Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/16 in all areas

  1. am primit de marti pana miercuri un 730d nou de la Bavaria. l-am dus pana la munte ieri, nu am avut timp de mai mult. m-am lamurit in orice caz. orice masina trebuie condusa, net-ul te inseala, la orice aparitie sunt tot felul de oameni in extaz mai mult sau mai putin interesati. deci, cam pe scurt si amestecat. - luminile de zi arata foarte bine. pe oglinzile retrovizoare e un mic triunghi care se aprinde galben cand vine cineva din spate pe partea aia, ca un radar, foarte util. - scaunele sunt f confortabile, pielea buna, cred insa ca ce am avut e maximul, confort + nappa - motorul pe confort are un mare lag in primul cm de acceleratie, apoi trage tare (suta in 6.1). cai are cca 260, cei 40 pana la 300 lipsesc, o astfel de masina nu are voie sa aiba sub 300. pe sport smuceste, nu poate fi folosit in oras. - sistemele de lane assist merg, pot fi customizate, dezafectate, modulate...oricum vrei. nu pot merge cu asa ceva, daca schimbi banda fara sa semnalizezi, chiar si pe sosea pustie, volanul bataie si ti-l ia din mana, trage de el sa tina banda. te si sperii, te lupti cu masina. mie unul nu-mi trebuie asa ceva. eventual se poate lasa bazaitul ala in coloana, ca atunci cand trecei peste dungi cu striatii, cam asa e. intensitatea e reglabila. - volanul mi s-a parut exceptional, ca design, grosime, feeling...tot. - butoanele din bord sunt sinistre pur si simplu, plastic subtire vopsit argintiu, zici ca e de hyunday. nu e admisibil. orice masina premium are butoane prin bord de buna calitate, chiar si bmw-urile mai necajite au butoane din plastic dur, bun, tin zeci de ani. la astea daca le dai bobarnace ai impresia ca stau sa cada. rau, rau de tot. - aspectul general interior e premium, cand te apropii detaliile nu sunt ce te-ai astepta. usile si la asta sunt subtiri, trag vad de toate sa castige spatiu interior. mie imi plac masinile cu usi groase, care fac "puf" cand le inchizi, nu "zdrang". ma vaitam la x4 ca e usa subtire, si asta e la fel. - pielea pe bord arata bine, cred insa ca e individual, nu cred ca e stoc. - tinuta de drum foarte buna, chiar pe confort nu are tendinta de a da cu burta de pamant, cum era 7 anterior. ce am vazut eu cazut pe roti probabil era in pozitie sport, este mai coborat, pe confort pozitia e corecta. altfel, overall, nimic notabil, inchizi ochii si nu se poate face absolut nicio diferenta fata de 7 anterior sau cel cu 2 modele inapoi. merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. - e enervant de silentios la 120-130, nu se aude nimic inauntru. - oglinzile sunt cam mici, probabil tocmai pentru a tine zgomotul aerodinamic redus. fac asta si la motociclete, nu mai folosesc oglinzile standard rotunde, de micky mouse, le inglobeaza acum in design-ul motocicletei, sunt mici si ovale, nu prea mai vezi nimic in ele. - consumul buc-sinaia si retur pe autostrada, viteza moderata 120-150 sub 8 total, la dus 8.5 (mereu e mai mare la dus ca e la deal). cam asta e. niciun extaz.
    12 points
  2. azi am montat la Neo navigatia NBT cu totul activat ( BMW Apps , Internet , TV , hartile 2016 etc ) diferente notabile intre CIC si NBT : - rezolutia si calitatea ecranului NBT este mult superioara - timpul de boot aproape instant la NBT - calitatea sunetului MULT imbunatatita pozele sunt facute cu telefonul in parcarea subterana deci calitatea este slaba http://s10.postimg.org/elqlb1kpl/20160211_184823_Medium.jpg http://s10.postimg.org/af5qvpl3t/20160211_184840_Medium.jpg http://s10.postimg.org/9blmjr0gp/20160211_184858_Medium.jpg
    12 points
  3. da ma, niste needucati. am spus si eu, in lipsa de cultura si educatie se comporta cum considera ei ca ar trebui, asa ca niste mici nababi. nu vezi ca antenna 3 a devenit educator de mase? ce te astepti? adopta si ei ce vad. e foarte rau pentru popor in ansamblu. se transforma intr-o masa de cocalari prosti si manelisti, semiinfractori. asta cu aruncatul banilor e prin excelenta comportament manelist. nu auzi ca sunt "individ" pentru ca mi se pare scumpa revizia la dealer? - hahaha
    9 points
  4. Umpic amara, merge bine la o ciorba de vacuta ON: Cred ca mai degraba conteaza de unde alimentezi decat benzinaria. La un Citroen mai vechi la care alimentam doar de la Petrom am gasit rezervorul aproape plin de apa. Mi-a crapat carcasa filtrului de benzina din cauza ruginii, dar nu e regula. Era si un topic pe aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/37827-ce-motorina-folositi/page__st__20__p__472012__hl__unde+alimentati__fromsearch__1
    5 points
  5. bineinteles ca am fost subiectiv. orice review de masina peste 50,000 net sa spunem nu poate fi decat subiectiv. in esenta sunt toate la fel indifferent de marca, in discutie pot fi in principal preferintele fiecaruia. cu puterea parea mea e ca ce se face acum e prostitutie, din motive economice evident. nu are ce cauta masina de 100k cu sub 300 cp, sau x5 2.0d, astea sunt niste aberatii insa vin in intampinarea clientului care vrea dar nu poate, sa il aduca cat mai aproape de ce vrea, sa-i creeze o iluzie si in ultima instant sa-i ia banii.
