Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/16 in all areas
-
mai frate, ce e cu poporul asta nu stiu. se obisnuieste, chiar ii place cu p- in k--. a stat cuminte sub comunisti ca nimeni altul. acum considera normal jaful la care e supus din toate partile. problema nu e cat costa revizia aia global. oricat ar fi costat o faceam la reprezentanta. nu am facut nicio revizie in viata mea altundeva pentru nicio masina ieftina sau scumpa. nu ma intereseaza cat isi pun manopera pe ora...etc, dar cand vand o marfa oarecare, un bidon de ulei ce il poti lua de oriunde la pret dublu ma intereseaza. ce mare diagnoza? am avut zeci de masini, pana nu caraie nu le trebuie nicio diagnoza. astia te fac sclavul masinii ca sa te stoarca de bani. ce e o masina? un fier, un bun de consum. profita ca unii dezvolta relatii afective cu fierul, chiar incurajeaza. e ca la catei. eu platesc veterinarul mai mult decat doctorul din spitalul privat pentru copiii mei. nu e normal. preturile la revizii sunt aberante. e o ora de munca max la orice tarif + consumabilele, nimic altceva. restul e jaf. ati ajuns sa vi se para normal pentru ca e generalizat. nu e, insa alta e alta discutie din alt domeniu. p.s. filtre luati mahle, sunt mai bune decat altele. p.s2 mi-am adus aminte ca recent un faientar a incercat sa ma taxeze la pus faianta procentual cu pretul ei pe mp. ati mai auzit asa ceva? da, la service. daca dai nu stiu cat pe o masina trebuie sa platesti scump o revizie. de ce?9 points
-
Da, la noi e boala asta cretina cum ca daca ai dat o suma mare pe un produs, ai bani si atunci trebuie sa fii jecmanit, ca ai de unde. Si am mai vazut pe aici mentalitati la unii cum ca ti-ai luat masina de 20-30K si te uiti la o suma de 100ron sau 100e. Da, cine munceste banii se uita la orice suma, si o face din principiu, pentru ca cine stie sa faca bani cunoaste valoarea lor. Daca am bani nu inseamna ca trebuie sa arunc cu ei pe fereastra si sa nu ma intereseze pe principiul manelist "fara numar, fara numar". Dar na, asta e...8 points
-
Nu pretul relativ ridicat la revizii e problema reprezentantelor. Seriozitatea lor e problema maxima. Nu as generaliza, insa sunt suficiente cazuri cand uleiul doar este verificat/completat desi tu pe factura ai platit schimb complet de consumabile. Apoi uleiul este vandut sau ajunge in masinile angajatilor. La Opel cumparam ulei original il schimbam singur si aveam conditie impusa sa aduc bidonul gol inapoi. Ghici de ce5 points
-
Dotare de exceptie : BMW INDIVIDUAL, piele Oxyd Braun Individual inclusiv plansa bord/fete de usi integral, ornamente lemn piano black Individual, jante 18" Individual, lumina ambientala, scaune/tetiere electrice cu memorie, pilot automat cu functie de franare,keyless go (amprenta), scaune sport incalzite, oglinzi rabatabile electric si heliomate, senzori parcare fata/spate,faruri bixenon cu asistent faza lunga, senzori ploaie/lumina,sistem navigatie Professional, comenzi vocale, sistem sunet HI-FI Professional cu bass booster,isofix, clima etc... taxa de prima inmatriculare platita si nerecuperata,revizii efectuate numai in reprezentante. Stare perfecta de functionare. RCA/ITP/Rovigneta la zi. Prima inmatriculare 07/2007 ,115.700 km efectuati. Pret 18.300 euro. Andrei 0723.243.9104 points
-
Da, din pacate era un coleg de munca interesat de ea, dar cand a vazut raspunsul tau cel initial cu "cat vrea el" s-a cam enervat sincer. Asta e, ce sa zic, bafta la vanzare4 points
-
