Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/31/16 in all areas
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.7 points
-
Work in progress http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/97a1193143295a46bfb28e22422eef6a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/2ef684101775475013fa4f3877aea0c2.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160130/a4cb5aee4c32769c84d94d9e3682a01b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk5 points
-
Gata si masinuta, am luat-o astazi de la service. Pe viitor cred ca o sa ii vopsesc si plasticele care imita acel lemn, nu imi mai place cum se vede avand in vedere ca plasticele nasoale au fost vopsite negru. Momentan trebuie sa imi schimb bateria . http://thumbnails105.imagebam.com/46196/8da5df461954668.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46196/cbef71461954673.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46196/2252fe461954678.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46196/797268461954685.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46196/e215de461954694.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46196/9c77b7461954699.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46196/319ab1461954708.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46196/dfbfbd461954715.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46196/8fa66d461954722.jpg4 points
-
Pe langa toate discutiile astea mai mult sau mai putin rautacioase,adevarul e ca masina e foarte faina,si motorul e senzatie. Spor la vanzare!3 points
-
Hello all, Rasfoind forum-ul, si acesta si internationale in timpul "cercetarii" despre E39 care urma sa-l iau, am observat ca foarte multi blameaza motorizarea de 2.0 diesel pe pe seria 5 E39, fara merit dupa parerea mea. Pana am condus un 520d aveam prejudecati nejustificate asupra modelului fix din motivul acesta si s-au spulberat imediat ce am mers cu el. M-am gandit sa contribui si eu cu niste ganduri care sper sa ajute pe altii care se afla in pragul cumpararii unui E39 diesel dar nu stiu ce motorizare e potrivita pentru ei. Nu toti posesorii de 520d sunt "pasionati" si isi fac prezenta simtita pe forum, chiar invers probabil motorizarile mai slabe sunt cumparate de cei care au nevoie de o masina buna si atat, nu sunt neaparat fani bmw. Din motivul asta cred ca este denigrata motorizarea, pentru ca parerile in general vin de la pasionati. In introducere as vrea sa zic ca iubesc 530d-ul si nu am absolut nimic impotriva lui sau a 525d, intentia mea e sa "pictez" o imagine cat mai realista si a motorizarii de 2.0 intr-un mod cat mai obiectiv. Daca situatia mea ar fi alta si as putea avea doar o singura masina (si mi-as permite costurile extra) cu siguranta as lua un 530d, fara sa clipesc. E o masina excelenta care combina sportivitatea cu consumul redus si toate celelalte calitati ale excelentului Seria 5 E39. As face alegerea in special pentru ca imi place sa "fuga" o masina si as fi dispus sa platesc mai mult pentru asta. Din fericire, nu toti oamenii au nevoie de sportivitatea care o ofera 530d, prioritatile fiecaruia difera iar parerea mea este ca majoritatea romanilor potential interesati de un 5 diesel cauta in special consumul mic combinat cu confortul si calitatile rutiere ale unui bmw. Si atunci vine intrebarea, pentru acesti oameni, chiar merita sa plateasca mai mult ? Cat timp vor folosi cu adevarat la maxim posibilitatile unui 530d ? Haidem sa vedem. Cat timp folosesti caii in plus - depasiri periculoase - viteza foarte mare (200+) - "rafuieli" de semafor - un ocazional drum virajat in concediu Inafara de cazurile astea, se merge linistit sau cu viteza putin peste cea legala iar in orase ce sa mai vorbim, lucrurile sunt clare. Iar mare parte din posesori folosesc masinile preponderent in oras, fie ca ne place sa recunoastem sau nu. Sa luam atunci fiecare caz in parte. - depasiri periculoase : cand vine tir-ul de pe contrasens chiar ai nevoie de putere in plus. Dar oare nu e mai bine sa mai astepti putin si sa faci depasirea in siguranta ? E chiar asa important, te grabesti asa tare ? Cred ca majoritatea ar astepta decat sa faca depasiri cu mare risc, si atunci nu prea mai ai nevoie de puterea in plus - viteza foarte mare (200+) : unde ? nu