Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/20/16 in all areas
-
Mi se pare ca nu-s de acolo stopurile astea..isi pierde masina aspectul ala "curat"3 points
-
Salut, Desi am cont de ceva vreme pe forum, dar fara sa activez, acum pot scrie in calitate de proprietar de BMW. Am achizitionat recent un F30, 335I, varianta Sport Line. Masina a fost cumparata de primul proprietar de la AB in august 2012, in august 2014 i-a prelungit garantia cu inca 2 ani. In afara de reviziile incluse in BSI, intre ele fostul a mai facut contra cost revizii intermediare, la aprox 10.000 km. 61.000 km, jante 18 Double Spoke 397 (echiparea de fabrica) cu cauciucuri de iarna, si jante cu cauciucuri de vara style 441 cumparate imediat dupa ridicarea masinii. Pun si optiunile conform vin decoderului S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2A5A BMW LM Rad Doppelspeiche 397 BMW LA wheel, Double Spoke 397 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S2VLA Variable Sportlenkung Variable Sport steering S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S3APA Frontscheibe mit Graukeil Windshield with grey wedge S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S4DNA Akzentleisten korall-rot matt Accent strips, korall-rot, matt S4NEA Blow-By Heizer Blow-by heater S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S5DCA KopfstĂźtzen im Fond klappbar Rear-seat headrests, folding S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment P7ACA Sport Line Sport Line S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8V5A Hinweisschild Label Atasez si niste poze, momentan nu am decat pozele facute de fostul proprietar (numere ascunse, etc.)2 points
-
Cred ca au ceva sistem de protectie,dracu stie..cu aia de zece ani imi tãia radio si aeroterma douã sec., pâna pornea. Cu bateria nouã,merg toate alea fara probleme.. De e46 vorbesc. Nu mai e ca la dacii, dã-le-n cãcat..2 points
-
Trebuie sa fi nebun sa nu vrei sa iei un F30 2012-2013 pentru ca ai auzit ca pe la unle masini din 2007-2009 au fost cateva cazuri in care s-a rupt lantul de la distributie.Au trecut 9-7 ani de atunci. Dupa logica ta BMW trebuie sa inchida portile pentru ca nu sunt in stare sa faca un motor . Normal ca au dat rateu la inceput pentru ca au trecut pe lanturi si patine de kk (au dat-o pe ieftineala)dar dupa parerea mea acum problema este rezolvata.Motorul N47 este un motor super bun din punctul meu de vedere (am avut si m47) putere multa 184 cp,cuplu destul 380 nm ,consum mic ,nu este zgomotos,porneste repede etc.2 points
-
Are sens tot ce spui. O sa incerc si eu cand o sa o patesc. Nu vad de ce nu s-ar reseta... decat daca ar fi alte probleme.. Celor care nu ii dau de cap le sugerez sa faca un test in Inpa.. Se pot afla mai multe.2 points
-
Eu as cere pareri despre un anumit motor, cum se simte, daca trage, daca consuma, daca.. Dar nu vad de ce ai cere pareri daca sa o iei cu xenon, fara, cu piele, fara, automata sua manuala, cu senzori, etc. Pai atunci e ca si cum iti alege altul masina. Eu mereu le-am cumparat fara sa intreb pe nimeni. Am condus, mi-a placut pac am luat-o. Dotarile chiar nu necesita pareri. Decat daca nu intrebi "merita Edc" de ex. In rest, ar trebui sa stie fiecare cam ce isi doreste.2 points
-
"320d" care de fapt e 318d. E aspectul samsaresc care mi-a sarit in ochi la prima vedere. Si "adusa personal"..2 points
-
Ce gandire rudimentara au unii.. pai si daca se uita la 1 milion, asta inseamna ca nu isi permite? Cine a stat mai mult prin Germania, Olanda, austria stie ca aia sunt foarte socotiti si pragmatici. Nu cumpara 2 kile de rosii ca sa arunce 1 kil, ci cumpara 3 rosii fix cat mananca atunci. Calculeaza ultimul cent. Cunosc persoana care are salariu 600 mii pe an si merge cu Smart fortwo la serviciu in oras. Masina de weekend e un Vanquish. Dar na, la noi daca nu mergi cu 7-arul pana la piata sau pana la serivicu sa moara dusmanii, care mai e valoarea?2 points
-
