Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/23/16 in all areas

  1. Impresii dupĂŁ prima cĂŁlĂŁtorie mai lunga: http://i.imgur.com/uJZTUY3.jpg - loc suficient pt skiuri prin rabatarea spĂŁtarului median - foarte comoda deschiderea individualĂŁ a lunetei (fĂŁrĂŁ sa mai fii nevoit sa deschizi hayon-ul) , practica si rapida pt obiecte mici sau cand portbagajul e plin - scaunele sport foarte bine profilate ĂŽnsĂŁ un picuț cam tari, dupĂŁ 1000 km/zi as fi preferat ceva mai confortabil - motor/cutie/xDrive: nota 10 modul Sport e extraordinar pe serpentine, interventia DSC-ului e fĂŁrĂŁ emoții atât pt șofer cât si pt pasageri atunci când se depĂŁșește limita de aderentĂŁ ; cred ca schimburile de viteza se fac si funcție de datele din navigație, am observat ca treapta de viteza este selectata si funcție de gradientului pantei (atât la urcare cât si la coborâre); de ex la coborâre pe pante mai accentuate in ecoPro nu mai pune cutia pe neutral - cruise control stop & go merita toți banii, foarte odihnitor atât la cruising pe autostrada cât si pe segmente de mers in coloana bara la bara; are si o hiba de proiectare as zice, ĂŽngheațĂŁ radarul din bara in viscol ceea ce il face neutilizabil (auto shut down), probabil daca ii fĂŁceau un sistem de ĂŽncĂŁlzire se putea elimina in mare parte acest inconvenient - SLI sugereaza sa reduci viteza ĂŽnainte de a intra intr-o zona cu limita de viteza mai micĂŁ fata de viteza actuala (in special ĂŽnainte de a intra in localitĂŁți) la primele atenționĂŁri nu ĂŽnțelegeam semnul din bord pe iDrive insa textul e foarte clar http://i.imgur.com/Ss0OGgd.jpg - farurile adaptive cu high beam assitant impresionante la cât de bine si repede se adapteaza, practic mai tot timpul faza lunga lumineazĂŁ fĂŁrĂŁ a incomoda pe alții - bagĂŁ caldura foarte foarte repede (in 20-30 secunde sufla aer cad) iar in combinație cu scaunele ĂŽncĂŁlzite te face sa uiți ca ești intr-o mașina diesel la multe grade sub minus - zgomot motor, ziceam in primele post-uri ca e un diesel destul de gĂŁlĂŁgios la relanti, ori m-am obișnuit eu cu zgomotul ori s-a mai "linistit" percepția actuala e ca ronțĂŁie mai in surdina (poate influenteazĂŁ si motorina de iarna?)
    5 points
  2. Nu stiu ce formula de adresare sa folosesc pt ca observ ca ai nume de fata, dar limaj de ''baiat''.Scuza-ma. Este din 2005 e60-ul pe care l-am avut.Nu-l mai am din 2010, l-am vandut. Urmatoarea masina a fost tot de la BMW un 730d LCI, iar dupa, concomitent mi-am cumparat si un 750Li xDrive, aproape nou sa zic asa, adica avea 9km in bord cand l-am luat.Nu-l mai am nici pe cel din urma. Mi-am cumparat altceva. Imi pare rau ca n-am cumparat si vreun f10 cu care sa merg 6 luni sa stiu despre ce e vorba. Daca observi, nu prea scriu pe forum aiurea, asta tinand cont si de nr de postari in atata timp. Si inca ceva, n-am judecat pe nimeni pt alegerile facute.
    3 points
  3. care ironie ??? eu unul nu o vad ! si de ce nu imi era adresat mie anuntul ??? poti fi mai explicit... si ca sa nu stricam postul omului, te rog, pe privat !
    2 points
  4. F10 530D, cam asta a fost intretinerea in 10 luni de la achizitie: -Schimb ulei + filtre: cam 850 piese, 100-150 manopera => 1000 lei -Am schimbat bratele suspensie fata -> 712 lei + 180 manopera -Frane placute+discuri 5000RON (Bavaria). After market cred ca in jur de 3500 ajung. Doar placute cam 1000 de lei -Bujii+releu 2000 (reprezentanta) -Fulie + kit accesorii (3200 parca, tot reprezentanta) Urmeaza schimb de ulei la cutie. Baie + ulei original si manopera ma costa 2200lei in Timisoara. Nu imi convine sa merg pana la ZF in Bucuresti. Mai trebuie sa schimb ceva bucsi sau pivoti, a inceput sa bata...