spun ca nu se poate atinge in romania 200 si chiar merge suficient de mult, dar care este siguranta ? care sunt riscurile la care te supui pe drumurile noastre indoielnice ? Pericolele neprevazute (arhiplin la noi, de la vaci si carute pana la gropi nesemnalizate), politia "vigilenta" sunt iar motive in plus ca sa nu sari calul prea tare cu viteza. Nu avem autostrazi suficiente cat sa justifice si chiar daca am avea ar fi iar politia calare pe ele, acelasi lucru se aplica si pentru strainatate unde ustura si mai tare amenzile. Iar ca sa mergi doar pe portiunile nelimitate din Germania nu cred ca iti iei masina. Totul pentru ce, 30 minute economie de timp ? In general nu sunt orase cu mai mult de 20km intre ele in Romania, chiar salvezi asa mult timp ?Ce vreau sa spun este ca da, este frumos sa mergi uneori tare, insa nu o vei face des si in nici un caz mult peste 200 viteza la care ajunge si 520d la urma urmei. - "rafuieli" de semafor daca iti plac si o faci foarte des, cu siguranta 520d nu este pentru tine si nu te incadrezi in categoria de potentiali cumparatori mentionata mai sus. Insa daca iti alegi "victimele" atent, nu te faci de rusine nici cu 2.0, asta pentru distractie din cand in cand. - un ocazional drum virajat in concediu : Cat de des mergi pe drumuri virajate si chiar scoti tot ce poate masina ? Pentru senzatii si timp, limita cea mai importanta nu este motorul, limita este aderenta, stilul de pilotaj si riscurile care esti dispus sa ti le asumi. Pentru majoritatea sunt convins ca limita este pilotul, nu masina. Si chiar daca esti un foarte bun pilot, pentru acele 2-3 ore pe an cand poti sa faci un drum de serpentine superb chiar nu poti sa traiesti cu 70% din placerea care ti-ar oferi-o un motor mai puternic ? In tot restul de sa zicem 90% sau mai mult din timp vei folosi masina intr-un mod normal, foarte departe de performantele ei maxime. Nu numai ca nu vei avea nevoie de puterea lui 530d, dar pana si 520d il vei folosi la viteze mici, acceleratii moderate deci fara a ii atinge limitele. Asta inseamna ca in 90% sau mai mult din timp masinile sunt relativ egale si nu vei face diferenta intre ele, e aceeasi ciorba. Sau chiar e ? Sa vedem, lasand la o parte diferentele de performanta. Avantaje 530d: - motor mai silentions - vibratii putin mai atenuate, insa diferenta nu e mare - cuplu mai bun la turatii f. joase, deci ceva mai confortabil de condus - de obicei au optiuni mai multe, nu prea sun "chele" pe piata - disponibilitatea mai mare a cutiilor automate (daca asta iti doresti) Dezavantaje 530d: - greutate mai mare - consum mai ridicat - impozit/asigurare mai mari - pret achizitie in general mai mare - probabilitatea ca masina sa fi fost condusa mai sportiv deci mai uzata este mult mai mare (cine isi ia 530d il ia pentru performanta - altfel ar lua 520d) decat la 520d. Reversul medaliei este ca un posesor de 520d care are "sportivitatea" in sange va trage mai tare de el avand mai putina putere. Dar in general regula este adevarata, motorizarile mai mari sunt mai abuzate. - ceva posibile probleme in plus la M57 (3.0d) fata de M47 (2.0d), cum ar fi galeria admisie care se poate imbacsi mai usor si duce la auto-combustie (la care daca nu esti cu prezenta de spirit iti poate distruge motorul), turbinele si injectoarele au tendinta sa cada putin mai repede decat la 2.0 (nu f. mult insa), actuatoarele din galeria de admisie se mai rup si fiind trase in motor il vor face praf. Atat M57 cat si M47 mai au probleme cu senzorul de aer admis (MAF) cat si cu galerii de admisie crapate (in rest sunt relativ bullet-proof). Ambele au cutii cu 5 viteze, etajarea fiind ceva mai inalta la 530d astfel la viteze foarte mari pe autostrada se poate ajunge la un consum apropiat (170-180+). Avantaje 520d : - greutate mai mica decat 530d - impozit, asigurare mult mai mici - handling (tinuta de drum) putin mai buna in curbe datorita greutatii mai mici pe puntea fata care duce la o tendita subviratoare mai mica, masina devening mai neutra. - consum redus, chiar si in mers mai sportiv - disponibilitate mai buna a pieselor inclusiv la mana a 2-a - va fi mai usor de vandut catre marea masa, cei care nu sunt inebuniti de putere si se gandesc la costuri. Le oferi o varianta mai buna la tipicul Passat