Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/16 in all areas

  1. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    10 points
  2. Nu poti stii niciodata evenimentele din viata unui om...eu cunosc personal audi a4 tinut in garaj din 2003 pana in 2011,cand a dat-o avea ~20k km.Bineinteles 0 istoric service. Da,in opinia mea in curand e60 va deveni o masina clasica,deja are ~13 ani de la lansare.Peste 20-30ani iei mai mult pe ea..asta daca apuci:) Ce mafiot esti @davyd cunosti unu' cu masina furata care o tine in garaj.
    5 points
  3. Salutare Vand BMW E21 318 din 1977 pentru restaurare sau piese(toata intreaga). Caroseria prezinta semne de rugina cum se poate vedea si in poze. Masina are 190.000 km, ruleaza pe roti, motorul functioneaza perfect la fel si cutia de viteze. Masina e completa cu toate piesele originale Pret: 1000 de Euro Mai am si alte poze dar doar atatea au incaput si mai am si un filmulet cu motorul, cum functioneaza. Pentru detalii suplimentara va rog sa-mi lasati un mesaj tel: 0744835753 Madalin
    3 points
  4. Cautam de ceva vreme un bord cu suporti pahare,iar asteptarea a meritat...Am gasit o plansa de bord M3 cu tot cu,consola de la maneta de viteza,imbracata in piele+sertar separat in partea dreapta. Ieri m-am apucat de treaba,rezultatul fiind acesta.
    3 points
  5. Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg
    2 points
  6. Salut tuturor posesorilor de F10 dar si alte modele. Dupa ce am avut ceva timp un Audi A4 2011, am decis sa schimb marca si sa trec la nivelul urmator: BMW. Dupa indelungi cautari prin Germania, am gasit acest F10 2012 2.0 D, Maroniu(Havana) de care m-am indragostit. Masina am gasit-o dupa doua luni de cautari prin toata Germania, am gasit-o in Lingen la o reprezentanta BMW, masina fiind Premium Selection, servisata doar la BMW, cu istoric curat, fara defecte, zgarieturi, cu distributia schimbata si toata revizia facuta inainte de vanzare. Sunt foarte incantat de masina, o am de aprox. un an si se comporta exemplar. Optiunile si ce mai are masina pe ea, vedeti in poze. (PS: primele poze sunt din reprezentanta)
    2 points
  7. a precizat mai sus ca erau non runflat Acero... superba masina, pacat de problema intampinata din cauza altora care ar fi trebuit sa se ocupe de strada aia... Din pacate peste tot in tara exista astfel de CRATERE, nici nu stiu cum sa le mai numim. Personal am emotii cand merg pe drumuri pe care nu am mai mers, trebuie sa fii cu ochii in 4. Imi aduc aminte, am mers la mare, tot drumul toate bune si frumoase 500 km(tinand cont ca era noapte si nu apuci sa vezi toate gropile) iar in Constanta dupa ce am intrat, pe un pod, un canal fara capac, s-a lasat cu 2 jante indoiate si o stare de kkt tot weekendul de nu mai aveam chef de nimic. Inca o data, foarte frumoasa masina !
    2 points
  8. Au venit si oglinzile rabatabil electric, incalzite, electrocrom... Culmea, le-am gasit si la culoare!! Merci userului audia6tdi! http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160205/7df21400da45a247bebcad958912255c.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160205/3d0044a831b6228c842d7704453c45e0.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  9. Exact, cine da atatia bani, nu o ia sa stea in garaj... Una e sa cumperi Logan Editie Aniversara cu pilot automat (chiar e ceva) si una e sa dai 40,000... Cine da, fie trebuie sa se duca de colo colo, fie isi face drum de colo colo pentru "placerea de a conduce". Mai exista si exceptii dar e ca si cum ai cauta acul in carul cu fan
    2 points
  10. Este chiar asa absurd ca un om care detine 2-3 masini sa faca foarte putini km cu una dintre ele. Bineinteles ca majoritatea care sunt de vanzare la noi sunt masluite. Incerc de aproape un an sa vand o masina sub 100k km si mi se ofera pret ca si cum ar avea inca 100k km dati inapoi.
