Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/27/16 in all areas
-
In autovit sunt alea POLISHATE dar tu singur spui ca necesita polishare.WTF!? Intradevar posibil sa nu-mi permit masina asta..oricum la pretul asta consider ca vrei doar sa te lauzi cu ea.4 points
-
Masina este 2005 si nu 2006, pachetul M nu este din fabrica (lipsesc pragurile) si istoric service nu exista. Ar trebui sa menționezi de la inceput aspectele astea....4 points
-
La Asko International, undeva pe Soseaua de Centura . Alte poze: http://thumbnails113.imagebam.com/46161/df769e461601681.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/1b5059461601690.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/976127461601696.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/c0028e461601704.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46161/4c6a6f461601710.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/a3b3fe461601718.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/da9a90461601725.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/0b5b5b461601732.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46161/c00f22461601739.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/5ba43a461601744.jpg In curand (atunci cand imi permite forumul ) si poze cu masina aproape gata!4 points
-
3 points
-
+1 Cataxxl | Recomand ** Cataxxl ** . De multi ani colaboram si isi mentine seriozitatea de care a dat dovada inca de la inceput. Apreciez!2 points
-
Daca se inroseste inseamna ca a ajuns la temperatura optima, d'oh... si ca nu e nevoie sa o mai lasi tu inca o ora. Releul are rolul de a aduce bujiile in stadiul de incandescenta la pornirea masinii. Alimentarea lor se face pentru cateva secunde. Daca tu lasi contactul pus x minute, o sa fie alimentate si bujiile degeaba in timpul asta. Asta inseamna uzura prematura. D-asta am si spus ca POATE fi gresit, nu ca ESTE gresit. In functie de timp. Una e sa pui contactul 2-3 secunde si alta e sa il pui de 10 secunde de fiecare data sau sa pui contactul de 5 ori. Oare de ce se rup bujiile la demontare in ultimul hal? Pentru ca se uzeaza prematur prin metodele astea si nu sunt schimbate la timp, nu ca "sunt proaste". In fine, masina ta - faci ce vrei. L.E. : Ca sa concluzionez: Prima metoda e corecta, dar tu in particular preferi sa lasi bujiile putin mai mult, inainte sa ii dai start. Fiecare face dupa placul lui. ( e de ajuns sa iti spui parerea, nu sa dai sfaturi personale )2 points
-
Masina are 235k de km si 10 ani vechime. Cum ai vrea sa arate? Scrie si in descriere ca dpdv estetic e de nota 9. Du-te si i-ati masina din autovit, care arata impecabil, proaspat polishata si cu 485000 de km. Apropo, nu te pune nimeni sa o cumperi, fa-i pasi pe alta pagina ca pe asta sigur nu ti-o permiti2 points
-
Multumesc frumos, asa sa fie! http://thumbnails105.imagebam.com/46161/4768fe461601750.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46161/41d9e2461601757.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46161/57889e461601765.jpg Si doua poze care personal imi plac destul de mult: http://thumbnails105.imagebam.com/46173/35e9ad461728408.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46173/40c65a461728414.jpg Urmeaza cateva poze cu masina mai asamblata fata de ce ati vazut pana acum.2 points
-
2 points
-
Eu n-as lua E90 fara navi, arata straniu. Ca tot veni vorba de E90, se mai gaseste in Romania vreuna (nfl, in special) sanatoasa, deci fara sa fi avut viroza sau membre fracturate?1 point
-
din lista aia din ce vad mai ramane doar blocul si o parte din anexe, vad ca schimba inclusiv pompa de ulei. nu vad de ce sa faci scandal. Se schimba inclusiv arborele de care iti era frica ca ramane.1 point
-
