Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/28/16 in all areas
-
esti praf, dar mai ai timp sa te informezi ma ocup de vanzari piese auto de foaaaarte muti ani, deci cred ca stiu ce vorbesc, spre deosebire de tine3 points
-
Buna ziua tuturor, Vand BMW Negru 320 diesel 163 cai an 2006 cod motor m47n VIN: VC52260. Masina a fost cumparata din Belgia de la reprezenta BMW ( BMW Jorssen-Wilrijk) in 2010 la 90 000 de km. La 110 000 de km i-am schimbat volanta, fulia, ambreiajul. In prezent are 232K de km. Consumabilele au fost schimbate la 10-15000 de km mereu. Masina are cutie manuala, pachet M interior si exterior, trapa, Pro Logic 7, volan de M, interior Alcantara, senzori parcare fata-spate, suport pahare fata-spate, cotiera extensibila, incalzire in scaune, Navi Prof, oglinzi heliomate si incalzite, senzori ploaie si lumina, presuri cauciuc si velur, cauciucuri runflat. Masina merge impecabil, are mici semne de uzura pe bara spate si aripa stanga fata ( ies la polish), masina a fost zgariata in parcare de vecinii mei profesionisti. Nu a fost niciodata avariata, rasturnata, etc. Din punct de vedere estetic merita nota 9 iar tehnic nota 10. Se poate vedea si testa in Bucuresti. Ultima revizie am facut-o sapt trecuta, deci nu trebuie schimbat nimic la ea. I-am pus mereu ulei Castrol Edge 5w30 Full Synthetic si filtre Mann, bujiile (BERU) au fost schimbate impreuna cu releul (BERU) si becurile xenon in noiembrie + discuri TEXTAR fata spate, placute si senzori de uzura. Coloana de directie superioara(SENZOR ELV) a fost schimbata la APB Filaret ( am factura si garantie). Consum extraurban 6% si in Bucuresti ia cam 10%in functie de trafic. Taxa platita si nerecuperata, am dovada ANAF! PRET 9500 euro negociabil. Masina este in stare impecabila, va rog fara oferte derizorii. Va rog fara comentarii idioate gen: "la banii aia iei facelift de 2010 chel cu climatronic si abs sau stiu eu ce altceva". Asta e masina, asta e pretul ei. Negociez la pret doar dupa test drive! Va multumesc, cH2 points
-
ala e pretul la reprezentanta la ulei, puteai sa ceri un cost estimate inainte... Folclorul la romani e altul, mereu vor calitate maxima la pret cat se poate de aproape de gratis...2 points
-
Eu dau sfaturi bune, nu personale. Si tu esti putin pe langa. Rolul bujiilor NU este de a ajunge ele in starea de incandescenta (tot despre asta ai pomenit de vreo 2 ori). Rolul bujiilor este de a incalzi aerul din camera de ardere! Este o diferenta mare. Astfel, ajuta la etapa de compresie. Cu cat aerul din camera de ardere este mai cald, cu atat pornirea este mai usoara si ajutam electromotorul sa invarta mai putin. Asta este explicatia pentru care eu prefer sa las bujia, sa incalzeasca aerul din camera de ardere mai mult, inainte sa ii dau cheie. Deci, da, vorba ta, fiecare face ce vrea cu masina lui. Doar ca unii stiu sa o ingrijeasca mai bine.2 points
-
Din ce zici tu , faci ca motorul sa fie subturat si e normal sa tremure , nu inteleg de ce ai vrea sa pleci din ambreaiaj .2 points
-
Ai citit vreodata regulamentul forumului cu referire la Mica Publicitate ?? Iti citez eu unu-doua paragrafe,ca sa stii pe viitor: "3. Vanzatorul va avea obligatoriu completata locatia la profil." "Ănainte de a posta la Mica Publicitate, vĂŁ rugĂŁm sĂŁ luați ĂŽn considerare cĂŁ vor apĂŁrea discuții pe marginea anunțului tĂŁu. DacĂŁ nu doriți acest lucru sau dacĂŁ acest lucru vĂŁ poate deranja ulterior, atunci folosiți site-urile specializate ĂŽn anunțuri de mica publicitate." "11. Daca un vanzator pune un anunt si nu doreste sa dea explicatii si de asemenea va face scandal ca ceilalti membrii discuta anuntul lui, anuntul va fi sters." Nu cred ca are mare relevanta daca cineva care posteaza aici vrea sau nu vrea sa cumpere masina.Ideea este ca in aceasta sectiune comentariile sunt permise.2 points
-
