Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/16 in all areas

  1. Dupa spusele tale, toti cei care au 2.0 nu isi permit 3.0. Dar sa ne gandim ca poate pt unii 2.0 e suficient la ce nevoi au ei, avand in vedere ca depasesti lejer tiruri sau alti participanti la trafic pana in viteze de 130-140, care oricum sunt mult prea mari pt dn-urile noastre. Aa, ca poti croseta cu 3.0 si poti face vitejii pe valea Oltului, asta da. Si daca tot ziceai ca cei cu 2.0 nu isi permit mai mult, mai este si varianta ca poate fiecare are o suma alocata pt masini. Ca poate tu ai 3.0 insa masina(asigurari,benzina,intretinere) te costa lunar 30% din venituri,iar pe altul care are 2.0 il costa 5% din venituri. Poate unii isi permit 530 insa merg cu taxiul. Sau poate ca unul cu 3.0 face 10 mii de km pe an, dar de, n-are putere suficienta la nevoie, iar altul face 30 mii pe an si merge mult urban, unde este inutil un motor mare. Sunt multi factori, dar ideea de la care a pornit acest offtopic stupid, era ca 520d este lesinat, ceea ce e o mare aberatie. Si un 530d e lesinat in comparatie cu un m5. Depinde ce repere ai si de gradul de obiectivism.
    11 points
  2. Zilele mele de vitejii s-au dus. Daca am cu ce, ma bag, daca nu, stau pe fundul meu. Cu logan benzina am neplaceri si emotii, cu diesel mai e cum e. Am avut E46-le, 3 ani, cam greu "sa nu stiu interactiona cu el". Daca iti permiti, treci la 3.0 altfel ramai la 2.0. Oricum nu se compara un 2.0 din 2001 cu un 2.0 din 2009, e clar ca cele din 2009 sunt mai performante (aici ma refer strict la 320d).
    3 points
  3. Am rezolvat cu ajutorul lui fre masina e racheta are 440 cai si 870nm, cu acel modul de la hartge
    3 points
  4. Nu de la el personal ..Dc ? Am pus si gumele de iarna pe 18 .... Ma gandesc sa vand gumele de vara (Pirelli RFT aproape noi ) cu jantele negre pe 20 din primele poze 245 35 20 fata si 275 30 20 spate si imi cumpar jante pe 19 sau sa fac un schimb ..daca e cineva interesat let me know
    3 points
  5. Oricum ar fi pretul e SF. Cine dreq mai da atata pe un E90...fie el 330,335, tot E90 ramane. Max 16,17mii.
    3 points
  6. 520d la greutatea lui f10 nu stiu pe cine ar putea multumit
    3 points
  7. Senior Escobar aria de vanzare este in alta parte:)
    2 points
  8. nu prea se leaga una cu alta ai setupuri diferite . uite aici http://fras.ro/ro/wp-content/uploads/REGULAMENT-LICEN%C8%9AIERE-2016.pdf edit: avem un coleg care participa http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171739-bmw-330cd-rally/ citeste aici ,si eventual intreaba-l si pe el. Sincer faptul ca nu platesti "taxa de timbru" pentru autoturismele de competitie e castig minim pe langa sumele care ar trebui investite pentru a face masina "de competitie"
    2 points
  9. gresit, mergi la reprezentanta zf la faur sau orice mecanic care mai are idee de cutii automate..
    2 points
  10. Daca pentru tine e normal sa mergi in spatele unui tir cu zecile de km, pentru ca drumul e aglomerat si motorul ala mic nu te ajuta, ce sa zic, e ok. Eu nu stau in spatele camioanelor, dubelor si masinilor cu folii foarte inchise pentru ca nu am destula vizibilitate in fata. Cu prima ocazie am trecut de ei si imi continui drumul relaxat, nu cu ochii in 10, ca in 4 sunt tot timpul.
    2 points
  11. Numai piloti pe forumu' asta ... sute de cai si pe autostrada de cand merg eu nu n-am vazut sa se mearga de la 180 in sus, iar in oras nu mai vb.
    2 points
  12. Am avut seria 5 doar E60, 530d, f10 nu.
    2 points
  13. Vai ce repede trece timpul de la o varsta. A mai trecut un an. A mai primit amortizoare Bilstein B4. In rest apa, paie si bataie. Sa vina primavara. Azi a facut 300.000km http://s18.postimg.org/g5okt8m5l/e9q.jpg
    2 points
  14. Nu vad rostul de a generaliza ca un 520d e jalnic pentru toata lumea...poate e pentru tine. Avem asteptari si nevoi diferite. Punand in balanta putere/consum/impozit/trafic urban in general,nu vad unde ar fi marele castig al celor 258cp de pe 3.0d.
