Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/16 in all areas

  1. Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.
    7 points
  2. Am schimbat F10 cu ceva mai mic si mult mai dinamic. Pana acum intr-o luna am mers cu ea 4400 de km si pot spune ca sunt f multumit de schimbarea facuta. Masina are aproape tot ce poate fi pus pe ea dar in mod special mi-am dorit tapiteria pentru care am asteptat cu aproape doua luni in plus fata de termenul normal de livrare. Am sa revin si cu alte poze.
    6 points
  3. Suport de usa pentru tweetere - fara panza in spatele grilei metalice - 51 33 7258575 - usa stanga - 107 lei - 51 33 7258576 - usa dreapta - 107 lei - cu panza in spatele grilei metalice - 51 33 7171201 - usa stanga - 126 lei - 51 33 7171202 - usa dreapta - 126 lei - cu logo harman kardon - 51 33 7270891 - usa stanga - 175 lei - 51 33 7270892 - usa dreapta - 175 lei Conector baterie - pentru cei care vor sa se lege cu amplificatorul la blocul de sigurante de pe baterie. Trebuie verificat daca exista pinii fizic in suport inaintea cumpararii conectorilor. - 61 13 6920092 - conector 2,5-4MM² - 7.2 lei - 61 13 6920094 - conector 6-10MM² - 8.5 lei - 61 13 6925166 - mufa 2 pini - 4.6 lei - 61 13 6925176 - mufa 1 pin - 6.3 lei Suport amplificator - in stanga portbagajului, sub capitonaj, pt Hi-Fi, Logic 7 si Individual - 65 15 6945072 - suport amplificator - 93 lei Tava de depozitare portbagaj - cea adanca nu se mai potriveste deasupra, daca se monteaza amplificatorul - 51 47 7139049 - tava depozitare stanga - 48 lei Suport difuzor central - pentru Logic 7/Individual - 51 45 7123750 - suport difuzor - 230 lei Clips de plastic - pentru inlocuirea celor care se rup, cand se demonteaza fata de usa - 51 41 8224781 - clips cu garnitura - 3 lei Cele de sus ar fi necesare pentru un montaj cat mai original. Pentru cine nu vrea sa taie cablurile originale ale masinii: Conector mama pentru conectorul pt subwoofer - 61 13 6901731 - conector - 61 13 8364835 - 4 x pini Conector subwoofer - 61 13 6984750 - conector - 61 13 8364836 - 4 x pini 0,5- 1,0 MM² sau - 61 13 8364838 - 4 x pini 1,0- 2,5 MM² Conector mama pentru conectorul de la difuzoare - 61 13 8373583 - conector - 61 13 1393723 - 2 x pini Conectorul de la difuzoare - 61 13 6925634 - conector - 61 13 1383776 - 2 x pini
    4 points
  4. Am obtinut un istoric detaliat al masinii. Il atasez pentru cei interesati.
    4 points
  5. Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg
    3 points
  6. ce sa-i faci Nu poti gasi o masina cu toate optiunile, insa poti construi una
    3 points
  7. 275 la un 2.0d mi se pare overkill. Da-l in colo, ca nu e M6.
    2 points
  8. Pai daca ai jante care suporta dimensiunile respective si pe stalpul soferului se regaseste combinatia respectiva...dc nu ar merge..(de exemplu eu la e87 am pe fata 205/50/17 si spate 225/45/17 si la e46: 225/45/17 si 245/40/17) Si pentru problema 2...o rezerva slim te scoate din toate belelele, kit'ul de pana este bun doar daca ai anvelopa intepata nu taiata, daca ai taiat-o stai si te uiti la ea in strada!(este un topic pe tema asta)
    2 points
  9. da asa e insa bmw are aspiratii. trage de pret in sus a ajuns aproape la fel cu alea. intru in showroom la bavaria, ma uit la preturi si ma crucesc. nu sunt masini de banii aia. cu toate astea, daca oamenii platesc e ok, asta e piata. uitati-va insa cat costa un bmw si cat costa un rr sau p dupa un an. la bmw pierdeam prin vanzare cam 25,000 la rr si p am pierdut cca 12,000 dupa 1-2 ani. asta iti da o indicatie mai reala asupra pretului unei masini. cat despre 7, e un pic mai scump decat rr si p, cam 75 netto una bine echipata 3.0d, cayenne si rr sunt undeva la 65-70 net. toate preturile mentionate nu sunt de lista ci dupa negociere, cam 10% off la toate.
