Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/16 in all areas

  1. Rectific : azi am facut prima " victima " - F10 535i.....
    5 points
  2. Lavi, un consum de ulei de 1 litru intre schimburi este absolut normal la unele masini. Dar na, unii vorbiti ca sa nu adormiti, iar f multi posteaza doar ca sa polueze un topic de vanzare. Oricum, chiar ar fi curios de facut un poll ca sa vedem cati chiar si-au vandut masina pe forum.) Cred ca daca vrei sa te ia lumea la misto si sa fii certat si luat la rost, pui masina la vanzare aici. ) Aici deja esti analizat si din punct de vedere al veniturilor, ocupatiei, pac are firma deci e boss. Tu esti sefu' la bani, mergi 1 data pe an la reprezentanta si schimbi ulei si filtru ulei, pai vezi ca mai ai si filtru motorina si aer si polen. Si vezi ca cica nu ar fi bine sa lasi uleiul douĂŁj' dĂŁ mii. Dar ai istoric, esti exemplu. Si daca ai Bemveu, te mai calicesti la cateva meleoane la motorina ca sa mergi cu cotetul ala de Smart? Pe bune, nu te cred. Am si eu un coleg care are vreo 3 masini, printre care un Eklass luat de nou in 2005 si acum are 60 mii km. Te pun in legatura cu el sa il certi oleacĂŁ in avans? Ca am auzit ca vrea s-o vanda curand.
    5 points
  3. astazi am primit vesti bune de la Dl. Ing. Sef NEO ... bordul 6WB a fost comandat si este pe drum , sa speram ca ajunge pana miercuri pentru ca de miercuri seara masina ramane la Dl. Doctor Ilie pentru a rezolva problemele de ordin mecanic : - cruce cardanica ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE + geometrie punte spate http://s23.postimg.org/j28iuf9ez/DSC_0291_Medium.jpg
    4 points
  4. Cu istoric bmw adica cu 40-50 de mii de km inapoi, nici tu nu stii exact. Pai normal, daca tu faci dinastea e normal sa crezi ca toata lumea face.
    4 points
  5. Ieri am fost la Automobile Bavaria Baneasa cu un potential cumparator sa verifice masina si istoricul de service. Pentru cei interesati asa arata un istoric de service la o masina corecta si fara km manipulati. Istoricul inainte de 2012 nu apare deoarece BMW Romania si-a schimbat sistemul informatic in 2012 si nu mai are bazele de date de dinaintea schimbarii. (conform celor spuse de consilierul de service care s-a ocupat de masina). In cazul meu exista cartea de service si facturile pentru intervalul cuprins intre data cumpararii masinii si 2012. http://s12.postimg.org/427hmap6x/IMG_0677.jpg
    3 points
  6. Pe cat esti de arogant, pe atat esti de penibil. Poate ai fix cat iti trebuie dar iti lipsesc aia 7 ani...
    3 points
  7. Lavi saracu cred ca e frustrat ca multi altii de pe acest forum care si-a luat cataracte de masini cu sute de mii de km in bord iar acum sufera si ei pe principiul sa moara si capra vecinului. Asta e romanul si atata poate.
    3 points
  8. Si daca ii schimba volanul, 300 de euro sau cat e unul si o pune cu 160.000 de km l-ai crede. E o masina second hand si sa ai ca argument doar uzura volanului pentru a cauta alta masina ar fi o prostie. La Opel mi se uzase volanul la ora 12 destul de rau dupa 150.000 de km, masina luata aproape noua cu km reali. La e90 prezinta uzura la 9 si la 3, km cam cati astia din anunt. Unii oameni, chiar si barbati, folosesc creme de maini ce afecteaza pielea de pe volan, altii transpira mai mult, alii poarta verigheta, inele...deci eu nu il sfatuiesc "sa caute alta dupa uzura de la volan".