    2 points
  15. Nu contest ca s-ar vinde mai repede decat acelasi model cu motor mai mare. Referindu-ne strict la performante, e slab, chiar nu are ce sa te multumeasca.In schimb e o masina buna. Te duce de colo-colo decent. Nu se imbogateste statul cu 2400 ron pe impozit sau oricat ar fi el.Este normal sa platim toti impozit indiferent de cat costa. Aici se pune problema daca iti permiti sau nu o motorizare, dar asta e alta discutie.
    2 points
  16. ai dreptate sunt posesor de 520 si stiu ce inseamna. doar ca... difernta de pret intre 520 si 525 sau 530 este maricica (vorbim strict de masinile curate si drepte cu aceleasi dotari) apoi, pt mine impozitul de 2400 lei pt un 3.0 mi se pare o hotie si nu vreau sa imbogatesc statul doar pt a ma da mare la un semafor sau sa risc niste depasiri periculoase, siiiii...bineinteles ca in 2 ani f10 va fi la fel de invechit cum este un e60 acum din cauza ca o sa iasa g30, iar in cazul asta cel mai cautate f10 vor fi 520. d daca era sa inceapa abia acum era f10 imi luam 530...poate. dar asa...prefer sa il vand peste 3-4 ani si stiu ca il voi vinde repede fata de un 530 si cu loganul de 16v iti spun eu ca poate sa ii puna si aripi ca tot nu face un f10... in schimb o skoda de 190 cp iti da rusine iar una de 150 cp se cam tine de tine dar nu departe...chiar f aproape
    2 points
  17. Pai cred ca iesi mai ieftin daca schimbi masina cu un LCI....daca iti place asa mult.
    2 points
  18. Ce tunner face motoarele 5.0d triturbo? A resoftat cineva asa ceva ?
    1 point
  19. Ai inteleg total gresit. Daca vrei 3.0, iti permiti si consideri ca ai nevoie (chiar si pentru distractia personala), il iei. Altfel e ok si 2.0, care e echilibrat din toate punctele de vedere. Nu imi rastalmaci cuvintele ca sa te afli in treaba. Pe considerentul financiar, renunti la multe. Unii mai cauta si placerea. Sa tot strangi sa pui la ciorap si sa nu te bucuri de banii lucrati, ajungi la o varsta la care nu mai esti in stare de nimic. Dar deh, stai pe un maldar de bani.
    1 point
  20. E in regula, pot sa mai astept Si eu ma gandeam sa trec la facelift dar e prea mica schimbarea ps: ai facut ceva km pentru o benzina..52 k in 3 ani/18 k pe an.
    1 point
  21. Nu atat de usor . Am avut E46 320d FL, in mintile lui si mai aveam emotii. Nu ma bag prosteste dar cu 3.0d e mai lejer. Probabil aveam asteptari prea mari de la E46, asta e.
    1 point
  22. Desi poate te-ai gandit deja eu zic... Vezi sa nu fi inghetat.
    1 point
  23. Masina in cauza are urmatoarele modificari: Turbine de pe F10 535d Evacuare de 80mm Galerie admisie modificata (tot de 535d F10) Glava motorja obdelana 1mm večji ventili (aici daca bine am inteles, pistoane modificate) Intercooler 350x600 Diuze injectoare de pe 535d F10 EGR Off Volant cu masa dubla + ambreaj Sachs race Debitmetru de pe 535d Sursa: https://www.farcebook.com/csstuning/photos/a.815007405257813.1073742210.413899585368599/815007435257810/
    1 point
  24. Cum ar fi asta ? Sa imi iau aceeasi masina :frantics: . Tesla 3 nu v-a fi asa de scumpa,ceva similar cu seria 3 mai bine dotat.insa mai este pana acolo,dupa cum am spus cand am cumparat masina,intentionez sa ma bucur de ea macar 5 ani,abia am 52.000 km,as fi nebun sa o vand.
    1 point
  25. 520d este arhisuficient pt 99% dintre soferi. Pe buna dreptate, pe autostrazi abia se merge cu 150 160. Nici in Germania nu te faci de ras cu un 520d. Daca aia pot, nu inteleg de ce la noi e "lesinat", "slab" etc. Ca sa nu mai zic ca nu afecteaza cu nimic cutia automata la performante. Cat despre comparatia cu Octavia, e evident caraghioasa. Octavia e un Golf mai slab. De fapt daca ne uitam si pe fisele tehnice, 520d are timpi mai buni chiar si decat octavia de 180 de cai cu dsg. Asta daca ar avea vreo relevanta 2 3 zecimi. Dar sa zici ca e lesinat... si cand te gandesti ca majoritatea are masini pana in 150 de cai putere.
    1 point
  26. Destul de ciudat configurata masina.Are cateva dotari insa n-are scaune confort.Pacat.Nici nu stiam ca exista ventilatie in scaune simple. Legat de cutiile automate in 6 viteze din primii ani de fabricatie ai f01, am auzit si eu ca ar avea probleme, insa daca a fost intretinuta corect, sa fi avut uleiul schimat, nu cred ca o sa ai probleme.