    2 points
  10. Subscriu la soluția cu pisica Am un motan in jurul casei ce executa tot ce mișca, a exterminat tot ce tine de neamul soricesc si de o vreme a trecut la porumbei si coțofene. Exista si un revers al medaliei, se mai urca pe mașina iar la coborâre folosește si "frâna de urgentĂŁ"
    2 points
  11. aveam si eu prin curte soricei de camp , f mici , un motan din zona pazea masina , i-am permis sa doarma pe capota pt asta Supermotan ,l-am botezat Costel. Nu am mai vazut nici un soricel iar el era mereu satul
    2 points
  12. gata cu inmatricularea ... http://s14.postimg.org/ht7qup9vl/20160215_144738_Medium.jpg
    2 points
  13. )) si o vindea aici? Esti comic.
    2 points
  14. Trebuia sa o pui aici de acum cateva luni cand ai pus-o pe autovit, ca ai mai multe sanse. Bafta la vanzare !
    2 points
  15. Chiar ma miram ca nu au aparut comentarii de genul. Explica-mi cum ai venit tu cu pretul de 10.000 ( pret la care deja trebuie sa visez..gen..poate apare vre-un prost care sa dea 10.000) . Am dat 11.500 pe masina, am mers cu ea 8000km, am schimbat tot ce e mai sus enumerat. Cu tot ce am investit in ea m-a dus in 13.300eur aporx. O pierdere de 1000-1300 eur pt 8000km. Majoritatea piselor le-am schimbat in noiembrie parca..inainte sa plec in concediu de 1 dec prin tara. Da. masina are power reduction, care e problema ? Este motorul de 143 cai, nu cel de 136. Se anuleaza la Bavaria cu 200 lei..o avere, asta era problema. Si nu in ultimul rand ..cat tupeu ai tu sa imi faci mie pretul la masina, tu care vroai pe a ta 10.000 si avea mai multi km, navi mica, manuala, fara piele. Peste tot pe forum cand apare cineva sa cumpere un e90 cu 10.000 sariti de c*r in sus ca la banii aia iei o coaja, sau mai bine un logan si ca masinile bune si ingrijte costa.. Cand apare una ingrijita ...ai prins ideea.
    2 points
  16. am primit de marti pana miercuri un 730d nou de la Bavaria. l-am dus pana la munte ieri, nu am avut timp de mai mult. m-am lamurit in orice caz. orice masina trebuie condusa, net-ul te inseala, la orice aparitie sunt tot felul de oameni in extaz mai mult sau mai putin interesati. deci, cam pe scurt si amestecat. - luminile de zi arata foarte bine. pe oglinzile retrovizoare e un mic triunghi care se aprinde galben cand vine cineva din spate pe partea aia, ca un radar, foarte util. - scaunele sunt f confortabile, pielea buna, cred insa ca ce am avut e maximul, confort + nappa - motorul pe confort are un mare lag in primul cm de acceleratie, apoi trage tare (suta in 6.1). cai are cca 260, cei 40 pana la 300 lipsesc, o astfel de masina nu are voie sa aiba sub 300. pe sport smuceste, nu poate fi folosit in oras. - sistemele de lane assist merg, pot fi customizate, dezafectate, modulate...oricum vrei. nu pot merge cu asa ceva, daca schimbi banda fara sa semnalizezi, chiar si pe sosea pustie, volanul bataie si ti-l ia din mana, trage de el sa tina banda. te si sperii, te lupti cu masina. mie unul nu-mi trebuie asa ceva. eventual se poate lasa bazaitul