Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/09/16 in all areas
-
6 points
-
Am reusit sa-l tai cu dremel apoi am bagat un cutit intre ele si mocheta si am taiat lipiciul. Pe cel nou l-am lipit cu silicon Mamut negru. A iesit ce trebuie. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/96cde6ec08dfd3dd4998c80452c52098.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/40169bd1a94c02770fd5fd928e9a9cb3.jpg Ala e sistemul de presare sa se susuce pe pozitie Sent from my iPhone using Tapatalk5 points
-
23LKY +1 de la mine. De acord cu tot ce spui tu. Daaar! Eu nu cred ca as putea sta 4-5 zile la Voineasa. Da, poate e frumos, da, poate sunt in siguranta si toate cele, da, contribui si eu cu ceva la tara asta. Dar frate, drumuri, drumuri facem si noi?!? Suntem in 2016, saracii astia de Bulgari tocmai au mai dat drumul la o autostrada care pana in vara va lega Sofia de Kavala. Si vorbim de autostrada cu viaducte, prin munti!!! Unde sa dau bani la Romanica unde platesc acciza la acciza la acciiza si rup masina? Anul trecut am distrus 2 anvelope, un coleg de-al nostru nici n-a inmatriculat bine masina si a distrus doua anvelope saptamana trecuta + alte pagube. Oameni buni, saracii astia cum le spuneti voi, vorbesc cu copiii vostri limba romana. Monitorii vorbesc romana cu copiii, si baietii de la centrele de inchirieri te ajuta sa gasesti perechea potrivita de ski sau clapari, ti le depoziteaza, au grija, te tin minte, iti fac discount fara sa ceri. Cine vorbeste aiurea, eu sunt convins ca n-a venit. Mai mult, va provoc sa sa imi spuneti si mie un hotel intr-o statiune montana de la noi, cu centru spa care se incadreaza in 100e/zi (fie si fara masa). Si nu pentru mine, ca eu am stat si la camin in Regie 5 ani, insa copilului meu ii face placere ca dupa o zi, cand suntem in vacanta sa mearga la piscina. Si pe bune ca am bani cand vine vorba de confortul familiei, dar asa ne place noua sa aruncam cu noroi, ca "nicaieri nu e ca acasa, nu?" Ei bine, asa este, nu e ca acasa, e mai corect, si mai bine in multe locuri decat la noi.4 points
-
Vin foarte bine Myx. Cauciucurile spate sunt 275/30? Ai pus si distantiere? Si ce Et au jantele? Sent from my iPhone using Tapatalk Poze artistice din seara asta: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/7ad8943b45e07feabadd57e8371ecd2a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/c91d27d620516dddcefad687eb7123cb.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/4d7db3fdcd9dd9678bbc396c825019ba.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/c91a40ac79a0d57397bbb4166109aff1.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160209/10046ad516dc1936a981515fa7dabec3.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Nu stau ei sa o porneasca, o pun direct pe platforma.... Nu inteleg de ce va duceti la flamanzii aia :bashwall: ....exista n optiuni, sa nu mai vorbesc chiar de tara noastra.3 points
-
Nu, nu te apuci sa schimbi piese care sunt defecte, tocmai. Inspectezi periodic piesele pt uzura si le schimbi inainte sa-ti traga altceva dupa ele. Ai turbina dusa, o schimbi inainte sa ti-o ia motorul pe ulei. Ai furtunurile de frana coapte, le schimbi inainte sa ramai fara frane. Ai smucituri in cutie, o rezolvi inainte sa ramai cu masina in drum la 2000km de casa. Nu inseamna ca daca ai o masina mai putin rulata nu vor pica chestii, inseamna decat ca le va plati altcineva tot din banii tai (garantia) si-i va ramane si profit. Din cauza ca dealerul nu e prost sa-ti dea garantie, dar sa-ti ceara mai putini bani decat plateste el sa rezolve problemele rezultate din garantie. Nu ti se pare gresit sa arzi un ulei 2 ani bara la bara? sau te ascunzi dupa garantie, garantie pe care ai platit niste