tdi. - preturi mai mici la piesele care tin de grupul motopropulsor (noi sau sh) - oferta de obicei mai larga la cumpararea second hand - mai multe optiuni, sanse mai mare sa faci o afacere buna Dezavantaje 520d : - in general nu sunt la fel de generoase la optiuni, insa se gasesc si cu optiuni suficiente si pret bun daca ai destula rabdare - motorul este mai zgomotos si mai putin rafinat, vibratiile o idee mai usor de simtit (dar inca mult peste concurenta) - cuplu slab pana in 2000rpm, deci putin incomod uneori la condus, nimic de speriat insa. O optimizare de soft a motorului poate rezolva asta si sa-i dea mai multa flexibilitate propulsorului, insa aici e alta poveste, pro sau contra flash-tuning (aka "chiptuning"), o decizie care fiecare trebuie sa o ia singur dupa nevoile personale. - "stigma" motorizarii intre bmw-isti (daca iti pasa de asa ceva) Acum, haidem sa discutam cifre, lumea iubeste cifrele. Ca tot am discutat despre greutate, hai sa intelegem ce inseamna asta, pentru ca majoritatea se uita la cai putere iar ce conteaza e raportul CP/tona. Greutate dupa AutoWeek.nl (site consacrat al unei reviste olandeze de profil, sursa de incredere nu carfolio sau alte prostii, specificatiile date lor de fabricant) 530d : 1625kg | 193 CP >> 118.76 hp/tona 525d : 1595kg | 163 CP >> 102.1 hp/tona 520d : 1490kg | 136 CP >> 91.2 hp/tona Diferentele nu par chiar asa de mari, nu ? Ei, senzatia si timpul de accelerare difera clar, insa daca asta cauti, care e problema cu un chip pe 520d ? Nu recomand neaparat, insa daca vrei si 520d poate sa aiba performante. Hai sa vedem cum ii sta cu un chip-tuning standard stage 1 de 165 CP (nu race care se duce mult mai sus insa la fel se duce si fiabilitatea mai ales daca ai multi km) : 520d : 1490kg | 165 CP >> 110.7 hp/tona Hopa, deja se schimba datele probleme, incepi sa te apropii tare de raportul cp/tona al lui 530d. Ce inseamna asta ? In primul rand ca nu discuti cu 525d si in al 2-lea rand ca 530d nu iti da fum asa tare cum te-ai astepta. Ei, asta doar daca te indoiai ca 520d nu "poate". Insa chiar are rost ? Asta e o intrebare care ti-o vei raspunde tu in functie de stilul tau de condus. Pentru majoritatea sunt suficienti 136 cai si fara griji de fiabilitate. Pe de alta parte, daca ai grija de motorul tau si esti dispus sa-ti pui o turbina hibrid sau una putin mai mare in caz ca iti pica cea originala (care oricum s-ar putea sa-ti pice chiar si fara chip) atunci nu prea sunt argumente contra. Motorul poate si 220CP cu turbo mai mare dar e pacat sa-l impingi asa de tare. E bine insa sa stii ca tine. Asta inseamna ca 165CP nu sunt mare problema, nici pt. motor nici pt. cutie si grup. Acum ca si celelalte motorizari pot primi acelasi tratament e oarecum irelevant, ideea este ce poti face cu un 520d si care sunt optiunile tale, in functie de ce urmaresti. Inca un lucru si incheiem cu acceleratia, pt. ca daca iei in considerare 520d probabil nu e motivul pt. care te gandesti la ea. Timp 0-100 km/h : 530d : 7.8s 525d : 8.9s 520d : 10.6s 520d chip (estimat) : 8.4s 520i : 9.1s 525i : 8.1s 316i : 12.4s Passat B6 1.9 tdi 105CP : 12.1s Passat B6 2.0 tdi 140CP : 9.8s Passat B5 1.9 tdi PD 100 CP (cel regular) : 12.4s Passat B5 1.9 tdi PD 131 CP (cel "rau") : 9.9s A6 1.9 TDI PD 131CP : 10.5s A6 2.5 TDI PD 163CP : 9.3s Dacia Logan 1.5dCi : 15s Ce concluzii tragem ? Ei bine, masina nu este deloc lenesa pentru dimensiunile ei, nu o sa "plangi" langa ea asa cum sustin unii si nici nu te va lasa in depasiri datorita cuplului generos de diesel si a reprizelor bune. Chiar si cu puterea de fabrica, 2.8 secunde diferenta intre 530d si 520d nu e totusi o eternitate. Ca se "simte" altfel si ca 530 "te baga in scaun" asta e alta problema. Insa cifrele nu mint. Cu chip situatia e clara, nu sunt multe masini (chiar benzina) care sa ii faca fata la demaraj, insa din nou, nu asta e scopul comparatiei. Sa comparam si cu Dacia Logan 1.5 dCi (multi vor rade) care e totusi o masina cu care iti faci totusi treaba (stiu pt. ca am si asa ceva) si in 90% din timp este suficient ce poate daca nu vrei sportivitate. Diferenta de 4.4secunde, 520d e "avion" cum ar spune unii pe langa Logan. Aproape de 2 ori pe cat e 530d fata de 520d. Te pune pe ganduri ? Chiar nu e suficient ? A se nota si