Fac o prezentare a masinii mele cumparata in ianuarie 2015 din Germania. Inainte am avut E90 2.0d din 2005, gri arctic, facuta RBN la 200 cp..., buna masina, avea 300.000 km doar cu apa paie si bataie. Si doua turbine si un kit de ambreiaj+volanta. (nu prea m-a deranjat pe unde m-a dus masina asta). VIN long WBAWY31040L------ Type code WY31 Type X3 20D (EUR) Dev. series F25 () Line X Body type GEFZG Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision ALLR Gearbox AUT Colour SPARKLING BRONZE METALLIC (B06) Upholstery POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ANTHR (FHAT) Prod. date 2011-11-14 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2B7 L. ALL. WH.DOUBLE SPOKE 309 W.MIX.T 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3AC TRAILER TOW HITCH 3AG BACKUP CAMERA 3AT ROOF RAILS ALUMINIUM SATINATED 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 698 AREA-CODE 2 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 4CG INT.STRIP SATINSILVER 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Am cumparat-o de la un dealer foarte mare de langa Frankfurt, iar de prin Ungaria am adus-o cu platforma pana la Arad unde am asteptat numere rosii de CT. Asta din cauza ca cei de unde am luat numerele din Germania si nici cei de la dealer nu mi-au spus ca nu am voie cu numere galbene de Germania in afara Germaniei. In Austria oricum au mers, desi imi spunea prietena ca se tot mira lumea la Pandorf "yellow plates, yellow plates". Noroc ca atunci cand am intrat in Ungaria mi-au spus niste romanasi cu duba si platforma sa ma urc la ei pe platforma ca ar fi pericol sa merg mai departe. Nu am vrut sa ii ascult, stiind ca am Tuv si asigurare, dar inaintand in Ungaria am tot citit pe net, si pana la urma am oprit in timp util si chemat platforma de la Arad (400 euro). Deja ungurii dadeau tarcoale in parcarea unde asteptam. In Germania mergea frumos masina, dar cum am plecat de la Arad spre CT, anvelopele de vara runflat si uzate inegal au inceput sa ma zguduie ( era iarna). Scaunele sport ma cam tineau la spate, eu fiind mai lat in spate. Acum si-au mai dat drumul,s-au mai lasat, sunt pe marimea mea. Cum am adus-o m-am dus la Bavaria CT pentru o verificare, mai ales ca se auzea fasaitul specific motorului de 184 cp si pentru schimbul de filtru motorina si aer (uleiul era schimbat anterior). Bineinteles ca cei de la Bavaria mi-au scris in verificare " se aude zgomot de fasait ca de distributie" , impreuna cu un pret de 10.000 lei pentru a schimba distributia. Ma demoralizasera cu asta. Au urmat ceva nopti si zile de studii a acestui forum cu privire la distributie si motor, desi stiam dinainte de problema aceatsa dar la motoarele de 177cp. Iata ce multumiri / nemultumiri am avut si ce mici modificari i-am adus masinii: -Dupa vreo luna am schimbat intinzatorul de sus, avand acces din exterior la el, si am pus piesa aceea cu cod mai nou (e mai lung acesta). -La motor se auzea acel fasait intermitent, dar nu troncanea motorul ca in cazurile grave. Asa ca i-am schimbat uleiul la vreo luna dupa ce adus-o, punand ulei bmw castrol 5w30 - s-a auzit bine in primele doua zile apoi iar fasaia, iar dupa 3000 km i-am pus Motul 5w40 8100 x clean, nu se mai auzea fasaitul, dar parca se auzea motorul putin mai gros si parca nu era foarte iute la acceleratie. Dupa vreo 7000 km i-am pus ulei noul Bmw shell 5w30 dar luat de la un magazin din CT la 50 lei litrul, parca era mai bine la acceleratie dar iar se auzea putin fasaitul. Prin noiembrie 2015 dupa vreo 8000 km am facut iar schimbul dar la Bmw Filaret cu ulei Bmw Shell 5w30 , la 110 lei/litrul, banuiesc ca era original. Eu zic ca masina trage mult mai bine cu uleiul asta (original) si este mai silentioasa. In iarna trecuta atunci cand am luat-o se auzea in Romania (nu si in Germania) aproape ca un tractoras, gen zgomot de avans. -Am montat anvelope non runflat, consider ca acestea nu sunt pentru Romania, mai ales ca am jante pe 19. Prea zguduiau inainte. -Dupa ce am schimbat filtrul de motorina la Bavaria, a inceput ca iarna trecuta , la rece, in accelerare sa se auda un zgomot metalic. Banuiesc ca era de la injectoare. Cine stie ce mi-au facut aia la service. Acum in iarna 2015-2016 nu se mai aude asa, i-am facut