procente de 2 cifre din pretul masinii. Si normal ca nu-l schimbi mai devreme, ca trebuie s-o faci la reprezentanta ca sa-ti pastrezi garantia. Si asta, din nou, costa. Ce daca-l scoti negru taciune si fluid ca apa. Eu eram curios din ce postura dai cugetarile astea. Legat de cum te descurci tu in viata, presupui gresit ca un BMW intretinut inseamna nou si scump si eu cred ca daca ai e46 inseamna ca atat ti-ai permis. Aici discutam de masini, nu suntem tigani sa ne laudam care are mai mult aur. Eu am mers cu cazane produse intre 2000 - 2005, am plecat de nu stiu cate ori prin tara: 500, 700, 1100km intr-o zi, 2-3000km intr-o vacanta. Masini cu care se merge zilnic la serviciu si in excursii si concedii de 5-10 ori pe an. Masini cu ~700k km (e39), 350k km (e38), ~330k km (A4), 235k km (A4) si 160k km (A4 meu). Toti le avem de multicel, le-am luat vechi si cu km fara numar dupa standardele tale, si culmea - am dat si multi bani pe ele. Uite ca inca merg, dar nu vad schimb de ulei o data la 2 ani. Asa ca eram curios ce masina ai tu de crezi ca BMW-urile astea, domne, trebuie duse la remat dupa 200k km.3 points
-
Iar i-am ingrasat pe baietii de la Bmw... http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160208/4e609cc022f182cc012228ecd416e438.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
2 points
-
Din pacate asta e adevarul cu Poiana Brasov si din pacate mai multe statiuni de pe Valea Prahovei. Sambata m-am intors de la Voineasa si am luat-o prin Brasov, aveam nevoie sa returnez o pereche de schiuri si de-acolo am luat-o spre Ploiesti ca am zis sa nu mai rup masina pe Oituz, spre Adjud. Am ramas socat sa vad la ora 1-2 ziua, masini cu sutele, bara la bara, venind dinspre Bucuresti dintre care doar cateva aveau schiuri si chiar ma gandeam cu sotia ce mama naibii fac oamenii aia la ora aia spre statiuni ca sigur nu schiau, ca n-aveau timp, trebuindu-le minim 2-3 sa ajunga pe partii si astea se inchid destul de devreme, iar doi, era duminica a doua zi si probabil trebuiau sa plece devreme sa ajunga luni la servici. Singura mea explicatie e ca merg in cluburi si restaurante seara, atat. Sunt atatea zone unde poti schia si te simti bine in Romania, Voineasa, Cavnic si chiar daca nu-s domenii intinse pe zeci de km iti faci pofta, te simti in siguranta si te bucuri ca poti contribui cumva la dezvoltarea sportului la noi. Anul asta chiar mi-am impus sa nu mai calatorim inafara, merita si tara asta sa investim in ea, cate putin de la fiecare. Mai are rost sa pomenesc de cat de ieftin si bine se mananca la noi?2 points
-
Ce sistem ciudat de prindere au adoptat din fabrica si anume lipirea...cred ca era mai bine gandit sistemul de e39/e46 care venea cu tot cu panoul lateral...oare chiar odata cu trecerea anilor sa nu mai fi pus accent pe detaliile care faceau diferenta? In alta ordine de idei...tot respectul pt ce faci tu din acest e60 si felicitari pt gusturile cu care modifici fiecare lucru. Am in oras un e60 stock insa cu style 128, este scos din anonimat in totalitate din cauza felului in care se aseaza aceste jante, nu cred ca o sa regreti o asemenes alegere. Numai bine!2 points
-
Lasa sa faca bulgarii burta mare cu banii de la noi...masini inmatriculate la ei..vacante la ei..si bonus cate un bmw la furat...ce sa mai,ne place.2 points
-
Aruncati banii daca n-aveti ce face cu ei. E o mare porcarie. Am avut eu pe Passat. NICIODATA n-a functionat corect sistemul. Iar de cate ori ploua, era plin de alarme false. Abia am asteptat sa-l arunc la gunoi si sa montez un sistem clasic, chiar si chinezesc dar e mult peste.2 points
-
2 points
-
Un lantz, sa o legi de gard ca pe bicicleta. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk2 points
-
2 points
