Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/21/16 in all areas
-
ai dreptate sunt posesor de 520 si stiu ce inseamna. doar ca... difernta de pret intre 520 si 525 sau 530 este maricica (vorbim strict de masinile curate si drepte cu aceleasi dotari) apoi, pt mine impozitul de 2400 lei pt un 3.0 mi se pare o hotie si nu vreau sa imbogatesc statul doar pt a ma da mare la un semafor sau sa risc niste depasiri periculoase, siiiii...bineinteles ca in 2 ani f10 va fi la fel de invechit cum este un e60 acum din cauza ca o sa iasa g30, iar in cazul asta cel mai cautate f10 vor fi 520. d daca era sa inceapa abia acum era f10 imi luam 530...poate. dar asa...prefer sa il vand peste 3-4 ani si stiu ca il voi vinde repede fata de un 530 si cu loganul de 16v iti spun eu ca poate sa ii puna si aripi ca tot nu face un f10... in schimb o skoda de 190 cp iti da rusine iar una de 150 cp se cam tine de tine dar nu departe...chiar f aproape5 points
-
5 points
-
5 points
-
Salut, Desi am cont de ceva vreme pe forum, dar fara sa activez, acum pot scrie in calitate de proprietar de BMW. Am achizitionat recent un F30, 335I, varianta Sport Line. Masina a fost cumparata de primul proprietar de la AB in august 2012, in august 2014 i-a prelungit garantia cu inca 2 ani. In afara de reviziile incluse in BSI, intre ele fostul a mai facut contra cost revizii intermediare, la aprox 10.000 km. 61.000 km, jante 18 Double Spoke 397 (echiparea de fabrica) cu cauciucuri de iarna, si jante cu cauciucuri de vara style 441 cumparate imediat dupa ridicarea masinii. Pun si optiunile conform vin decoderului S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2A5A BMW LM Rad Doppelspeiche 397 BMW LA wheel, Double Spoke 397 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S2VLA Variable Sportlenkung Variable Sport steering S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S3APA Frontscheibe mit Graukeil Windshield with grey wedge S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S4DNA Akzentleisten korall-rot matt Accent strips, korall-rot, matt S4NEA Blow-By Heizer Blow-by heater S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S5DCA KopfstĂźtzen im Fond klappbar Rear-seat headrests, folding S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment P7ACA Sport Line Sport Line S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8V5A Hinweisschild Label Atasez si niste poze, momentan nu am decat pozele facute de fostul proprietar (numere ascunse, etc.)3 points
-
2 points
-
Nu contest ca s-ar vinde mai repede decat acelasi model cu motor mai mare. Referindu-ne strict la performante, e slab, chiar nu are ce sa te multumeasca.In schimb e o masina buna. Te duce de colo-colo decent. Nu se imbogateste statul cu 2400 ron pe impozit sau oricat ar fi el.Este normal sa platim toti impozit indiferent de cat costa. Aici se pune problema daca iti permiti sau nu o motorizare, dar asta e alta discutie.2 points
-
am ascultat si am tot ascultat. am masurat. am comparat.se pare ca joja mea este cu cca 1.5 cm mai scurta. am rugat pe cineva care are un motor identic s.o masoare .si Mister MCO da chiar imi place sa pipai. daca tie nu, ins ca ai o problema :poke:2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Superba masina...vezi cum faci sa n-o mai dai si pe asta asa repede...dar nu cred ca te vei plictisi asa repede ca de e60 F10 are succes mare! Se vinde mai bine ca fostele e90 si e60 la un loc !2 points
-
ai tot evoluat cu masinile si se pare ca nu te mai multumeste nimic o sa ajungi sa-ti iei un M si dupa un porsche , ca nu-ti mai place bmwul )1 point