ala in coloana, ca atunci cand trecei peste dungi cu striatii, cam asa e. intensitatea e reglabila. - volanul mi s-a parut exceptional, ca design, grosime, feeling...tot. - butoanele din bord sunt sinistre pur si simplu, plastic subtire vopsit argintiu, zici ca e de hyunday. nu e admisibil. orice masina premium are butoane prin bord de buna calitate, chiar si bmw-urile mai necajite au butoane din plastic dur, bun, tin zeci de ani. la astea daca le dai bobarnace ai impresia ca stau sa cada. rau, rau de tot. - aspectul general interior e premium, cand te apropii detaliile nu sunt ce te-ai astepta. usile si la asta sunt subtiri, trag vad de toate sa castige spatiu interior. mie imi plac masinile cu usi groase, care fac "puf" cand le inchizi, nu "zdrang". ma vaitam la x4 ca e usa subtire, si asta e la fel. - pielea pe bord arata bine, cred insa ca e individual, nu cred ca e stoc. - tinuta de drum foarte buna, chiar pe confort nu are tendinta de a da cu burta de pamant, cum era 7 anterior. ce am vazut eu cazut pe roti probabil era in pozitie sport, este mai coborat, pe confort pozitia e corecta. altfel, overall, nimic notabil, inchizi ochii si nu se poate face absolut nicio diferenta fata de 7 anterior sau cel cu 2 modele inapoi. merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. - e enervant de silentios la 120-130, nu se aude nimic inauntru. - oglinzile sunt cam mici, probabil tocmai pentru a tine zgomotul aerodinamic redus. fac asta si la motociclete, nu mai folosesc oglinzile standard rotunde, de micky mouse, le inglobeaza acum in design-ul motocicletei, sunt mici si ovale, nu prea mai vezi nimic in ele. - consumul buc-sinaia si retur pe autostrada, viteza moderata 120-150 sub 8 total, la dus 8.5 (mereu e mai mare la dus ca e la deal). cam asta e. niciun extaz.
    1 point
  17. 1. din k....nu poti face bici ! 2. poti incerca tu, vezi ce iese ! 3. poti taia plafonul actual din stalpi si suda altul....ce ar iesi....tu vei sti. 4. iar puntul 1. mai gaseste-te !
    1 point
  18. Eu zic ca nu se merita investitia si bataia de cap ... Nu o sa iasa ca de fabrica si dupa o sa iti para rau cand vezi ca iti intra apa in masina si o sa apara tot felu de sunete la viteza mai mare.
    1 point
  19. Te pricepi maxim la motoare diesel.Data viitoare cand mai cumperi masina du-o la un service sa o verifice.Daca ii schimba distributia lasau motorul plin de ulei?.Cat a cost masina?
    1 point
  20. Asta se rezolva usor -- ii faci pedichiura, dar atentie doar la anterioare :-)
    1 point
  21. Hai ca ai un plus de la mine nu toti simt ironiile, ce sa facem..asta e.
    1 point
  22. Am 2 rottweileri insa nu ii pot lasa in curte la masina, se urca pe ea si problema devine din ce in ce mai mare...se urca din cauza mirosului de sobolan, pastile bag in orice locsor, am si capcane:))) Pisica nu pun ca la cat de mari sunt gasesc pisica spanzurata )
    1 point
  23. Incearca cu o pisica :-) P.S. scuze nu m-am putut abtine, sper sa nu te superi de acest reply la o problema serioasa.