-
Idee de om nebun.....nu a mea ci a unui prieten......... si el vrea la ski si eu as vrea dar am Bmw.... Ce zice omul: lasa mai ca luam lanturi si legam puntea ta spate de puntea mea de la Golful meu ...sa vedem ce fac atunci baietii.....cum urca ei pe platforma 2 masini, Eu am zis ca nu ma bag pe sub masini dar el se baga.....am lant de lant zice el.....eu am zis ca e nebun.2 points
-
iulie 150k. neamtul a vandut o la 180k , romanul a dat o napoi la 150k. deci 180k.2 points
-
Mie mi s-a rupt cureaua dupa ce am schimbat-o la vreo 5000 km. A indoit supape si alte avarii. Nu e nicio regula ca nu se poate rupe cureaua ca e facuta sa tina 20000 peste. Cat despre problema asta cu distributia la n47, nu zic ca nu e, dar se si exagereaza la greu. Cei care nu au cont pe forum si au n47 oare dorm bine? Eu zic ca da.2 points
-
probabil pentru ca pretul este cam mare raportat la dotarile masinii + an + combinatia cutie motorizare.2 points
-
***TAXA PLATITA SI NERECUPERATA*** CERTIFICAT FISCAL*** INMATRICULATA RO***PROPRIETAR IN ACTE** Masina se prezinta IMPECABILA din punct de vedere Tehnic si Estetic! Masina a fost cumparata de noua din Germania si adusa in RO. Masina este echipata tip *INDIVIDUAL* si este Facelift. In CIV are trecuta omologarea EURO 4 cu Co2(257g). S-a Platit Timbru de mediu in valoare de 2.973 RON. Se elibereaza Certificat Fiscal. Culoarea masinii este Gri (Aspensilber Metallic-339) VIN: WBADT61020CE50399 Motorul este M54 Dubu Vanos 231 HP / 300 NM Consum: -Urban: 12l/100km -Extra: 6.5l/100km Ca si dotari: - Volan M - Unitate Navigatie MKIV - Cd Player //Alpine cu USB + Mp3 + Aux - Oglinzi rabatabile electric - 10 Airbaguri - Dublu climatronic - DSP Hifi System Professional Sound - S-EDC (Control Dinamic al amortizoarelor) - Trapa sticla - Interior Seria *7* cu Memorii - Scaune electrice + incalzire + masaj lombar - PDC Fata/Spate - Coloana Electrica Volan - Servotronic - Faruri Xenon Fabrica - Carlig detasabil - Roata rezerva pe 17" Style 32 - Jante 16" Cu anvelope NOI de iarna - ABS / DSC III - Cutie Automata ZF 5HP-19 - Senzori Ploaie + Lumina - Sac Ski - Geamuri Spate + Luneta Laminate de Fabrica (Individual Sun Protection Glazing-761) In motor s-a pus doar ulei Castrol Titanium FST 5W-30 Pret: 5.000 Euro Neg 0770.954.640 / 0751.365.456 Cristi1 point
-
Un coleg de munca (care nu este roman) m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina Dotarile sunt : VIN : WBAVA71060PS01240 Data primei inmatriculari : 07-2005 Transmisie spate Cutie de viteze automata Culoare : TITANSILBER METALLIC Pret : 7500 EUR - usor discutabil Dotari : Jante aliaj (style 154) cu anvelope iarna si un set de anvelope vara bonus Volan multifunctional piele Scaune fata incalzite Senzori de lumini si ploaie Aer conditionat automat Pilot automat Tapiterie stofa gri Ce stiu eu despre masina : - el este al treilea proprietar. Primul a fost o doamna din Bucuresti (mama unui prieten cu cel de-al doilea proprietar) care a cumparat-o noua de la reprezentata. Al doilea este un alt coleg de munca care a tinut-o cam un an, dupa care a ajuns la acest baiat. - cand s-a facut transferul de la primul la al doilea proprietar, masina a fost vopsita integral pe CASCO. Daca nu ma insel, au fost vopsite/reconditionate si jantele. Masina a fost tinuta in garaj de primul proprietar si in ultimii doi intr-o parcare subterana. - tot atunci s-au schimbat si ceva piese pe la motor (EGR-ul sigur) deoarece primul proprietar a mers foarte mult prin oras - aproape deloc in afara - stiu ca la interior avea ceva probleme la manerele de la usi, care erau foarte uzate si unul din primii doi proprietari a incercat sa le reconditioneze ... prost. In rest era ok la interior. - al 3-lea proprietar a platit si taxa auto (timbrul de mediu), deci nu mai trebuie platit de un eventual cumparator. O sa incerc sa vad si eu masina si sa mai fac niste poze. Pozele de mai jos sunt de la proprietarul actual. O sa ma ocup eu de vanzarea masinii, asa ca ma puteti contacta pe forum sau la 0734.332.797 - Vali P.S. Daca am inteles eu bine de la el, are si o roata de rezerva tot style 154. Masina are kilometrii 100% reali si nu a avut accidente.1 point
