Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/14/16 in all areas
-
Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg4 points
-
am primit de marti pana miercuri un 730d nou de la Bavaria. l-am dus pana la munte ieri, nu am avut timp de mai mult. m-am lamurit in orice caz. orice masina trebuie condusa, net-ul te inseala, la orice aparitie sunt tot felul de oameni in extaz mai mult sau mai putin interesati. deci, cam pe scurt si amestecat. - luminile de zi arata foarte bine. pe oglinzile retrovizoare e un mic triunghi care se aprinde galben cand vine cineva din spate pe partea aia, ca un radar, foarte util. - scaunele sunt f confortabile, pielea buna, cred insa ca ce am avut e maximul, confort + nappa - motorul pe confort are un mare lag in primul cm de acceleratie, apoi trage tare (suta in 6.1). cai are cca 260, cei 40 pana la 300 lipsesc, o astfel de masina nu are voie sa aiba sub 300. pe sport smuceste, nu poate fi folosit in oras. - sistemele de lane assist merg, pot fi customizate, dezafectate, modulate...oricum vrei. nu pot merge cu asa ceva, daca schimbi banda fara sa semnalizezi, chiar si pe sosea pustie, volanul bataie si ti-l ia din mana, trage de el sa tina banda. te si sperii, te lupti cu masina. mie unul nu-mi trebuie asa ceva. eventual se poate lasa bazaitul ala in coloana, ca atunci cand trecei peste dungi cu striatii, cam asa e. intensitatea e reglabila. - volanul mi s-a parut exceptional, ca design, grosime, feeling...tot. - butoanele din bord sunt sinistre pur si simplu, plastic subtire vopsit argintiu, zici ca e de hyunday. nu e admisibil. orice masina premium are butoane prin bord de buna calitate, chiar si bmw-urile mai necajite au butoane din plastic dur, bun, tin zeci de ani. la astea daca le dai bobarnace ai impresia ca stau sa cada. rau, rau de tot. - aspectul general interior e premium, cand te apropii detaliile nu sunt ce te-ai astepta. usile si la asta sunt subtiri, trag vad de toate sa castige spatiu interior. mie imi plac masinile cu usi groase, care fac "puf" cand le inchizi, nu "zdrang". ma vaitam la x4 ca e usa subtire, si asta e la fel. - pielea pe bord arata bine, cred insa ca e individual, nu cred ca e stoc. - tinuta de drum foarte buna, chiar pe confort nu are tendinta de a da cu burta de pamant, cum era 7 anterior. ce am vazut eu cazut pe roti probabil era in pozitie sport, este mai coborat, pe confort pozitia e corecta. altfel, overall, nimic notabil, inchizi ochii si nu se poate face absolut nicio diferenta fata de 7 anterior sau cel cu 2 modele inapoi. merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. - e enervant de silentios la 120-130, nu se aude nimic inauntru. - oglinzile sunt cam mici, probabil tocmai pentru a tine zgomotul aerodinamic redus. fac asta si la motociclete, nu mai folosesc oglinzile standard rotunde, de micky mouse, le inglobeaza acum in design-ul motocicletei, sunt mici si ovale, nu prea mai vezi nimic in ele. - consumul buc-sinaia si retur pe autostrada, viteza moderata 120-150 sub 8 total, la dus 8.5 (mereu e mai mare la dus ca e la deal). cam asta e. niciun extaz.3 points
-
Sa ma cobor la nivelu limbajului tau ? Mai bine nu, !!! PS: Nu stiu care din noi 2 este batut in cap ,dar cu siguranta raspunsul l-ai aflat singur3 points
-
