Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/06/16 in all areas
-
Vuv,las-o asa. Poate te prinzi si tu ca e de prost gust sa verifici un cacat de an de fabricatie,si dotari si alte chestii. La urma urmei,e un f10,o masina superba,indiferent de an.Insa in primul rand e un Bmw,prezentat de un coleg.12 points
-
6 points
-
sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!5 points
-
Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)5 points
-
4 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg3 points
-
Salut tuturor posesorilor de F10 dar si alte modele. Dupa ce am avut ceva timp un Audi A4 2011, am decis sa schimb marca si sa trec la nivelul urmator: BMW. Dupa indelungi cautari prin Germania, am gasit acest F10 2012 2.0 D, Maroniu(Havana) de care m-am indragostit. Masina am gasit-o dupa doua luni de cautari prin toata Germania, am gasit-o in Lingen la o reprezentanta BMW, masina fiind Premium Selection, servisata doar la BMW, cu istoric curat, fara defecte, zgarieturi, cu distributia schimbata si toata revizia facuta inainte de vanzare. Sunt foarte incantat de masina, o am de aprox. un an si se comporta exemplar. Optiunile si ce mai are masina pe ea, vedeti in poze. (PS: primele poze sunt din reprezentanta)3 points
-
Salutari ! In sfarsit am gasit timp sa o iau. In sfarsit mi-am facut si aceasta dambla. Masina este o clasica e46 330xi octombrie 2002 cu urmatoarele optiuni : 167 Eu4 Exhaust Emissions 203 All-wheel-drive System 205 Automatic Transmission 249 Multi-function For Steering Wheel 290 Lt/aly Wheels Star Spoke 44 302 Alarm System 313 Exterior Mirror Package 320 Model Designation 358 Climate Comfort Windscreen 423 Floor Mats 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror 438 Wood Trim 441 Smokers Package 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 661 Radio Bmw Business 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 785 White Direction Indicator Lights 853 Language Version English 863 Europe/dealer Directory 880 English / On-board Documentation Englisch 926 Spare Wheel Ersatzrad Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) 240 Leather Steering Wheel 411 Window Lifts, Electric Fensterheber 473 Armrest 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 550 On-board Computer 832 Battery In Luggage Compartment PRO : Motorul imi place fff mult Cutia schimba lin fara socuri Pozitia la volan imi place Clima e dementiala, dupa ce am urmarit aseara niste tutoriale pe net am obtinut, zic eu, maxim de la ea, nu o simti pe nicaieri, nu iti bate in ochi , nimic, dar iti da caldura peste tot. Dementiala. Sunetul e decent pentru un sunet de fabrica Pe partea de articulatii sta bine, cel putin in linie dreapta nu troncane la gropi si nici nu danseaza. Pielea are ceva uzura dar nu e rupta pe nicaieri Dezaburirea parbrizului este excelenta, cea a lunetei f ok. Am 1.74m deci nu ma plang de spatiu. Motorul nu pare sa aiba scurgeri de ulei pe nicaieri. Iluminatul interior excelent Culoarea tapiteriei, de vis, mereu am visat culoarea asta. In trecut din zeci de masini pe care le-am condus din care unele si detinut, toate au fost negre la interior. Nu are rugina, vopseaua este inca nesarita, decat niste mici semne de pietre are. Evident matuita, ca de varsta ei Consumul la drum lung pe cruise control la 140km/h este de 9-10% cu uleiuri si filtre neschimabte de cica 1.5 ani. Presupun ca pusa la punct si cu geometrie