    5 points
  6. Parca tot mai des vad pe forum, care ar trebui sa insemne o comunitate, discutii despre oameni care ii judeca pe altii, si isi dau cu parerea despre ce e bun sau rau, ieftin sau prea scump...pe banii altora. Asta cu ai o masina premium si nu te uiti la bani, am mai spus-o, mi se pare cea mai mare aberatie.
    5 points
  7. este adevarat: butoanele au un aer ieftin, de ghetto-blaster din anii 80. volanul este intradevar ergonommic, insa oribil cu butoanele si aplicatiile argintii. pacat, F01 arata ca se poate mai bine. per total G11 este o mica dezamgire.
    5 points
  8. nu e naspa deloc, e doar prea mult fum si prea multi bani pentru ce oferta realmente. ...astuia ce pot sa-i raspund - hahaha
    5 points
  9. nu stiu cu ce compari. eu in ultimi 3-4 ani am mers cu Porsche si range rover, ultimele modele. nu exista in alea ceva cu aspect de metal sa nu fie metal. este metal, aluminiu de buna calitate, gros, nici macar foite subtiri ca la audi. plasticul vopsit argintiu sa para metal nu are ce cauta intr-o masina premium. mai bine lasi butoanele din plastic cinstit dar de buna calitate.
    4 points
  10. Cred ca mai degraba ar trebui sa ii multumim colegului de forum ca a considerat util sa impartaseasca pe forum parerile sale vis a vis de o masina nou aparuta, pe care nu multi din utilizatorii forumului nu vor avea ocazia sa o conduca in viitorul apropiat. Iar daca el a punctat anumite calitati, dar si anumite defecte, reprezinta strict parerile lui personale, si trebuiesc respectate. Nu stiu de ce am impresia ca daca ar fi postat in sectiunea masina mea, si prezenta noua achizitie seria 7 G11 second hand, alaturi de lista de retrofituri pe care le-a planificat in urmatorii ani, s-ar fi umplut de plusuri si urari de bine. Iar ceea ce semnaleaza este de fapt o tendinta in designul industrial, inclusiv auto, de a micsora costurile(ciudat, nu si preturile de vanzare), si a oferi produse de o calitate de multe ori sub nivelul pretentiilor emise.
    3 points
  11. Salut, s-o stapanesti sanatos. Cateva remarci: -cred ca mergeau niste nari negru mat sau cromata doar rama. Mi se par urate astea full crom. -nu ai combox, combox nu s-a pus niciodata pe E60. Acea unitate te ajuta la bluetooth -daca pui bara fata si spate fara praguri va fi ciudata...pune si praguri -tipsul de la toba ar fi mai sexi cu doua tevi simple, cea ovala e cam ciudata -eu as face trimurile interioare piano black, lemnul o imbateaneste un pic Bafta cu masina! Ps:fa poze si din profil! Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  12. Nu e mana refugiatilor ..ci tot compatrioti colorati din ro si bulgaria bantuie pe aici.
    2 points
  13. Un singur set ... de vara, fiind lasata cu eibach atinge ... asa ca pt iarna ... Dacia Logan.
    2 points
  14. Merita sa scapi de invartitul cheii
    2 points
  15. Da, la anu' o sa fie 5mii. Scrie in primul topic ca nu e masina lui.
    2 points
  16. Probabil cand iti vei permite un 7,vei analiza corect,asa, multe povesti din partea unui individ care se plange ca sunt scumpe reviziile la reprezentanta. Ahh,vezi ca au un 750i la importator,fa un test si cu acela,poate e mai bine.........