Chiar ma miram ca nu au aparut comentarii de genul. Explica-mi cum ai venit tu cu pretul de 10.000 ( pret la care deja trebuie sa visez..gen..poate apare vre-un prost care sa dea 10.000) . Am dat 11.500 pe masina, am mers cu ea 8000km, am schimbat tot ce e mai sus enumerat. Cu tot ce am investit in ea m-a dus in 13.300eur aporx. O pierdere de 1000-1300 eur pt 8000km. Majoritatea piselor le-am schimbat in noiembrie parca..inainte sa plec in concediu de 1 dec prin tara. Da. masina are power reduction, care e problema ? Este motorul de 143 cai, nu cel de 136. Se anuleaza la Bavaria cu 200 lei..o avere, asta era problema. Si nu in ultimul rand ..cat tupeu ai tu sa imi faci mie pretul la masina, tu care vroai pe a ta 10.000 si avea mai multi km, navi mica, manuala, fara piele. Peste tot pe forum cand apare cineva sa cumpere un e90 cu 10.000 sariti de c*r in sus ca la banii aia iei o coaja, sau mai bine un logan si ca masinile bune si ingrijte costa.. Cand apare una ingrijita ...ai prins ideea.3 points
-
Cred ca mai degraba ar trebui sa ii multumim colegului de forum ca a considerat util sa impartaseasca pe forum parerile sale vis a vis de o masina nou aparuta, pe care nu multi din utilizatorii forumului nu vor avea ocazia sa o conduca in viitorul apropiat. Iar daca el a punctat anumite calitati, dar si anumite defecte, reprezinta strict parerile lui personale, si trebuiesc respectate. Nu stiu de ce am impresia ca daca ar fi postat in sectiunea masina mea, si prezenta noua achizitie seria 7 G11 second hand, alaturi de lista de retrofituri pe care le-a planificat in urmatorii ani, s-ar fi umplut de plusuri si urari de bine. Iar ceea ce semnaleaza este de fapt o tendinta in designul industrial, inclusiv auto, de a micsora costurile(ciudat, nu si preturile de vanzare), si a oferi produse de o calitate de multe ori sub nivelul pretentiilor emise.3 points
-
Salutare tuturor!Ma numesc Danut,nascut in Buzau,mai tarziu mutat in Brasov iar de cativa ani in Franta,si ca majoritatea celor de aici,pasionat de marca Bmw.Mai jos am sa va povestesc cum am ajuns sa imi achitionez un E36.Am facut copy-paste (cu mici modificari pe alocuri) cu prezentarea masinii de pe un alt forum,axat mai mult pe tuning,nefiind cazul meu. Dintotdeauna mi-au placut masinile dar in special modelul E36.De unde a plecat totul?Prin 97 m-am urcat pentru prima data intr-un Bmw E28 al unui prieten si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult si am fost cucerit imediat de aceasta marca.Mai tarziu,in 99 prietenul si-a luat un E36 negru,nu conta ca era facuta din trei masini,ca era foarte obosita (vazuta cu ochii de acum) sau ca era 316,pentru mine era masina suprema de care m-am indragostit,iar cand eram in ea ma simteam cineva.Sa nu uitam ca vorbim de sfarsitul anilor 90 iar eu aveam 17-18 ani,pe atunci Dacia era la putere si daca aveai una erai cineva.Mi-am spus ca atunci cand voi avea bani o sa-mi cumpar un Bmw E36 sedan. Anii au trecut si timpurile sau schimbat,masina mea preferata a inceput sa imbatraneasca,am avut multe masini,mai noi sau mai vechi,cu motoare si cai multi sau mai putini,in 2005 chiar mi-am cumparat un E46 320 pe care l-am vandut dupa 3 luni (era break),dar cu toate astea nu am putut uita de prima dragoste.Asadar intr-o buna zi am decis sa-mi cumpar masina pe care mi-am dorit-o dintotdeauna.Nu ma interesa prea mult motorizarea,evident as fi preferat ceva in 6 cil.dar criteriul principal era sa aiba foarte putini km si sa fie in stare cat mai buna. Am inceput cautarile si in 2014 prin vara am pus ochii pe una,dar pretul depasea bugetul meu asa ca nu am insistat.Intr-e timp prin noiembrie 2014 pretul a scazut si treaba a inceput sa devina