si echilibrare samd un 9 % este corect. Motorul nu se incinge, sta cumintel cu limba ceasului la mijloc. Toate butoanele de la bord functioneaza. Incalzirea in scaune este f rapida dar si ffff confortabila avand mai multe trepte. Motorul porneste la sfert fara comentarii. Oglinzile se rabateaza la fel, fara sa guite, ceea ce e bine pt integritatea lor. Hill Controlul si DCS-ul nu am avut unde sa le testez Contra : Macaraua sofer lucreaza dar nu ridica geamul, doar coboara Macaraua spate dreapta lucreaza dar nu misca geamul deloc Ori vasul de lichid de parbriz este spart ori un furtun sub el este desfacut, face pipi pe sub masina lichidul. Proiectorul de la sofer nu merge Faza scurta bate la 7-8m, trebuie reglate dar, o sa radeti de mine, nu am gasit butonul. Ori nu exista ori .. cercetez. Oricum trebuiesc reglate urgent. Faza lunga, xenon bae ff bine , ciudat cum una da alta nu. Bateria de la cheie este descarcata si deci nu stiu daca are sisau functioneaza alarma. Oricum cel mai probabil o sa primeasca o alarma cu pornire de motor. Pe loc cand invart volanul se aude parca asa un trancanit, unul singur cam la 1.5 ture La drum intre 60 si 160 tremura puuuuuuutin si masina, si volanul si pedala, ca un mic masaj, fff fin dar omniprezent. Poate e de la jante, poate de la caseta de directie, vom cerceta. E VERDE, mama ei de culoare ca nu imi place deloc. Adevarat ca daca e sa fie verde, acest Oxfort Green intunecat e singurul verde pe care pot sa il diger. Grilele din fata nu stau fixe, nu cad dar nici nu stau la locul lor. Franele ori sunt destul de proaste ca si calitate ( nu stiu ce are acum pe ea ) ori ... parca mergeau mai agresive putin. Oricum aici inca le invat. Lumina de dat cu spatele.. cam chioara, acolo probabil ca niste becuri led o sa faca treaba. Dupa cum vedeti in poza are martorul de motor aprins, sper sa nu ma doar aprea tare ce descoperim cand investigam. Parbrizul este, evident, crapat. Diverse : Posibil sa fi fost ciocanita putin pe partea dreapta sau agatata usa din fata in ceva, trebuie ceva mai mult efort decat normal sa o deschizi, sper sa se poata regla. Capacul de plastic de la ventilatorul radiatorului, ei bine, nu prea exista, e rupt, daca nu esti atent si bagi mana in ventilator, adio mana. Portbagajul se deschide doar din cheie, nu ca m-ar deranja dar ma uimeste cum sa nu aiba aceasca optiune. Planuri : Vreau sa o aduc dpdv mecanic si electric la standardul de nou ( cu upgrade la suspensii si frane ) . Imediat dupa, GPL si apoi ceva sunet, nu mult dar putin mai mult, cu USB si un mic woofer Dupa asta o sa ma ocup si de estetica cat de cat, neaparat un detailing interior si exterior poate nise jante mai dragute. Si cam atat, vreau sa ma bucur de acest motor in parametrii lui, de manevrabilitatea masinii vestita si chiar pe merit si astea eventual din cand in cand ascultand o muzicuta. Nu vreau sa o fac sorcova. Poze n-am apucat sa fac din lipsa de baterie la telefon. Cele de mai jos sunt singurele. !!!!! Rugaminte mare catre voi, o sa am nevoie de un service bun unde sa o duc si sa imi faca o lista cu absolut tot ce trebuie schimbat si reparat la ea ( nu ma refer la evidenta schimbare de distributie si de uleiuri si filtre, bujii samd, ma refer la ce nu e in parametrii dar ce eu nu stiu sa observ cu ochiul si nici nu se schimba la interval fix ) !!!! Nu ma intereseaza sa fie cel mai ieftin, ma intereseaza sa fie realmente buni mecanicii si electricienii de acolo, sa stiu ca merita banii. Astept recomandarile voastre si va multumesc in avans ! M-as cam duce sa ma mai plimb dar nah, am baut si eu ca omul 1-2-3-4-5 bere acum dupa ce am intrat in casa si nu e de obraz sa ma sui la volan. Dar, e si maine o zi PS : Pretul a fost mic, 3400E, probabil ca o sa mai manance ceva gen 1500-3000E ca sa o aduc la punct mecanic si electric. Daca trebuie mai mult, asta e, sper sa ajunga acesti bani. Promit sa fac alte poze mai calitative.2 points