    2 points
  5. Cand pica cutia, pica de tot. Daca vrei sa fii sigur inlocuiesti uleiul. Aici vb de cutii automate. Nu scrie undeva, fiecare face ce doreste, eu am dat un sfat. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  6. Am sunat la 730 imi cere 7k dif .....omu e nebun cred Masina o are in autovit e bisnitar de 2 bani de la mn din oras...iam zis sa imi dea seria sa verific km...de 2 ore inca astept mesajul ))
    2 points
  7. Vand elemente caroserie originale pentru BMW M3 e46 sau retrofit pt e46 coupe - piesele sunt in perfecta stare, fara a prezenta urme de avarii sau rugina - partea din fata prefer sa se vanda completa capota-aripi +/- bara fata - pentru un retrofit complet - ideal pentru posesorii de e46 coupe ce doresc un aspect mai agresiv al masinii sau doresc a realiza o replica caitativa de M3 Preturi - capota M3 cu powerdon (realizata din aluminiu) - 450e - aripi M3 cu difuzor lateral - 450e setul - bara fata M3 cu splitere - 300e - bara splte M3 cu difuzor din carbon original - 350e - ornamente prag cu emplema M3 - 300 lei Deasemeni, mai sunt la vanzare si alte elemente de M3 neoriginale / aftermarket - oglinzi incalzite M3 replica - 150e - jante style 220 replica - 450e (fata - 8,5j/19/ET28 - 225/35/19, spate - 9,5j/19/ET23 - 255/30/19) * preturile sunt usor negociabile, la anumite piese sau la cumpararea mai multor elemente (preturile sunt comparabile cu cele ale pachetului de fibra de la ARvision, numai ca vorbim de elemente origilale de caroserie, nu de imitaii din fibra) DETALII la telefon: 0721 635 981 sau pe PM http://thumbnails113.imagebam.com/45912/972872459117016.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/c8ef82459117021.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/987440459117027.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/7f3f98459117031.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/4d3ef9459117037.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/a1380c459117040.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/309af5459117051.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/45912/740d81459117056.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/fef654459117065.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/45912/b0c56f459117069.jpg
    1 point
  8. Salut, se vinde BMW Seria 3 E46 318i 87kw 118cp 1998 benzina 1895cmc 244.920 km, masina personala: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7Gg5CL.html Pentru cei interesati sunt dispobibil oricand pentru mai multe detalii pe forum, mesaj sau telefon
    1 point
  9. Bmw 318Ci / 143cp / M.paket / Individual / Estoril Blau 170 000km / carte service Dotari : - Interior sport recaro piele + incalzire - Volan M + Comenzi - Pilot Automat - Computer Bord - Plafon Negru M - Navigatie DVD + Magazie Cd.uri - 4 Geamuri Electrice - Praguri Interioare M - Footrest M - Senzori parcare - Senzori Ploaie - Senzori Lumina Exterior : - Bara Fata Mtech 2 - Praguri Mtech - Bara Spate Mtech 2 + Senzori - Faruri Xenon + Spalatoare + Sistem Adaptiv - Pachet ShadowLine - Suspensie M - Stopuri Led Masina arata exact ca in poze se prezinta si ruleaza impecabil - Carte Servis - Pret negociabil la fata locului . NU ARE NICI UN SET DE NUMERE SCOS . TAXA 320EURO . PRET : 5999EURO / NEG / FARA VARIANTE TEL : 0742 39 22 52
    1 point
  10. Sunt interesat de un asemenea model de alarma , da-mi un PM. Multumesc.
    1 point
  11. 1 point
  12. Cauta rubrica cu vanzari auto bmw si posteaza acolo. Poate o sa ai mai mult succes .
    1 point
  13. Ia-ti banutii inapoi si fa-le plangere penala pentru inselaciune. Poate se invata minte.
    1 point
  14. Pt 3-4 litri in plus fata de un 1.8 sau 2.0, simti ca, conduci un BMW. Marea majoritate ne cumparam BMW doar pt nume. BMW = 6 cilindrii pt mine.