interesanta.Dar cum nu ma grabeam am asteptat pana in ianuarie si vazand ca anuntul este inca disponibil am contactat vanzatorul care ma convins si am inceput sa cred ca ea este aleasa.De vanzarea masinii sa ocupat ginerele proprietarului deoarece acesta avea veritabila varsta de 92 de ani fost medic (ca fapt divers,nu ca ar avea vreo importanta).Asadar pe data de 1 martie am plecat in Sardegna pentru a cumpara masina.Aveam ceva emotii pentru ca nu am vazut decat 4 fotografii foarte mici facute cu telefonul,bazanduma doar pe discutiile cu vanzatorul.Cand am vazut-o am fost cucerit,chiar daca avea pe ea praful de doua degete,culoarea mi-a placut foarte mult,felul in care era conservata (a fost tinuta numai in garaj) in fine a fost ceea ce imi doream.Ce za zic...este interesant,o masina de 21 de ani practic noua,totul original,asa cum a iesit din fabrica,nu exagerez cu nimic,inauntru inca miroase a nou! Am scris un roman,asta este,daca cineva a citit tot inseamna ca este in asentimentul meu... Acum ceva date despre masina:este un 318I din 95 cu aproape 55.000 km la data achizitiei. Masina nu este daily driver,a fost cumparata din pasiune si va fi pastrata,face (in teorie) cate un drum lung si iese la plimbare in fiecare week-end daca este vreme frumoasa Cateva poze in ordine cronologica,de la data achizitiei si pana in prezent.2 points
-
Ma minunez de unii colegi de forum..... Nu știu exact care e motivul, poate plictiseala, sau nevoia de a ieși in evidentĂŁ; pentru ca e suficient sa apara o mașina la vânzare, si imediat apar critici de toate felurile. Care e problema mea sau a altora care este prețul cerut pentru o mașina, atâta timp cât nu ne numĂŁram printre cei care cĂŁutam o mașina? Poate cere omul cât vrea pe bunul sau, pentru ca doar el știe cât valoreazĂŁ mașina pentru el. Iar dacĂŁ va vedea ca nu sunt doritori va reduce prețul sau va aștepta in continuare. Cine e interesat intr-adevĂŁr, va pune mâna pe telefon si va suna. Consider comentariile de genul " ceri prea mult; in alta parte e mai ieftin", drept rĂŁutĂŁți gratuite fĂŁrĂŁ valoare. Dar asta e pĂŁrerea mea si fiecare e liber sa aibĂŁ o parere2 points
-
Le-am cumparat on line din UK,de la cleanyourcar.uk ! Personal nu sunt adeptul foliilor pe diverse repere,imi iubesc masina,insa nu este un bibelou,la urma urmei ma folosesc de ea la capacitate maxima ; prefer asigurarea Casco,e Sfanta2 points
-
Cu siguranta ai fost la fel de arogant atunci cand ai cerut ajutor , nu ĂŽnțelegi ca esti penibil cerând banii ? Cand toata lumea da informația sa ajute !!!2 points
-
cum adica ?!? edit : ai citit regulamentul ? " 14. Daca se ofera spre vanzare softuri de diagnoza auto sau alte softuri ........ Toate produsele care nu au licenta si sunt de domeniu piraterie vor fi sterse automat."2 points
-
CD-urile alea cu muzica piratata, dar rara a lui Frank Sinatra nu le vinzi? E dreptul tau sa ceri bani, doar ai cautat 8 zile pana in deep web dupa ea, nu? :thumbsd:2 points
-
Aici suntem ca o familie si incercam sa ne ajutam reciproc , asa cum putem ,cum ne pricepem si din problemele de care ne-am lovit fiecare la masinile noastre !!! Si eu am sunat sa imi ajut colegii de forum , sau am fost sunat sa fiu ajutat la randul meu dar am facut-o fara nici un beneficiu !!! Parerea mea este ca nu ai ce cauta printre noi .2 points
-
