Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/17/16 in all areas
-
Intre timp pentru ca ieri au fost 22 de grade in Bucuresti am trecut la rotile de vara. Saptamana trecuta am montat si kit-ul MPPK. Cea ma vizibila imbunatatire este la cuplu. Totodata a disparut lag-ul de la cutie si acceleratie pe care il simteam din plin cand treceam de la F13 la F36. Intercoolerul din kit-ul MPPK este mai mare cu aproximativ 30% fata de cel original. La instalare noului DME, ISTA a cerut o resoftare pentru activarea codului de retrofit, resoftare care nu a inclus si cutia de viteze, softul din cutie fiind OK pentru MPPK. In optiunile masinii a aparut urmatorul cod de retrofit: Aftermarket_Fitment KDD2_DIESEL_PERFORMANCE_PACKAGE http://s15.postimg.org/io0kpoas7/IMG_0632.jpg6 points
-
Am schimbat F10 cu ceva mai mic si mult mai dinamic. Pana acum intr-o luna am mers cu ea 4400 de km si pot spune ca sunt f multumit de schimbarea facuta. Masina are aproape tot ce poate fi pus pe ea dar in mod special mi-am dorit tapiteria pentru care am asteptat cu aproape doua luni in plus fata de termenul normal de livrare. Am sa revin si cu alte poze.5 points
-
Suport de usa pentru tweetere - fara panza in spatele grilei metalice - 51 33 7258575 - usa stanga - 107 lei - 51 33 7258576 - usa dreapta - 107 lei - cu panza in spatele grilei metalice - 51 33 7171201 - usa stanga - 126 lei - 51 33 7171202 - usa dreapta - 126 lei - cu logo harman kardon - 51 33 7270891 - usa stanga - 175 lei - 51 33 7270892 - usa dreapta - 175 lei Conector baterie - pentru cei care vor sa se lege cu amplificatorul la blocul de sigurante de pe baterie. Trebuie verificat daca exista pinii fizic in suport inaintea cumpararii conectorilor. - 61 13 6920092 - conector 2,5-4MM² - 7.2 lei - 61 13 6920094 - conector 6-10MM² - 8.5 lei - 61 13 6925166 - mufa 2 pini - 4.6 lei - 61 13 6925176 - mufa 1 pin - 6.3 lei Suport amplificator - in stanga portbagajului, sub capitonaj, pt Hi-Fi, Logic 7 si Individual - 65 15 6945072 - suport amplificator - 93 lei Tava de depozitare portbagaj - cea adanca nu se mai potriveste deasupra, daca se monteaza amplificatorul - 51 47 7139049 - tava depozitare stanga - 48 lei Suport difuzor central - pentru Logic 7/Individual - 51 45 7123750 - suport difuzor - 230 lei Clips de plastic - pentru inlocuirea celor care se rup, cand se demonteaza fata de usa - 51 41 8224781 - clips cu garnitura - 3 lei Cele de sus ar fi necesare pentru un montaj cat mai original. Pentru cine nu vrea sa taie cablurile originale ale masinii: Conector mama pentru conectorul pt subwoofer - 61 13 6901731 - conector - 61 13 8364835 - 4 x pini Conector subwoofer - 61 13 6984750 - conector - 61 13 8364836 - 4 x pini 0,5- 1,0 MM² sau - 61 13 8364838 - 4 x pini 1,0- 2,5 MM² Conector mama pentru conectorul de la difuzoare - 61 13 8373583 - conector - 61 13 1393723 - 2 x pini Conectorul de la difuzoare - 61 13 6925634 - conector - 61 13 1383776 - 2 x pini4 points
-
poti detalia un pic te rog ce upgrade-uri si investitii majore s-au facut de a crescut pretul cu 2000 euro?4 points
-
Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.3 points
-
pai esti intr-o confuzie maxima GSE 101 e releu de bujii pentru M47N la N47 ar trebui GSE105 , care inca nu e disponibil aftermarket, dupa cum am spus; 12 21 7 798 000 cod oe de aia nu-ti merge , dar e mai greu cu codurile de piese3 points
-