diferenta mica intre 520i si 520d, 1.5s nu e mult deloc si aici e vorba de 0-100, la elasticitate se schimba radical problema. Si pe tine te intereseaza elasticitatea pt. ca nu faci liniute in fiecare zi sa te intereseze 0-100 exclusiv. La elasticitate 80-120 in viteza a 4-a sau a 5-a 520d bate 520i usurel. Unii argumenteaza ca daca benzina retrogradezi timpul e mai bun, si intr-adevar asa e (nu cu mult), insa la drum lung cand intri in depasiri normale, chiar stai sa retrogradezi sa tipe motorul ca o matza si pentru ce ? Doar ai loc. In viata reala nu retrogradezi decat daca e neaparat, deci confortul de a sta in aceeasi viteza si de a avea performante mai bune fata de benzina merita cu varf si indesat. Pentru a putea face o comparatie trebuie un termen comun fix (80-120 si aceeasi treapta de viteza). Punct si de la capat. Acum ca am trecut prin performate avantaje si altele, hai sa discutam de bani si consum. De fapt la asta se reduce de multe ori alegerea. Hai sa vedem ce inseamna in viata reala diferenta intre a trai cu un 520d si un 530d. 520d ================ Impozit : 150RON Asigurare : 720RON 530d ================ Impozit : 900RON Asigurare : 795RON ======== Diferenta : 825RON/an Pret motorina : 3.8 RON/L Consum mediu la un mers economic/normal (aprox.,evident depinde de fiecare, ideea e sa avem o teorie) 520d (aprox) : 6.91 L/100km 530d (aprox) : 8.47 L/100km * consumuri medii luate de pe spritmonitor.de din sute de masini 2001-2003, nu prea lasa loc la interpretare. Pt. 20.000km/an 520d : 1382L 530d : 1694L Diferenta combustibil : 1185RON Diferenta totala/an : 2010RON (467.4 euro) Ca sa pun problema in alti termeni : Diferenta impozit+asig tradusa in consum : 217L combustibil Consum mediu 520d/an : 1165L => 5.8L/100km fata de 8.47L/100km pt. 530d Asta inseamna 68%, destul de relevant, nu ? Asta ca sa clarificam treaba cu "nu e diferenta mare la consum". Daca sunteti curiosi puteti face calculele si pt. 525d, are consum mediu 7.8L/100km si asig+impozit e 1095RON, deci per ansamblu e undeva intre 520d si 530d din toate punctele de vedere. Ca o completare, nu am inclus si motorizarea 525d pentru ca este mediocra dupa gusturile mele. Dupa cum am zis, ori ai una, ori alta. Fie performanta, fie economie. Multi dintre voi nu imi vor impartasi insa gusturile si cu siguranta 525d este o optiune viabila pentru voi. Toate calitatile lui 3.0 (silentiozitate, elasticitate, cuplu jos) si cu un consum mediu cu numai 1 litru mai mare decat 520d iar impozitul nu te loveste tare financiar. Ce am scris aici e relativ valabil si pentru actualul 5, E60, cu atat mai mult cu cat motoarele 2.0d sunt mai puternice (163 si 177CP). Chiar nu mai sunt deloc submotorizate :) In incheiere, cateva sfaturi de cumparare : - Indiferent daca te hotarasti pe 520d, 525d sau 530d nu il lua fara optiuni, in special piele, inafara cazului in care esti ferm convins ca o sa tii multa vreme masina. Masinile fara optiuni se vand greu, iar bmw-urile de la seria 5 in sus fara piele se vand si mai greu. - Nu te uita dupa cele mai ieftine in ideea in care "le faci dup-aia", e o greseala imensa. Vei baga mai multi bani decat te astepti si tot nu va ajunge ca una in stare buna si ingrijita. In special la masinile premium cum este BMW, e important sa alegi o masina care nu iti va face probleme sau nu are nevoie de reparatii imediate. - Daca e singura ta masina incearca sa tii de-o parte 500-1500 euro (dupa posibilitati) pentru cheltuieli neprevazute. Asa iti poti permite sa cauti preturi mai mici la piese si sa-ti aduci masina inapoi pe strada si in uz repede. - Nu cumpara masini care nu arata bine si ingrijite, asta zice multe de obicei si despre partea tehnica, iar ca sa o faci sa arate bine va fi greu si costisitor, mai costisitor decat sa cumperi una buna. - Nu cumpara masini cu urme vizibile de accident (lonjeroane indreptate, portbagaj interior infundat/sudatetc.). Chiar daca masina e super-buna si merge impecabil (fizic la urma urmei fierul e fier) va fi foarte greu sa o vinzi si banii care ii economisesti ii vei pierde la vanzare (poate inmultit) iar timpul pierdut si stresul nu merita. Acum, pentru cei care nu au citit inceputul, probabil inlocuitorul lui E39 care l-am luat va fi un 535d E60 in 1-2 ani in functie de nevoi. Asta