-
Cine sa te prinda? in caz ca te intreaba vre-odata la verificarea tehnica te duci in alta parte. Mie mi-a zis RAR-u acum vre-o 7 ani ca am seria ruginita la motor si sa dau o declaratie la notar ca nu e furat motorul. La cativa ani mai tarziu din curiozitate m-am uitat pe la motor, urcata fiind pe elevator si nu era nimic ruginit doar ca nu exista un unghi ok din care sa privesti, trebuie ceva oglinda. In concluzie, pune-ti motoru unde vrei.1 point
-
Din cate am inteles problema e cablul ibs de minus cat si inregistrarea bateriei noi. Practic calculatorul considera ca bateria nu s-a incarcat niciodata, drept urmare tine disa pornita crezand ca motorul e pornit...1 point
-
Holy shit! Cam cu cat timp in urma se intampla asta? Stiu multe din auzite despre Bulgaria, multe de rau. Am fost de multe ori spre grecia cu masina, mergand aproape de fiecare data noaptea prin Bulgaria (ultimii 5-6 ani). In Bansko sunt partii multe (au vreo 70km), preturile chiar si la hoteluri sunt mai mult decat rezonabile, iar oamenii pe unde am fost eu s-au purtat mai ok decat ai nostri. Eu am venit pentru cateva zile pentru ca practic urasc Valea Prahovei si japca de la noi. Pana in Bansko fac 6 ore, am venit cu sotia si cu copilul pe care l-am pus pentru prima data pe ski. Da, Austria e ok, dar sa te cari cu masina pana acolo e prea mult. Cine are copil mic intelege cam cate bagaje sunt de luat. Pe avion nu cred ca aveam vreo sansa. Alta comparatie: la Azuga am 2 partii, 5 km max adunate, si pretul la telecabina este cat skipass-ul de 70 km de partii din Bansko.... As fi curios cati din cei care au comentat au mers aici la ski, pentru partii, si cati au fost si in Romania. O sa fac poze la masinile din parcarea din fata gondolei sa vedeti cate sunt de Brasov. :-)1 point
-
1 point
-
Cel mai sigur mergi cu alta masina, asa vei sta linistit pe tot parcursul concediului In cazul in care nu ai vazut inca postul, unui coleg i-a disparut masina pe 2 ianuarie din Veliko: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171395-bmw-furat-in-bulgaria/page__st__180__p__2319118__hl__furt+bmw__fromsearch__1#entry2319118 Si eu vreau sa plec luni la Bansko, insa "bebelusul" (un 120D simpatic si fasnet) va ramane in parcare1 point
-
Cunosc cazuri de masini verificate la reprezentanta cu totul ok, dar de fapt....Ideea e ca trebuie verificat nu numai zgomotul (pentru ca de aici depinde f mult de mecanicul care o verifica si care iti face masuratorile), ci si seria de sasiu a masinii. Daca seria respectiva face parte din lotul afectat si a fost recall ptr ea, este clara situatia. Nu am vrut sa il pun pe ganduri, ci am considerat ca e mai bine sa se documenteze si eventual sa o schimbe cu maxim 4000 ron, decat sa se intample lucruri mult mai grave si sa fie nevoie sa schimbe motorul. Acest astept este influentat de mai multi factori...asa cum unele masini au depasit 200k km fara probleme, asa si altele au sfarsit cu motorul praf pana in maxim 80k km. numai bine!1 point
-
1 point
-
Pe langa fum, mers neregulat al motorullui si consum marit de ulei, cea mai mare problema este ca ai vacum pe carter ceea ce inseamna presiune mai mica la ulei si ungere slaba a motorului. Deci daca tii la motor schimb-o repede1 point
-