indiferent cat a costat nu mi se pare normal sa vanda uleiul de 2 ori si ceva pretul normal. vad asa un folclor anormal pe la romani ca daca cumperi o masina scumpa nu trebuie sa te intereseze cat consuma, cat costa revizia...etc. este gresit, din aceeasi categorie cu altele de acelasi fel. romanii cand nu stiu cum sa se poarte se poarta cum cred ei ca ar trebui sa se poarte, dupa capul lor si de cele mai multe ori, din lipsa de cultura si educatie, gresesc. la fel si cu asta.2 points
-
Si daca alternatorul nu face fata in momentul in care sunt consumatori mari precum preincalzitorul electric? Acesta functioneaza doar cand este motorul rece...1 point
-
Senzorul crankshaft e cel de pe volanta , ai dat jos admisia?1 point
-
Dupa multe calcule, gandiri si razgandiri am decis sa iau un F30 2.0 xdrive deoarece am vb cu multi posesori de 530xd si diferentele de costuri la intretinere sunt cam prea mari pt mine si nu as vrea sa fac rabat de la nimic atunci cand va trebui sa intretin noua masina. Dupa ce o vand actuala mea masina ( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/172029-vand-bmw-320-diesel-m47n-163-cai-2006/page__p__2323514__fromsearch__1#entry2323514 ) voi cumpara un F30, negru m pachet si neaparat tapiserie Alcantara. Am gasit cateva care se incadreaza in bugetul meu. Pe viitor, sper in 3-4 ani sa imi permit un 5-ar cu motor de 3000. Pana atunci, raman tanar cu F30 Zi buna. cH1 point
-
Ideal ar fi totusi sa incerci o masina inainte sa cumperi, sa vezi daca iti place trecerea la un motor benzina. Desi multi le critica, motorul de 143 cp ,are o curba de cuplu interesanta pentru un aspirat, este foarte economic fata de multe alte motoare pe benzina,si nu este asa mare diferenta la consum fata de un diesel, iar ca si parere personala, eu cred ca o uzura mai mica, adica un rulaj mic, este preferabila unei masini rulate mai mult, dar dotata. De fapt, fiabilitatea legendara nu mai este apanajul unic unui producator, iar masinile, ca si telefoanele mobile sunt susceptibile unei uzuri morale si fizice mult mai rapide decat in trecut, de aceea poate trebuie sa te orientezi catre o masina cat mai noua, cat mai putin rulata. Iar daca rulezi putin, si intentionezi sa pastrezi masina 5 ani, nici nu are rost sa te gandesti la pierderi financiare la revanzare, deoarece acestea vor fi minime, facand comparatia cu achizitia unui diesel. Daca vei folosi functia search, vei gasi numeroase topicuri cu sfaturi achizitie, benzina vs diesel, arunca si un ochi la sectiunea masina mea, cred ca vei gasi useri ce au acest motor si iti pot da pareri pertinente. Iar daca masina o cumperi pentru tine, cumpara ce iti place tie. Cat despre comparatii si preturi, in Romania sunt masini foarte ieftine, care iti vor crea o imagine deformata asupra valorii unei masini, cand majoritatea reprezinta niste samsareli sinistre, sau istorii de recuperat tva ilegal.1 point
-
eu am avut 2 asiatice 0 probleme 170k km parcursi cu ambele ... probleme are fiecare producator am luat e91 de 1 luna : 200k km . racord flexibil , fulie , role , curele , posibil volant . jur ca nu mai iau km multi sau mai veche de 3 ani . n am bani de bmw mi au opel1 point
-
ce treaba au banii care ai dai cu masina?poti sa dai 15.000 eur si pe un E30 325ix touring.daca omului ai place E91 si cauta masina cu km putini,degeaba ai arati tu F31 cu numar dublu de km la acelasi pret,mai ales ca inteleg ca tine masina 5 ani. on topic: motoarele benzina 4 cilindri BMW de pe E9X sunt destul de slabute ,ca si fiabilitate nu am auzit lucruri bune,in schimb N47 odata rezolvata problema distributiei pare sa nu aiba alte probleme majore.1 point
-
Foarte corect ce spui si tu. Dar, daca bujia oricum ramane activa dupa pornire, consider ca este mai bine si ajuta mai mult daca ii las caldura in camera de ardere mai mult decat aprox 200 grade C inainte de pornire. Si referitor la ruperea bujiilor. Principalul factor care influenteaza ruperea lor, este depunerea de funingine arsa (motorina proasta) care se intareste pe bujie. Aceasta se blocheaza pe gaura din blocul motor si se rupe bujia. Funinginea aia depusa pe bujie se face ca piatra, si de aia se blocheaza acolo. Trist.1 point
-