    1 point
  24. Fiindca e scumpa si ai umplut anuntul de "dotari" standard.
    1 point
  25. E plin autovitul http://i67.tinypic.com/33ymey0.jpg http://i65.tinypic.com/344qrgo.jpg http://i63.tinypic.com/t8tcv9.jpg
    1 point
  26. Nu am scria nicaieri ca vreau sa imi scot banii, dar nici pt 8000 de km mersi nu mi se pare ca e trebuie sa pierd atat. Si nici nu ma incalzeste cu nimic cu cat ti-ai cumparat tu masina sau oricine altcineva.. Nu toti au posibilitatea sa cumpere de pe cotw si sa fentrze tva-ul si alte smecherii. Simplu fapt ca in masina nu trebuie sa mai bagi niciun ban conteaza. Exists undeva un client care isi doreste asta. Anterioara masina am cumparat-o cu 10.000 eur, mers cu ea 2 ani, totul la punct.. Distributia schimbata si la aia, facturi la tot ce am cumparat.. Am gasit om pt care starea masinii a contat si faptul ca aveam si dovezile pt ceea ce spun si am vandut-o fu 9000 . Si acum vine tovarasu de mai sus si imi spune ca la asta poate poate da vreun prost 10.000. Cate masini de pe net si unele de pe forum puse la vanzare pot dovedii cu acte toat le cele si in plus distributie schimbata la BMW, nu la bimmer sau mai stiu eu unde. Daca nu o vand asta e, nu tin neaparat.. O sa o folosesc in continuare ca si pana acum..weekend si vacante. Nu fac pomeni.. Sunt destule masini la 10.000-11.000 ..cu km dati inapoi, distributie ce trebuie schimbata..si posibil alte probleme.
    1 point
  27. cred ca nu avea pasm bineinteles dar alea nu iti trebuie deloc in conditii de "zi cu zi" ci la limita, cand o scapi sau ai scapa-o fara, de aceea e essential sa mearga bine sau cat mai bine. vad asta la moto mult mai acut. daca ai un stil mai molcom la masina nu iti trebuie niciun sistem niciodata.
    1 point
  28. In viata de zi cu zi ca si siguranta nu cred ca xdrive/4matic/quattro nu isi fac treaba mai mult decat suficient...acuma nu stiu ce sa zic in conditii extreme, unde nu stiu cati dintre noi ajungem. Ideea de baza ca sistemul 4x4 ajuta f mult la "stabilitatea" unei masini si pot sa zic ca regret ca nu mai am asa ceva pe masina, dar trebuie facute niste compromisuri, speram la urmatoarea.
    1 point
  29. Am avut un porsche cayenne 958 model 2012 mi a placut mult masina dar parca la drum lung nu ai asa mare comfort in ea asa mi se pare ceea ce zici tu de bmw cu xdrive ul am observat si eu parca nu rupe asa rau zapada sub el ma gandeam poate din cauza ca e prea joasa. Eu am pe 7 440 cai nu asta conteaza sincer si eu ma gandesc la un suv mi se pare mai ok pt orice drum
    1 point
  30. nu stiu despre ce vorbesti, ce Porsche ai avut? eu le consideram mecanic echivalente pana m-am uitat la ele cu rotile scoase si pana am vazut cum se comporta in conditii realmente critice - in zapezi mari sau in noroi de peste 10cm. sa-ti faci idee, la x5 si x6 suspensia aia cu gaz e doar pe spate si sunt niste camere asa, rotunde, ceva mai mari decat o portocala. la Porsche si range rover e pe toate rotile si sunt niste cilindri masivi de cca 30 cm lungime si cam 15-18cm diametru. ca functionare, la bmw suspensia aia active nu face mare lucru, poate doar ajustari fine pe sosea, la celelalte, de exemplu, daca e iarna si te urci pe un maldar de zapada la rigola cu o roata, masina se salta singura in sus cca 20cm, arata de zici ca-hummer. nu exista asa ceva la bmw. referitor la x-drive fata de ce au celelalte doua, ma doare in basaca ce e pe net sau youtube, am intrat eu cu toate bmw-urile posibile cu x-drive impreuna cu altii ce aveau Mercedes, Porsche, audi, mi-am luat flesti de noroi in parbriz, bmw-ul bataia si nu se prea misca, alea rupeau pamantul sub ele si mi-l aruncau mie in nas. la bmw trebuia scos dsc-ul ca sa se miste de pe loc. acum la astea noi au schimbat dramatic setarea, nu mai trebuie sa scoti dsc-ul au tunat cumva x-drive-ul sa se comporta mai "mecanic" insa din cauza asta in conditii normale, la viteza, pe teren nu foarte aderent trebuie sa fii atent cu spatele, tinde sa fuga lateral din cauza tractiunii usor excesive spate. asta despre accesoriile majore. cat despre cele minore, toate le au toti, nu e un bmw mai accesorizat decat poate ca exemplar. p.s. sigur ca e important motorul insa masina se judeca overall, cayenne schimba de 2 ori pe secunda tot timpul sus-jos-sus-jos, are un mers foarte sportive, bmw e mai neutru. rr cu 300cp are mare suflu la pedala, rupe aderenta pe uscat, cutia e ca la bmw. eu cred ca la cayenne revin, 7 nu e masina mea, ma adoarme definitiv.