    3 points
  9. Cum adica vorbeai strict de revizie? Ce conteaza ce piesa comanzi ca e filtru de polen sau amortizor atata timp cat ai acelasi produs la pret mai mic? Nu mi-ai facut nimic, nici nu te-am jignit.Din contra, chiar si dupa toata discutia asta, daca o sa fie orice fel de alta discutie pe alt topic si o sa ai dreptate in privinta respectiva, te-as sustine. Faceam referire doar la atitudinea ta fata de noi saracii raportata la masina ta, ca daca eram pe Renault Club nu te dadeai arogant. Am numarat 11 persoane pe topicul asta, cu mine 12 care te contrazicem si tu continui... Stii vorba aia, cand 2 iti spun ca esti beat, sa te duci acasa? Ei, deja suntem de 6 ori mai mult..
    2 points
  10. Deci doar saracii isi cumpara piese de pe net? ) I-auzi Cata, modifica-ti topicul : vand piese la preturi fara concurenta exclusiv saracilor ) Eu daca le comand de pe net originale de la cineva cu adaosuri mult mai mici ca la reprezentanta ma simt DESTEPT, nu SARAC. BA, oricat as incerca nu ma pot abtine, mor pe astia ca tine. Iti faci revizile doar la repzentanta si ti se gatuie in a 2-a si a 3-a. Noi ne schimbam uleiul + toate filtrele cu 450 de lei si te salutam din mers, ca n-avem probleme cu masinile. Ai un cacat de e91 318d si te crezi arogant si bogat? Pai atunci d-astia ca Acero, Mike cu AMG-ul si altii ca ei ar trebuii sa se pisa pe noi restul la propriu dupa mintea ta de arogant. P.S. Nu blamez e90,e91 si nicio alta masina indiferent de marca sau vechime, ci doar persoanele cu atitudinea asta, tabla de BMW sa fie, ca noi suntem buricu`. Bravo, Lavi, ti-ai dat cu muci in fasole. Mai bine da-ti edit la posturi sa nu mai citeasca toti cat de.... arogant, sa nu folosesc alte cuvinte, esti.
    2 points
  11. Nu. Dar daca ea vrea si drumul e bun, de ce nu ..?
    2 points
  12. Si eu am un E90 din 2007, luat pe firma, pentru ca mi se pare normal sa imi deduc TVA-ul si alte cheltuieli. Masina am condus-o numai eu. Reviziile le-am facut la Bavaria cat timp a fost masina in garantie, iar apoi le-am facut in service autorizat RAR. Am fost si la Bimmer Service pentru un schimb de placute de frana, si totul a fost ok. Diferente de pret intre Bavaria, si alte service-uri sunt. Nu vad logica in a considera ca daca ai o firma care genereaza profit, sa dai bani in plus la o reprezentanta auto pentru revizii uzuale, doar pentru ca vezi doamne ai istoric. Si ce faci cu istoricul, iti creste valoarea masinii la revanzare? Noul proprietar o sa fie dat pe spate de un istoric la reprezentanta? Se poate maslui un istoric la reprezentanta cu revizii si reparatii facute la jumatate din intervalul cerut de producator. Conteaza ca masina sa mearga bine. Oricum preturile de revanzare in Romania sunt sub cele din Germania, datorita samsarilor care baga pe piata masini "full" cu o stare tehnica precara si cer preturi mici. In momentul de fata, masina mea are 115500 km si nu i-am dat inapoi pentru ca nu as avea de ce. E aberant sa judeci un om ca a dat km la masina inapoi pentru ca masina are 11 ani. De unde stii tu ca nu mai are si alte masini sau de unde stii tu cati km face el pe an sau pe luna?
    2 points
  13. Lavi: Reviziile le fac unde am chef,ce daca e reprezentanta?poate n-am incredere in aia de acolo,poate nu-mi fac schimbul deloc,poate imi schimba o turbina...asa ca poti sa te inchini reprezentantelor in continuare.Eu imi las masina pe mana cui am incredere. Bati campii tau de tot: "de ce iti raman 0,8l ulei?"))) e grav,nu asa. Asta reprezinta dovezi clare ca masina are probleme,NOT. Parca ziceai ca nu are cum sa faca asa km putini. Inseamna ca si tu ne minti,nu se poate sa ai Smart si sa folosesti bmw-ul doar in weekend,imposibil. PS: Cam nasol iti servisezi Bmw-ul,in REPREZENTANTA,daca il duci doar o data pe an,la 20.000km,si ii schimbi doar ulei si filtru. Ce sa zic,ai si tu Bmw cu istoric:))) ON: bafta la vanzare!
