Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/19/16 in all areas
-
Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.7 points
-
Pot spune ca au facut treaba super baietii. http://oi65.tinypic.com/209ou2t.jpg http://oi66.tinypic.com/20r76h2.jpg http://oi67.tinypic.com/2u8juac.jpg http://oi68.tinypic.com/ohvcl3.jpg http://oi66.tinypic.com/107rjx5.jpg Cu ocazia asta am vopsit si grilele pe negru http://oi67.tinypic.com/6fmhhh.jpg5 points
-
Normal ar fi trebuit sa ai 225/45 fata si 245/40 spate Vezi pe stalpul masinii dimensiunile recomandate.4 points
-
Back to OEM Jante style 68 si stopurile originale http://s30.postimg.org/4vmy3w7xt/IMG_3122.jpg http://s30.postimg.org/snw9ff9yp/IMG_3123.jpg http://s30.postimg.org/kslq0m0c1/IMG_3125.jpg http://s30.postimg.org/mbh45l6wh/IMG_3129.jpg Intrebare: am observat ca pe spate cauciucurile stau cam "intinse" daca intelegeti ce zic. Pe fata am 225/45/17 cu 7,5J, iar pe spate la fel, doar ca janta are 8,5J. Ar trebui sa trec la 235 pe spate?4 points
-
sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!3 points
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.3 points
-
nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.3 points
-
2 points
-
http://i68.tinypic.com/30atmaa.jpg http://i65.tinypic.com/30mafk6.jpg http://i68.tinypic.com/30cxhmo.jpg http://i65.tinypic.com/lwto8.jpg http://i66.tinypic.com/znspjr.jpg http://i68.tinypic.com/28iz21z.jpg http://i65.tinypic.com/2dje6px.jpg I-am scos numere rosii...am programat-o la RAR pentru inmatriculare Am programat-o pe luni in service, am o lista destul de lunga, masina o sa fie ceas elvetian (ironic, e nemteasca) Amortizoarele toate le schimb, pun Bilstein Electrovalva sau senzorul de presiune turbina, dupa mine Stergatoarele le schimb ca-s gata, pun Bosh (am experiente deosebite cu ele pe Ford) Frana de mana sa stea sus, e butonul ala de vina sau ceva, prinde dar nu sta Fitrele de motorina, ulei, uleiul (am inteles ca Shell recomanda BMW, asta pun) Chederul de la parbriz e mancat, il schimb. O sa iasa din service cand toate astea plus maruntisuri sunt rezolvate.2 points
-
Prostu' moare de grija altuia, stiti vorba aia? Aduceti dovezi daca spuneti ca nu are km aia, nu mai dati din gura, ca poate nu toate masinile sunt ca alea la care va uitati voi pe Autovit.2 points
-
Am urmarit si eu un anunt pe olx de acum 2 saptamani si am mari suspiciuni, va ofer detalii sa aveti grija. Prima masina in acelasi anunt a fost cu un psssat 2.0TDI6Trepte in care posesorul a specificat ca nu poate scoate fiscalul si in mesaj mi-a spus ca nici macar nu este pe numele lui autoturismul. Apoi a modificat de vreo 3 ori anuntul, la a patra modificare a scris ca pleaca din tara in 2 zile si vinde masina urgent sau face schimburi. Dupa cateva zile in acelasi anunt apare modificat un Bmw 320 automat la 6700euro, passatul cu care probabil l-a schimbat fiind pus la 4700 euro. http://olx.ro/oferta/accept-variante-ofer-primesc-diferenta-ID5Boti.html#31b3e954db In caz ca cineva vazuse deja anuntul si e interesat, sa aiba mare grija in primul rand la acte caci mi se pare un bisnitar. Ps: baiatu n-a mai plecat din tara. La fel de suspect mi s-a parut un e60din 2008 la 4000euro pe motiv ca, citez "Motivul vanzari ,mi sa nascut fetita bolnava si nu dispunde toata suma de bani pentru operatie!" https://lajumate.ro/bmw-520d-an-fab-2008-taxa-platita-20d-163-cp-full-option-1138625.html2 points
-
2 points
-
Comentariul meu nu a vrut sa fie rautacios...pur si simplu sunt curios ce s-a facut la masina. E drept, nu e ok sa vii si sa spui ca masina e "impecabila" tehnic si estetic si apoi sa bagi in ea aproape valoarea de vanzare a masinii. Daca aceasta "investitie" reprezinta revenirea la navi original, sau ceva de genul asta...poate as putea intelege. Dar daca reprezinta reparatii si/sau revizii care sunt absolut necesare...nu mi se mai pare corect. Eram interesat de masina, dar nu la pretul actual...si acum dupa ce am vazut ca "impecabila" poate insemna 2000 euro in cateva saptamani...mai bine nu.2 points