    1 point
  15. Am gasit ceva pe net la firma Websto...ei spun ca exista 3 moduri de comanda la distanta (2 prin telecomanda si una prin telefon). Modelele cu telecomanda se numesc: - Telestar T91 (telecomanda simpla) - Telestar T100 HTM (telecomanda cu afisaj) Iar modelul prin telefon se numeste ThermoCall 4. O sa incerc sa ajung Luni la unul din dealerii lor deoarece am unul la 15 min de unde locuiesc! ðŸâÂOricum va multumesc la toti pt ajutorul acordat!ðŸâ Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  16. Eu vorbesc de masini sh nu de masini cu 30 mii de km. Pustiul ala nu prea stie ce vorbeste sau se baga si el. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Serban,tocmai ca scrie undeva de schimbul asta de ulei si chiar specifica intre 80-120kkm.
    1 point
  18. Eu am spus cam la ce sa se astepte de la un 530d f10 si am dat niste preturi informative aproximative vorbesc din propria experienta ! Depinde unde faci aceste operatiuni preturile variaza!
    1 point
  19. Costuri intretinere bmw 530d -revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei -revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei -fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei -bujii incadescente si releu 1100 lei Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d
    1 point
  20. Probabil se cauta de o serie cu km reali pe mobile.de .
    1 point
  21. Ai inteleg total gresit. Daca vrei 3.0, iti permiti si consideri ca ai nevoie (chiar si pentru distractia personala), il iei. Altfel e ok si 2.0, care e echilibrat din toate punctele de vedere. Nu imi rastalmaci cuvintele ca sa te afli in treaba. Pe considerentul financiar, renunti la multe. Unii mai cauta si placerea. Sa tot strangi sa pui la ciorap si sa nu te bucuri de banii lucrati, ajungi la o varsta la care nu mai esti in stare de nimic. Dar deh, stai pe un maldar de bani.
    1 point
  22. ce discutii.. ma gandesc ca acum 10-15 ani mergeam cu Dacia. ca idee 520 F10 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=17268 8,1 sec pana la 100 km/h nu e un timp rau deloc.
    1 point
  23. Daca pentru tine e normal sa mergi in spatele unui tir cu zecile de km, pentru ca drumul e aglomerat si motorul ala mic nu te ajuta, ce sa zic, e ok. Eu nu stau in spatele camioanelor, dubelor si masinilor cu folii foarte inchise pentru ca nu am destula vizibilitate in fata. Cu prima ocazie am trecut de ei si imi continui drumul relaxat, nu cu ochii in 10, ca in 4 sunt tot timpul.
    1 point
  24. relee pe semnalizari se puneu la Cielo si Matiz. Sa faci asa ceva la BMW e o mare tziganie. O alarma viper pe CAN e 100 de euro. comenzile pe CAN difera de la un model de masina la altul, sa nu spun ca la bmw seria E are kcan pe 100kbs iar seria F dupa 2012 are kcan2 pe 500kbps.
    1 point
  25. http://olx.ro/oferta/cotiera-completa-bmw-e46-ID12HXd.html#3c93802b77
    1 point
  26. Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.
    1 point
  27. Am vrut eu sa iau alarma aia cand te ocupai , email pe site , nu a raspuns nimeni , am insistat pt o recomandare montaj , probabil clientii astia sunt cantitate neglijabila . Stiu ca nu te ocupai tu personal dar echipa ta dadea flit lejer . Business prea mare probabil , astia mici sunt mai receptivi chiar give a fuck )
    1 point
  28. evident nicio alarma nu e sigura, asta in general. depinde hotul cat e de competent. nu se justifica abonament pentru asa ceva, toate functiile despre care vorbesti carscop le are free, vezi si tu specificatia, cumpara de la ebay si testeaza, eu am ramas uimit de precizie. este corect ce spui tehnic despre tracker insa e si alarma aia completa care include tracker si din ce imi aduc aminte era 1/3 din pretul viper. tot restul e numai marketing, comert, in general omul cu cat e mai neinformat si mai avut plateste mai mult. astia sunt cei mai buni clienti, nu cei care cumpara un nimic si apoi iti freaca ridichea.
    1 point
  29. termostat EGR la benzina?
