Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/18/16 in all areas
-
6 points
-
Ultimele piese pentru linia audio harman kardon au ajuns (subwoofer hk, grile pt difuzoarele medii, inele pentru difuzoarele hertz, surburile si clemele pentru subwoofer). Mâine dimineatâşĂŁ mĂŁ apuc de montat. Sistemul audio va avea urmatoarele componente: Usile fatâşĂŁ -boxe mid-bass Hertz HSK -tweetwere blaupunkt Panourile spate: -difuzoare medii harman kardon PoliĂâşa de sub lunetĂŁ -difuzoare mid-bass Harman Kardon -subwoofer harman kardon. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160218/ecd631c97d9edfeb542dc29880c32b66.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160218/fca3a607a58d830da6091fea40432fa7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160218/baa5e74a910fbb1ed2573510d65267c8.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk4 points
-
3 points
-
este la vanzare de cand a plecat de la mine GTul M550ul a fost luat la schimb cu GTul + diferenta de bani3 points
-
2 points
-
MagiFoam a fost aplicat cu Pompa Spumare Kwazar Orion Super Pro+ 9L ( http://www.pro-detailing.ro/pompa-spumare-kwazar-orion-super-pro-9l-p-3476.html ) NanoBathe direct in galeata Ordinea ta este corecta . - prespalare cu MagiFoam - 2BM - uscare cu prosop de microfibra - argila + lubrifiant lucrat pe suprafete mici ( cat o foaie A4 ) si urmaresti sa nu se murdareasca excesiv argila - inca o stergere ideal cu IPA ( 50/50 cu apa distilata ) - nano coating2 points
-
Akon,spune-ne si noua cum poate sa-i faca (taxi?,masina pt inchirieri ? )2 points
-
Daca masina e din 2006 nu stiu ce luna poate sa fie si ianuarie in luna 8a tot 2006 avea 265k?ðŸË¨pai ce a facut ocolu pamantului in 8 luni:)) sau in luna 8a 2015? Verifica mi si mie un VIN daca tot ai acces:) Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk2 points
-
foarte multa pasiune . este incredibil ce ai putut sa faci din masina asta, felicitari. nuca aia de la schimbator este oribila , se potriveste ca nuca in perete. aia clasica ar arata mult mai ok.2 points
-
Salutare. Daca pentru drift pregatesc un E30, aveam nevoie si ca masina de zi cu zi ceva din familia BMW. Visez demult la un E46. In ultima vreme eram nehotarat, dat fiind faptul ca e plin pe strazi cu cazane berline...au ajuns sa fie cum erau pisicile. Ma rog. Apoi mi-a picat fisa: vreau masina mare si sa nu moara in depasiri. Asa ca am ajuns la concluzia ca vreau break. ...Si cum stateam linistit pe autovit joi pe la 4 dimineata, vad un break proaspat adus din germania. De 2 zile mai exact. 320D, an 2000, o gramada de optiuni pe el. Am asteptat sa se faca o ora mai decenta ( )) ) am pus mana pe telefon, l-am sunat pe om, ne-am inteles, pe dupa-masa plecam sa vad masina la Targu Mures. Mi-a placut, am pus banii jos, contract, mi-am luat actele si ambele seturi de chei si m-am intors tot cu Ford-ul personal cu care m-am dus...ca numere nu mai puteam scoate la ora aia. Luni mi-am scos numere rosii si am facut excursia nr 2 in care m-am si intors cu masina. Sa incep optimistic. Probleme: ori senzorul de presiune de pe evacuare la turbo, ori electrovalva, nu intra turbina tot timpul. Inteleg cum functioneaza o turbina, dar asta cand vrea intra, cand nu, poti s-o duci in 3.500 ca e degeaba. Restul sunt detalii: un cheder trebuie schimbat, stergatoarele, inchiderea din cheie cand vrea ea nu mai imi deschide masina, si ma distrez, pot deschide doar usa soferului cu cheia si in rest niciuna, nici din interior. Sa zic si partile bune: -xenoane fabrica cu lupa, spalatoare faruri -pachet M la interior, scaune incalzite -cd player original ( cu cd! ) -roti de iarna si un set de aliaje de vara BMW -Climatronic -Asc ( sa-mi explice cineva ce e asta mai exact) -Proiectoare ceata -cotiera piele -spatarul din spate, mijloc, se lasa jos si ai suport de pahare, masuta, etc Ce urmeaza: i-am facut programare in service sa vedem ce e cu turboo Pluus o verificare amanuntita, ca asa fac eu cand iau masina. Bineinteles, schimb uleiul si toate filtrele (motorina, aer, habitaclu, ulei) Am inteles ca ulei e recomandat Shell. Niste poze...1 point
-
M-am hotarat sa fac un upgrade asa ca masina actuala intra la vanzare: BMW 320D - E90 - 163CP - 2006 - 125.000 km. Masina a fost cumparata de noua de la Bavaria si este pe firma, A fost condusa de o singura persoana. Intretinerea a fost facuta la Bavaria si la Bimmer Service. Kilometrii sunt reali si verificabili. ITP valabil pana in 09.2016. Taxa este platita si nerecuperata. Masina prezinta semne de uzura inerente (zgarieturi, vopseaua de pe oglinfa soferului exfoliata de la o spalare agresiva). Din punct de vedere tehnic este in stare foarte buna. Nu a fost implicata in niciun accident. Masina este echipata cu jante de tabla cu cauciucuri de iarna runflat. In pret intra si jentile de aliaj originale cu cauciucuri de vara runflat. De asemenea, este echipata cu radio cd cu bluetooth Kenwood. Radio cd-ul original va fi predat odata cu masina. Culoare: Argintiu VIN: WBAVC31030VC61266 Dotari: ABS, Aer conditionat, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, Alarma, Bluetooth, CD, Computer de bord, DTC, Servodirectie, Faruri Xenon, Geamuri fata electrice, Geamuri spate electrice, Imobilizator electronic, Inchidere centralizata, Jante din aliaj usor, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare incalzite, Radio, Scaune fata incalzite Norma de poluare: Euro 4 Pret: 6950 EUR negociabil Contact prin email la razvanndud@yahoo.com sau tel 0728900100 (intre 09-17). Nu pot sa pun mai multe poze asa ca, daca va intereseaza, vi le pot trimite prin email. Multumesc.1 point
-
Stai ca aici din start n-ai km reali, e o mașina lovitĂŁ rĂŁsturnatĂŁ sau a fost dat innapoi km,,, oamenii nu mai așteaptĂŁ sa ĂŽntrebe când a fost fĂŁcut ultimul service in rețeaua Bavaria poate se pupa cât de cât cu service-ul de la Bimmer service,,, poti sa ai tu cea mai curatĂŁ mașina si la km si la caroserie ca trebuie sa aibĂŁ ceva,,,nu ne simțim bine dacĂŁ nu-i gĂŁsim defecte1 point
-
1 point
-
Am condus e60 cu dynamic drive si active steering,am ramas prost cand am simtit ce stabilitate are si cat confort iti confera faptul ca nu te inclini in masina la abordarea curbelor.Foarte tare optiunea!1 point
-
1 point
-
Salut Acero, deja e scoasa la vanzare ? http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-5gt-ID4pcv0a.html#d274f0a43f1 point
-
teoretic poti face km aia doar ca taxi.si masina sa mearga non stop.asa la un calcul masina aia ar fi trebui sa mearga 490 km pe zi .destul de greu as zice.edit:calculul e facut presupunand ca masina aia merge 7 zile din 7 ... edit:totusi cred ca ,colegul a inversat o cifra ceva poate erau "Masina avea 265 000 km in 2006 luna a 8a,cred ca a luato de la 0 km la el" 2008 luna 6-a?1 point
-
Cred ca ar trebui sa mai intrebi o data Chiar nu-ti dai seama ce aberatii spui ? 265 k in 1 an ?1 point
-
1 point
-
