabil a cerut ceva piesa si un admin i-a editat mesajul. Mai incercati sa si ganditi.1 point
-
Maine incepe distractia, schimb un portbagaj de piese. Intrebare pentru cei ce s-au lovit de problema: cand sunt sub 0 grade afara, la prima pornire de dimineata, se aude pompa de aer suplimentar. Merge cam 1 minut, dupa care se opreste. Problema e ca vajaie cam urat. Ce sa verific? E normal sa faca asa? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am primit si un cadou azi! Merci Claudiu!http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/06/0e680eb2728d332f55bbdae400666cdc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
pretul e bun dar km sant cam multi iar partea cu consumul de 11 inoras cu roti pe 20 e cam din alta poveste1 point
-
Si o poza cu narile http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/06/a958b8f53513cbc12aba376550f8049c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
daca gandesti la rece nu mai iei masina, dai banii pe taxi si stai relaxat.Probabil ca masina ai place si vrea sa o faca mai "speciala" .Altfel logica ta e corecta cu banii bagati in masina la final probabil ca ar lua un 335,dar cat timp el e multumit eu zic ca restul nu mai conteaza.1 point
-
Mai intai te felicit pentru initiativa, pe urma...imi pun semne de intrebare. Eu intotdeauna am considerat ca daca cineva a inventat roata, eu sa ma folosesc de inventie si sa nu incerc sa o reinventez, pentru ca probabil nu o voi face mai buna, doar voi pierde timp. Tu speri sa ajungi la 250 cai si 550Nm din 320xd; este 335xd (f30 ce-i drept) cu 313 cai si 630 NM; Daca altii au facut-o inaintea ta, de ce pur si simplu nu cumperi produsul in care altii au investit timp, know how si bani? Eu cred si inteleg ca esti pasionat, dar...ce faci cu masina dupa, la urma urmei este doar un E90, are tehnologie de 2005 (fiind facelift, mai are ceva in plus sa zicem); in 1 an te urci intr-un F30/F10 35xd/xi si gata, nici nu mai vrei sa concepi altceva...ce faci atunci? Cu alte cuvinte...care este scopul tau in modificarea asta? sa obtii mai multa putere? banuiesc ca era mai usor sa cumperi cu totul alta masina. Eu fac altfel, acum am 184 cai...nu ii pun chip/soft/box; banii ii pun deoparte si peste 1 an imi voi lua ceva de 275/290 cai; de ce? pentru ca daca vreau putere mai multa oricum voi ajunge sa schimb masina, deci va fi o investitie paguboasa, mai mult de atat, sansa sa pice ceva la masina creste, de aici apar si costuri mai mari cu intretinerea, iar in al doilea rand....cine o va mai cumpara? tu ai mai cumpara o masina ce a fost transplantata? eu nu; Sper sa reusesti ce ti-ai propus, dar....la rece vorbind...este o pierdere de timp si bani.1 point
-
Daca nu duce automata o sa vad. Personal ma astept sa duca. Standard avea 420 Nm si acum o sa ajunga pe la 500-550 Nm. Deci, nu ma astept la probleme. O sa vedem. Azi s-a facut transplatul pe motor. Mai exact motorul meu a fost dat jos si echipat. Sunt si niste tevi de modificat ptr a se potrivi cu noile piese. E poveste dificila si migaloasa. Maine se pune la loc si se conecteaza electrica. Daca e timp se face programarea. Vedem dupa rezultatul1 point
-
Winter mod ON. Glumeam, m-am apucat de recondiționat puntea spate. Fiecare piesĂŁ va fi sablatĂŁ și vopsitĂŁ ĂŽn câmp electrostatic și vor fi schimbate toate bucșele. De asemenea toatĂŁ partea spate va fi curĂŁțatĂŁ și eventual va fi aplicat ĂŽncĂŁ un strat de grund. http://thumbnails114.imagebam.com/44706/ee31f4447058384.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/44706/0eacca447058404.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/44706/234380447058415.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/44706/3def8c447058425.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1.Geamuri - Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner 2.Bord - Leatherique Prestine Clean 3.Plastice - Leatherique Prestine Clean 4.Tapiserie textila - Meguiar's All Purpose Cleaner + aspirator injectie-extractie 5.Tapiserie piele - Leatherique Rejuvinator Oil + Prestine Clean 6.Plafon - Meguiar's All Purpose Cleaner + aspirator injectie-extractie 7.Mocheta - Meguiar's All Purpose Cleaner + aspirator injectie-extractie 8.Presuri textile - Meguiar's All Purpose Cleaner + aspirator injectie-extractie 9.Presuri cauciuc - Meguiar's All Purpose Cleaner1 point
-
Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.1 point
-
Daca ai bani de taxa ,de benzina, de impozit si ce o mai fi de schimbat pe acolo poti sa il iei altfel mai mult rau faci0 points
-
Pai si cu ce ma mint singur ca nu inteleg? Da se pare ca am gasit o masina sh f buna si vanzatorul mai cinstit ca restul! Nu inteleg care e problema ta:))?0 points
-
cand e vorba de geometrie eu am invatat pe propria piele ca e bine sa o verifici in doua locuri. daca ai si anvelope noi,cu atat mai bine, te scuteste de niste necazuri mai tarziu. Sper ca in bucuresti sa fie mai profi, dar in Craiova era dezastru. De echilibrat roti nu mai vorbesc.0 points
-
Nici sa stea atata timp pe bara nu e bine deloc pentru motor. Cred ca e o greseala sa nu scoti masina macar o data pe saptamana chiar si iarna, ca doar mai mult de juma de iarna drumurile sunt uscate. In fine...fiecare face cum considera. Bafta la vanzare, masina impecabila !-1 points
-
am ceva pe led din cate stiu stopurile sunt la fel de pe coupe la cabrio, am sa fac maine o foto sa vezi ce am daca e la fel sau nu-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00