rodajul. -Am facut 30.000 km cu masina in Romania, are acum 120.000 km si tot nu i-am schimbat distributia. Cei de la Bimmer au ascultat-o un minut si au spus ca se aude si ca trebuie schimbata, iar la Filaret au verificat-o si au ascultat-o cu aparatul si au spus ca este in regula. Pana nu incepe sa uruie motorul nu il desfac, la cate povesti aud despre demontat/montat fara simt de raspundere la noi. -I-am facut geometria rotilor, si pe fata si pe spate anvelopele erau uzate inegal, iar directia nu era precisa, cam jongla inainte. Acum e un mic tanculet masina, este precisa. -Problema zgomotului de vant mi-a cam dat batai de cap. Cand treceau camioanele pe langa mine se auzea de parca se umfla masina. Am reglat usile, am dat cu solutie de chedere peste tot. Am incercat sa acopar mici gaurele aferente cu silicon negru. M-am gandit si la oglinzi ca ar face zgomot dar nu fac chiar atat de mult. Problema este de la inchiderea geamurilor , mai ales cele din fata. Pe acolo se aude zgomotul de vant (celebrul termen wind noise..) si de trafic. Si anume in partea de sus unde intra geamul in trimul acela/ cheder. Acolo nu este izolat geamul bine si nu se inchide bine. Se poate observa asta apasand pe geamuri atunci cand sunt inchise, din exterior in partea de sus si poate vedea cum se misca geamul din afara spre interiorul masinii. Am rezolvat asta cu ceva pricepere si niste material din burete tare si subtire care se pune la colturile mobile, de la Dedeman. -Am reglat inchiderile tuturor usilor, haionul portbagajului si capota. Capota imi facea asta vara (cand se dilatase) niste zgomote si scartaituri infernale , pana mi-am dat seama. Era de la doua surubele de reglaj ale capotei amplasate la colturile spre parbriz, care atingeau prea tare fier pe fier, pe uscat. Pana sa ajung acolo am tot verifcat directia si bucsile. -Geamurile sunt destul de subtiri, cel putin pe masina mea. -I-am pus folii solare fata-spate, acceptabile, nu foarte negre. -Sub capitonajul de la capota motorului am dat cu spray antifon, astfel motorul se aude mai incet. -Am schimbat tampoanele de cauciuc ale cutiei filtrului de aer, pentru amortizarea vibratiilor. Totusi trebuia fabricata cu suruburi fixe in dotare. -Sub capitonajele din portbagaj am dat cu spray antifon pe tabla aceea cheala , care cam duce lipsa de materiale insonorizante. Am mai pus si ceva folii de bitum antifon. Se simte diferenta si la zgomotul de rulaj dar si la pietricelele care se auzeau inainte mai tare pe drumurile pietruite. -In prezent ii dau ceva talpa, nu stau cu frica ca s-ar putea rupe distributia. Dar o menajez cat de cat, nu urc mai mult de 3500 in turatii. -Inainte cam tremura masina , aveam mici vibratii la interior, dar acum e destul de finuta. Am mai rodat-o eu... -Cutia schimba foarte bine si rapid, mai ales in modul manual. -Multa vreme am alimentat cu motorina Ecto de la Lukoil, pentru curatare. Se simtea de fiecare data cand bagam asa, in sensul ca urcau turatiile cu putere in aceeasi treapta de viteza de la 1300 pana la 3000 cand schimba, chiar in D simplu. Cum puneam motorina normala, cum se poticnea sa schimbe treapta la 2000 turatii, tocmai atunci cand o calcam. Acum merge f bine cu orice fel de motorina, probabil s-au mai curatat si uns injectoarele. -Consumul e destul de bun, cam 5 - 5,5-6-6,5 vara. Iarna putin mai mult. Cel mai putin 4.2 si chiar am facut 100 km asa. Depinde si de anvelope, cele de iarna sunt mai grele, iar cele run flat si mai grele, fata de cele de vara. Chiar 2 kg bucata. Le-am cantarit. -Ce nu inteleg eu ca uneori , la relanti este foarte silentioasa si cu vibratii inexistente. Mai ales cand umblu prin umezeala sau dupa ce o spal. In general imi arata la relanti pe o aplicatie de telefon 55 decibeli iar cand simt ca nu mai sunt vibratii imi arata 49-50 decibeli. Parca si trage putin mai bine cand