    1 point
  27. Pai este simplu de tot : Bmw F10 are 184 cai si 1650 kg. Octavia 3 are 150 cai si 1330 kg.Nu mai spunem nimic de aia de 184 care e racheta.
    1 point
  28. Strict ca performante e slab, slab 2.0d pe caroseria de seria 5, mai ales daca este automat.Cel cu cutie manuala nu stiu cum merge, dar cred ca e tot cam p-acolo. E clar ca fiecare isi cumpara masina in functie de nevoile pe care le are sau nu.
    1 point
  29. Pana sa-mi cumpar actuala masina,am tot cautat 520.d F10,am probat 5-6 masini cu motorizarea asta dar nu au corespuns din punctul de vedere al dotarilor si starea lor generala.Am probat si un F10 530.d xdrive,motorizarea pur si simplu m-a facut sa o cumpar pe loc...este diferenta mare ca motorizare intre 520.d si 530.d,nu vreau sa supar pe cei cu 520,dar probati si 530 sa vedeti ca sunt diferente.
    1 point
  30. Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.
    1 point
  31. niste mincinosi. orice alarma se poate pune la orice masina. daca alarma e analoga iar masina are can, fie se iau comenzi prin relee de la becurile care se aprind cand se deschid usi...etc, fie daca nu ai ce face cu banii cumperi un adaptor de can-bus, se gasesc pt toate marcile. te uiti la schema, faci legaturile si aia e toata instalarea. toti cei care instaleaza diverse, nu le ajunge cat castiga din instalare, vor sa iti si vanda, acolo este profitul mai mare si nemuncit. eu i-am exterminat pe astia, am dat toata marfa in retail, ce s-a intamplat este ca oamenii gasesc greu instalator, nu vor sa instaleze daca nu si vand tot ei.
    1 point
  32. http://olx.ro/oferta/vand-bmw-e92-335d-ID5mU7v.html#633bf283e9 pt chapo !
    1 point
  33. pompa motorina nu face presiune. Sau alimentare curent. Ai pus testerul?
    1 point
  34. VUV: cumva vrei sa cumperi masina si nu stii cum sa negociezi? )
    1 point
  35. Nu stiu daca are rost... ori 530-535 ori ramai cu asta
    1 point
  36. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Gg1wF.html BĂŁiatul asta e ĂŽntreg la minte?
    1 point
  37. Am eu un modul Hartge,ramas de la X6M50d,daca te intereseaza putem discuta
    1 point
  38. Ei fac tuning exterior nu vad pe ce sa ceara 8 mii pt un soft e maxim 2 mii daca e complicat dar 8 mii n au cum. Daca ai e30 turbo depinde ce stage e ..putem sa facem sa vedem ce si cum
    1 point
  39. Sau astia: http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/620-7-serie/625-f01-2009-2015/5697-750d/
    1 point
  40. Am vorbit cu tipul care are x6 le. A zis ca e alta masina acum si ca nu ii pare rĂŁu o clipa ca a fĂŁcut tunningul. Nu e vorba de putere ĂŽn mare ci de livrarea ei la roti. Asa zicea el. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  41. Salut BMW-isti si un 2016 cit mai fericit. Cautind am gasit postarea de mai sus si m-am gindit sa o fac publica pe forum. Este foarte interesanta si daca cineva nu reuseste sa traduca pot sa o traduc eu. Sper sa fie utila. Salutari.