    2 points
  11. Nu fac mare caz pe acest incident (petrecut in nov sau dec 2015 daca nu ma insel), pana la urma era doar o curea, insa m-a deranjat foarte tare nepasarea lui cand i-am spus ca a fost comandata la ei si montata tot acolo, precizand faptul ca am facturile acasa...am primit un doar zambet sec ca si raspuns, apoi s-a trecut la subiectul distributie...Deci..cu asa atitudine cu siguranta voi reveni cu drag acolo :flowers: Sau poate ar fi trebuit sa trimit pe cineva de gen masculin cu masina in service, se pare ca, ca si femeie, fie esti tratata cu seriozitate maxima (cu ghilimelele de rigoare), fie pleci cu piese schimbate, puse invers...etc dar nu ma mai mir, asta e Romania :goodjob:
    2 points
  12. Daca si e60 530d e material de clasica.. )
    2 points
  13. sa fim seriosi, o diferenta de 10C nu le face casante, de fapt de cauciuc auto casant n-am prea auzit totusi fie el si de vara si la -XC, chiar si la 5-6C ele oricum se incalzesc suficient prin simpla frecare cu asfaltul, caldura generata de frane, motor, samd, in niciun caz nu au crapat ca portelanul din cauza frigului
    2 points
  14. cel mai trist este ca nu exista nicaieri in stoc anvelope pe 20 , cel mai realist termen a fost de la NorAuto ( luni / marti ) intretimp nu mai misc masina din parcare nu vreau sa stresez cutia de transfer cu 3 dimensiuni diferite de jante
    2 points
  15. Tare as vrea sa stiu ce fumezi, ca vreau si eu Softclose, acc, lane assist, evacuate, exterior m, faruri jante sunt in lista mea deja. Bov nu pot pune ca am benzina aspirat... Scaune am pe cele de M5 active comfort...rosu visiniu nu e o culoare rea, dar nu intra in viziunea mea! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  16. Probabil cea mai misto optiune montata este partea de scaune active. Pot seta pernele din butoanele de pe scaun sa ma tina in brate, iar din butoanele din consola pot seta 3 nivele - comfort, normal si sport. Cand iau curbe mai violente pernele se activeaza si ma sustin pe stanga sau dreapta in functie de curba. Geniale. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160204/dca509825dd0bbc0b6bbf9ee9b9a8065.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160204/400fb7ed6e22eefbde7a4afe48e17bda.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  17. Daca toata lumea ar cauta individual raspunsuri la intrebari si probleme, care ar mai fi rolul acestui forum? Intreb si eu... Asa raman niste informatii scrise, care pot ajuta si alti colegi pe viitor.
    2 points
  18. mai verifica,check engine nu se aprinde de la senzorul ala din ce tin eu minte .
    1 point
  19. saraca ,pare scapata de la Remat,sau scoasa la vanzare de primarie din parcul de auto abandonate.
    1 point
  20. Eu am pe N42B20 o instalatie Fratelli, pe care am platit 2300 sau 2400 de lei acum 2 ani si jumatate. Am avut garantie 2 ani sau 100 000 km. Nu am avut nicio problema cu ea, am facut pana acum vreo 60 000 km. Singurul minus pe care il are instalatia este ca dupa 4700-5000 rmp nu mai trage cum trebuie, dar de obicei cand ajung la turatiile astea sau la kick-down-uri o trec pe benzina. LE: pe M43, 316i, am avut stag 200 pentru 100 000 km, fara nicio problema.
    1 point
  21. Nu am de ce sa ma supar atata timp cat sunt in domeniu si stiu despre ce vorbesc,nu am nevoie sa ma creada cineva sau nu.Daca gandesti asa nu esti realist,trebuie sa fi realist ca exista unii oameni mai diferiti,ciudati pentru tine, pentru care dau 14-15-20 mii masina noua si merg km cat am spus mai sus /an.Daca exista la dacia si renault exista si la bmw si la mercedes,opel,vw,etc.Si nu ,nu sunt oameni care au 3 masini,sunt oameni care au luat o masina noua scumpa si o scot foarte rar din garaj.Orice masina trebuie testata daca pare ok pana gasesti ceva putred la mijloc si iti dai seama sa nu o mai cumperi. 90% din ele fiind cu km dati inapoi indiferent de marca,daca fac un studiu de caz cu 1000 masini orice marci 90% au km dati inapoi.
    1 point
  22. Eu nu pot sa cred ca exista oameni care isi cumpara BMW nou, pe care dau 30-40.000 de euro si merg cu el 2000 de km pe an, sau mai pe romaneste 160 de km pe luna, pai expira motorina sau benzina din rezervor, ca nu cred ca baga de 50 de lei. Hai sa fim seriosi.... si realisti. Fara suparare.