sper ca spune tot despre gusturile si obiectivitatea mea. Tot ce am vrut sa realizez prin comparatia asta este sa dau o sansa de lupta si motorizarii 2.0d asa de blamata de voi, pentru ca pur si simplu nu e rea deloc, e excelenta pentru nevoile majoritatii oamenilor. Ce am facut este sa dau o optiune mai buna amatorilor de passat, A6, avensis si altele similare. Pur si simplu nu se compara. Confort de BMW si consum de Passat. Nu e un bmw "veritabil" ? Cine zice asta greseste. Poate nu "trage" ca un bmw puternic dar gena si toate celelalte caracteristici rutiere si de confort sunt acolo. Nu fugiti de el, e o alegere buna. Toate bune !2 points
-
Se poate, dar e mult de munca. Uite rezultatul provizoriu. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160131/326c329e92ed6ace576e03d89e54ec68.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160131/9b4eb1d7c84306ce7e7e82f8cb2ee5a7.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160131/c0421d4da894b273d724bcd7e2d85f11.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160131/6f9a5e580a0f07f4bf6017a43e5d2cd6.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
530d touring probleme cu: -senzorul rail; -injectoare; -pompe medie presiune; -turbina; -cutie de viteze automata; -taxe; 520d touring probleme cu: -injectorul cu fir; -avansul pompei de injectie; Ca si comparatie, imi pare mai fiabil 2,0d in ciuda zgomotului caracteristic de tractor. Mult mai bland la taxe, consum si intretinere. E lenes grozav dar cu un soft bine gandit, e ce trebuie.2 points
-
Replica aceasta chiar m-a amuzat . Am stat si m-am gandit.... Coincidenta sau nu, este a patra masina pe care o vand la 115.000. Ciudat, nu m-as fi gandit niciodata la asta... Multumesc! In sfarsit spune cineva lucrurilor pe nume;) .2 points
-
Unde l-am publicat initial tot eu, logic... ca doar nu copiam anuntul altei masini... http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-335-ID7Gg8jN.html2 points
-
Adevarul e ca nici un schimb de ulei nu mai Poti sa faci fara sa te superdocumentezi )))) bad bad world2 points
-
Vand BMW E87 118i Masina are taxa platita si nerecuperata !!! An Fabricatie = 2005 Putere = 129 CP Capacitate = 1995 cmc Dotari: - Masina este vopsita integral in Sakhir Orange de pe M4 - Bara Fata 1M - Bara Spate M-Paket - Jante Originale BMW pe 18" cu anvelope de iarna ( + anvelope de vara ) - Proiectoare - Dublu Climatronic - Volan Sport cu Comenzi - CD Player + AUX - 2 Geamuri Electrice etc. Pielea de la aripioara de la scaunul soferului trebuie retapitata ( 250 lei ) Pret: 6499 EURO FIX Nu ma intereseaza schimburi. Tel: 0723.13.95.65 http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2117_zpseefwww9i.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2119_zpsxa2s13nu.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2120_zpspsg2faci.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2121_zpsicvhmqxf.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2123_zpskou7z8eg.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2125_zpsl7d6fkxs.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2126_zpsmml9goce.jpg1 point
-
Vand BMW 318i An fabricatie 2003 175 000 KM Motor 1995 cmc Cutie automata 143 CP Euro 4 Import germania Geamuri electrice fata Oglinzi electrice si incalzite Xenon cu spalator Trapa Navigatie mare originala (update la navigatie 2016 si harti 2016) Scaune fata incalzite Volan cu comenzi Pilot automat Mahon Senzori ploaie Senzori lumina Senzori parcare spate Cotiera fata Reglaj lombar scaune fata electric Bluetooth Pachet lumini ambientale Jante de tabla cu anvelope de iarna aproape noi Jante aliaj originale BMW 2 chei ambele cu telecomanda Carte service Carte de identitate (CIV) efectuat + autentificare valabila Pret negociabil 4650 euro http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7Gg9Fd.html#dc19962fdc1 point
-
Dotare de exceptie : BMW INDIVIDUAL, piele Oxyd Braun Individual inclusiv plansa bord/fete de usi integral, ornamente lemn piano black Individual, jante 18" Individual, lumina ambientala, scaune/tetiere electrice cu memorie, pilot automat cu functie de franare,keyless go (amprenta), scaune sport incalzite, oglinzi rabatabile electric si heliomate, senzori parcare fata/spate,faruri bixenon cu asistent faza lunga, senzori ploaie/lumina,sistem navigatie Professional, comenzi vocale, sistem sunet HI-FI Professional cu bass booster,isofix, clima etc... taxa de prima inmatriculare platita si nerecuperata,revizii efectuate numai in reprezentante. Stare perfecta de functionare. RCA/ITP/Rovigneta la zi. Prima inmatriculare 07/2007 ,115.700 km efectuati. Pret 18.300 euro. Andrei 0723.243.9101 point