Tu vrei sa spui ca in Romania este mai usor de intretinut o masina, dpdv al infrastructurii.... ma doare mintea. De unde stii tu ca neamtul (care in general este mult mai rational decat romanul) calca pedala la maxim pe autostrada la 2l diesel? Sau cum de esti tu asa sigur ca romanul prin gropile din Bucuresti nu ii da blana prin oras? Astea sunt explicatii fara rationament, de la coltul blocului. ON: Fac schimbul la aproximativ 12.000 km. Toate filtrele + ulei3 points
-
frumos,arata bine graficul,doar soft nicio alta modificare?cand ziceai ca vinzi masina?2 points
-
Nu mi se scoate istoricul la imprimanta ca sa pot dovedi,sunt in cautarea unui e90 si cer informatii , daca vrea cineva sa ma creada sa ma creada,daca nu sa o cumpere nu se supara nimeni Si apropo daca vreun user care are un e90 320d automat in special si putin dotat de vanzare sa imi dea un pm,Va multumesc!2 points
-
2 points
-
La reprezentanta nu se face nici macar un schimb de roti. Lucruri originale si de calitate se fac in alte service-uri. Mie pt o reinitializare de cheie nu am mai putut iesi cu masina din service. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg1 point
-
Frumos paketul m ext:) Sa o alergi fĂŁrĂŁ evenimente! Asta cu fuge spatele cred ca este fooarte ĂŽnfloritĂŁ.daca ai cauciucuri bune o redreseaza dsc Si dtc te ajuta sa iesi din zapada afanata( este o varianta de dsc oarecum estompata;) )1 point
-
Hello mister AMG ! Cum am mentionat il am de ceva timp,deja m-am obisnuit,iar diferenta este destul de mare,imi pune zambetul pe fata de fiecare data cand " abuzez " Detalii nu vreau sa dau fiindca nu vreau sa intru in polemici,important este ca graficul arata bine iar masina functioneaza perfect. La urma urmei pe strada simti puterea, nu stiu cat conteaza o masuratoare pe un stand dyno,indiferent de valorile date ; eu am vrut sa vad curba de putere si cuplu,restul mai putin ma intereseaza .1 point
-
1 point
-
Multumesc de urari! Trecerea de la 5 la 4 a fost foarte usoara. Adevarul este ca in 95% din timp merg singur sau cu cel mult o persoana in masina asa ca nu aveam nevoie de toata hardughia de masina dupa mine. Din punct de vedere dinamic 4 este cu mult peste 5. Este adevarat ca pe 5 aveam amortizoare normale pe cand la asta sunt M adaptive. Acum merg cu anvelope de iarna pe 17 dar astept primavara sa le remontez pe cele de 18 cu care a venit masina. Sunt sigur ca va exista o diferenta de comportament (in bine). Ultima poza este din aplicatia BMW Connected ce are cam 20 de aplicatii unele mai utile iar altele doar pt fun cum ar fi M Laptimer in care impreuna cu navigatia poti sa iti masori timpul pe circuit, acceleratiile, pozitia pedalei de acceleratie, etc.1 point
-
BC indica intervalul 25k km, dar in realitate il vei schimba mai repede. Formula de calcul are in vedere regimul de mers (combustibilul consumat). Adica daca mergi 100 km pe autostrada, contorul va scadea 100 km . Daca mergi 100 km in oras, contorul va scadea 150 chiar 200 km.1 point
-
Offtopic dar poate te ajuta... Aveam un miros ce se manifesta ~2-3minute vara cand porneam clima - un miros de bocanc transpirat dupa care se ducea. Din motivul asta porneam cu geamul deschis :-( Primul lucru incercat a fost un spay liquimoly de la autokarma. Am dat prin toata aeritoarele am bagat furtunul de la spray prin toate cotloanele. Cateva zile ok, dupa care a reaparut mirosul - intradevar mai putin pregnant. Pasul 2, a fost sa ma duc la Cora, am cumparat cu spray cu spuma curatare AC-uri (la jumatate de pret fata de liquimoly) am desfacut filtru de habitaclu (era nou), am pornit clima pe maxim si am inceput sa dau cu spuma exact pe ventilatorul care aduce aer din afara. Din ce