    1 point
  42. Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%. Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca ! Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa. Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese. Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?". "Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate. Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza. Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" )).Foarte distractiv drumul la intoarcere Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce. Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit. http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg
    1 point
  43. Corect, asa am facut si eu. Am iesit mai ieftin cu vreo 120lei fara transport si mi-au venit arcurile mai rapid luand de pe ebay.de decat de la Racing Nick. Nu stiu care e treaba lor, vand foarte putin si trebuie sa umfle preturile, sau sunt pur si simplu nesimtiti
    1 point
  44. Da' domnule, daca nici 5-arul nu-ti mai ofera valoare, ce propui? S-o ardem toti prin strainataturi gen valet de EM ?! L.E. @ryoraul, take your time
    1 point
  45. Vezi aici si aici modelele pt masina ta si codurile. Ia-le de pe ebay.de ca iesi mai bine decat daca le iei din tara
    1 point
  46. 1 point
  47. E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":
    1 point
  48. Gata, am revenit acasa dupa o plimbare pana la Dallas, in total am parcurs 599,4 mile, mai exact 964,44 km. O sa incerc sa pun feedback-ul pe care il am despre masina asa capitol cu, capitol pe masura ce imi vin in minte. Acceleratie : masina accelereaza foarte bine, nu prea se compara cu multe masini de pe strada, merg linistit la 2100 rpm cu 82 mph (131.966 km/h), ma joc la butonul de gaz de langa schimbator de o trec in Sport Plus din Economic unde stau linistit, dau 3 schimbari in jos de trepte pana in treapta a 4-a din a 7-a unde eram, rezultatul, urat de tot, masina se dezlantuie si din cat de cuminte statea in modul Economic cu lag enorm de mare la accelerare, acesta brusc dispare si masina reactioneaza imediat, la orice gadilare a pedalei. Frane : la acest capitol nu prea am ce spune decat ca nu am reusit sa intalnesc pana acum masina care sa imi poata frana in fata si eu sa imi fac probleme ca nu reusesc sa franez si sa transpir ca nu ma mai opresc, din contra, imi permit sa franez progresiv, fara franari bruste, desi nu am discurile ceramice, am discuri normale la masina. Ce ma enerveaza e insa faptul ca jantele arata groaznic dupa ce ploua, daca nu ma insel parca franele au sistem de uscare si atunci tot praful de pe placutele de frana ajunge pe jante de s-au dus frumusetile mele de jante, arata ca si cele de pe basculante. Ca o mentiune, 2 zile cat am avut un 528i pe maini (mentionez mai jos de el si la capitolul suspensie) am avut senzatia ca nu am frane la masina, fiind efectiv invatat cu franele masinii mele. Motor : la 431 CP cat are masina, motorul are rezerve enorme de putere cand efectiv mergi usor pe cruise control si te bucuri de peisaj. Zilele trecute am reusit sa mi se aprinda DCS-ul la vreo 60-70 mph (96,56-112,65 km/h) in timpul unei accelerari sustinute fara sa fie ud pe jos. Cutia de viteze : niciodata nu am fost fanul cutiilor automate, automata de o aveam la Toyota Camry mi se parea o mizerie, insa DCT-ul (cutia secventiala cu dublu ambreiaj) asta de pe M4 efectiv imi place mult de tot, insusi faptul ca nu tre sa stau cu piciorul pe frana cat e in D sau R imi place mult, exceptand cand sunt la vale si masina se misca singura, asta nu imi mai place ca tot tre sa ii tin piciorul pe frana. Si daca sunt pe o singura liniuta la cutia de viteze si apas pedala pana la podea ea va retrograda singura si va schimba destul de sus in ture atata vreme cat sunt cu piciorul cu pedala la podea. Directia : mult hulita directie electrica mie mi se pare foarte ok, o tin mereu in modul sport si nu imi pare nici foarte grea, nici foarte usoara, e exact ce vreau de la ea. Sunetul evacuarii : aveam idei de dezactivat sunetul fals ce vine prin boxe dar totusi din afara masinii tot se aude, intr-un final imi place sunetul masinii, asa fals cum o fi el. Suspensie : pe modul confort cum o tin eu este destul de ok, nu trebuie sa am acum senzatia ca va fi la fel de comfortabila ca una de F10, am avut un F10 528i ce avea 666 mile (1071,82 km) la bord ca masina de schimb 2 zile cat am avut-o pe a mea la schimbul de ulei la primii 2k km, masina era echipata cu jante de 17 si chiar plutea pe drum, era super comfortabila, nici nu visez sa fie M-ul meu asa ceva, oricat de comfort ar fi modul pe care merg, totusi suspensia este destul de tare, am reusit sa nu zgarii nicio janta pana acum, cu ceva atentie se poate, drumurile din Houston nu sunt chiar ca in filme, unele din ele sunt destul de praf chiar. Consum : aici am de pus calculele de le-am facut, am consumat 24,126 galoane (91,32 litri) pe o distanta de 599,4 mile (964,44 km), avand un consum de 24,84 mpg (9,47 l/100) calculat la pompa, respectiv 25.7 mpg (9,15 l/100) conform OBD-ului cu o viteza medie de 57,5 mph (92,53 km/h). Avand in vedere ca totusi este un motor de 431 CP, consumul nu mi se pare chiar asa de speriat. Peste 2 weekend-uri ies la un drum si mai lung, mai revin si atunci cu alte impresii legate de consum. Per total masina ma face sa fiu chiar paranoic, fiind atent pe unde parchez mereu, sa fiu parcat la distanta de restul masinilor. Atasez si 3 poze, 2 cu consumul din bord si distanta parcursa pana sa fac plinul din nou sa pot calcula cat am consumat si a treia cu viteza medie facuta putin mai tarziu, deoarece am uitat sa o fac cand am facut poza consumului si a distantei parcurse. Sper ca gaseste cineva acest review folositor, o sa imi comand si GoPro-ul cat de curand si voi tot filma mai mereu.
    1 point
  49. as da jos pleoapele de la faruri
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.