merg cu ea in momentele acelea. Si nu stiu de ce. As vrea sa fie asa tot timpul si nu stiu cum. -Masina este destul de inalta si incapatoare, si lejera pentru nevoile zilnice. Iarna aceasta nu am ramas suspendat nicaieri. - Este o masina foarte buna ca - concept, este 4*4, motor de 2000, 1800 kg, destul de inalta, stabila si precisa mai ales cu jantele pe 19, are spatii de depozitare, materiale destul de bune (inafara de plasticele din josul usilor) si are putere suficienta. Pentru oras e foarte buna, dar si la drum lung este lejera si confortabila. Dar se vede ca e facuta in SUA, nu e asamblata cu exactitate nemteasca. Detinem in famile mai multe marci si modele precum Volvo xc90, GLK, Jeep Cherokee, Mazda CX7, E Class 250cdi, utilaje si utilitare si cred ca stiu ce inseamna calitatea la o masina. In concluzie este o masina potrivita de folosit zi de zi, are ceva aparenta de premium, dar nu de lux. Nu este ca seria 5.3 points
-
Exact asta este si parerea mea :goodjob: ! Dupa cum am mai spus, mania si complexul "sculei". Daca nu dai banul gros, nu meriti, nu-ti permiti, mai bine mergi pe jos. Mie la Golf mi s-a cerut suma de 700 RON pentru o diagnoza ca sa pot afla ce anume pe circuitul bujiilor incadescente nu functioneaza in parametri(le-am dat eu cred ca 50-60% din informatiile de care aveau nevoie sa faca diagnoza). Atat am cerut, nimic altceva. Am cerut sa mi se dea un cod de eroare pe baza caruia sa inteleg ce am de facut. Cu 1500 RON imi pot achiztiona licenta pentru interfata VCDS Ross Tech, cu suport online sau la telefon 24/24. Mi se pare un abuz sincer. Eu sunt adeptul datul banului in schimbul calitatii. Am crezut si am actionat in sensul acestui principiu de cand ma stiu si am zeci de exemple. Dar trebuie sa tragi o linie intre calitate si nesimtire pura. 1.000 de ron pentru niste filtre si ulei mi se pare rezonabil. Insa cand aud sume de la 1.800 in sus deja mi se pare ca suntem luati drept idioti.3 points
-
Pai la noi in Ro se merge si pe japca si mai ales pt ca " prostul plateste". Anul trecut la Midocar, cu audi a8 d4, rog baietii sa faca o geometrie pt ca uzase cauciucurile excentric. Imi zice pai costa 500 lei. Zic cum nene ca la a4 e 200. La care primesc raspuns "pai da dar aveti a8, e masina din alta clasa". Asta e mentalitatea romanului.3 points
-
am dus un mini al nevestei la ab la prima revizie de 20,000km. l-am si luat. cand ma uit in factura, ce sa vezi? 11 mil frate! pt ce? sa va spun: ulei motor bmw long life la modestul pret de 100ron/l, un filtru de ulei, unul de habitaclu + 50 ron schimbat 2 beculete, I-am rugat eu. asta e tot. mai poftiti pe la noi! hahaha s-o credeti voi!2 points
-
Asta e o problema generala la vanzatorii de la noi. Daca nu le zice seful nimic, UNUL nu se implica. De parca le-ai cere bani, nu te-ai duce sa le dai. Exemplul tau cu "reprezentantul vanzari" e ilustrarea perfecta. Aici nu e vorba de tanti de la aprozar care trebuie sa dea cu matura si sa descarce camionul intre clienti, e o duduie platita fix pt asta si nimic mai mult. Eu unul nu inteleg cat de distrus sa fii ca angajat sa te afisezi asa sau ca patron sa tolerezi asa ceva.2 points
-
Cum sa ai 1000 euro pt placute si bucse, ca majoritatea vrea revizii facute cu 500 lei in spatele blocului.2 points
-
dubios nu?e vreo legatura intre suma si nr de cai sau tipul de motor?2 points
-
Interesul era real, nu am intrebat doar asa ca sa mai fac posturi, dar la un asa raspuns a disparut subit.2 points
-
Ai dreptate - principiu manelist si de detinator de iPhone(aia care se cred mai speciali din cauza asta) .2 points
-
2 points
-