    1 point
  23. Nu inteleg cum ar putea fi montata o curea invers si sa si functioneze. Cat despre distributie, specifica faptul ca ei nu obliga clientul ( ar fi si culmea:)) ) , dar ca doar recomanda. Pai eu inteleg sa recomanzi cand chiar trebuie, ca asa ce facem recomandam la toate n47 care ne intra in service? Din punctul asta de vedere, eu as avea mai mare incredere in Filaret, Proleasing, decat intr-un service care pana la urma urmareste doar profitul. Adica daca tie ca si client total habarnist si speriat de ce citesti pe forum esti anuntat ca "da domle recomandam sa schimbati distributia, ca poate crapa motorul", atunci tu o schimbi ca in fond ei incaseaza 90 miliaone sau cat o fi ( ca vorba aia calitatea costa dupa cum scrie pe acolo), iar lor nu ai ce sa le reprosezi ca doar "nu ti-au bagat mana in buzunar". ) practic e interpretabila situatia pt ca tu n-ai de unde sa stii daca chiar trebuia schimbata distributia. Parerea mea e ca mai bine ceri si o parere de la un alt service, preferabil reprezentanta.
    1 point
  24. Verifica daca nu ai deja siguranta acolo. Alimentarea practic o iei de la mufa care e prinsa de aeroterma, in spatele climatronicului. Daca e lipsa, pui tu siguranta mai ales daca ai pus singur cablajul pt incalzirea scaunelor te descurci. Orice intrebari ai te ajut cat stiu.
    1 point
  25. scoti locasul si pui suport ,nu necesita nimic
    1 point
  26. Mda..no comment. Am fost personal acolo si mi s-a spus ca o piesa a fost montata invers, piesa comandata la ei si montata tot la ei. Cand am intrebat cum e posibil, ca doar a fost cumparata si montata la ei...am primit un zambet sec direct de la dl Alex Nici scuze (nu ca m-ar fi incalzit cu ceva), nici ca mi-o verifica/schimba...nici nimic...Asa ca...ce incredere sa mai avem? Daca la o curea de la alternator am primit asemenea reactie nu vreau sa stiu cum ar fi ptr ceva mai grav..
    1 point
  27. Orice ai cumpara, incearca sa mergi la reprezentanta cu vanzatorul. Un vanzator care nu are ce ascunde, va merge. De obicei plateste verificarea cumparatorul, iar verificarea e bine sa o faci cat mai riguros. Mergi la reprezentanta cu proprietarul pentru a afla istoric complet, este gratis. Apoi pentru verificare mergi la un service de tinichigerie si la un atelier care o poate verifica mecanic si pe tester. Stai langa ei, intreaba orice. Cand pleci de acolo tb sa stii daca vei cumpara sau nu masina. Verifica (drive test) mai multe masini modelul pe care vrei sa il cumperi, ca sa poti face o comparatie intre ele. O sa ai surpriza sa constati ca "nu toate trag la fel". Btw: si eu am facut 65k in 4 ani cu E60, deci exista si masini "nemanarite", totul este sa cauti.