da ma, niste needucati. am spus si eu, in lipsa de cultura si educatie se comporta cum considera ei ca ar trebui, asa ca niste mici nababi. nu vezi ca antenna 3 a devenit educator de mase? ce te astepti? adopta si ei ce vad. e foarte rau pentru popor in ansamblu. se transforma intr-o masa de cocalari prosti si manelisti, semiinfractori. asta cu aruncatul banilor e prin excelenta comportament manelist. nu auzi ca sunt "individ" pentru ca mi se pare scumpa revizia la dealer? - hahaha2 points
-
Salut baieti, a venit timpul sa imi prezint si eu masinuta, desi au trecut mai mult de 3 luni de la achizitionarea ei si inscrierea mea pe bmwclub.ro De cand am auzit ca o sa scada taxa auto incepand cu 1 iulie 2008, asta se intampla prin aprilie 2008, a inceput sa ma bata gandul sa imi iau si eu un bmw, mai ales ca in acel moment simteam ca mi se poate indeplini un vis, o dorinta, de a avea un bmw pisicuta cum aveau sasii/nemtii cand veneau in romania de sarbatori cu multi ani in urma. Zis si facut m-am apucat de cautat pe mobile.de, dar a trebuit sa renunt la aceasta idee pentru ca nu cunosteam pe nimeni pe dincolo care sa ma poata ajuta in achizitionarea masinii si nu stiu nici germana, asa ca m-am apucat sa caut pe la mine prin oras sau pe siteurile cu anunturi de profil. Pe la jumatatea lui septembrie anul trecut am dat peste ea o pisicuta rosie si frumoasa, asa zic eu, de care m-am indragostit imediat. Au urmat 2 intalniri cu propietarul dupa care am batut palma, pretul de achizitie a fost de 2800 euro. Deci: e36 316i coupe motor: m43b16 1596 cmc, 102cp, 150Nm, 182000 km culoare: hellrot 314 fabricata: iulie 1994 Dotari: - cotiera fata - volan imbracat in piele - geamuri electrice - oglinzi electrice, heliomate - trapa electrica - inchidere centralizata - ABS, 2 x airbag SRS - jante aliaj Rial 15" - proiectoare Planuri de viitor: - chiptuning la 112cp si 168Nm - folie geamuri fata-spate doar pt tenta de culoare - interior sport recaro sau chiar M3 daca ma loveste norocul Masina a fost cumparata din germania de intermediar si a avut 3 proprietari conform briefului, ultima revizie in germania a fost efectuata la aproape 150000 km in 2006, daca ar fi sa ma iau dupa cartea tehnica. Si acum ceva poze...1 point
-
Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.1 point
-
Cu parere de rau m-am hotarat sa vand masina personala. Motivul fiind ca am primit masina de serviciu la 3 saptamani dupa ce am cumparat BMW-ul. Am tot zis ca il tin, ca poate imi schimb job-ul si nu o sa mai am masina, dar nu se va intampla prea curand. Drept urmare masina sta mai mult parcata si dupa aproximativ 6 luni si 8000km parcursi de cand e in posesia mea, iese la vanzare. Pret : 12300 eur negociabil Distributie (absolut tot kit-ul) schimbata la BMW belgia; Km reali verificabili oriunde; Carte service Dotari : Navigatie mare cu hdd 80gb ( nu mai tin minte exact, dar cred ca de 80gb era) Cutie automata cu 6 rapoarte Interior din pielea neagra Volan multifunctional ; Pilot automat Senzori : ploaie, presiune roti, lumini, parcare spate Cotiera dubla reglabila Jante aliaj 16 inch Onlgina interioara automata si heliomata Acum aprox 3 luni ( sau 3000km) s-au facut urmatoarele investii/reparatii (necesare si unele preventiv) in valoare de aprox 1800eur, am facturile: Schimb complet cu ulei Motul si toate filtrele MANN ( asta are 8000km) Rulmenti spate Fulie vibrochen + Intinzator+ curea Capete de bara Bielete antirului Brat inferior dreapta Biele directie Discuri+placute+senzori fata-spate Saboti+accesorii saboti frana de mana Cauciucuri de iarna Continental TS850 noi. Investitii necesare: In aprox 2000km