-
vezi ca te au inselat la ulei . ti au vandut 7 l , tu ai nevoie de 5,2 l ) si au tras un litru cinstit verificati si voi factura scrie 7 L .2 points
-
2 points
-
pentru lavi si toti altii care ganditi asa cu km : voi oare tot nu va dati seama ca ghidandu-va dupa kilometraj puteti avea surprinza ca o masina de 100k poate fi birjarita in ultimul hal ? eu spre de ex nu m-am uitat niciodata la km cand am cumparat masinile personale ,bine nici sa fie 300 mii dar trebuie sa depasiti pragul asta psihologic. Am vazut masini de 350 mii km care aratau la interior impecabil si mergeau ceas, si am vazut si masini de 150 km care inainte de cosmetizarea in vederea vanzarii aratau jalnic ..ca un cotetz pe roti ,cu noroi pana si pe bord ! amici cu masini luate pe firma luate de noi care nici nu stiau ce e ala rodaj ca le dadeau de le sareau pistoanele ... dar voua va place sa traiti in lumea voastra cu km putini si daca se poate si aia dati inapoi nu mai zapaciti de cap vanzatorii ca asta nu mai este un criteriu in ziua de azi decat in cazutl in care o iei veche de un an si vrei sa stii exact km...si in ro masinile cu km reali se dau la prieteni sau in2 3 zile pe site-urile de profil ! de exemplu asta asa ca o nota aparte masina lui cabral care s-a dat a doua zi ...bine el e vedeta . Stiu ca sunteti multi pe forum care ingrijiti masina poate ca mine sau mai bine si aveti km reali la masina dar nu despre asta e vb .2 points
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220279475&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&zipcode=&climatisation=&adLimitation=&scopeId=C&isSearchRequest=true&minMileage=250000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=1&ticket=ST-6207249-mTMLuEYrjaAMTDBsXBX9-mycas46-3_c01_4201# Asta cum i-a facut oare? Daca esti curios suna la reprezentanta si vezi cine a fost primul proprietar!2 points
-
M-am hotarat sa fac un upgrade asa ca masina actuala intra la vanzare: BMW 320D - E90 - 163CP - 2006 - 125.000 km. Masina a fost cumparata de noua de la Bavaria si este pe firma, A fost condusa de o singura persoana. Intretinerea a fost facuta la Bavaria si la Bimmer Service. Kilometrii sunt reali si verificabili. ITP valabil pana in 09.2016. Taxa este platita si nerecuperata. Masina prezinta semne de uzura inerente (zgarieturi, vopseaua de pe oglinfa soferului exfoliata de la o spalare agresiva). Din punct de vedere tehnic este in stare foarte buna. Nu a fost implicata in niciun accident. Masina este echipata cu jante de tabla cu cauciucuri de iarna runflat. In pret intra si jentile de aliaj originale cu cauciucuri de vara runflat. De asemenea, este echipata cu radio cd cu bluetooth Kenwood. Radio cd-ul original va fi predat odata cu masina. Culoare: Argintiu VIN: WBAVC31030VC61266 Dotari: ABS, Aer conditionat, Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, Alarma, Bluetooth, CD, Computer de bord, DTC, Servodirectie, Faruri Xenon, Geamuri fata electrice, Geamuri spate electrice, Imobilizator electronic, Inchidere centralizata, Jante din aliaj usor, Oglinzi retrovizoare ajustabile electric, Oglinzi retrovizoare incalzite, Radio, Scaune fata incalzite Norma de poluare: Euro 4 Pret: 6950 EUR negociabil Contact prin email la razvanndud@yahoo.com sau tel 0728900100 (intre 09-17). Nu pot sa pun mai multe poze asa ca, daca va intereseaza, vi le pot trimite prin email. Multumesc.1 point
-