    1 point
  30. E foarte frumoasa. Arata super. Ne-o imaginam.
    1 point
  31. Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg
    1 point
  32. Toata vara m-am bucurat de noile performante. Intre timp am mai ascultat pareri,am mai tras concluzii,am inteles lucruri. Importanti nu sunt CP ci CP/kg dar degeaba ai CP/kg daca nu ii poti face sa galopeze. Ok,dar oare se poate mai mult?MAI MULT ?!Se mira pana si unii dintre cei care au lucrat la msina."Pentru ce iti trebuie mai mult,doar nu te duci la curse cu ea" asta mi se tot spune in ultimul timp.Da,nu ma duc la curse cu toate ca as fi fost asteptat dar consider ca nu este tocmai pentru acel segment si nici nu vreau sa fie.Nu va avea niciodata rollcage si tot timpul va fi pentru strada cu performante maxime,sau cel putin eu asta sper si incerc. Cum aceste performante nu se puteau in 2005 cand 3.0d a iesit din fabrica,asa nici cand am inceput proiectul nu se putea mai mult dar cuvantul cheie este "cand".Cu trecerea timpului evoluam si putem merge mai departe. Incep sa conturez urmatorii pasi dar din pacate toata vara am fost ocupat cu alt proiect nu de natura auto si am pierdut ceva teren. Cu toate astea am vrut neaparat sa o duc pe cel mai bun drum si cel mai frumos peisaj de la noi,Transalpina. Bucata de drum incepand de la Ranca pe parcursul a 50 km este impecabil,abia asfaltat,nu credeam ca exista asa ceva la noi in tara.I-am facut cateva poze pentru ca totul era asa de perfect. Pe acest drum nu a contat ca era deal sau vale,cuplul facea legea. http://s20.postimg.org/m45ba75q1/image.jpg http://s20.postimg.org/4e96t6rw9/image.jpg http://s20.postimg.org/c4fyybu7t/image.jpg http://s20.postimg.org/7srd9bnax/image.jpg http://s20.postimg.org/9ylo3tqrd/image.jpg http://s20.postimg.org/843royxfd/image.jpg http://s20.postimg.org/c1r1edk8p/image.jpg http://s20.postimg.org/64s7uo9fd/image.jpg http://s20.postimg.org/5y9gugtyx/image.jpg http://s20.postimg.org/e2hkz7ge1/image.jpg
    1 point
  33. Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%. Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca ! Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa. Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese. Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?". "Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate. Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza. Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" )).Foarte distractiv drumul la intoarcere Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce. Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit. http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg
    1 point
  34. Dupa aceste modificari trebuia sa ii fac si un program strict si bine gandit,cand sa manance,cat si cum.De cei la care am facut resoftarea nu am fost super super multumit asa ca am decis sa incerc altceva.Auzisem ca vin masini cu softuri din Germania si alte tari care nu sunt tocmai in mintile lor si tot pe la noi prin tara se rezolva,sigur fac si ei lucrari bune dar ratiunea mea a fost ca nu isi vor bate prea mult capul cu masina mea fiind modificata in Romania,habar nu avand ce,cat si cum s-a facut la ea si la ei vin sa fac doar softul,nu stiu cat interesa s-ar fi acordat.Am avut cateva oferte si in Bucuresti de genul daca nu iti place cum trage dupa nu imi dai nici un ban,mai auzisem de baietii de la Buzau,dar multe sfaturi ma trimiteau la IASI !Pfffff....tocmai la IASI?Atatea ore de condus mai ales ca masina nu era terminata din punctul de vedere al reglajelor finale. O reprezentanta in Bucuresti prin video conferinta sau cumva,gaseai tu o solutie,nu aveai si tu Dragos ! Ma hotarasc,acolo ma duc! Citesc proiecte,ascult sfaturi si clar cea mai buna varianta pentru masina asta este. Ok,dar cum plec eu la asa drum cu pantofii rupti si tociti?!Ma pun si caut,cine are cel mai bun grip,cea mai buna franare,dar in special de grip ma interesa.Ma hotarasc la Michelin PilotSport 2.Incep si caut si gasesc la o firma din Bucuresti care imi recomanda sa iau varful de gama din acest moment nu de acum 3-4 ani cand a iesit PilotSport 2,doar ca eu mai vazusem anvelope PS3 si parca nu imi palcea cum se vedea talonul privind masina din lateral.In fine ma