La diesel ai costuri de intretinere mai mari, mai multe piese care pica, sunet de tractor , etc La benzina ai consum mai mare, fiabilitate mai mare, piese mai ieftine, sunet mai placut, zero fum . Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Cu atitudinea asta? Ce atitudine? Poza de profil ce are mai exact? Pe bune? Ai chef de cearta? Eu cred ca am folosit un limbaj normal, corect gramatical si am specificat foarte clar ce caut...unde e greseala? Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Nu inteleg unde este problema. 645i si cu o dacie in curte mi se pare foarte ok. Dacia face masini foarte practice si ieftin de intretinut. Masini perfecte pentru ce zicea el mai sus ca are nevoie sa faca (scule, scanduri, animale, cumparaturi, etc.) Si eu procedez la fel. Daca am de adus un sac de ciment acasa, sau daca afara este zapada de 1 m si plin de sare pe drum, las e90-ul in garaj si plec cu Logan-ul. Dar asa e romanul, fudul. Din pacate.2 points
-
2 points
-
Salut! A venit timpul sa-mi iau primul 5er, dupa 316i NFL, 320iA FL, 325 ci FL si 320d E90 NFL. Dupa mai multe tentative de a-mi gasi un 5 care sa-mi placa, acum aproape 2 luni am reusit sa gasesc unul care sa fie aproape de ceea ce imi doream: -LCI -motor de 3 litri -scaune sport/comfort -navi professional -bixenon Acestea au fost dorintele minime, in plus mi-ar fi placut steptronic si trapa…restul se mai pot adauga mai usor sau mai greu Xdrive a venit la pachet cu masina, nu cautam, dar nu m-a deranjat Topicul va fi un jurnal de bord ca sa zic asa, in care voi tine evidenta lucrarilor de intretinere si eventuale upgrade. Initial am zis ca nu mai fac mare lucru la masina, am luat-o intr-o stare foarte buna, dar…BMW e boala grea, asa ca usor-usor am inceput sa ma gandesc la divese upgrade. Masina este un sedan 525d xDrive din 04.2008, culoare foarte frumoasa spacegrau metallic , motor de 3 litri, 197 cp, 196.500 km in nov.2015 cand am luat-o. Vehicle Identification NumberWBANY51000CW84229 Poze nu prea am facut, am cateva din anuntul de vanzare, dar promit sa revin cu poze proaspete1 point
-
1 point
-
1 point
-
sunt la al 4 lea bmw , 200k km si merge super . nu mi am facut niciodata probleme de asa ceva , sfat : nu ti mai fie frica ca masina simte si o sa se rupa , ulei la fiecare 10k km si bucura te de ea1 point
-
1 point
-
320i 170cp...160.000km reali cu urmatoarele dotari: Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 863 Europe / Dealer directory 877 Deletion creos over operation 879 German on board documentation PRET 14.5001 point
-
1 point
-
Nu stiu dar cand vad clipuri deastea cu cold start si in momentul punerii contactului porneste clima,casetofonul,etc ma doare sufletul pt masina respectiva1 point
-
esti tu inginer bmw si sigur ca tre sa schimbi distributia la 100000 km, si ca dupa ce ai schimbat distributia intr-un servise dedicat bmw si iti dau garantie la manopera si piese iti pica pina in acest numar de km distributia ? Sa fim seriosi la cati cu acest tip de motor de aici de pe forum, le-a picat distributia,probabil ii numeri de degete. Da intradevar problema este reala, dar nu este confirmat de nimeni ca la fiecare 100000 km trebuie schimbata distributia.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa nu mai dormi noaptea, citeste forumu-uri si o sa iei si pastile dupa 50 de pagini1 point
-
N-as putea sa-ti confirm, deoarece eu am luat-o de la un amic de al meu din Focsani. Taxa e platita la inceputul lui 2014, de catre primul proprietar din carte. Tot istoricul nu-l cunosc. Stiu doar ca eu am intretinut-o corespunzator, si am schimbat cam tot ce era uzat, sau defect.1 point
-
M54 a pornit la -35 grade fara absolut nici o greata,se intampla acum cativa ani pe langa Bran pe undeva. -18 grade e nimic1 point
-
nu imi e clar faci curse cu ea?in 99,9% din situatiile din trafic ce ai tu e arhisuficient.Daca faci curse din nou nu e mare biznis resoftarea ,te prinde unu cu un E30 2,5 turbo si nu sti te-a lovit motorul deja e destul de impins si sa il duci si mai sus nu stiu cat de mult bine ai va face.Dar banii tai masina ta distractia ta1 point
-
Frumos ...si touring. Are 4 pachete. http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1401062/11 point
-