daca nu te -a lamurit link-ul treaba sta in felul urmator : orice motor pe benzina are 2 sonde una inainte de cat ,si alta dupa el . Prima regleaza amestecul , a doua se ocupa de noxe. dupa ce zici tu acolo la inceput, desi cam vag imi dau seama ca ai una arsa sau care nu mai citeste cum trebuie . Pune exact eroarea citita ca sa ne alucidam ce si cum . Dar ce mare branza e sa schimbi o sonda ?nu trebuie sa te duci la reprezentanta pt asta hai sa fim seriosi . le: sa nu te apuci sa iei pe original din prima ca nu are rost , asculta de un om patit. chiar daca iei pe producator nu o sa fie problema ca toate fac la fel , doar sa fie ce iti trebuie tie .modelul exact. Bine acuma daca ai bani sa dai din prima pe original nu te opresc ,dar sa stii ca la fel de bune sunt si AM.1 point
-
1 point
-
Si daca ii schimba volanul, 300 de euro sau cat e unul si o pune cu 160.000 de km l-ai crede. E o masina second hand si sa ai ca argument doar uzura volanului pentru a cauta alta masina ar fi o prostie. La Opel mi se uzase volanul la ora 12 destul de rau dupa 150.000 de km, masina luata aproape noua cu km reali. La e90 prezinta uzura la 9 si la 3, km cam cati astia din anunt. Unii oameni, chiar si barbati, folosesc creme de maini ce afecteaza pielea de pe volan, altii transpira mai mult, alii poarta verigheta, inele...deci eu nu il sfatuiesc "sa caute alta dupa uzura de la volan".1 point
-
Merci de raspuns. Despre cea aratata de tine, este frumoasa nimic de zis, dar nu are dotari, este standard, plus ca nu mai vreau masina cu scaunele alea. Sunt incredibil de incomode. Pe mine ma intereseaza o masina cu km putini, eu fac in jur de 30 de mii pe an.1 point
-
1 point
-
O sa iasa un mare rahat, ba chiar mai mult, risti sa strici amplificatorul, pentru ca are iesirile pe 4ohm, iar difuzoarele pe care le ai acum sunt pe 2 ohm. Cel mai bine e sa iei un sistem complet L7, sau un AMP pe 6 canale si sa schimbi boxele pe care le ai acum pe masina (2sub, 4 mid, 4 tweet), dar dpdv al costului ajunge la prima varianta. Pe scurt, boxele pe care le ai acum pe masina sunt "la limita", nu o sa schimbi sunetul daca nu le schimbi si pe ele.1 point
-
Respecta ce spune producatorul, altfel vei fi nevoit sa faci tot felul de modificĂŁri ( distanțiere, roluit aripi etc.). Et47 e pentru E46, iar dacĂŁ vrei sa le pui pe E90 vei vedea ca ĂŽți vor freca in telescop1 point
-
Nu te complica. N-o sa sune cum trebuie, iar difuzoarele de Hifi o sa cam plezneasca pe statia de L7. Nu au nimic daca-s sh difuzoarele. Uite aici niste difuzoare ok. Eu am demontat tot setul de pe masina lui Dragos si nu aveau probleme. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/172794-vand-difuzoare-logic7-mid-bass-si-tweetere/page__p__2328233#entry23282331 point
-
Era bine sa mergi si la alt service,planetarele la bmw pot fi uzate la maxim si tot nu aprinde DTC-UL in bord si la bmw nu prea se uzeaza planetarele,cauta in alta parte problema si lasa planetarele in pace,cumperi planetarele degeaba.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Stai ca aici din start n-ai km reali, e o mașina lovitĂŁ rĂŁsturnatĂŁ sau a fost dat innapoi km,,, oamenii nu mai așteaptĂŁ sa ĂŽntrebe când a fost fĂŁcut ultimul service in rețeaua Bavaria poate se pupa cât de cât cu service-ul de la Bimmer service,,, poti sa ai tu cea mai curatĂŁ mașina si la km si la caroserie ca trebuie sa aibĂŁ ceva,,,nu ne simțim bine dacĂŁ nu-i gĂŁsim defecte1 point
-
Am condus e60 cu dynamic drive si active steering,am ramas prost cand am simtit ce stabilitate are si cat confort iti confera faptul ca nu te inclini in masina la abordarea curbelor.Foarte tare optiunea!1 point
-
Auzi ca nu e posibil 265k in 1.5 ani... Deja va mintiti singuri si sariti aiurea pe cineva care va spune cate ceva despre anumite masini.1 point
-
nu te speria, majoritatea e46 sunt masini la care "e de munca". macar l-ai luat ieftin iar faptul ca ti-l repari singur e foarte bine scutesti destui banuti1 point
-
Pirelli nu sunt calitate premium ??? ...1 point
-