M3-ul F80 care a fost prezentat si rupt de toata presa inclusiv de Jeremy Clarkson in Top gear, a fost intr adevar vandut unui client care ulterior a descoperit ce masina a cumparat insa el nu a acuzat probleme la motor. Masina aia a avut discurile ovazlite, troncanea din toate incheieturile si directia era praf iar toate aceste probleme au fost rezolvate de dealer-ul de unde a cumparat masina. Nu este deloc normal ce se intampla in ziua de azi cu masinile astea insa intr adevar nu stiu cum sunt modelele astea noi dar la vechile generatii de m3 sau m5 rogajul era extrem de important pentru motor.1 point
-
daca are taxa platita si nerecuperata si investitiile imediate nu sunt majore eu consider ok pretul raportat la dotari si motorizare, mai ales ca sigur mai negociezi ceva sute. acum vezi si tu ce este cu ea, ce semne de uzura are, ce probleme are ca perfecta sau ma rog, sa nu necesite absolut nicio investitie mi se pare SF. la cum e formulat anuntul vad f probabila situatia in care vanzatorul nu e si proprietarul din carte. ori a luat-o sa o dea mai departe ptr un mic profit ori nu stiu, nu o avea taxa platita si a circulat asa cu ea. chiar daca vanzatorul nu pare ok pana la urma cumperi masina.1 point
-
Frumos 3erul iar motorul e f reusit unul din cele mai fiabile la BMW...s.o stapanesti sanatos...pune si ceva cu interiorul...1 point
-
Atunci lasa frate KM reali in bord nu ii mai modifica si nu te mai deranjeaza nimeni cu telefoane sa puna o intrebare absolut normala cand cumperi o masina.1 point
-
Ionut am trimis un mesaj ĂŽn privat, sper sĂŁ ĂŽți fie de folos și saiti fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte1 point
-
Chiar ca a zis o f bine. Vrei km reali ĂŽți iei din DE la preț real. Numai la noi exista pretenții. ..mașina cat mai dotata, km reali și la un preț mai mic ca ĂŽn afara. Asa ceva nu exista! Undeva trebuie sa faci rabat...ori la dotĂŁri, ori la km, ori, bineĂŽnțeles, la preț...Asta dacĂŁ vrei o masina corecta1 point
-
Inteleg ca poate pers nu e tocmai cea mai potrivita pentru descrieri, etc dar as vrea o parere pertinenta referitor la masina in sine. Mersi!1 point
-
Deci jur ca nu am vazut nicaieri mai multi carcotasi cati am putut sa vad pe forum.ul asta ). Ce treaba aveti voi cu "maieurile" mele pe care le.am pus doar pentru perioada iernii ca sa nu imi inghete fundul ??? Nu era mai usor sa spuneti "salut, sunt interesat de masina... poti sa imi trimiti niste poze fara maieurile alea pe scaune ca sa vad starea pielii" ??? Crede.ma pe cuvant ca nu m.ar fi deranjat o astfel de intrebare si as fi trimis poze. Ca si paranteza, pielea de pe scaune este in perfecta stare, fara rupturi. Cat despre continutul mesajului, recunosc, este prima data cand postez un anunt si nu am "experienta" necesara asa ca m.am uitat la alte "modele" de anunturi si probabil am nimerit modelul gresit... nu neg ca suna ca a unui samsar anunt.ul. Ca si rezolvare am sa il sterg si am sa postez un anunt fara cuvantul "FULL" si fara sa enumar toate dotarile1 point
-
N-am mai vazut maiouri pe scaune de la Daciile zambetul lui Iliescu )) scuze, poate scaunele fata arata ok,dar cum sa pui poze cu trențele alea?1 point
-
Hai sa fim seriosi. Vrei sa vinzi masina. Din start nu pui poze explicative. Apoi pui poze cu interiorul dar pe scaune sunt lasate niste haine la uscat...1 point
-
1 point
-
anvelope mixte nu inseamna all season, inseamna latime diferita (mai mare) pe spate. x4 merge misto, si eu merg cu una acum dar e masina de femeie, cel putin asa mi se pare mie. altfel ia scaune din piele si alta culoare decat rosu. in plus x4 e scump, cu banii aia iei un x6 cu km putini. navi se poate pune, nu stiu daca se pierde garantia, poate aici la Bavaria unde orice se pierde.1 point
-
E atat de full incat nici nu poti sa ne arati interiorul? Ai enumarat o gramada de dotari care sunt standard la E90 si nu prea isi avea rostul decat daca vrei sa lauzi masina inutil. Vezi ca iti lipseste trapa deci e "full" fara trapa.1 point