pai esti intr-o confuzie maxima GSE 101 e releu de bujii pentru M47N la N47 ar trebui GSE105 , care inca nu e disponibil aftermarket, dupa cum am spus; 12 21 7 798 000 cod oe de aia nu-ti merge , dar e mai greu cu codurile de piese1 point
-
Am schimbat F10 cu ceva mai mic si mult mai dinamic. Pana acum intr-o luna am mers cu ea 4400 de km si pot spune ca sunt f multumit de schimbarea facuta. Masina are aproape tot ce poate fi pus pe ea dar in mod special mi-am dorit tapiteria pentru care am asteptat cu aproape doua luni in plus fata de termenul normal de livrare. Am sa revin si cu alte poze.1 point
-
1 point
-
Renunta la ele pentru ca isi permit o masina noua la 3 ani sau un leasing nou. Am stat 10 ani in vest si oamenii chiar au bani, nu ca la noi.1 point
-
Tu vrei sa spui ca in Romania este mai usor de intretinut o masina, dpdv al infrastructurii.... ma doare mintea. De unde stii tu ca neamtul (care in general este mult mai rational decat romanul) calca pedala la maxim pe autostrada la 2l diesel? Sau cum de esti tu asa sigur ca romanul prin gropile din Bucuresti nu ii da blana prin oras? Astea sunt explicatii fara rationament, de la coltul blocului. ON: Fac schimbul la aproximativ 12.000 km. Toate filtrele + ulei1 point
-
1 point
-
Sa ii intrebi si ce se intampla daca schimba planetarele si problema nu dispare.1 point
-
meniu bord: 07.00 KTMP-MOM(Kühlmittel Temperatur im Moment) Current Coolant temperature1 point
-
Nici el nu mai stie la ce se refera, la apa sau ulei. Atata gargara degeaba, pe cuvant.1 point
-
Imi doream de ani de zile acest model si dupa mai multe cautari m-am hotarat in sfarsit sa-mi iau ca masina de familie un 728i full Puteam de aceeasi bani sa-mi iau un E60 dar nu m-a atras niciodata acest design. Masina e in clipa de fata pe drum spre casa asa ca va arat doar cateva poze de acolo http://s25.postimg.org/ww6jtx0jz/728_1.jpg image hosting 10mb limit http://s25.postimg.org/7rfjgi13j/728_2.jpg image hosting 12mb http://s25.postimg.org/l9mfssd8v/728_3.jpg screen cap http://s25.postimg.org/n1kgkt2xb/728_5.jpg 20mb image hosting http://s25.postimg.org/6ruahws9b/728_6.jpg image hosting more than 5mb1 point
-
Nu am mai scris de ceva timp aici, dar intre timp am facut peste 12000 de km fara nici cea mai mica problema ...masina merge exact asa cum trebuie Am facut si un drum lung in concediu vara de peste 2500 de km, drum la care consumul a fost mai mult decat decent in conditiile in care am mers destul de tare ... 8.4 % !!! Masina asta i-a vindecat raul de miscare al fetitei mele care in toate celelalte masini avea probleme imediat ce plecam la drum .... pe cand in asta se simte perfect I-am montat volanul nou si i-am remediat singura chestie care nu mai mergea ...macaraua de la usa dreapta spate care avea cablul rupt ... am cumparat o macara noua OEM ....mi-a luat ceva timp sa demontez si sa remontez la loc exact asa cum era fara sa rup nici macar o clema dar a iesit perfect http://s25.postimg.org/765ou5ojz/DSCN0170.jpg adult photo sharing http://s25.postimg.org/enew9de33/20150810_203054.jpg images hosting http://s25.postimg.org/g3qerigzz/20150810_203108.jpg upload png http://s25.postimg.org/jbuw4k39r/20150810_203445.jpg imgurl http://s25.postimg.org/nm9k058cv/20150810_203452.jpg post a picture http://s25.postimg.org/iovzf16dr/20150814_182548.jpg click image upload1 point
-
Orice se poate face. Dar daca cel care iti face operatiunea nu are "simtul artistic" bine dezvoltat o sa fie o carpeala urata. Mai bine cauti bara originala cu ce ai tu nevoie.1 point
-
1 point
-