    2 points
  14. singura treaba pe care se bazeaza omul este ca are km care intr-adevar sunt relativ putini ptr ce se gaseste pe piata. dar aici cumparatorul ia mai multe aspecte in calcul: - benzinarele motoarele mai mici nu prea se cauta la e90 si atunci cand se cauta se cauta fix ptr ca pretul de achizitie este serios mai mic decat la diesel. - vorbim de model non-lci la bani de lci diesel si f probabil si mai bine dotat (dar cu km ceva mai multi - **aici vezi mai jos) - desi e printre ultimele modele de non-lci (an 2008) trebuie sa iti plasezi pretul aproape de cele 2005-2006-2007 nu poti cere cat pe un model lci 2009-2010. - masina are ca atuu km putini dar pentru multi ca sunt 125.000 ca sunt 180.000 este tot aia. sa nu mai aduc in discutie ideea pe care merg multi ca 125.000 in tara se pot vedea mai tare in uzura masinii decat 180.000 facuti in afara. nu spun daca e corecta sau nu ideea dar multi cred in ea, existand de altfel destule argumente pro sau contra. cred ca ai printre cele mai scumpe non lci de pe piata, sau ma insel? stiu ca mai era sedanul negru AXV, masina luata tot din tara de noua, 320d,2007 cu multiple imbunatatiri, inclusiv pachet M care se vindea tot pe la 11.000. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-325-ID7Gg447.html ca tot esti din Sibiu poate cunosti masina asta, eu cred ca s-a dat la un pret real, nu?
    2 points
  15. tu probabil nu vrei sa vinzi masina, ce ai cautat tu mai mult ca sigur erau lci uri, al tau e modelu vechi din 2005!
    2 points
  16. 2 points
  17. Am istoric la Bavaria cat a fost in garantie pana la 180.000, dupa garantie am facut service-ul la DACIA, varul meu este dealer Dacia ... acum am peste 220.000 ... ce sa inteleg ca e o targa de masina? Apropo ... vezi ca mai trebuie sa schimbi si alte filtre ... daca tot suntem pusi pe fapte.
    2 points
  18. Repet,TU STI SA CITESTI ?????? Sau citesti pe sarite si pierzi esentialul ??? Scrie negru pe alb .Revizile si reparatile facute la BMW Bavaria si la Bimmer. A spus ca pune la dispozitie facturile cu ce s-a facut la masina Vrei sa cumperi masina ,suna-l ,roaga-l sa iti puna la dispozitie facturile si gata cu suspiciunea Deja o lungesti cu atitudinea asta de Gica Contra P.S "spune mi unde ti faci revizia sa ti spun ce masina ai" ???? Bravo ma,deci astia care nu-si fac revizia la BMW au masini proaste? Esti patetic
    2 points
  19. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    2 points
  20. Na, poate si-a luat un litru in plus sa completeze pana la urmatoarea revizie. Lavi, daca masina e luata pe firma nu inseamna ca a dat masina la vreun angajat al firmei, director sau agent comerical. Omu` are firma sau bunica-sa sau tata-su si si-a luat-o ca masina personala, dar pe firma, pentru a putea face leasing, deducere de tva...Auzi la el, km SF. Iarasi vechea poveste )
    2 points
  21. Back to OEM Jante style 68 si stopurile originale http://s30.postimg.org/4vmy3w7xt/IMG_3122.jpg http://s30.postimg.org/snw9ff9yp/IMG_3123.jpg http://s30.postimg.org/kslq0m0c1/IMG_3125.jpg http://s30.postimg.org/mbh45l6wh/IMG_3129.jpg Intrebare: am observat ca pe spate cauciucurile stau cam "intinse" daca intelegeti ce zic. Pe fata am 225/45/17 cu 7,5J, iar pe spate la fel, doar ca janta are 8,5J. Ar trebui sa trec la 235 pe spate?