-
Salutare Vand BMW E21 318 din 1977 pentru restaurare sau piese(toata intreaga). Caroseria prezinta semne de rugina cum se poate vedea si in poze. Masina are 190.000 km, ruleaza pe roti, motorul functioneaza perfect la fel si cutia de viteze. Masina e completa cu toate piesele originale Pret: 1000 de Euro Mai am si alte poze dar doar atatea au incaput si mai am si un filmulet cu motorul, cum functioneaza. Pentru detalii suplimentara va rog sa-mi lasati un mesaj tel: 0744835753 Madalin2 points
-
2 points
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.2 points
-
si cine stie ce se mai face in masina aia. nu as cumpara-o inainte sa pun o lampa ultravioleta pe pielea aia2 points
-
Nu ai buton pt reglajul farurilor deoarece probabil are auto-levling, verifica daca senzorii ce se afla pe bratele fata nu sunt rupti, in momentul pornirii luminilor isi fac traseul sus-jos pt reglarea automata? Foarte posibil sa ai si lupele arse, incep sa bata foarte slab cand se intampla asta insa se pot schimba la preturi ok. Cat despre sistemul de franare, eu am mers pe discuri ate si placute tot ate si franeaza foarte bine, tinand cont ca este un motor relativ potent, o sa ai nevoie si de frane bune, te sfatuiesc sa le acorzi atentie. In rest, spor la investiti... Edit: In cazul in care vrei ca masina sa fie pe numele tau cu taxa platita, etc, ti-ai asumat gresit acest risc, nu era greu sa soliciti o adeverinta la ANAF...2 points
-
- ca si prezentare este ok se vede ca a studiat problema etc... dar hai sa nu aruncam cu noroi in 530d si sa il facem pe 520d "the car to have" ....nu suporta comparatie atat dpdv al performantelor cat si al dotarilor si asta cred ca o stie toata lumea - ca si intretinere nu este adevarat treaba cu galeria de admisie, treaba este adevarata in cazul lui 525d si oricum nu chiar toate pica la modul asta...eu vorbesc pentru ca am 530d de 1an jumatate si sunt ff multumit de el si nu am bagat ca si reparatie decat o bieleta de directie stanga fata si o bieleta anti-ruliu fata dreapta deci haideti sa nu speriem viitorii posesori de 530d... - este foarte adevarat ca impozitul este 900 ron/an dar in rest toate celelalte treburi, consum etc sunt absolut justificate prin performante nu poti fugi si da nimic in schimb (bani, nervi etc) - sa fim foarte intelesi 520d cu chip vs stock 530d - nici in acest caz nu putem discuta de "performante apropiate" si asta o puteti simti daca binenteles ati condus aceste masini... - consumul, se stie ca atunci cand un motor este de principiu prea mic pentru o caroserie va consuma mai mult decat motorul imediat urmator ca cilindree deoarece este tot timpul "chinuit" sa faca fata greutatii masinii si dorintelor soferului de a fi no.1 doar pentru ca are BMW BOTTOM LINE - 530D WORTHS EVERY EXTRA PENNY !!! AND IT WORTHS FIGHTING FOR IT!2 points
-
Sunt unele tractoare care le vezi doar din spate ca nu poti sa te ti dupa ele care bat benzina din toate punctele consum forta etc1 point