-
10W60? in N52? la 107 mii km? nu ar fi trebui mai degraba 0 sau 5W cu 30 sau 40W?1 point
-
Acum 4 ani am luat un e90 de la Ald Hannover , si m-am dus atata drum pentru ca am sperat sa gasesc o masina buna si ceva mai multa onestitate ...am luat masina si apoi la serviceul unui prieten mi-au zis ca ei cred ca km sunt dati inapoi...cam cu 100k ..ziceau ei....initial am fost foarte suparat, apoi am pus in balanta cum arata interiorul fata de o alta masina ce o aveam cu km mai multi , ulterior am decis ca nu vreau sa aflu de la reprezentanta daca e adevarata banuiala pentru ca apoi as fi fost bantuit de ganduri )....i-am schimbat distributia , si acum am 180k in bord (asta ar insemna sa fie vreo minim 300k reali) ....dar ghici ce Ionut... masina merge brici si nu as vinde-o ... concluzia mea e ca sunt pentru o masina buna technic cu mai multi km decat una mai noua cu probleme stresante1 point
-
Nu e vorba ca voi lua vreun harb tavalit, dar eu schimb masina cam la 5 ani si fac cam 20 000 de km pe an. In 5 ani vor fi deci multe revizii ce trebuiesc facute plus alte defecte care pot sa apara. Faza e daca am noroc, nu voi baga bani in piese in masina noua. Si vreau ca atunci cand pica ceva la ea, sa-mi permit sa schimb in secunda 2, nu sa stau sa astept pana la salariu sau pana la pensie sa schimb servotronic-ul de exemplu. Fiecare cu calculele lui, eu stiu cam ce imi permit si nu ma intind mai mult decat imi e plapuma.1 point
-
F10 530D, cam asta a fost intretinerea in 10 luni de la achizitie: -Schimb ulei + filtre: cam 850 piese, 100-150 manopera => 1000 lei -Am schimbat bratele suspensie fata -> 712 lei + 180 manopera -Frane placute+discuri 5000RON (Bavaria). After market cred ca in jur de 3500 ajung. Doar placute cam 1000 de lei -Bujii+releu 2000 (reprezentanta) -Fulie + kit accesorii (3200 parca, tot reprezentanta) Urmeaza schimb de ulei la cutie. Baie + ulei original si manopera ma costa 2200lei in Timisoara. Nu imi convine sa merg pana la ZF in Bucuresti. Mai trebuie sa schimb ceva bucsi sau pivoti, a inceput sa bata...1 point
-
E o procedura speciala, multe straturi de lac Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
F10 535D sau benzinarul. eu am un 530D cu chip si sunt foarte multumit de ea. o limuzina confortabila, dar foarte sprintena. F01 imi spunea un mecanic de la BMW ca nu a fost foarte reusit, dar mai multe nu cunosc despre masina, nu am condus-o.1 point
-
1 point
-
O sa intreb eu in stanga-dreapta poate il gasesc Daca aud ceva iti scriu aici sau in PM.1 point
-
Cu atitudinea asta? Ce atitudine? Poza de profil ce are mai exact? Pe bune? Ai chef de cearta? Eu cred ca am folosit un limbaj normal, corect gramatical si am specificat foarte clar ce caut...unde e greseala? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am ramas si eu fara oglinzi. Dar, pentru ca am fost inspirat si am camera pe un copac care imi filmeaza masina, am descoperit cine a fost faptasul. L-am confruntat, a recunoscut, este vecin cu mie in bloc. Mi-a promis ca-mi da banii inapoi, cu conditia sa nu ma duc la politie. O sa-mi recuperez banii de la el, dar voi merge si la politie, pentru ca as cred ca e corect. Masina este un e60, oglinzi standard. Acum le-am inscriptionat. In plus, au aflat si toti vecinii ca mi-am pus camera, poate uita ideea de a mai incerca sa le fure pe viitor.1 point
-
pedalele alea sigur nu au doar 30 de mii...volanul nici atat. e tocita partea din plastic neagra.1 point
-
In ce hal a ajuns BMW, niste nesimtiti care profita de clientii care apreciaza sportivitatea si tractiunea spate sau xdrive.1 point
-
se gasesc destule e46 sub 200 mii km reali. e drept nu prin Romania ci in Germania si la niste preturi de vreo 5000 neinmatriculate ceva de genul.1 point
