Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/24/16 in all areas
-
nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.16 points
-
Au mai venit piese, pe 30 ma apuc de montat. -stopuri lci -logic 7 -pdc -hud -camera marsarier -coloana directie electrica -combox -high beam assist Cu ajutorul lui Dragos, weekendul viitor sunt toate functionale http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/283aa5705a16f5e25b42bae795a89830.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/4df2d4d342d843a1e077c2e8d9f1fb51.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/9b5f2590c9401267b2782faef7e27c13.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/1a4179823b8838a7d6a15f4524dc3495.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/eeec2a85393ebf68eb0e10563c23bcf2.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/0ae2e951d9e3ba7971de5e01ba75f1ae.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/10d9903ffeaf701bde287d0574c55392.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk7 points
-
))) Fara dtc, dsc. Nu poti merge cu dtc. Nu ai cum sa pleci de pe loc si la primul drift iti taie instant elanul. A fost un pic complicat cu cutie automata, pentru ca pe DS ori statea in viteza prea mare ori imi arunca fundul instant lateral pentru ca dadea inferioara. Am tinut-o pe manual si m-am jucat cu a 2-a si a 3-a. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/4948e99e7bb81dbc83838e23c232c8b2.jpg5 points
-
Un coleg de munca (care nu este roman) m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina Dotarile sunt : VIN : WBAVA71060PS01240 Data primei inmatriculari : 07-2005 Transmisie spate Cutie de viteze automata Culoare : TITANSILBER METALLIC Pret : 7500 EUR - usor discutabil Dotari : Jante aliaj (style 154) cu anvelope iarna si un set de anvelope vara bonus Volan multifunctional piele Scaune fata incalzite Senzori de lumini si ploaie Aer conditionat automat Pilot automat Tapiterie stofa gri Ce stiu eu despre masina : - el este al treilea proprietar. Primul a fost o doamna din Bucuresti (mama unui prieten cu cel de-al doilea proprietar) care a cumparat-o noua de la reprezentata. Al doilea este un alt coleg de munca care a tinut-o cam un an, dupa care a ajuns la acest baiat. - cand s-a facut transferul de la primul la al doilea proprietar, masina a fost vopsita integral pe CASCO. Daca nu ma insel, au fost vopsite/reconditionate si jantele. Masina a fost tinuta in garaj de primul proprietar si in ultimii doi intr-o parcare subterana. - tot atunci s-au schimbat si ceva piese pe la motor (EGR-ul sigur) deoarece primul proprietar a mers foarte mult prin oras - aproape deloc in afara - stiu ca la interior avea ceva probleme la manerele de la usi, care erau foarte uzate si unul din primii doi proprietari a incercat sa le reconditioneze ... prost. In rest era ok la interior. - al 3-lea proprietar a platit si taxa auto (timbrul de mediu), deci nu mai trebuie platit de un eventual cumparator. O sa incerc sa vad si eu masina si sa mai fac niste poze. Pozele de mai jos sunt de la proprietarul actual. O sa ma ocup eu de vanzarea masinii, asa ca ma puteti contacta pe forum sau la 0734.332.797 - Vali P.S. Daca am inteles eu bine de la el, are si o roata de rezerva tot style 154. Masina are kilometrii 100% reali si nu a avut accidente.4 points
-
Azi am fost pe circuit, m-am dat de 4 ori, am ramas odata in zapada, nu am distrus nimic la masina. Am testat suspensia, s-a comportat exemplar. Revin cu filmulete dupa ce fac upload pe Youtube. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/9c953762d49ce4b1464368eb19996825.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/f3e2e1be099426dae8402a12a6ca3e33.jpg Tur de circuit complet: Filmat pe geam cu Gopro si momentul cand m-am invartit: Si cel mai de apreciat filmulet este asta - Mai mult pentru ca eu am luat curba la marea arta si EVO a intrat in boscheti )))))3 points