    1 point
  28. Datorita unor probleme, Alex nu mai reuseste de ceva timp sa intre pe forum si nici resetarea parolei nu pare sa functioneze. Poate un moderator reuseste sa identifice problema. Intre timp, voi posta raspunsul lui Alex in legatura cu situatiile reclamate: "Sunt de acord ca timpul de raspuns la solicitari este foarte mare si incercam sa rezolvam aceasta situatie ,insa la fel de bine este stiut ca nu gasesti specialisti pe toate drumurile, motiv pentru care in momentul de fata, dupa nenumarate experiente neplacute cu oamenii de birou, am ales sa ma ocup personal de parte de devizare si ofertare tocmai ca sa fiu in contact direct cu utilizatorul final si sa primesc feedback in mod direct de la acesta. In ceea ce priveste partea tehnica, sau maniera in care prestam serviciile , ma indoiesc ca suntem atat de slab pregatiti pe cat sustin unii sau altii, insa si aici exista posibilitatea de a imbunatati cate ceva. Este foarte adevarat ca nu punem in contact direct mecanicul cu clinetul la telefon, intrucat nu exista posibilitatea de a efectua o constatare prin telefon, mai mult sa ne asumam o constatare sau o eventuala reparatie prin telefon. Totusi incercam pe cat posibil sa ascultam descrierea problemei pe care o relateaza clientul si sa incercam sa venim cu o idee cam ce ar putea fi stricat la masina, dar intotdeauna chemam masina in service pt constatare. De acord sunt si cu faptul ca o buna parte dintre masinile echipate cu motoare N47 , ajung in service -ul nostru reclamand diferite probleme si constatam ca masinile prezinta un zgomot anormal al motorului atat in sarcina cat si la relanti. In momentul in care consideram ca masina prezinta un zgomot cat de mic, avizam clientul si recomandam inlocuirea distributiei, insa niciodata nu spunem cat ar mai putea sa mearga masina intrucat nu putem aproxima. Mai mult spunem ca masina poate sa mai mearga 50 000 de km sau poate sa mai mearga 500 si distributia sa se rupa. Cert este ca nu suntem noi factori de decizie sau formatori de opinie. Decizia finala si parerea asupra constatarii o faceti voi.noi doar recomandam, niciodata nu decidem pentru client. Acum daca parerea ne este impartasita sau nu sau daca este considerat oportun de catre voi sa aveti incredere in competenta noastra, asta ramane tot la latituniea voastra.Ce este cert, este ca am inlocuut distributii conform procedurii de lucru detaliata de ISTA si nu am avut reclamatii sau probleme pana in acest moment. Constat ca exista useri ai BMW Club care considera ca a fost pus un diagnostic gresit si ca masinile circula de cca 10 luni fara probleme. Pot spune doar ca ma bucur pentru acest lucru , intrucat clientul nu a platit bani pana in acest moment. Intrebarea este urmatoarea : cam cat mai poate circula masina fara sa se inlocuiasca distributia??? Aici este vb despre masina Dl. Ivascu, masina care a fost reparata la noi conform constatarii noastre, respectand procedura de instalare descrisa de catre ISTA, totusi distributia nu a fost inlocuita. Reparatia s-a rezumat la inlocuirea amortizoarelor. Pana acum clientul nu a reclamat o reparatie sau inlocuire defectuoasa. Speram ca nu am dezamagit. In ceea ce priveste preturile practicate, mentionez ca niciodata nu am bagat mana in buzunarul clientului, mai mult, am iesit in intampinarea acestuia prin a oferta 1 procent peste pretul nostru de achizitie pentru piesele necesare la inlocuirea distributiei, conditionand doar maniera in care se efectueaza aceasta inlocuire, respectiv a se inlocui conform ISTA. Este evident ca pretul este pe masura , insa noi platim piesele catre furnizor , nu sunt primite cadou. Cat despre manopera este normal sa fie la un pret destul de mare , intrucat lucram cca 4 zile in vederea inlocuirii distributiei. Mai nou, BMW a configurat un SDV, care ne permite sa instalam distributia in maniera corecta fara a mai demonta chiulasa de pe masina si fara a mai demonat motorul de pe masina. Procedura se aplica pt toate motoarele mai putin pt masinile xdrive, acolo fiind mult mai comfortabil sa demontezi motorul de pe masina. Cu alte cuvinte, costurile se reduc considerabil intrucat anumite piese nu se mai inlocuiesc si teoretic mai putine ore pt manopera. In ceea ce priveste reclamatiile la adresa mea sau la adresa service-ului sau a colegilor mei , punctual