schimb ulei ( eu il fac la 10.000 km) ; si din punctul meu de vedere un polish exterior P.s am uitat ce caucicuri de vara..aveam Michelin eco saver si le-am aruncat. Tot ce s-a enumerat mai sus a fost facut in mare parte preventiv pt ca nu planuiam sa vand masina si oricum voiam sa o stiu in stare perfecta din punct de vedere tehnic. Accept orice test posibil. Daca se gaseste vre-un defect pe care nu l-am specificat, reparatia se scade din pretul masinii. Pt a evita viitoarele discutii referitoare la pret : Eu am cumparat masina acum 6 luni cu 11500 eur si am investit in ea tot ce am scris mai sus, deci cand trag linie, masina m-a costat 13300 eur si am mers cu ea 8000km. Acum 3 luni am fost cu ea la BMW la verificat si devizul a fost : Fulie si capac tacheti (fulia a fost schimbata la BRANDEX si a fost cumparata de la CataXXL , corteco; garnitura fiind schimbata la Bogdan de la Service Premium si cei dela BMW observand doar urmele ramase dinainte sa schimb garnitura ) + alte maruntisuri1 point
-
Dupa aproape doi ani de cand sunt in posesia unui f10 530d am decis sa fac si eu o mica prezentare ! Masina este di 2010 am luato la 180km in prezent am 207km ! Probleme nu am avut cu ea e primul meu Diesel! A fost facuta revizia cutie viteza cu ulei ZF si baie originala,fulie motor Corteco,releu bujii original,si trei schimburi de ulei Castrol edge1 point
-
Incerc sa iti vb frumos, dar observa tonul..si imagineaza-ti ca te jignesc. Ia si spala-te pe cap, da-te cu crema de galbenele,stii tu unde.. sau ce vrei tu. Ti-am mai spus odata si iti si repet.. ca la persoanele alea cu dizabilitati..care nu sunt de condamnat si macar au o scuza. Motorul este de 105kw (143 cai) cu power reduction !! Exista si motor de 100kw(136cai), dar dupa cum vezi..nu este cazul. Mai ai si alte nelamuriri ? Si apropo..de ce esti asa ironic cand spui "limuzina ta"..masini altora, mai dotate ca a ta, sunt victimele ironiei tale ieftine ?1 point
-
nu merita sa ii faci retrofituri masina asta trebuie sa o pastrezi exact asa cum e1 point
-
Poftim lectura ( colegul brautomobile de pe Detailing-club Romania ) Acest tutorial se adreseaza celor care vor sa-si remedieze zgarieturile adanci gen cele facute cu cheia.Eu recomand sa apelati la un atelier specializat pentru astfel de probleme dar, pentru cei care vor sa-si rezolve problema singuri iata solutia.Masina in discutie este un BMW X5. Ca materiale aveti nevoie de: -vopsea, preferabil kit de corectie pe care-l gasiti la reprezentanta auto, -hartie abraziva de granulatie 2000 -pasta pentru polish, de preferat ceva nu foarte agresiva daca veti face operatiunea manual -solutie de sampon auto cu apa -2 lavete de microfibra sau carpa de bumbac -alcool pentru degresat zona Incepeti procesul printr-o curatare minutioasa a zonei cu solutia de sampon auto pentru indepartare mizerie pe intreg elementul unde este zgarietura.Continuati cu degresarea zonei cu alcool, de preferinta izopropilic, daca folositi alt tip de alcol stergeti imediat dupa aplicare.