-
Am avut E46 dupa E39. Nu exista termen de comparatie, drept urmare m-am intors la E39. Din ce am constatat E46, pentru mine, sta prost la capitolul spatiu interior ( 1,92 - 98kg), pe locul din spate nu mai incape nimeni, obositor la drumuri lungi, insonorizare mai slaba ca la E39, clima doar pe o zona, interior simplist. Este ceva mai manevrabil in spatii aglomerate insa doar atat. Ca si dotari mi-a placut enorm sistemul Harman-Kardon si navigatia Oem cu MK IV si cd.1 point
-
asta ma uitam si eu si nu intelegeam din titlu cum draq 20 cm? bine, toti visam la 20 cm...macar:)1 point
-
Si eu am montat instalatie gpl cand masina avea 200.000km , 318i Facelift , instalatia are momentan 35.000km si numai lucruri bune. Consum bun , costuri scazute , aceeasi chestie benzina sau gaz. De exemplu 4 oameni in masina + bagaje , pe gaz si 225km/h. Deci nu vad de ce nu as beneficia de costurile scazute ale gazului. Urmatoarea masina o sa fie 525i 218cp facelift + instalatie gaz. O parere personala1 point
-
1 point
-
M5-ul l-am cumparat eu si a fost ok vanzatorul a fost serios si nu mi-a ascuns defectele masinii Daca avea km reali nu am putut sa imi dau seama dar la e 93 se poate verifica am avut si eu unul1 point
-
chiar m-am uitat azi la suportul din bord ,mie imi pare imposibil sa scoti ceva oem acolo1 point
-
Si care ar fi problema ca e pus pachetul M? Motorul N57,nou?de cand?sau in comparatie cu ce?cu e60?1 point
-
1 point
-
pacat ca sa vandut . http://olx.ro/oferta/bmw-525-ID5rW6e.html . Stau cu banii in casa si nu gasesc nimic sau poate nu mai am curaj sa cumpar dupa ce era sa iau o teapa cu un 530 aproape 400 000 km avea . o sa pun si link sa vedeti si voi masina . http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GeQC3.html#f9bc1e71ca1 point
-
Nu inteleg de ce va bateti capul, absolut peste tot este la fel, daca AB practica pretrui considerabil mai mare decat Bmw Dermania sau decat Midocar, Tiriac etc, intelegeam,dar asa nu inteleg de ce va cramponati. Oricum discurile si placutele OE sunt mult peste ATE-uri, chiar daca si cele OE sunt facute tot de ATE. Inainte sa vand X6-le aveam o mica bataie la franare in volan, am schimbat discurile si placutele cu ATE-uri, nu am apucat sa vand masina ca deja incepusera iar bataile.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1810_zpstjhap7ki.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1815_zpsjrlpkyfk.jpg http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG1812_zpsquob9po7.jpg1 point
-
Am facut scoala generala in Floreasca, scoala nr. 10. Aproximativ un an de zile, cat am fost eu clasa a 7a, langa unul din gardurile curtii a stat parcat un e32 750i. Nu avea capota, grila, scaune si bancheta. In fiecare pauza, ba chiar chiulind (pentru prima data), ieseam, saream gardul (nu aveai voie sa iesi) si ma minunam in fata acelui motor. Galeria de admisie (incorect indentificata de noi drept "cilindri") contituia atractia principala. Nu-mi venea sa cred cat era de frumos, de curat, de impunator. I-am furat joja si am ascuns-o intr-o zi undeva prin curte. Sanse destul de mari sa mai fie acolo Glumeam cu colegii ca lipsa capotei + grila + scaune + placute inmatriculare contrastata cu conditia exemplara in care se afla masina in rest (deci departe de-a fi o masina 'pt piese') ar putea sugera ca cineva a fost calcat si apoi masina a fost "ascunsa" si abandonata de catre faptas, demontand elementele care l-ar fi putut incrimina. Ei bine, intr-o zi am iesit in pauza si era mare agitatie pe partea gardului langa care era parcat 7arul. Era politia acolo, luau masuratori, un comisar avea un caietel in care-si lua diverse notite dupa ce inspecta masina, ca-n filme. N-am aflat exact care a fost faza si ce s-a intamplat, insa e posibil sa fi avut dreptate cu supozitia mea. http://i.imgur.com/7EgzvHT.jpg?11 point
-