Ba se compara si chiar foarte bine.....si Pirelli este tot un producator premium(echipeaza mult de la 19 in sus.....Ferari ,Lamborghini,SUV-uri de putere mare).Intamplator au la noi in tara o fabrica care este foarte moderna,ce vedem mult la noi sunt P7 facute la Slatina.....am eu pe mondeo la servici si sunt foarte bune. E normal sa fie diferenta intre 205 si 225...doar echipeaza masini cu puteri diferite,la orice producator exista aceasta diferenta de compozitie.1 point
-
1 point
-
Pai daca au avut cheile la masina, au iesit frumos cu ea din tara pe roti, in 4 zile a ajuns unde trebuia1 point
-
Nu inteleg cum ar putea fi montata o curea invers si sa si functioneze. Cat despre distributie, specifica faptul ca ei nu obliga clientul ( ar fi si culmea:)) ) , dar ca doar recomanda. Pai eu inteleg sa recomanzi cand chiar trebuie, ca asa ce facem recomandam la toate n47 care ne intra in service? Din punctul asta de vedere, eu as avea mai mare incredere in Filaret, Proleasing, decat intr-un service care pana la urma urmareste doar profitul. Adica daca tie ca si client total habarnist si speriat de ce citesti pe forum esti anuntat ca "da domle recomandam sa schimbati distributia, ca poate crapa motorul", atunci tu o schimbi ca in fond ei incaseaza 90 miliaone sau cat o fi ( ca vorba aia calitatea costa dupa cum scrie pe acolo), iar lor nu ai ce sa le reprosezi ca doar "nu ti-au bagat mana in buzunar". ) practic e interpretabila situatia pt ca tu n-ai de unde sa stii daca chiar trebuia schimbata distributia. Parerea mea e ca mai bine ceri si o parere de la un alt service, preferabil reprezentanta.1 point
-
Eu am fost de doua ori in acest service. Odata am plecat cu buza umflata, banii dati si ceasurile de la X5 distruse. A doua oara am fost cu o alta problema si am plecat si cu banii dati si fara rezolvarea problemelor. Am desfacut sa vad ce au lucrat si calitatea lucrarilor. Are rost sa va spun de fire legate cu izolir de instalatii electrice de casa? Inadituri si calitate de 2 lei... Mai mult, a refuzat returnarea banilor desi i-am prezentat intr-un mod civilizat problemele constatate, insa Alex a ales sa ii creada pe inginerii lui, practic, clientul e un mincinos. Nu vreau sa detaliez, nu sunt genul care ma uit la bani pierduti, dar ma uit la gest. Urmatorul pas va fi sa-i fac o reclamatie pentru faptul ca nu a emis factura, bon fiscal sau orice alta forma legala de tranzactionare a unui serviciu. A doua reclamatie va fi la politie pentru ca "au pierdut" o piesa pentru care nu am fost nici despagubit nici piesa nu am primit-o inapoi. Ce sa zic, mergeti la Alex daca aveti nevoie sa va simtiti ca in Romania. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca tu nu cauti, asta nu inseamna ca restul lumii nu e interesata. Eu bifez ca prim criteriu "benzina" la cautare1 point
-
Posibila revenire la jante style 135. Problema e ca necesita vopsire. Ma gandeam sa le vopsesc negru lucios. Pareri?1 point
-
daca ai sti cate piese sunt necesare pe langa nbt-ul care il iei de pe ebay ca sa il poti monta pe masina si sa fie functional ai intelege pretul. Pot sa pun pariu ca nici un vanzator de pe ebay nu ti-a spus ca la X4 trebuie schimbat rack-ul din bord ca sa poti instala navigatia, cel pe care il are masina ta acum nu are prevazute prinderile si nici spatiul necesar pentru NBT, la fel cum nu ti-a spus nimeni ca iti trebuie si un modul pentru functiile touch... retrofitul il facem oficial cu codurile FSC pentru NBT (DE,A0,9E,9F) emise de BMW Germania (BMW Service Tehnik) si optiunea se va regasi in lista de optiuni pentru masina ta, orice reprezentanta o va recunoaste si update-ul de soft este absolut OK. Mai mult, garantia masinii ramane intacta. Inainte sa faci afirmatii verifica te rog ca sa nu induci si pe altii in eroare. Bafta!1 point
-
Zilele mele de vitejii s-au dus. Daca am cu ce, ma bag, daca nu, stau pe fundul meu. Cu logan benzina am neplaceri si emotii, cu diesel mai e cum e. Am avut E46-le, 3 ani, cam greu "sa nu stiu interactiona cu el". Daca iti permiti, treci la 3.0 altfel ramai la 2.0. Oricum nu se compara un 2.0 din 2001 cu un 2.0 din 2009, e clar ca cele din 2009 sunt mai performante (aici ma refer strict la 320d).1 point