o sa evidentiez 2 situatii: Situatia 1. Cazul lui Liviu Bratu, cu privire la inlocuirea unui convertor de presiune. Masina lui Liviu a ajuns in service in urma cu aproximativ 1 an si jumatate. Clientul reclama ca masina nu trage. A fost recomandata verificarea turbinei, lucru care a fost efectuat intr-un sevice partener. Clientul considera ca nu e cazul sa mai recomand service uri partenere. De acord cu asta si asumat. Recomandam inlocuirea convertorului de presiune, clientul este de acord, inlocuim si masina functioneaza normal. Dupa aproximativ un an de zile de la momentul inlocuirii, clientul reclama faptul ca piesa inlocuuta face un zgomot anormal, insa masina functioneaza. Constatam acelasi lucru, reclamam furnizorului situatia si solicitam garantie pt clientul nostru. Furnizorul stabilieste o procedura complicata. Convenim cu acesta sa transmita o alta piesa pe care o achitam noi, intr-adevar dupa o perioada destul de lunga, considerand ca este normal ca furnizorul sa raspunda pt garantia piesei in fata noastra si noi in fata lui Liviu. Mentionez ca Liviu a avut ocazia sa cunoasca reprezentantul furnizorului si ca au foat evidentiate aspectele in care se acorda garantia . Montam intr-un final piesa obtinuta ca si garantie, montajul a fost efectuat pe costul nostru atat piesa cat si manopera. Dupa o perioada relativ scurta, clientul reclama acelasi zgomot, produs de acelasi reper.am chemat masina in service pt investigatii suplimentare. Am verificat, am constatat ca masina se comporta normal insa piesa face zgomot din nou. Am recomandat lui Liviu sa verifice suplimentar masina si in alt service ca poate nou ne scapa ceva. Dupa ce a vizitat una dintre reprezentante, a inlocuit piesa , masina finctioneaza normal si fara zgomot. Sa speram ca in continuare sa finctioneze in aceeasi maniera corecta si curata. La momentul verificarilor suplimentare am efectuat diverse proceduri si am montat diverse elemente pe masina in speranta ca vom reusi sa identificam problema. Din pacate nu am reusit. Clientului nu i-a fost solicitata niciodata achitarea unei facturi pt verificarile suplimentare si pt testarea cu alte componente montate pe masina. Cert este ca Liviu a fost dezamagit ca nu am reusit noi sa identificam problema. Ne pare rau pt acest lucru si speram ca pe viitor sa fim pe placul clientului. Totusi , chiar si cu aceasta situatie sa spunem nerezolvata, Liviu continua sa programeze masini in service si revine in service ul nostru, fapt care arata ca totusi este multumit de servicii mai putin de timpul de raspuns. S-a notat si asta si speram sa rezolvam cat de curand. In cazul al 2 lea , este vorba despre Razvan. Este adevarat ca Razvan a ajuns in service in urma cu ceva timp cu o situatie de rezolvat vis a vis de ceasuri pt BMW X 5 E 53. Sunt de acord cu Razvan ca ceasurile nu au fost functionale in totalitate dupa interventia asupra lor. Cu ce nu sunt de acord este faptul ca ceasurile nu au fost lucrate de catre mine ci de un colaborator. Nu pot spune ca ceasurile au fost stricate dupa ce Vali a lucrat la ele, insa nici nu pot spune ca ceasurile au fost functionale inainte de interventia asupra lor. Cert este ca la momentul in care Vali a lucrat la ele , mi -a fost indicat faptul ca ceasurile prezinta lipituri vechi pe procesor, fapt care arata ca au mai fost facute interventii asupra lor. Am comunicat si asta lui Razvan. Sunt de acord ca nu a fost gasita o solutie in ceea ce priveste reparatia lor sau inlocuirea lor insa nu pt ca noi am refuzat, ci pur si simplu pt ca nu am mai fost contactati pt aceasta situatie pt care nu stim daca suntem sau nu raspunzatori , avand in vedere interventiile anterioare asupra ceasurilor . A nu se lua totusi in considerare aspectul urmator, respectiv a se asocia numele lui Vali cu faptul ca el este angajat al service ului. Vali este colaborator, este independent si lucreaza cu mai multe service-uri. Iar parerea mea este ca este un tehnician foarte bun si asta o pot confirma foarte multi dintre voi. In situatia a doua , respectiv prezenta lui razvan in service cu o a doua masina, mentionez urmatoarele aspecte. Razvan are dreptate partial in ceea ce priveste retrofiturile realizate. Situatia este urmatoarea. Clientul a furnizat toate piesele in vederea realizarii retrofiturilor, respectiv: Scaune