Probabil e mai cald afara. Apa, sub presiune, fierbe la o temperatura mult mai mare. Nu cred ca e motiv de ingrijorare, avand in vedere ca a ramas la 110.1 point
-
Referitor la km ... fiecare e liber sa-si exprime orice opinie doreste, despre orice masina din lumea aceasta. Nu intru in polemici pe tema aceasta.1 point
-
piesa aia suporta un stres destul de mare , cam 150k e rulajul ei in mmod normal , probabil la impactul asta a cedat . Bine ca ai scapat mai ieftin , ai o piesa noua1 point
-
bestiala masina, s-o stapanesti sanatos! pacat ca nu e benzina ( am fost ironic pentru colegi nostri ) acuma va place diesel? unde-s comentariile de gen?.... diesel-ul fratilor e viitorul. masina adevarata, putere, cuplu, consum etc.... dovada pura acest ///M, si altele care au trecut pe diesel cu scuzele de rigoare, dar simteam nevoia s-o spun, nu o luati in nume de rau. dar la alte topicuri, numai comentari de gen: ca daca nu e benzina nu e masina adevarata, ca diesel au numai ce nu-si permit o benzina etc. numai fiti ipocriti, si apreciati o masina in adevarata s-a splendoare fie ca e diesel fie ca e benzina si nu-i mai judecati pe nimeni , ca are motor mic sau mare, benzina sau diesel. Acest om, si-a luat ///M dar a optat pentru diesel. gusturile nu se discuta! putea sa-si ia benzina, ca doar nu se uita la consum , dar ia placut cuplu. imi cer scuze pentru acest mesaj, nu vreau sa-ti stricam topicul tau frumos, subiectul se incheie aici, dati-mi minusuri , fara comenturi toata chestia e ca: te-au pupat toti in fund ca ai ///M diesel , si nimeni nu te-a criticat ca e diesel si pe alti cu diesel ii tot critica , ca e motor mic, ca e diesel, ca era mai bun benzina.... v-am pupat! Masina e de nota 10, si benzina de era, tot nota 10 primea!1 point
-
1 point
-
Masina este 2005 si nu 2006, pachetul M nu este din fabrica (lipsesc pragurile) si istoric service nu exista. Ar trebui sa menționezi de la inceput aspectele astea....1 point
-
daca ai sti cate piese sunt necesare pe langa nbt-ul care il iei de pe ebay ca sa il poti monta pe masina si sa fie functional ai intelege pretul. Pot sa pun pariu ca nici un vanzator de pe ebay nu ti-a spus ca la X4 trebuie schimbat rack-ul din bord ca sa poti instala navigatia, cel pe care il are masina ta acum nu are prevazute prinderile si nici spatiul necesar pentru NBT, la fel cum nu ti-a spus nimeni ca iti trebuie si un modul pentru functiile touch... retrofitul il facem oficial cu codurile FSC pentru NBT (DE,A0,9E,9F) emise de BMW Germania (BMW Service Tehnik) si optiunea se va regasi in lista de optiuni pentru masina ta, orice reprezentanta o va recunoaste si update-ul de soft este absolut OK. Mai mult, garantia masinii ramane intacta. Inainte sa faci afirmatii verifica te rog ca sa nu induci si pe altii in eroare. Bafta!1 point
-
VAND Bmw Seria 1 Sport Efficientdynamics (motor 1595 cm - impozit si asigurare mici) PRET 15.500 EURO VIN WBA1C91030J196084 Scaune sport cu suport lombar Pilot automat Keyless go , keyless entry Senzori lumina / ploaie / presiune roti Asistenta plecare din rampa Parctronic Computer de bord extins Start/Stop Faruri bi xenon adaptiv - cornering cu spalator Sonorizare HARMAN KARDON Line assist in caz de parasire a benzii de mers , vibreaza volanul Asistenta franare in caz de obstacol Navigatie mare romania + europa Internet Bluetooth Cauciuc vara + iarna Masina este folosita doar in weekend , tinuta in garaj ! Istoric BMW ( facturi ) ! Testare doar Reprezentanta BMW ! Taxa platita Pt poze : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-116-ID7GeziW.html1 point