-
1 point
-
Si eu zic sa iei un NBT , avand in vedere ca masina este din 2015 si cu NBT sunt dotate toate din 2014 in sus.1 point
-
Am vrut eu sa iau alarma aia cand te ocupai , email pe site , nu a raspuns nimeni , am insistat pt o recomandare montaj , probabil clientii astia sunt cantitate neglijabila . Stiu ca nu te ocupai tu personal dar echipa ta dadea flit lejer . Business prea mare probabil , astia mici sunt mai receptivi chiar give a fuck )1 point
-
1 point
-
niste mincinosi. orice alarma se poate pune la orice masina. daca alarma e analoga iar masina are can, fie se iau comenzi prin relee de la becurile care se aprind cand se deschid usi...etc, fie daca nu ai ce face cu banii cumperi un adaptor de can-bus, se gasesc pt toate marcile. te uiti la schema, faci legaturile si aia e toata instalarea. toti cei care instaleaza diverse, nu le ajunge cat castiga din instalare, vor sa iti si vanda, acolo este profitul mai mare si nemuncit. eu i-am exterminat pe astia, am dat toata marfa in retail, ce s-a intamplat este ca oamenii gasesc greu instalator, nu vor sa instaleze daca nu si vand tot ei.1 point
-
Nu am inteles nimic din postul tau si nici nu stiu cum sa iti raspund. Ma rog, pare a fi o cugetare profunda si poate ma depaseste. Am avut decenta sa citesc topicul. Ceea ce am postat este o parere personala cu privire la minimul de optiuni care ar trebui sa existe pe o masina premium. Si de cand a devenit o lauda de sine o lista de optiuni? Discuti de bugete de parca ai sti ce bani este dispus sa ofere pe o masina. Niciodata nu inceteaza sa ma uimeasca astfel de raspunsuri. Keep on! Iarasi, nu inteleg asocierea de tip scato cu cotiera culisanta. O fi vreo problema cu aparatul digestiv si cotiera culisanta... :sorcerer: -- Domnilor, ma retrag din discutie. Marius, sper ca ti-au fost de ajutor informatiile. Mult succes!1 point
-
ceea ce vrei tu nu are nicio solutie legala. bine are o solutie dar implica niste taxe de omologare enorme pe la rar, mii de euro. motorul pe care vrei sa il pui nu a fost pus din fabrica pe caroseria ta. asadar ori renunti la idee ori mergi pe burta, montezi motorul si stai cu frica ca la orice itp va trebui sa dai spaga si la orice control RAR din trafic iti poate fi ridicat certificatul. si apoi ca sa il recuperezi va trebui sa montezi motorul vechi. daca nu aveai serie motor in acte era putin mai simplu1 point
-
1 point
-
evident nicio alarma nu e sigura, asta in general. depinde hotul cat e de competent. nu se justifica abonament pentru asa ceva, toate functiile despre care vorbesti carscop le are free, vezi si tu specificatia, cumpara de la ebay si testeaza, eu am ramas uimit de precizie. este corect ce spui tehnic despre tracker insa e si alarma aia completa care include tracker si din ce imi aduc aminte era 1/3 din pretul viper. tot restul e numai marketing, comert, in general omul cu cat e mai neinformat si mai avut plateste mai mult. astia sunt cei mai buni clienti, nu cei care cumpara un nimic si apoi iti freaca ridichea.1 point
-
1 point
-
XXL i-as mai pune un litru de ulei. sa fie la nivel. dar atunci am sa am 5.3L intrun motor care spune ca-i trebuie 4.3. asta e ingrijorarea mea. si sa nu.mi buseasca vreun semering. eu am pus ulei cat scrie la carte. ca s-a mai dus el vreo 300 de gr prin filtru e tottal irelevant. trebuia sa arate macar minim. singura mea problema ma repet este de semering daca mai pun ulei peste cat scrie cartea. dar pana la urma ii pun . gura masii. ca si sa stiu ca joja se uda numa pe varf parca nu ma lasa inima sa merg asa1 point
-