    2 points
  22. pentru lavi si toti altii care ganditi asa cu km : voi oare tot nu va dati seama ca ghidandu-va dupa kilometraj puteti avea surprinza ca o masina de 100k poate fi birjarita in ultimul hal ? eu spre de ex nu m-am uitat niciodata la km cand am cumparat masinile personale ,bine nici sa fie 300 mii dar trebuie sa depasiti pragul asta psihologic. Am vazut masini de 350 mii km care aratau la interior impecabil si mergeau ceas, si am vazut si masini de 150 km care inainte de cosmetizarea in vederea vanzarii aratau jalnic ..ca un cotetz pe roti ,cu noroi pana si pe bord ! amici cu masini luate pe firma luate de noi care nici nu stiau ce e ala rodaj ca le dadeau de le sareau pistoanele ... dar voua va place sa traiti in lumea voastra cu km putini si daca se poate si aia dati inapoi nu mai zapaciti de cap vanzatorii ca asta nu mai este un criteriu in ziua de azi decat in cazutl in care o iei veche de un an si vrei sa stii exact km...si in ro masinile cu km reali se dau la prieteni sau in2 3 zile pe site-urile de profil ! de exemplu asta asa ca o nota aparte masina lui cabral care s-a dat a doua zi ...bine el e vedeta . Stiu ca sunteti multi pe forum care ingrijiti masina poate ca mine sau mai bine si aveti km reali la masina dar nu despre asta e vb .
    2 points
  23. Am greieri cu cutia asta automata. Nu imi place absolut de nicio culoare faptul ca nu simti cand schimba treptele. Toti carora le-am zis treaba asta mai sa ma scuipe ). Dar mie chiar nu imi place. Zici ca esti intr-un scuter care face viteza si atat. De impozit nu ma intereseaza. Oricum il platesc doar un an, pentru ca sigur nu o tin mai mult...
    2 points
  24. BMW F10 530xd 258cp // WBAFV31020DP48749 101884 km // 09.2011 http://www.etk.cc/bmw/decode_vin_to_pdf/DP48749_EN.pdf Pret 25850€ (contact pe pm) http://i65.tinypic.com/288y26x.jpg http://i66.tinypic.com/358qdyx.jpg http://i64.tinypic.com/dvmt8j.jpg http://i63.tinypic.com/15qyzhc.jpg http://i65.tinypic.com/2d77on5.jpg http://i67.tinypic.com/2cn81fq.jpg Cateva poze de la dealer, mai slabe calitativ dar or sa urmeze dupa ce ajunge masina in tara. http://i64.tinypic.com/1rronm.jpg http://i67.tinypic.com/2wmq2k6.jpg http://i66.tinypic.com/54ufc5.jpg http://i67.tinypic.com/2zf49l5.jpg
    1 point
  25. Problema e ca te asteptai sa fii pupat in cur,cand tu nici macar nu ai dat un telefon. Iar apoi ai inceput sa jignesti aiurea.
    1 point
  26. Mersi,acum e ok. Faine jantele,insa parca erau mai speciale cele M,fiind si un model rar intalnit.
    1 point
  27. Cu atitudinea asta nu vei gasi pe nimeni sa te ajute. 400 euro manopera este o aberatie, tu compari preturile de la un kit de NBT cu preturi de CIC-uri pe care le-ai gasit pe ebay. Iti urez success cu retrofitul de CIC pe X4, la noi nu o sa-l faci niciodata. Ar fi bine sa iti mai citesti semnatura de pe forum din cand in cand, toate cele 3 citate ti se aplica. Bafta!
    1 point
  28. De cand reviziile la " reprezentanta" (bavaria, mhs , filaret )/garanteaza ca acele revizii sunt facute corect si in primul rand cu simt de raspundere ? Am facut o revizie la Kohl Automobile acum ceva timp si stiti ce au facut mecanicii (niste pusti), au pornit masina fara ulei !!! O revizie la un service unde cunosti e de 1000 de ori mai sigura decat o revizie la reprezentanta unde nu prea stii ce se intampla cu masina ta ! In sistem arata ca ti au schimbat filtru x si y dar cine garanteaza ca filtru de motorina/benzina a fost schimbat ....!