inteleg in acest fel spuma ajunge pe radiatorul/condensatorul de la sistemul de climatizare si distruge bacteriile. Am dat in ciuda, pana cand am vazut ca in masina ajuge spuma pulverizata pe la motor. Dupa care, am oprit clima, am bagat spuma la greu pe toate aeratoarele si am asteptat 30min sa dispara din conducte. Pasul final a fost sa dau pe recirculare la maxim si sa introduc spuma si pe gaurile de admisie de la picioarele pasagerului pana cand iar am vazut ca iese prin aeratoarele din board. Ai grija sa bagi si la aeratoare spate. Dupa acest tratament, nu am mai avut probleme. Sfat obtinut de aici de pe forum: daca folosesti clima-racire, inainte sa ajungi la destinatie opreste AC-ul. Ajuta la uscarea radiatorului/condensatorului si previne aparitia mucegaiurilor/ciupercilor/bacterilor care cantoneaza acolo la umiditate si caldurica.1 point
-
La inceput era IMPECABILA tehnic+estetic dar in 2 saptamani a investit 2mii in ea.Pam Pam1 point
-
Nu ma pricep prea bine,insa si eu zic ca arata bine.Nu am nici o alta modificare decat un powerbox ,am renuntat la ideea de a face soft direct pe ECU si am ales o solutie mult mai lejera.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai pe testar ce zice ? Nu cumva s-a aprins martoru ca este o presiune cu mult mai mare la intrare in filtru de particule de cat la iesire (adica ai filtru infundat)... si tu ai schimbat senzorii in loc sa vezi cauza.E ca si cum iti apare martoru de la placutele de frana si schimbi doar senzoru in loc sa schimbi si placuta, dupa 2-3 frane iara se aprinde in bord. Martorul de emisii gaze se aprinde de obicei cand filtru este infundat sau nu a reusit sa faca masina o regenerare complete a filtrului de particule.1 point
-
1 point
-
Daca masina e din 2006 nu stiu ce luna poate sa fie si ianuarie in luna 8a tot 2006 avea 265k?ðŸË¨pai ce a facut ocolu pamantului in 8 luni:)) sau in luna 8a 2015? Verifica mi si mie un VIN daca tot ai acces:) Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk1 point
-
Ba se compara si chiar foarte bine.....si Pirelli este tot un producator premium(echipeaza mult de la 19 in sus.....Ferari ,Lamborghini,SUV-uri de putere mare).Intamplator au la noi in tara o fabrica care este foarte moderna,ce vedem mult la noi sunt P7 facute la Slatina.....am eu pe mondeo la servici si sunt foarte bune. E normal sa fie diferenta intre 205 si 225...doar echipeaza masini cu puteri diferite,la orice producator exista aceasta diferenta de compozitie.1 point
-
Am schimbat radiatorul. La relanti, in 20 minute nu s-a incalzit mai mult decat normal de asa natura incat n-a cuplat vascoventilatorul. Respira altfel, are racirea pasiva buna se pare. Me happy !1 point
-
Ulei + toate filtrele la fiecare 15.000 km indiferent de masina,motorizare. Sa nu crezi ca e vreo regula a e90-urilor1 point
-
1 point
-
1200 € cu firele originale de pe un F11 , cam lungi )) sa aveti in vedere cei care mai vreti sa faceti acest retrofit: firele de la tweeterele pe fata nu ajung pana la boxa, trebuie prelungite sau luate de pe masina donatoare fibra de la combox tot la fel nu ajunge pana la amplificator, trebuie prelungita1 point
-
sa le ceri planetarele vechi si sa verifici dupa ce pleci de la service ca intr-adevar ai planetare noi. problema poate fi din cine stie ce senzori de pe la dtc.... de preferat ar fi sa fii langa ei cand le schimba. nu de alta dar e lucrare destul de simpla nu dureaza f mult sa ti le schimbe sa zici ca trebuie sa lasi masina 3 zile.1 point
-