    1 point
  31. Din ce stiu eu Cayenne are un S Diesel de 382cai...nu e chiar f slabut...
    1 point
  32. da exact asa, am tot tinut in gradina cate in bmw ultimii 4 ani, inainte aveam cate 3 masini noi, toate bmw. m-am mutat pe la altii, m-am foit, asa ca feeling fe premium bmw nu prea au nici scoala nici stil, ca placer a condusului insa, nu prea ii bate nimeni. un bun compromise e Porsche, la alt pret insa. ce vreau sa fie clar este ca bmw nu merita preturile de lista, ele sunt prea apropiate de range rover si Porsche. nu e moft, e tehnica, sa vedeti ce suspensii/tren de rulare au alea. altfel, de zi cu zi alta masina decat bmw nu as conduce. daca mi-as lua acum alta masina (am dat si rr-ul) cred m-as intoarce la cayenne. limo nu-I masina mea iar agitatia legata de sumarul meu review e neintemeiata, in afara de butoanele alea care deloc nu mi-au placut, masina e ok, insa nu justifica isteria probabil indusa commercial de pe net. nu e de bagat in vena, Carrera turbo de ex e. http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201511/2017-porsche-911-tur-8_1600x0w.jpg p.s. frate cum dezactivez autocorrect-ul asta ca m-a spart?
    1 point
  33. Mie mi se pare ca Doru a prezentat masina bazandu-se pe primul feeling pe care l-a avut, ceea ce este bine. Critica este buna in acest context, pentru ca pune accent pe ce minusuri. Cine va fi interesat sa cumpere masina oricum o va face in functie de propria parere. Va compara ce a "auzit/citit" cu impresia proprie. Totul depinde de asteptarile pe care le ai. Din ce am mai citit eu, Doru face cum face si mentine mereu in garaj o masina marca pe care o iubim probabil toti cei de aici. :-) urmareste asa, din umbra, ce se mai intampla in curtea bmw pentru ca probabil i-a placut ff mult candva. Poate si de aici spiritul mai critic. ðŸË si, cine stie, poate candva bmw va reveni si va repara ce e gresit. Asa cum design-ul din era Bangle a fost corectat (parere proprie), poate candva, cand nu vor mai fi decat masini electrice, o sa mai apara si acel bmw limited edition, cu butoane de care trebuie si care tin 15 ani. But hell, cine mai tine o masina 15 ani? :-)))
    1 point
  34. Stai sa vezi doru draga cand baga motorul de 20d pe G11... @nyhctrip - fara suparare un M4 pe interior e seria 3...indiferent de pret/valoare, mie personal m-i se pare normal ca "un mic testdrive" sa fie wow cand faci comparatie cu M4-ule...cat despre combinatia perfecta care ai spus.o sunt mai mult deacord cu tine...