Acelasi rahat este si la Autoklass (pt Mercedes), acolo uleiul este pus din butoi, dar macar este specificat pe factura. In rest, chiar daca masina este in garantie iar eu am reclamat probleme ce sunt acoperite de garantie, a fost pusa pe factura manopera pentru respectiva verificare. Filtrele sunt cam dublu la pret fata de un magazin oarecare, dar macar la final se adauga un discount de 10% pentru ca masina a fost cumparata de la ei (ironic). Dar nu poti face nimic..masina e in garantie si revizia trebuie facuta in reprezentanta oficiala. Mentionez insa ca la Autoklass personalul este foarte ok, iar pretul cam dublu al reviziei fata de un service oarecare sa zicem ca s-ar concretiza intr-un istoric verificabil si o revanzare mai usoara...toti cautam masini cu istoric, dar dupa ce le luam uitam cum arata o reprezentanta. Chiar si la A6 (2007) merg anual intr-o reprezentanta Audi pentru o verificare.2 points
-
Exista service-uri unde daca cumperi uleiul si filtrele de la ei ai manopera gratis. 58 lei/L BMW twin turbo 5w-30 97 lei Filtru ulei Si uite cum poti sa faci aceasi operatiune la 561 lei daca ai de schimbat uleiu la un motor de 3000.2 points
-
Daca era vorba de vreo operatiune complicata la motor eram de acord cu tine. Dar cand vine vorba de schimbat 2 filtre, 2 becuri si niste ulei, nu ai ce calitate sa ceri. In afara de cea a uleiului pe care il gasesti la pret mai decent in alte surse. Nu e ca si cum ce au pus ei in motor e potiune magica, nemagasita prin alte parti. Mai e un folclor la romani: Daca dai bani multi, calitatea doldora! Romanul are complexul sculei de calitate si asa poti fi convins sa dai multi bani pe ceva banal, facut sa para neurochirurgie.2 points
-
2 points
-
frate numai doctori pe aici. din aia de te trateaza o sigura data, ca dupa aia dai coltu'- hahaha2 points
-
n-am facut nicio revizie niciodata decat la dealerul de marca. am platit current revizii 2000-2200lei pe la Porsche si range rover. au avut insa decenta sa puna litrul de ulei la un pret normal. ce au mai incarcat ei acolo sa iasa suma treaba lor, dar nu mi-a zgariat nimic retina. hahaha la Bavaria nu? au un soft cu referinte, nu le impune nimeni nimic.2 points
-
esti praf, dar mai ai timp sa te informezi ma ocup de vanzari piese auto de foaaaarte muti ani, deci cred ca stiu ce vorbesc, spre deosebire de tine2 points
-
Am dat intamplator peste acest link care mi s-a parut foarte interesant si m-am gandit sa-l impartasesc: Pe scurt: cand iti schimbi uleiul, pui intr-un recipient o parte din uleiul vechi si-l trimiti la un laborator. Acolo, se va verifica daca contine diversi elementi gen plumb, aluminiu samd al caror procent se va compara cu un control (valori considerate normale). De exemplu gigelului din linkul de mai sus (al carui motor trebuie notat ca are peste 450.000km) i-au zis ca i-au gasit urme de antigel peste limita, ceea ce poate indica pierderi pe la garnitura de chiulasa, cat si mult plumb care provine, se pare, de la cuzineti, aluminiu (pistoane), etc. O modalitate interesanta de-a verifica 'starea de sanatate' a motorului. Dupa o scurta cautare pe Google, am fost placut surprins sa aflu ca exista si la noi un laborator care pare ca efectueaza o astfel de analiza. Pacat ca tocmai, de nici 20km, mi-am schimbat uleiul! http://www.laborator-licla.ro/contact.php1 point
-
1 point
-
1 point
-
In banii astia intra si papucii aia din portbagaj? glumesc. Bun pretul. Bafta la vanzare!1 point
-
Mai Radu I eu am folosit , e vb de retusuri minore gen punctat sau zgarieturi pana in 20 cm sa zicem , evident ca nu e ca nou dar acopera corect zona respectiva . Revopsirea e sfanta . Asa e un kit Retus . Nu isi schimba culoarea )1 point
-