hotarasc sa iau PS3(macar odata sa vad si eu cum este cu anvelope noi).Patronul de la firma care aducea anvelope imi spune ca a fost la lansarea PS3 in Barcelona(ar fi primit o invitatie de la Michelin pentru ca este unul dintre distribuitori lor) si le-a testat pe un Ferrari nu mai stiu ce model si pur si simplu masina statea lipita de asfalt si la franare si in curbe.Wow spun in capul meu,inseamna ca asta este ce trebuie. Momentan aveau doar 255/35/18 pe stoc pe care le-am si luat si urma in cateva zile sa vina si cele pentru fata 225/40/18. Ajung cu ele acasa si le pun pe cantar 10,9kg/bucata 255/35/18 (ulterior le-am cantarit si pe cele pe fata dar nu era mare diferenta in jur de 10,6kg/buc,ceva de genul asta).Intre timp eu imi luasem pentru anvelopele pe 17" de pe engezoaica 2 Run Flat 225/50/17 de iarna pe care le-am pus pe cantar si am avut o placuta surpriza sa vad ca au greutatea de 12,9kg/buc(stiu ca trebuiesc sa fie mai grele cele Run Flat dar totusi anvelopele ce le-am achizitionat erau undeva apropiat de greutatea unora de R17).Ajung si cele pentru fata le montez si totul este ok cu ea direct la geometrie.De data aceasta totul este perfect. Domnisoara va avea pe ce sa se bazeze pe drumul lung ce urmeaza sa vina si nu numai. http://s20.postimg.org/ayxz5yegp/IMG_0707.jpg http://s20.postimg.org/dqh8wkczd/Picture_004.jpg http://s20.postimg.org/d66t7m94p/Picture_067.jpg http://s20.postimg.org/73z6h4kop/Picture_068.jpg http://s20.postimg.org/ufiosh9kp/Picture_069.jpg
    1 point
  35. Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg
    1 point
  36. Si eu m-am lovit de Akrapovic cand a fost vorba de moto pentru jucaria pe care am avut-o odinioara, totusi oscilam intre Akrapovic si Yoshimura si pana la urma nu am luat-o nici pe una, nici pe cealalta. Cat despre Akrapovic, pe m3post sunt destul de bolnavi americanii cu marca asta, care vor sa scuteasca ceva bani se baga la altele, cei pe care nu ii doare prea tare de bani iau Akrapovic incercand sa prinda o oferta cat mai buna ca atunci cand o vor vinde sh sa nu piarda foarte multi bani. Am facut o poza din computerul de bord cu distanta parcursa, viteza medie si consumul mediu de cand am luat masina, nu a fost resetata vreodata de mine, si nici nu intentionez sa fac lucrul asta prea curand. Am pus mai jos si transformarile pentru valorile ce apar in poza. 4519 mile = 7272,62 km 19,6 mpg = 12.00 l/100 km 26,6 mph = 42,80 km/h
    1 point
  37. Nu zic ca nu e ok sa fie functionale, daca exista optiunea, dar nici sa spui ca e dezastru fara adaptive.
    1 point
  38. Eu zic sa reconditionezi cutia, macar ai o garantie. De ce sa te apuci de niste modificari destul de dificile cu cutia manuala luata la SH probabil fara garantie? In plus de asta nu merita sa renunti la confortul unei cutii automate.
    1 point
  39. mama ce carcotasi oe aici .carcotasi sau invidiosi cum o fi nu ne intereseaza cui nu i convine sa nu citeasca.asa am inteles si eu unde este el plecat new york sau unde o fi a vazut langa masini basinoase cum ati vrea toti sa aveti cls slr si alte dastea. un 850 ci.adica o masina inca foarte apreciata.dar voi ofticati de viata si invidiosi a trebuit sa i o trage ti din nou fara sa intelegeti ce a vrut sa spuna.si apropo daca ati fi fost macar atenti la ce masina are el si ce masina a vazut acolo ............va faceti de (cenzurat) cu caterinca asta ieftina pe forum .a vazut un 850 ci langa masini basinoase.dar problema este ca el are un 850 CSI hi hi ati vrea voi sa aveti asa ceva.poate in povestile scrise de voi noaptea.va stiti voi aia care sunteti carcotasi .hi hi sa va fie inca 1 rusine. si mai scutiti ne de caterinca asta de moderatori si de mistourile astea.ca daca aveti rang pe forum nu aveti dreptul sa ne luati la misto.pana una alta astept inca ban sau ceva .ca sa nu mai fiu nevoit sa vad cum va bateti joc si va luati la misto unii de alti .si am incalecat si eu in vis pe un 850 si am terminat cu voi asa.adio carcotasilor
    1 point
  40. senzorul de la volanta DIFERIT De senzor vilbrochen / crankshaf (arbore cotit) nu
    0 points
  41. Da pt circuit merita , daca ai de gand sa incingi masina pe undeva serios , in rest cred ca vei scartai ca trenul la franare prin oras )))