    1 point
  35. cred ca totul tine de perceptia si gusturile fiecaruia in parte. eu unul am facut un mic test trive un seria 7 nou ( linia individual , la o reprezentanta in NL ) si nu pot sa zic decat "WOW' . Dar ce pentru mine e WOW pentru tine poate sa fie un rahat mergator . Pe mine majoritatea elementelor m-au impresionat pozitiv, din perspectiva faptului ca in prezent conduc o masina ca valoare in bani peste seria 7 , si care la interior nu ofera absolut nimic peste un BMW normal . ( vorbesc despre M4 aici ) . Si cu toate ca nu ofera nimic in plus fata de un bmw normal imi place enorm de mult. Poate sunt mai putin pretentios ca altii , dar fara sa judesc alegerea si perceptia celorlalti . Dupa cum ziceam cred ca totul tine de gusturile fiecarui individ in parte , si nu cred ca e cineva pasionat de masini , cum sunt multi de aici , sa gaseasca tot ceea ce cauta ei in aceeasi masina. pentru mine combinatia perfecta ar suna cam asa . motor V8 , caroserie de M4 , interior de jaguar xk R , si sunetul de evacuare al unui dodge chalanger, la pretul unei masini care sa nu fie considerat super-car. dar nu poti sa le ai pe toate nu ?
    1 point
  36. avea hk care suna bine dar nu spectaculos. la ala pe care l-am avut eu era un audio de 2-3000 eur, ceva professional, digital, nu mai stiu cum, suna ca in paradis, mult peste hk. hk ar trebui sa fie minimal in orice masina care se respecta cat de cat. bmw a porcit calitatea audio in dorinta de a nu mai da bani pe la astia care fac audio de o viata. bine ca si-au revenit.
    1 point
  37. Huh? Stai ca n-am prins-o pe asta. :brr: Nu e ca si cum stai cu mana pe buton minute intregi de te poti plange ca iti ingheata. Plus ca imi imaginez ca masina vine dotata cu incalzire in stationare si daca vrei confort oricm va fi calda cand te urci in ea. Asta mi se pare scuze corporate, prezentata in sedinte de cost saving agresiv, unde vrem sa dovedim ca o schimbare proasta este defapt spre binele tuturor. Punem butoane de plastic ca sa nu inghete degetele clientilor...
    1 point
  38. nu sunt tanar ca majoritea pe aici, am avut 7 acum cred vreo 10-15 ani, nu mai stiu exact, cand a apaut seria asta mai noua, cu chiuveta in loc de portbagaj. am avut unul full, avea si propriul telefon cordless, ii bagai sim, mergea la fel ca asta nou, pe confort insa tindea sa dea cu burta de pamant si pe asphalt la denivelari, il tineam pe sport dar nici asa nu era bine, il cobora cam jos. nu prea e masina de Romania. asta nou sigur ca e misto dar este ce este nmic mai mult, nu justifica extazul unora, fie interest fie din nestiinta si lipsa unor termene relae de comparatie. uite niste poze de la ala vechi
    1 point
  39. Cred ca mai degraba ar trebui sa ii multumim colegului de forum ca a considerat util sa impartaseasca pe forum parerile sale vis a vis de o masina nou aparuta, pe care nu multi din utilizatorii forumului nu vor avea ocazia sa o conduca in viitorul apropiat. Iar daca el a punctat anumite calitati, dar si anumite defecte, reprezinta strict parerile lui personale, si trebuiesc respectate. Nu stiu de ce am impresia ca daca ar fi postat in sectiunea masina mea, si prezenta noua achizitie seria 7 G11 second hand, alaturi de lista de retrofituri pe care le-a planificat in urmatorii ani, s-ar fi umplut de plusuri si urari de bine. Iar ceea ce semnaleaza este de fapt o tendinta in designul industrial, inclusiv auto, de a micsora costurile(ciudat, nu si preturile de vanzare), si a oferi produse de o calitate de multe ori sub nivelul pretentiilor emise.
    1 point
  40. frate nici eu nu cred ca e chiar asa, eu am avut 7 cand eram mult mai tanar, aproape cand a aparut, Porsche daca chiar te intereseaza isi iau aia mai purii, nu tinerii.