Sunt permise comentariile, dar ar trebui sa fie la obiect, nu ca a fost masina lovita de buldozer pentru ca e numarul indoit si ca nu a vazut in viata lui alcantara si nu stie cum se uzeaza. Interiorul ala la 200k+ km e mai mult decat decent. Si iarasi nu inteleg comentariile legate de pret... care e problema daca omul cere 5mii sau 10mii? Va baga mana in buzunar? Treaba lui daca sta o zi sau un an cu masina la vanzare. Fata de alea la 7.000 de pe autovit, adaugati MINIM cate 700e taxa, 700e M-pack, 700e Logic 7, sa nu mai mentionez scaunele sport si trapa. Daca masina e ingrijita, cu atatea dotari cat vreti sa ceara? La fel ca toate hartoapele chele de pe autovit? Daca stiti ca a fost lovita, km dati inapoi, neingrijita cum trebuie sau orice altceva care e opus fata de ceeea ce spune vanzatorul, postati. Daca nu, nu mai consumati kb degeaba.1 point
-
Salutare, Am verificat incarcarea in meniul secret pe grupul 9, daca opresc ventilatia motorul merge rotund iar incarcarea este 14,2V, daca pornesc ventilatia motorul incepe sa "galopeze" iar incarcarea oscileaza intre 13,4-14,1V. Nu este posibil ca aceste probleme sa fie cauzate de un alternator obosit? De injectoare nu ma leg deocamdata deoarece cea mai mare valoare era de +0,8 pe cilindrul 2 iar marjele sunt -4...4.1 point
-
1 point
-
+1 Cataxxl | Recomand ** Cataxxl ** . De multi ani colaboram si isi mentine seriozitatea de care a dat dovada inca de la inceput. Apreciez!1 point
-
1 point
-
Salut, actuatorul turbinei se misca? Dupa ce pornesti motorul, roaga pe cineva sa o tureze pana in 3000 si verifica actuatorul.... ar trebui sa se miste. Dupa ce opresti motorul, actuatorul trebuie sa revina in pozitia initiala (undeva in partea de sus)1 point
-
Fiecare face cum vrea si cum simte el ca e mai ok. Eu personal folosesc varianta 2,adica pun contactul, se sting martorii( deci 2-3 secunde maxim) si pornesc. Degeaba ne tot contrazicem pe aici,ce e corect si ce e incorect,piesele tot pica indiferent cat ne strofocam:)))1 point
-
Bujia mai ramane pornita oricum si dupa ce motorul porneste. Ea se opreste singura, cand stie ea ca trebuie. Deci eu nu fac decat sa o las cu cateva secunde mai mult inainte sa pornesc motorul, apoi se opreste ea cand vrea.1 point
-
Masina are 235k de km si 10 ani vechime. Cum ai vrea sa arate? Scrie si in descriere ca dpdv estetic e de nota 9. Du-te si i-ati masina din autovit, care arata impecabil, proaspat polishata si cu 485000 de km. Apropo, nu te pune nimeni sa o cumperi, fa-i pasi pe alta pagina ca pe asta sigur nu ti-o permiti1 point
-
1 point
-
Masina este 2005 si nu 2006, pachetul M nu este din fabrica (lipsesc pragurile) si istoric service nu exista. Ar trebui sa menționezi de la inceput aspectele astea....1 point
-
De gasit se gasesc. Are un coleg una in stare perfecta. Dar nu o vinde1 point
-
La pretul corect, cu siguranta exista masini bune, ingrijite, dotate si cu kilometraj decent.1 point
-
poate nu au fost sterse erorile; nu vad mentionand asta. unele erori raman in memoria ECUului chiar daca rectifici problema..1 point
-
1 point
-
frate numai doctori pe aici. din aia de te trateaza o sigura data, ca dupa aia dai coltu'- hahaha1 point
-
Pai ca sa iti faci o simpla idee : Ford Fiesta 2007 1.4tdci,schimbat filtre si ulei la BDT Ford,cost total 830 ron.Si vorbim de Ford...vrem masini cu pretentii dar revizii ca la Logan1 point
-
la cate vizualizari are...cred ca e pusa la vanzare din vara 2015 probabil. dupa ce e scris in descriere..." accept test uriunde", "jante magneziu originala pe 16".....no coment. "asigurarea si itp valabil ,facute pe 4 decembrie"....ce ai face acte unei masini pe care nu o tii ? rca-ul oricum il arunci daca o cumperi ! personal , as cauta alta!1 point
-
1 point
-
http://s9.postimg.org/kfuxcsq57/IMG_20160126_WA0003.jpg http://s9.postimg.org/drybq76mz/IMG_20160126_WA0004.jpg http://s9.postimg.org/464r9wfh7/IMG_20160126_WA0005.jpg1 point
-
o inmatriculezi la bulgari.. mai sunt si alte optiuni. in sfarsit, din ce stiu rebuild-urile astea nu sunt de loc usor de facut. La ce faci tu iti trebuie soft complet custom, sunt vreo 2 in romania in stare, mai pui un 500 de euro.1 point