Revin dupa cativa ani buni de functionare pe GPL, va spun ca sunt foarte multumit, in afara de un debitmetru, valva pcv, nu am schimbat nimic la masina,ma refer la piese, nu consumabile, merge la fel de bine, am 333000 de km in bord, desigur cateva locuri umezite de ulei, probabil semeringul de la palier, semeringul de la pompa de directie umezit si el, ca la oamenii batrani , nu mai sunt ca in floarea varstei dar nici nu sunt de aruncat, inca isi face treaba super ok, o sa ma mai dau cu ea o vreme apoi o sa o dau la dezmembrari, si ca si o veste pentru cei suparati ca am pus GPL pe masina, deja ma uit de un model mai nou care va beneficia de o instalatie GPL din secunda unu, in caz ca nu va suporta gaz noul model o sa schimb foarte usor marca de autoturism cu unul care "haleste" gaz. Va doresc sa va conduceti masinile in siguranta, si fara incidente.1 point
-
Masina are si keyless entry +keyless go, am uitat sa mentionez.1 point
-
1 point
-
ala e pretul la reprezentanta la ulei, puteai sa ceri un cost estimate inainte... Folclorul la romani e altul, mereu vor calitate maxima la pret cat se poate de aproape de gratis...1 point
-
Sunt permise comentariile, dar ar trebui sa fie la obiect, nu ca a fost masina lovita de buldozer pentru ca e numarul indoit si ca nu a vazut in viata lui alcantara si nu stie cum se uzeaza. Interiorul ala la 200k+ km e mai mult decat decent. Si iarasi nu inteleg comentariile legate de pret... care e problema daca omul cere 5mii sau 10mii? Va baga mana in buzunar? Treaba lui daca sta o zi sau un an cu masina la vanzare. Fata de alea la 7.000 de pe autovit, adaugati MINIM cate 700e taxa, 700e M-pack, 700e Logic 7, sa nu mai mentionez scaunele sport si trapa. Daca masina e ingrijita, cu atatea dotari cat vreti sa ceara? La fel ca toate hartoapele chele de pe autovit? Daca stiti ca a fost lovita, km dati inapoi, neingrijita cum trebuie sau orice altceva care e opus fata de ceeea ce spune vanzatorul, postati. Daca nu, nu mai consumati kb degeaba.1 point
-
stiam de acel modul, nu conteaza, oricum dl neo a disparut cand a auzit ca e de treaba. toate forumurile tehnice sunt parazitate. aia pe afara vad ca au rezolvat, ii numesc sponsori si ii lasa sa vanda ce au de vandut probabil contra unei taxe. la fel ar trebui si aici. personal nu agreez comertul si serviciile din zona asta gri.1 point
-
Buna seara. Azi am achizitionat un 740 li din 2009...120.000 km masina arata excelent atat interior cat si exterior... Acum as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept pe viitor...cum ar fi cele mai des intalnite la acest mode. Multumesc.1 point
-
Daca pretul e prea mare pt tine, uita-te in alta parte. Nu te-a obligat nimeni sa te uiti la ea si sa comentezi, mai ales sa o cumperi. Daca ai stii sa citesti, ai vedea ca in descriere scrie ca acele zgarieturi superficiale ies la polish daca chiar insista noul proprietar sa le scoata. Oricum, comentariile tale de 2 bani nu prea isi au rostul. Daca nu ai vreo intrebare pertinenta legata de masina, te rog sa nu te mai sinchisesti sa pui vreun comment aiurea, pt ca e pierdere de timp. Eu am descris masina cu lux de amanunte si am incercat sa fiu cat mai precis pt ca oamenii sa nu comenteze prostii ca tine si sa aiba toate informatiile in anunt fara sa ma deranjez eu sa raspund la fiecare in parte. Consider ca am actionat corect mentionand micile defecte pe care le are masina asta dupa 10 ani si care "e uzata ca naiba la interior". In fine, am inteles. Masina asta e prea veche si prea scumpa, interiorul este varza si tu nu ti-o permiti. Esti liber sa treci la alta masina care are interiorul TZIPLA, nici o zgarietura si care e cu mult mai ieftina. O zi buna, cH1 point
-
Asa stiam si eu, altfel nu mergeam cu ea in Munchen mai ales ca gasisem un N63tu cu 35k km la sub 15k eur dar am ales sa repar masina tocmai din cauza garantiei... Cand iti repari o masina intr-0 reprezentanta BMW trebuie sa cer un "anumit" tip de garantie? Au fost cat se poate de clari: "daca se umbla la masina oriunde in afara de Niederlasung Munchen se pierd garantia" ...1 point
-
Astia din Cluj is tari la umflatul preturilor. Nici de as avea masina cu servis inclus nu as merge la ei , pana sa ma prind de cum lucreaza au facut ce au vrut ei cu e87-le meu. @fbdcnt daca ai mai patit-o cu moto si masina de ce ai mai mers la ei? Jur ca nu te inteleg.1 point