Ultimul set de poze pe care le am. O sa urmeze poze cu masina asamblata toata si cu interiorul aranjat. http://thumbnails113.imagebam.com/46173/d940f2461729046.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/a873ee461729052.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/ec2bcb461729058.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46173/866619461729063.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/d07763461729066.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/e1d107461729070.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46173/d54f4e461729075.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/f95323461729077.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46173/93fc1e461729083.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46173/943389461729086.jpg1 point
-
M-am urcat in amandoua. Pentru S am tot respectul, dar in 7 ma simt ca acasa. Mie imi place tot, e o bijuterie. Probabil n-o sa-mi iau oricare din ele noi, asa ca ramane doar o admiratie se la distanta. Am Sclass din 2003, dar in E60 ma simt sofer. S-ul este comod, nu simti nimic, merge masina singura. La Bmw simt ca am un rol si ma simt mai ca acasa. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
@daci_84 Mersi! Alte poze. M-am dat cu masina si sunt ft. multumit de cum lucreaza suspensia si ft. multumit de diff cum lucreaza. Prin zapada parca eram cu 4x4. Sunt multumit si de garda la sol care o are masina cu noua suspensie. Eu vreau sa folosesc masina in fiecare zi deci o garda si mai mica nu ar fi fost buna. Bieletele fata alea noi vor fi puse cand o sa pun servo si caseta de E36. Si astea vor fi puse cand pun motorul nou sus Care mi-a fost si livrat Si niste distractie de iarna: https://goo.gl/photo...ivgCz9TTdB2Y4v71 point
-
Eu as cere pareri despre un anumit motor, cum se simte, daca trage, daca consuma, daca.. Dar nu vad de ce ai cere pareri daca sa o iei cu xenon, fara, cu piele, fara, automata sua manuala, cu senzori, etc. Pai atunci e ca si cum iti alege altul masina. Eu mereu le-am cumparat fara sa intreb pe nimeni. Am condus, mi-a placut pac am luat-o. Dotarile chiar nu necesita pareri. Decat daca nu intrebi "merita Edc" de ex. In rest, ar trebui sa stie fiecare cam ce isi doreste.1 point
-
1 point
-
Deci dupa cum stiti, cei care au urmarit acest topic, am inceput cun E30 alb, apoi am trecut pe unul rosu. Pana la urma am renuntat si la ursul rosu fiindca am descoperit niste rugina (gauri) in niste locuri unde cam toti ursii au rugina. Avand de lucru prea mult la noi la service am pus proiectul in pauza. Dar dupa un timp, intamplarea a facut ca sa gasesc un E30 din Italia care nu avea pic de rugina, absolut niciun pic de rugina si l-am achizitionat. Si o sa il fac pe asta. Asa ca am sters restul de posturi care le-am facut pana acum ca sa aiba totusi o logica topicul asta. Ursul de Italia l-am inmatriculat. Si ne-am apucat sa montam suspensia (99% din ce este dedesubtul masinii vine nou). Am vopsit ceva elemente. Am montat ceva extraoptiuni. Dupa cum ziceam la inceput, targetul este o masina de zi cu zi care sa aiba ceva cai si sa fie foarte controlabila. Astfel ca "tuning" va primi motor de 3.0i de pe E46, motorul este montat acum pe alt E30 deci sper sa nu fie probleme multe la montarea pe E30-ul meu. Suspensie sport H&R. Bucsi poli. Bare stabi H&R. Caseta de directie de E36 (e mai scurta). Frana de mana hidraulica. Volan Sport de 350 mm. Diff spate autoblocant, upgradat , facut cu 4 discuri. etc. O sa pun iar poze multe acum. Si un fisier excel cu tot ce se va pune nou pe masina (poate are nevoie careva de PN sau de informatii). Am incercat acum sa pun poze dar imi tot da eroare Upload Skipped (Error503) Asa ca o sa le pun la mine pe drive si va pun linkul aici. Daca adminul va repara eroarea, le voi atasa la post. Toate piesele le-am comandat de la Cata XXL. Chiar are preturi fara concurenta Sper ca cu aceasta mica reclama imi da si mie 1L de ulei sau ceva cadou Pentru poze, aici: https://drive.google...c0U&usp=sharing1 point
-