-
S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate. Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus. Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.1 point
-
Nu atat de usor . Am avut E46 320d FL, in mintile lui si mai aveam emotii. Nu ma bag prosteste dar cu 3.0d e mai lejer. Probabil aveam asteptari prea mari de la E46, asta e.1 point
-
Nu te supara , ai o ambitie sa pui jante total nepotrivite pentru masina asta, cand ai luat-o era cum trebuie. Stopurile daca nu erau fumurii erau ok dar asa dau urat.1 point
-
Din cate spui tu ai decat functia STOP ca de pornit inteleg ca nu mai porneste singur...1 point
-
Really? :poke: Tu ori fabulezi ori nu ai habar despre ce e vorba! Pune o poza cu reglajele astea,poate scaunele tale sunt mai speciale L.E. Am vazut acum pozele din primul post,nici vorba de ce zici tu1 point
-
Salut baieti, Am incercat ieri sa includ Bulgaria si Romania pe ultima versiune BMW.Navigation.Road.Map.Europe.BUSINESS.2015.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON (DVD2 - Eastern Europe). Am luat fisierele de database de pe Audi.Navigation.MMI.2G.Europe.2015.MULTiLANGUAGE-NAViGON (DISK 2 Eastern-Europe). Din pacate modificarile facute nu au mers, orice sugestie este apreciata . Fisierele originale BMW Business 2015 (DISK 2 Eastern-Europe): http://gpsunderground.com/forum/attachments/bmw/12384d1436085708-bmw-dvd-road-map-europe-business-2015-bmwbusinessoriginal.jpg Fisierele originale Audi MMI 2G 2015 (DISK 2 Eastern-Europe): http://gpsunderground.com/forum/attachments/bmw/12385d1436085876-bmw-dvd-road-map-europe-business-2015-audimmi2goriginal.jpg Acestia sunt pasii pe care i-am urmat: 1) Am decompilat de pe Audi fisierul kN142EUx27.db_ folosind navfldb_tool.exe. Pentru Romania am gasit urmatoarele fisiere: http://gpsunderground.com/forum/attachments/bmw/12386d1436086231-bmw-dvd-road-map-europe-business-2015-audimmi2gdbfiles.jpg 2) Am decompilat de pe BMW fisierele KN134EUX03T01.DB2_XAC, KNT134EUX04T01.DB. 3) Am copiat fisierele Audi database (EHE423_RO00_1.xac, EHE423_RO00_2.xac ...) in folderul KN134EUX03T01.DB2_XAC_contents. Fisierele originale BMW din acest folder erau ceva de genul Q_AU00_1.xac cu urmatorul continut http://gpsunderground.com/forum/attachments/bmw/12387d1436086824-bmw-dvd-road-map-europe-business-2015-bmwbusinessxacfilecontent.jpg si am redenumit EHE423_RO00_1.xac in Q_RO00_1.xac, de asemenea am schimbat continutul fisierului cu noul nume 4) Am inclus noile fisiere .xac in fisierul metafile_fldb.txt [Properties] type = Std timestamp = 2013-Dec-02 10:52:08 (UTC) description = "!dbinfo0001" description = "skip_db update" description = "PPD XACDB=Q" description = "!enddbinfo" description = "" filename = "KN134EUX03T01.DB2_XAC" [Entries] Q_RO00_1.xac Q_RO00_2.xac Q_RO01_1.xac Q_RO01_2.xac Q_RO02_1.xac Q_RO02_2.xac 5) Am repetat pasii 3 si 4 pentru KNT134EUX04T01.DB_contents (am redenumit EHE423_RO00_1.xac in U_RO00_1.xac, am schimbat continutul fisierului cu noul nume si am inclus noile fisiere .xac in metafile_fldb.txt) 6) Am recompilat schimarile din KN134EUX03T01.DB2_XAC_contents, KN134EUX03T01.DB2_XAC_contents cu denumirile originale: KN134EUX03T01.DB2_XAC, KNT134EUX04T01.DB KN134EUX03T01.DB2_XAC - inainte 1,242,682 KB -> dupa 1,289,176 KB KNT134EUX04T01.DB - inainte 1,250,510 KB -> dupa 1,297,004KB Rezultat: Noile tari adaugate Bulgaria si Romania nu sunt listate in lista tarilor disponibile atunci cand inserez dvd-ul modificat in navigatia masinii.1 point
-
Ce mai conteaza ca a fost peste pretul pietei, cand ti se pune pata pe ceva nu mai faci calcule rationale. Hai ca e faina masina, bafta1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00