Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/08/16 in all areas
-
pentru iarna o sa cumpar un set de jante style 351M pe 19" cu masina asta merg cat mai putin posibil momentan , daily driverul este un E46 318i care are jante de iarna pe 15" cu anvelope Nokian WR D4 astazi dupa masa ajung cu masina la Ilie sa vedem daca am noroc sau nu cu caseta de directie , poate scap ieftin si zgomotul + vibratia vin de la crucile cardanice http://s10.postimg.org/kqqx7f25l/DSC_0285_Medium.jpg http://s10.postimg.org/woshlb5wp/DSC_0294_Medium.jpg http://s10.postimg.org/ldptwxz1l/DSC_0297_Medium.jpg http://s10.postimg.org/xw6fdiw15/DSC_0303_Medium.jpg http://s10.postimg.org/4egvhonu1/DSC_0304_Medium.jpg http://s10.postimg.org/3srwlksrt/DSC_0308_Medium.jpg http://s10.postimg.org/bmsi6z0kp/DSC_0309_Medium.jpg6 points
-
Ai scris mult si prost, m550xd nu este un m5 diesel, daca nu ma crezi cauta sa vezi diferentele intre masinile M si cele M-performance, asa cum este si cazul unui m550xd.6 points
-
Iar i-am ingrasat pe baietii de la Bmw... http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160208/4e609cc022f182cc012228ecd416e438.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk5 points
-
am fost la mecanic azi , am scapat "ieftin" ca sa zic asa , caseta de directie nu are nimic , trebuie schimbata exact piesa descrisa de MYX ( swivel joint ) + ceva maruntisuri : Piesele au fost deja comandate si platite sper sa vina in timp util pentru ca sunt OE : - cruce cardanica ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE ( pentru ca la F10 planetara nu mai iese decat intreaga trebuie desfacuta toata puntea spate pentru a avea acces la diferential ) - rola fixa - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE4 points
-
Nu tin partea nimanui dar aud uneori numai bazaconii.. Daca schimbi uleiul de 2 ori in 3 ani e oare intocmai gresit?BMW recomanda de 2 ori in 4 ani! Daca o tii putin inseamna ca o vinzi sa nu se strice?Sau te apuci sa schimbi piese care nu sunt defecte? ma gandesc ca toti dupa ce va luati masina sh ii puneti motor nou,schimbati toata articulatia,puneti interior nou etc.Ce bazaconii sunt astea?4 points
-
work in progress ... http://s21.postimg.org/bmdnuc5nb/DSC_0287_Medium.jpg http://s21.postimg.org/r6l1kvfrr/DSC_0288_Medium.jpg http://s21.postimg.org/e4zcv0rdj/DSC_0295_Medium.jpg http://s21.postimg.org/6g73x1g9j/DSC_0296_Medium.jpg http://s21.postimg.org/5b8gdx4ev/DSC_0298_Medium.jpg http://s21.postimg.org/yrsnu305z/DSC_0299_Medium.jpg http://s21.postimg.org/bg4k4zlw7/DSC_0300_Medium.jpg http://s21.postimg.org/fqj80kqzb/DSC_0305_Medium.jpg http://s21.postimg.org/mv119ly8n/DSC_0306_Medium.jpg http://s21.postimg.org/c9h5xlrx3/DSC_0307_Medium.jpg - APC dilutie agresiva - Autobrite MagiFoam - 2BM cu Wolf's Nano Bathe - IPA 50/50 cu apa distilata - Menzerna PF2500 + pad mediu LC urmeaza ... - Menzerna PF2500 + pad mediu PC - Menzerna SF4000 + pad finish - Menzerna TopInspection - BiltHamber AutoBalm - BiltHamber AutoQD Pentru a pastra un istoric de service trec in revista ce am facut pana in prezent . Februarie 2016 : - 2 anvelope 245/35/20 Michelin Pilot Super Sport DOT 4415 - placute de frana fata / spate - ATE - filtru de aer - OE - filtru de motorina - MANN - filtre de polen - MANN - filtru de ulei - MANN - ulei BMW Shell 5W30 - senzor de parcare - OE - set stergatoare - Bosch4 points
-
Daca gandesti asa atunci mai bine iti iei un Logan ca doar vb aia,e nou si ai si garantie ). Da dar nu orice masina se ridica la confortul si performantele unui 535d4 points
-
sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!4 points
-
Va salut pe toți posesori de bmw, de curând m-am achiziționat un BMW 320d 2003 150cp touring din Germania, de la unic proprietar(femeie) km 250.000 cred ca reali avea foaie care atesta ca la sfârșitul anului 2015, avea 230.000, de la rar Germania, sunt mulțumit de ea trage bine, nu scoate fum3 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg2 points
-
Am instalat un webasto Eberspacher sa se incalzeasca mai repede motorul/uleiul din cutie si in special in habitaclu, Zilele astea astept sa-mi ajunga si modulul radio cu comanda de la distanta. Momentan incep testele,sa vad consumul de curent pt ca intentionez sa-l pornesc de la distanta impreuna cu climatronicul,daca nu va fi bine pt baterie o sa pun o baterie de 40AH auxiliara. http://i.imgur.com/LtgX0H7.jpg?1 http://i.imgur.com/x3Aixlz.jpg?1 http://i.imgur.com/HkZ12yv.jpg?1 http://i.imgur.com/xXNQQwb.jpg?12 points
-
2 points
-
Nu, nu are nici o treaba cu M, atata tot. Dar asta nu inseamna ca nu e o masina care nu ofera senzatii...2 points
-
Schimbat Ăâ˘i jantele cu ceva mai rĂŁruĂâş... Sunt banalele style 16,dar sunt pe 17'' 8j et.20.Am Ăâ˘i coborat-o de bot vreo 5cm ... Per total mulĂâşumit de cum aratĂŁ.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/934b00c9448330f5c9e171125b17c513.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/135ed1bd0f5196c8cb987d723fe2d268.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/227abfd04947c68ed53ea5e1bb0fb4df.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/045cfe81bc0aed0ede896734fb793c82.jpg2 points
-
Superba masina...nici nu vreau sa imi imaginez cum ar arata cu niste jante mai mici...nu cred ca ar mai avea acelasi farmec.2 points
-
Mie imi plac si astea maxim ... http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/95077b267f6bb9173ecd0bfc653ac103.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160207/7242197e1a5de6af754954929cd13aec.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)2 points
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.2 points
-
Ultima postare era de acum 3 ani doar. Poti sa iti permiti 3.0 si sa pleci acasa cu 2.0 ca e arhisuficient pt nevoile marii majoritati. Normal ca e mai misto 3.0, dar asa mai misto e si un v8 s.a.m.d. Fiecare are propriile prioritati, iar pt multi 2.0 se pare ca e suficient de performant. Cat despre consum, motorul mai mare consuma mai mult, in oras diferenta fiind consistenta.2 points
-
Interesul era real, nu am intrebat doar asa ca sa mai fac posturi, dar la un asa raspuns a disparut subit.2 points
-
1 point
-
BMW F10 530xd 258cp // WBAFV31020DP48749 101884 km // 09.2011 http://www.etk.cc/bmw/decode_vin_to_pdf/DP48749_EN.pdf Pret 25850€ (contact pe pm) http://i65.tinypic.com/288y26x.jpg http://i66.tinypic.com/358qdyx.jpg http://i64.tinypic.com/dvmt8j.jpg http://i63.tinypic.com/15qyzhc.jpg http://i65.tinypic.com/2d77on5.jpg http://i67.tinypic.com/2cn81fq.jpg Cateva poze de la dealer, mai slabe calitativ dar or sa urmeze dupa ce ajunge masina in tara. http://i64.tinypic.com/1rronm.jpg http://i67.tinypic.com/2wmq2k6.jpg http://i66.tinypic.com/54ufc5.jpg http://i67.tinypic.com/2zf49l5.jpg1 point
-
daca vrei sa scoti power reduction mergi la bmw 200 lei costa si castigi 5 cai in plus sau cat1 point
-
1 point
-