    1 point
  29. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  30. threeface sky pe 18 in doua dimensiuni.
    1 point
  31. Nu am Mai postat de ceva vreme aici, timp in care m-am bucurat din plin de masina. De curand am efectuat ITP-ul, la care a trecut cu brio, si a primit bonus un set folie Llumar luneta si laterale spate transparenta 15%. Revin cu poze dupa o cosmetizare! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  32. Incet incet ne pregĂŁtim de sezon,au ajuns cauciucurile pentru vara http://s7.postimg.org/hemahsx5z/image.jpg
    1 point
  33. De ce spui asta ? Comparatia cu grupul VAG nu este tocmai potrivita :console:
    1 point
  34. Normal ar fi trebuit sa ai 225/45 fata si 245/40 spate Vezi pe stalpul masinii dimensiunile recomandate.
    1 point
  35. Comentariul meu nu a vrut sa fie rautacios...pur si simplu sunt curios ce s-a facut la masina. E drept, nu e ok sa vii si sa spui ca masina e "impecabila" tehnic si estetic si apoi sa bagi in ea aproape valoarea de vanzare a masinii. Daca aceasta "investitie" reprezinta revenirea la navi original, sau ceva de genul asta...poate as putea intelege. Dar daca reprezinta reparatii si/sau revizii care sunt absolut necesare...nu mi se mai pare corect. Eram interesat de masina, dar nu la pretul actual...si acum dupa ce am vazut ca "impecabila" poate insemna 2000 euro in cateva saptamani...mai bine nu.
    1 point
  36. Crezi ca la 5000 poate fi cineva cu adevarat interesat?M-ai facut sa cmentez si pretu acuma, io ma opresc aici...!!!
    1 point
  37. E treaba omului, da nu sa zica ca e impecabila si apoi baga 2000 in ea...despre asta era vorba , nu a comentat nimeni pretul... si eu o urmaream dar asta e...
    1 point
  38. La inceput era IMPECABILA tehnic+estetic dar in 2 saptamani a investit 2mii in ea.Pam Pam
    1 point
  39. Spalat exterior/interior + odorizant
    1 point
  40. poti detalia un pic te rog ce upgrade-uri si investitii majore s-au facut de a crescut pretul cu 2000 euro?
    1 point
  41. Eu am zis ca de la injectoare pt ca am avut un e90 325i care avea exact aceleasi simptome si problema au fost doua injectoare La rece pornea perfect. Cand era calda imediat dupa oprire pornea perfect. Daca o lasam 30 min, gata, pornea greu. @AlexChris: dc nu te ai lovit personal de asa ceva mai bine te abtii...
    1 point
  42. 275 la un 2.0d mi se pare overkill. Da-l in colo, ca nu e M6.
    1 point
  43. Pai daca dai diferanta buna, facem
    1 point
  44. Daca a luat-o cancerul , nu mai faci nimic din ea
    1 point
  45. Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)
    1 point
  46. saraca ,pare scapata de la Remat,sau scoasa la vanzare de primarie din parcul de auto abandonate.
    1 point
  47. Istoric http://i65.tinypic.com/21n1cgk.jpg
    1 point
  48. Daca iti cumperi un v8 nu inseamna ca vrei sa mergi in drift prin tot orasul, fiecare dupa gusturi si bani isi cumpara ce vrea, totusi daca mergi numai prin oras de ce vrei un f10? Si daca vrei sa te misti lejer prin trafic in exterior de ce sa cumperi unul submotorizat? Dupa mine nu trebuie sa fii un adevarat pasionat ca sa-ti cumperi un 535
    1 point
  49. Bravoooo tie player31 aviz celor care jupoaie lumea de banii cand sunt moca pe internet de gasit au mai zis o si alti ca tre sa sti unde sa cauti ele practic pe ei nu i costa nimik
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.