-
1 point
-
cum sa ceri seriozitate maxima cand tu dai dovada (deocamdata) de un vanzator tare neserios? descrierea masinii "vraja marii", VIN sa nu pui, poze las' ca vedem si noi pe google, nr de telefon postat cu adaugari copilaresti...daca ar fi fost vreun potential interesat de vreun x3, eu cred ca l-ai pierdut deja1 point
-
1 point
-
Daca as putea as da la toti meltenii care pun xenon am si tot felul de mizerii nereglate cu 500.000 de lumeni in mecla lor de cocalari obositi.......dar nu pot.1 point
-
Tu ori nu vrei ori nu poti sa pricepi rolul proiectoarelor de ceata, felul in care se folosesc, si mai ales de ce se folosesc. E normal sa nu lumineze la distanta mare, dar toti meltenii din tara asta le folosesc pe post de lumini de intalnire (probabil nici asta nu stiu prea multi ce inseamna).1 point
-
Adevarul este ca masinile pe benzina sau gpl sunt atat de ecologice incat pe teava de esapament iese aer de padure de brad, pin, molid.1 point
-
Daca ai masina de 272 cai, o lasi asa cum e, nu o pui pe gaz. Daca o pui pe gaz, inseamna ca nu iti permiti sa ai masina aia, si esti un fel de doua feluri (tiganie). Nu stiu cum ai ajuns tu sa spui ca masina mea (care este asa cum a iesit pe portile fabricii) este o tiganie. Bine ca masina ta cu instalatii si furtune si bomba atomica in portbagaj nu e o tiganie. Te faci de ras. N-ai bani de benzina si iti consolezi amarul cu o instalatie pe gaz. Ma opresc aici ca gandirea unor oameni este peste capacitatea mea de intelegere.1 point
-
acum ceva timp as fi zis e60 sau e65 pre facelift, dar cand am vazut seria 2.. doamne, e un fel de minivan de familie ciudata rau, si spre deosebire de alte modele, live e de 2 ori mai nasparliu, in poze inca arata bine.. . poate ar trebui adaugat si asta in poll..1 point
-
Mercedes produce si utilitare si camioane. Ba chiar Actrosul e cel mai avion camion la ora actuala. Deci te intreb,Merc e brand de turma? Vorbiti unii sa nu adormiti. Ontopic, urat mi se pare active tourer asta. E ca un gogosar umplut. Si nici x6-le nou nu mi se pare inspirat. Dar probabil e chestie de gusturi. E90 nfl mi se parea oribil cand a aparut. Apoi la facelift a devenit frumusel. Poate ca e si chestie de obisnuinta si clar de gusturi. Eu de ex consider e38 fl cel mai reusit 7. Dar tendintele evolueaza, lumea se schimba. Altii considera e46 compact urat. Mie unul imi placea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Citat de pe site-ul unui comerciant de kituri xenon • Ce ĂŽnseamnĂŁ numĂŁrul Kelvin? • NumĂŁrul Kelvin este culoarea becului. Halogenul galben este de 3.000 K, xenonul alb complet H.I.D. este de 4.300 K, iar albastrul arctic 6.000 K. in funcĂžie de creÂşterea numĂŁrului Kelvin, lumina becului este din ce ĂŽn ce mai albastrĂŁ. • Becul cu numĂŁr Kelvin mai ridicat este mai puternic? • Nu, cea mai puternicĂŁ lumina o dau becurile de 4.300 K, iar cele cu numar Kelvin mai ridicat au putere de iluminare mai redusĂŁ. • Care oferĂŁ vizibilitatea cea mai bunĂŁ? • Becul cu numĂŁr Kelvin 4.300, pentru cĂŁ lumina datĂŁ de acesta este cea mai apropiatĂŁ de lumina naturalĂŁ, iar ochiul uman este cel mai sensibil ĂŽn acest domeniu. • Ce bec vĂŁ recomandĂŁm? • Noi recomandĂŁm becul de 4.300 K Âşi becul 6.000 K albastru arctic. La comanda, putem procura Âşi becuri cu nr. Kelvin mai mare, dar din punct de vedere al siguranĂžei, recomandĂŁm becuri cu numĂŁr Kelvin maxim de 6.000. • De ce nu recomandĂŁm becul cu numar Kelvin mai ridicat? • Temperatura coloristicĂŁ a becului cu numĂŁr Kelvin mai ridicat distorsioneazĂŁ perceperea culorii, iar ochiul uman nu este destul de sensibil ĂŽn acest domeniu. NuanĂža albastruie a asfaltului umed absoarbe ĂŽn mod semnificativ lumina albastra puternica.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00