Depinde foarte mult de cat curent are bateria. Daca e prea descarcata, iti inchide tot, altfel, le lasa in functiune.1 point
-
Masinile care au DPF este indicat sa pleci imediat cu masina si sa nu stai in parcare sa se unga componentele ca lumea......ca asa se face.Pleci cu ea repede pentru a urca motorul in temperatura ......protejezi Dpf in felul asta. Stai cu ea in parcare la incalzit......ardere incompleta ......doar bagi fum la DPF.Eu nu am indicator de temperatura la E dar la G6 sotiei dureaza putin mai mult pana se incalzeste cand sta la relanti,este adevarat ca are si motor de 1.6.1 point
-
1 point
-
1 point
-
5.2 L intra iti trebuie un ulei cu norma LL04. Recomand Motul xclean 8100 5w30 sau shell Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Razand si constatand uimit cat ulei intra in motorul masini eu iti sugerez totusi sa ii pui ulei motorului (nu se "supara" deloc) asa intre Min si Max sa aiba.. pana afli ce motor, ce baie ce nu stii ce.. :sorcerer: (mie personal chiar nu imi plac masinile fara joja la motor; sa nu mai pot vedea io cat ulei ce miros, ce culoare.. etc etc :ike: chiar ma irita ca au scos joja :2guns: )1 point
-
M54 a pornit la -35 grade fara absolut nici o greata,se intampla acum cativa ani pe langa Bran pe undeva. -18 grade e nimic1 point
-
Eu ma refer la tuner in romania . Cum il cheama pe baiatul care a resoftat o?apropo cavaliere balena aia care zici tu are 4.8 suta cat m5 ul e60 asa ca nu prea e balena si toata e din aluminiu. Vreau 440 cai p ea. Si nu am vrut benzina sa consume aiurea imi place diesel pt cuplu iar seria 7 am ales pt comfort. Fata de x6 si x5 e cu cateva sutimi bune mai rapida. Sngura mai rapida este m550d care are 4.7 sec suta dar diferenta e prea mica pt diferenta de comfort1 point
-
"320d" care de fapt e 318d. E aspectul samsaresc care mi-a sarit in ochi la prima vedere. Si "adusa personal"..1 point
-
Ce gandire rudimentara au unii.. pai si daca se uita la 1 milion, asta inseamna ca nu isi permite? Cine a stat mai mult prin Germania, Olanda, austria stie ca aia sunt foarte socotiti si pragmatici. Nu cumpara 2 kile de rosii ca sa arunce 1 kil, ci cumpara 3 rosii fix cat mananca atunci. Calculeaza ultimul cent. Cunosc persoana care are salariu 600 mii pe an si merge cu Smart fortwo la serviciu in oras. Masina de weekend e un Vanquish. Dar na, la noi daca nu mergi cu 7-arul pana la piata sau pana la serivicu sa moara dusmanii, care mai e valoarea?1 point
-
Și de unde ai tras concluzia ca e același proprietar al celor 2 mașini? Mai mult ca sigur cine are Ferrari nu are mașinĂŁ de zi cu zi Matiz (Spark). Poate Matiz ul era al menajerei sau etc... Dpmdv mașinile nu sunt bibelouri. Din pacate multi gândesc asa ...ĂŽmi iau un bmw din varii motive (eticheta, capriciu etc.), dar, din pĂŁcate, nu au posibilitatea sa l ĂŽntreținĂŁ și astfel recurg la tot felul de variante alternative ca și exemplul de mai sus cu dacia (care dpmdv e un cosciug pe roti...nici nu aveți idee ce ușor se moare ĂŽn Logan...no offence). Iar cine ii da sfaturi colegului (care conform propriilor afirmatii se uita si la 100 lei) sa și ia un 645 vechi de 10 ani și sa mai și spunĂŁ ca nu e scump la ĂŽntreținere ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ, ori nu știe despre ce vorbește, ori ii vrea rĂŁul.1 point
-