    0 points
  42. Daca-i bagi gaz poate e ok consumul,ca altfel nu stiu cum o fi acceptabil consum de 15-17l.
    0 points
  43. Dupa spusele tale, toti cei care au 2.0 nu isi permit 3.0. Dar sa ne gandim ca poate pt unii 2.0 e suficient la ce nevoi au ei, avand in vedere ca depasesti lejer tiruri sau alti participanti la trafic pana in viteze de 130-140, care oricum sunt mult prea mari pt dn-urile noastre. Aa, ca poti croseta cu 3.0 si poti face vitejii pe valea Oltului, asta da. Si daca tot ziceai ca cei cu 2.0 nu isi permit mai mult, mai este si varianta ca poate fiecare are o suma alocata pt masini. Ca poate tu ai 3.0 insa masina(asigurari,benzina,intretinere) te costa lunar 30% din venituri,iar pe altul care are 2.0 il costa 5% din venituri. Poate unii isi permit 530 insa merg cu taxiul. Sau poate ca unul cu 3.0 face 10 mii de km pe an, dar de, n-are putere suficienta la nevoie, iar altul face 30 mii pe an si merge mult urban, unde este inutil un motor mare. Sunt multi factori, dar ideea de la care a pornit acest offtopic stupid, era ca 520d este lesinat, ceea ce e o mare aberatie. Si un 530d e lesinat in comparatie cu un m5. Depinde ce repere ai si de gradul de obiectivism.
    0 points
  44. Da, avem un model care include alarma viper si gps de localizare inclusiv modul de blocare a motorului din smartphone, localizarea masinii si alarme prin sms/apel atat la declansarea alarmei cat si la miscarea masinii de la locul de parcare (tractare, ridicare pe platforma, etc. ) Poate functiona cu sim de la noi si platesti un abonament sau poti pune sim-ul tau.
    -1 points
  45. Daca senzorii se regleaza la o sensibilitate marita da, se poate pune un senzor de perimetru care va declansa pre-alarmarea la o simpla apropiere de masina dar conteaza unde o parchezi si daca trece in mod normal lume pe langa masina, declansari accidentale pot enerva locatarii din zona pe timp de noapte. Alarma se conecteaza la masina doar pe alimentare si CAN, BMW in general e reticent la modificati de orice fel, chiar si pentru o statie CB mai fac figuri. In cazul unei interventii in garantie se poate dezactiva temporar. Iti dai seama ca daca ai o problema la motor/cutie care trebuie rezolvata pe garantie, nimeni nu poate spune ca e din cauza alarmei.
    -1 points
  46. daca sti cum sa "interactionezi" cu masina reusesti sa depasesti. si eu aveam emotii cu loganu lu tata , asta nou din 2015. la ce motor are , cand acceleram ziceam ca merg in spate. Dar sa vezi batranu' cum merge cu el.... aleluia zici ca mai are cativa cai in plus.
    -1 points
  47. si ce an e? il ai si acum? eu zic sa deschizi discutia asta dupa ce o a conduci un f10 cel putin 6 luni( sa te bucuri de confort si dotari). nu dupa ce l.ai condus pe a lu vecinu 300 de metri. ca pun pariu ca ai dat atentie doar motorului si zis "mama ce fuge" dãããã.... fuge, cum fuge si un audi de 3000 etc. e logic sa traga super bine. dar eu nu sunt ca tine, nu mi.am luat bmw doar ca sa fug cu el. mi.am luat pt confort, aspect, dotari etc. si la cat am platit pt ea imi luam lejer 535 cu 100 de mii in bord. dar am preferat facelift.ul cu dotari multe si km pana in 20 de mii. daca vreau fuga si basini la semafoare...imi iau un e30 si il modific sau il iau direct modificat. atunci degeaba ai tu e60 din 2004 cu "treiej dâ mii dã cai, mâncati.as" daca vrei doar putere sa stii ca sunt destule mari cu putere mai mare decat bmw.ul. cel mai simplu ex: vw passat 2.0 tsi 220sau230 cp. am incheiat
    -1 points
  48. Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.
    -1 points
  49. Pai isi ia un 525 si daca nu-i place schimba iar cu 530 si aia e.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.