(ex. alcoolul tehnic este foarte puternic si poate afecta lacul) Continuati cu aplicarea vopselei,incercand sa va limitati pe cat posibil doar pe zgarietura.Aplicati straturi succesive pana se acopera zgarietura.Veti observa ca, dupa procesul de uscare, care este indicat sa-l grabiti cu un suflator de aer cald, vopseaua se va "trage" in zgarietura,de aceea este necesara aplicarea mai multori straturi.Timpul de uscare variaza intre 30 min si 1h in functie de temperatura de afara.Aveti rabdare si uscati bine vopseaua, in caz contrar rezultatul nu va fi cel dorit. Folosind hartia abraziva de 2000 si solutia de sampon cu apa pe care o aplicati prin pulverizare pe zgarietura, indepartati surplusul de vopsea prin miscari liniare incercand pe cat posibil sa va limitati la zona proaspat corectata.Folositi presiune medie, NU apasati puternic.Continuati pana stratul proaspat aplicat de vopsea ajunge la nivelul stratului de vopsea neafectat. Daca dupa slefuire observati zone care se afla sub nivelul vopselei masinii,precum in poza de mai sus puteti repeta procedeul de aplicare si slefuire a volselei pana ajungeti la nivelul dorit. Dupa terminarea operatiunii de slefuire urmeaza sa stergeti cu o carpa curata zona de apa, urmand aplicarea pastei pentru polish,Aplicati pe o laveta de microfibra sau bumbac o cantitate mica de pasta (de marimea unui bob de mazare) si frecati zona afectata de zgarieturile hartiei abrazive pana la eliminarea acestora.Procesul de eliminare a zgarieturilor va fi lung si obositor deoarece aceasta operatiunea se realizeaza la un atelier specializat cu aparatul electric.In mod normal nu ar trebui sa dureze aceasta operatiune mai mult de 30 min pentru 20cm de zgarietura.Atentie,incepeti sa frecati caroseria aplicand presiune pe laveta si incet,inspre finalul operatiunii scadeti treptat presiunea.Frecati pana pasta se transforma in praf sau o usoara depunere mata.Continuati sa aplicati pana obtineti rezultatul dorit. Aceasta operatiune este alternativa la revopsirea elementului afectat si nu poate fi realizata in proportie de 100%.In cazul de fata corectia a fost realizata in proportie de 90%.Spor la reconditionat!1 point
-
1 point
-
Am avut un porsche cayenne 958 model 2012 mi a placut mult masina dar parca la drum lung nu ai asa mare comfort in ea asa mi se pare ceea ce zici tu de bmw cu xdrive ul am observat si eu parca nu rupe asa rau zapada sub el ma gandeam poate din cauza ca e prea joasa. Eu am pe 7 440 cai nu asta conteaza sincer si eu ma gandesc la un suv mi se pare mai ok pt orice drum1 point
-
Concomitent cu spalarea motorului ( pe interior ) am reusit de am montat si claxoane si pompita de stropitor de faruri, tampoanele lipsa pt cric, sonda de apa si alte rahatele. Foarte foarte multumit sunt de motorasul asta si de masina in general. Caut motive sa ma plimb cu ea asa ca profit de Valentine's ca sa dau o fuga pana la mare, cica sunt romantic, in fapt vreau doar sa ma plimb Drumuri bune fara incidente sa aveti !1 point
-
Well...technic vorbind puterea totalĂŁ este o sumĂŁ (vectorialĂŁ) de mai multe puteri: activĂŁ , reactiva, deformantĂŁ. Acest tip de dispozitive bazate pe condensatoare modifica factorul de putere (cos_fi -> 1) ceea ce scade ponderea puterii reactive din puterea totalĂŁ. DacĂŁ ai avea un contor special aĂâ˘a cum au ĂŽntreprinderile (mĂŁsoarĂŁ atât activ cât Ăâ˘i reactiv) atunci da, un astfel de dispozitiv scalat corespunzĂŁtor pentru puterea reactiva consumatĂŁ te-ar ajuta prin scĂŁderea facturii. Pentru persoane fizice este ZERO pentru ca persoanele fizice plĂŁtesc numai puterea activĂŁ (kWh) mĂŁsuratĂŁ de contoare de putere activĂŁ deci nici o influenĂâşa asupra facturii. La maĂâ˘ini este la fel egal cu ZERO nefiind consumatori de putere reactiva (exceptând eventuale maĂâ˘ini cu tracĂâşiune cu motoare de inducĂâşie/asincrone. Ăn plus circuitul electric al maĂâ˘inii este DC, iar tensiunea ĂŽn fazĂŁ cu curentul deci cos_fi este prin definiĂâşie 1. Personal, cred ca acest tip de reclama se aflĂŁ la limita legalitĂŁĂâşii prin faptul ca minte prin omisiune. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk1 point