    2 points
  17. O sa am eu , pe saptamana viitoare imi vine )) Si o sa imi vina si o clima Vuvule
    2 points
  18. Aroganți ĂŁștia cu minusuri... ! Controller ceramic ai?
    2 points
  19. Certificatul provizoriu nu este recunoscut in nici o tara din UE,este valabil doar pe teritoriu Romaniei.
    2 points
  20. Cred ca pe mine m-a facut sarac pentru mesajul de pe pagina anterioara, unde da...eram sarcastic. Anul trecut cautai pe audiclub a6 cu 170-200 de mii de km si acum lasi aici mesaje dinastea? Oi fi eu sarac si multi altii cu masini peste 200.000 de km. Dar macar nu ne dam ce nu suntem...sa nu mai zic de ipocrizie.. "Salutari tuturor si un an nou fericit. Sunt nou pe acest forum si am nevoie de ajutorul vostru, parerile voastre. as vrea sa imi iau un Audi A6 2.0 tdi modelul 2006-2008 cu 170.000 - 200.000 km. Nu doresc alta motorizare. Ce ma sfatuiti sa fac merita sa iau o masina din acel an cu atatia km? Multumesc"
    2 points
  21. La Familia ... E foame de bani baieti. Pai sa mai scoata ceva dupa ce si-a luat e60 cu comfort si webasto. Are in plan sa fac tratament la piele, leatherique costa.
    2 points
  22. Pai bine mai David, tu aici te ai gĂŁsit sa faci bani...cu colegii de forum? Tu ĂŽți gĂŁsești informațiile gratis și apoi asa rĂŁsplĂŁtești tu forumul, prin samsareala? Exista topic separat pt harti unde colegii posteazĂŁ informații, link-uri free of charge... DupĂŁ mintea ta cineva cu cic ar trebui sa dea 150 lei pe harti și ĂŽn jur de 200 lei pe cod? De exemplu, eu mi am pus hĂŁrțile la Neo de pe cd uri și m a costat doar codul..hĂŁrțile fiind gratis. E foame de bani, huh?
    2 points
  23. Salutare tuturor ! Sunt posesorul unui BMW E39 520i din 1996.Detin masina de vreo opt ani , fiind adusa personal din Germania. Cateodata imi porneste in 5 sau 4 pistoate. Nu exista un tipar. Adica imi merge in 4 sau 5 cand vrea ea. Precizez ca masina are instalatie GPL pusa in Germania de proprietarul anterior. Am schimbat, crezand ca voi scapa de problema : injectoarele ( de 2 ori ) , _chiulasa_ ( nu prea avea compresie pe pistonul 5 ) , senzori motor...Precizez ca pe GPL merge, deci scoatem din calcul bujiile si bobinele pe care oricum le-am schimbat. O sa-mi spuneti sa o pun pe tester... am pus-o se zeci se ori.Niciodata nu ajung cu ea la mecanic cand are problema iar eroarea nu ramane pe tester.Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi problema. Va multumesc anticipat pt. raspunsurile voastre.
    1 point
  24. lowlife Scuza-ma, ai amnezie? Intrebarea ta, defapt chiar singura ta intrebare legata de ce BMW am condus a fost asta din postul #25332 : Ai mers cu vreun BMW intretinut? sau experientele tale se rezuma la luat masina dupa culoare, schimbat uleiul de 2 ori in trei ani si vandut mai departe sa nu apuce sa se strice? Deci dupa cum se vede (negru pe alb) nu m-ai intrebat nimic legat de numarul de km a unui posibil BMW ce am condus. Invata sa scrii corect, si foloseste semnele de punctuatie de acum inainte, e mai usor pentru restu sa inteleaga ce vrei sa scrii!
    1 point
  25. Asa gandire n am mai vazut pe niciun forum! Adica le sugerezi colegilor sa nu mai ofere gratis nicio informație pt care au pierdut mai multe ore pt documentație? Crezi că ești singurul care a pierdut atâtea ore pt a se informa? Ceilalți care au dat atâtea informații gratuite s au născut cunoscători? Asa ceva?!
    1 point
  26. Salutare sper sa nu fac vreo reclama,n am nici un interes http://olx.ro/oferta/bmw-520d-2009-euro-5-ID5Alhk.html?utm_source=Cabral.ro&utm_medium=Blogger+Campaign+&utm_campaign=AutoOLX . L am postat pentru ca e una din masininile alea "curate" de la noi (e masina lui Cabral)ma gandeam ca ajut pe cineva, care si doreste o masina buna.