-
Si daca iti spun ca BMW AG nu se baga in politica "interna" de la Automobile Bavaria Bucuresti ma crezi? ...ba din contra mi.au subliniat ca daca merg oriunde cu masina in afara de Niederlasung Munchen pierd garantia de doi ani pe piesele schimbate...daca se preteaza la asa cacanarii de ce crezi ca s.ar baga peste pretul practicat in alte reprezentante la niste consumabile?1 point
-
mie la primul schimb efectuat la troaca (undeva prin 2005) mi-a luat 12 milioane pt acelasi filtru ulei + ulei si filtru habitaclu , tu ai iesit mai ieftin la general plus ca ti-a pus si doua becuri . la mine mai mare a fost mirare (Caci veneam de pe o dacie si-un opel) sa verific nivelul de ulei ,ulei care e era..pamant , asadar , am fost sa schimb si eu uleiul la un service de cartier caci cei de la AB de pe centura pe vremea aia , m-au asigurat ca asa se face uleiul la diesel de la prima cheie prin urmare, a fost ultima oara si la mine1 point
-
indiferent cat a costat nu mi se pare normal sa vanda uleiul de 2 ori si ceva pretul normal. vad asa un folclor anormal pe la romani ca daca cumperi o masina scumpa nu trebuie sa te intereseze cat consuma, cat costa revizia...etc. este gresit, din aceeasi categorie cu altele de acelasi fel. romanii cand nu stiu cum sa se poarte se poarta cum cred ei ca ar trebui sa se poarte, dupa capul lor si de cele mai multe ori, din lipsa de cultura si educatie, gresesc. la fel si cu asta.1 point
-
nu mai am bmw de vreo 4 ani. am fugit ca de ciuma. nu de masina, de dealer. din toate bmw imi place sa conduc. in plus, cand aveam, erau cu revizii incluse, plateam mai putin nu mai stiu cat, nu se schimba tot ce ar fi trebuit in pachetul ala. acum nevasta-mea e in gradina lor dar cu masini relativ noi, mini ala si un x4 2015 cu care acum umblu eu. nu ma deranjeaza sa platesc orice cat costa insa sa taxezi un ulei de peste 2 ori pretul normal de magazin mi se pare jegos rau. in rest cu ora de manopera, sigur, trebuie platita cat in Germania pentru ca si mecanicii au salarii ca acolo si in plus conditii toxice de munca - ha! l.e.1 - n-am intrebat cat costa ca ma duceam altundeva l.e.2 - nu e shell e Castrol long life dupa factura, asta daca nu or fi pus cine stie ce laturi cum mi-au pus la motocicleta de vreo 2 ori. din ce stiu nu mai au Castrol de ceva vreme, poate doar in calculator - haha. au trecut pe shell care la moto nu e bun, nu am stiut ce se intampla, face gaze in carter si cu presiunea aia nu mai schimba cum trebuie. numai uleiurile proaste fac gaze in carter. l-am aruncat si am pus motul. merge bine cu ala.1 point
-
Daca tot e scump sa ofere calitate, dar de la o vreme doar pe japca sunt pusi, si nu doar la noi in tara. Daca prestau calitate erai clientul lor, nu la Alex, si probabil multi altii, dar din pacate unii suntem obligati sa servisam la ei pentru "garantie", care e doar pe hartie uneori. A se vedea exemplu cu M4 cu motorul praf in cateva mii de km de la cumparare. Cand AB o sa dea cu matura prin curtea lor dupa plangerile clientilor o sa accept preturile mari, pana atunci nu pot sa trec peste faptul ca unii au masini sub 40mii km cu motor praf in garantie la care se refuza garantia, iar eu sunt lasat cu motorul demontat in portbagaj pe motiv "motor shaden" iar masina merge foarte bine dupa ce a fost asamblata la loc si inlocuit preventiv piesele ce puteau avea uzura prematura(daca se poate numi prematura la peste 450mii km). Mama lui de motor ca merge de 5 ani bine mersi zi de zi si nu mai "shaden" odata.1 point
-