-
Nu trebuie nicio scuza ,e bine ca am vazut cum e cu dimensiunile astea! ...nici eu nu am stiut...Am gasit masina respectiva la dezmembrari,le-am cerut vin-ul,am studiat dimensiunile pe realoem si cand am vazut cat mari sunt franele le-am comandat.Daca aveam frane de 330 nu merita cheltuiala.Insa de la 312 la 348 diferenta e substantiala.Sincer ma intereseaza mai mult pentru look,nu puteam sa pun anumite jante destul de mari si cu 5 spite pe discuri atat de mici cum are 320d din fabrica.Arata destul de trist.Cat despre franare ,nu sunt genu care sa abuzeze de masina.Nu mi-am luat 2000 dizel ca sa fac racing.Daca se imbunatateste,cu atat mai bine !1 point
-
Sunt 2 tipuri de discuri pe 330: 348x30 si 330x24. Cele de 348x30 sunt si pe 335. Tu ai luat etrierii pentru discurile de 348x30 deci totul e OK.1 point
-
@cristie35 ai un + m-ai invatat ceva in seara asta si scuze pentru dezinformare.1 point
-
pai ce sa ma conving daca ti-am dat link scrie sus clar 330d si la dimensiuni scrie clar 348/30 intra pe realoem cu vin-u masinii ,si vezi ca am dreptate.Uite link inca o data ! http://www.realoem.c...&diagId=34_2287 scrie sus 3' E92 330d Front brake pad wear sensor si mai jos 02 Brake disc, ventilated 348X30 Exact.Asa e !1 point
-
1 point
-
Jocul asta il au majoritatea masiniilor, da in judecata primaria si caseta momentam las-o balta, parerea mea.1 point
-
1 point
-
Este chiar asa absurd ca un om care detine 2-3 masini sa faca foarte putini km cu una dintre ele. Bineinteles ca majoritatea care sunt de vanzare la noi sunt masluite. Incerc de aproape un an sa vand o masina sub 100k km si mi se ofera pret ca si cum ar avea inca 100k km dati inapoi.1 point
-
Nu poti stii niciodata evenimentele din viata unui om...eu cunosc personal audi a4 tinut in garaj din 2003 pana in 2011,cand a dat-o avea ~20k km.Bineinteles 0 istoric service. Da,in opinia mea in curand e60 va deveni o masina clasica,deja are ~13 ani de la lansare.Peste 20-30ani iei mai mult pe ea..asta daca apuci:) Ce mafiot esti @davyd cunosti unu' cu masina furata care o tine in garaj.1 point
-
Deci chestia aia rosie e de vis :bounce: Foarte frumoasa, mai putin culoarea1 point
-
De ce merita banii de tinut in garaj? E vreo clasica ceva? Crezi ca ii creste valoarea pe masura ce trec anii ca la z8?1 point
-
Eu am fost de doua ori in acest service. Odata am plecat cu buza umflata, banii dati si ceasurile de la X5 distruse. A doua oara am fost cu o alta problema si am plecat si cu banii dati si fara rezolvarea problemelor. Am desfacut sa vad ce au lucrat si calitatea lucrarilor. Are rost sa va spun de fire legate cu izolir de instalatii electrice de casa? Inadituri si calitate de 2 lei... Mai mult, a refuzat returnarea banilor desi i-am prezentat intr-un mod civilizat problemele constatate, insa Alex a ales sa ii creada pe inginerii lui, practic, clientul e un mincinos. Nu vreau sa detaliez, nu sunt genul care ma uit la bani pierduti, dar ma uit la gest. Urmatorul pas va fi sa-i fac o reclamatie pentru faptul ca nu a emis factura, bon fiscal sau orice alta forma legala de tranzactionare a unui serviciu. A doua reclamatie va fi la politie pentru ca "au pierdut" o piesa pentru care nu am fost nici despagubit nici piesa nu am primit-o inapoi. Ce sa zic, mergeti la Alex daca aveti nevoie sa va simtiti ca in Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Probabil