cu functie activa(partial montate de catre client) Maneta cruise control(piesa pt alt model, incompatibila cu masina) Kitt retrofit cic(incomplet, fara antena gps,fara cotiera, cu ornament fara decupaj idrive model cic...etc) Razvan are dreptate cu privire la o buna parte dintre aspecte, respectiv vis avis de faptul ca lucrurile nu au fost functionale in intregime in momentul realizarii retrofiturilor. Cert este ca am reusit sa adaptam lucrurile.furnizate de catre client prin modificari si am reusit sa realizam partial retrofiturile. In mod normal trebuia sa primim toate piesele conforme fara sa aducem modificari, gresala noastra este ca am acceptat sa facem un compromis si sa incercam sa adaptam. In mod normal refuzi o astfel de lucrare. Gresala noastra aici. Din pacate nu am avut suficient timp sa reglam toate aceste lucruri intrucat Razvan a motivat ca are nevoie de masina. Pe o parte codam un element si apoi codam un altul care ne baga in avarie o parte din masina. Si construiam ca Mesterul Manole ziua si se darama noapte. Poate daca mai aveam timp la diapozitie reuseam sa multumim pe toata lumea. In ceea ce priveste piesa ratacita la noi in garaj,am intrebat pe fiecare dintre colegi despre existenta ei si am scotocit fiecare colt al garajului si nu am gasit nimic. Este foarte urat sa insinuezi ca ne-am fi insusit piesa. Nu am foat hoti niciodata si nici unul dintre colegii mei nu este hot. Este normal sa bag mana in foc pt ei si sa ii cred intrucat lucrez cu oamenii acestia de ani buni. Inainte de a reclama Razvan pe BMW Club aceasta situatie si ajume Luni, l -am sunat personal si i -am spus ca nu am uitat de ce a reclamat si ca fac verificari in continuare sa stabilesc ce s -a intamplat cu piesa , totodata cu calitatea lucrarii care el nu este multumimt. Mai mult , chiar daca masina a vizitat alte garaje dupa ce a plecat de la noi si s -ar fi putut rataci piesa in alte locuri, i -am spus ca am transmis solicitari ptr o piesa similara si o sa o iau pe barba mea cum spune Moga, intrucat Razvan sustine ca mi -a lasat -o chiar mie. Nu il contrazic , dar pur si simplu nu imi amintesc de pieaa lui absolut nimic. Recunosc ca sunt obosit si am un deficit de atentie , insa hot nu am fost niciodata. Am preferat sa imi asum cele spuse de Razvan si sa caut o alta piesa ,ca poate omul are dreptate. Nu am argumente nici pro nici contra. In ceea ce priveste calitatea lucrarilor, am transmis clientului ca vreau sa vad masina si pe timpul mei si pe costul meu vreau sa demontez si sa inspectez fiecare aspect pe care il reclama si sa confrunt lucrurile cu angajatii service ului care sustin lucruri diferite, urmand ca in cazul in care unul sau altul are dreptate sa gasim o solutie. Nu pot sa fiu stapan pe timpul nimanui si nici nu pot sa raspund unei situatii ca si cum ai bate din palme, insa cert este un lucru si anume ca mai devreme sau mai tarziu , intotdeauna revin si caut sa multumesc pe fiecare. Sunt un om asumat si nu imi asum doar din gura ci prin fapte, insa toate lucrurile trebuiesc analizate si programate conform programului ambelor parti implicate. Sunt de acord si cu faptul ca fiecare are realitatea lui si ca poate uneori suntem in pozitia in care gandim cu inima in locul creierului, insa nu pot sa acuz niste oameni care pana acum nu au dezamagit doar pe baza afirmatiilor lui Razvan. Am cerut doar ca ce este corect sa fie corect si fata de mine si fata de echipa mea , totodata fata de Razvan . In cazul in care lucrurile nu sunt conforme pozitiei uneia dintre partile implicate, va asigur ca situatia ar fi gestionata si rezolvata. Egal printr-o reparatie, inlocuire sau decontare partiala sau integrala a unui serviciu prost prestat sau a unui produs. Cert este ca pt a realiza lucrurile acestea este nevoie de deschidere din partea ambelor parti in vederea realizarii obiectivului propus. In ceea ce ma priveste sunt in continuare interesat, sa rezolv orice situatie care genereaza efecte negative ca urmare prezentei in service ul pe care il administrez. Totodata consider ca ratingul si feedbackul vostru se realizeaza nu numai pe baza lucrarilor efectuate in conditii de calitate si reusita , ci si pe baza manierei in care este gestionata o situatie negativa si care produce efecte sau costuri suplimentare pentru voi. Ptr ca aceste lucruri sa se