Andrei te ai stricat si tu? Cate 520d din 2011 cu caracteristici asemanatoare sunt la vanzare pana in 15-16k?Fix 0!nu debita tampenii.am pus filtru min 2011 ,berlina,180kkm,piele,16mii.sau daca nu are navi mare si A/T e cu 10k mai ieftina?1 point
-
Daca dam niste informatii macar sa le dam reale.Schimbi distributia de exemplu la un 2.0tdi euro 5 (aceeasi generatie cu n47)cu 1000lei?Numai piesele pe original sunt ~2000lei.Si vorbim de piese pe original ca si distributia la n47 tot pe original o pui.Vezi la final ca diferenta reala va fi de ~250e.1 point
-
Scuza'ma esti offtopic, masina de vanzare era din Ro, nu din Germania, asa ca nu incurca borcanele te rog. E asa de greu de inteles ca pentru mine o masina din 2008/2009 cu peste 200.000km la un pret de 16.000 EURO mi se pare scumpa! Ce treaba are media de km din Germania cu pretu si anu fabricatiei? Doamne....1 point
-
1 point
-
Ai mers cu vreun BMW intretinut? sau experientele tale se rezuma la luat masina dupa culoare, schimbat uleiul de 2 ori in trei ani si vandut mai departe sa nu apuce sa se strice?1 point
-
Incercam sa te ajut sa iei mai repede o decizie, nu ziceam sa o schimbi dimineata la 6. Din experienta cand masina are simptome de genul rezolva cat mai repede defectul sa nu fie prea tarziu mai ales ca motorul tau e sensibil la supraincalzire.1 point
-
O sa ma uit desera la actuala masina sa vad daca face dar la celalte toate faceau...si bmw si alte marci,acum nu zice nimeni ca toate fac,dar dupa niste km se aude la majoritatea.1 point
-
My link Nu am putut sa ma abtinnn,scuzee! :hyper: prea frumos...poate te atinge1 point
-
Sunt permise comentariile, dar ar trebui sa fie la obiect, nu ca a fost masina lovita de buldozer pentru ca e numarul indoit si ca nu a vazut in viata lui alcantara si nu stie cum se uzeaza. Interiorul ala la 200k+ km e mai mult decat decent. Si iarasi nu inteleg comentariile legate de pret... care e problema daca omul cere 5mii sau 10mii? Va baga mana in buzunar? Treaba lui daca sta o zi sau un an cu masina la vanzare. Fata de alea la 7.000 de pe autovit, adaugati MINIM cate 700e taxa, 700e M-pack, 700e Logic 7, sa nu mai mentionez scaunele sport si trapa. Daca masina e ingrijita, cu atatea dotari cat vreti sa ceara? La fel ca toate hartoapele chele de pe autovit? Daca stiti ca a fost lovita, km dati inapoi, neingrijita cum trebuie sau orice altceva care e opus fata de ceeea ce spune vanzatorul, postati. Daca nu, nu mai consumati kb degeaba.1 point
-
Daca pretul e prea mare pt tine, uita-te in alta parte. Nu te-a obligat nimeni sa te uiti la ea si sa comentezi, mai ales sa o cumperi. Daca ai stii sa citesti, ai vedea ca in descriere scrie ca acele zgarieturi superficiale ies la polish daca chiar insista noul proprietar sa le scoata. Oricum, comentariile tale de 2 bani nu prea isi au rostul. Daca nu ai vreo intrebare pertinenta legata de masina, te rog sa nu te mai sinchisesti sa pui vreun comment aiurea, pt ca e pierdere de timp. Eu am descris masina cu lux de amanunte si am incercat sa fiu cat mai precis pt ca oamenii sa nu comenteze prostii ca tine si sa aiba toate informatiile in anunt fara sa ma deranjez eu sa raspund la fiecare in parte. Consider ca am actionat corect mentionand micile defecte pe care le are masina asta dupa 10 ani si care "e uzata ca naiba la interior". In fine, am inteles. Masina asta e prea veche si prea scumpa, interiorul este varza si tu nu ti-o permiti. Esti liber sa treci la alta masina care are interiorul TZIPLA, nici o zgarietura si care e cu mult mai ieftina. O zi buna, cH1 point
-
Masina are 235k de km si 10 ani vechime. Cum ai vrea sa arate? Scrie si in descriere ca dpdv estetic e de nota 9. Du-te si i-ati masina din autovit, care arata impecabil, proaspat polishata si cu 485000 de km. Apropo, nu te pune nimeni sa o cumperi, fa-i pasi pe alta pagina ca pe asta sigur nu ti-o permiti1 point