-
Nu inseamna ca daca masina are elemente revopsite este o asa mare problema. Traim in Romania unde exsita specimene care iti zgarie masina, o lovesc in parcare etc si trebuie sa revopsesti o aripa, o usa etc. In afara de asta nu cred ca exista masina in Romania care sa nu aiba ciupituri de la pietre pe capota fata si bara.1 point
-
1 point
-
Si uite-asa iti trece gandul sa mai schimbi masina prea curand. In ce tara traim.1 point
-
Caut și eu mașinĂŁ și am sunat la diverse anunțuri. Unii chiar dacĂŁ au ĂŽn anunț un anumit rulaj, la telefon când discuți cu ei recunosc cĂŁ au cu 60k+ mai mult fațĂŁ de anunț. Fac asta probabil sĂŁ intre la anumite filtre de cĂŁutare. Ce nu ĂŽnțeleg eu, e de ce unii zic chiar și la telefon cĂŁ mașina e impecabilĂŁ deși le explici cĂŁ pierzi 3-4 ore pe drum doar dus sĂŁ o vezi, iar când ajungi acolo ĂŽți aratĂŁ o mașinĂŁ lovitĂŁ / cu urme de ruginĂŁ, cu 1-2 ani mai veche etc. Chiar au impresia cĂŁ dacĂŁ cineva pierde 3 4 ore pe drum o sĂŁ dea peste 10 mii de euro pe cazanul lor prezentat frumos?1 point
-
Am pomenit in postare numele tau ? Stai calm omule...nu te mai agita atata. Vezi-ti de ale tale si nu te mai stresa. p.s. Ai pm.1 point
-
Da..pentru ca s-a gasit unul sa ma acuze in reclamatia cu bimmer service doar pt ca i-am dat un amarat de sfat si de atunci am devenit tinta. Asa e forumul ce sa-i faci. Cand vad acum user Andrei_VUV hop baga si niste minusuri repede.1 point
-
smr.andrei: Ca sa faci cat de cat ceva calumea, nu e asa usor sa schimbi difuzoarele si sa pui un amplificator, trebuie si un procesor de sunet, iar unul de calitate costa foarte mult, de aceea e mai recomandat sa faci upgrade la logic7 sau individual, scapi mult mai ieftin si ai procesor de sunet incorporat in amplificator. Boxele la E90 sunt foarte mici, la fel si wooferele, iar ceva de calitate costa.1 point
-
Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.1 point
-
Si s-a montat si |Logic 7 , diferenta e de la cer la pamant Pot sa spun ca se aude senzational pt urechile mele , evident cei cu individual sunt in pas mai sus dar nu e necesar pt mine . Deci da , merita montat logic 7 100% Mai am de lucrat la setari , am scos de pe forumuri cateva variante , urmeaza sa le testez . http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20140428_193517_zpse9d62442.jpg1 point
-
Daca citesti pe forum ti se pare ca BMW-ul e o masina mai mult defecta, dar ia gandeste, utilizatorii se plang si cer ajutor ca nu le merge ceva si as putea sa zic ca din 25.000 de mebri poate undeva la 1000 daca s-au plans de situatii reale unde de vina este masina, si 1000 cred ca-s multi. Cati or mai fi cu BMW si ii doare in cot de forum pt ca nu au probleme cu masinile lor. Normal cand intri intr-un spital ti se pare ca toata lumea e bolnava, dar de fapt cei care trec pe langa spital nici nu le pasa. Cam asa e si cu masina ti-a picat o piesa si poate de atunci suspectezi toate BMW-urile de aceiasi boala, cum stau si ma gandesc eu ca o sa trebuiasca sa schimb turbo la un moment dat, boala recunoscuta. Asta pt ca nimeni pe forum nu a venit sa zica ca el nu a avut probleme cu turbina si are deja 250.000 km (cred ca sunt destule). Intra pe orice forum si ai sa vezi ca si Mercedes-urile si Audi sunt varza, pt ca pe forum oamenii isi impartasesc cu preponderenta problemele, ca la spital, daca s-ar lauda cu cat de fiabile sunt si ce bune sunt masinutile lor ar sari unii sau alti ...bla..bla..bla.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00