Foarte tare. Eu iubesc ardelenii, ii consider niste oameni foarte corecti. O sa iau legatura cu el. Multumesc Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Bravo. Scoate limitarea si baga mare, numai sa nu apari la stirile de la ora 5. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am recondiționat si Toba de la webasto,ca era toata plinĂŁ de rugina,am pus poze inainte si dupa: http://s15.postimg.org/ns12yz78n/image.jpg http://s15.postimg.org/fwly6f887/image.jpg http://s15.postimg.org/5hfrxib1j/image.jpg http://s15.postimg.org/ld4m0t1lz/image.jpg Dupa ce m-am ocupat de ea: http://s17.postimg.org/qqgnew9uz/image.jpg http://s17.postimg.org/wat4pj8q3/image.jpg1 point
-
Nici nu am avut emoții,eram sigur ca rezolvi tu cumva!! De fapt cu toate lucrurile faci la fel,LUCRARE ARTISTICA!! Daca știam ca faci si webasto,era trimis de mult,numai tu,de fiecare data cand mi-ai lucrat ceva la masina,ai omis sa zici!! Vezi ca vine si webasto de la ML spre tine. UrmeazĂŁ sa te specializezi si pe Mercedes si aia e,iti platesc chirie la Alba si aici te tin!!!1 point
-
Reparatie capitala: - ECU nou - unitate completa din 2008 curata interior/exterior - suportul curatat si vopsit http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/46556135HAH.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/46556137pfO.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/46556136tAm.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/46556138YUe.jpg Si functional (mai galagios fara toba si filtru): https://www.youtube.com/watch?v=yDVAeoXqWS8&feature=youtu.be Trebuie doar montat pe masina.1 point
-
1 point
-
Misto, pretul este destul de atractiv. Am tot incercat sa te sun dar ai o problema cu telefonul...1 point
-
Se schimba volant si kit ambreiaj si problema dispare garantat. Nu va mai luati dupa vorebe din folclor. "Rezolvarea" lui Bala este ceva temporar si nerecomandat.1 point
-
Fie ca se aude fie ca nu se aude, N47-le tot are "probleme la motor" cum ii spui tu. Deci e aproape tot aia ca iei un N47 fara sunetul ala de distributie(destul de fin in cazul de fata din cate se intelege) sau cu el. Oricine de pe forum iti va recomanda ca prim lucru sa schimbi distributia. Poti sa iti iei un 2.0d fara zgomot si sa se rupa oricum. Nu spune nimeni ce sa faci cu banii tai, omul spune doar ca e gresit ca mentalitate sa fi dispus sa dai 25.000 pe o masina si sa nu mai fi dispus sa aloci o mie pentru distributie imediat ce iei masina, care dupa cum poti sa gasesti si pe topicul "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D" din subforumul "Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW" cedeaza si fara zgomot.1 point
-
ES este un fel de minireprezententa BMW, o.O...am fost si eu la ei cu o mica problema(cea a furtului de la filtrul epurator caruia inse toceste garnitura si da cu ulei pe langa, ma puteau sa schimb filtrul epurator la n47, chiar daca la acest model nu se schimba sau se schimba cu tot cu capacul la tacheti si costa f mult, toata problema a fost rezolvata cu 50 lei...asta este doar o problema... M-am dus cu masina la o verificare periodica nu ca ar fi avut ceva, dupa verificarile lor masina era cam toata de schimbat din bara-n bara, nici aia la filaret n-au gasit cate au gasit mecanici de la ES. Asa ca dupa mecanici de la ES orice masina sh care ajunge acolo "trebuie cel putin schimbat tot de pe ea" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa ma complic cu vanzari si cumparari. Vreau un schimb simplu, rapid si eficient. Fara bani implicati.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nevoie ar fi, mai ales iarna este util sa stii cand temperatura este in parametri ca sa stii cand poti sa o calci putin mai tare... Bavaria, este vorba de http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus?t=anon sau exista si o varianta "daily"?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00