@fbdcnt bine ca nu ai patit mai nasoale cum a patit un prieten tot cu un mini. L-a dus pentru revizie si l-a luat aproape stricat,a avut de tras cu masina aia cateva luni pana a reusit sa ii dea de cap, unde mai pui ca in primele saptamani s-a certat cu ei din cauza trimului de la volan care l-au "deranjat" cu surubelnita probabil(se vedea clar ca au incerca o "manevra" dar nu au vrut sa recunoasca nimic). Si pe langa AB nici MHS nu`s mai rasariti, cand aveam e39 am avut o cunostinta prieten cu seful de service si se rezolva elegant absolut orice problema, cand am trecut la E60 am zis ca nu mai e nevoie de "interventii" si m-am ales cu o gramada de dureri de cap, iar la ultima "oferta" am cedat nervos si l-am facut de cacao pe mecani de fata cu seful de service si i-am aratat cum s-au injosit sa imi inlocuiasca filtrele de aer aproape noi cu unele super vechi care nici macar nu se potriveau(ramaneau cativa mm spatiu intre filtri si carcasa), asta dupa ce am luat masina de la ei si cand sa plec de la servici a inceput sa puta efectiv a mort in masina.Ce este dubios ca se cam leaga de refuzul meu de a efectua iginienizare instalatiei de climatizare cand am bagat masina in service, ceea ce e prea mare coincidenta pentru ca am facut operatia singur cu cateva luni inainte si filtru de polen era pus de nici macar o saptamana. Dupa cateva saptamani la o verificare a unor zgomote dubioase care ma deranjau am fost la Alex teile si a constat mai multe chestii dubioase la masina, ocazie cu care am constatat ca mi-au subtilizat diverse nimicuri si nu au fost in stare sa puna macar toate suruburile la loc. Bineinteles ca ii doare fix undeva,atata timp cat au clienti habarnisti cu buzunarul gros... mai scapa si ei de aia cunoscatori care se uita la ceea ce platesc. Povesti de pe la servici despre "servisari" SF aud la cateva luni de la diversi colegi dar nu mai comentez ca ei nu o sa inteleaga ca sunt tepuiti pe fata si o sa spuna ca sunt eu ala invidios pe ei ca au bmw, si ca eu nu am(culmea). Iar daca este sa vorbim despre preturile la produce care le practica, intram in alta constelatie pentru ca stim cu totii ca unele produse sunt decent de ieftine iar altele incredibil de exorbitante de parca sunt produse exclusiviste fabricate in numar redus, a se vedea pretul la ulei si nu numai, cand aceleasi produse le putem achizitiona uneori si la jumatate de pret de la diversi comercianti.1 point
-
cu atitudinea asta si cu poza aia de profil nu stiu cat ajutor ai sa gasesti pe aici... Desi ai dreptate foliate sau cu hidrotransfer nu o sa arate niciodata ca cele facute de fabrica. Eu am pianoblack si in leg cu zgariatul ca tot se discuta mai sus , cine dreaq ii lasa pe toti copii aia prosti si cu mucii pe pantaloni la spalatorie sa stearga la interior,cu carpe nescuturate care vad zeci de borduri pline de praf pe zi !? serios ? bine acuma nu zic de firmele de detail vb de spalatoriile astea de cartier,sau voi credeti ca acolo daca stii pe unu care spala primesti mai multa atentie ) ?! Never ever !!! Eu imi fac interiorul numai cu microfibra si diferite produse semiprofi si not a scratch in sight1 point
-
Varianta de hidrotransfer ai luat-o in calcul? Banuiesc ca le-ai pus in balanta, de ce ai ales vopsitul si nu hidrotransfer? Colantul si la mine ar cadea din discutie din prima...1 point
-
1 point
-
Cauti un parc de dezmembrari in zona ta, cauti o masina cu rulaj cat mai mic, (volan dreapta nu are relevanta), cumperi motorul numai daca este pe masina si este functional, il poti porni, tura, etc, garantie probabil ca primesti, insa trebuie sa te gandesti ca este o loterie avand in vedere ca este un motor second hand; ar fi bine sa pui piesele noi de pe masina ta Legat de partea cu acte, nu e atat de greu, suna la RAR si iti vor explica ei totul.1 point
-
1 point
-
Pai la 1310 trebuia sa-i schimbi setul motor la numarul de km la care trebuie sa schimbi volanta sau fulia de vibrochen la un BMW.1 point
-
Pune noi, la sh e cam loterie, sa nu dai banii degeaba. Referitor la gaz, pastreaza-l pt clatite1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00