La BMW nu prea se strica planetarele pentru ca rotile spate merg drept (nu ca la tractiunea fata unde rotile vireaza). Legat de costuri nu ma pronunt dar toata povestea imi suna a pacaleala din partea celor de la service.1 point
-
CD-urile alea cu muzica piratata, dar rara a lui Frank Sinatra nu le vinzi? E dreptul tau sa ceri bani, doar ai cautat 8 zile pana in deep web dupa ea, nu? :thumbsd:1 point
-
1 point
-
Asa gandire n am mai vazut pe niciun forum! Adica le sugerezi colegilor sa nu mai ofere gratis nicio informație pt care au pierdut mai multe ore pt documentație? Crezi că ești singurul care a pierdut atâtea ore pt a se informa? Ceilalți care au dat atâtea informații gratuite s au născut cunoscători? Asa ceva?!1 point
-
La Familia ... E foame de bani baieti. Pai sa mai scoata ceva dupa ce si-a luat e60 cu comfort si webasto. Are in plan sa fac tratament la piele, leatherique costa.1 point
-
Pai bine mai David, tu aici te ai gĂŁsit sa faci bani...cu colegii de forum? Tu ĂŽți gĂŁsești informațiile gratis și apoi asa rĂŁsplĂŁtești tu forumul, prin samsareala? Exista topic separat pt harti unde colegii posteazĂŁ informații, link-uri free of charge... DupĂŁ mintea ta cineva cu cic ar trebui sa dea 150 lei pe harti și ĂŽn jur de 200 lei pe cod? De exemplu, eu mi am pus hĂŁrțile la Neo de pe cd uri și m a costat doar codul..hĂŁrțile fiind gratis. E foame de bani, huh?1 point
-
1 point
-
Nu contest in nici un fel aspectul unor jante mari, gen 19 ori 20 cum are acero, dar mie mi se pare ca pana la urma-i risipa de bani pe jante, cauciucuri, suspensii, etc, avand in vedere "saraciile" de drumuri ce exista la noi. Eu am pe 16 si nu-i drum prin oras sa nu injur primarul si toti cei responsabili de drumuri. Nici nu vreau sa-mi imaginez daca as avea pe 18 ori 19. Cred ca te-ai uita dupa gropi ca dupa butelie si n-ai putea sa mergi cu mai mult de 40. O alta problema cu uitatul excesiv dupa gropi este ca se prea poate sa uiti de lucruri mult mai importante atunci cand esti in trafic. Se poate intampla.1 point
-
Are E93 nu E92 si e 320i E93 320i / M Sport Package / NBT / Soft Close / TV / LCI TailLights / Rear Camera with Guidelines / Bang & Olufsen / ...1 point
-
Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?1 point
-
1 point
-
Lol. Eu nu inteleg de ce nu va duceti sa faceti un soft ca la carte. Scosul limitarii la bmw e frectie. Daca zici ca ai sunet ciudat in D poate sa fie si de la cutie. Probabil are uzura mecanica deja. Ai facut revizia la cutie? E recomandat sa-l schimbi la 160k km la condus normal sau 80-120k condus sportiv.1 point
-
Omu' probabil a verificat la reprezentanta.Si probabil prin 'nu mi se scoate istoricul la imprimanta' se refera ca reprezentanta nu'i listeaza istoricul.Of of..0 points
-
0 points
-
0 points
-
Nu aduci si o dovada pentru a-ti sustine afirmatiile? Sau ar trebui sa te credem pe cuvant ? A mai fost un individ care a facut niste afirmatii asemanatoare pe un topic de vanzare al unui user, cum ca la data de .... masina avea xxxx km, cu vreo 200k km peste ce arata bordul, tot asa, fara nicio dovada. Vanzatorul a demontat foarte usor afirmatiile aducand dovezi.0 points
-
360 370 lei,dar cum ziceam mai am o Varta pe acasa,aparent in stare buna,nu a mai fost in stare sa porneasca un TDI dar pentru benzina cred ca e ok.ma rog conform celor de la garantie bateria era buna. rectific vad ca e si cu 300 lei baterie0 points
-
Eu as vrea sa fac update de soft la reprezentanta ca eu sunt adeptul lucrurilor originale,nu a improvizatilor!!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00