Bine ca mi-ai amintit de topic-ul asta.Masina revine la vanzare,pret 18000fix.Masina nu are absolut nici o problema tehnica identificata de mine.Nu aud zgomot de distributie,troncaneli,pacaneli etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am reusit ! Aveti aici instructiunile si programele necesare.. (Inclusiv INPA) Explicatiile sunt in engleza - http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=31595 Atunci cand dati sa se downloadeze INPA trebuie sa asteptati mai mult pana se porneste download-u daca nu merge incercati iar... A trebuit sa incerc si eu de cateva ori pana am reusit sa il downloadez...1 point
-
20 mi se par mici dupa 2 ani cu jante pe 21 cu GTul merg doar cu jante mari de prin 2011 : E46 325i - BBS 19" E60 530i - style 128 19" E93 335i - style 199 19" F07 530d - style 238 21" si acum F10 M550XD - style 434M 20"1 point
-
La cat de NEreale sunt pozele te poti astepta la surprize de la prima vizualizare. In rest,poate sa aiba 50k km si sa se strice.1 point
-
1 point
-
In vara trecuta am luat o super groapa pe drumul dintre Pitest si Brasov cam in dreptul Mioveniului. Aveam in jur de 100 de km/ora. Practic am simtit ca a explodat masina... Am oprit la cateva sute de metri si m-am uitat la roti. Pareau intacte. Am continuat drumul si dupa cativa km au inceput sa apara batai. Am oprit iar si am verificat rotile, 3 aveau galci( ambele din fata si una din spate). Am continuat drumul, am cautat in Brasov cauciucuri dar nu am gasit. Era si sambata. Am fost nevoit sa imi continui drumul si am facut vreo 600-700 de km pana unde aveam treaba si inapoi acasa. Cauciucurile erau Pirelli RFT. Am pus Michelin nonRFT si am verificat masina, totul ok. Dupa experienta lui Acero stau si ma intreb ce se intampla daca pe masina erau cauciucuri nonRFT. Oare ignorand specificatiile producatorui nu ne punem vietile in pericol pentru confort?1 point
-
Aveam jocul ala cand am cumparat E60 si am schimbat axul coloana , e o cruce cardanica , 300 E , poate socul i-a grabit sfarsitul . Nu ceda caseta de la atat . Si aveam ceva vibratii pe viraje din cauza asta . E si normal , dupa ce am schimbat axul , totul perfect .1 point
-
1 point
-
sa fim seriosi, o diferenta de 10C nu le face casante, de fapt de cauciuc auto casant n-am prea auzit totusi fie el si de vara si la -XC, chiar si la 5-6C ele oricum se incalzesc suficient prin simpla frecare cu asfaltul, caldura generata de frane, motor, samd, in niciun caz nu au crapat ca portelanul din cauza frigului1 point
-
1 point
-
1 point
-
se poate inmatricula daca firma e lichidata? asigurarea e valabila? care e procedura de inmatriculare pe PF in cazul asta?1 point
-
10W60? in N52? la 107 mii km? nu ar fi trebui mai degraba 0 sau 5W cu 30 sau 40W?1 point
-
cat e taxa? si cine e propretar in acte, tot firma lichidata?1 point
-
1 point
-
Misto, pretul este destul de atractiv. Am tot incercat sa te sun dar ai o problema cu telefonul...1 point
-
Sunt oltean 100%, lucrez in sistemul bancar de peste 10 ani, ma urc intr-un f10 la costum, seara merg la miscare, fac sala, cand ma intorc iau treningul pe mine, cand merg la paine, la fel, treningul, cand merg la fotbal, evident: treningul, deci cred ca tine doar de situatie, de moment1 point
-
1 point
-
Nu ti-am dat nicio lectie. Din ce s-a scris aici, reiese doar ce ai povestit tu. Nu am zis nimic de mine sau de altii. In treapta a 4-a la 5000 rpm masina ta are cat, 200+ kmph? Nu am zis ca sunt sfantul, desi sunt ala caruia ii dai flash-uri pe autostrada cand depaseste cu 150 (da, nu sunt dispus sa merg mai tare sa fac loc unuia care cauta copacul beemveului sau). Una e 70 in localitate, alta e sa testezi toata treapta 4. De altfel n-am nimic de demonstrat si nici ipocrit nu ma simt. Referitor la condusul meu, sa zicem doar ca ajung aia 170 cp.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00