-
))) Fara dtc, dsc. Nu poti merge cu dtc. Nu ai cum sa pleci de pe loc si la primul drift iti taie instant elanul. A fost un pic complicat cu cutie automata, pentru ca pe DS ori statea in viteza prea mare ori imi arunca fundul instant lateral pentru ca dadea inferioara. Am tinut-o pe manual si m-am jucat cu a 2-a si a 3-a. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160124/4948e99e7bb81dbc83838e23c232c8b2.jpg1 point
-
1 point
-
Unde scrie ca se schimba cand se cumpara masina? Eu l-am schimbat la F10 dupa ce am luat masina dar nu ca ar fi avut ceva simptome ci pt ca asa am vrut eu. In fine...astea sunt costuri minore care se aplica si la alte motorizari. Problema e daca pica ceva mecanic,electric mai costisitor, atunci sa fie problema, altfel sunt chestii de rutina, revizii obisnuite etc.1 point
-
Din ce ai expus aici doar prima e "must". Restul sunt optionale in functie de situatie. Deci teoretic nu se aplica. Bujiile le schimbi daca e nevoie si daca e arsa vreuna, nu le schimbi asa aiurea in tramvai. Fulia la fel, daca sunt zgomote si in general dupa 150,200mii km, nu la 100mii. La 100mii se schimba doar kitul curelei de accesorii cu intinzatorul. Iar la cutie in fct de cum a mers fostul proprietar uleiul e mai negru si mai apar semne de socuri etc. Dar asta nu inseamna ca e musai sa-l schimbi imediat cum iei masina.1 point
-
Filtrul este incorporat in baie si se nu se poate schimba decat cu tot cu baie.... Ulei si filtre OEM noul ulei de la Shel Manopera nu e inclusa le schimb singur !1 point
-
Trebuie sa fi nebun sa nu vrei sa iei un F30 2012-2013 pentru ca ai auzit ca pe la unle masini din 2007-2009 au fost cateva cazuri in care s-a rupt lantul de la distributie.Au trecut 9-7 ani de atunci. Dupa logica ta BMW trebuie sa inchida portile pentru ca nu sunt in stare sa faca un motor . Normal ca au dat rateu la inceput pentru ca au trecut pe lanturi si patine de kk (au dat-o pe ieftineala)dar dupa parerea mea acum problema este rezolvata.Motorul N47 este un motor super bun din punctul meu de vedere (am avut si m47) putere multa 184 cp,cuplu destul 380 nm ,consum mic ,nu este zgomotos,porneste repede etc.1 point
-
fa niste poze before/after cu arcurile. sunt curios daca tot asa ramane "cocotat" spatele. cu cat mai clare/luminoase pozele, cu atat mai bine. mersi. la masina cealalta montasem si eu eibach pro si am fost putin dezamagit de dropul de pe spate, insa extrem de multumit de orice alt aspect, inclusiv de faptul ca erau mai comode la viteze mici decat mtech ce aveam de fabrica1 point
-
Sunt oltean 100%, lucrez in sistemul bancar de peste 10 ani, ma urc intr-un f10 la costum, seara merg la miscare, fac sala, cand ma intorc iau treningul pe mine, cand merg la paine, la fel, treningul, cand merg la fotbal, evident: treningul, deci cred ca tine doar de situatie, de moment1 point
-
E evident. Vrei oglinzi care sa nu fi fost furate? Te duci la un magazin si le cumperi noi. Pai normal ca avea multe modele, doar i le aduc hotii. Pai da, d-aia se fura atatea piese de pe BMW-uri. Eu am ramas fara oglinzi de mai multe ori. Mi le-au rupt cu totul de doua ori. Am dat sute de euro pe oglinzi tocmai pentru ca bajetii nu pot sa-si asume statutul.1 point
-
Sau vi-l dau eu gratis daca poti citi fisierul 1B de pe CIC. Oricine vrea codul FSC pentru hartile Premium 2015-2, Next 2015-2, Move sau Motion 2015 si are fisierul 1B/DE de la navigatie poate avea codul FSC gratis, doar sa imi trimita pe mail fisierul respectiv. Oferta valabila pentru toti membrii bmwclub.ro cu cel putin 20 postari.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00