-
imi place super mult! exact cum a iesit din fabrica, asa ceva mai rar! aspect clean, eu nu as strica-o cu tunning.1 point
-
Multumesc de aprecieri! Sa o intineresc nu ma intereseaza,imi cumparam ceva mai tanar daca vroiam,cat despre semnalizari si stopuri albe recunosc ca dau mai bine pe masina,dar poate mai tarziu.Volanul,schimbatorul si husa la maneta de viteze sunt oem din piele,iar cat despre cotiera este in plan doar ca nu gasesc din stofa in stare buna,mai cautam... Cu plafoniera nu am alte poze deocamdata,incepe sa se dezlipeasca usor intr-o margine,cat a stat in garaj nu a avut probleme dar cum am plimbat-o putin prin soare a inceput sa cedeze. Asa arata masina in momentul de fata,cu 65.000 km:1 point
-
Prin atitudinea asta, singur te vei exclude din acest club...1 point
-
1 point
-
Multumesc tuturor pentru gandurile bune si pentru sustinerea morala. Sper sa o repar cat mai repede, momentan sunt inca prins in birocratia asigurarilor. Da, am teilcasco.incidentul este acoperit insa cica trebuie geamul spart sa fie reparat de un service recomandat de asigurator iar restul de catre reprezentanta bmw. te doare capul.. pentru o diferenta de 100 euro ma plimba in 10 directii. Nu am speranta ca politia va reusi sa gaseasca ceva. Ma bucur insa ca politia a fost cea care s-a autosesizat, nu i-am sunat eu .. ei m-au sunat pe mine. Eu fiind la munca.1 point
-
Pana la urma ce-au vrut? Navigatia vad ca au luat-o complet, volanul si s-au impotmolit la instrument cluster. Nu cred ca se ajunge la 10000euro, sa nu speriem colegul gratuit. Incepem sa nu ne mai simtim in siguranta in Europa asta, ca-n jungla pe zi ce trece. Imi pare rau, era superba masina si e in continuare. Pe mine m-a durut inima ca mi-au furat in Praga emblema de pe capota, sa ma fi trezit cu masina bucati cred ca muream de inima. Ca sa glumim putin, la a mea de exemplu n-are ce lua, nici volan ca e simplu, nici navigatie ca o tin pe telefon :). Am distributie noua in schimb da ssshhh nu ziceti la nimeni.1 point
-
nu sunt tanar ca majoritea pe aici, am avut 7 acum cred vreo 10-15 ani, nu mai stiu exact, cand a apaut seria asta mai noua, cu chiuveta in loc de portbagaj. am avut unul full, avea si propriul telefon cordless, ii bagai sim, mergea la fel ca asta nou, pe confort insa tindea sa dea cu burta de pamant si pe asphalt la denivelari, il tineam pe sport dar nici asa nu era bine, il cobora cam jos. nu prea e masina de Romania. asta nou sigur ca e misto dar este ce este nmic mai mult, nu justifica extazul unora, fie interest fie din nestiinta si lipsa unor termene relae de comparatie. uite niste poze de la ala vechi1 point
-
Parca tot mai des vad pe forum, care ar trebui sa insemne o comunitate, discutii despre oameni care ii judeca pe altii, si isi dau cu parerea despre ce e bun sau rau, ieftin sau prea scump...pe banii altora. Asta cu ai o masina premium si nu te uiti la bani, am mai spus-o, mi se pare cea mai mare aberatie.1 point
-
nu e naspa deloc, e doar prea mult fum si prea multi bani pentru ce oferta realmente. ...astuia ce pot sa-i raspund - hahaha1 point
-
Gasisem un controller ceramic mai bun la pret dar era modelul ala cu rotita mica si nu prea ma atrage. Dar daca e cineva interesat pot aduce.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Up A fost curatat si interiorul http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/Mobile%20Uploads/IMG-20160203-WA0036_zpsdloplgle.jpg1 point