-
Daca iti cumperi un v8 nu inseamna ca vrei sa mergi in drift prin tot orasul, fiecare dupa gusturi si bani isi cumpara ce vrea, totusi daca mergi numai prin oras de ce vrei un f10? Si daca vrei sa te misti lejer prin trafic in exterior de ce sa cumperi unul submotorizat? Dupa mine nu trebuie sa fii un adevarat pasionat ca sa-ti cumperi un 5352 points
-
Impresii dupĂŁ prima cĂŁlĂŁtorie mai lunga: http://i.imgur.com/uJZTUY3.jpg - loc suficient pt skiuri prin rabatarea spĂŁtarului median - foarte comoda deschiderea individualĂŁ a lunetei (fĂŁrĂŁ sa mai fii nevoit sa deschizi hayon-ul) , practica si rapida pt obiecte mici sau cand portbagajul e plin - scaunele sport foarte bine profilate ĂŽnsĂŁ un picuț cam tari, dupĂŁ 1000 km/zi as fi preferat ceva mai confortabil - motor/cutie/xDrive: nota 10 modul Sport e extraordinar pe serpentine, interventia DSC-ului e fĂŁrĂŁ emoții atât pt șofer cât si pt pasageri atunci când se depĂŁșește limita de aderentĂŁ ; cred ca schimburile de viteza se fac si funcție de datele din navigație, am observat ca treapta de viteza este selectata si funcție de gradientului pantei (atât la urcare cât si la coborâre); de ex la coborâre pe pante mai accentuate in ecoPro nu mai pune cutia pe neutral - cruise control stop & go merita toți banii, foarte odihnitor atât la cruising pe autostrada cât si pe segmente de mers in coloana bara la bara; are si o hiba de proiectare as zice, ĂŽngheațĂŁ radarul din bara in viscol ceea ce il face neutilizabil (auto shut down), probabil daca ii fĂŁceau un sistem de ĂŽncĂŁlzire se putea elimina in mare parte acest inconvenient - SLI sugereaza sa reduci viteza ĂŽnainte de a intra intr-o zona cu limita de viteza mai micĂŁ fata de viteza actuala (in special ĂŽnainte de a intra in localitĂŁți) la primele atenționĂŁri nu ĂŽnțelegeam semnul din bord pe iDrive insa textul e foarte clar http://i.imgur.com/Ss0OGgd.jpg - farurile adaptive cu high beam assitant impresionante la cât de bine si repede se adapteaza, practic mai tot timpul faza lunga lumineazĂŁ fĂŁrĂŁ a incomoda pe alții - bagĂŁ caldura foarte foarte repede (in 20-30 secunde sufla aer cad) iar in combinație cu scaunele ĂŽncĂŁlzite te face sa uiți ca ești intr-o mașina diesel la multe grade sub minus - zgomot motor, ziceam in primele post-uri ca e un diesel destul de gĂŁlĂŁgios la relanti, ori m-am obișnuit eu cu zgomotul ori s-a mai "linistit" percepția actuala e ca ronțĂŁie mai in surdina (poate influenteazĂŁ si motorina de iarna?)2 points
-
Dupa spusele tale, toti cei care au 2.0 nu isi permit 3.0. Dar sa ne gandim ca poate pt unii 2.0 e suficient la ce nevoi au ei, avand in vedere ca depasesti lejer tiruri sau alti participanti la trafic pana in viteze de 130-140, care oricum sunt mult prea mari pt dn-urile noastre. Aa, ca poti croseta cu 3.0 si poti face vitejii pe valea Oltului, asta da. Si daca tot ziceai ca cei cu 2.0 nu isi permit mai mult, mai este si varianta ca poate fiecare are o suma alocata pt masini. Ca poate tu ai 3.0 insa masina(asigurari,benzina,intretinere) te costa lunar 30% din venituri,iar pe altul care are 2.0 il costa 5% din venituri. Poate unii isi permit 530 insa merg cu taxiul. Sau poate ca unul cu 3.0 face 10 mii de km pe an, dar de, n-are putere suficienta la nevoie, iar altul face 30 mii pe an si merge mult urban, unde este inutil un motor mare. Sunt multi factori, dar ideea de la care a pornit acest offtopic stupid, era ca 520d este lesinat, ceea ce e o mare aberatie. Si un 530d e lesinat in comparatie cu un m5. Depinde ce repere ai si de gradul de obiectivism.2 points
-