realizeze este nevoie de ingaduinta din partea ambelor parti, diplomatie si dorinta de a rezolva situatia inainte de a deveni o problema. Cel mai important aspect , care nu trebuie neglijat, este timpul, timp care este pretios pt fiecare dintre noi. Sunt convins ca atat Liviu cat si Razvan vor confirma cel putin partila lucrurile descrise mai sus si vor transmite feedbackul lor ulterior gestionarii situatiei. Ambii mi -au parut oameni cu capul pe umeri si nici intr-un caz nu s-a pus problema ca unul dintre ei sau eu sa iesim pierzanti din oricare dintre situatii sau sa fim fortati sa ne evitam pe viitor. Sper ca oricare dintre cei 2 mentionati anterior sau oricare dintre clientii nostrii sa ne acorde incredere chiar si in momentul in care considera ca ceva este in neregula, sa ne evidentieze problemele sau eventualele situatii fie transparent pe main sau pe pagina noastra de web.www.efficientservices.ro Fie la adresa personala de mail alex.dinoiu@efficientservices.ro Va asigur ca veti beneficia de toata atentia si tot sprijinul meu cat si al colegilor , cu rugamintea de a ne tolera cu privire la timpul de raspuns, intrucat aici suntem deficitari. Totusi orice situatie se rezolva. In speranta ca am reusit sa beneficiez de atentia voastra, va multumesc pt timpul acordat in a lectura cele de mai sus. Imi cer scuze in fata celor carora nu am fost foarte operativ sau punctual si va asigur ca se lucreaza in vederea optimizarii timpului de raspuns cat si a procedurilor de lucru. Nu ezitati sa ma contactati, voi raspunde oricarei solicitari , indiferent daca ma avantajeaza situatia sau nu. Cu stima , Alexandu Dinoiu"
    1 point
  29. De ce merita banii de tinut in garaj? E vreo clasica ceva? Crezi ca ii creste valoarea pe masura ce trec anii ca la z8?
    1 point
  30. Pai si alea din 2013 ce sunt diferite? E aceeasi distributie. A luat si Buhnici un banut de la ala sa-i promoveze masina. Mi se pare penibil dar pt bani se pare ca face orice )
    1 point
  31. http://www.m5board.com/photopost/data/529/front10.jpg Am vazut un exemplar aproape identic acum cateva zile prin Baneasa, m-am holbat la masina cateva minute, Sepang Bronze cred ca este culoarea..senzational arata in soare. La tine ar merge perfect cu interiorul. Ceva gen: http://e60.5post.com/forums/e90garageimg/11604/2.jpg
    1 point
  32. O data ce a venit frigul m-a lasat una alta, dar s-a remediat Schimbat senzor abs cu unul ATE (nu mai iau in viata mea aftermarket ) Nu mai pornea ventilatorul de la caldura, era doar o siguranta. Am refacut toate firele coapte si intrerupte de la haion (tipica problema, acum functioneaza tot) Schimbat bujiile (Beru) Am luat niste presuri de cauciuc dedicate ca ce aveam inainte erau o tiganie totala. ...si ultima achizitie: http://i.imgur.com/r4O6w4e.jpg?1 Pe saptamana viitoare urmeaza si kitul de xenon, voi merge pe 35w, 6000k.
    1 point
  33. Mie imi plac mai mult alea 184m Ai umblat la suspensie sau e cea originala?
    1 point
  34. lucrez in domeniu. merge montat fara probleme. stag 200 nu merge.(tomasetto) recomand sa montezi instalatie BRC cost maxim 3000 lei PRINS cost maxim 4500 lei LANDIRENZO cost maxim 2700 lei. PRETURI PT MOTOARE 4 CILINDRII daca esti din buc te pot ajuta cu un montajul unei instalanii noi SAU ALTE INFORMATII ,suntem autorizati RAR. ALTE informatiI pt cine este interesat sa instaleze o instalatie de gaz SECOND HAND In primul rand interesati va daca mai exista soft pt acel model butelia expira in 10 ani,are stantat pe data fabricatiei. daca este expirata butelia nu poti trece de RAR sau ITP .(O BUTELIE TOROIDALA COSTA 500-700 LEI,depinde de firma) daca vrei sa o treci in carte la RAR iti trebuie cartea de gaz sau o copie bupa cartea masinii de unde sa reiasa ca a fost omologata NU CUMPARATI MASINI SAU INSTALATII DE GAZ C.N.G nu le repara nimeni si nu ai de unde sa alimentezi decat cel mai aproape in burgaria(RUSE) AM ACRIS PT A FI LEGAL ,nu cu instalatii montate in spatele blocului,fara acte,si IPT trecut cu spaga
    1 point
  35. Am avut ocazia sa cumpar unul ... era unul singur in Romania in 2005 si il avea cineva din Zlatina. M a speriat consumul si piesele f scumpe si imposibil de gasit in dezembrari. Acum regret ca nu l am cumparat pentru ca o tineam ca masina de colectie.. acum este mai scumpa decat era atunci