    1 point
  27. Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)
    1 point
  28. Navigatia nu prea este profesionala. 606 Navigation System Business Navigationssystem Business nici scaunele nu prea sunt sport. O mica intrebare, unde este shadow line ? Daca din 2 randuri 3 sunt mincinoase...de km nici nu se mai pune problema. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  29. Misto, pretul este destul de atractiv. Am tot incercat sa te sun dar ai o problema cu telefonul...
    1 point
  30. nu vreau sa fiu rau dar la aproximativ 3500 euro nu o sa gasesti niciun e46 din 2004+ in mintile lui si cu optiuni
    1 point
  31. Nu cunosc masina dar ca parere personala nu cred ca vine cineva sa cumpere masina cu bara si capota exfoliata de la o revopsire prost facuta si cu volan imbracat ca la taxi.
    1 point
  32. Decembrie ,ianuarie ,martie,august...e tot 2010 pe carte..
    1 point
  33. Tu ai mers cu mașina cu praful ĂŁla ĂŽn interior? E sub orice critica, nu mĂŁ refer la partea estetica, ci la sĂŁnĂŁtatea ta..
    1 point
  34. Salut, pot oferi 1000 euro pentru bmw, chiar sunt in cautarea unei masini similiare, care sa necesite investitii, timp, bani si nervi. Multumesc
    1 point
  35. tu in primul rand ar trebuie sa te hotarasti daca vrei sa o vinzi sau sa o dezmembrezi....avand in vedere ca nu are nici taxa platita si e si defect motorul si nici nu arata prea bine masina, de la vandut ai putea sa ti iei adio, nu primesti nici 1500..
    1 point
  36. Lumini schimbate prin bord, neingrijita, masina asta a fost manarita la greu.
    1 point
  37. Cum ziceau si colegii mai sus, de la punctul 1 ar trebui sa incepi cu 1800 nu cu 3500. Si de acolo sa mai scazi. Asta nu e masina. Eu inteleg ca tu esti smecher si vrei bani, dar banii se muncesc nu se iau pe degeaba.
    1 point
  38. interiorul e in ultimul hal nu ai ce vinde mai ales pe forum
    1 point
  39. Mașina e praf,nici macar pentru piese nu e bunĂŁ..
    1 point
  40. si ca sa o dezmembrezi ce mare lucru crezi ca iei pe ea , ca e cam chelitura din ce vad si cu pompa de injectie defecta cred ca la prima oferta cat de cat aproape de adevar sa o dai daca nu vrei sa iesi si mai jos ca si pret
    1 point
  41. Doar taxa e undeva la 750 de euro la ea, ar trebui sa o dai pe la 1800 de euro sa i se renteze cuiva sa o inscrie+repare si sa o puna la punct.
    1 point
  42. Motorul merge ca un ceas elvetian defect.
    1 point
  43. daca asta e masina de 210000km eu sunt gigi becali :hyper:
    1 point
  44. Arata bine masina dar are doua minusuri: este benzina si nu are navi, benzinarele se vand foarte greu in Romania, toata lumea cauta diesel, al doilea lucru e navigatia, un alt minus ar fi pretul... noi iti spunem care e realitatea la 15k deja gasesti f30, asa e romanul, vrea masina cat mai ieftina si modelul nou.. acum ca tu vrei sa stai 2-3 ani cu ea la vanzare e alegerea ta, oricum iti urez bafta la vanzare:)
    1 point
  45. anuntul e facut ok dar din pacate la pret colegii au dreptate la prima vedere pe olx http://olx.ro/oferta/bmw-4-x-4-automat-urgent-ID4EQsg.html#48582b0056 http://olx.ro/oferta/bmw-325-bezina-4x4-ID4bso8.html#48582b0056 evident ca sunt doar exemple si nu stiu starea lor,dar oricat de intretinuta ar fi o masina diferenta e cam mare.La fel multa lume cumpara masina pe "persoana fizica" si nu va putea deduce tva-ul. Altfel bafta la vanzare
    1 point
  46. Ce aveți? Omu vrea sa si ia f30 si sa mai rĂŁmânĂŁ si cu bani probabil..
    1 point
  47. Masina ta se vinde cu 5000 euro mai putin fata de cat ceri tu. Si asta doar in cazul in care chiar este ingrijita.
    1 point
  48. Eu cred ca ne pacalesti, nu vrei sa o vinzi!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.