Din punctul de vedere al masinii, daca aceasta ar avea unul, atunci ar fi corect ce zici. Eu doar m-am uitat la ce upgrade-uri vrea sa faca sau deja a facut si imi da lejer peste 5000Euro. In conditiile astea imi imaginez ca poti sa cumperi o masina mai doatat si mai noua si poate si cu km mai putini. De asta intreb daca financiar merita.2 points
-
Bmw 318Ci / 143cp / M.paket / Individual / Estoril Blau 170 000km / carte service Dotari : - Interior sport recaro piele + incalzire - Volan M + Comenzi - Pilot Automat - Computer Bord - Plafon Negru M - Navigatie DVD + Magazie Cd.uri - 4 Geamuri Electrice - Praguri Interioare M - Footrest M - Senzori parcare - Senzori Ploaie - Senzori Lumina Exterior : - Bara Fata Mtech 2 - Praguri Mtech - Bara Spate Mtech 2 + Senzori - Faruri Xenon + Spalatoare + Sistem Adaptiv - Pachet ShadowLine - Suspensie M - Stopuri Led Masina arata exact ca in poze se prezinta si ruleaza impecabil - Carte Servis - Pret negociabil la fata locului . NU ARE NICI UN SET DE NUMERE SCOS . TAXA 320EURO . PRET : 5999EURO / NEG / FARA VARIANTE TEL : 0742 39 22 521 point
-
uite eu ti-am dat plus pentru ca mi-a placut prezentarea...desi recunosc ca e pretul prea mare pentru anul ei si pt ca e benzina1 point
-
Exact, nici nu mi-a trecut prin minte kit-ul de distributie, plus restul de curele. Daca piesele de upgrade sunt 300 euro, eu fara 800-1000 in buzunar nu m-as apuca.1 point
-
Se pot efectua fara sa dai jos motorul, dar trebuie sa dai jos trager si radiatoare, sa ai loc de manevre. Eu zic sa iei in calcul si o pompa de apa, role, curele, un termostat, bujii si eventual kit de distributie. Cu noua axa s-ar putea sa tuseasca. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Eu am fost al doilea pe circuit. Am batatorit zapada. M-am dat de 4 ori si am plecat pentru ca era multa gheata si nu aveam chef sa rup masina. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/913aa4f8e506194fe9fb59d826c1b2e4.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/84dcee1ef7b1c66943bc37ea34ce6c17.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/12985048c8387dc2dfecf53ef1750b79.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/ebafcacbeec0443d03f0ae396d755cd4.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
si totusi acest 520d 184cai f10 are viteza maxima 227km/h , nu e suficient ?! eu unul nu mai am nebunia aia cu caii putere , cred ca as putea merge lejer si cu un f10 518d de 136 de cai, mai ales ca ma invart 90% in Bucuresti..si din Bucuresti se cam iese pe Autostrazi sau dn-uri cu doua benzi ,unde nu prea ai cu cine sa te "intreci" si nici sensul de a da talpa de aiurea desigur pt raceri exista totusi 530d ,iar pt pasionatii adevarati 535d , insa rafinatii clar se dau cu benzinare 550i , 535i fiind un compromis. in alta oridine de idei s-a inventat 528i , motor 2.0i cu 245 de cai .. 0-100 (6.2) iar motorul suna tot a diesel , ca sa nu se piarda contactul http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=199501 point
-
trebuie sa mai citesti pe forum.. http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=921688 imi ieste greu sa explic fiecare pas. si pentru cei care vor tot felul de programe vor gasi aici.. http://cartechnology.co.uk/forumdisplay.php?fid=61&page=2 sunt din braila mie mi a cerut cineva din iasi 800e si cic-ul meu pentru nbt cu tot cu montaj,dar am facut singur si cred ca si cei ce vor incerca vor reusi. am masina de cinci luni si pot sa zic ca sunt foarte multumit,inainte am avut passat b6 si audi a6 ambele masini foarte bune.1 point
-
10W60? in N52? la 107 mii km? nu ar fi trebui mai degraba 0 sau 5W cu 30 sau 40W?1 point
-
cat e taxa? si cine e propretar in acte, tot firma lichidata?1 point
-
Daca nu ai gasit solutia inca ... am eu una pentru tine ! problema e alta : necesita timp si rabdare ! se pot lega in paralel cele doua ecu-uri ! de problema asta m am lovit si eu la un proiect de swap de m54 la m52 ! daca esti din bucuresti... incearca sa dai de mihai "emu" [ porecla lui ]. e un baiat cunoscut printre cercurile posesorilor de e36/e39 si e46 . e foarte bun pe electrica !1 point