Pentru ase incadra la Premium Selection trebuie sa treaca o verificare in 60 puncte parca.....caroserie,motor,zgarieturi.......si mai multe.Daca spre exemplu are un defect sau mai multe si care pot chiar minore(zgariata ) nu este PS. PS este un fel de garantie ca masina este OK chiar daca are 100k ....eu asa am vazut acest PS si chiar am cumparat-o asa pentru a nu-mi bate capul.....de ce avea doar 3 schimburi de ulei in 95 k cum a avut a mea ........chiar nu ma intereseaza ..... Trebuie sa ai rabdare si poate o sa apara si masina pe care o cauti tu.....poate mai plusezi la bani sau mai renunti la unele dotari....nu toate sunt asa de importante......pachet lumini...da bine......xenon e altceva. Bafta .1 point
-
Multumesc, asa sa fie! Dupa tonul tau deduc ca nu asa ca, te rog(si nu sunt ironic) sa ma lamuresti pt ca, chiar am multe nelamuriri. De ex, pt o masina non PS, cum il pot convinge pe dealer sa imi arate unde a "picat testul".1 point
-
Pai el zicea prost. Ce treaba are resoftarea cu livrarea puterii la roti? Oricum nu vad rostul in a resofta o balena care are deja 400 de cai. Mai bine iti luai un v12 si terminai povestea. Oricum f01 nu este masina sport. E un sedan de lux care e destinat confortului in primul rand. Ma rog, fiecare cu piticii lui.1 point
-
Lol...daca si triturbo mai vrei s-o resoftezi...mi se pare total inutil la cata putere ai, doar nu vrei s-o faci avion. Si nu e 5.0d, e 3.0d.1 point
-
Serios atat ia mers normal maxim 12 imi arata pe bc. Chiar e super consum mai ales daca setez si eco pro scade la 10 jum. E generatie noua d motor euro 6 probabil daia1 point
-
M54 e o evolutie M50 proiectat prin anii 1990,personal pe E46 compact am un consum absolut decent avand in vedere puterea/cilindreea.cum am zis 8-10 afara 12-15 in oras.ca si fiabilitate cred ca e peste motoarele pe benzina mai noi.1 point
-
11 in Bucuresti duminica sau noaptea. Ce piese mai ieftine are la benzinar? Toate f01 pe benzina au motoare turbo. De unde fiabilitate mai mare? Sunetul e frumos. Sunt mai rafinate mai ales v8 si v12-le. Dar in bugetul asta probabil gaseste cel in 6 cilindri. Deci pana la urma faci un drivetest cu ambele si vezi ce iti place mai mult.1 point
-
Foarte tare. Eu iubesc ardelenii, ii consider niste oameni foarte corecti. O sa iau legatura cu el. Multumesc Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Bravo. Scoate limitarea si baga mare, numai sa nu apari la stirile de la ora 5. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
nu as incerca prea des viteze de genul ala,oricand poate sa iti iasa o alta masina in fata,si sunt destui conducatori auto care nu isi inchipuie ca din spate poate sa vina o masina cu 250km/h.1 point
-
1 point
-
Banii nu sunt un impediment din moment ce ii platesti pentru CEVA. La noi ii platesti pentru imputitii din parlament ca n-avem nimic: strazi pauza, parcari pauza, totul e haos. Nici in Germania nu dai nici macar 6000 de lei cat spui tu (din cate stiu eu impozitul aici e maxim 200 Euro)..de ce i-as da in Romania? Mie mi se pare rautacios ce scrii si un pic fara bun simt. Eu am intrebat frumos si astept niste pareri exprimate civilizat si nu cu aluzie la starea mea materiala. Cat despre partea financiara te pot asigura ca pot sa-mi cumpar aceasta masina noua si nu SH dar asta ma priveste pe mine. Sunt oameni cu bani care ii sparg aiurea si oameni fara bani care-si sparg toata agoniseala aiurea - eu unul si 100 de lei ii cheltui cu cap si nu ii arunc aiurea pe cacaturi. Faptul ca vreau in mod express modelul din anii exprimati in postarea initiala si faptul ca imi permit dar nu vreau sa platesc niste taxe care sunt impuse in mod abuziv si ne-explicat de un Guvern de tampiti si idioti este strict personal! Deci daca ai ceva de comentat te rog sa comentezi pe subiect, asta daca vrei sa ajuti cu niste sfaturi un forumist, daca nu te rog sa te abtii de la comentarii pline de besini. Merci. E o varianta . Multumesc frumos.1 point
-
Nu te supara , ai o ambitie sa pui jante total nepotrivite pentru masina asta, cand ai luat-o era cum trebuie. Stopurile daca nu erau fumurii erau ok dar asa dau urat.1 point
-