    1 point
  36. Frumoasa masina...cuplu de vis...sa o stapanesti sanatos...poate dupa, o sa vina totusi si un benzinar puternic .
    1 point
  37. Hai ca esti tare...335-ul si GT-ul nu erau masini "adevarate"?
    1 point
  38. ma doare capul! nu ma impresioneaza cate puneti pe un cadavru de masina, cat costa, cat timp pierdeti sau aveti de pierdut, ci cata carte stiti. bravo baieti!
    1 point
  39. Volanul e din alt film.
    1 point
  40. La ei absolut orice masina le calca pragul are probleme cu distributia, sa nu mai zic ca practica pretrui de reprezentanta. A fost cineva de la mine din familie cu X3, motor n47, i-au spus sa schimbe distibutia urgent, i-au facut devizul - 9000ron, apoi am fost in alte doua serviceuri+o reprezentanta care au spus ca nu se aude nimic. Au trecut cam 10 luni, masina merge f bine.
    1 point
  41. Pai da dar nu la pretul dat de tine plus investitii. Poate ca merita daca eventual ti masina, altfel e inutila inca o investitie de peste 1000€, banii oricum ii pierzi la vanzare.Si care ia F10 nu cauta neaparat cine stie ce super dotari in afara de alea uzuale care le au mai toate, cutie aut., navi proff etc.
    1 point
  42. Am bagat cateva amenintari pe fb receptionerei ,asa de suparare.
    1 point
  43. Am finalizat mecanica http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/da97aa4147331d3a6d6fda94b00db255.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/9a06f91cccb515c3011fe3a13117e341.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk Au avut 3 zile de lucru pline baietii http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/e11964261e2157986c73ec02f78de3ed.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/4518f566653d85d86d47260619622fc9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/df74fac61fd554885311fb786e210102.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160115/ae188eb8cf0089273a0b539bdc8cace8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. Private key cu care este semnat un firmware pentru orice ecu din bmw nu are nici o legatura cu cheia masinii. Fara cheie nu se poate decripta firmware existent sa il poti modifica. Nu confunda o cheie de criptare cu cheia masinii. BMW foloseste DES (cu cheie de 56-bit) sau AES128 (cu cheie de 128-bit). Pentru semnatura electronica BMW foloseste: DES CBC-MAC, HMAC-SHA1 si HMAC-SHA256. Daca ai access la un cluster de la NASA sau NSA se poate sparge codarea dar cred ca e mai simplu sa adauge BMW 2 linii de cod la firmware-ul din CAS si apoi sa faca o rechemare pentru seria F la dealer pentru update.
    1 point
  45. Sunt oltean 100%, lucrez in sistemul bancar de peste 10 ani, ma urc intr-un f10 la costum, seara merg la miscare, fac sala, cand ma intorc iau treningul pe mine, cand merg la paine, la fel, treningul, cand merg la fotbal, evident: treningul, deci cred ca tine doar de situatie, de moment
    1 point
  46. in nici un caz nu e vorba de furt. proprietar e firma de leasing pana la plata integrala. mai mult ca sigur au scris in contract ca au dreptul sa isi recupereze bunul pe cale amiabila sau silit, optiunea fiind doar a lor in caz de neplata a 3 rate consecutive. din pdv legal sunt acoperiti si nu are ce sa faca la firma de leasing. e un contract semnat si asumat de ambele parti. parerea mea e ca masina nu o mai dau inapoi chiar daca se plateste suma restanta. au si avans, rate platite si masina. nu o sa renunte la avantaj. au comportament de camatari...
    1 point
  47. M-am tinut de cuvant http://i.imgur.com/02eM9IL.jpg De asemenea, pe lista de dorinte mai intra lupe + xenon. Ca si kit de lupe + ornamente ma gândeam sa iau de pe performanceauto.ro , ceva pãreri? Ma gândeam sa fie de 3" luptele iar la kitul de bi-xenon nu m-am gandit inca, ma gândeam doar la culoare , un 5000k.
    1 point
  48. si mai sunt si fara trapa ... chiar coupe
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.