-
Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.1 point
-
Proasta ironie. Sigur nu tie iti era adresat anuntul.1 point
-
piele, automata, xenon, tractiune integrala, benzina, motor in 6, 2500 cmc, 218 cp = bun, bun, bun :goodjob: !!! nici nu trebuie mai mult de la o masina de mers zilnic cu ea !!! daca era si argintie... era minunata !!! impozit mic, fara batai de cap, fara electronica multa, consum acceptabil... daca-i bagi o instalatie pe gaz tomasetto arctic cu calculator stag 300 premium si injectoare valtek nu te mai doare capul nici de consum !!! o sa ajungi la un consum (dpdv pret) de dacia logan 1.6... asa ma mananca palmele sa o iau eu !!! bafta !1 point
-
1 point
-
Nu stiu ce formula de adresare sa folosesc pt ca observ ca ai nume de fata, dar limaj de ''baiat''.Scuza-ma. Este din 2005 e60-ul pe care l-am avut.Nu-l mai am din 2010, l-am vandut. Urmatoarea masina a fost tot de la BMW un 730d LCI, iar dupa, concomitent mi-am cumparat si un 750Li xDrive, aproape nou sa zic asa, adica avea 9km in bord cand l-am luat.Nu-l mai am nici pe cel din urma. Mi-am cumparat altceva. Imi pare rau ca n-am cumparat si vreun f10 cu care sa merg 6 luni sa stiu despre ce e vorba. Daca observi, nu prea scriu pe forum aiurea, asta tinand cont si de nr de postari in atata timp. Si inca ceva, n-am judecat pe nimeni pt alegerile facute.1 point
-
S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate. Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus. Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.1 point
-
Nu contest ca s-ar vinde mai repede decat acelasi model cu motor mai mare. Referindu-ne strict la performante, e slab, chiar nu are ce sa te multumeasca.In schimb e o masina buna. Te duce de colo-colo decent. Nu se imbogateste statul cu 2400 ron pe impozit sau oricat ar fi el.Este normal sa platim toti impozit indiferent de cat costa. Aici se pune problema daca iti permiti sau nu o motorizare, dar asta e alta discutie.1 point
-
Poate consumul si taxele sa te multumeasca la 520d, in rest... nu stiu ce sa zic, am mers cu un f10 automat 2.0d si da senzatia ca ii patineaza ambreiajul permanent.Adica super lesinat. Daca se enerveaza vreun logan 16v nu-l mai depasesti usor. 2.0d si pe seria 3 e cam slabut, insa decent, in schimb pe seria 5, e jalnic.1 point
-
1 point
-
Nici o alarma/tracker nu este 100% sigura. Am dat exemplul cu Viper pentru ca noi il folosim la masinile fara alarme de fabrica. Viper este doar trigger pentru tracker sa notifice trackerul pentru a trimite SMS (sau apel telefonic daca se doreste). Se poate folosi orice alarma inclusiv cea originala a masinii ca si trigger. Trackerul nu are decat senzor de miscare si fara o alarma trimite notificare doar daca masina e miscata de la pozitia de parcare fara contact pus. Daca se doresc notificari si la socuri, sau perimetru e necesara montarea unei alarme care sa contina respectivii senzori. Trackerul pe care noi il vindem are si alte functii dedicate flotelor si acestea necesita acel abonament pentru foi de parcurs, rapoarte de consum de combustibil, managementul flotei in timp real, etc. Pentru functia de alarma se poate folosi sim-ul clientului si atunci nu e necesar nici un abonament. Avem instalate peste 2000 de astfel de trackere in principal pentru flote, una din firmele mari de curierat din Romania foloseste sistemul nostru pe aproximativ 300 de masini, ca sa iti dau un exemplu.1 point
-