-
1 point
-
Placutele ia-le ATE sau TRW iar bujiile BERU S-o stapanesti sanatos.Ii sta foarte bine la seria 1 cu culoarea TITANSILBER,imi aduce aminte de primul meu bmw (e90 320d)1 point
-
1 point
-
Sincer mi se pare inteleapta decizia ta de a inscrie masina in Bulgaria.La asta ma gadesc si eu.Ori imi iau un 520 facelift si il inscriu in romania(dar nu va fi masina visurilor) ori imi iau un 530 sau 535 facelift si il inscriu in bulgaria si scap de impozitul exagerat(dar asa o sa am masina visurilor) :hyper: .Indiferent de prejudecatile oamenilor "uite la ala si-a luat bmw dar nu isi permite sa il inscrie in tara si la trecut pe bulgaria).Vb aia "mi se rupe" .Pe banii mei fac ce vreau,prefer sa dau la bulgari bani mai putini decat la putorile din parlamentul romaniei.Astept pana in vara ce iese modelul nou se seria 5 pentru ca atunci va scadea pretul si la e60 . Daca circuli iarna cu ea,ma gadesc ca te-ar ajuta un parbriz incalzit(in caz ca nu il ai deja) si webasto La ce ajuta preĂŽncĂŁlzitorul motorinei?1 point
-
Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?1 point
-
PĂŁrerea mea e ca tre sa ai minim urmatoarele: - xenon - cititor usb - minim linie sunet HiFi - navigație profesionala pentru ca cea business ĂŽți dĂŁ bĂŁtĂŁi de cap și nu gĂŁsești hĂŁrți detaliate Cam asta Ăți propun eu sa ai ĂŽn mare pe masina. Bafta!1 point
-
problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.1 point
-
Vand subwoofere BMW individual e60/61/63/64,etc Perfecta stare de funcționare Asigur proba si montaj gratuit in Alba Iulia Pret 300 euro ambele http://s30.postimg.org/jhxkyfoe5/image.jpg http://s30.postimg.org/j3r71pxz1/image.jpg0 points
-
eu zic sa mai scadem putin tonul discutiei si sa revenim la o gandire mai educata si matura. Boon , acum ca ne-am mai linistit sa stii ca colegii de forum nu sunt asa de hateri precum crezi , doar ca sunt realisti.stiu ca tu ai investit foarte mult in masina si consideri ca banii astia trebuie sa tii scoti cumva ,dar nu va fi asa. Nu trebuie sa o iei asa personal si sa te superi. Stiu ca hype-ul e mare cand iti iei in bmw , am trecut si eu prin asta dar trebuie sa fii pragmatic si sa verifici piata. Fara sa te superi iti spun ca dupa ce dotari ai enumerat mai sus , masina nu valoreaza asa de mult pe piata second cum o evaluezi tu. Si eu mi-am luat masina din belgia de pe cotw si daca intri la mine pe profil la masina mea , sa vezi dotarile ,plus interiorul si cum arata , o sa ramai surprins pana si de pretul pe care l-ai dat tu pe masina. Nu trebuie sa te superi cand cineva iti zice ca e pretul prea mare , e normal in targ de ex ca sa aiba de unde scadea, dar cand ti se zice pe forum unde aproape nimeni nu prea e interesat de achizitie cand comenteaza la un anunt, atunci trebuie sa realizezi ca ceva e offset. Bine ,acum tu poti sa o vinzi si cu 14 mii daca esti baiat destept ,dar nu asta e scopul discutiei, Te salut si iti doresc spor la vanzare , chiar daca masina (f buna fiind) este supraevaluata !0 points
-
0 points
-
ai dat 11.500 acum 6 luni si tu ceri 12.000....fii multumit daca iti ofera cineva 10.000 si nu sta pe ganduri si daca e din belgia adusa mai mult ca sigur are si power reduction la 100 kw0 points
-
Americanii sunt foarte naivi si majoritatea au un iq mediocru. Lucrez cu ei de 6 ani de zile.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00