vroiai sa zici de motoarele de 2.5 caci la 530 vorbim de impozite de 2100 de lei. Unele lucruri pe care le spui sunt obiective,adevarate, dar perspectiva din care privesti te face sa intorci lucrurile doar pe partea pe care vrei sa o vezi. Cand, de fapt, lucrurile sunt simple: motorul mai mare este intotdeauna mai bun motorul mai mic va fi mai solicitat,deci va consuma mai mult la cilindreea lui - deci nu consumul este factorul determinant ci banii. ne luam masinile pe care ni le permitem acestea fiind spuse, ma indoiesc ca cinva care isi doreste si isi permite un 3.0, pleaca acasa cu 2.01 point
-
Daca tu vrei galbene inseamna ca e mai cool galbene si le las galbene ...sa vad,daca ma apuc sa pun angel eyes alb ma apuc sa schimb toata masina...tot pachetul de lumini si sunt foarte multe atunci! Ca idee daca intereseaza pe cineva ,de ex 2 ornamente shadow line stg+dr fata cele verticale de langa geam sunt 180 lei bucata OE (le-am comandat eu),cand au ajuns erau negre mate in loc de negru lucios,tot aveam masina pe caroserie la servici cu bara de spate la vopsit asa ca am vorbit cu baietii,am dat jos ornamentele mele(pe alea mate le-am trimis inapoi) si le-am vopsit cu negru lucios pregatite gen tot ca bara...frecate matuite,apret,matuite si dupa vopsea..au iesit perfect! Deci sunt din metal-fier,nu plastic ,asa erau si cele care au venit. Plasticele sunt cele de pe margini subtiri (conturul) care la mine erau chrome de fabrica ,dar proprietarul le-a colantat,nu se vede diferenta intre shadow line original si colantul de pe chromuri. Bafta la schimbari!1 point
-
Acum e numai buna de pus pe Autovit, doar ca 525i nu prea cumpara nimeni.1 point
-
1 point
-
Oamenii le cumpara NOI pt consum si le vand cand nu mai sunt in garantie. Dup-aia le cumpara romanii pt consum mic, dar schimba distributii si DPF-uri1 point
-
mai adauga la minus-uri ca se fumeaza in masina. in rest s-o stapanesti sanatos1 point
-
1 point
-
Nu am stat sa citesc topic cu topic si nici startul nu l-am mestecat prea bine, insa e aiurea sa comparil motorul 136 cp cu pompa rotativa vs 530d commom rail, si sa faci comparatii kg pe cal putere. Detin modelul 136 cp, e fiabil, e okei, dar un CR e din alt univers, plus ca banii aia ce i-ai da pe impozitul 530d, se duc in cheltuieli pe 320d, gen ambreiaj , volanta slaba, cate-un arbore rupt daca pica pe tine ghinionul, pompa vp44 cu probleme celebre, si tot asa. 3.0d is construite mult mai puternic, plus ca satisfactia puterii merita impozitul ala doar.1 point
-
-Stickerele noastre sunt personalizate in fuctie de cerintele clientului (culoarea autocolantului, dimensiunea, modelul). -Ati vazut o fotografie cu modele care le-ati dori pe masina dumneavoasta? Ne trimite-ti fotografia iar noi o sa personalizam stickerele pentru masina dumneavoastra. -Inainte sa producem efectiv stickerele, clientul v-a beneficia de o simulare a viitoarelor stickere pentru a vedea exact cum vor arata. -AUTOCOLANTUL din care sunt realizate stickerele este de foarte buna calitate ,, ORACAL '' special pentru conditiile climatice exterioare. -Deca doriti sa faceti ceva special pentru autoturismul dumneavoastra la PRETURI FOARTE BUNE, noi va stam la dispozitie. Pe farcebook https://www.farcebook.com/Stickerauto1 point
-
1 point
-
Deci cum esti proprietarul masinii daca in alt thread facut de tine este a unei rude? este alta masina asta sau nu? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/170988-vand-bmw-320d-full-option-facelift-150-cp-break-e46-automata-inmatriculat-ro/page__p__2314894#entry23148941 point