Discurile se frana sunt foarte ok. Am pus power ate fata, ate normale spate in combinatie cu placute ate. La inceput pana a mancat un pic din disc frana a fost elastica. Dupa 500 km de mers consider ca am cu 30% mai eficiente franele. Ofata din cauza ca franeazq mult mai usor si odata ca asa a zis si testerul de frane. Oricum, se datoreaza si faptului ca am scos cilindri din etrieri, am curatat si am pus kit de reparatie ate - garnituri noi. Overall merita banii. Nu as merge pe altceva decat daca m-as da pe circuit. Poate EBC sau ceva Ferodo. M-am dat si tare cu masina pe serpentine si nu am simtit acel fading pe care il simteam cu discurile vechi. Ma simt mai in siguranta. Referitor la arcuri, sunt un pic cam dure fata de cele stock, dar, in combinatie cu amortizoarw stoc KYb sunt exact cum imi place, ferma, dar si comfortabila. La drum lung e o placere de condus pe curbe pentru ca ai siguranta ca nu vomita nimeni prin masina si poti merge un pic mai tare decat cu cele stock fara sa te versi pe contrasens. Voblajul si inclinarea laterala s-au diminuat mult. In materie de look exterior, nu mi se pare sesizabila diferenta, dar este un pic mai jos. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Azi le-am facut cunostiinta. http://s22.postimg.org/782xnb1ul/image.jpg1 point
-
Daca senzorii se regleaza la o sensibilitate marita da, se poate pune un senzor de perimetru care va declansa pre-alarmarea la o simpla apropiere de masina dar conteaza unde o parchezi si daca trece in mod normal lume pe langa masina, declansari accidentale pot enerva locatarii din zona pe timp de noapte. Alarma se conecteaza la masina doar pe alimentare si CAN, BMW in general e reticent la modificati de orice fel, chiar si pentru o statie CB mai fac figuri. In cazul unei interventii in garantie se poate dezactiva temporar. Iti dai seama ca daca ai o problema la motor/cutie care trebuie rezolvata pe garantie, nimeni nu poate spune ca e din cauza alarmei.1 point
-
Da, avem un model care include alarma viper si gps de localizare inclusiv modul de blocare a motorului din smartphone, localizarea masinii si alarme prin sms/apel atat la declansarea alarmei cat si la miscarea masinii de la locul de parcare (tractare, ridicare pe platforma, etc. ) Poate functiona cu sim de la noi si platesti un abonament sau poti pune sim-ul tau.1 point
-
Sincer as fi avut 5000 sa dau in plus peste costul masinii. Ce nu intelegeti voi este ca e vorba de o pasiune si un hobby, nu despre bani sau daca merita sau nu investitia. Daca voi baga 5000 eur in ea, vor fi cei mai bine cheltuiti bani pentru ca asa ma simt eu fericit. Restul e cancan. Daca unii dintre voi aveti bani de F10, e ok. Atunci vor aparea intrebari de cum de ai blocat 18-20 mii eur intr-un F10. Eu am 3 masini, pe care le folosesc zilnic, pe rand in functie de cum simt eu. In toate am investit bani, nu in felul in care vreau sa fac acest E60, dar una dintre ele o foloseste nevastamea, iar cealalta (Sklass) merg zilnic cu ea. E60-ul e masina aia pe care o voi scoate la plimbare in weekend si in care ma voi simti bine ca am configurat-o asa cum simt eu. E60-ul a costat 1500 eur. Nu pentru ca e stricata sau furata, ci pentru ca cel care a vandut-o avea foarte mare nevoie de bani. Am zis ca merita pusa la punct cum imi place mie si cand voi decide sa o vand, va fi in pretul pietei.1 point
-
1 point
-
Asculta l pe razzzzvan, are dreptate, schimba cureaua mare cu una originala bmw, intrucat aceea are un puf special pe caneluri si scapi 100% de problema, de aceea cand torni apa pe cea veche nu mai face, dar nu tine deoarece se evapora de la caldura motorului.1 point
-
Si eu am schimbat role,tensor,fulie,curele,etc. Scartaie cand pornesc motorul...am incercat cu spray de curele si degeaba! O sa schimb cureaua cu una originala! Contitech si oem credeam ca sunt la fel1 point
-
Adevarat! Asta e idealul tuturor in viata. Sa aiba masina cu Xdrive si Xenon adaptiv :goodjob: si 70k reali.1 point
-