-
multumesc tuturor, am decis sa schimb masina. la neautorizati nu instalez/codez pentru ca pretul e mai mare decat la Bavaria si mult mai mare decat la unii de prin diverse tari care fac codare online pe sume modice. problema este ca odata masina in service dusa de mine sau un viitor proprietar, la un update de soft pierde tot. in orice caz ca idee, un cic costa 4-500 eur, un nbt 6-700. codatul cca 100. neo de pe forum cere 1100 montat/codat. mi se pare mult nefiind autorizat, adica sa ramana ca retrofit in istoria masinii si la un eventual update sa il pastreze.1 point
-
Cand pica cutia, pica de tot. Daca vrei sa fii sigur inlocuiesti uleiul. Aici vb de cutii automate. Nu scrie undeva, fiecare face ce doreste, eu am dat un sfat. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu am spus cam la ce sa se astepte de la un 530d f10 si am dat niste preturi informative aproximative vorbesc din propria experienta ! Depinde unde faci aceste operatiuni preturile variaza!1 point
-
1 point
-
1 point
-
buna seara ! vino sa vezi masina, daca e pe placul tau... discutam la pret si poate cadem de acord. bafta !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg1 point
-
Are 176xxx masina din cate spune el.Are max 120kw masina(POWER REDUCTION) dar cum este romanu' hai sa ne uitam in ograda altuia.Mai este si instructor/taximetrist cu masina tinuta in garaj... Are puse poze cu niste gume de iarna max 4mm dupa cunostintele mele care de altfel sunt minim permis.Poza cu un consum de 4.7%(multi am avut e60 lci pe forum si stiu cum trebe sa mergi pt a obtine un asa consum(turbo,dpf,injectoare ce zic?!).Hai sa nu facem din kko bici sa si pocneasca...1 point
-
Salutare.vin cu vesti noi. Mi am cumparat un tester c110 pt bmw . Cei de la service nu mi au sters erorile asa cum am crezut eu.dupa ce am pus testerul pe ea le aveam pe aceleasi. Le am sters si am ramas doar cu erorile pe cele 4 bujii.bun. Am desfacut personal egr si admisia ca sa ajung la bujii.le-am verificat si par ok(cu un fir de plus ,si toate au facut scantei). Ieri am scos releul si am testat.il simte si imi da eroare cand il am dat jos(glow plug relay parca).l am decapsulat,am masurat toate firele de pe el si cele de la mufa rotunda plus erau duse(nu au dat continuitate pe aparat).azi am inlocuit firele alea.o sa il dau cu silicon si il pun inapoi.sper sa o rezolv asa ca sa nu fiu nevoit sa cumpar alt releu.apoi poate merge si regenerarea filtrului . Cine are nevoie sa vada ce erori are si sa le stearga il invit la mine in parcare.gratis of course. Multumesc1 point
-
Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.1 point
-
1 point
-
acum, ce pot sa mai zic... multumesc, pentru "up moca" ! cat despre previziunile tale... ma abtin ! cine doreste un e46 coupe cu facelift "corect si in mintile lui" cu istoric service la zi trebuie sa plateasca un pic mai mult. coupe-uri sunt multe de vanzare... la suma avansata de tine. dar sunt sigur ca nu in starea aceasta. din 2013 de cand am adus-o in tara am schimbat la ea absolut tot ce a trebuit pentru a functiona corect si in parametri si pentru a ma putea baza pe ea: iata, lista cu piesele schimbate: - discuri si placute. - pompa benzina. - pompa servo. - supapa pcv + furtune. - bujii + bobine. - furtune racire. - pompa apa. - curele + role. - toate lichidele (antigel, lichid frana, servo, ulei + filtru cutie, ulei diferential) - bucse + pivoti. - ulei motor + filtre la fiecare 10.000 km. - diverse sonde si senzori. - intinzator lant distributie. - diverse garnituri. - anvelope. - buton ornament deschidere portbagaj. unele dintre ele nu trebuiau schimbate, dar le-am schimbat pentru ca erau vechi. pentru toate aceste piese detin facturi si am pastrat si piesele vechi pe care le pun la dispozitia cumparatorului. in acest moment masina se poate deplasa pe orice distanta fara nicio investitie. bafta !1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00