Mie vechiul S (w221) imi place mult mai mult decat actualul S.Iar ca dimensiuni, cel prezent pare ca s-a micsorat fata de generatia veche. Cu referire strict la comparativul dintre 7 si S,imi place mai mult 7-le.Si fiind mai nou cu 2 ani,e totusi normal sa fie putin mai avansat in tehnologii,desi unele dintre ele au fost deja implementate in premiera la Mercedes.De ex. optiunea Magic Body Control de pe S, o premiera la data aparitiei,exista acum si pe 7 dar sub o alta denumire. Unul dintre ultimele numere ale revistei Autobild il declara invingator pe 7 in segmentul de lux, in comparatie cu Panamera, A8 si S.1 point
-
1 point
-
s classe vs 7 er poate genera discutii interminabile. cineva aducea in discutie si a8, care nu intra in aceeasi propozitie cu cei 2 titani al clasei. audi alearga doar in spatele lor si incearca sa tina pasul. facelifturile ,,trimestriale" pe care le care face si zecile de gadgeturi nu propulseaza audi la egalitate, ii asigura un loc fruntas in liga 2.1 point
-
depinde cati km faci pe an. daca faci peste 35-40.000km pe an eu as lua o masina cu km mai putini. daca faci ~15.000 e ok si o masina cu rulaj mai mare. nu poti compara e60 cu vreun ford. si ma gandesc ca daca ai 15k de achizitie nu se mai pune problema sa te bage in faliment costurile de intretinere.1 point
-
Am sunat zilele trecute sa cer o oferta de piese + manopera. Raspunsul deja familiar si foarte amabil: "va sunam ca sa transmitem raspunsul", iar apoi sufletul, nu te mai suna nimeni. Este a 2a oara cand patesc chestia asta, prima oara cerandu-le oferta pe mail, cred ca acum mai bine de 1 an; le-am facut si 1 sau 2 follow-up-uri la mail, insa n-au raspuns nici pana in ziua de azi. Nu inteleg pt ce mai au puse date de contact pe site, din moment ce nu raspund la cererile de oferta. Foarte slaba experienta cu acest service, lucru confirmat inca de la prima vizita la ei, dar am zis sa le mai dau o sansa, sau 2.1 point
-
sa fie full leder, sa fie cea mai ieftina, sa nu platim tva.ul, sa mergem pe gratis cu numere rosii 6 luni, pe urma sa o vindem cu un suprapret si sa ne recuperam banii de taxa .... :console:1 point
-
Mie mi-a placut mai mult e46-ele, insa doar pentru ca avea un motor mai bun si era mai bine intretinuta, mai inchegata. e39-ele este in general peste e46 la aproape toate capitolele, daca este intr-o stare buna. Din pacate vad din ce in ce mai putine e39 ingrijite, pe cand posesorii de e46 parca au grija mai multa de ele. Oricum diferenta atat la design-ul exterior cat si la cel interior nu este asa drastica intre e46 si e39, pe cat este intre e90 si e60.1 point
-
Banuiesc ca ar fi avut o carte de service macar in garantie si ar fi avut niste intrari in service macar de cateva ori 'M5 ul chiar a fost o masina deosebita vanzatorul ma ajutat cu actele si mi-a pus la dispozitie o gramada de piese0 points
-
0 points
-
Parerea mea, merita vazuta, vorbit cu propietaru, faci test drive si bineinteles un check dupa seria VIN... Masina arata foarte bine!0 points
-
Multumesc frumos Alex! Eu sunt convins ca si M5-ul avea km reali. Arata prea bine pt varsta ei si a fost folosita doar in Romania.0 points
-
Cu ce si-a dat arama pe fata daca a scris "masina de vacanta"? Poate are 2,3 masini si cu aia a circulat doar extraurban in concedii, excursii etc. Si "intermediar", sigur s-a referit la samsarii care suna sa negocieze 3 mii de euro ca sa obtina si ei apoi cateva sute profit la revanzare. Ma rog, nu sunt doar samsarii, mai sunt si aia care vor masini tipla pe burta goala si incep cu texte " astia sunt toti banii, am doar atat". Eu unul nu suport genul asta de cumparator. Vorba vine cumparator, ca doar arunca nada. Precizez ca nu stiu masina si nici vanzatorul, dar arata foarte bine din poze si daca km sunt reali, e o masina la un pret corect.0 points
-
dupa ce m-am chinuit sa iti citesc postarea, iti pot raspunde : de la orice F cu ecran de 8.8'' in principiu, in practica e ceva de munca si iti trebuiesc ceva piese dedicate daca vrei sa pui un NBT pe un Exx.0 points
-
0 points
-
Pe piata din Romania sunt in dotarea standard! :)Sunt convins ca majoritatea potentialilor clienti pentru aceasta masina sunt familiarizati cu acesti termeni...Dar intotdeauna se gasesc 2-3 "destepti "care stiu ei toata lista de dotari BMW pe de rost si nu pot cumpara masina datorita deficientei mele de transcriere a optionalelor desi erau foarte interesati initial0 points
-
se mai lasa amortizoarele , masoara acum cat ai cu o ruleta si verifici peste 2 sapt0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00