-
...cum se poate accelera maxim la relanti.....cred ca te-ai exprimat gresit1 point
-
1 point
-
imi plac glume asa ca nu ma supar.. senzorul de nivel este dus,asa ca ulei este si benzina a fost putin cam scumpa pentru noaptea aceea, am gasit sa fac schimb,dar nu aici pe forum,asa ca se poate inchide O seara buna!1 point
-
nici eu nu am stiut cat ai dat, am citit de 2 ori topicul si am vazut doar 10k, arata foarte bine masina ta si este ok la pret, sorry fĂźr die stĂśrungen ideea era ca poti sa fii maniac dar nici asa....1 point
-
Intr-adevar, teoretic iti poti lua multe masini interesante de 10k, masini care au avut pretul de catalog 50-60k. Ce uita romanul este partea cu intretinerea! Eu am preferat sa imi iau o masina cat mai simpla mecanic, motoarele aspirate uzandu-se mai greu! Si tot a fost nevoie sa investesc ceva bani in masina pt o face sa functioneze corect - o investitie corecta intr-o masina ca asta se ridica la 1-1,5k euro (si e una din cele mai ieftine masini de intretinut). Dar romanul viseaza la masini din 2007-2009, eventual la 10-11k, cu un kilometraj de 300k, dar nu conteaza, nu se strica la el, strange 2 luni sa faca revizia (dar noroc ca se face DOAR o data pe an, daca se face si atunci), nu conteaza ca troncane, nu conteaza ca zgaltaie cand schimba, nu conteaza ca volanul vibreaza la viraj, nu conteaza ca are anvelope cu galme cu un DOT de cand a fost fabricata masina, nu conteaza ca nu are putere in demaraj sau ca scoate fum negru, la el conteaza ca e cat mai mare si ca modelul a fost cat mai scump, ca xenonul aftermarket albantru-mov da bina dar lumineaza pomii, ca tunul de bass se aude dupa curba si mai ales ca are un consum afisat in BC de 5 - 5,5! Nu conteaza ca franele il opresc cu greu, el e sofer de BeeMWeu, are voie sa mearga cu 200+, fara a se gandi o secunda la epava de sub el sau, mai bine, la siguranta altora! In fine, fiecare cu parerea lui, dar din experienta mea, nu foarte vasta, pot spune ca mirajul masinilor de lux ieftine trebue evitat pt ca investitia ulterioara va fi colosala...asta daca vrei sa te bucuri intr-adevar de bolidul pe care l-ai achizitionat!1 point
-
1 point
-
Sincer nici mie nu-mi place eleronul ala, dar face parte din editia Clubsport. M-am gandit si eu sa il scot dar e prins in suruburi si ar trebui sa revopsesc capota portbagajului. Pe mobile, un e46 coupe facelift editie Clubsport pleaca de la 9-10 mii, la noi a fost ceva mai ieftin pt ca romanii nu prea sunt amatori de coupe-uri.1 point
-
avand in vedere cat de rare sunt astea clubsport si ca pe majoritatea pietelor se vindeau de la 325 in sus, putea sa fie vorba de un 330 la care s-a schimbat motorul si cutia nicaieri nu gasesti date concrete despre seria asta limitata dar se pare ca 320 s-a vandut in germania. fiind o editie limitata nu i-as face nici un fel de modificari, nici tehnice nici estetice.1 point
-
S-a pus doar pe 325, 330 si bineinteles M. Nu stiu de ce mi-o fi dat cineva -1 la postul meu de sus in care am zis ca nu avea cum sa fie smg, avand in vedere ca e 3201 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca ai cumparat-o recent fa-i o revizie sa stii tu ce ai bagat in ea. Eleronul este singurul lucru care nu imi place la masina ta.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00