Nu-i graba cu semnalele.Pana la vara cand o bag la vopsit o sa caut ceva pe ebay cat mai oem posibil. Ma uitam azi la suspensie. Fata a coborat, pe spate cred ca mai are inca de coborat. Overall, dupa 100 mil bagati in piese, masina este cu totul alta. Totul e bine inchegat, este mai rigida, dar si mult mai controlabila pe curbe. Nu se mai simte nici cand pornesti sau opresti motorul datorita tampoanelor noi de la motor si cutie. Nu inteleg de ce se aude pompa de aer suplimentar cand o pornesc dimineata. Are un sunet foarte distinct, e un fel de rola coxata. Dupa 1 min se opreste. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160117/5a827524661ff5bd8aa3e37b1a9d61a2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am deviat de mult,unu plânge pentru mașină,alții ar f*te o cioară bulgarească..lol.1 point
-
sa dea Dumnezeu sa-ti gasesti masina iar cand te vei duce dupa ea sa aduci cu tine si receprtionera...nu pot sa ma abtin sa nu spun ca e foarte-foarte buna ))1 point
-
Eu am un e90 cu : -xenon: consider ca este o optiune utila, must have, + arata mai bine farur cu lupa. -cutie automata- aici depinde de tine ce vrei, ce-ti place, eu nu am vrut neaparat, asa am gasit masina- de luat in calcul si schimbul de ulei la cutie. In trafic se conduce foarte ok, consumul este putin mai mare la e90, la f30 nu vei mai avea probleme, are o cutie de generatie mai noua. -trapa- o folosesc foarte rar, am fost incantat de ea -navigatie mare- cred ca este o optiuna utila, depinde de tine daca iti place tehnologia, ca si navi o vei folosi foarte rar -senzori de parcare- eu am fata/spate si ii consider foarte utili, te scapa de multe julituri. Daca mi-as lua un F30 as lua un minim de dotari : xenon, navi mare,cutie automata. Restul sunt accesorii.Oricum poti face retrofit dupa. Pe langa optiuni ar trebuie sa primeze starea tehnica si optica a masini.1 point
-
Din cate stiu, ca si regula de orientare, daca ai gasit ulei in antigel, atunci e vorba de termoflot avariat si se recomanda inlocuirea lui dupa curatarea in mai multe etape a instalatiei. Uleiul are o mai mare presiune decat lichidul de racire deci nu prea cred ca ajunge antigel in ulei daca termoflotul este dus, dar pentru extra siguranta, se recomanda dupa inlocuirea termoflotului sa faci si schimb de ulei. Daca gasesti antigel in ulei abia atunci cred ca iti poti pune problema garniturii de chiulasa. In cazul tau, eu spun ca fara indoiala e termoflotul si sincer recomand sa il inlocuiesti fara sa suntezi sistemul cu pus pe "direct". Dupa inlocuirea lui fa cateva curatari(eu am facut 3 curatari apoi am mers 500 km si inca 2 curatari).1 point
-
mi se pare total sf sa le faci un flagrant. nici nu stii daca vine politia in timp util. te mai trezesti si cu alta masina furata. iar legat de baiatul si fata aia, refuz sa cred ca in Bulgaria pana si hotii de masini gen e90 sunt de genul alora! o fi Bulgaria dar am "pretentia" ca hotii de acolo sunt hoti nu niste sarmani. e un pic de mai multa exagerare, i s-a stricat omului vechitura care are vreo 20 ani vechime, si-a pozat-o pe platforma si acum voi credeti ca ala se ocupa cu platforme. la fel si cu garajul de dezmembrari, si-a facut o tiganie la bara lui fatza, si-a vopsit-o home made printr-un garaj de 2 lei pentru ca nu a avut bani de un service cu cuptor si voi trageti concluzia ca se ocupa cu dezmembrari si vopsit auto..1 point
-
Si o poza cu narile http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/06/a958b8f53513cbc12aba376550f8049c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Prima data cand am condus un BMW aveam 14 ani (momentan am 28 si sunt la al treilea BMW) , era un E32 750i V12 aspirat 299 cai (masina lu' tata) . Din acel moment am prins microbul BMW. Am avut si VW golf 4 si 5 ambele de 1,9 tdi insa nu se compara cu BMW. Odata atins de acest microb, nu te poti trata decat conducand BMW. Sunt trist ca nu-mi permit un 3000 bitburbo benzina sau mai mult. Nu am motive sa ma plang deoarece conduc o masina fff ok din toate punctele de vedere insa motorul nu ma mai incanta ca acum 4 ani. Oricum, sper ca in viitorul apropiat sa pot schimba masina. Pt mine, BMW ramane masina visurilor mele. Drumuri bune va doresc dragi soferi inraiti de BMW, fara incidente1 point
-
aparatorile alea de noroi strica tot ascpectul la masina, mai ales pe m pack arata urat de tot.. mie nu-mi plac.. dar daca tie iti plac..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00