Maine dimineata mi-o iau pe a mea inapoi, mai devreme decat am crezut. Concluzii dupa vreo suta de mile conduse azi cu ea : Masina e destul de lesinata, directia e moale rau... ce e misto la ea e faptul ca se simte ca o barcuta si nu imi mai sparge rinichii la gropi si denivelari, e incaltata cu jante stock pe 17 si astea cam fac diferenta + lipsa suspensiei sport o fac o masina foarte comfortabila. Cand o tin in comfort, e destul de lenesa, reactioneaza foarte greu la kick down comparativ cu a mea, a mea si daca sta in economic si ii dau kick down ma trezesc ca va schimba in 6k ture, chit ca se simte f tare turbo lag-ul, odata ce se trezeste ca i-am dat bice, rupe soseaua. In eco mode, e dezastru, te rogi de ea sa traga. In sport, nu imi place deloc cum face motorul, directia mi se pare in continuare moale si asa.. Ideea e ca era mai rapida Toyota Camry de o aveam inainte fata de asta, cel putin asa mi s-a parut mie, ma rog... sa vedem ce loaner car mai primesc peste alte 10k mile. M-am tot jucat cu OBC-ul incercand sa gasesc afisajul de temperatura, in loc de el am gasit consumul instant si imi sareau ochii cand vedeam acolo 44 si ceva mpg, chiar si 99.9 cand eram in franare... pfuuuu... vis exotic. Concluzia, dupa ce am apucat sa am masina actuala, nu m-as gandi vreodata sa imi iau un 328xi pentru uz personal, desi ma tot uit dupa altceva, mi-e ca voi plange cu lacrimi de crocodil a doua zi dupa ce voi da M4-ul... Pun mai jos cateva poze cu masina, ce consum mediu avea in bord, sticker price-ul si dotarile ei, si dupa... poze cu nervoasa mea. http://s5.postimg.org/w5i9fghg3/IMG_1841.jpg http://s5.postimg.org/l9vgxulw3/IMG_1842.jpg http://s5.postimg.org/bwuvtqi4z/IMG_1843.jpg http://s5.postimg.org/dieqzahqr/IMG_1844.jpg http://s5.postimg.org/m1y4x1q37/IMG_1845.jpg http://s5.postimg.org/5s7yu5ff7/IMG_1846.jpg http://s5.postimg.org/d9h69d4yb/IMG_1847.jpg Si acum pozele facute masinii mele intr-o seara cand plecam de la munca. http://s5.postimg.org/4jfhury37/IMG_1801.jpg http://s5.postimg.org/6wxflscib/IMG_1802.jpg http://s5.postimg.org/47y1i0hn7/IMG_1803.jpg Si acum sariti cu minusurile ca am facut praf 328xi-ul care sincer nu m-a impresionat cu nimic, dar ma rog, astea sunt ideile mele, nu trebuie sa mi le impartaseasca altii. Totusi, comparativ cu 5-ul de l-am avut inainte ca loaner car, asta nu mi-a dat senzatia ca nu am frane.1 point
-
1 point
-
problema e ca din cati mecanici si pasionati de bmw, nu a venit nimeni cu o idee sau raspuns la problema mea1 point
-
Cei care tot insistati ca a dat mult pe placute etc, ati citit macar ce a spus omul? NU STA In ROMANIA!! alte preturi acolo, nu avem ce compara preturile de aici cu preturile de acolo. Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos1 point
-
Faptul ca alternatorul nu mai incarca nu poate cauza oprirea motorului la un diesel. Poate n-ai inteles tu bine1 point
-
Salut, Nu pot decat sa iti multumesc frumos pt tot ce mai invatat. Se pare ca e mult mai complicat (de fapt e f simplu si logic) montarea corecta a unei roti. Am sa dau sfaturile tale mai departe.de acum o sa fiu mult mai atent la toate detaliile descrise de tine. Iti multumesc, Cu stima, Marcel1 point
-
curatarea chimica inseamna defapt solutie care se pune in rezervor?? pai si la sistemul acela care iti cupleaza injectoarele la un aparat special ... nu tot chimic se face...cu o anumita solutie?1 point
-
Baietii care mi-au curatat mie au avut service in germania si olanda si faceau lucrul asta, ei spun ca strainii le curata la 60.000 km in mod curent. Curatare cu ultrasunele am facut la niste injectoare de pe un 318i si atunci s-a vazut clar diferenta. De vreme ce unii spun ca au simtit diferenta, nu ai cum "GARANTA" ca rezultatul e zero. Ce-i drept pe afara in genere nu se poarta curatare ci doar schimbare, tre sa-si vanda piesele.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00