    1 point
  41. bineinteles ca am fost subiectiv. orice review de masina peste 50,000 net sa spunem nu poate fi decat subiectiv. in esenta sunt toate la fel indifferent de marca, in discutie pot fi in principal preferintele fiecaruia. cu puterea parea mea e ca ce se face acum e prostitutie, din motive economice evident. nu are ce cauta masina de 100k cu sub 300 cp, sau x5 2.0d, astea sunt niste aberatii insa vin in intampinarea clientului care vrea dar nu poate, sa il aduca cat mai aproape de ce vrea, sa-i creeze o iluzie si in ultima instant sa-i ia banii.
    1 point
  42. da ma, niste needucati. am spus si eu, in lipsa de cultura si educatie se comporta cum considera ei ca ar trebui, asa ca niste mici nababi. nu vezi ca antenna 3 a devenit educator de mase? ce te astepti? adopta si ei ce vad. e foarte rau pentru popor in ansamblu. se transforma intr-o masa de cocalari prosti si manelisti, semiinfractori. asta cu aruncatul banilor e prin excelenta comportament manelist. nu auzi ca sunt "individ" pentru ca mi se pare scumpa revizia la dealer? - hahaha
    1 point
  43. Parca tot mai des vad pe forum, care ar trebui sa insemne o comunitate, discutii despre oameni care ii judeca pe altii, si isi dau cu parerea despre ce e bun sau rau, ieftin sau prea scump...pe banii altora. Asta cu ai o masina premium si nu te uiti la bani, am mai spus-o, mi se pare cea mai mare aberatie.
    1 point
  44. nu stiu cu ce compari. eu in ultimi 3-4 ani am mers cu Porsche si range rover, ultimele modele. nu exista in alea ceva cu aspect de metal sa nu fie metal. este metal, aluminiu de buna calitate, gros, nici macar foite subtiri ca la audi. plasticul vopsit argintiu sa para metal nu are ce cauta intr-o masina premium. mai bine lasi butoanele din plastic cinstit dar de buna calitate.
    1 point
  45. este adevarat: butoanele au un aer ieftin, de ghetto-blaster din anii 80. volanul este intradevar ergonommic, insa oribil cu butoanele si aplicatiile argintii. pacat, F01 arata ca se poate mai bine. per total G11 este o mica dezamgire.
    1 point
  46. nu e naspa deloc, e doar prea mult fum si prea multi bani pentru ce oferta realmente. ...astuia ce pot sa-i raspund - hahaha
    1 point
  47. Postul cu numarul #25357 era un mesaj in privat pentru colegul lowlife dar el la postat public. lowlife Nu am afirmat nici unde chestia asta, ca o masina e veche sau scumpa doar din poze. Te rog nu vorbi prostii! De aceea iti repet, vezi'ti de treaba ta. Nu inteleg ce te roade pe tine felu cum imi aleg eu masinile si care este punctul meu de vedere despre o masina cu un numar de km mai mare. Cred ca suntem liberi sa alegem fiecare cum vrem, sau nu? Apropo, un forum e o comunitate (o familie) si fiecare trebuie sa sustina membrii acestui forum! Mai pe scurt, sa respectii deciziile membrilor. Eu nu am venit sa'ti urluu sau sa'ti reprosez de felu cum alegi tu masinile sau alti membrii al acestui forum, ti'am explicat doar punctul meu de vedere si cum imi aleg eu masinile. Aici am incheiat discutia. O zi buna tuturor !
    1 point
  48. te-a pacalit samsarul. putin probabil sa nu stie. motorul asta de 150cp 2.0 benzina 6cilindri, este intotdeauna euro3! nu exista niciodata sa iasa euro4.
    1 point
  49. nu conteaza seria motorului !!! ci tipul motorului... al tau este M52B20 dupa detaliile tale: bmw 320ci din 1999, 1991 cmc, 6 cilindri, 150 cp. motoarele cu N sunt motoare diesel. nu te mai imbata cu apa rece !!! din pacate este EURO 3. bafta la inmatricularea pe bulgaria !
    1 point
  50. Mie nu imi place ca te urci in BMW in trening. Seria 5 e minim de blugi.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.